-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whited #19363 üzenetére
Gondolom nem nagyon ismered az autók belét, sokat szeretnéd használni és nem te szerelnéd.
Egy kevésbé komplikált, strapabíróbb két+literes japánnal jársz jobban szvsz.
Toyota avensis/Honda accord/mazda6 vagy mondeo/passat.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
donpe
aktív tag
válasz whited #24809 üzenetére
Hm... 407 2.0hdi után nem lesz picike és gyenguska egy kis benyás 3-as? Én 406 2.0 hdiből ültem át egy 530da-ba, ott bejött a méret és erő is. De egy kisebb, gyengébb bömbire nem biztos, hogy cseréltem volna. Azzal kalkulálj, hogy fogyasztásban is messze lesz a 2.0 hdi-től egy benyás bömös.
-
aktív tag
válasz whited #24813 üzenetére
whited: Én is 316-osakat nezegettem, amikor megvettem az E46-ot, mert ugy voltam vele, hogy azt csak erre a piacra keszitettek, meg gondoltam, hogy nem azok vesznek olyat, akik szaguldozni akarnak. De utolag rajottem, hogy ez sem feltetlenul igaz.
En vegul egy 320ci-be szerettem bele nagyon, azt vettuk meg. Nem akartam ekkora motort, mostmeg mar jobb lenne a nagyobb, de mivel EZT a kocsit szeretem, igy nem valtok, motorcsere meg hulyeseg lenne. Bar a 170LE-s valtozat jobban megy, viszont ketszer annyibe kerul az ado is ra.
Azota pedig barmerre jarok a kocsival, mindenki kerdezi, hogy melyik motor, es amikor mondom, hogy ket liter, mindenki (olyan emberek is, akikrol azt hittem, hogy eletukben kocsit sem lattak) kerdezik, hogy: "A hathengeres"?
Egyszer alltam hatul a BMW szerviz parkolojaban, odajott egy BMW szerelo, es O is mondta, hogy milyen jok ezek a hat hengeresek.Szoval en azt mondom, hogyha talalsz ilyen 6 hengers 320-at, akkor ne hagyd ki, mert mindenki dicseri, multkor olvastam, hogy talan 1999 es 2004 kozott (nem biztos) a vilag top10 legjobb motorja kozott volt (azt hiszem, hogy a 6. helyezett)
Ha kell, akkor tud menni (plane ez a dual vanos), de lehet vele ertelmesen is kozlekedni. Fogyasztasbol most egy Debrecen - Pest uttal sikerult 9 ala vinnem, de voltam mar 14 liter felett is.
A 316-rol viszont sok rosszat mondanak, hogy eszi az olajat, meg lancszakadas is szokott lenni... nem igazan hallottam rola jokat. Annyivel kevesebbet meg nem fogyaszt...
Szerk: Es a hathengeresnek nagyon finom hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #24826 üzenetére
Ha V6-ot akarsz ne vegyél BMW-t mert abban csak sor6 van
Az M52TUB egy kiforrot motor, az hogy Z3-ban hamarabb volt max hónapokban mérhető 98-tól elérető ez a motor, az e46 is, meg az e39 is ekkor kapta meg
Igazából egy 23i-t választanék, vagy 28i-t
23i-m volt még a sima M52 tehát szimpla VANOS, semmi baj nem volt vele[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #24829 üzenetére
Turbó: nincs
Láncos: Igen 1990 óta
Kettős tömegű: azt hiszem még nem, de benzinesnél nem hullik úgy se
típushibák: hát jellemzően nincs, de öregszik, szóval lehetnek meglepik: örgedő gumik/műanyagok, fáradó lambda szondák (nem óccó, kettő kell bele), előző tulaj mennyire vigyázott ráHa e36: akkor ilyenkor már simán rohad, futómű vasból van, de a szilentek gumiból szóval elfáradhatnak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #24841 üzenetére
rendes német igen, de e36 már inkább török/jugó vonalon menő
ja, digitklíma befoshat, süni: 10-15 pénz, vagy egy 10 Ft-s (szó szerint, nem túlzok) 0.49 mikrofarádos kondi fossa el magát benne
+1 bosszanó dolog az index füle könnyen törik, az is 1-2 ezer Ft-s tétel, de lehet mikor felrakod már letörik
ha e46, ugye 98 után az ilyen szempontokból sokkal jobb, ott csak a futómű gyengébb és a kerékjárati ív rozsdásodik
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
-
urban racer
senior tag
válasz whited #24972 üzenetére
faceliftnél gyárilag kidomborodó 4 küllős
3 ágú sportkormány, ami alul ketté van osztva
3 ágú sportkormány, ami alul nincs osztva, m logós
és ezeknek tempomatos illetve anélküli változatai
a sima 3 külllős tangakormány úgy tudom csak 1 indítós és kormányátvezetős. FL már kormányoszlop-átvezetős és 2 indítós.
Gyakorlatban lehetnek átfedések váltásnál, pl.: FL utáni autóban FL előtti motor, gombsor, kormány, stb.
Én láttam már FL e46ot M43-as motorral"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whited #25243 üzenetére
Nincs semmi előre nem látható (nekem eddig olaj, fék, abroncs mellett csak szilentet kellett cserélni)... Kicsit csipegeti az olajat, kb. 10/15e km-enként +1 litert.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whited #25250 üzenetére
Nem, 320d volt a "leggyengébb". A 325i se egy erőművész, ha menni akarsz vele, akkor pörgetni kell (ugye ennek van hangulata- a dízel megy pörgés nélkül is)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz whited #27018 üzenetére
Nem akarok hazudni, de a 20i motorok(2.0,2.2) kozul az M54B22 az kehes, eleg gyorsan generalt ker az irrealis olajfogyasztas miatt. Az e39-et szereltek M52-vel, es M54-el is. Evjaratot jo lenne tudni, na meg azt, hogy csak az uj M54 volt bajos az olajfogyasztas miatt, vagy a regiek is. (Bar szerintem azok rendben voltak...)
Egyebkent ne km-et vegyel, hanem allapotot. Az alkatresz nem draga az e39-hez, ellenben a korabol adodoan mindig van vele problema. Reszben annak is koszonhetoen, hogy elotte felvallrol vettek a szervizelest.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whited #27020 üzenetére
Akkor az a jo, megbizhato motor. Azert az olajfolyasokat meg kell nezni, motoron oldalt, alul, es a valton. Zsakbamacska nincs, ha minden mukodik rajta, ezek kimennek a vilagbol. A 10l-es fogyasztas azert tulzo, varosban annyi, de vegyesben 7-7,5l -el elmegy.
Fekcsere sem draga ezeknel, az miatt ne aggodj. 12k darabja az ATE -nak elore, meg tan 10k hatra. Betetek hatulra 10k, elore 16k, szinten ATE. (SKODA arak...)Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz whited #27027 üzenetére
kiindulva az e46-omból, amin 18"-ok vannak
Azért 7,5-ös fogyi egy másfél tonnás kaszniból, mikor egy e36 16i-18i jár el ennyiből nem feltétlenül kell elfogadni, de pufing meg az evés
egy e36 23i fogyasztott ennyit manuál váltóval, automatával +1 liter
oké a 99-es 20i már TUB, szóval lehet nem kajál annyit, de fenntartással kezelem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz whited #27026 üzenetére
Én a gyári 16:9-es fejet cserélném le egy Pioneer-ra. De állítólag nagy sz*pás a csere, és attól félek hogy a beépítőkerettel is bután néz ki a müszerfalban :/.
Szerk: 18"-as pacskerral jött ki az enyém. 235/45 elöl, 265/35 vagy 40 es gumival hátul. ( M futóművel)
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz whited #27032 üzenetére
Nem feltétlen, csak hogy nagy meló a cseréje. Legalábbis ezt mondták nekem egy autóhifis boltban. Aztán hogy tényleg így van,azt nem tudom (sajnos nem értek hozzá,és időm sincs egy ilyen művelethez) ,de azt tudom,hogy szeretnék egy komplett fejegységet (a gyári kinézetű android/win alapú kínai koppintásokat szapulják kb 130-150k körül) ,de nem olyant ami utángyártott 220k, és ezek is kétes supportal rendelkeznek. Hanem egy komplett sztereo rendszert subládával és hozzá erősítővel, aminek az elejében van egy 16:9-es navis fejegység (Pioneert néztem ki eddig). Ezzel bukom a gyári menüt a kijelzőn,de az állófűtésre,majd megoldom a dolgot egy külön kis kapcsolóval/időzítővel elrejtve a kesztyűtartóban,vagy a könyöklő előtti részen.
[link]
Nem ilyen rendszert,mert ez egy DSP-s helyre berakott (nekem nincs is kivágva a kalaptartóban a mélynek a lemez) egyedi cucc. Én csak az első hangszóró szett+erősítő+ládára hajtok,mint átépítés. Processzor,DAB,TVmodul nemkell,sőt BM54-et is kukáznám a kocsiból,mert így okafogyottá válna a megléte.
Már csak ember kellene aki szépen minőségi munkát végezne. -
negro
őstag
válasz whited #27039 üzenetére
En is transzmittert hasznalok E39-ben. Teljesen jo. Pen drive bele mehet a MP3, memoriakartyat is fogad illetve a telot ra tudom dugni kis jack-el. Mi tobb kozben tolteni USB kabellel egyben. Letezik olyan is ami bluetooth -os es akkor kabel se kell a telorol zene hallgatashoz.
Vagy vehetsz ilyet jo 100-ert ami kozel gyari kinezetu nagy navi es ez visz mindent.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Casanova*
veterán
válasz whited #27135 üzenetére
azt nem tudom. itt kérdezz rá fészen,azonnal válaszolnak. BMW klub itt megmondják a frankót. akadnak bunkók,őket ne vedd figyelembe!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Új hozzászólás Aktív témák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Epson nyomtatók
- OLED TV topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...