Új hozzászólás Aktív témák
-
Benhill
senior tag
válasz
zolikaDB
#3705
üzenetére
Nálam egy éve ilyenkor a sameday hozta a tv-t nyomkövető szerint, de egy teljesen random feliratú ponyvás kocsival jött két úriember, akik lepakolták a tv-t oda ahova kértem.
Hogy időpontot lehet-e variálni, szvsz nem. Több hűtő, mosógép, sütő ilyesmi volt nálunk.
Egyszer volt olyan hogy megkérdeztem a sameday futárt, merre felé járkál még ma, meg hogy mikor jön visszafele...erre fele jön-e. Végül este 7-kor hozta cuccot.
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Egy 65"-os TCL TV-t akarok venni emagról.
Forgalmazó: eMAG.
Ez a TV náluk 199e Ft elektrohétvége vagy milyen kuponnal (betettem egy 10 Ft-os vackot mellé), 8000 Ft a szállítás.
Melóba nem tudom rendelni, mert nem fér be a kocsiba. Lehet tudni, ki a szállító, és időpontot lehet-e náluk variálni, mert ez akkora termék, hogy 2 emberes a pakolás.
Illetve, bármi baja van, sérült, stb. manapság mire számíthatok náluk?
Vagy egyáltalán a garanciális ügyintézés...
Ugyanez a modell alzán 223e Ft, +6 e szállítás, választható időponttal, és 2+3 év garival. -
Tikakukac
titán
Szóval akkor aki küldte az úgy küldte, hogy emag partner nem mint gyártó.
Akkor viszont fut az Emag saját maga után, láttunk már ilyet, az van, hogy szerintem szerződések kötik őket és nem akarnak nagyobb balhét, mint ami van most is.
Ettől még lefolyó lesz nekik hamarosan, nem sírok értük, megdolgoztak érte

-
MLA
aktív tag
válasz
GhostVector
#3700
üzenetére
Igen.
Hát, nagyon kíváncsi leszek. -
MLA
aktív tag
Fejlemények az ügyemben. Tegnap chaten felvettem a kapcsolatot az emaggal. Miután túljutottam a mesterséges intelligencián egy hölgy mondta, hogy felveszi a gép forgalmazójával a kapcsolatot, aztán vissza jelez. Ma jött is az email, hogy a partner visszaküldést kér. Az emagtól házhoz jönnek és elviszik a futógépet.
Ha ez tényleg ilyen patentul fog menni, nekem minden bizodalmam visszatér az emag felé, mert akkor ez bizony nagyon korrekt hozzáállás. -
Aprósólyom
addikt
válasz
ggeleven
#3687
üzenetére
Akkor most már "értem", ami történt... Sok év után újra rendeltem tőlük, de arra figyeltem, hogy csak eMAG Magyarország forgalmazott termékeket rendeljek. Nem volt benne semmi más, még "evomag" se.
Annak ellenére, hogy a számlát az eMAG Magyarország állította ki, a csomag címkézése egyértelmű: Romániában adták fel. Érdekes....
-
Weaver
senior tag
visszaadják a pénzt akkor is, ha nem ők a forgalmazók. van a honlapon olyan hogy Online ügyféltámogatás , vagy ha panasz -ként keresed úgy is meglesz. ott lehet kell írni mi a gond, 1-2 hét alatt feldolgozzák, nem gyors a folyamat de az a vége hogy adott címre jön a futár, átveszi, és utána visszautalnak.
-
Tikakukac
titán
válasz
chris0000
#3690
üzenetére
Ismétlem: Lenovot hívd fel.
Én azt értem, hogy pick up and return, viszont hidd el, nem akarod az emaggal rendezni a garidat, közvetlenül a Lenovoval intézd. Ennek fő oka, hogy ez a pick up and return ez legutóbb a pick up részig 2 hét volt, míg a Lenovonál ha nem a nagyon putris géped van, akkor simán lesz onsite javítás 24 órán belül.
Szóval Lenovo, hívd fel, 5 percedbe kerül.
-
chris0000
őstag
válasz
Tikakukac
#3689
üzenetére
közben itt rábukkantam... de thx.
Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk, hogy az általad megvásárolt termékért elmegyünk az általad kiválasztott címre, majd a bevizsgálást és adott esetben a javítást követően visszaszállítjuk (kivétel nagytermékek). Jelentsd a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk.
A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan az általad előre kiválasztott munkanapon kerül sor – de legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül.
További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt találsz. -
chris0000
őstag
nem tudja vki, h az emagnál, h van a garancia a Lenovo laptopokra? jár a 3 év gar. az ok nagyobb értéküre mindegyiknél, de mindegyikhez jár a premium care gar. vagy ha nem jár, akkor esetleg majd nekem kellene visszaküldeni? thx.
-
chris0000
őstag
igen így már kicsit félek én is előre utalni nekik, mert pl.: utánvét is csak 500k-ig van, ha afölötti az ár, már csak online bankkártyás fizetési lehetőség van (előre), vagy google pay, stb...
-
jeni
félisten
válasz
Tikakukac
#3679
üzenetére
Ebből az látszik, hogy az EMAG már úgy tud pénzhez jutni, illetve nem zárja be a webshopot végleg, hogy kiadja a hirdető felületét bárkinek, aki fizet neki x összeget 1 évre vagy annyi időre amennyire szerződést köt vele.
A szerződő partnere mennyire tiszteséges az már más tészta.
A saját néven, mint EMAG forgalmazó ott meg megpróbál becsületesnek maradni és teljesíteni, ez a kisebbik része.
Az EMAG-nak már nem a célja, hogy a 2025 év webshopja legyen, hanem még életben maradjon valahogy. Ezzel jelezzen a külvilágnak hahó még vagyunk. -
Benhill
senior tag
válasz
GhostVector
#3676
üzenetére
én egyszer megjártam velük békéltető, gvh, fogyasztovédelem, kb minden.
végül 40-et buktam volna, de 27-et sikerült kisajtolnom emagból.
-
Tikakukac
titán
válasz
GhostVector
#3676
üzenetére
Pontosan. Te az Emaggal a fasorban se vagy szerződve. Ergo gondold újra a fentebb írtakat, mert ez itt nem úgy megy, ahogy te azt szeretnéd.
Értem, hogy az Emag mit csinál, azt is, hogy max 1-2 évük van hátra így, de ha 5-6k-ért lazán megveszik a 2 terrás SSD-ket az emberek, azt ugyanúgy meg fogják rendeni 10 másik oldalról is. Van ilyen ismerősöm, és nem tudom elmagyarázni neki, hogy hagyja abba az álmok kergetését.
-
GhostVector
junior tag
válasz
HUN_Sector
#3677
üzenetére
Erről beszélek.
Ha már kamu fost árul a kedves forgalmazó, akit ugye lehetetlen elérni és a vissza posta is elég drága lenne, jelen esetben Franciaországba, akkor a kedves eMAG térítse szépen meg a kárt. Ha nem kapnának szabad utat náluk az ilyen csalók, akkor kevesebb ember lenne átverve.
-
HUN_Sector
őstag
Az teljesen igaz, hogy attól hogy színteret adnak egy forgalmazónak a saját portáljukon, onnantól felelősséget vállalnak.
Ez nem egy fizikai piac ahova bemegy egy másolt cd-ket árusító koma, aztán a piac tulajdonosa felteszi a kezét.
Tele van az emag hamisítványokkal, átverős cégekkel. Ügyfélszolgálat semmis. Önmagukban ezek már elegek kellenének hogy legyenek, hogy végleges hatállyal kipaterolják őket az országból. -
Tikakukac
titán
válasz
GhostVector
#3670
üzenetére
Lehet zárattál be shopot, de szerintem nem érted, hogy ez itt miért teljesen más

-
MLA
aktív tag
válasz
GhostVector
#3672
üzenetére
Sajnos nem ismert márka [link]
Talán márkája sincs. -
GhostVector
junior tag
-
MLA
aktív tag
Sziasztok. Nem találtam a kérdésemre választ, pedig biztos volt már téma. Júliusban rendeltem az Emagtól egy futógépet. Tönkre ment a motorja és most látom, hogy a cég aki küldte a gépet francia. Hol tudom gariban javittatni?
-
GhostVector
junior tag
válasz
Tikakukac
#3669
üzenetére
Persze. Ezt gondoltam. De más átverni valakit, aki szimplán figyelmetlen, mint olyan embert, aki marhára nem ért hozzá.
Zárattam már be ruházati webshopot, igaz belekerült sok időmbe, pénzembe, némi előzetesbe is, de a végén nyertem a pert.
Itt nem a 6-7000 Ft a hangsúly, hanem az, hogy eMAG szerint bárki lehet forgalmazó, akivel le tudnak szerződni és szó szerint semmit nem ellenőriznek. Vállalják szépen a felelősséget, ha már ők biztosítják a felületet.
Majd meglátjuk mi lesz belőle. -
Tikakukac
titán
válasz
GhostVector
#3668
üzenetére
Az lehet, hogy téged nem érdekel, de ez nem így működik, hogy te mit és hogyan gondolsz.
Bátran küldheted akit akarsz, szerinted te vagy az első?

Kitartás, legközelebb pedig rendelés és fizetés előtt nem árt egy nagy levegő és egy tiszta gondolatmenet, hogy reális-e amit rendel a tesó.
-
GhostVector
junior tag
Üdv.
Drága testvérem rendelt eMAGon körülbelül 2-3 hónapja
2 TB-os pendrive-ot 6200 Ft-ért.
Mit írjak az eMAGnak, hogy adják vissza az árát? Engem nem érdekel milyen eMAGon kívüli forgalmazó volt, se a szabályzatuk. Ők állnak szerződésben mindenféle jött ment céggel és nem foglalkoznak vele, hogy hány vásárlót vernek át. Szóval ha kell én simán rájuk küldöm a fogyasztóvédelmet, GVH-t, akármit. -
Ciccuka
veterán
Itt a főoldalon nálatok látható minden?
nekem nem jön be semmi, App-on se -
chris0000
őstag
én is látok jó akcókat most, csak sajnos elfogyott...

-
hurenzon
senior tag
válasz
Fox Mulder
#3663
üzenetére
Vissza utalják a pénzt .
-
Sziasztok!
Emagnál vannak most akcióban, meglehetősen jó áron Oled tv-k. Az eladó is Emag.
Azon gondolkodtam, hogy mi van akkor ha pld 3 panelcsere után az jön elő hogy csere a készülékre és nem tudnak már adni vagy, olyan meghibásodás jön elő 3 év múlva még gari időn belül amit nem tudnak javítani és már nincs Emag ahol a csere utalványt tudnád használni, ilyenkor gondolom bukó a dolog. -
hito
nagyúr
-
jeni
félisten
Ezért van,hogy nem tudsz javítási kérelmet benyújtani.
Hiszen nem a te neveden van.
Gáz nagyon a dolog.
Az Ateszpapa is írta,hogy 3x meg kell gondolni,hogy vesz-e valaki garis használt készüléket amit az Emag árult anno.
Az lehet a segítség,hogy a valós tulaj indítsa el a kérelmet az általad megadott címre jöjjenek ki. Utána már sinen leszel vele mert a vissza küldést is megtudod majd adni vagy annak a vételárát kapod vissza majd. -
Igen, az!
Ráadásul mivel már nincsen boltjuk sem Magyarországon, be sem tudod vinni, csak online lehet intézni.

Esetleg ha el tudod érni az eredeti tulajt, rajta keresztül lehetne intézni.
Viszont ha a vételár járna vissza, azt is ő kapja meg.
Utána már csak rajta múlik, hogy odaadja-e neked.Jövőre való tekintettel, már senki se vegyen emagnál vásárolt cuccot használtan se.
-
jeni
félisten
Tudtommal anak kell elindítani a folyamatot akinek a nevén van. Esetleg aki vette korábban annak kellene egy emalt kérni vagy jeleznie a javítási kérelmet másnak átruházni.
Korábban én egy garanciális papírt kértem ily módon az előző tulaj segítségével mivel csak a számlát mellékelte akkor. -
hito
nagyúr
Sziasztok! Olyan terméket szeretnék javításra küldeni, amit nem én vásároltam az Emag-tól. A honlap folyamatosan arról karattyol, hogy töltsem ki a "Termék garanciális javítása űrlap"-ot, de ilyet sehol nem találok. Mivel nem én vásároltam, a termék a fiókomban nem található meg, így esetleg ha ott kéne elindítani ezt az űrlap kitöltősdit, akkor esélyem sincs. Tudnátok segíteni, hogy mit rontok el, mit nem látok, mit kéne tennem?
-
Lessmessino
tag
válasz
MasterDeeJay
#3653
üzenetére
Akár hamisítvány akár nem, benne van, hogy megadja magát idő előtt. Nekem eredeti kingston fury halt meg kb 3 hónap után.
Lassan csak megtanulják az emberek, hogy csak emag által forgalmazott terméket vegyenek vagy a legjobb ha elkerülik nagy ívben ezt az egész boltot. -
Haver kérdezte hogy ránéznék-e egy ssdre mert kevés használat után nem látja a gép pedig fullos márkás stb... Honnan vette? Emag market....mondom ide ne hozd, menjen vissza gariba és bírkózd le velük ha tudod.
Gondolom ez itt mindennapos.
Tele van fake szeméttel a market, annyi hogy itt már a márkát is ráírták. Egyszerűen nem értem miért nem zárták már be ezt a kaka marketet....ez a sokadik hogy ilyen miatt keresnek. Előző az volt hogy tudok egy olcsóbbat...aztán eléggé drága lett. -
pn4hvq
senior tag
válasz
Rigormortiis
#3650
üzenetére
Ha több rendelés érkezik ugyanabba a boxba ugyanattól a felhasználótól és a fizetési mód is egyezik, akkor mindig egybetették nálam.
"ma kiveszik mellőle a csomagot, ami nem kell"
Ilyet nem hinném, hogy csinálnak, hogy megpiszkálják "negatív irányba" egy box tartalmát. Megvárják, míg az utolsónak érkezett átvételi ideje lejár és megy vissza egyben az összes. -
Rigormortiis
veterán
válasz
ggeleven
#3649
üzenetére
Pontosan. Remélem, ma kiveszik mellőle a csomagot, ami nem kell, akkor kiveszem a másik kettőt.
Rég nem rendeltem emagról, általában a Zalando, Alza pörög és valami hihetetlen elavultnak és körülményesnek érződik az egész. Kár, hogy a Zalando csak divatcikkeket árul, amúgy kb mindent onnan rendelnék
-
Benhill
senior tag
válasz
Rigormortiis
#3647
üzenetére
Ne vedd át előzőből semmit. Rendeld meg ujra amit akartál egy másik easy boxba.
-
Rigormortiis
veterán
Rendeltem három külön csomagot pár nap eltéréssel az emagról. Az elsőt rögtön le is mondtam gyakorlatilag pár perccel a rendelés után (mert észrevettem, hogy nem az emag forgalmazza), ennek ellenére másfél hét múlva ideért az easy boxba. Nem ez a baj,pedig írtam is nekik, hogy ne küldjék, nem kell, mondták h ne vegyem át. Viszont rendeltem pár nap múlva az emagtól két másik pakkot is. Ezek kellenének, de betették az első csomag mellé (mindegyik utánvétes), de mivel azt nem fogom kifizetni, ezek is maradnak. Írtam nekik, hogy nehogy véletlenül mellé tegyék, a samedaynak is, és csak belerakták. Mi a tökömet tegyek még
A másik két csomagot átvenném, de így kössz de kössz nem. -
chris0000
őstag
-
Weaver
senior tag
-
spect80
senior tag
válasz
HUN_Sector
#3642
üzenetére
Hát tökösebb lenne mint rentábilis. Alza vagy MM szintű üzletpolitikát, árakat és logisztikát megugrani majdnem 0-ról vagy a sameday-jel inkább mínuszról nagyon merész vállalás lenne.
-
pazola
tag
A BB topikba tették be a hírt, miszerint
Rádiócsend és brutálisan rossz év a magyar Emagnál, komoly eladásra készül a cég
Egyrészről ez nagyon-nagyon szomorú, mivel minden egyes szereplő kiesése csökkenti a versenyt és növeli az árakat, másrészről, nos... én örülni is jöttem, megvárom, amíg már csak egy ember marad ott, és akkor újra fogom értékelni a termékeket, amiket az elmúlt években elutasítottak
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
spect80
senior tag
-
hurenzon
senior tag
válasz
Criminal017
#3630
üzenetére
Szerződés miatt nem tudtam hamarabb zárni , amúgy már rég bezárt volna .
Múltkor a vezérigazgató adott interjút , hogyha jobb lesz a gazdasági / kereskedelmi helyzet , akkor újra lesz fizikai üzlet .
-
Sosem jártam ott, szóval hullára mindegy nekem pl.
Véleményezés meg nem különösebben dolgom, majd a piac beárazza a lépéseiket.
Már az edigital felvásárlást sem csipáztam tőlük, de azóta is csak egyre lejjebb vannak. Voltak jó akciózások ugyan, de alig nézgetem már őket. -
Messengeren megerősítették. Gondolom hamarosan jönnek róla a hírek is és meglesznek a honlapfrissítések is.
Változtatás nélkül:
"Szia!
Igen, az Etele Plázában lévő üzletünk bezárt. Úgy döntöttünk, hogy minden erőnkkel a webes élmény fejlesztésére koncentrálunk, hiszen itt tudjuk a leggyorsabban és leghatékonyabban kiszolgálni az igényeket.

Folyamatosan fejlődünk, hogy még kényelmesebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé tegyük a vásárlást számodra online. Köszönjük, hogy velünk vagy, és számíthatsz ránk a jövőben is!
" -
válasz
Criminal017
#3630
üzenetére
Bocs, nevetséges -
válasz
Criminal017
#3630
üzenetére
A honlapon semmi hír nincs róla. Bár ők arról is csendben voltak, hogy leépítettek x embert a magyar cégben...
-
Criminal017
őstag
Etele eMAG-ot ne keressétek többet:
-
roseA580
aktív tag
Szia!
"Ellenben az újracsomagolt terméknél már az Emag a forgalmazó."
Ez mindig is így volt az összes terméknél HA fel volt tüntetve hogy újra csomagolt!
Az OLED TV-mnél nem volt feltüntetve, csak a beszállító weboldalán találtam meg az adott típusnál az "új állapotú" jelzést.
Tulajdonképpen nem is "újra csomagolt" volt, hanem csak fel volt bontva majd újra levolt zárva a doboza.Féltem is attól hogy a gyártótól nem kapom meg az 5 év garanciát mivel újra csomagolt termékre nem érvényes.
DE szerencsére megkaptam, igy a gyártási időtől számítva majdnem 9 év garanciát kapott a TV. (2021.09. hó gyártási idő, garancia idő vége 2030.07.22.)
-
jeni
félisten
válasz
palika!
#3624
üzenetére
Személyes átvétel már nincs, talán akkor ha EMAG a forgalmazó. De vissza olvasva ezek szerint ez sem müxik már.
Ez azért érdekes:
A forgalmazó ha bontatlan az a Firstshop,bár tőlük szabad venni mert létező magyar bolt.
Ellenben az újracsomagolt terméknél már az Emag a forgalmazó. -
SUPREME7
őstag
Úgy tűnik ennyi volt az emag pályafutása, kár érte. De ezt látva inkább az edigital - ért kár

Persze nyilván maradnak offline bolt nélkül is, de már alig van saját forgalmazású cuccuk, nagyrészt már csak egy platform a szemétnek / hamis cuccoknak. Azért valóban felesleges a boltot fenntartani, hogy az ügyfélszolgák reggeltől estig a panaszos vevőket hallgassák, akiknek fogalmuk nincs, hogy nem az emagtól vásároltak.
Csilliókat költöttek rá, hogy levakarják magukról a feltűnésükkor rájuk sütött "megbízhatatlan román cég" jelzőt, és amikor sikerült, akkor leépítik, sőt...
-
palika!
csendes tag
eMAG által forgalmazott terméket lehet még az Etele üzletbe (showroomba) kérni személyes átvételre? Nekem kávéfőző tisztító termékeknél nem ajánlja fel ezt a lehetőséget.
-
spect80
senior tag
válasz
Tikakukac
#3619
üzenetére
Sajnos az emberek egy része felületes, nem tudatos vásárló, de attól még őket is védeni kell az ilyen helyzetektől. Még egy tudatos vásárlótól sem várható el, hogy ismerjen minden kereskedelmi jogszabályt és kiskaput, vagy hogy tudja a forgalmazó ebben az esetben milyen hátrányokkal jár.
Internetes vásárláskor teljes mértékben a vevő van kiszolgáltatott helyzetben, mert megelőlegezi a bizalmat a boltnak és kifizet valamit, amiről csak remélheti hogy az lesz amit venni akart. Azt hiszem joggal várható el a szabályozói környezettől hogy megvédje.
Az emag meg retail webshopnak néz ki, többen az Edigi utódjaként gondolnak rá, ami teljesen más üzletpolitikát képviselt, sokaknak mai napig a minőség és megbízhatóság szinonímája, de egy ideje már csak az online piacterek és webshopok negatív tulajdonságait ötvözve rombolja saját reputációját.
Ráadásul százféle webshop működési modell van a kiskertől kezdve, az online piactéren át a kínai oldalakig. Ember legyen a talpán aki le tudja követni kitől mit szabad/nem szabad venni. Az hogy ezek a boltok megélnek, legalább akkora arányban tudható be a szabályozói környezet hiányosságának, mint az emberek ostobaságának -
Tikakukac
titán
válasz
spect80
#3618
üzenetére
De erre nem tudják őket, miért tennék. Normálisan ki van írva, nem csalva, nem eldugva, hogy ki a forgalmazó.
Az, hogy az emberek full teljesen vakon vannak, az egy másik kérdés. Szó szerint értem, hogy vakon, egészen elmebeteg sztorik futnak facsén mindenféle csoportokban, hogy bezzeg ez meg az meg amaz, így átvágott. Ember, el se olvastad mit fizetsz ki...
-
Tikakukac
titán
válasz
spect80
#3615
üzenetére
Amennyiben van ideje és kedve a harcra, hajrá.
MÁV és Telekom van nálam jelenleg folyamatban. Azon kívül, hogy pörögnek a levelek semmi előrelépés nincs ott se, pedig nagyon kitartó vagyok.
Az fix, hogy ha a cuccát elviszi Kelenföldre centivel nincs előrébb, mert bármennyire akarnának segíteni, kicsit olyan, mint a Vaterának bevinni egy telefont a székhelyre, hogy ezzel xyz átb@szott
-
mokas_gizi
tag
charge back , szerintem az egyetlen lehetőség ellenük persze ha kártyával fizettél...
EMAGON max saját márkás terméket szabad vásárolni, de jobb kerülni az egész EMAG-ot.Számomra az a furcsa, hogy nagyon sok a panasz rájuk...
Mégis hosszú évek óta ők vezetik a Magyar netes kereskedelmet messze nekik van a legnagyobb forgalmuk.
Ott az Alza azok pl normálisak, nem verik át az embert, jó áraik is vannak.fogyasztóvédelemhez (békéltető testület) és társai szerintem nem érnek semmit...
Külföldiek a cégek, magyar hatóságok nem is tudnak ezekkel mit csinálni...
Ezen felül, ezek mind eldobós cégek...
Sok esetben, ha megnézzük egy termék árát...utána megnézzük mennyi annak a terméknek a beszerzési ára...nem jön ki a matek...
20% emag jutalék és az adó rá...mínuszba lennének az eladás után...
Ezen felül fixre nem kevés cég azt csinálja, te megveszed a terméket EMAG oldalán X cégtől...
Ők megrendelik X Y oldalon pl aliexpress.com , bizony az alin...
Megadják a te címedet és úgy kapod meg a vásárolt terméket...
Most ha észszerűen nézzük a dolgot, de komolyan:
Ennél kevesebbért más cégeket nagyon komoly összegekre büntettek volna / megszüntetnék a céget , ennyi.
EMAG több éve működik probléma nélkül és tényleg elég komoly dolgokat hallok miket művelnek ott fent a cégek...
EMAG érinthetetlen Magyarországon , ennyi!
Vagy túl nagy adófizetők és leszarja az állam vagy fizetnek a megfelelő helyre...
Ezeken lehet vitatkozni, de a tényleg ezt támasztják alá amiket írtam...
Nagyon sok fent a csalás, hamis termék, nem kevés cég több éve működik...
Itt már az a duma nem tudnak róla, nem értenek hozzá, nincs közük hozzá más cég meg társai nem túl életszerű...
Ilyen dumákat más cégnél/cégeknél nem fogadnak el...Decemberbe és januárban volt több szigorítás/szabály EU és itteni...
Erre EMAG berakott egy ilyet a kereskedőknek...
"Szabály: Kereskedő
A kereskedő saját felelősségének tudatában kijelenti és garantálja, hogy az eMAG plaftormon forgalmazott termékei megfelelnek az Európai Unió által meghatározott jogszabályoknak."Tehát az EMAG leszar mindent és semmi nem érdekli...csak ez egy jogállamban nem úgy lenne...
EMAG érinthetetlen ennyi, több éves távlatban ez látható... -
spect80
senior tag
válasz
Tikakukac
#3612
üzenetére
Szerintem meg pont ne engedje el és nyomassza az emagot.
ha csak minden harmadik vevő belenyugszik abba hogy sz*rt kapott, akkor már megéri nekik ez a működési modell.
A fogyasztóvédelemhez (békéltető testület) is el kell vinni. Az más kérdés, hogy a békéltető mindenféle jogkör nélkül sehogy se tud elszámoltatni egy külföldi eladót, de legalább sok panasz esetén szankcionálják az emagot. -
spect80
senior tag
Na akkor az arab/török mobilnepperek mellett már megjelentek a kínai scam forgalmazók is hamisítványokkal, másolatokkal. Napokban láttam én is az oldalon Samsung 990 pro 4TB ssd-t 47e forintért, ami valójában 130e körül megy.
Remélem ez annyival rontja az emag reputációját, hogy lépjenek és ezt a működési modellt végre kiírtsák.
Nálam egyébként akkor került parkolópályára az emag, amikor egy viszonylag régi kiadású, de újként árult mobiltelefon román forgalmazójának megnéztem a telephelyét kíváncsiságból. Sajnos már nincs meg a pontos cím (azaz valamelyik topicban igen) de kb. ilyen környék volt csak még több szeméttel: [link])
Szívesen kötnék üzletet egy ilyen vállalkozással
-
Benhill
senior tag
válasz
roseA580
#3610
üzenetére
Nekem ez charge back egyetlen egyszer sikerült amikor az éves cascot kétszer vonták le én azt láttam, de biztosító meg csak egyet látott. Túlfizetés meg lebegett valahol a semmiben.
Bank és biztosító között több hétig ment az e-mailezés, telefonálás, melyről folyamatosan másolatokat kaptam postán, hogy miről van éppen szó.
Öröm volt olvasni azokat az email váltásokat.
Vagy 2 hónap eltelt, de végül a biztosító utalta vissza a pénzt.Na most külföldi illetőségű cégeknél nem tudom hogy megy, de egy biztos hogy alaposan meg kell indokolni a banknak, hogy miért kéred vissza a pénzt. Legalábbis nálam nem ment túl egyszerűen.
-
Tikakukac
titán
Miért mennél személyesen gariztatni? Nem Emag termék, semmi közük hozzá.
Spórolok neked időt és ezt a részt bátran engedd is el. Mivel csalás, ezért tedd meg amit fentebb is írtak már és lépj rajta túl. Neked semmilyen kapcsolatod nincs az Emaggal a hatályos jogszabályokat nézve.
-
Weaver
senior tag
válasz
husztiimi
#3609
üzenetére
ezt én is benéztem, külső HDD-t vettem WD 2TB harmadáron. aztán a számlának csúfolt valamin tűnt fel hogy az eladó a monaco-one nevű szintén valami, francia székhellyel. természetesen nem működik, az emag honlapján se a garancia, sem a visszaküldés opció nincs, mert ők csak kiszállítók. nem tudom mennyire lehet ez így legális, mert az én esetem egyértelmű átverés, a súlya alapján nincs is a tokban HDD. nem nyitom fel, mert a BP-i üzletben megpróbálom személyesen gariztatni, ezt majd még megírom hogy alakult.
-
roseA580
aktív tag
válasz
husztiimi
#3609
üzenetére
1.
IGEN, az EMAG-on szinte mindenki megjárja legalább egyszer (de van hogy többször) ezekkel a Marketplace partnerekkel (tisztelet a kivételeknek)!
2.A Bankok nagyon nem szeretnek említést tenni a "Charge Back" eljárásról amit Te is alkalmaztál, amivel szinte mindig visszaszerezhető a KÁRTYÁVAL kifizetett pénz (átutalásnál nem alkalmazható).
De ragaszkodni kell hozzá, nem tagadhatják meg!
Egyedüli hátránya hogy sokáig tart. -
husztiimi
csendes tag
Ha már rátaláltam véletlenül erre a topikra, akkor leírom ide szomorú tapasztalataimat. Pár hónapja egy SSD-t szerettem volna venni. Egy barátom hívta figyelmemet arra, hogy ő most látott nagyszerű árban lévő 1TB-os WD sata SSD-t az emagon. Miután megkaptam tőle a linket, gyorsan meg is rendeltem az SSD-t, az árát kifizettem bankkártyával. Ekkor persze a „nagy hirtelenségben” nem tűnt fel, hogy a cucc nem az emag-tól származik, hanem valami gagyi bolgár partnertől. Szóval vártam-vártam, és a termék nem jött meg. Írtam az emagnak, hogy mi van a termékkel már, mikor méltóztatnak már kiszállítani? Erre írtak valami semmitmondó levelet, amiben azt vázolták, hogy ők semmiféle felelősséget nem tudnak vállalni a bolgár partner tettei kapcsán. Hm? Micsoda? Jól értem? –Ha igen, akkor a k***a anyátok! Kértem vissza a pénzt, de nem sikerült visszaszerezni önerőből. Itt a történet véget is érhetett volna. Ámde a feleségem egyik ismerőse fogyasztóvédő (a pontos szakterületét nem tudom, de nagyon jó, hogy létezik ez az ismerőse az asszonynak), és az ő segítségével sikerült visszakapni az SSD árát. Erre a projektre kb. 2 hónap kellett, mire a pénz visszakerült hozzám nagynehezen. Azóta nem vettem semmit sem az emagról. Ezek után nem is nagyon tervezek.
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!Ennek a Skechers, Uno - Golden Air telitalpú sneaker, Fehér, Rózsaarany, 35 - eMAG.hu az ára meglehetősen olcsóbb, az eredeti Skechers oldalán látottól; UNO - Shimmer AwaySzerintetek eredeti lehet ennek ellenére?
szerk.: mondjuk, most látom, hogy ami nekem kellene méret, már nem is annyi, hanem 35k (és nem is az emagtól...) -
Santi22
aktív tag
válasz
AlexDaywalkr
#3605
üzenetére
Egyébként igen megjött, csak az oldal összeomlása miatt hiányzik a #3604-es hozzászólásom. 07.21-én kaptam vissza amúgy.
-
Santi22
aktív tag
Mikor és hol van az a pont, amikor el kell kezdenem ütni a vasat egy garanciális ügyintézés során?
A fontosabb dátumok eddig:
Beküldés: 06.07.
Visszajelező email: 06.12.
Futár jött, elvitte: 06.13.
Email, hogy a szervízbe megérkezett: 06.26.
Email, hogy a szervíz megkezdte a javítást: 06.30.
Email, hogy a szervíz elkészült a javítással és 3-5 munkanapon belül futárszolgálattal küldik vissza: 07.04.Ez a 3-5 munkanap egy kicsit már letelt...
Várjak még türelemmel vagy lépni kellene valamit? Ha lépni kellene, akkor mit léphetek? Több, mint 1 hónapja vagyok a cucc nélkül, ami napi használtban volt.
-
válasz
HUN_Sector
#3601
üzenetére
Majdnem minden hétvégén van. Megnéztem a hírleveleket és április 26-27 óta csak egyszer maradt ki (május 17-18).
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Konteó topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Dell notebook topic
- Nintendo Switch 2
- Óra topik
- Apple asztali gépek
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS ROG Zephyrus M16
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Hát, nagyon kíváncsi leszek.


Nem is értem mi vezett idáig, hogy ilyen megbízhatatlan bolt lett. Az Alza rég köröket ver rá. Pedig nem volt régen így. Nem tudom mi mehetett náluk félre.


A másik két csomagot átvenném, de így kössz de kössz nem.


