-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolmesz
aktív tag
A Curve kártyához alapból jön egy PIN kód, amit az elején a program megmutat (nálam legalább is így volt), utána pedig, ahog gzbotii is írta, a programban a Card - Show PIN menüpontban tudod megnézni, ha elfelejtetted volna.
Aktiválni a kártyát, ha megérkezett, egy PIN kódos vásárlással, vagy ATM-nél PIN kód cserével tudod, de ha nem tudod a jelenlegi PIN kódot, ezek nem fognak menni, szerintem.De ezt a mondatodat nem igazán értem én sem: "Próbáltam aktíválni a kártyám, ha jól értem sikerült"
Vásároltál, adtál meg PIN kódot, és üzent a program, hogy sikerült az aktiválás? -
zolmesz
aktív tag
válasz Peter.70 #1295 üzenetére
Hát akkor meg is van a "probléma" oka.
Amíg függőben (pending) van a tranzakció, addig nem is használhatod fel. Ha már volt egy kártyás, PIN kódos tranzakciód, akkor lesz "nem-pending", és onnantól lesz benne az egyenlegedben és használhatod fel.Ahogy KTU is leírta, amíg én is leírtam
[ Szerkesztve ]
-
zolmesz
aktív tag
Ma hallottam egy számomra új infót, nem tudom, másoknak mennyire új:
A 30 GBP feletti vásárlásokat a Curve nem engedi paypass módban fizetni, még akkor sem, ha megadod és jól adod meg a PIN kódot, tehát magyarra átszámolva kb. 10500 Ft feletti vásárlások esetén mindig be kell dugni a kártyát és természetesen meg kell adni a PIN kódot.
Valaki tapasztalt ilyet, hogy esetleg emiatt nem tudott fizetni paypass módban?
Visszanézve az eddigi vásárlásaimat július 10-től, 11800 Ft volt a legmagasabb vásárlásom a Curve-vel, de ennél is paypass módban fizettem és rendben volt. -
zolmesz
aktív tag
Pénteken nekem nem volt gondom (tulajdonképpen eddig még sosem volt gondom vele a júliusi regisztráció óta), délben Tesco, délután Update bolt és Auchan, mind ment rendesen, Unicredit kártyával a háta mögött.
-
zolmesz
aktív tag
Tegnap megvolt az első elutasított kártyás vásárlásom egy Spar-ban.
Beállítottam, hogy most a Revolut legyen a kiválasztott kártya, majd boldogan mentem vásárolni, de elutasított. A hiba papírt nem hoztam el (tudom, amatőr hiba volt), pontosan nem tudom, mire hivatkozott. Majd ezután közvetlenül a Revolut-tal fizettem, ami gond nélkül sikerült.
Fedezet volt rajta, technikai hibáról sem kaptam levelet a Curve-től, és a Revolut-ban is minden engedélyezve volt, és a helyalapú biztonsági dolog is ki volt kapcsolva.
Nem tudom, az számít-e, de a Curve-ben a regisztrált Revo kártya pénzneme HUF-ra van állítva. Ez lehetett gond? Vagy csak pillanatnyi technikai probléma lehetett? -
zolmesz
aktív tag
Érdekes dolog történt, és ahogy olvasom, a Revolut topikban is sokan írnak erről.
Tegnap értesített a Curve alkalmazás, hogy visszavonta 2 tranzakciómat (refunded), 2 külön helyen történő fizetés volt, és október 4-i tételek. Itt annyi a különbség a Revolut-osokhoz képest, hogy Unicredit-es bankkártya volt a Curve mögött. Természetesen az Unicredit számlámon nem történt semmilyen visszavonás, szóval fura egy eset, kíváncsi vagyok, mivel fogják magyarázni. -
zolmesz
aktív tag
válasz zolmesz #2125 üzenetére
Folytatódott a történet, a mai napon visszakerült a pénz az Unicredit számlámra .
Várom a folytatást, mikor terhelik be megintFurcsa dolgok történnek mostanában, ma ugyanezzel az Unicredit-es bankkártyával (nem Curve-ön keresztül) nem tudtam fizetni online, mert nem küldött sms-t a biztonsági rendszer, hanem hibát írt ki 2x is, pedig jól adtam meg minden adatot, mégis authentikációs hibát (X0) küldött vissza.
[ Szerkesztve ]
-
zolmesz
aktív tag
Én nem tudom minek köszönhető, de a Facebook "Curve Magyarország" csoportját mostanában ellepték a "megjött a kártyám, hogyan aktiváljam" és a "hogyan vehetem le az ajándék pénzt" bejegyzések.
Jelige: "segicség". -
zolmesz
aktív tag
Én sem értem, minek erőltetik többen is ezt a Google Pay, Samsung Pay vonalat, főleg, ahogy írták is előttem, itthon még nem is támogatott. Bohóckodunk vele, hogy aztán reklamálhassunk, pedig semmi alapunk nincs rá, aztán csodálkozunk, ha nem törődik velünk az ügyfélszolgálat.
Olyan nehéz elővenni azt a kártyát fizetésnél, amíg hivatalosan is támogatott lesz nálunk ez a két szolgáltatás?
Vagy ragasszátok a telefon hátuljára a kártyát, és már meg is van a "telefonnal fizettem" életérzés -
zolmesz
aktív tag
Szerintem én is így jártam.
Pénteki Auchan vásárlás, másnap a karácsonyi Curve ajándék, hogy újra adnak pontot 3 hónapig, én meg szomorkodtam, hogy jöhetett volna egy nappal korábban, mert pont egy a szokásosnál nagyobb vásárlás volt az előző napi bevásárlásunk.
Erre ma én is kaptam a Curve Cash kártyára pontokat az Auchan után.
Köszi Curve (remélem nem veszi vissza )! -
zolmesz
aktív tag
Ha az alkalmazáson belül nem aktiváltad a kártyát, persze, hogy nem tudod használni.
Egyébként...
"If you can't see the 'Activate your Curve' button in-app, please sign out and sign back into the app."
Ez még segíthet, hogy kijelentkezel, majd visszalépsz, hátha megjelenik az aktiválás gomb, ha nem, akkor keresd az ügyfélszolgálatot.(ugye nem a Facebook-ról jössz, ahol valaki fűnek-fának adott Curve meghívót, hogy kereshet vele 5 fontot?)
-
zolmesz
aktív tag
Nekem meg megérkezett a piros investor kártyám, de azt sem tudom aktiválni, mert valami hiba van, próbáljam meg később, szóval ez sem működik most náluk.
-
zolmesz
aktív tag
Nekem is megérkezett az investor kártyám pár hete, nagy nehezen sikerült is aktiválni (kb. a 3. ügyintéző tudta megmondani, hogy igazolnom kellene magam és küldött linket, hogy hol tegyem), és poénből megpróbáltam felvenni a Gpay-be.
Felvenni sikerült is, de a banknál is igazolnom kellene magam, és ezt egy telefonhívással tehetném meg, más opció (pl. sms) nincs ott. Szóval eddig eljutottam, nem utasította vissza egyből a kártyát, mint pl. a magyar kártyámmal, de mivel nekem nem fontos Gpay, nem hívtam fel azt a külföldi számot.
A kártyaszámom egyébként 5375 9000-cel kezdődik, ha esetleg valakinek fontos, aki hasonló helyzetben van, de kellene neki a Gpay. -
zolmesz
aktív tag
Hébe-hóba én is megpróbáltam, be tudom-e állítani Gpay alá a kártyámat, de mindig volt valami baja, úgyhogy lemondtam róla. De 2 hete megint megpróbáltam, és sikerült, jött az sms a kóddal és működik is a dolog, eddig hiba nélkül mindenhol sikerült a telefonnal fizetnem.
-
zolmesz
aktív tag
Bekerült egy új funkció a "kínos helyzetek" ellen. Beállíthatsz 2 backup kártyát, hogy ha az elsődlegesen beállított fizetési kártyával nem sikerül a fizetés, akkor automatikusan a backup kártyáról próbálja megoldani a fizetést.
Még nem próbáltam, csak éppen szembejött velem a Facebook-on és meg is találtam az alkalmazásban is. Account - Settings - Anti-Embarrassment Mode menüpont. -
zolmesz
aktív tag
Ugyanez volt nálam is, Gpay - Curve - Raiffeisen-es bankkártya. A "normál" összegű fizetések rendben mennek, de már kétszer is eljátszotta ezt, amit írtál. Legutóbb az autószervizben fizettem volna vele 100e Ft fölött, visszadobta. Közvetlenül a Raiffeisen-es kártyát használva sikerült a fizetés. A régebbi esetre nem emlékszem, hol volt és mennyi, de szintén nagyobb értékű volt.
Még én sem tudtam kideríteni, mi okozza ezt, mondjuk sokat nem is mentem utána, meg most már számolok ezzel, hogy máskor is megtörténhet. -
zolmesz
aktív tag
Nekem a fent leírtakon kívül nem volt más problémám a Curve kártyával, a Curve - Raiffeisen páros, illetve újabban a Gpay - Curve - Raiffeisen trió szépen teszi a dolgát.
Revolut-om is van, de azt nem érzem szükségesnek beépíteni a láncba, azzal kapcsolatban nincs tapasztalatom. Azt csak feltöltésre és devizaváltásra használom, ahol nem muszáj, nem bonyolítok. -
zolmesz
aktív tag
Hétvégén megint volt egy sikertelen fizetésem Gpay-en keresztül, kb. 22e Ft volt.
Úgy látszik, nálam azok a Gpay-es fizetések nem mennek, ahol már kellene PIN kód a fizetéshez, ez most talán 15e Ft, ha jól tudom.
Gpay-jel fizetve nem kér semmilyen PIN kódot, de nem is sikerül a fizetés.
Curve kártyával fizetve PIN kód bekérés, megadás, megy tovább.
Ha nem akarok kártyát magammal vinni, akkor az ilyen "nagyértékű" fizetések esetén jöhet a RaiPay, ha már a Raiffeisen megcsinálta -
zolmesz
aktív tag
Én is beszállok a 050-es hibakódos buliba. Curve mögött egy Raiffeisen-es kártya, a Curve meg Google Pay-ben, telefonnal érintve használom. Csütörtök reggel még ment a fizetés a CBA-ban, délután már nem ment a Lidl-ben, majd pénteken délután sem az Auchan-ban, jöttek a 050-es hibakódok. A kártya pár hetes, de az aktiválása óta rendben működött, ingyenes csomag, a piros Investor kártya.
Csak a statisztika miatt írom, hátha valakinek érdekes . -
zolmesz
aktív tag
Ma délelőtt bepróbálkoztam az Auchan-ban a szokásos módon (Gpay - Curve - Raiffeisen összeállítás), és rendben ment a fizetés.
Nem csináltam kártyacserét, mert én sem igazán láttam logikusnak, hogy a kártya romlott volna el, inkább csak valahol a rendszerben lehetett a probléma, mert a fizetések végimentek minden résztvevőn (ahogy előttem is írták már), a saját bankomban is megvolt a terhelés (majd jóváírás). Ezt ha csendben is, de úgy látszik javították, bárhol is volt a gebasz, csak elsunnyogták a kommunikációt.
Mindenesetre továbbra is magamnál tartom a bankkártyámat is, biztos, ami biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Parfüm topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Milyen házat vegyek?
- Politika
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen