Új hozzászólás Aktív témák
-
Lajmund
őstag
válasz
Lajmund #1757 üzenetére
2 hét után megérkezett a fólia a belső kijelzőre. A Bulgár bolt nem azt küldte, amit rendeltem, mert ahogy nézem, kb. mindenhol kifogyott, egy Ringke Dual easy film lett helyette. Ugye, már egyszer beszéltem az ügyfélszolgálattal a késés miatt, akkor kaptam 1250 Ft ajándékutalványt, most meg még 5000 forintot a kellemetlenségekért. Beregisztráltam még erre az ingyenes Genius dologra ingyenes szállításra. Szóval le is rendeltem a sérelmi pénzt, így elég kellemes csalódás lett ebből a várakozásból.
És plusz pozitívum, hogy elég jó ez a fólia, és sikerült szépen felrakni, látásra, tapintásra is tetszik, és nem tükröződik úgy, mint a gyári, szóval happy end lett a vége. Ez ilyen öngyógyító cucc, hát kíváncsi leszek. Ahogy olvastam, ezek nem repednek be, mint a PTE alapúak. Olcsóbban jött ki, mintha bárhonnan rendeltem volna, plusz olyan cuccokat rendeltem még, amik kellenek a hétköznapokra, és jó árban is voltak.
Az emag eléggé korrekt volt, és hibátlanul gyors az ügyfélszolgálat, ami megmentette őket a rossz értékeléstől, engem meg az idegeskedéstől.
1-2 évig most már marad a telo újra olyan mint az új. Eléggé karcos volt màr a gyári 2 év után. De szerintem ez nem lesz olyan strapa de majd kiderül. Lehet rendelek tarcsiba 1-2 honap múlva valami hasonlót tarcsiba amikor már látom ez hogy bírja.
-
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1787 üzenetére
"a profit maximalizálása a lényeg." - bizonyos rendszerekben biztos. Ezt nagyon rosszul csinálja az aki így döntött (Magyarországon, mert máshol nem így megy ahogy itt olvastam).
Vevő elégedettsége. Ez is fontos, mert akkor legközelebb is vesz, erre áldozni kell a profitból, én ezt vallom, ilyen vezető vagyok 👍 -
mgTerminator
veterán
Én sem azt mondtam hogy fel kell adni, mert akinek van erre ideje energiája, csinálja és tartson ki a végsőkig.
Én csak a Samsung helyébe képzeltem magam és elmagyaráztam hogy miért csinálják azt amit. Patkány húzás de én is valószínűleg ezt csinálnám a vezető helyében mert a profit maximalizálása a lényeg.
-
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1785 üzenetére
😄 Telibe találtad. Többek között "életben tartok", például szívbillentyűket importálunk, természetesen a termék nagyon jó de a Samsungnál sokkal komolyabban állunk hozzá egy esetleges problémához.
A második bekezdést én is így gondolom, csak itt a fórumon sok-sok tagot biztattunk hogy ne adja fel. -
mgTerminator
veterán
Ha tudnád hogy a terméked egy rakás szar és le kell gyártani 2db-ot / év extrába hogy 1 tulajnak életben tartsd a készülékét akkor te sem lennél nagylelkű a garanciáztatást illetően.
Hidd el ki van ez nekik matekolva. Ha ezzel megúsznak évi csak 1000db ingyenes javítást, máris nyertek. És itt egy alacsony számot mondtam.
-
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1783 üzenetére
"Elég nagy a cég ahhoz hogy megtehesse sajnos." - szerintem pont fordítva. Egy ilyen nagy cégtől ez piti dolog 😪 Nyilván teljesen más nagyságú cégem van de sosem engedném meg hogy ilyen piti módon kezeljük a problémát, ráadásul eladunk jóval nagyobb értékű eszközöket mint egy mobiltelefon.
-
Indian74
senior tag
válasz
Beantech #1776 üzenetére
Rendben , most már ki várom sorom, és közben pedig a Samsung központól kaptam egy email-t hogy ... " Tisztelt ...... Zoltán!
Őszintén sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget.
Ügyével kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk Önt érdemben tájékoztatni.
Tájékoztatjuk, hogy panasza nyomán egyeztettünk Oktogon Szerviz Kft.
szervizpartnerünkkel, akik visszajelzése alapján az SM-F946B/DS típusú, ...........5416
IMEI számú készülék méltányossági javítását ajánlották fel az Ön részére, melyet Ön
elfogadott.
Kérjük a készülék javításával kapcsolatban szervizpartnerünkkel vegye fel a kapcsolatot.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben termékeinkkel csak jó tapasztalatai lesznek! "
Nos ez már igy tényeg biztató a történetem -
Indian74
senior tag
válasz
mgTerminator #1772 üzenetére
Szia!!!
Köszönöm a jó tanácsodat és már meg is fogadtam vagyis már ajánlották a ChatGPT-t, és tényleg nagyon jó, nagyon komolyan megfogalmazza a leirásomat, vagy kérdéseimet, vagy akkár a képekre is választ add.
És a legjobb az egészben hogy tegnapi nap bent voltam a Oktog szervízben és ott azt modta egy üzletvezető, szóban hogy méltányosság alapon ingyenesen megjavítják a telefonomat, hurrá végre hatottak azok a levelezésiem, célt értek.
De egy szöszenet, sajnos ezt csak szóban modta el az üzletvezető, én kérdeztem hogy erröl nem e kapok valami elismervényt, tájékoztató emailt, és kértem hogy láthassam a telefonomat a mostani állapotában de érdekes modon nem láthattam, nem hozták ki.
A szervizelés pedig a zsanér hibája miatt is nehézkesebbé tette, de azt modta az uriember hogy belsö kijelzőt és akkumlátort kicserélik a telefonomba, és ha kész értesítenek.
Kb a héten szerda vagy csütörtökön lesz kész, ez is számomra fura.
Ezt emlitsem meg nekik hogy elismervényt, tájékoztató emailt kapok-e, email formájában, vagy inkább most hagyjam, most ne kukacoskodjak, várjam meg mig kész a telefonom és értesítenének???
Bocs hogy ha megfogalmazásom nem a legjobb, kicsit fáradt vagyok
És mégegyszer köszönöm a segitségedet, segitségeteket -
mgTerminator
veterán
válasz
Indian74 #1771 üzenetére
Hagy adjak még egy jótanácsot! Lehet hogy hülyének fogsz nézni, de ha már email-ezgetni kell, akármilyen témában, akárkivel, írattasd meg a ChatGPT-vel. Olyan levelet fog írni hogy beszarsz és az ügyedet rohadt gyorsan meg fogják oldani. Tapasztalatból mondom, én magyarul beszélek vele, de a panaszleveleket angolul íratom meg vele, és az állam leesik hogy milyen fasza leveleket ír, magyarul se tudnék 1 hét alatt se fele ilyen jókat írni, de komolyan.
A lényeg hogy írd le neki töviről hegyire mi a helyzet, másold be neki az eddigi levelezéseket stb, és megcsinálja. Ha utólag kifelejtettél valamit tedd hozzá, 1mp alatt ír új levelet.
Képeket is küldd el neki, utána néz a neten másnak volt e hasonló stb. Kb olyan mint egy ingyenes ügyvéd.
Lehet vele szóban is beszélni de nem szeretem mert annyira emberi hogy feláll tőle a szőr a hátamon...
-
Indian74
senior tag
Köszönöm a segítségedet, és nem is fogom magamat hagyni, ameddig kell addig megyek és nem hagyom hogy igy csak átverjenek, hü..nek nézzenek...
És biztossan határozottan és kulturáltan fogok velük szemben felépni, mert holnap személyessen is megnézem a telefonomat,de ha bár rendellenességet tapasztalok a telefonom át sem fogom venni, és addig megyek mig nem az én javamra fog biileni az a bizonyos...és remélem én ügyem is poztítívan fog zárulni. -
blueye
veterán
válasz
Indian74 #1769 üzenetére
Keress rám a Fold 4-ben, ugyanezt mondták majd egyszer csak megirtak hogy meltanyosságban javítják. A véleményemet nem írom le de valóban kaptam egy kb új telefont, a szervizes mondta hogy szerencsém volt, neki sem mondtam semmit. Nem volt értelme. Ja ez az Oktogon szerviz volt.
Többen is bejártuk ezt az utat, ne hagyd magad lerázni! -
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
Nos ezt meg már régen észre vettem, de most jutott az eszembe hogy a Samsung központi odalán, hogy a telefonomat mindha nem ebben az országban vásároltam volna a telefonom
[kép]
Hát ez nagyon érdekes számomra mert más saját termékemnél ilyen nincsen,csak pont a szervizben leadott, Telekomnál vásárolt eszközömnél, kicsit fura ez is.
[kép] -
válasz
Indian74 #1761 üzenetére
Szerintem menj be személyesen mindenképpen, jó hogyha személyesen is mutatod a nemtetszésedet. Eddig azért nem mentek el eddig hanem adták a méltányosságit, lehet már kevés a tartalék alkatrész és spórolnak vele vagy nem tudom. Vagy lehet azt akarják elérni hogy add be regalaxy-ba de még sajnos ott is rá kéne fizetned.
-
Indian74
senior tag
-
Lajmund
őstag
válasz
Indian74 #1759 üzenetére
Csak hogy fokozzam a hangulatot ha màr samsung ügyintézés. Az orát (6c) elrendelésbe vettem igy jàrt hozzá sport szíj ajándékba. De mivel a samsung nem számolt azzal hogy kelleni fog nem volt elég készleten és 3 hónap levelezés és telefonálás után voltak hajlandóak elküldeni. Màr ugy hívtam őket hogy szeretném a napi terelő szövegemet a csaj akivel màr többször beszéltem csak nevetett amikor meghallotta a hangomat az aktuális hülyeséggel. Tanulság légy kitartó.
Ahogy olvasgatom redditen az egész vilàgon ilyen nyomorékok ki van nekik adva hogy legyenek patkányok. Kivève egykét helyen ahol fontos villantani. Én is épp ezért inkább magam cserélem a foliát a belső kijelzőn mert ezekre nem bízok semmit. Hulladék szarházi társaság de viszont a telo szoftver jó szóval maradok náluk. Se ios se kinai nem kell.
-
Indian74
senior tag
válasz
Beantech #1758 üzenetére
Hát igen, kár volt kérnem még aksi cserét is kérnem
én bolod...
De majd holnap bemegyek mert feljebb msának is rtam, hogy irtam nekik kérvény még avval kapcsolatban hogy msot hogy áll hogyanis nézz mai állapotba önöknél a telefonom , erre ezt a választ kaptam "
Erről küldtünk is Önnek 2025.07.24-én írásban egy árajánlatot, majd további levelezés történt az üggyel kapcsolatban Ön és a szerviz között
A készülékről készített fotókat már elküldtük Önnek előző levelünkben, amelyeken feltüntettük a sérüléseket " na azota még egy levelet irtem nekik, aztota semmi válasz, se fotók, nem semmi cég, szervíz ez.
Meg ez a szöveg na ez midennek a teteje
"
Ezen hibaleírás alapján nem csak az egyszeri méltányossági fóliacserét kérte, hanem a készülékével kapcsolatban hibát is jelzett. A technikus ezért mérte fel a készüléke állapotát és ez alapján nem tudta jótállásos keretek között javítani.
A fóliacsere pedig amiatt nem lehetséges, mert készüléke nem nyílik ki teljesen, így a kijelzőben a nyomás hatására sérülés keletkezhet.
Az akkumulátorcseréhez pedig a készülékét szét kell szedni, de a sérült kijelző miatt nem garantált, hogy azt vissza is tudjuk tenni megfelelően."
Mocskos egy banda ez...., és ezek nevezik magukat központi szervíznek??? -
válasz
Indian74 #1749 üzenetére
Ez azért nem semmi erre megvonni a garanciát, gyanítom ha csak fólia cserét kérsz azt megcsinálták volna csak az akksi csere miatt problémáznak (mert az kb. az egész telefon cseréje) de ez nagyon szemét hozzáállás ott 1-2 karc a zsanéron biztos azért van mert beragadt valami kosz nyitás közben ami semmit sem befolyásol. Nekem kétszer kellett Fold miatt szerviz szerencsére nekem nem kötöszködtek (pedig az egyik beázott és én magam szedtem szét itthon
) de a tapasztalatok alapján inkább csak szerencsém volt.
Megirnám nekik ennyi szemétkedés után hogy akkor jogi útra terelem az ügyet. Vagy ha a fontosabb neked is a fólia csere akkor mondt meg hogy cseréljék ki legalább csak azt. (Azt házilag is lehet cserélni ha szükséges.)
-
Lajmund
őstag
Na engem is elért a belső kijelző védő fólia buborékosodás. Nem pont a hajtás nyomon hanem kicsit jobbra lent mellette. De közepén is picit pár millimétert szintén lent. Akinek buborékosodott mennyi ideig hasznàlta így? Szeptember 2 ír a szállítás mert csak a szutyok emagon találtam amit persze valami fostos Bulgár bolt szállít. Szóval csak remélni tudom hogy tényleg készleten van mert az emagon semmit nem jelent ha azt jelzi.
-
MrCsiT
addikt
válasz
Indian74 #1749 üzenetére
Nem, természetesen nem jogos az, amit művelnek. Épp azt írtam ugye, hogy az eljárásuk miatt töprengek én is azon, hogy szabad-e egyáltalán Fold-ot venni..
Samsung accountba belépve ügyfélszolgálat a javaslatom, és továbbra is (bár a cég terméke a vacak sajnos, mégis) pl. a magas vételárra és a hiba normál használat mellett kialakult jellegére tekintettel, méltányossági javítást kérj.
Remélem. kisimul a dolog nálad is, bár az idegeskedéssel és jogos méltatlankodással átélt időt nem kapod vissza sajnos.
Ami érdekes, hogy lassan úgy leesik apróban a Fold 5 ára, hogy majd lehet kettőt - egyet használatra, egyet a szerviznek - tartani belőle.
-
jacis
nagyúr
válasz
mgTerminator #1748 üzenetére
Nekem emiatt ment be a dobozba egy év után. Bementem és ment a flegmázás. Amikor egy halom pénzt leraktam a telefonért akkor jó voltam mint vásárló. Meg is fogadtam hogy az életben többet Samsung telefonom nem lesz.
Néha elő szoktam venni a Foldot feltöltöm meg leszedem rá az aktuális frissítéseket de utána megy is vissza a fiókba. -
Indian74
senior tag
válasz
Ateszpapa #1751 üzenetére
Hát nagyon arra mennék hogy jógi úton beperljem öket, de úgy gondolom ha nem kapok a telefonom állapotáról amit kértem tölük hogy fényképes formában küldjék el nekem a telefonom mostani állapotát , mert eddig válaszra,vagyis semmi fényképes visszaigazolást nem kültek nekem vissza.
Nos akkor jövöhéten bemegyek azt megnézem de valami olyan rendellenséget pl az hogy amit leirtak nekem a levelükben 11 nappal késöbb az átvétele, és bevizsgás után " A hibák közül kiemelendő a zsanér meghibásodása" tapasztalok a telefonomon akkor át sem veszem és akkor tényleg jógi útra terelem az esetemet. -
Indian74
senior tag
Na ez lenne nekem is a nagy kérdés...
Én már annyit leveleztem velük, és azóta el sem hoztam a telefonomat, még mindig náluk van bent a telefonom, de hogy semmi szakértelem, sem normális hozzáállás nincs felölük az számomra felháborító és elfogathatalan.
Én már Békéltető testülettel is és a járási birossággal is fenyegettem öket, de semmi, lesz..ák az embert, egy nagy ...olyan cég ez, föleg a szervízük
Egyszer a levelükben ezt irják " kijelző és annak kerete sérült "
Máskor pedig ezt " A kijelzése megfelően működik "
Ki érti ezt??? -
mgTerminator
veterán
válasz
Ateszpapa #1751 üzenetére
Londonban beszéltem egy szervizessel amikor a fold 6-om kettérepedt, elvileg ilyen sérülésekkel javítanák a telefont. Nekem a repedt kijelzőn találtak sérülést azért nem akarták megcsinálni
Mondta hogy egyértelműen nem az okozta a gondot, de ha ezt beküldik szerviz után akkor megbasszák őket.
-
Indian74
senior tag
Szia!!
Hát igen sajnos azok, de szerinted ez jogos???
Én már 1 hónapja vitatkozok velük, és nem tudom mi tévö legyek, mindig csak a kifogások, de még a Samsung.hu -nak is irtam már ott is azt mondták a szerviz döntése alapján hozták meg a döntésüket, holott én egy müködöképes eszközt adtam le, bár vannak rajta haszálatból eredö kopások, és karcok, de nem sérült, nem törött, és nem hibás a zsanérja ezt fénykép formájában is tudom bizonyítani.
Az elsö kép ami a átvételi eliservényen szerepel.
A második javítás költségét irták le.
[kép] [kép]
A többi a szerviz által készített fotók.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
mgTerminator
veterán
Biztosítás nélkül foldot venni őrültség.... Olyan mintha venne valaki egy 20 éves S mercit kb, amin egy olajcsere is lehet már gazdasági totálkár 🤣
Nekem is addig nézegették a telefont amíg nem találtak valamit ami miatt nem tudják megcsinálni csak kp-ra vagy biztosításra. Ez London volt. Nem esett jól nekem sem az extra kiadás úgy hogy vigyáztam a telefonra.
Az a tanulság hogy nem kell rá vigyázni, használni kell, biztosítás legyen és kész....
-
MrCsiT
addikt
válasz
Indian74 #1746 üzenetére
Igazi Ultragenyák.
Samsung.hu-n ügyfélszolgálatnak cseten írd meg, hogy nem érted az Oktogoniak (mint a földönkívüliek, de tényleg) elutasító viselkedését hiszen a mobilnak ennyi baja volt amikor szimpla fólia cserét kértél volna.. és kérdezz rá, hogy pontosan most hová fordulhatnál emailben, hogy méltányossági cserét kérj, egyben panaszt tegyél a Samsungnál a szerviz eljárására?!Erre írnak valamit és előrébb leszel.
Velem is vacakoltak már telók kapcsán, de végül rendben lett. Állítólag a Samsung utasítása, hogy ilyen
rohadékok.. akarom mondani: alaposak legyenek.. no, ezt nem tudom.(Nekem már az a része is dráma, hogy ezzel mennyi időt elcsesznek, és addig varázsoljak magamnak egy hasonló tudású mobilt mint amit leadtam, ahelyett, hogy időpontra hívnának és emberi idő lenne ez az egész folyamat, nem pedig akár több hét..)
Ez a szemétkedés tart egyébként engem vissza attól, hogy ismét Fold-ot vegyek..
(Mert ha egyszer tényleg nem cserélik ki - holott szükséges lenne - akkor az esetleges kijelzőcsere ára az egekben lesz.) -
válasz
Indian74 #1744 üzenetére
Szia,
Melyik Samsung szervíznek irtál? Vagy a TMX-nek? Sajnos az akksi cserét külön nem lehet kérni mert egybe van ragasztva a házzal. (Ami egyébként egy hatalmas baromság simán cserélhető lenne az akksi külön csak lusták másrészről meg komolyan hogy bír ki 7 évet a teló ha közben az akksit nem lehet cserélni.) -
Indian74
senior tag
Sziasztok!!!
Valaki tudna nekem segíteni garanciális ügyben???
Mert a Samsung szervíz csak is fizetös keretein belül tudja megjavitani a NEM SÉRÜLT készülékemet, és már egy ideje megy a huza vona, és már nem tudom mi tévö legyek, kihez forduljak.
Tudom, fogyasztó védelem, oda már irtam is.
Bár tény a telefonomon vannak kopás nyomok, karcok de a telefon nem törött, nem repedt, és a zsanérja is nyilt rendessen és hibátlanul müködött minden tekintetben. sak gy ingyns fólia srét kértem, és egy akkumlátor cserét.
" Hiba leírása
Szervizünk a készüléket bevizsgálta és megállapította, hogy a telefont ért mechanikai hatás következtében a kijelző és annak kerete
sérült, ezért javítását a gyártói utasítások értelmében, garanciában nem tudjuk vállalni. "
Ez csak rövid szöszenet a csomó levelezgetésböl, már ott tartunk zsanérja sérült
Nos ha valaki ez ügyben tudna nekem adni valami jó tanácsot, vagy érdemes tovvább menni az ügyben, azt kérem jelezze felém.
Ha kell ide átküldök fotókat is a telefonomról, hogy hogyan is adtam le a szervizbe.
Elöre is köszönöm -
jacis
nagyúr
Sziasztok, ma megyek a Westendbe. Ott van olyan telefonos bolt ahol ki tudnák cserélni a belső fóliát?
Köszi a válaszokat. 😊 -
Usgyi
aktív tag
válasz
mgTerminator #1740 üzenetére
Én blitzwolf töltőt használok, az is támogat mindent, amit a Samsung elvileg tud. Nálam az elején mindig 25w-ot mutat egy ideig (nem sokáig), aztán vissza veszi 20w-ra,majd később 15w és ez az az érték amit a töltés legnagyobb részében stabilan tart. Kicsit kínos számok ezek, de ez van
-
mgTerminator
veterán
válasz
Zolesz007 #1739 üzenetére
Az a helyzet a Fold-nál hogy a 25W a csúcs, amit sosem ér el. 23W-ot láttam max, azt is nagyon rövid ideig (pár perc) ha nem használja az ember. Amúgy ilyen 9W-ot lehet látni de már 15W-nak is örülök. Igen gyorstöltés be van kapcsolva és támogatja a Samsung gyorstöltést az Anker
-
Zolesz007
őstag
válasz
mgTerminator #1738 üzenetére
Asszonynak s24+ van 45w-os töltéssel. Az 1 óra alatt tölt fel a 45w-os fejjel. 1óra 10 perc alatt a 25w-os fejjel... 20-és 50% közt gyorsabb csak...
-
mgTerminator
veterán
Igen, vannak hiányosságok, de azzal hogy laposabb és szélesebb lett sokkal jobb használni, plusz a kamera is fejlődött. Az akku és a töltés gyalázatos, viszont a teszteken nem teljesít sokkal rosszabbul mint a nagyobb akkus gyorsabbban töltős társai. Hát ez van, majd a Fold 10-ben kijavítják a hiányosságokat. Valamivel el kell adni a következő években is, nemigaz?
-
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1735 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a Fold7 a Fold4 után amit szintén nagyon szerettem.
-
icemad
nagyúr
válasz
mgTerminator #1735 üzenetére
Az úgy elég szép...
Mellette az aksi sem nőtt, s pen sincs, lassú töltés is maradt. Nem is értem mit akartak a Samsungnál ezzel a telefonnal... Ez inkább Fold 6 fe, mint 7.
-
mgTerminator
veterán
Engem sem fenyegetett, de most mégis egy Fekete Fold 7-ről írok. Biztosítás keretein belül megcsinálták a Fold 6-ot, aztán mondom ha már ott vagyok megkérdezem hogy mit tudnak ajánlani... £880-at kellett ráfizetni, így 1 év 0% hitellel elhoztam. De igazából ez is pre-order volt mint a Fold 6, és ugyan úgy nem nyílik ki teljesen. A 6-os javítás után kinyílt teljesen, még kipattant mint a rugós bicska, és mivel teljesen sík volt úgy éreztem mintha a kijelző még hátrafelé hajlana és az árok is sokkal kisebb volt.
Na most a Fold 7 ugyan olyan kaka mint anno a 6 volt. Mutattam is bent a szervizben, (letettem az asztal szélére ahol már lelóg a kamera és látszódik hogy az előlapi kijelző nem ér hozzá az asztalhoz.) mondták hogy majd pár hónap múlva menjek vissza.
-
Indian74
senior tag
Sziasztok! A samsung szerviz hova küldi be a telefonokat, nem a TMX Hez ?
Üdv -
icemad
nagyúr
válasz
mgTerminator #1732 üzenetére
Engem szerencsére nem fenyeget a veszély, hogy fold 7-re váltok. Szokásos Samsung megoldás, hogy visszabutítunk mindent, amit lehet, de sokkal több pénzt kérünk érte. S8-S10 érában is eljátszották velem. Szóval marad az 5, amíg nem fejlesztenek.
-
mgTerminator
veterán
Éjszaka és melóban is nyitva volt. Az egyik srác azt mondta hogy overheating. Lehetséges hogy elengedte a ragasztó azért repedt be mikor kinyitottam. Semmi előjele nem volt. Mostmár ki se nyitom mert félek hogy kiesik a kijelző. Csak a szervizes fogja kinyitni javítás előtt.
-
icemad
nagyúr
válasz
mgTerminator #1721 üzenetére
Úúú... Sajnálom, hogy ez történt... Mondanám, hogy nekem megcsinálták 3 nap alatt, futárral, csak nem lenne releváns, mert Hollandiában élek. Hátha szerencséd lesz és megcsinálják hamar. Kitartást!
-
mgTerminator
veterán
Na ennek fényében vegyen mindenki foldot... most meg küzdeni kell a szervízzel hogy ne 5 napig javítsák a munkaeszközömet...
-
icemad
nagyúr
válasz
mgTerminator #1718 üzenetére
Köszi, tényleg így van. 👍Másik hasonló kérdés, hogy felül az állapotsávban eddig minden értesítés látszott. Most a One ui frissítés után, csak az utolsó három. Nekem az előző hasznosabb volt. Erre van ötlet?
-
icemad
nagyúr
Sziasztok. Régebben valahogy sikerült összehozni, hogy 3 program futott a belső kijelzőn, 3 ablakban. Bal oldali, hagyományosan futott kb telefonos nézetnek megfelelően, jobb oldalon meg ketté volt osztva a kijelző. Most sehogy sem találom. Valakinek van ötlete? Vagy nem is tud ilyet és behaluztam...
-
blueye
veterán
Szvsz Planet GSM
-
joocek
aktív tag
Aki fóliáztatni szeretne, a Mom
parkban, P1-es szinten van egy bolt. Külső-belső fólia 10000 Ft-ért, azonnal. -
Lajmund
őstag
válasz
mgTerminator #1700 üzenetére
Home uppal szét lehet állítani akár egymásra is pakolhatod a dolgokat csak a fantázia szab határt.
-
válasz
mgTerminator #1700 üzenetére
pont a minap találtam egy autós tartó modellt, amit ki szeretnék nyomtatni, amivel kinyitva lehet tartani a telefont a kocsiba
igen, nekünk is olyan, nem is értem miért néz ki így...
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- KIÁRUSÍTÁS - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station (akár 2x4K felbontás)
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest