-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsaesokos
tag
Sziasztok!
Tegnap volt alkalmam részt venni a szentendrei úti BMW márkakereskedés 5. szülinapján, ahol bemutatták az új 3-ast, illetve egy f10-es m5-ös is tiszteletét tette, a 3as két verzióval képviseltette magát, a sport illetve a modern line, nekem nagyon tetszett, de az ajtó behúzókar az mindkettőnél iszonyat gagyi műanyag volt, nagyon szembetűnő volt, nem illett bele az összképbe . Az m5 meg, hát igen, az a hang...
-
kacsaesokos
tag
válasz Senki9876 #16347 üzenetére
Hali.
Attól függ milyen fejegység van az autóban (CCC, CIC), CCC-s autóban nem tudsz a fejegységnél DVD filmet lejátszani, mp3-at is aktiválni kell, de ha a kesztyűtartóba van dvd tár, ott valószínű lejátssza majd. CIC fejegység 2008 novemberétől van E60-ba azok tudják már és a navigáció is már hdd alapú.
-
kacsaesokos
tag
Sziasztok.
E46, kormány főleg lassú tempónál ha tekerik kattog jobb elölről jön a zaj, ez mi lehet? Ismerős autója, nyaral, most jött elő, kell aggódnia?
-
kacsaesokos
tag
2009. január óta van e60 családba, 2 évesen vettük, azóta a kopó és forgó alkatrészeken kívül (fék, szűrők, stb) semmi nem baja nem volt. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a rendes szervizeltetésnek ára van, a legutóbbi végösszege közel 200eFt volt, és semmi "különleges" alkatrészt nem kellett cserélni. Azt tehát cáfolom, hogy az E60 egy felgyújtani való autó. A miénk diesel, állandó odafigyelést igényel, ez által fogyasztási előny ide vagy oda, drágább a fenntartása mint a benzinesnek. Aki ezzel nincs tisztában, az csalódni, ha diesel E60-at vesz (a DPF szűrő csak egy a sok csalódás közül, tisztítással lehet ugyan szarakodni, de az egyetlen biztos és hosszútávú megoldás a csere.) Amennyiben most vennék e60-at, facelift előttit (2007) biztos nem vennék már max benzines. A futott km nagyon fontos e60-nál a szervizeltetés miatt turbó, dpf 180-200e km után szoktak problémázni, de ez nem törvényszerű. Szervizbe nem tudják megmondani, hogy mennyiről lett visszatekerve az óra, de azt igen, hogy hozzányúltak e. Egy komolyabb átvizsgálás legalább 30eFt de ha veszel mindenképp tedd majd meg.
-
kacsaesokos
tag
Benzinessel sajnos nincs egyáltalán tapasztalatom. Még egy fontos szempont lehet a felszereltség, bár utólag kb minden beszerelhető annak elég komoly anyagi vonzatai vannak. E46-E60 között - szerintem túlzás nélkül- kijelenthető óriási a minőségbeli szakadék, ha kipróbálsz egy e60-at utána már nem szívesen ülnél e46-ba.
-
kacsaesokos
tag
válasz KINKY_007 #27041 üzenetére
Barátom, fél éve vett egy 2006-os 6-os MPS-t, közel 3 millióért, 120e km-rel, eddig 600e-et költött rá, mindig van valami gond vele, teljesség igénye nélkül (jobb toronycsapágy, EGR szelep és cső tisztítás, futómü lengőkarok, felfüggesztés megfáradás, lamdba szonda), mondjuk amikor megy akkor nagyon élvezetes!
-
kacsaesokos
tag
válasz TheProb #28060 üzenetére
Offba fogok csak hozzá szólni és nem bántónak és ami fontos nem kioktatásnak szánom ezt az írást.
Véleméynem szerint Te jelenleg nem engedheted meg magadnak, hogy e46-os bmw-t vegyél. Van egy alaptőkéd ami teljesen mindegy, hogy honnan van (örökölted, megdolgoztál érte) de vegyük a legegyszerűbb esetet, hogy 2 évig mondjuk dolgoztál érte. Biztos, hogy 1-2 évnyi teljes megtakarításod egy olyan tárgyba akarod fektetni, ami azután folyamatosan veszít az értékéből?De oké elhatároztad megvetted. Többen írták, hogy tartalékba legyen pénzed ez kiindulásnak szuper (200k).
Ezen kívül átírás költsége (Illeték, eredetiségvizsga, új forgalmi stb 70-80k)havi szinten kiszámoltad már mekkora költség egy autó fenntartása?
Felsorolok pár dolgot ami hirtelen eszembe jut:
üzemanyag költség függően attól mennyit mész ezzel nincs gond (havi 15k).
Kötelező biztosítás (havi 4500ft)
nyári-téli gumit is kell venned 4 évente mondjuk (70k+70k->140K az havi 3000Ft)
évente legyen egy váratlan kiadás csak pl akkumlátor 20k havi 1500ft
évente egyszer elmegy szervizbe 35k havi 3000Ft
Egyéb apróságok pl ablak mosófolyadék, izzó , havi 500ft
Parkolási díjak, autópályadíjak havi 1000ftEzenfelül érdemes lehet számolni, mi van ha megbüntetnek, esetleg összetörik az autó, a kieső kamatjövedelmek amiket elérnél ha bankba tennéd a pénzed...
Nem ismerlek, azt sem mennyit keresel, de ha fizetésednek a felsorolt összegek 15-20%-át meghaladja, szerintem ne vágj bele, kivéve ha munkaeszköz is az autó pl, akkor ignoráld teljesen a leírtakat.
Egyébként én veled egy idős vagyok én is nézegettem e90-ket (325i), de amikor ezeket kiszámoltam, rájöttem, hogy oké lesz egy szép 3as bmwm, de összes eddigi megtakarításom kifizetném egy tárgyra, ami egyszerűen nevetséges.
-
kacsaesokos
tag
válasz GrooveHero #30407 üzenetére
Én úgy tudom, e60-nál meglehet nézni, hogy volt e tekerve az óra, azt nem, hogy mennyiről csak, hogy piszkálták, amikor mi 2009-be vettük, kicsit tartottunk, hogy belenyúlunk a "jóba" de szerencsere az óráját se tekerték és más rejtett hibája sem volt, azóta is hibátlanul megy.
-
kacsaesokos
tag
válasz GrooveHero #30411 üzenetére
Mi kezdetektől "maszibmw"-nél szervizeljük a kocsit, Ő kötötte gépre, vizsgálta át teljesen, a hogyanra nem kérdeztünk rá, így ezt nem tudom sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Honda topik
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Dell asztali gépek
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen