Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    válasz Beantech #1758 üzenetére

    Hát igen, kár volt kérnem még aksi cserét is kérnem :D én bolod... :DD
    De majd holnap bemegyek mert feljebb msának is rtam, hogy irtam nekik kérvény még avval kapcsolatban hogy msot hogy áll hogyanis nézz mai állapotba önöknél a telefonom , erre ezt a választ kaptam "
    Erről küldtünk is Önnek 2025.07.24-én írásban egy árajánlatot, majd további levelezés történt az üggyel kapcsolatban Ön és a szerviz között
    A készülékről készített fotókat már elküldtük Önnek előző levelünkben, amelyeken feltüntettük a sérüléseket " na azota még egy levelet irtem nekik, aztota semmi válasz, se fotók, nem semmi cég, szervíz ez. :Y
    Meg ez a szöveg na ez midennek a teteje :W
    "
    Ezen hibaleírás alapján nem csak az egyszeri méltányossági fóliacserét kérte, hanem a készülékével kapcsolatban hibát is jelzett. A technikus ezért mérte fel a készüléke állapotát és ez alapján nem tudta jótállásos keretek között javítani.
    A fóliacsere pedig amiatt nem lehetséges, mert készüléke nem nyílik ki teljesen, így a kijelzőben a nyomás hatására sérülés keletkezhet.
    Az akkumulátorcseréhez pedig a készülékét szét kell szedni, de a sérült kijelző miatt nem garantált, hogy azt vissza is tudjuk tenni megfelelően."
    Mocskos egy banda ez...., és ezek nevezik magukat központi szervíznek??? :(((

Új hozzászólás Aktív témák