-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yager01
senior tag
Azt szeretném megkérdezni, hogy a CURVE mögé rakott hitelkártya amit visszatérítést is fizet a költések után, működik-e abban az esetben ha a CURVE mögött van - mármint kapok -e visszatérítést a vásárlások után? 2en szeretnénk használni de nálam csak C van a Páromnál meg a hitelkártya.
-
Yager01
senior tag
Mennyivel lehet beszállni a finanszírozásba, és mit adnak ha beszáll valaki?
-
Yager01
senior tag
válasz
Grande Ale
#4286
üzenetére
-
Yager01
senior tag
válasz
Impair1980
#4235
üzenetére
Azt tudom ... De a hozzászólás alapján félre érthető, hogy mire gondol zolka
-
Yager01
senior tag
válasz
zolka1977
#4228
üzenetére
Az Spay programot is tudod használni ? Milyen készüléken? A telepítés hogy sikerült? Én is letöltöttem majd felraktam. Nagy nehezen telepítettem, de folyton azt írja hogy ön offline. A Samsung accountom magyarországi címmel van regisztrálva. De már próbáltam vpn-el angol címmel...
A play áruház is azt írja mikor megnézem hogy ez az elem nem áll rendelkezésedre a te országodban.
A GPay müködik de az érintéses fizetést nem engedi véglegesíteni. 9000es kártya.
-
Yager01
senior tag
-
Yager01
senior tag
válasz
Oliverda
#4196
üzenetére
Curve alkalmazáson belüli infó : "the mobile number is already verified" mit kéne csinálnom vele ezen kívül

Curve support info:
"
Missing verification SMS?
Please double check that your phone number on your Curve profile is correct. If it needs updating, you can contact support to have them update it for you. You can reach them in-app, via support@curve.app, or DM on Twitter/Facebook. They’ll need your year of birth, flat/house number and postcode, and old and new number to update your info"Dr még egyszer mondom jó a szám ami a Curve felületén rögzítve van
-
Yager01
senior tag
-
Yager01
senior tag
válasz
Impair1980
#4188
üzenetére
A kinti rom miatt van ... Galaxy watch van nekem is de akkor gondolom romolni kéne hogy felmenjen a Samsung payt. Azt meg nem biztos hogy akarom. Most vpn segítségével angliában vagyok úgy probálkozok. De se sms nem jön se a Sp nem megy
-
Yager01
senior tag
Nem jön a hitelesítő sms
-
Yager01
senior tag
Biztos volt már ilyen kérdés de az összefoglalóban erre való utalást nem látok ezért kérdeznék.A Curve DEBIT kártya pénzneme GBP. A mögötte lévő credit HUF kártyát használja amiről a Revolutra akarok topupolni egy nagyobb Huf összeget amit onnan tovább akarok ingyen tovább akarok utalni a saját másik banknál vezetett HUF számlámra. ebben az esetben kell számolni valamilyen árfolyamkülönbözettel GBP és. HUF viszony miatt? ha elindítom a folyamatot akkor a revolut jelzi hogy figyeljek mert a kártya amiből top upolni akarok GBP devizában dolgozik...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÚJ! BONTATLAN! Samsung Note 10 256GB Független
- BRUTÁL Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6 i9-11950H 64/1TB NVIDIA A5000 16GB 2 Millió
- ÚJ! BONTATLAN! Ipad Mini 6 Wifi + Cellular 256GB(független)
- Pioneer DDJ-400 DJ kontroller
- DELL Precision 3580 Tervező Vágó Laptop -50% i7-1360P 16/512 FHD RTX A500 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
