Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrCsiT

    addikt

    válasz Indian74 #1746 üzenetére

    Igazi Ultragenyák.
    Samsung.hu-n ügyfélszolgálatnak cseten írd meg, hogy nem érted az Oktogoniak (mint a földönkívüliek, de tényleg) elutasító viselkedését hiszen a mobilnak ennyi baja volt amikor szimpla fólia cserét kértél volna.. és kérdezz rá, hogy pontosan most hová fordulhatnál emailben, hogy méltányossági cserét kérj, egyben panaszt tegyél a Samsungnál a szerviz eljárására?!

    Erre írnak valamit és előrébb leszel.

    Velem is vacakoltak már telók kapcsán, de végül rendben lett. Állítólag a Samsung utasítása, hogy ilyen rohadékok.. akarom mondani: alaposak legyenek.. no, ezt nem tudom.

    (Nekem már az a része is dráma, hogy ezzel mennyi időt elcsesznek, és addig varázsoljak magamnak egy hasonló tudású mobilt mint amit leadtam, ahelyett, hogy időpontra hívnának és emberi idő lenne ez az egész folyamat, nem pedig akár több hét..)

    Ez a szemétkedés tart egyébként engem vissza attól, hogy ismét Fold-ot vegyek.. :O
    (Mert ha egyszer tényleg nem cserélik ki - holott szükséges lenne - akkor az esetleges kijelzőcsere ára az egekben lesz.)

Új hozzászólás Aktív témák