-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
Ti használtok HDR-t ?
Hogy a picsába allítjátok be? Én már ott tartok hogy lehetetlen.... -
VoltanIgor
aktív tag
válasz
FunPro #155340 üzenetére
Nem tudom, hányféleképpen kell még fogalmaznom...
Nyilván nem tudom milliók nevében kijelenteni, hogy a SIlksong rossz játék. Sőt, még én sem tartom egyértelműen rossz játéknak. Viszont egyes elemei, mechanikái, design húzásai számomra nagyban lerontják a játékélményt, mert teljesen igazságtalan, idegesítő, trollkodáshoz hasonló húzásokkal van tele. Elhiszem, hogy van egy játékosréteg, aki direkt szereti kínozni magát, én nem tartozom ezek közé.
Ráadásul ezek a Hollow Knight-ra NEM voltak jellemzők, tudom, mert végigvittem, nem egész két hete fejeztem be. Így aztán nem is volt várható a Silksong esetében sem.
-
FunPro
őstag
Én kérek elnézést, valóban nem lehet egyértelmű, hogy én itt 4D chesst játszom.
Az eredeti hsz így nyitott:
"Sajnos azokkal kell egyetértenem, akik a Silksong alapján bemutatnak a készítőknek."Erre írtam kvázi azt, hogy nem értem miért véleményeznek valamit egy olyan dolog miatt (globálisan), ami nagy valószínűséggel várható volt a játékkal kapcsolatban, és hogy egyáltalán tekinthetünk-e egy játékot (globálisan) rossznak csak azért, mert nehéz.
Chrus-erre reagálva mondta, hogy igen. Korábban a silksongról is azt írta, hogy "Azé' az a 37.400 negatív még mindig elég pusztító :-/". Ez sem tűnik saját tapasztalat alapján írt hozzáállásnak.
Szerintem egy játékról (globálisan) csak olyan módon lehet megállapítani hogy jó vagy rossz, mintha egy kritikát írna valaki. Szakmai érvek alapján, objektíven, érzelmek nélkül.
-
Tim82
félisten
válasz
VoltanIgor #155338 üzenetére
Ja, úgy értem, hogy már az Iconnál elhagyta a hörgést az énekes.
-
-
i2k
őstag
válasz
FunPro #155336 üzenetére
Én megéltem az SG.hu-n... az embernek hamar kiég a "szerintem" diódája, és akkor úgy csinál, mint én tettem az ottani fórumban, ahol volt/van aláírás: az eleje a lényeges.
"Szigorúan magánvélemény | Can’t spell “STEAL” without EA? | Gamer's Hell: DLC, Early-A, Pre-Order, Seasons, Episodes, Regions, Loot Box, Microtransactions, MS Store, Epic Store."
Közösségben nem biztos, hogy folyamatosan magyarázatra szorul az, hogy mindenki csakis a saját, szubjektív látószögét, véleményét, ismereteit, tapasztalatait tudja fehéren-feketén rögzíteni, s mindenki más vonatkoztasson el, ne tekintse egyetemes igazságnak (ami ugye nem is létezik).
Ne kelljen már mindent igazolni, minimum 5 független forrásból, doktori disszertációval.(Valami hasonlót írtam ám le ~10-20 (basszus, lehet hogy ennél is több, mert nekem van ott az első igazolt accountom az akkori megújulást követően, valami 1999-es dátummal) évvel ezelőtt "odaát", és aztán inkább véstem aláírásba)
-
FunPro
őstag
Én sok objektív tulajdonságot eltudok képzelni, de a gameplay vagy épp a nehézség nem tartozik közéjük. Neked nem tetszik a qte, én elviselem a qte-t, neked nem tetszik a cuphead gameplay, nekem tetszik a cuphead gameplay. Valakinek túl frusztráló a silksong nehézsége, nekem bőven ingerküszöb alatt van. Ezeken vitázhatunk, de ez szubjektív vita lesz.
A sekiró érvelésed nagy százalékában azt taglalja, hogy a sekiro miért nem dark souls, miért nem nioh vagy éppen mitől másabb, mint a dark souls. Objektív érv lehetne a kamera, a lock rendszer, a dodge, de itt meg nem rémlik, hogy egyszer meghaltam volna ezek miatt. Biztos megtörtént, de nem ez volt a jellemző halál ok.
A tanulási görbe irreleváns a cuphead esetében, mert ott annyit kell tudni, hogy a rózsaszín dolog = tap, ezzel ugrasz, ezzel lősz, itt tudod megvenni a dolgokat, itt tudod berakni a dolgokat. Ha ügyes vagy, simán kiviszed a bosst elsőre, ha béna vagy (mint én) akkor nagyon sokszor meghalsz. Tiszta oldscholl.
A vásárlók arányával összehasonlított végigjátszási arány megint azt bizonyítja, hogy olyan emberek ültek fel a hájpvonatra, akik nem képeznek valódi célközönséget.
Nekem igazából a tálalással van gondom. Ha azt mondod, azt mondjátok, hogy a silksong/sekiro/cuphead/akármi SZERINTEM azért nehéz mert, és másoknak is szeretném jelezni, hogy SZERINTEM ez azért rossz, mert, elfogadom. De globálisan leszarozni valamit szubjektív nézetek alapján, erős.
-
Tim82
félisten
válasz
VoltanIgor #155309 üzenetére
akik egy Draconian Times death-dark-goth vonal után
Az utolsó "death-dark-goth vonalas" lemezük mondjuk az 1992-es Shades of God volt. Már a rákövetkező Icon sem az. -
Crus
őstag
Jön a rosszabb időjárás, feltétlenül folytatom majd a vagdosást :-)
Ha a Nioh-kat letoltad, Eldent röhögve letolod, már ha van rá időd/türelmed, mert elsőre azért belenyalhat a 140 órácskába akár. (+DLC még 50!)
Elden esetében közel 30%-os a teljesítési ráta, ami Cupheadnek közel kétszerese. Ebből is látszik, hogy az igazságosabb gameplay sokkal vonzóbb.
A Tree Sentinel (aka "arany lovas"), egy tipikusan hibás designeri döntés, főleg azért, mert semmiféle utalás nincs rá, hogy a játék egy brutál nagy open-world lesz. Ha ezt valamilyen módon tisztázzák az elején (pl. az a közeli NPC utal rá), akkor nem nyalják be olyan keményen és olyan sokan. (És emiatt hagyták is ott sokan!) Nekem is friss relatív az élmény, hogy haver majd szétcincált kínjában, mert minden áron le akarta verni és amikor közöltem vele, hogy kerüld ki és verd le később, akkor azt mondta, hogy az hülyeség, akkor minek tették oda???!!! Sigh...
Anno mikor én találkoztam a Tree Sentinellel, határozottan emlékszem, hogy nekimentem kb. 10 alkalommal és abszolút úgy éreztem, hogy a játék pontosan és világosan közölte velem, hogy ki kell kerülni és később kell visszajönni. Nyilván leverhető akkor is, csak azért nem minden 2. játékos vérprofi...
"de nem éreztem, hogy van itt valami CÉL"
Ez egy mocsokjó felvetés! A Zelda Botw is pontosan ezért döglött meg egy rakás embernél, mert ott aztán még grace sincs, ami mutatja, mint az Eldenben, hogy mit is kéne tenned. És a Zeldában sokkal, de sokkal jobban el lehet veszni, mint az Eldenben.
DE! A Zelda pontosan attól mestermű, hogy újra beleverte a játékosok agyába, hogy NEM kell nagy ződ' nyíl, akkor is lehet kegyetlen jó játékot és narratívát villantani.
Az Elden viszont ezt is elbakta. Ott a grace, mutatja világosan merre menj. Jó. Hát ne arra menj, véletlenül se. Hanem csinálj egy min. 15 órás porszívózást és utána menj arra. Ez is egy hibás designeri döntés, mert ez a "mire gondolt a költő" az nagyon nem user friendly.
Mivel többször végigtoltam, így bátran állíthatom, szerintem mindent láttam benne, ami kicsit is fontos. De valóban, a sztori csak akkor áll össze, ha eljutsz a végéig... és alapvetően nem egy nagy szám a sztorija. Nem rossz, de nem is mondanám zseninek.
Igen, a korábbi soulsok sokkal jobban éreztették, hogy tartasz valahová... ezért is sokszor mondom és mondtam el már, hogy az open world is lehet nagyon jó, de nem egészen úgy, ahogy az Eldenben azt előadták.
-
TBT
addikt
This is the way!
-
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155328 üzenetére
Akadnak azért még tényleg igazán tehetséges emberek, de ha én éneklésben az lennék, pont azért nem mennék ilyen helyre, mert iszonyú gáz a színvonal. Szvsz valóban szakmai zsűrivel nem lenne gond, azok nem lennének ilyen prosztó patkányok, mint ezek a noname senkik.
-
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155330 üzenetére
Egy ideig élveztem én is, aztán csak öntötte rám a fent felsorolt negatívumok sorát. Meg gitgud persze, csak meg kell érteni, hogy nem mindenkinek van ideje akár több tucatnyi tryhardra, meg 0.01 mp pontos betanulásra. Nekem ott és akkor volt. Ma már nem nagyon lenne és senkinek se ajánlom a játékot. A From többi címe, sokkal, de sokkal élhetőbb ezen a téren.
Mondjuk van egy olyan ősgamer ismerősöm, aki a DaS 1-ben a Capra Démonnál akadt el... úgy kb. örökre.
-
VoltanIgor
aktív tag
A Sekirót kimondottan élveztem egy ideig. Aztán már kevésbé, de még akkor is voltak részek, amiket újra-és újra lejátszottam, mert azok nagyon tetszettek. Bossoknál viszont a nagy támadások elleni taktikát már nem tudtam jól elsajátítani, amikor a nagy, vörös jel jön akkor vagy felugrani kell, vagy vetődni, és nekem sokszor nem volt elég egyértelmű, hogy most épp melyik támadást produkálja, így gyakran tippeltem, és megszívtam
A majom bosst ha jól emlékszem, még legyőztem, aztán elfogyott a cérna. Pár régebbi pályát újrajátszottam még, mert szerettem őket, aztán törlésre került, nem is tért vissza.
Asszem, ennél a játéknál lett elegem a gitgudozó bandából. Nagyon.
-
i2k
őstag
Őszintén: csak a végigjátszásod ismeretében (még nem értem el az 56. részig, csak a 46-osnál járok) merem csak igazán elképzelni azt, hogy valaha is végig tudom majd játszani az Elden Ringet.
Igen, sejtem, furán hathat, de tényleg így van --- emlékszem, amikor először kipróbáltam a játékot, megkaptam a "lore"-t (tulajdonképp csak egy kefelenyomat arról, hogy miért is vagy ott, ahol) és kiléptem a világba (én elpusztultam az első kötelező bosszfájtnál ugye): fogalmam se volt, hogy mi-hol-merre-hány méter.
Az arany lovas az életkedvem is elvette. Nem értettem, hogy kihagytam valami opciót, vagy van egyáltalán difficulty (először egy From játékban) csak én nem vettem észre... szóval, ja. Nagy volt a kétségbeesés.
Utána elkerültem én őt (ahogy Te is mutattad videódban később), és szószoztam, szószozgattam, de nem éreztem, hogy van itt valami CÉL... valami útvonal, ami mentén kell, még ha közben szopókázva is, de előre vergődni.A WT-d mutatja, hogy van narratíva, csak kell az OCD.
Felmerül a kérdés, hogy bárki, aki ezt VÉGIGjátszotta, értett-e, látott-e mindent...? Kétlem, hogy a "szoptatós anyukák", vagy a nyugdíjas Józsi néni, vagy a 12 éves Pömpike felfogta, hogy mit-hol-miért, hogy végül ez-meg-az meg is történjen...Lehet, hogy tulajdonképpen rohadt kevesen is játszották végig***...
//*** = mondom ezt úgy, hogy mondjuk egy Dark Souls PtD, DS2, DS3, NiOH 1-2-vel kapcsolatban simán el tudom hinni, hogy nagyon sokan végigjátszották őket >>> érezhető volt mindegyiknél, hogy TART VALAHOVÁ a cucc. "Sárga nyíl" nélkül is követhető volt minden.
-
VoltanIgor
aktív tag
Volt, és aztán muszáj volt minden évben hozni egy évadot, akár párhuzamosan többet is, nem csoda, hogy egy ekkora ország ekkora piaca ezt nem bírja, egy idő után jön a szenny, meg az ocsú. Nem csodálom, hogy valamire való előadó nem adja ehhez a nevét, mert a hírneve fontosabb, mint a gyors pénz.
-
Crus
őstag
Igen... fel nem foghatom, hogy a népszerű recept után miért változtattak. Lehetett volna a modernizáció oltára miatt a Bloodborne-osabb a Sekiro, de nem, nekik fel kellett húzni a parry-re egy egész játékot.
Az Elden abból a szempontból dicséretet érdemel, hogy a régi receptet bővítették ki és nem a Sekiro-fél zsákutcát erőltették tovább. Az open-world egyértelműen a GOTY Zelda maitt lett beleerőltetve és nem is lett volna rossz, ha több élettel töltik meg... mert így rettenetesen kong az ürességtől.
DLC nem véletlenül áll úgy ahogy a Steam-en. Sose gondoltam volna, hogy el lehet bakni' egy pályatervezést ennyi gyakorlattal a hátuk mögött, de azt is sikerült. A DLC nehézsége szerintem jóval könnyebb, mint egy Sekiro/Cuphead-é, de ahogy olvastam sokan szenvedtek benne, mint a kutya... Nekem se volt minden evidens, de nem volt vészes.
-
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155321 üzenetére
A drogos nyomorékról, meg a soha senki nem hallott róla ukrán menekültről nem is beszélve, hogy a pályája elején járó pehelyszakállú kisgyereket már ne is említsem...
Vót' ebben a műsorban anno ilyen is, hogyaszongya': Presszer, Fridi, Eszenyi... elmúlt.
-
i2k
őstag
válasz
VoltanIgor #155321 üzenetére
Most olvastam HVG-n***, hogy megpróbálják "visszafogni" őket, mert annyira TRÁGÁR a szövegelés a műsorban --- hál' istennek, nincs tévém.
Régen (17-18+ éve, de inkább több) voltam tévé függő is: állandóan mennie kellett a háttérben... egyik legrosszabb időszakom volt, utólag visszanézve.//*** = itt is van: "Annyira sokat káromkodnak a Megasztárban, hogy az már a TV2-nek is sok lehet"
-
i2k
őstag
Adták is azt, amit egy Souls-like és japán környezettől, hit- és mitológiai világtól elvár(hatot)t az ember.
Nem ok nélküli a népi mondás, hogy "Ami bevált, azon ne változtass" > kicsit-aprót-okosan megcsavarva, megbolondítva a jó receptet a játékiparban ez működik is, szerintem.
A From az Eldennel kicsit(?) kilépett a komfortzónájából, és sajnos, eléggé felemás lett a végeredmény.
Ugyanez a cím egy kisebb terepen, vagy sűrűbben telepített és OKOSABBAN kihasznált környezettel egészen epikus (vagy akinek még ez is bejött: még epikusabb), kihagyott dolgokkal (quest logok, jobb sarokban méretezhető térkép, etc. ha már nagyon RPG-t akartak gyártani) megpakolva meg egyenesen isteni játék lehetett volna.A DLC-t még nem láttam...
-
Crus
őstag
A tavalyi Megasztár... totál meglepett, hogy mennyire nem volt ker. tv-s, hanem jellemzően a régebbi, igényesebb tehetségkutatók szintjét hozta. Az idei, egy vállalhatatlan retek, ahogy az RTL-es konkurense is. Nejemmel ez az egyetlen amit netről meg szoktunk nézni, mert nem teljesítménynélküli celebek versenyeznek, hanem akadnak nagyon tehetséges arcok is. De ez is elmúlt, mindig győz a csőcselék.
-
FunPro
őstag
válasz
Dilikutya #155307 üzenetére
Ezt rossz embernek írod, mert én szeretem a Flames-et, minden formájában.
Szóval én pont az a rajongó vagyok, akit nem viselt meg a váltás és nem gondolom rossznak az új zenéjüket, mert tetszik. Hogy rosszab-e a mostani zenéjük, mint a régi? Talán azért mondanék igent, mert a 90-es albumokon levő melodikus gitárból azért már jócskán vesztett az együttes. De hogy rossz vagy hallgathatatlan? Dögös Robi hallgathatatlan...
-
Dilikutya
félisten
válasz
VoltanIgor #155309 üzenetére
Az Undisputed Attitude egy punkfeldolgozás lemez a Slayertől.
-
Crus
őstag
válasz
FunPro #155312 üzenetére
Pont, hogy objektíven ítélek: Cuphead, Sekiro szar, mert a gameplay nem jó, meg még sok egyéb se. A birkáknak meg nem szar, de végigjátszani persze nem tudják... ezért is birkák.
A Seggírót pl. kb. 6 milliós példányszámban értékesítették csak Steam-en... a játékot eközben csak minden 5. vásárló játszotta végig.
A Csészés szar szinte teljesen így áll, bár ott egy kicsit még rosszabb a végigjátszók aránya.
Teljesen objektíven leírtam a Seggíró hibáit és hoztam ellenpéldát is rá. Csészés retek kapcsán is szívesen megteszem és ignorálhatod aztán azokat is nyugodtan.
Abba is bele lehet aztán menni, hogy a nép zöme gyakorlatilag retardált és a pozitív toxicitás mennyire káros...
Nézd meg pl. a ker. tv-ken mire van igény! Nem lehet azt mondani, hogy nem próbálkoztak mással, csak azt a tömeg nem nézte. Jó példa erre a két hazai mainstream ker. tv-ben a tehetségkutató zenei műsor. A TV2 tavaly értéket és minőséget képviselő műsort gyártott, az RTL meg alpári retket. Melyiket nézték szerinted többen? Eltaláltad. Most idén már a TV2 is igénytelen retekkel kínálja a nyomorultakat. It's fine.
A Cuphead az art stílus miatt lett túlhypeolva, majd a nehézsége miatt, a Sekiro, meg mert From és ha ráírod egy acélcsőre, hogy From, az eladható jó áron...
-
-
FunPro
őstag
Én például nem szeretem sem a tökfőzeléket sem a spenótot, egyetemben szerintem több millió emberrel. Egy pillanatát nem tudom élvezni ezeknek a kajáknak, de nem merem venni a bátorságot, hogy ezek miatt leszarozzam őket.
És ez a baj a jelenlegi beszélgetéssel, hogy nem tudsz objektíven ítélni. Azt kell megérteni, hogy azért, mert találsz valamiben valmit, ami neked de akár millióknak nem tetszik, attól a dolog még nem lesz rossz. Szimplán, nem neked készült.
Emlékszem, haveromékkal beültünk moziba a halloween rebootra, moziba. Nem csak ők, de az egész mozi szidta a filmet. Én meg nem értettem a dolgot, mert egyébként teljesen jól hozta a tipikus slasher hangulatot. Nem a filmel volt baj, az emberk nem tudták, mire fizetnek be.
-
-
i2k
őstag
válasz
VoltanIgor #155282 üzenetére
Hajjaj, pont így vagyok én is: engem ugyan ne szopasson (untasson, oktasson ki, etc.) az a szórakoztatni hívatott médium, ami elé leülök a drága és kevés szabadidőmben!
Amint megtudom, hogy untatni/kioktatni/szopatni etc. akar film/sorozat/játék, hagyom is a francba, Shift + Delete.
-
VoltanIgor
aktív tag
válasz
FunPro #155305 üzenetére
A panterás analógia nem annyira jó ide sztem, mert ők azért apróbb léptekben változtak és azért a Cowboys from Hell-től nagy út vezetett az Undisputed Attitude-ig
Mondjuk a Paradise Lost-ot fel lehete hozni a te logikád mellett, akik egy Draconian Times death-dark-goth vonal után fordultak minimum 100 fokot, és kiadtak egy Depeche Mode klón lemezt, a közönség ezt nem vette be, és a PL azóta is ezen lamentál
OK, ekkora különbség nincs a Hollow Knight és Silksong között, ez igaz. Egyébként valszeg fognak még rajta faragni, persze.
-
Zó
aktív tag
válasz
FunPro #155305 üzenetére
Ha a tipikus elmainstreamesedésről beszélünk, akkor a válasz az, hogy valószínüleg rosszabb zenét csinálnak mint előtte, mert a tömegigény általában unalmasabb zenét eredményez. De ha egy olyan váltás kerül a képbe, ahol a váltás minőségi, csak épp nem fekszik a régi közönségnek? Akkor ezt jogosan nevezhetjük rossz zenének?
De kit bántanak azért, hogy jobb lett? Mert általában az kap, akinek tényleg nem sikerült a váltás, persze biztos van kivétel, csak nem tudok ilyenről. De nem is követem a zenevilágot már.
-
Dilikutya
félisten
válasz
FunPro #155305 üzenetére
A Pantera pont egy kivétel, akik az agresszívebb zenéjükkel érték el a sikereiket, ami sosem ment át kommerszbe utána.
A mainstreammé válásra jó példa az In Flames, akik a göteborgi death egyik alapzenekara voltak, aztán stílust váltottak. Sikeresek, de szerintem hallgathatatlan fos. Komplett stílusváltások ritkán sülnek jól el. A Metallica is kapta az ívet a Load-tól kezdve, bár az egész jó lemez szerintem. A St. Anger-ért viszont megérdemlik.
De általában a kommersszé válás minőségi romlást hoz. -
Zó
aktív tag
Én annyiból vagyok jobb véleménnyel az UC4-ről, hogy az első hármat sem emeltem piedesztálra soha, így beillik sorba. Az LL sztorija és rejtélye szerintem érdektelenebb, "kiegészítősebb", de az használ neki, hogy nem nyújtották túl, mint a 4-et. Az alapcsapattal nincs bajom, de változatosságnak kellett a váltás, Chloeval nyilván biztosra is mehettek.
-
FunPro
őstag
válasz
VoltanIgor #155303 üzenetére
Valószínüleg fognak még finomítani a játékon egyébként. Nekem most két szórakoztatóipar béli dolog jutott eszembe.
Az egyik, a tesztvetítések filmek esetében. Nem tudom, hogy manapság, a netflix korában mennyire elterjedt ilyeneket csinálni, de gondolom a nagyobb filmeknél most is csinálnak ilyeneket. Itt derül ki, hogy egy adott közönségnek mennyire tetszik a kész produktum, és ha valami nagyon nem működik ott és akkor, még lehet a végére korrigálni a hibákat. A játékiparból már nagyon kikoptak ezek a zártkörű tesztek, pedig az ilyen esetek bizonyítják, hogy igenis kellene tartani.
A másik: szerintem mindenki tud legalább egy olyan együttest mondani, akinek a régi lemezei sokkal másabb hangvételben készültek, mint mondjuk a 2-3 korongal későbbiek. Vagy azért, mert nem tudtak sikert elérni az eredeti hangzással, vagy azért, mert már elkezdtek kiöregedni egy adott stílusból. Sok oka lehet, nem is ezt szeretném tárgyalni. Ami itt érdekes, hogy a legtöbb esetben a "rajongók" azt a hangzást szeretnék visszakapni, mint amibe beleszerettek. Érthető, de ez rögtön azt is jelenti, hogy az új zenéik rosszak? Miért ne újulhatnának meg, miért ne formálhatnák a saját szájízük szerint a zenéket? Ha a tipikus elmainstreamesedésről beszélünk, akkor a válasz az, hogy valószínüleg rosszabb zenét csinálnak mint előtte, mert a tömegigény általában unalmasabb zenét eredményez. De ha egy olyan váltás kerül a képbe, ahol a váltás minőségi, csak épp nem fekszik a régi közönségnek? Akkor ezt jogosan nevezhetjük rossz zenének?
Most így hirtelen a pantera jut eszembe. A régi glam metál zenéiknek közük nincs mondjuk a 10 évvel későbbi zenéikhez, és simán elképzelhető, hogy akinek az előbbit beveszi a gyomra, a későbbi már túl más hangzás. Sokkal agresszívebb, sokkal nehezebben hallgatható a nagyközönségnek.
-
Crus
őstag
válasz
FunPro #155302 üzenetére
The Surge addig nehéz(kes), amíg rá nem jössz az életbevágóan fontos dolgaira, pl. arra, hogy néha biza egy kis alkatrészfarming nem árt az 1. részben, hogy durvább legyen a fegyó, meg sokan, sokáig rá se jönnek a fejlesztési rendszerének mikéntjére.
"Term." str/end builddel toltam végig, de még a 2. részt is és az 1. részben amikor már pár óra játék után átláttam a rendszerét és sikerült normálisan fejlesztenem a karim, akkor drámaian könnyebb lett.
A kari lassúsága engem a Lies of P-ben sokkal jobban zavart, mert az SOKKAL fast-pacebb cucc, mint a The Surge a legrosszabb napján. A The Surge pont, hogy a From-féle Dark Souls 1-2-3-ban tapasztaltabb lassabb küzdelmeket mímeli, így a kari mozgása nem volt akkora probléma, mint a P hazugságaiban.
Vitán felül áll, hogy kamera gondokkal küzd az is több helyen (de ez a Fromnak se gyakran sikerül jól, pedig évtizedes gyakorlatuk van a stílusban), de maga a gameplay souls klón létére meglehetősen élvezetesre sikeredett... jobbra, mint anno a classic Lords of The Fallen és az se volt pedig trágya. (A The Surge 2 meg még jobb lett.)
Az Elden Bestiát sokszor csaptam le, nekem ott nem a kamerával volt gondom, hanem a brutál mennyiségű staminám ellenére néha ki szoktam fogyni és akkor ott állok mint a lófüle a lagziban az meg végtelen staminával végez vele.
Nem véletlen, hogy a kamerával ott nem volt pont gondom, hiszen rohadt nagy nyitott téren zajlik a harc. A From játékok zömében nem ott döglik meg a mutatvány a kamerával, hanem ott ahol kisebb, zártabb terek vannak.
"Én nem nyomtam jókor a gombot" - Fárasztó egy QTE szar volt az... én ezt más játékokban se viselem már jól, mert ez annak az indikátora amikor valaki nem tud normális harcrendszer kitalálni és akkor hát legyen QTE alapú. A Darkszószban' is nyilván jókor kellett nyomni a gombot, de volt mellette ezer más lehetőséged, hogy a harci szitut megold és lekezeld, itt meg a parry-re építettek fel egy komplett játékot, ami hát izé... egy QTE nyomorgás hiába szépítjük.
"Rossz játék a sekiro, mert 100+ próbálkozás kellett a teljesítéshez?"
Az. Mert:
- a From ugyanis előtte egy rakás alkalommal letett olyan harcrendszert, hogy a világ ráfügött és genre-t teremtettek és akkor bedobták a QTE-t... Közben a Nioh meg durván megmutatta, hogy lehet sokkal jobb souls-os szarmurájos kaszabolás játékot csinálni. Nálam nem is kérdés, hogy a Nioh 1-2 vigyorogva, keresztbe-kasul elveri a Sekirót.
Borzalmasan sok téren visszalépés:
- szar kamera
- szar lock rendszer
- szar dodge
- QTE pornó
- szar hitbox
- vicc az ugrás benne
- hol a drop in multi???
- hol a co-op???
- hol vannak a fegyverek???
- hol vannak az armorok???
- hol vannak a varázslatok???
- hol vannak az üzenetek más játékosoktól???
- hol van a 2. esély arra, hogy visszaszerezd az XP/sen-t???
- 70% vagy magasabb esély az XP/sen büntetésre
- a játék konkrétan bünteti a felfedezést
- bünteti a változatos taktikák alkalmazását
- ha pontosan nem úgy nyomod a gombot, nem úgy játszod, ahogy azt a From kitalálta esélyed sincs...
- Dragonrot az NPC-kre, mert te 312312km-rel odébb bénáztál, így nem tudod folytatni az adott questet
- a prosthetic használata jó lenne egy LASSABB játékban, de ide qrva lassú, mire használnád 3x vertek beléd
- túl sok ötlettelen helyszín
- attól nem lett izgalmas játék, hogy QTE-re görcsölsz... sőt... a játék összességében unalmasMielőtt még: Még az opcionális bossokat is levertem és nyilván végigment!
"Rossz játék a cuphead"
Így van, dettó egy rossz játékról van szó, mert nem igazán volt egyetlen pontja se, mely szórakoztató lett volna. Igazából az art adta el a sok nyomi, meg manduláig benyelte, de a zöme a büdös életben nem tudta végigvinni.
Attól nem jó egy játék, hogy 300 attempted van egyetlen pályán... a nehézség és kihívás jó és NAGYON is kell, de a tanulási görbe rohadtul nem mindegy mennyire nyúlik el!Pl. egy Bloodborne is jól kezelhető, jól tanulható, szórakoztató játék, mert nem 100-200 kísérlet kell egy boss leveréséhez, hanem a legdurvábbhoz is mondjuk 20-30 és ennyi idő alatt betanulod. De egy Cupheadben ennél sokkal-sokkal több kellhet, ahogy nálad a Sekiro is úgy látom csúnya számokat hozott le. Nekem az Ishin kb. 15 próbából lett meg, úgy, hogy okádok a QTE ostobaságtól.
"hogy nem a játékkal van a gond"
Hanem a Föld forgási sebességével és a müzli összetételével... Vagy lehet a játékkal, amin majd patchekkel változtatni is fognak. Nem szégyen a beismerés, még a Fromnak is néha sikerül és utólag nem azért változtatnak egy boss nehézségén, mert 90% ott feladja, hanem mert nem IGAZSÁGOS a harc, vagy túl hosszú a tanulási görbe.
Ezek HIBÁS designeri döntések, melyeket értelmes emberek idővel javítanak.Nyilván léteznek troll játékok is, ahol direkt, minden mm arról szól, hogy dögölj meg, de azok nem véletlenül csak pár ezres tábort szereznek maguknak, mert vannak, akik ráérnek mocskosul és nem bánják, ha az 1. pálya 2 hétig tart mire betanulják.
DE! A legtöbb egészséges ember BÁRMIT képes betanulni! Legyen az gitározás, épületgépészet vagy éppen TDI motorok javítása. Szokták volt mondani, hogy kb. nettó 2000 óra, mire valamiben profi szinten mozogsz... az a fejlesztő aki nem érez rá, nem veszi tudomásul, hogy a tanulási görbe mennyire legyen rövid/hosszú az szar játékot készít, mert ha a gameplay szar, akkor nagy baj van.
-
VoltanIgor
aktív tag
válasz
FunPro #155302 üzenetére
Alapvetően egyetértek, a Cupheadről pl. én is lepattantam, sejtettem, hogy ez lesz, ezért csak virágboltiban próbáltam. A gyanúm beigazolódott, nagyon-nagyon nem jött be. Ezzel nincs is baj, ők tényleg nem árultak zsákbamacskát.
A SIlksong ezzel ellentétben a folytatása egy játéknak, amihez képest sokkal-sokkal szemetebb az elődjénél - direkt használom a szemét és nem a nehéz szót.
Ha a semmmiből jön a játék, minden előzmény nélkül, akkor ez rendben van, de itt nem erről van szó ugyebár.
Egyébként a From softos dolgot is adom. Elden Ringben pl. a Fire Giant, hát az kegyetlen volt, a remek kamerakezelés, meg a böszme mérete miatt a harc nagy részében fogalmam sem volt, mi történik, mert rohadtul nem láttam, mit mozog a rohadék
-
FunPro
őstag
és #155290
Kezdeném azzal, hogy számomra a leggyűlöltebb souls típusú játék, az a surge. Tudtommal nincs kimondottan nehéznek titulálva, én mégis végig szoptam. Hogy miért? Én általában str endu karakterrel ugrok neki az ilyen játékoknak. Ha egy ilyen karakterrel mész a surge-nek, a hajadat fogod tépni, mert a karakter lomha, a kamera sokszor szar és az ellenfelek is valahogy úgy vannak belőve, hogy esélyed ne legyen egy ilyen buildel. Ez nálam egy olyan bosszantó tényező, ami miatt rossznak titulálom a játékot. A játék mechanika nem teszi lehetővé, hogy érvényesüljek ezzel a buildel, pedig megadja a lehetőséget, hogy nekivágjak vele.
Ugyanezen okból, szerintem a legrosszabb final boss kb. a teljes mainline (form által készített) souls zsanrában (demon souls nem volt meg sajnos) az elden ringé. Egyszerűen nem tudnak megbírkózni a felhőkarcoló méretű ellenfelek kamerakezelésével. Márpedig, nem egyszer buktam a bossharcot amiatt, hogy rohadtul nem láttam, éppne mit művel a boss. És ezt nem szeretném betudni a saját bénaságomnak. A sekiroban ishin bácsit betudom annak, mert ott nem tudok mást hibáztatni a szerintem 100+ sikertelen kísérletért, csak magamat. Én nem nyomtam jókor a gombot, én nem követtem le a mozgást, én nem voltam felkészülve mi jön.
És innentől jön a filozofálgatás része. Rossz játék a sekiro, mert 100+ próbálkozás kellett a teljesítéshez? Rossz játék a silksong, mert szűk pájadizájn mellett bele van rakva 2 szivatós mob, nes szintű nehézségű a platform rész, és a többi? Rossz játék a cuphead, mert több százszor hal meg benne a játékos? Én valahogy úgy tudom elkülöníteni, hogyha a játékmechanika nehezíti meg az életem, akkor a játék rossz, ha a fejlesztő által belerakott dolgok miatt nehéz a játék, akkor szimplán nehéz a játék.
Én továbbra is tartom, hogy nem a játékkal van a gond. Még csak nem is azt mondom, hogy a játékosoknak kéne jobban összeszedniük magukat, mert elismerem, hogy nem egy egyszerű játék. Itt azzal van a probléma, hogy a játékosok elég nagy százaléka nem olyan élményre vágyik, mint amit a játék a jelenlegi formájában nyújtani tud.
-
TBT
addikt
SILENT HILL f | Launch Trailer
Eléggé groteszk és beteg.
-
TBT
addikt
Silent Hill f - Metascore: 86 (53 rívjú alapján)Game Rant 10/10
GameSpot 9/10
Shacknews 9/10
Wccftech 9/10
PCGamesN 9/10
Press Start 9/10
IGN 7/10
Push Square 7/10
TheGamer 4.5/5
Eurogamer 4/5
VGC 4/5
GamesRadar+ 4/5 -
TBT
addikt
A NIKKE játékban a Resident Evil kollaborációs esemény eléggé "sokáig" fog tartani. A bejelentés szerint szeptember 24-től október 21-ig lesz elérhető (majdnem 1 egész hónapig) az esemény, a login kampány, a megszerezhető karakterek és a mini-játék.
Ezt követi majd (október végétől november végéig) a 3. évfordulós esemény, ahol is már rákanyarodunk a karácsonyi cuccokra.
-
cyberkind
félisten
válasz
VoltanIgor #155295 üzenetére
Ezért kérdem, hogy más esetleg tolja-e, mert nekem az első után visszalépés volt a folytatás de tudtam élvezni, nem úgy mint ezt, olyan fapados meg darabos az egész, nincs meg a flow semmikor se...
-
Crus
őstag
válasz
FunPro #155288 üzenetére
Sőt... miért lenne ez alól kivétel a bugok.
Egy játék nem baj ha nehéz, de relatív könnyen tanulható (From címek, kivéve a QTE Sekirót), de baj, ha igazságtalanul nehéz. Sosem lehet cél, hogy minél többen adják fel végigvitel előtt és távozzanak keserű szájízzel. Pontosan, hogy az a jó recept, ha a bevált gameplayt és nehézséget megtartják, azokat újabb elemekkel bővítik, meg persze sztori, helyszínek, zenék, hangok ésatöbbi.
-
cyberkind
félisten
válasz
VoltanIgor #155291 üzenetére
Rossz a gameplay minden térem (legalábbis nekem), szar vezetni, szar harcolni (mindezt már egy szörnyként), szar parkourozni, gyakorlatilag a gameplay kinyjrja az egészet...
Ezért kérdem, hogy van-e más is, vagy csak én deluluzok.
-
VoltanIgor
aktív tag
válasz
FunPro #155288 üzenetére
Az a baj, hogy nem a nehézség miatt nehéz a játék, hanem sokszor azért, mert nagyon sokszor egyszerűen szemét, a pályaelosztás, az ellenfelek elhelyezése, kis terekben repülő-és mászkáló ellenfeleket kerülgessél, NES geciséget idéző szopatós platforming részek (igen, az Orit is végigvittem, megvolt az ominózus vízfeltörős rész is). Duplán sebző alapellenfelek, sebzés pingpong - pofáncsapnak, hátrarepülsz, bele a tüskébe, kész, már véged is
Megint mondom, nem új nekem ez a stílus, DaS1-et, Elden Ringet többször végigvittem, Das3-at egyszer, Hollow Knigthot is - 30 plusz órám van benne, nagyon szeretem.
Nem lehet azt mondani, hogy fogalmam sem volt, milyen vonatra veszek jegyet, de míg a HK fair kihívást adott, meg amúgy is a legszopatósabb részek nagyja opcionális volt, addig a Silksong egyszerűen nem fair szinten szopat, és ez már nem kihívás, hanem kibaszás sajnos. Nagy kár, mert egyébként igencsak jó lenne.
-
cyberkind
félisten
Rajtam kívül más is tolja az új Dying Light játékot?
-
FunPro
őstag
válasz
VoltanIgor #155282 üzenetére
Szerintem a játék legnagyobb hibája az, hogy túl népszerű lett.
A hollow knight viszonylag nehéz játék. A fejlesztők azt ígérték, hogy az új rész minden területen túlszárnyalja majd az elődjét. Nem tudom, ebből miért a nehézség lenne kivétel.
Igazából nem árultak zsákbamacskát, ezért fura azt olvasni, hogy valaki a nehézség vagy a szivatás miatt áll bele a játékba. Ha valakit nem kapcsol ki az a fajta élvezet, mondhatni mazochizmus, ami az ilyen játékokkal jár, miért veszi meg? Mert amennyit játszottam vele, a futásteljesítményre nincs panaszom (oled switch), az irányításra nincs panaszom, innentől a nehézségre sincs panaszom, mert tényleg a nehézség miatt nehéz a játék (ha ez így érthető).
-
TBT
addikt
Az ismerősöm a végére ért, elmondása szerint az az F betű nem a feminizmust jelöli a játékban (szpojler: ilyesmi vonal nincs benne). Illetve azt is mondta, hogy ennyire erős és jól megírt sztorira nem számított. Számára eddig ez a játék a Clair Obscur Expedition 33 mellett az év játéka. Nem rossz egy Silent Hill játéktól.
Hát eléggé kíváncsi lettem most már.
Örülök neki, hogy az egykor szebb napokat élt KONAMI ismét rájött arra, mi fán terem a jó videójáték. -
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155282 üzenetére
De... de... GOTY... bocs, nemide.
-
Crus
őstag
Sőt annyira nem sok vizet zavar, hogy érdemes kivárni a PC-s verzát... ezzel nekem is fájt szembesülnöm, de be kell ismernem idővel.
UC4 szerintem a legfelszínesebb és leguncsibb (no pun intended) UC játék amivel valaha játszottam. Nekem a LL jobban bejött Chloe miatt, meg valahogy az egész feszesebb volt egy picit.
Nyóv' éve nemgyütt' új Áncsártid, mondjuk több, mint 5 éve mótvá' a TLOU Part II is... szerintem nyugodtan ássák el magukat az XBOX excluk mellé.
-
VoltanIgor
aktív tag
Sajnos azokkal kell egyetértenem, akik a Silksong alapján bemutatnak a készítőknek. Nem tudom, hogy átgondolatlan döntések állnak-e mögötte, vagy szimplán csak sz*patni akarják a népet, de a nehézség már nevetséges. A "git gud" szánalmat is el lehet felejteni - szerintem ezért már eleve pofon járna - ezelőtt a Hollow Knight-ot vittem végig, és egy pár részt leszámítva nem csikorgattam a fogaimat, az is csak néhány bossnál, meg persze volt pár mob, amiket utáltam, mint ahogy normális az ilyen játékoknál, de a Silksongnál elgurult a gyógyszer TELJESEN. Amikor felnyögsz egy adott mobot látva, hogy "ne, már megint?", az nem jó jel.
Eddigi kedvencem egy röpködő köcsög (igen, RENGETEG röpködő ellenfél van, sokszor kiszámíthatatlan mozgással, rendszeresen pont ütéstávon kívül maradnak, gyakran a pálya is olyan, hogy lassít - vízzel pl - hogy még véletlenül se érd utól a rohadékot) - amelyik bombákat dobál, a robbanás sugara a fél képernyőt betölti. Ha eltalál instant robban, ha nem, akkor pattog egyet, és csak azután. Vissza lehet ütni neki, de természetesen a saját bombáira immunis, mert hát miért ne????? A robbanás kettőt sebez, összesen 5 hp-d van, szóval hármat benézel, és sanyi. A dög természetesen röpköd, és nem is lassan, rohadt nehéz utolérni, miközben a bombáit kerülgeted, és várod, hogy tőled messzebb robbanjanak fel. És persze nincs egyedül a mocsok.
Ez egy mob. Nem boss ám
Igaz, eddig még csak kettőt láttam belőle, de rengeteg idegesítő ellenfél van így-vagy úgy, a Hollow Knightban messze nem volt ez.
A platforming részek némelyike is arckarmolóan idegesítő - általában nem vagyok rossz ezekben, de itt irgalmatlanul fel tud cseszni némelyik rész, a nehézséggel nincs bajom, de a direkt szopatást nagyon utálom, az abszolút félreértelmezése a "nehéz játék" kérdéskörnek.
Mostanság azért ülök le a gép elé, hogy szórakozzak, kikapcsolódjak, nem hogy szopassam magam ilyen fasságokkal. A hangulat, grafika, zenék-hangok, karakterek nagyszerűek, mesteri cucc, de teljesen elszúrták az összképet ezzel a szopatós hozzáállással.
-
Zó
aktív tag
Pedig ha belegondolsz, a PS1-2-éra volt exkluzívokban a nagy szám, és azokat nem éppen a first party vitte a hátán, főleg a PS1-et nem. Azóta csak több stúdiójuk lett, de ezekkel a mai fejlesztési ciklusokkal nincs 1-2 évente új játék tőlük (meg hát betévedtek a live service zsdákutcába). Az, hogy jönnek csúszással PC-re is, nem sok vizet zavar.
Amúgy nemrég ment végig az UC4, a minap a Lost Legacy, hát, elég másodvonal ez így lövöldének. Marha szép meg nagyon filmesen csinálják, de mechanikailag nem nagyon számok, csak felértékelik a Last of Us Part I-t. Persze azt is röhejesnek tartottam, amikor az UC2-t kellett minden idők legjobb akciójátékának tartani, hiába platináztam PS3-on.
-
TBT
addikt
Már csak pár nap a halálig:
-
TBT
addikt
Pedig egész pofásan is ki tud nézni:
Nekem ez a grafikai szint már bőven elegendő egy videojátékhoz. És ezt a (hardveresen több, mint) 5 éves PS5 is ki tudja már köhögni magából. Szóval nekem sem hiányzik a hűde fotorealizmus és az RT csillogás mindenen (meg az Unreal 5 bazári megoldásai). A játék legyen jó (sztori, játékmenet, küldetések, karakterek, hangok, zenék, pálya design, művészeti elemek), emellett működjön és ne olyan legyen, mint a Cyberpunk 2077 vagy a Mándszáj (vagy az átlag mai játékok) megjelenéskor. Kár, hogy itt a Jótej esetében a főkarakter valódi személye egy tahó paraszt, de legalább lesz Japán hangsáv a játékban (ami színvonalasabbnak tűnik megint az angolhoz képest), így nem kell hallanom az ő hangját.
-
Crus
őstag
válasz
szarnyasdino #155273 üzenetére
Van itt minden is... nem vagyok vak.
-
szarnyasdino
kezdő
"A drámaibb egy PS5-öt egy 4080S-el összevetni és ott már nem ezt a fisemfos különbséget fogod látni. 10.2 vs 52.2, vagyis 40 TFLOPS difi..."
Nem olyan drámai az ha egymás mellé teszed a képet... látványban soha sehol nem fog kijönni az a többletköltség amit a pc esetelgesen nyújt "látványban"...
-
Crus
őstag
Ok, de a 3D gyorsítókártyák megjelenése nyilván hozta magával, hogy 2D-ből egy rakás játék 3D-re váltott, sok esetben kárvót'.
Egyik kb. 4 TFLOPS, a másik meg 12 TFLOPS, ami valójában nem egy sokkolóan nagy difi, mert bár 3x magasabb érték, de "csak" 8 TFLOPS... ráadásul nem látod az FPS értéket, ami azért hadd ne legyen már mindegy, hogy 30 se néha vagy 60.
A drámaibb egy PS5-öt egy 4080S-el összevetni és ott már nem ezt a fisemfos különbséget fogod látni. 10.2 vs 52.2, vagyis 40 TFLOPS difi...
-
i2k
őstag
-
bigrob
őstag
válasz
VoltanIgor #155267 üzenetére
Nagyon ritkán szippant be 1-1 single cím, Hogwarts Legacy, Ghost of Cucu, GoW Ragnarok előtti része, illetve még a Horizon Zero Dawn is mondható annak.
Soulslike saját magam szopatása egyáltalán nem mozgat meg.
AC-k kifejezetten taszítanak..
Odysseyt 3 óra után feladtam, annyira nem köt le...
God of War Ragnarok feléig juthattam kb, azt még elő fogom venni.Ami nálam pörög:
Dead by Daylight
The Finals
Marvel Rivals
CS2
Dying Light 2 szigorúan coopban.
Delta Force néha -
TBT
addikt
Vagy rendes ez az Ubi, vagy csak valami fatális hiba van a rendszerben.
Én nem vettem meg az AC Shadows-t, hanem Inteles kupon keretében kaptam meg (szóval én nem vagyok előrendelő). A Store viszont azt írja, hogy már rendelkezem a Claws of Awaji DLC-vel... És játékon belül is megjelenik az új DLC.
Pedig már terveztem, hogy megveszem, de sajnos nem tudom, mert már megvan. Spóroltak nekem 25 eurót. -
Zó
aktív tag
Már akkor sem értettem, egyesek miért játsszák szólóban, de nem ítélkeztem
(Jó, az említett DLC pár órás single-only extra volt más szemszögből, kissé át is értelmezve ezáltal cselekményt.)
A Switch 2-ről pedig lemondtam, mert lehetetlen, hogy kihasználjam, nálam a PC-n kívül szokott minden porosodni. A minap kipróbáltam, hogy fel tudom-e tenni Linuxra az 1999-es Championship Manager 3-at az eredeti CD-mről készítőtt képfájlból, hát nem az lett a vége, hogy gyorsan bele is vertem két és fél nap alatt 15 órát a játékba? Végül illet ez már, korábbról csak 1000 órám lehet benne. Rengeteg jó mod és közösségi szcenárió/kampány is van sok kedvencemhez, akkor sem kellene unatkoznom, ha soha többet nem kezdhetnék el ismeretlen (alap)játékot.
-
TBT
addikt
Remedy 30 éves évfordulós csomag a Humbe Bundle-n!
Igen, benne van az Alan Wake 2 is! -
i2k
őstag
Fél év múlva mindenki legyint majd, és vígan tolja majd még kenyérpirítóról is (jaj, dehogy, kis humorzsákok!), de addig is, hogy legyen min röhögni/hüledezni/"jaj, de jó, hogy nem vettem meg [még] ezt a szarkupacot"/etc.
[link] - 40+ GPUs Tested: Borderlands 4, GPU Benchmark
-
Crus
őstag
Igen, de akkor még fiatal voltam, kellett a pénz. Ma már, a mai viszonyok között én nem ajánlanám senkinek se a DI 1-et, se azt a DLC-t.
Igen, ez a baj, hogy a zombi téma még csak-csak zsánerem, de a lapossága engem is eléggé arcon vágott. Nem zárom ki, hogy soha nem tolnám végig, de jelenleg úgy látom, hogy egyetlen NSW 2 géppel és csak az NSW backlogommal úgy cirka 3 évre le vagyok fedve. És ez ijesztő. Totál lepi a por a PS5 Pro-t, a 4080S-et (Hearthstone elmenne "picit" gyengébb vason is), retro konzolokat, Anbernicet és XSX-et is.
Utóbbi az életem szégyene. Csípem az a gépet. Komolyan. Lenne oda is backlogom, itt van mellettem a szekrényben. De a munka totál a gaming rovására ment és megy is már régóta. Nyerni kéne a lottón... és akkor... akkor az egészet elajándékoznám egy tolókocsis srácnak,
Totál nem érdekelne a gaming onnantól.én meg Monte-Carloba (jártam már ott) élnék első körben 1 évet, majd USA körút, majd Japán és Dél-Korea. -
i2k
őstag
Dying Light The Beast
[link] -- Dying Light: The Beast with DLSS 4 and Ray-Tracing hits 330 FPS in 4K on the RTX 5090
Remélem, most már mindenki nyugodtabban alszik /s
- 4K: pipa
- RTX 5090: pipa
- DLSS 4: pipa
- RT: pipa
- fake frame orgia: pipa"These come from NVIDIA's GeForce RTX team, so the numbers include DLSS 4 with Multi Frame Generation (4X) enabled."
-
i2k
őstag
válasz
VoltanIgor #155252 üzenetére
Három-négy éve probálgatom befejezni az 1. részt. Volt, hogy újra is kezdtem, mert már elfelejtettem az elejét.
2. részre is ránéztem (kíváncsiság, na) és narratívában rosszabb, mint az 1.Dead Island-eket szerettem. "Who Do you Voodoo" valaki? Beleégett az agyamba.
A dél-koreai "Parasyte The Grey" néztem anno - 1. rész elejéhez gyakorlatilag az agyam tolta a dalt, holott rohadtul más képi világ...Dead Island-eknél egyértelműen érezhető volt, hogy ezt nem SP-vel a középpontban tervezték le. Történet volt, de ja...
-
Zó
aktív tag
Pedig a Dead Island végigment nálad, emlékszem, hogy a más nézőpont miatt a Ryder White-ot is ajánlottad hozzá. A Dying Light annyiban más, hogy csiszoltabb, van egész jó parkour, illetve túlélős menekülős hangulatú éjszaka, hamarabb lehet lőni, mint a DI-ben (bár ez a DI: Riptide-ra is igaz volt már). Cserébe "kasztok" helyett egy nagy képességfa van, és az egész sztori/körítés valahogy komolyabb akar lenni, ami így számomra laposabb lett, nagyon n+1., amiatt játszani nincs sok értelme.
Részemről ezeket kooperatívban játszottam, úgy jó mókák (a DI-nek amúgy jobban állnak co-opban az átvezetők a különböző karakterekkel az egy fixkarakteres DL-lel szemben, és játék közben sem ugyanúgy néztünk ki), jobban bejöttek, mint a Borderlands 1-2-PreSequel. Persze biztos sokan élvezik szólóban is őket, de ha nem kimondottan a zsánered vagy nem vagy zombirajongó, akkor nem biztos, hogy ezeket érdemes erőltetni.
-
VoltanIgor
aktív tag
Nekem az első nagyon adta, a mechanikák, az akció, a hangulat, a parkour. Olyannyira csíptem, hogy amikor kb. 18 óra játék után egy kisebb baleset révén elveszett a mentésem, két óra masszív káromkodás után újrakezdtem
A második valóban kevésbé jó, de a maga módján azt is szerettem, de az félbemaradt, és nem hiszem, hogy visszatérnék, főleg, hogy a The Beast tényleg jónak tűnik. Idővel behúzom szerintem.
-
VoltanIgor
aktív tag
Tudom, sajnos reménytelen a konzumer tömegeket rávenni a gondolkodásra. Az meg, hogy 20-25% józan ember úgy dönt, hogy menjenek a francba, az kevés, ha a bázis maradék 75%-a továbbra is zuhogó nyállal rohan előrendelni minden szart. Max. 90 Eur lesz az alapár, az már mindegy, a paraszt megveszi.
20-25% józan, vagy ébredőnél nagyobb hányadot álmodni lehet, de valóság nem lesz.
-
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155245 üzenetére
Ezt mi csak álmodjuk.
A játékostársadalom zöme, holt u.a. az emberekből áll, akik FB-on egy bites kommentek tucatját eresztik rá a világra. Ha van pénze megveszi, legfeljebb utána megbánja, de a köv. részt dettó ugyan úgy megveszi. Nem vár ki, nem szavaz helyesen a pénztárcájával, mert neki a Mekis kaja a helyes...
-
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155246 üzenetére
Ez nekem olyan nehéz eset megint.
Dying Light fullos pakkot kezdtem el szerintem 3-4 éve. Bele is toltam vagy 10 órát, de kb. elaludtam benne. Rémesen untam. Úgy értem az első perctől... és közben olvasom, hogy tömegek imádják. Szeretem alapvetően a zombis/fertőzöttes, jól megkomponált játékokat és akkor később indul be biztos nagyon, elhiszem...
-
VoltanIgor
aktív tag
Nno, jelek szerint viszont ez a Dying Light: The Beast ez faszányos lett
-
VoltanIgor
aktív tag
Dettó.
Egyébkén nagyon ideje lenne, hogy a játékostársadalom beintsen végre az ilyen bandáknak, és az ilyen vacakul megjelent szemeteknek, bármekkora cím is az. Egy Borderlands jellegű megjelenésű játéknál semmi nem támasztja alá ezt a gépigényt, egyszerűen csesztek az egészre, vagy nem értenek a munkájukhoz. Ez egy vicc.
-
TBT
addikt
Ty Shift Up!
-
Crus
őstag
válasz
Dilikutya #155242 üzenetére
Gyanítom 9 dolcsit úgy, hogy nem ez volt benne a húzócím
Fura... Origins nálam nagyon szépen futott akkori konfigon 4k-ban, aztán Odyssey u.a. már nem, ott 2 grafkártya váltás kellett mire elégedett voltam vele, akkor toltam le.
Rám ne hallgass... szeretem az újkori AC-ket eléggé. Nekem tetszett az Origins is, mert Egyiptomról ennél többet bajosan lehet elmondani és végig szórakoztatott. Az Odyssey talán a legjobb AC játék amivel valaha játszottam, de ehhez nekem kellett a női főhős választásának lehetősége is. DLC-ket is csíptem benne.
A Valhallát sokan nem szeretik, de azért mégis komoly kasszasiker lett. Kegyetlen hosszú, az összes sztori DLC-vel, közel 200 óra. Szerintem öngyilkosság úgy tolni, hogy na akkor ma 5 órát, holnap meg 6-ot. Naponta, 2 naponta 3-4 órát, hét végén picit többet és úgy nekem abszolút kellemes élmény volt. De annyira, hogy a mai napig néha csak úgy bevillan belőle a hangulat, a táj, meg 1-2 kari. Így utólag bántam volna, ha kimarad, nem bántam meg ezt a tetemes óraszámot amit elnyelt. Persze lehet ezen durván faragni, de én minden ami sztori azt felnyaltam benne.
Ha nem toltam le volna őket, akkor is Origins, Ody, Valhalla vonalat követném, főleg, hogy vannak visszautalások, adott esetben questek is és az egészen átívelő sztori természetesen ilyen sorrendben is folytatódik.
-
Dilikutya
félisten
Te fizettél értük?
Nekem pl. csak az első rész volt 1$-ért, de ingyen megvan a többi is, kliensben is van belőlük. Aztán még az elsőt is feltolták GOTY-ra és a remasteredet is megkaptam.
Egyedül az első volt elindítva, de ment a törlés.
Más: érdemes valamelyik Assassins Creed-et bezsákolni az Ubi akcióban? A történelmi korok, helyek miatt érdekelnének, ha van olyan jó, mint a Black Flag, akkor már tud szórakoztatni.
Origins megvolt valahonnan ingyér, felraktam a héten, 2019-es RDR2 meg Jedi Fallen Order megy 4K-ban, ez meg konkrétan diavetítés, vagy még az se. De érdekes, 1440p-n teljesen jó. -
Crus
őstag
válasz
VoltanIgor #155239 üzenetére
Elképzelésem sincs, hogy ilyen Borderizé 4-gyel ki akarna megjelenéskor, vagy kicsivel utána játszani. Ezek tipikus bundli töltelékek, az ÖSSZES megvan a 4-ig, mind bundlis volt. Arra se vettem a fáradtságot a képek, videók alapján, hogy belemerüljek... bőven elég volt, amit ezekből megjelenések körül olvasok/látok. Középszar lövölde.
-
maross
nagyúr
válasz
VoltanIgor #155239 üzenetére
A jatek amugy teljesen jo, jobb mint a 3, szoval elegedett vagyok. Elony, ha a jatekos szerint 24fps mindenhez eleg
. Mai gigapatch nem tudom mit javitott, de fps nem lett jobb, az tuti.
-
VoltanIgor
aktív tag
[link]
Valaki rúgja fel ezt a férget. Köszönöm. -
i2k
őstag
Randy totálisan idióta durcus?
[link] - Randy Pitchford advises Borderlands 4 players to "get a refund" if they're not happy with it, as social media tirade defending PC performance continues
"You should play a different game."~~
Nem ez az első tőle.[link] - 'Code Your Own Engine and Show Us How It's Done' — Randy Pitchford Goes on the Offensive as Borderlands 4 PC Performance Row Intensifies
"We will be your customer when you pull it off."
-
i2k
őstag
[link] - Assassin's Creed Shadows: Claws of Awaji DLC Review - IGN ---- 6/10
"Verdict
Assassin's Creed Shadows brought some much needed promise and energy that the series was lacking, and the Claws of Awaji expansion doesn’t really move that needle much in either direction. Its forgettable story and lack of new interesting side distractions don’t detract from how fun it is to ride through the tumultuous badlands of the region using brute force and subterfuge to take down yet another dark cabal of evil doers. But it doesn’t make the strong case for the necessity of any more epilogues, either." -
TBT
addikt
"Hollow Knight: Silksong has reportedly sold 3.2 million copies on Steam, 500,000 on PlayStation, and 500,000 on Switch."
-
i2k
őstag
[link] - A kínai hatóságok előzetes vizsgálata szerint az nvidia megsértette a monopólium-ellenes törvényt
(Cikk is írja: ez nem miattunk van, de végre valaki elkezdte...)
-
TBT
addikt
Érthető, engem a The Last of Us 2 hozott le anno az életről. Akkor és ott, 2020-ban egy életre elég volt számomra az az élmény. Pedig mint játék és megvalósítás 10/10, csak az a sztori, azok a karakterek, meg azok a dolgok, amikkel foglalkozik és ahogy ábrázolja őket, az sok volt nekem, túlságosan is. Bár tudom, hogy eredetileg is ez volt Níl Drákkmen terve, mert sokaknál ugyanígy kicsapta pár helyen a biztosítékot.
Silent Hill f-ben nem igazán vannak zombik, inkább olyan klasszikus japán horrorba illő groteszk lények, marionettek, babák, szellemek stb. De érthető. Ezekkel könnyedén lehet telítődni akár 5-10 évre is. Én a történetére vagyok csak kíváncsi, mert az írói székben nem épp egy kispályás arc foglal helyet, ahogy a zenei oldalon is egy veterán zeneszerző tért vissza.
Csak ugye, a történet miatt, még nem biztos, hogy érdemes kicsengetni a teljes árat. Mert eddig egyik Silent Hill sem volt az a játék, amit 1-nél többször elővett volna az ember. Ezek olyan egyszer végigjátszós alkotások. Abból viszont már a jobb félék. Legalábbis a 2. Remake már nagyon jó volt, és ez az F is biztatónak tűnik. Bár, lehet hogy most tanultak az egyszeri végigjátszásos dolgokból (New Game+ -ban is megy tovább a sztori). -
i2k
őstag
[link] - The Crew Unlimited Revives Ubisoft’s Online-Only MMO CarRPG on PC – Free Download Available Now
Online. Nem offline.
-
Zó
aktív tag
Nem sok japán horrort fogyasztottam eddig, a Silent Hill 2 ment 20+ éve fél órát, a Resident Evil 1 mindig félbemaradt (utáltam az irányítást és az inventory megoldását a limitált mentéssel), a The Evil Within szintén. Nem valami sürgős így (nem mintha a backlog mellett bármi az lenne, július óta összesen nem 6 eurót játékra, leszámítva most az előrendelt SMG 1-2-t, de teljesen fölösleges bármire is költenem már). Legutóbb a nem japán Last of Us égetett ki, a zombiktól a hányinger kerülget miatta.
-
i2k
őstag
"Sony has no plans to shrug off singleplayer games any time soon, especially now that its live service ambitions have been rattled by the fickle market. A new strategy filing outlines Sony's upcoming plans for PlayStation and its various divisions, and "highly narrative-driven singleplayer games" are listed as growth opportunities for the business."
[link] - ForrásTalán nem késő leállítani azokat a LS-eket, amiket még faragnak, és javítani az imidzsen.
-
VoltanIgor
aktív tag
Én nagyon szeretem a jó horrort, nézni, olvasni, és játszani is. Mindegy, hogy euramerikai, vagy ázsiai, jó legyen.
A manapság divatos "jumpscare fest" horrorokat viszont nagyon utálom - szerencsére kezdenek kikopni a divatból - a jumpscare-nél olcsóbb, gagyibb trükk nincs a dobozban, arra egy három éves gyerek is képes, hogy előugorjon a szekrényből és a frászt hozza anyukára, ez semmi, annál is kevesebb. Olcsó, bazári.
Nyomasztó hangulatot teremteni, torokszorító feszültséget építeni, elérni azt, hogy te is fellélegezz, ahogy vége a filmnek, azt hogy a karfát szorítva izgulj a megfelelő pillanatban, na, az már nehéz. Nem is sikerül sokaknak. A horror sajnos egy olyan stílus, ahol nagyon sok a szemét.
Egyébként a SIlent Hill sorozat többségében pont ilyen, szóval ja, várom
-
TBT
addikt
Review for Silent Hill f has been leaked by a writer at Dual Shockers:
- Rated it 9.5/10 “genuinely spectacular”
- Combat is challenging but not souls-like
- Content Warnings are important, game includes disturbing scenes.
- Multiple endings confirmed, “NG+ continues the story”
- Story is in the written lore so read everything
- Completely unique compared to other Silent Hill games but still feels SH -
TBT
addikt
A játék borítója amúgy zseniális és tele van utalásokkal, továbbá az augusztusi GamesCom trailer pedig hatalmas utalás rá, hogy az F betű mit is jelenthet a címben. Nem feminizmus lesz az szerintem, sokkal inkább a főszereplőre utaló "fragmented mind".
Ahogy az eddigi trailerekben láttam, a főszereplőnek 2 énje van, amik egymással harcolnak. És a sztori szintjén úgy tűnik, hogy a rossz fog felülkerekedni a "jó" elmén. Legalábbis a legutóbbi sztori trailer erre enged következtetni. De lehet, hogy tévedek. Viszont nem akarok tovább kutakodni ezen, hátha igazam lesz és azzal elrontanám mások élményét is itt.De ha igazam lesz a sztori csavarokat illetően - az azt fogja jelenteni, hogy ennek a játéknak voltak írói, ráadásul nem is a kocsmában üldögéltek, mint egyik-másik új játéknál.
-
-
Crus
őstag
TEW egyébként nagyon nagyon jó cucc, 2. rész kevésbé, de nem tesz jót az ember lelkének, szellemének, mentális állapotának sajna.
Régen, főleg 20-as éveimben én is a legkeményebb horror és agyfax filmeket is bevállaltam gond nélkül, de hát változunk. Amúgy a "Szerb" filmet a mai napig nem mertem megnézni.
-
i2k
őstag
Amcsik a feminism rövidítését látták bele.
Drukkolok, hogy ne arra fusson ki - és hogy japók szimplán csak a hülyeségre nem reagáltak...//Borderlands 4 és a rejtett ray tracingje (állandó lumen), mutatom: PC
(konzolos is szar állítólag)[link] - Borderlands 4 PC Performance Analysis: Terrible Optimization and Technical Issues
1080
1440
2160
"Borderlands 4 uses Lumen, Nanite, and Virtual Shadow Maps. Still, the performance we see is nowhere close to what we’ve been getting in other UE5 games." -
gejala
őstag
Minőségi horrornak pont ez a célja, hogy kényelmetlenül érezd magad, mert kényelmetlen kérdéseket tesz fel és gondolkodásra kényszerít ezekről. Itt olyan játékokra gondolok, mint SOMA vagy Silent Hill 2-3. De Silent Hill 4 is zseniálisan provokatív játék, ami az otthon kérdését járja körbe és tematikailag talán a legerősebb rész a négy közül.
-
i2k
őstag
Elkezdtem nagy lendülettel a TEW 1-et... a mészárosnál (értelemszerűen) kismilliószor elvéreztem, de valahogy túljutottam... és később rá kellett jönnöm, hogy ez a sötét világban harcolós-keresgélős téma mondjuk egy Resident Evil-ben elmegy (de számomra no go az FPS-es verziók, ahol a szart is kiénekeli belőled a játék), de -- ahogy leírtad -- a nyomasztó hangulat hosszan kitartása már nem nekem való, az ijesztgetéseket meg a szívem nem bírja.
Mondom, egy film is ki tud simán "idegelni" a feszültségével, hát egy játék...Számos kiváló, tényleg feszült, már-már horroros ázsiai filmet lenyomtam (amcsik valahogy gyengébbek, kevésbé lélekbemarkolók, inkább trancs van -- talán kivétel a Split (2017) volt értelmesebb, de kiszámítható), és még így se edződtem meg.
Horror imádók vannak körülöttem, így tudom, hogy sosem fogom szeretni igazán ez ta stílust. -
TBT
addikt
Hát... Az sok mindent jelenthet. Viszont egy barátom már játszik a sajtópéldánnyal és ő nem említette, hogy ilyesmi lenne benne. Az F talán a baráti körre való utalás, amiben Hinako is benne van (bár úgy tudom a csajszi inkább fiúkkal lóg és játszik, amit a szülei nem nagyon tolerálnak a háborúk utáni Japánban), vagy a Halált jelképező vörös japán Virágra (Flower) - mert ez is rengetegszer megjelenik a játékban (de sok más animében / japán alkotásban is látható ez a virág). Vagy a Fox-ra, mert egy rókaszellem is jelen van a játékban - de azt nem tudom, hogy milyen szándékkal.
De akár beleláthatjuk a Feminista vonalat is, de a barátom nem mondta, hogy lenne benne ilyesmi - bár még nem ért a történet végére. Lehet, hogy ott lesz valami nagy csavar. Emiatt annyira nem félek a dologtól, inkább csak az a fránya Unreal 5 motor riaszt el. A másik "új" Konami cím is elvérzett (Metal Gear Solid 3 Delta: Snake Eater), illetve a Borderlands 4 is. -
-
i2k
őstag
Nem tudom, hogy mikor született meg az a topik -- én viszonylag új vagyok ott (csak 2011 óta rovom fel textbe és Excelbe a filmes-sorozatos-animés élményeimet, addig volt "á, úgyis fogok rá emlékezni" > nem fogok. Életem során legalább 4-5000 filmet láttam, és csak 1400+ -ról van lejegyzett élményem jelenleg)) --, de gondolom CSOCSO, a topikgazda, nem ok nélkül tette oda akkoriban, amikor divat volt a CAM...
-
Crus
őstag
Nem merném vitatni sem, hogy ezek nem jók, biztosan azok. Anno nálam az SH 1 többször is pörgött, de annyira nyomasztott, hogy végül mindig pár óra után kiszálltam. Nem is azt mondom, hogy ijesztő volt, vagy taszított... nem... nyomasztott. És szar kedvem lett tőle... na most mire egy ilyet végigtolsz, az több nap gametime és közben emberek között létezel. De egyedül még gázabb lehet... magánnyal, depi hajlammal, etc.
Outlast 1-2 nálam lement és a műfajon belül nagyon jóknak tartom őket, de azok is elég húzósak és betegek voltak, ahogy pl. Evil Within 1-2 is nagyon jó volt, de nem szívesen tolok én már ilyesmit...
-
TBT
addikt
Horrort én sem nézek, nem a kedvencem - már, ami a filmeket és sorozatokat illeti, illetve a műfajt a videojátékokban. Nagyon gagyi hatást és direkt szívatós érzést kelt egyik másik, nem is beszélve arról, amit te is említesz.
Viszont egy újabb Resident Evil vagy Silent Hill-et azért még elfogadható szintnek tartok. Mondjuk úgy, nem egy The Evil Within szintek brutalitásban.
Ezekkel nem volt gondom - főként a Resi játékokkal, de a Silent Hill-ből csak a második újragondolását ismerem még csak, emiatt + a Japán helyszín miatt kicsit bízok a Silent Hill f-ben. És, ami gameplayt láttam belőle, az alapján teljesen okésnak tűnik. Kíváncsi vagyok rá, de lehet, hogy nagy pofáraesés lesz (főként az Unreal 5.5 motor miatt) - bár a Digital Foundry agyba főbe dicséri a játékot. -
Crus
őstag
Az ember lelkét egész nap nagytotálban mérgezik. Felmész egy hírportálra és dől belőle a moslék. Na most, hogy a gaming time-ot is pokoljárással töltse az ember, az a kor előrehaladtával egyre kevésbé kívánatos. Mert egy souls az még mindig horror, főleg nem pszicho horror, hanem ott a gameplay mocsokjó, meg a hangulat is ugyan darkos, de még abszolút az emészthető szinten van.
De egy Outlast vagy éppen egy SH, az már más ligában játszik, ott már cél a játékos paráztatása, sokkolása.
Bizonyított tény, hogy ezek GYENGÍTIK az immunrendszer! Nem vicc. Amikor ilyen tömény negatív, lélekölő téma zúdul a user nyakába, akkor fogékonyabb lesz a betegségekre, ha pedig beteg, az súlyosbítja.
Nem véletlenül én már a horrorfilmeket se nagyon nézem meg. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy a covid tavaly végén/idén év elején durván odavert a földhöz (ájulásig!) és ilyen "From" sorozatot, meg Hellbound, meg ilyeneket néztem napközben, gondolván, nappal nem vészes. Jelentősen súlyosbította és elnyújtotta a felépülésem. Míg ha vígjátékot, természeti szépségekkel foglalkozó dokut, sitcomot nézel bizonyítottan hamarabb esel túl a nehezén.
-
i2k
őstag
-
Kylesa
aktív tag
Nekem sajnos az összes remek horrorjáték tiltólistás (Resik, SH-ek, AW2 stb.) egészségügyi okok miatt (szívem betegeskedik). Pedig nagyon szívesen játszanék velük, de attól tartok, hogy egy jóféle jumpscare után holtan fordulnék ki a gép elől. =/
Amit viszont nem engedek el és rendületlenül várom, az a We Harvest Shadows nevű horror farmszimulátor játék. Még csak demó van hozzá sajnos (teljes megjelenésnek még se híre, se hamva), de már annak végigjátszása után is egy hétig rémálmaim voltak, mi lesz majd a teljes játéknál...
-
i2k
őstag
Mindenféle horrortól kényelmetlenül érzem magam - még egy ilyen lájtos filmnél is ki tudott rázni a frász -, hát ha még konkrétan játékban történik velem (a The Evil Within-t se sikerült még végigjátszanom, pedig az is akciózik is)
-
TBT
addikt
Várjátok a Silent Hill f megjelenését? Mennyire bírjátok a Japán horrort?
-
Dilikutya
félisten
válasz
szarnyasdino #155200 üzenetére
Ez mondjuk úgy hülyeség ahogy van.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- iPhone topik
- Milyen videókártyát?
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- TPM (trusted platform module) topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Foreo FAQ 202 – LED it be!
- Borderlands 4
- Iqos cigaretta
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 26
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 7 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1035G4 8/256 Retina
- Mars Gaming MK60W 60% Mechanikus Blue Switches Gamer Billentyűzet Spanyol Kiosztás
- 2019 - BMW I3S 120Ah
- ASUS ROG Strix G15 144Hz / AMD Ryzen 5 / RTX 3050Ti / 16GB RAM / 512GB SSD
- Microsoft Surface Pro 7+ Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1135G7 16/256 Retina
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 700W
- Új és újszerű 13-14 Gamer, ultrabook, üzleti, 2in1, X360, Touch készülékek kedvező áron Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3441, 92% Akkumulátor
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest