-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz Mahrenburg #17987 üzenetére
hi,
nem vagyok oda az E32-ert igy nem is nagyon vagom milyen mocikkal jottek es hogy azok hogy muzsikaltak (persze most huszarkodhatnek a netrol hogy ez meg az a motor milyen, de minek, nem ismerem oket akkor nem ismerem oket, ennyi). ha jol emlekszem a 750-es motorja kerult a 850be is, ott pedig nem a megbizhatosagarol hiresek, sot, ahogy regebben par tulajtol hallottam egyatalan nem megbizhato motorok.
@ Mr.Csizmás: 25 eves kocsit venni mindig lutri, de lassan mar a 2 eves kocsi is lutri amilyen csodalatos a mai "technologia" (gyorsan megtervezzuk, a "toresteszt" legyen sokcsillag, mindenkeppen legyen valami "ujitas" a kocsiban amitol megveszi a kedves vasarlo, aztan hogy mi lesz vele a gari lejarta utan az mar nem a mi gondunk, alkatresz aranyarban, markaszervizben koklerek - tisztelet a kivetelnek).
en lehetosegtol fuggoen mindig 5-10 eves benzines kocsikat veszek, motorban pedig csak a legkevesebb problemaval jarot probalom kifogni, igy tudom elvezni az autokazast es tudom szeretni az autot is. persze szeretnem 1x mar belerakni a seggem egy uj autoba, de az erzes, hogy buktam x milliot abban a pillanatban, hogy kihoztam a szalonbol, na azt az erzest egyenlore nem akarom erezni -
KINKY_007
aktív tag
válasz Mahrenburg #17994 üzenetére
A v12-nél a nagy hő miatt van gond, de nem a motor, hanem, ami mellette van...
Erre van egy e34A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Mahrenburg #18037 üzenetére
Nem vagyok szerelő, szóval csak a netes böngészések során ragadt meg bennem valahol, azt hiszem a totalcaron olvastam talán, hogy ezek a nagy motorok 4000+ V8, V12 iszonyat hőt termelnek, ezért a motortérben lévő alkatrészekre fokozottabb igénybevétel jellemző. Az új M5-nél is azért volt csúszás, mert a V8 közelében a turbók nagyon izzottak. A poweren pedig az e38 750i-ről írták, hogy tök jó, de 3, vagy 5 év alatt a vételára rá lett költve szervizben.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Mahrenburg #18742 üzenetére
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
orvil
tag
válasz Mahrenburg #18771 üzenetére
sor6ra gyanitom tobbe kerulne a kompresszor (ha van egyatalan), mint a hus ..... de a tuning meg mindig nem a teljesitmeny novelesenel kezdodik, de a korhazban vegzodik
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Mahrenburg #18875 üzenetére
mmm, nem biztos, de ma úgyis megnézem újra, teljesen a hatása alatt vagyok
az a rész, amikor a nő mondja, hogy ez striciknek való.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Gézengúz
addikt
válasz Mahrenburg #19382 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz Mahrenburg #19384 üzenetére
Sehogy, csak mint érdekesség linkeltem...
-
Shadowbull
addikt
válasz Mahrenburg #20342 üzenetére
126,568 loero/liter
komolyabban: nem tudok neked ilyen erteket megnevezni. nem is lehet szvsz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Mahrenburg #20344 üzenetére
A kornyezetvedelmi csavart en elso korben kivennem a kerdesbol. Mechanikai oldalrol alapvetoen azt lehet mondani, hogy sok mindent meg lehet csinalni, csak
- nem mindig sikerul
- koltsegesEn azt mondanam, hogy olyan 120 Le/literig igazabol standard feladatnak szamit, amit illik mindenkinek normalisan megcsinalni. 120-150 kozott mar konstrukciotol fuggoen trukkosebb problemak is feluthetik a fejuket, 150 Le/liter felett viszont kifejezetten nehez megbizhatoan osszerakni a dolgot.
Az is igaz alapvetoen, hogy minnel nagyobb egy motor, annal nehezebb novelni a fajlagos teljesitmenyt, azaz egy ketliteres 4 hengeresnel konnyeb megoldani a 150Le/litert, mint mondjuk egy 4 literes V8-asnal.
Visszaugorva a kornyzetevedelemre, termeszetesen a nagyobb fajlagos teljesitmenyt nehezebb megoldani az aktualis emisszios keretek kozott.
(#20345) BMW001
"Nem tudom elképzelni, hogy akkora melléfogást csinálnának, hogy pont a váltó méretezésére fittyet hányva árulnák a sok-sok milliós csomagjukat."
Jaj dehogynem. Meg az Alpina is siman megcsinalja, hat meg a tobbiek. Konkretan leszarjak a valto meretezeset. Meg ugy az egesz motor meretezeset is. Egyebkent sincs fogalmuk arrol, hol vannak a motorban a neuralgikus pontok, amik a gyenge lancszemet jelentik.
(#20349) whitezo88
ismernunk kellett volna?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
-
Stukker1987
senior tag
válasz Mahrenburg #23058 üzenetére
kedvenc
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...