Új hozzászólás Aktív témák
-
chris0000
őstag
-
Weaver
senior tag
-
spect80
senior tag
válasz
HUN_Sector #3642 üzenetére
Hát tökösebb lenne mint rentábilis. Alza vagy MM szintű üzletpolitikát, árakat és logisztikát megugrani majdnem 0-ról vagy a sameday-jel inkább mínuszról nagyon merész vállalás lenne.
-
pazola
tag
A BB topikba tették be a hírt, miszerint
Rádiócsend és brutálisan rossz év a magyar Emagnál, komoly eladásra készül a cég
Egyrészről ez nagyon-nagyon szomorú, mivel minden egyes szereplő kiesése csökkenti a versenyt és növeli az árakat, másrészről, nos... én örülni is jöttem, megvárom, amíg már csak egy ember marad ott, és akkor újra fogom értékelni a termékeket, amiket az elmúlt években elutasítottak
-
spect80
senior tag
-
hurenzon
senior tag
válasz
Criminal017 #3630 üzenetére
Szerződés miatt nem tudtam hamarabb zárni , amúgy már rég bezárt volna .
Múltkor a vezérigazgató adott interjút , hogyha jobb lesz a gazdasági / kereskedelmi helyzet , akkor újra lesz fizikai üzlet .
-
Sosem jártam ott, szóval hullára mindegy nekem pl.
Véleményezés meg nem különösebben dolgom, majd a piac beárazza a lépéseiket.
Már az edigital felvásárlást sem csipáztam tőlük, de azóta is csak egyre lejjebb vannak. Voltak jó akciózások ugyan, de alig nézgetem már őket. -
Messengeren megerősítették. Gondolom hamarosan jönnek róla a hírek is és meglesznek a honlapfrissítések is.
Változtatás nélkül:
"Szia!
Igen, az Etele Plázában lévő üzletünk bezárt. Úgy döntöttünk, hogy minden erőnkkel a webes élmény fejlesztésére koncentrálunk, hiszen itt tudjuk a leggyorsabban és leghatékonyabban kiszolgálni az igényeket.
Folyamatosan fejlődünk, hogy még kényelmesebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé tegyük a vásárlást számodra online. Köszönjük, hogy velünk vagy, és számíthatsz ránk a jövőben is!"
-
válasz
Criminal017 #3630 üzenetére
Bocs, nevetséges -
válasz
Criminal017 #3630 üzenetére
A honlapon semmi hír nincs róla. Bár ők arról is csendben voltak, hogy leépítettek x embert a magyar cégben...
-
Criminal017
őstag
Etele eMAG-ot ne keressétek többet:
-
roseA580
tag
Szia!
"Ellenben az újracsomagolt terméknél már az Emag a forgalmazó."
Ez mindig is így volt az összes terméknél HA fel volt tüntetve hogy újra csomagolt!
Az OLED TV-mnél nem volt feltüntetve, csak a beszállító weboldalán találtam meg az adott típusnál az "új állapotú" jelzést.
Tulajdonképpen nem is "újra csomagolt" volt, hanem csak fel volt bontva majd újra levolt zárva a doboza.Féltem is attól hogy a gyártótól nem kapom meg az 5 év garanciát mivel újra csomagolt termékre nem érvényes.
DE szerencsére megkaptam, igy a gyártási időtől számítva majdnem 9 év garanciát kapott a TV. (2021.09. hó gyártási idő, garancia idő vége 2030.07.22.) -
jeni
félisten
válasz
palika! #3624 üzenetére
Személyes átvétel már nincs, talán akkor ha EMAG a forgalmazó. De vissza olvasva ezek szerint ez sem müxik már.
Ez azért érdekes:
A forgalmazó ha bontatlan az a Firstshop,bár tőlük szabad venni mert létező magyar bolt.
Ellenben az újracsomagolt terméknél már az Emag a forgalmazó. -
SUPREME7
őstag
Úgy tűnik ennyi volt az emag pályafutása, kár érte. De ezt látva inkább az edigital - ért kár
Persze nyilván maradnak offline bolt nélkül is, de már alig van saját forgalmazású cuccuk, nagyrészt már csak egy platform a szemétnek / hamis cuccoknak. Azért valóban felesleges a boltot fenntartani, hogy az ügyfélszolgák reggeltől estig a panaszos vevőket hallgassák, akiknek fogalmuk nincs, hogy nem az emagtól vásároltak.
Csilliókat költöttek rá, hogy levakarják magukról a feltűnésükkor rájuk sütött "megbízhatatlan román cég" jelzőt, és amikor sikerült, akkor leépítik, sőt...
-
palika!
csendes tag
eMAG által forgalmazott terméket lehet még az Etele üzletbe (showroomba) kérni személyes átvételre? Nekem kávéfőző tisztító termékeknél nem ajánlja fel ezt a lehetőséget.
-
spect80
senior tag
válasz
Tikakukac #3619 üzenetére
Sajnos az emberek egy része felületes, nem tudatos vásárló, de attól még őket is védeni kell az ilyen helyzetektől. Még egy tudatos vásárlótól sem várható el, hogy ismerjen minden kereskedelmi jogszabályt és kiskaput, vagy hogy tudja a forgalmazó ebben az esetben milyen hátrányokkal jár.
Internetes vásárláskor teljes mértékben a vevő van kiszolgáltatott helyzetben, mert megelőlegezi a bizalmat a boltnak és kifizet valamit, amiről csak remélheti hogy az lesz amit venni akart. Azt hiszem joggal várható el a szabályozói környezettől hogy megvédje.
Az emag meg retail webshopnak néz ki, többen az Edigi utódjaként gondolnak rá, ami teljesen más üzletpolitikát képviselt, sokaknak mai napig a minőség és megbízhatóság szinonímája, de egy ideje már csak az online piacterek és webshopok negatív tulajdonságait ötvözve rombolja saját reputációját.
Ráadásul százféle webshop működési modell van a kiskertől kezdve, az online piactéren át a kínai oldalakig. Ember legyen a talpán aki le tudja követni kitől mit szabad/nem szabad venni. Az hogy ezek a boltok megélnek, legalább akkora arányban tudható be a szabályozói környezet hiányosságának, mint az emberek ostobaságának -
Tikakukac
titán
válasz
spect80 #3618 üzenetére
De erre nem tudják őket, miért tennék. Normálisan ki van írva, nem csalva, nem eldugva, hogy ki a forgalmazó.
Az, hogy az emberek full teljesen vakon vannak, az egy másik kérdés. Szó szerint értem, hogy vakon, egészen elmebeteg sztorik futnak facsén mindenféle csoportokban, hogy bezzeg ez meg az meg amaz, így átvágott. Ember, el se olvastad mit fizetsz ki...
-
Tikakukac
titán
válasz
spect80 #3615 üzenetére
Amennyiben van ideje és kedve a harcra, hajrá.
MÁV és Telekom van nálam jelenleg folyamatban. Azon kívül, hogy pörögnek a levelek semmi előrelépés nincs ott se, pedig nagyon kitartó vagyok.
Az fix, hogy ha a cuccát elviszi Kelenföldre centivel nincs előrébb, mert bármennyire akarnának segíteni, kicsit olyan, mint a Vaterának bevinni egy telefont a székhelyre, hogy ezzel xyz átb@szott
-
charge back , szerintem az egyetlen lehetőség ellenük persze ha kártyával fizettél...
EMAGON max saját márkás terméket szabad vásárolni, de jobb kerülni az egész EMAG-ot.Számomra az a furcsa, hogy nagyon sok a panasz rájuk...
Mégis hosszú évek óta ők vezetik a Magyar netes kereskedelmet messze nekik van a legnagyobb forgalmuk.
Ott az Alza azok pl normálisak, nem verik át az embert, jó áraik is vannak.fogyasztóvédelemhez (békéltető testület) és társai szerintem nem érnek semmit...
Külföldiek a cégek, magyar hatóságok nem is tudnak ezekkel mit csinálni...
Ezen felül, ezek mind eldobós cégek...
Sok esetben, ha megnézzük egy termék árát...utána megnézzük mennyi annak a terméknek a beszerzési ára...nem jön ki a matek...
20% emag jutalék és az adó rá...mínuszba lennének az eladás után...
Ezen felül fixre nem kevés cég azt csinálja, te megveszed a terméket EMAG oldalán X cégtől...
Ők megrendelik X Y oldalon pl aliexpress.com , bizony az alin...
Megadják a te címedet és úgy kapod meg a vásárolt terméket...Most ha észszerűen nézzük a dolgot, de komolyan:
Ennél kevesebbért más cégeket nagyon komoly összegekre büntettek volna / megszüntetnék a céget , ennyi.
EMAG több éve működik probléma nélkül és tényleg elég komoly dolgokat hallok miket művelnek ott fent a cégek...
EMAG érinthetetlen Magyarországon , ennyi!
Vagy túl nagy adófizetők és leszarja az állam vagy fizetnek a megfelelő helyre...
Ezeken lehet vitatkozni, de a tényleg ezt támasztják alá amiket írtam...
Nagyon sok fent a csalás, hamis termék, nem kevés cég több éve működik...
Itt már az a duma nem tudnak róla, nem értenek hozzá, nincs közük hozzá más cég meg társai nem túl életszerű...
Ilyen dumákat más cégnél/cégeknél nem fogadnak el...Decemberbe és januárban volt több szigorítás/szabály EU és itteni...
Erre EMAG berakott egy ilyet a kereskedőknek..."Szabály: Kereskedő
A kereskedő saját felelősségének tudatában kijelenti és garantálja, hogy az eMAG plaftormon forgalmazott termékei megfelelnek az Európai Unió által meghatározott jogszabályoknak."Tehát az EMAG leszar mindent és semmi nem érdekli...csak ez egy jogállamban nem úgy lenne...
EMAG érinthetetlen ennyi, több éves távlatban ez látható... -
spect80
senior tag
válasz
Tikakukac #3612 üzenetére
Szerintem meg pont ne engedje el és nyomassza az emagot.
ha csak minden harmadik vevő belenyugszik abba hogy sz*rt kapott, akkor már megéri nekik ez a működési modell.
A fogyasztóvédelemhez (békéltető testület) is el kell vinni. Az más kérdés, hogy a békéltető mindenféle jogkör nélkül sehogy se tud elszámoltatni egy külföldi eladót, de legalább sok panasz esetén szankcionálják az emagot. -
spect80
senior tag
Na akkor az arab/török mobilnepperek mellett már megjelentek a kínai scam forgalmazók is hamisítványokkal, másolatokkal. Napokban láttam én is az oldalon Samsung 990 pro 4TB ssd-t 47e forintért, ami valójában 130e körül megy.
Remélem ez annyival rontja az emag reputációját, hogy lépjenek és ezt a működési modellt végre kiírtsák.
Nálam egyébként akkor került parkolópályára az emag, amikor egy viszonylag régi kiadású, de újként árult mobiltelefon román forgalmazójának megnéztem a telephelyét kíváncsiságból. Sajnos már nincs meg a pontos cím (azaz valamelyik topicban igen) de kb. ilyen környék volt csak még több szeméttel: [link])
Szívesen kötnék üzletet egy ilyen vállalkozással -
Benhill
senior tag
válasz
roseA580 #3610 üzenetére
Nekem ez charge back egyetlen egyszer sikerült amikor az éves cascot kétszer vonták le én azt láttam, de biztosító meg csak egyet látott. Túlfizetés meg lebegett valahol a semmiben.
Bank és biztosító között több hétig ment az e-mailezés, telefonálás, melyről folyamatosan másolatokat kaptam postán, hogy miről van éppen szó.
Öröm volt olvasni azokat az email váltásokat.
Vagy 2 hónap eltelt, de végül a biztosító utalta vissza a pénzt.Na most külföldi illetőségű cégeknél nem tudom hogy megy, de egy biztos hogy alaposan meg kell indokolni a banknak, hogy miért kéred vissza a pénzt. Legalábbis nálam nem ment túl egyszerűen.
-
Tikakukac
titán
Miért mennél személyesen gariztatni? Nem Emag termék, semmi közük hozzá.
Spórolok neked időt és ezt a részt bátran engedd is el. Mivel csalás, ezért tedd meg amit fentebb is írtak már és lépj rajta túl. Neked semmilyen kapcsolatod nincs az Emaggal a hatályos jogszabályokat nézve.
-
Weaver
senior tag
válasz
husztiimi #3609 üzenetére
ezt én is benéztem, külső HDD-t vettem WD 2TB harmadáron. aztán a számlának csúfolt valamin tűnt fel hogy az eladó a monaco-one nevű szintén valami, francia székhellyel. természetesen nem működik, az emag honlapján se a garancia, sem a visszaküldés opció nincs, mert ők csak kiszállítók. nem tudom mennyire lehet ez így legális, mert az én esetem egyértelmű átverés, a súlya alapján nincs is a tokban HDD. nem nyitom fel, mert a BP-i üzletben megpróbálom személyesen gariztatni, ezt majd még megírom hogy alakult.
-
roseA580
tag
válasz
husztiimi #3609 üzenetére
1.
IGEN, az EMAG-on szinte mindenki megjárja legalább egyszer (de van hogy többször) ezekkel a Marketplace partnerekkel (tisztelet a kivételeknek)!
2.A Bankok nagyon nem szeretnek említést tenni a "Charge Back" eljárásról amit Te is alkalmaztál, amivel szinte mindig visszaszerezhető a KÁRTYÁVAL kifizetett pénz (átutalásnál nem alkalmazható).
De ragaszkodni kell hozzá, nem tagadhatják meg!
Egyedüli hátránya hogy sokáig tart. -
husztiimi
csendes tag
Ha már rátaláltam véletlenül erre a topikra, akkor leírom ide szomorú tapasztalataimat. Pár hónapja egy SSD-t szerettem volna venni. Egy barátom hívta figyelmemet arra, hogy ő most látott nagyszerű árban lévő 1TB-os WD sata SSD-t az emagon. Miután megkaptam tőle a linket, gyorsan meg is rendeltem az SSD-t, az árát kifizettem bankkártyával. Ekkor persze a „nagy hirtelenségben” nem tűnt fel, hogy a cucc nem az emag-tól származik, hanem valami gagyi bolgár partnertől. Szóval vártam-vártam, és a termék nem jött meg. Írtam az emagnak, hogy mi van a termékkel már, mikor méltóztatnak már kiszállítani? Erre írtak valami semmitmondó levelet, amiben azt vázolták, hogy ők semmiféle felelősséget nem tudnak vállalni a bolgár partner tettei kapcsán. Hm? Micsoda? Jól értem? –Ha igen, akkor a k***a anyátok! Kértem vissza a pénzt, de nem sikerült visszaszerezni önerőből. Itt a történet véget is érhetett volna. Ámde a feleségem egyik ismerőse fogyasztóvédő (a pontos szakterületét nem tudom, de nagyon jó, hogy létezik ez az ismerőse az asszonynak), és az ő segítségével sikerült visszakapni az SSD árát. Erre a projektre kb. 2 hónap kellett, mire a pénz visszakerült hozzám nagynehezen. Azóta nem vettem semmit sem az emagról. Ezek után nem is nagyon tervezek.
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!Ennek a Skechers, Uno - Golden Air telitalpú sneaker, Fehér, Rózsaarany, 35 - eMAG.hu az ára meglehetősen olcsóbb, az eredeti Skechers oldalán látottól; UNO - Shimmer AwaySzerintetek eredeti lehet ennek ellenére?
szerk.: mondjuk, most látom, hogy ami nekem kellene méret, már nem is annyi, hanem 35k (és nem is az emagtól...) -
Santi22
aktív tag
válasz
AlexDaywalkr #3605 üzenetére
Egyébként igen megjött, csak az oldal összeomlása miatt hiányzik a #3604-es hozzászólásom. 07.21-én kaptam vissza amúgy.
-
Santi22
aktív tag
Mikor és hol van az a pont, amikor el kell kezdenem ütni a vasat egy garanciális ügyintézés során?
A fontosabb dátumok eddig:
Beküldés: 06.07.
Visszajelező email: 06.12.
Futár jött, elvitte: 06.13.
Email, hogy a szervízbe megérkezett: 06.26.
Email, hogy a szervíz megkezdte a javítást: 06.30.
Email, hogy a szervíz elkészült a javítással és 3-5 munkanapon belül futárszolgálattal küldik vissza: 07.04.Ez a 3-5 munkanap egy kicsit már letelt...
Várjak még türelemmel vagy lépni kellene valamit? Ha lépni kellene, akkor mit léphetek? Több, mint 1 hónapja vagyok a cucc nélkül, ami napi használtban volt. -
SeatZola
őstag
Az EMAG-on mikor szokott lenne elektro hétvége -10% kedvezménnyel?
-
Benhill
senior tag
válasz
Casti98 #3594 üzenetére
Remélem csak viccelsz.
Le kell ezt így írnom, ha jót akarsz magadnak, nehogy megvedd.Megnézed 23 terméke van, amiből 20 olcsó telefon.
Ráadásul Ciprus...Ha kapsz is valamit, emag hárít mindent az forgalmazóra, hogy vele beszéld meg.
Gond lenne a valamivel és a békéltető vagy ilyesmihez fordulsz, akkor kapsz egy kis kupont emagtól, de kb ennyi.
-
Casti98
tag
Sziasztok,
az EMAG által jó áron árult Pixel termékekről tudtok bármit mondani, itt van gyártói garancia vagy csak bolti? Ilyen esetekhez, hogy áll az EMAG? Cassian által forgalmazott Pixel termékek igen jó áron vannak, főleg a 8-as termékcsalád. Van valakinek ezzel tapasztalata? -
Santi22
aktív tag
válasz
Santi22 #3578 üzenetére
Aki követi ezt azoknak folyatnám a sztorit.
Ma jött email, tehát 13 nappal azt követően, hogy innen elvitte a futár:Szervizbe beérkezett RMA kérelem
Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #******* RMA számmal ellátott termék beérkezett és #******* számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szervizfolyamat várható időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.
További kellemes napot kívánunk!
Depanero csapata - eMAG szervizpartner
-
BITBOYS
addikt
válasz
chris0000 #3587 üzenetére
Én is pontosan így jártam, viszont a történet annyiban más, hogy nem ezt az egeret küldték el hanem egy JBL wave 300 fülhallgatót.
Most azon agyalok, hogy nem küldöm vissza és inkább eladom 10e-ért a fülest.
Vagy inkább legyek becsületes és küldjem vissza? Nem szokásom az ilyesmi, de egy kicsit felbosszantott az ügy és olvasva a hsz-ed nem kell kamu termék sem. Meg most vagy visszaadják a pénzem vagy nem.. szóval minden lutri. -
chris0000
őstag
story:
hi. nekem is 100% rossz tapasztalatom van az emag-al kapcsolatban.
kb. a market places boltoktól semmit ne vegyetek, hacsak nem foglalkoztat ez a kérdéskör, h vajon mit fogok kapni, és mikor, hova mászkáljak, ha vissza kell küldeni, mikor kapom vissza a pénzemet, ha egyáltalán visszakapom, hiába rendeltem meg a terméket, nem tudom használni stb.?
story:
jún 17. megrendeltem egy g305 egeret, amit jún 19.-re igértek.
(egyébként ezzel nem volt gon, megjött az egér)
-az egér full hamisítvány, senki ne vegyen ilyen egeret emagrol!
-billeg az egér
-lejön a fedlap
-a bal egérgombot alig lehetett lenyomni
-a vissza gomboknak olyan hangja volt, h rossz volt hallgatni, mikor lenyomtam
-kék színű volt a képen, de még az se olyan volt élőben, már az sem tetszett
a pénzt szerencsére visszakaptam.
a teljes összeget visszautalták, a szállítási költséggel együtt tegnap. -
sakal83
addikt
válasz
HUN_Sector #3585 üzenetére
Leirtam mind a ket helyre emailben illetve csinaltam videot is, de azt hittem azert ertelmes kommunikaciot kapok tőlük.
De sztem inditok egy chargebacket ha, nem reagalnak.
Egy alza 100x jobb. A legritkabb esetben fogok az emagtol rendelni. Amiota nincs szemelyes uszi illetve telefonos elerhetoseg, nem nagyon rendeltem toluk. Az MI ota pedig ez volt az elso, mert elvbol ellenzem h robottal beszelgessek. Sajnos igazam volt... Ez egy hulladek ceg lett...
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Segitseget kerem, hogy mi a teendo es mire szamolhatok.
Elorefizetessel vettem emagtol boxba emagos termeket. Odamentem, beutottem a kodot. Az automata nem nyilt ki, kiirta h 0 csomag talalhato q kodhoz tartozo fiokban, az emag alkalmazas es a sameday felulet pedig azt, hogy atvettem a csomagot. 2 napja volt
Irtam hivtam a samedaynek, semmi. Emaggal chateltem. Nagyon sajnaljak, irtak a samedaynek es irtak hogy en is vegyem fel veluk a kapcsolatot.
Kicsit beragtam, igy nem akarok elhamarkodott lenni, ezert tanacsot kerek mit tegyek? Emailt kuldtem, telefont nem veszik fel.
A terveim szerint 7. napon chargebacket inditok.
-
kmarci25
veterán
Mosógépet emagról Videójátékbolt forgalmazzásal és szállítással szabad venni vagy ez a cég is (ami a Bestbyte ha nem tévedek) is átverős?
-
zaskar
senior tag
válasz
Benhill #3549 üzenetére
Igen, sikerült, de még 2020-ban történt, és nem Emaggal intéztem. Egy fülhallgatót vettem (9700 Ft) egy román cégtől, amire 6 hó garancia volt. A garancia lejárta előtt pár nappal meghibásodott a termék. Egyenesen a bukaresti székhelyű román cégnek írtam (angolul, a továbbiakban is így kommunikáltunk). Futár jött érte egy héten belül. Viszonylag hamar bevizsgálták, és megállapították, hogy valóban hibás. A pénzemet azonban hosszas levelezés után kaptam csak meg, kb. 2 hónap múlva. Utána inkább tartózkodtam a nem Emag által forgalmazott termékek vásárlásától.
-
vargalex
félisten
Nekem volt (igaz nem most, hanem 1 éve) olyan reklamációm egy létrára, aminél egy román cég volt az eladó. Garanciális problémám volt 1 éven belül. A céget nem sikerült elérnem, ezt jeleztem az eMag-nak. Ígéretet kaptam rá, hogy ők felveszik velük a kapcsolatot. Utána még kb. 2-szer rákérdeztem náluk, a vége az lett, hogy kértek számlaszámot és az eMag visszautalta a pénzt. Azt mondták, hogy futárt küldenek a létráért, de azóta is nálam van... Szóval, nekem egy pozitív tapasztalatom azért van.
-
Benhill
senior tag
Van itt akinek sikerült részben/teljesen elintéznie emaggal, egy külföldi forgalmazó miatt kialakult pénz veszteséget?
-
Köszönöm mindenkinek!
-
vargalex
félisten
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Ahogy a kolléga is írja, ez egy belső azonosító. De a chat-en kérheted, hogy módosítsák a valódi gyártási számra (ezt el fogják kérni tőled).
Egyébként csak remélni tudom, hogy a belső számhoz a rendszerükben hozzá van egyébként rendelve a valódi SN (bár, szerintem nem, mivel tőlem minden esetben kérték).
Én mindig módosíttatom, hogy minden gond nélkül tudjak közvetlenül a gyári szervízhez fordulni a gyorsabb ügyintézés miatt. -
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Saját belső azonosító szám. Ez alapján ők tudják hogy milyen termékről van szó. Emagnál lehet intézni a garanciát ezzel. Keress rá az EDS kifejezésre itt ebben a topicban ha többet akarsz tudni erről.
-
Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete. Vettem egy SSD-t Emagtól, árulom most az aprón. Csakhogy a garanciajegyen szereplő gyártási számnak semmi köze nincs az SSD bármilyen gyártási vagy sorozatszámához, még a formátum sem hasonló. Milyen szám lehet ez vajon, és hogyan tudom így érvényesíteni a jótállást? Köszi!
-
roseA580
tag
Sziasztok!
Ha már szóba került a "futár járatás", szintén ezzel (is) van problémám.
Tudom hogy nem szabadna "marketplace partnertől" vásárolni de ez sok esetben nem tartható be. (pl. csak ők forgalmazzák, vagy nagyon jelentős az árkülönbség)
Több esetben választottam a "visszaküldést" még a megrendelés kiérkezése elött mert nem lehet a szállítást lemondani "marketplace partner" esetében.
A hab a tortán az a tény hogy a "visszaküldést" régebben lelehetett mondani, de már ez sem lehetséges! (pl. ha a kiérkezett termék mégis megfelelő, vagy a "marketplace partner" által vállalt 1 HÓNAPOS garancia helyett ott a csomagban a gyártó általi 3 éves garancia jegy is)
Hűtőgép volt.Az egyetlen lehetőség az hogy el kell küldeni a visszáruért érkező futárt! (meg kell tagadni az átadást)
Szerintem ez senkinek sem jó, de évek óta nem tudja az eMAG ezt kijavítani!
Írhatok persze pozitívot is:Indukciós főzőlap:
Az egyik "marketplace partner" nem küldött garancia levelet, pedig 24 hónap volt kiírva. Ügyfélszolgálattal chaton egyeztetve, pár órán belül emailben megkaptam! -
Benhill
senior tag
Van egy 700Ft-os led izzó amire 2 év garit adtak, 2 nap után beszart, ezt komolyan vissza küldjem gariztatni vagy irjak inkább emagnak, hogy figyeljetek urak tönkrement az izzó, vissza tudtok utalni nekem 700Ft-ot? Vissza utalnák nekem vajon a pénzt?
Nincs szivem ilyen miatt járatni a futárt és sok embert igénybe venni hogy aztán ők becsavarják hogy nem megy, és ezután utalják vissza pénzt.
-
-
Taci
addikt
Az Emag (pontosabban a Marketplace-en áruló cég) nem hajlandó a céges adószámomra számlát kiállítani, mondván "nem talál EU-s adószámot"... Több, mint 1 hete megy már a levelezés, semmi haszna, semmi előrehaladás, az Emag sem nagyon akar semmit tenni.
Engem az nem érdekel, hogy ők román cég... Magyarországról, magyar webshopból (emag.hu) vásároltam, igenis kérem a magyar nyelvű számlát.
Meguntam. Szeretnék a fogyasztóvédőkhöz menni, mert ez már több a soknál.
Tudjátok esetleg a módját? Mit kell csinálni, merre kell indulni?
Köszönöm. -
vence
aktív tag
Másnak is feltűnt, hogy nagyon lecsökkent az eMAG (eladó = eMAG)
telefonok kínálata?
... vagy ez csak a Motorola telókat érinti ??Mintha kiszállna az eMAG ebből a szegmensből ...
... vagy kiszervezték akármilyen RO-i cégbe, mert azok nyomulnak. -
enginev3.0
félisten
Pozitív vélemény:
Rendeltünk ilyet Xiaomi T700-hoz
Tökéletesen jó hozzá, nem érzek hátrányt semmiben az eredetihez képest, a sörték talán puhábbakEnnyiért jó áron volt
Azt hiszem romániából jött -
pn4hvq
senior tag
válasz
Darth_Revan #3534 üzenetére
Két alkalommal jött futár emagos visszaküldésért (egyszer Shameday, egyszer MPL), mindkét alkalommal ingyenes volt. De a második is kb 2 éve.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Vettünk egy babakocsit emagon, de egy kiegészítő hiányzik a dobozból. Használható lenne anélkül is, de ha már ki van fizetve akkor legyen is hozzá. E miatt több mint 1 hete felvetteknehy ticket-et, de azóta semmi. Pontosabban az ügyfélszolgálat részéről, mert a terméket azóta leakcioztak, majdnem 8000 ft-al olcsóbb lenne ha most vennem.E miatt úgy döntöttem nem várok és visszaküldöm, viszont easyhoxba sanszos hogy nem fér be.
Kerdesem: ha appon én kérek futaros visszaszallitast, akkor azért kell fizetni? -
Tikakukac
titán
válasz
HUN_Sector #3530 üzenetére
Nincs akkora tárhely, ahol ekkora Excel elférne.
-
HUN_Sector
őstag
Kéne csinàlni a topiklakóknak egy emag partner szégyenlistát
-
opp1982
újonc
Sziasztok, kicsit hosszú lesz, de ha már egy ember nem szívja be, megérte leírni...
Évek óta rendelek (rendeltem) tőlük, soha semmi panasz nem volt, az jött ami kell és gyorsan, f.xa volt minden.
Ahogy nézem mikorra nyúlik vissza ez az anomália, be kell látnom óriási szerencsém volt, eddig....
Az utolsó két rendelés úgy nézett ki, hogy az elsőnél két terméket rendeltem, fontos hogy mindkettő kellett, mert egyik a másik nélkül okafogyott... Na az első már másnap átvevő ponton, a másodikra pedig 3napot írtak. Ugye 3napig lehet bent a fiókba, de mondom hátha szerencsém lesz és befut, ne kelljen 2x mennem.
Mivel 3nap múlva is "szállítás alatt" a másik, ezért kénytelen voltam átvenni, ahogy átvettem 20perc múlva jött1mail hogy a másik rendelést törölték.
Semmi indok, az oldalukon azóta-most is elérhető-kosárba rakható, írtam nekik semmit nem válaszoltak, még1x írtam egy fél mondat jött, hogy "a beszállító törölte" ezt amúgy láttam a rendelésnél is írva, ctrl+c-ctrl+v "korrekt".
Így kénytelen voltam máshonnan eleve drágábban +ugye még egy szállítás+utánvét megvenni.
Ez a sztori önmagába csak dühítő lenne, de a 2.nál már konkrétan átb.xtak,
1 termék megrendel-kosár, másnap átvehető, már az fura volt az ért.mailbe egy random m.személy név-nem pedig cég volt a feladó, gtam is h ez lehet valami adathalász átverés lesz, rágugliztam de végül kidobott a net valami egyéni vállalkozót aztán az emagot, fura volt és végig úgy voltam inkább nem veszem át, de mondom mi baj lehet, eddig se volt semmi
Na már a fiók nyitásakor láttam h baj lesz, 20+éve postázok, egy csomagolásról jó eséllyel megmondom ha xar van a palacsintába, és úgy is lett
Kinyitva az ócska dobozt kaptam egy megsárgult-letörtfülű-berepedt plexis atomporos dobozú terméket, és még körbe tűzőgépezve...
ugye ez min. újracsomagolt, és maga a termék is kivolt már véve és legalább egyszer használva, láttam ahogy a kötözők-lefogatók álltak.
Na mondom semmi baj megy akkor vissza, ott koppantam először, szépen kitöltögettem a visszaküldési lapot, majd jött egy üzenet hogy jaaaa.... hát azt nem tudom visszaküldeni az oldalon, mert nem általuk forg. termék...... mijafa?? hát onnan vettem...
utána olvastam át milyen sztorik vannak, hát ez van, tanulópénz.
Megpróbáltam azért ennek az egyéni vállalkozó arcnak is visszaküldeni,
de totál komolytalan, emailbe jelezd+kérj tőle egy visszaküldési sablont, és azt postán ajánlva, (tiszta vicc) majd a terméket egységáron (kb.1,5x postai díjon) és persze önköltségen adjam fel, utána 30nap és ha úgy ítéli meg visszautalja a pénzem...
De aztán konstatáltam, most őszintén, aki egy ilyen vacak fos terméket pofa nélkül felad, az visszaadja majd a pénzed ?? Ugye hogy ugye....
És ehhez amúgy joguk van, mármint a visszaküldési macerához, ált. az ócska webshop-ok élnek ezzel, hogy elmenjen a kedved a visszaküldéstől.
Magát a szisztémát amúgy nem nagyon értem, miért engednek be a felületükre bárkit, aki aztán szimplán átqr, nemhogy hosszú de még középtávon se nagy sikersztori. Ezt persze megírtam nekik is, semmi válasz...
Köszi aki végig olvasta, legyetek résen! -
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3523 üzenetére
na itt van az elnezest kerunk leveluk... marcius 29-en!
februar 21-en vettem a cuccot 10napnal tobbet nem adnek egy magyar online shopnak hogy kezembe juttassa a dragasagot mikor kinabol volt hogy 5nap alatt megjott a rendelt termek....
emagtol csak olyat fogok rendelni ami sajat cucc es amit az easy boxba szallitanak igy nincs a futar mizeria....a teljes ugyfelkezeléshez kellett 1 honap!
Ennel meg kinabol is gyorsabban rendezik a problemas dolgokat..
es meg van pofajuk pozitiv visszajelzest kunyizni b+
elobb utobb ezek eltunnek a sullyesztoben.... remelem elobbKöszönjük megkeresését!
Elsősorban elnézését kérem a kellemetlenségért és a késői válaszadásért.
Az emag.hu weboldalán nem csak eMAG termékek találhatóak, hanem más cégek is hirdetik a termékeiket az oldalon. Ön az egyik ilyen partnercégünktől rendelte meg a terméket.
Sajnálatos módon az illetékes forgalmazó utánvét költséggel adta fel a csomagot. A rendelkezésemre álló információk alapján időközben a csomag visszaérkezett a forgalmazóhoz és a vételár visszatérítésre került Önnek a rendelésnél használt bankkártyára.
Az illetékes forgalmazó nevében is szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségért, illetve, hogy a megkeresését nem sikerült időben feldolgoznunk. Mindent megteszünk, hogy a jövőben a hasonló eseteket elkerüljük. Kompenzációként kérem, fogadja el 5000 Ft értékű vásárlási utalványunkat, amelyet az elkövetkezendő 3 hónapban a vásárlása során felhasználhat.
A vásárlási utalványt a kísérőlevelemben találja. (Amennyiben a bejövő mappában nem találja az utalványt, kérem ellenőrizze a spamek és promóciók mappát is.)
Felhasználói útmutató megtalálható a kupon kódot tartalmazó emailben is, de ide is csatolok egy rövidebb átláthatóbb verziót.:
Bármilyen kérdés, vagy kérés kapcsán örömmel segítünk Önnek a továbbiakban is, forduljon hozzánk bizalommal!
Amennyiben elégedett volt az ügyintézésemmel, úgy a hamarosan kiküldésre kerülő, kizárólag rám/ a munkámra vonatkozó értékelőlapon adott pozitív visszajelzését megköszönöm.
Együttműködését és türelmét ezúton is köszönöm, további szép napot kívánok Önnek! -
vandor01
senior tag
válasz
Tikakukac #3522 üzenetére
chaten Dia val nem sikerul kozelebbi kapcsolatba kerulnom ezert bementen az emag "szakuzletebe' kelenfoldi plaza.... az adott pillanatban a vasarlok szama ZERO ott ucsorgo unatkozo eladok szama 4.... segitseg erteke nulla! ok nem tudnak nekem sehogysem segiteni oldjam meg Dia-val a szerelmi viszonyomat mikor mar B+-eltem...
de azert adtak egy tippet hogyan kell Dia-an tullepni es hus ver emberhez jutni!
el kell inditani a termek visszakuldest a felajanlott elleresre NEM kattintani es varni na akkor jon a hus-ver chatelo valaki.... na ott el lehet inditani a problemat....
vagy marad a FB chatales.... ott is valaszoltak....szegyen ez a ceg..... kinabol jobban gyorsabban johet a rendelt termek...
olyat erdemes rendelni amit box-ba kihoznak ne kelljen a futart lesni keresni mert baznak kommunikalni a kiszallitas elott..... mar csak az ajtoban hivogatnak hogy itt a cucc vegyem át.... nem ertik hogy elozonap nem artana vmi info SMS? mail? telefonhivas?
-
Tikakukac
titán
Majd jól megmondják a chaten 2 nap múlva, hogy nem igaz és ők amúgy mindent is és user error az egész.
Mai napig nem válaszoltak arra a pici oximoronra, hogy akkor ha az AI chaten nincs megfelelő menüpont akkor hogyan is fognak amúgy kapcsolni élő embert, eddig egy mosolykára futotta tőlük
-
herion
tag
Újabb kabaré az eMAG féle újra csomagolt termékek vásárlással.
Tisztában vagyok azzal, hogy milyen lutri ilyen újra csomagolt cuccokat venni, ettől függetlenül néha-néha bevállalom, mert ha nem úgy alakul a dolog akkor ott a 30 napos elállás. (egyébként többségében jól lehet járni újra csomagolt cuccokkal)Most egy 180x230cm-es gardrób jellegű szekrényről van szó, amiből az összes kötőelem, és az összes polclap hiányzott (szokás szerint kilopta az, aki előttem visszaküldte).
Eleve úgy kaptam meg a csomagot, hogy lötyögtek benne a bútorlap elemek, egyértelmű volt hogy erősen hiányos a csomag tartalma.
Kibontás és 10 perc hezitálás után láttam, hogy nem csak a kötőelemek hanem a polcok is hiányoznak.
Ugye a telefonos ügyfélszolgálat megszűnt, szóval a szokásos szerencsétlenkedés az online felületen. Nagy nehezen, jó sok időt elpazarolva az életemből sikerült dűlőre jutni.
Tehát a pénzt majd valamikor visszakapom, de nem is ezzel a van a gond.
Hanem azzal, hogy nincs 1db akárki, aki minimálisan is kompetens, aki belenéz a visszaküldött csomagba, és rendelkezik annyi IQ-val vagy tapasztalattal, hogy látja, hogy egy kibaxott csavar sincs a karton csomagolásban. Ebből már tényleg minimáslis hozzáértessél szűrhető lenne, hogy ez a visszáru bizony erősen hiányos. És akkor elkerülhető lenne ez az egész mizéria. Egy ekkora cégnél számomra hihetetlen és egyben szánalmas is, hogy még itt tartanak.
-
Én mg a 4990 Ft-ot akarom ledolgoztatni velük!
Ami az ügyfélszolgálatot illeti: régebben telefonon el lehetett érni őket. Ma már nem találtam ehhez lehetőséget. Vagyis nem ma már, hónapok óta nem.
De pl a Microsoft Magyarországi ügyfélszolgálata is le van építve teljesen lényegében. Látom ez az új trend. Azok akik Call Centeresként képzelték el a munkájukat, nekik nincs jó hír, mert nem nő a helyek száma, de mégcsak nem is stagnál, hanem csökken. -
vence
aktív tag
Az eMAG ügyfélszolgálat, kapcsolattartás katasztrofális.
Úgy tűnik nagyon kevés ember van az adott feladatokra, ez a marketplace-es játék pedig elég probléma-halmozó dolog.Az új karrierista-zseni vezetőjük pedig nem úgy tűnik, hogy foglalkozik ilyen apróságokkal, ha egyáltalán tudja, hogy hogy működik a cég ... de ezen a szinten inkább csak a cash-flow-t nézik ...
Attól függ a prémcsi stb.Szóval, amíg nem borul a bili, addig nem igen lesz változás.
Egyébként pedig az üszf. színvonala mindenhol romlik ...
most késte le az egyik telkó a 30 napot, amilyen ügyben azonnal illett volna lépni és semmibe sem került volna nekik,
Szóval sajnos leginkább c..rnak az ügyfelekre, vevőkre, mert így is elég jól megy ...
A bankok kamatmentesen használják a pénzünket és még mi fizetünk ...
Így pedig csak a süllyedés garantált.
Ez van, meg kellene szokni ... -
Benhill
senior tag
eMag magyarországnál már luxusnak számít, ha válaszolnak facebookon?
2 napja irtam ott nekik, de semmi. Régebben azért 2-3 órán belül válaszoltak.
Csak úgy szó nélkül törölték a rendelésem 3 napja, de még csak egy emailt sem írtak hogy sorry.
-
mwin
kezdő
Figyelem, a termék kommentjeit olvasva bíztam, hogy minden rendben lesz de sajnos átcseszés:
GLD Group
Hamis Sandisk pendrive-ok és gondolom minden szar amit listáz:
https://www.emag.hu/vendors/vendor/gldgrxly?ref=seller-page-see-all-products -
Phoenixy
senior tag
Sziasztok,
Egy emagnál vásárolt kávéfőzőnk elromlott, elvitte a futár, majd megállapították, hogy nem javítható és az egyik opció, hogy vissakérhetjük az árát.
De ezt mégis hogyan?
E-mailben ezt a linket küldték, de mégis mit kellene itt választani?
[link] -
-
roseA580
tag
válasz
GoodSpeed #3508 üzenetére
Igen ingyenes a szállítás "Genius" esetén, ami viszont nem ingyenes.
Ebben az eMAG csak követi az "ingyenes" trendet.
Ui:
És persze nem minden terméknél van "Genius", valamint csak bizonyos összeg feletti rendeléseknél ingyenes a szállítás.
Ui2:
A 4990 Ft. nem is sok, nekem sokkal többe került Romániában. -
eMAG, azt mondja próbáljam ki az ingyenes szállítást, a Genius-szal. Mondom oké.... erre levont 4990 Ft-ot. Na az nagyon érdekes próba
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3494 üzenetére
nos a vegen visszafizettek a rendeles arat.....
persze magyarazat arra nincs hogy?
- miert nincs kovetes a csomagra?
- miert nincs eleozonap SMS mail vagy telefon
csak annyi te paraszt holnap visszuk amit rendeltel
- miert a haz elott hiv fel a futar itt vagyok vedd at ja es fizesd ki annak ellenere hogy mar 1x online kifizettem....
- miert bena az emagos ugyfelszolgalat?
- a vegen csak adtak vmi trackert ami a vallalt kiszallitas utan volt 1 hettel
es ezen nyomonkovethettem ahogy visszaviszik a "draga" sagot bulgariaba...feb 20-as rendeles vege marc 21-en pénzvisszafizetes...
-
mcdud
friss újonc
Egy hete vásároltam az Emag-on 4 doboz tusfürdőt. A csomagot megkaptam. Sajnos a termék állagában ,illatában sem hasonlít az eredetihez. véleményezni akartam a terméket, (1 csillag ) de ezt nem hagyják jóvá,sőt kikapcsolták a véleményezési lehetőségemet. Annyit sikerült kiderítenem, valami román gyártású anyag. A vendég wc-be jó lesz kézmosónak. Néhány hónapja vásároltam egy másik típúsú tusfürdőt,ugyan igaz abból a termékcsaládból,de egész mást küldtek.
Felénk úgy szokták ezt mondani hogy " tróger egy társaság". -
Zoli1222
addikt
Oksa! Köszönöm!
Gyanúsan olcsóak most az air max-ek, amit az emag forgalmaz, de akkor rendelek egyet vagy kettőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Építő/felújító topik
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- RAM topik
- Autós kamerák
- Villanyszerelés
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Dell XPS 13 9370 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" 4K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest