-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doky1988
senior tag
válasz
TrollBalint
#15294
üzenetére
Igen a revolut tapasztalataim szerint sokkal megbízhatóbb mint a curve.. soha nem volt elutasításom, topupért meg hétvégén se kell plusszba fizetni.Wise is jó csak ott topupért is fizetni kell.40000ftnál 328ftot pl. Nem egetrengető összeg, de revolut nem kér ezért pénzt.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis
#15290
üzenetére
Alapvetően én arra használom (használnám) a Curve-t, hogy egy bankkártya legyen nálam a sok helyett és én tudja megválasztani, hogy melyikkel akarok fizetni. Mivel sokaknál előfordul a gond, ezért inkább viszek magammal egy tartalékot, ez többnyire a Revolut, de innentől kezdve meg már kezdi értelmét veszteni a dolog. Készpénzt nem akarnék magamnál nagyon tartani, ha nem muszáj. Akkor meg az, hogy két kártya van nálam, vagy egy, az már mindegy.
Oliverda hozzászólására reagálva:
Viszont legközelebb, mielőtt fizetek, megnézem milyen a terminal
Márcsak kíváncsiságból is. Egyébként mindegy OTP-s terminál ilyen, vagy csak a régebbiek? Mert azt is el tudom képzelni, hogy a bolt nem frissítette, mert minek (nem tudom az pénz-e nekik, de biztos vagyok benne
) -
Oliverda
félisten
válasz
Doky1988
#15287
üzenetére
"Hát de itthon pl ha Raiffeisen plasztik kártyával, vagy érintősen fizetek, esetleg RaiPayel telefonon, mert ugye úgy működik csak telefonon a Raiffeisen kártya, akkor semmiféle elutasításom nincs, megy minden a maga módján!"
Erre írtam, hogy a Curve hosszabb láncú tranzakció végrehajtásával akad az OTP hulladék fizetési rendszere. Ha közvetlenül magyar kártyával fizetsz, akkor az országhatáron belül fut le az adatcsere, Curve-nél viszont oda-vissza pattog Dublin és Budapest között legalább kétszer. Nekem a Revolut kártyát kiválasztva nagyon régen nem volt 074-es vagy 050-es hibám. -
-
Doky1988
senior tag
válasz
pictigjis
#15288
üzenetére
Csak érted pl, ha már van Revolutom, és használom is, akkor minek rakjam Curve mögé pl? Van aki Curve mögött használja a Revolutot is.. Készpénzt én nem szoktam felvenni nagyon, 1-2 10.000forint van nálam max, mindenhol kártyával fizetek, Revolutot meg belehet tenni Google Pay mögé

-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Doky1988
#15287
üzenetére
a "cseréljünk kártyát" tanács amúgy ebből a fórumból indult, csak ahogy terjednek az információk, úgy torzulnak el olykor. a kártyacsere NEM megoldás minden problémára. volt egy időszak, amikor sok usernek szüksége volt rá, most véletlenül pont nekem újra kellett (alapos okkal, elég hosszú türelmi időszak után), de NEM alkalmazandó folyamatosan és állandóan
-
Doky1988
senior tag
És azt hozzáteszem, hogy ez nem kártya hiba, mint sok helyen irják pl facebookon is, hogy cseréljünk kártyát.. ezévben 3. kártyám! És mégis...
#15283 ddsteel
Én is Plutusoztam egy ideig, de én úgy mértem fel, hogy itthon a folyamatos EUR átváltás miatt nem igazán éri meg, főleg így hogy asszem 15 euro körül lesz az everyday csomag, egyébként meg 250EURig ad PLU-t.. Ettől jóval többet fizetek kártyával, kb 400.000 körül...
Az a baj igen, hogy ott a fizetős csomag a Plutuson, plussz hozzájön ugye az EUR árfolyam ingadozása, hol jobban jársz hol rosszabbul.. Viszont annyi PLUt meg nem kaptam, hogy megérje úgy, hogy előfizetek az everyday csomagra, plus folyamatos váltása a Curvenek, én nem éreztem azt, hogy ebből pfú de jól jöttem ki sajna
Nagyon sok a probléma mostanság a Curvevel..
#15284 pictigjis
Revoluttal az égvilágon semmi gondom nincsen, éppen hogy hozzáérintem a terminálhoz a telefonom, már nyomja is a pipát, veri is kifele a terminál a blokkot és heló.. semmi késedelem nincs, 2 éve revolutozok SOHA nem volt elutasításom vele sehol itthon. Külföldre meg nem járok..
#15285 Oliverda
Tehát azt mondod, ha pl Revolut vagy Wise, esetleg Plutus van a Curve mögött, akkor nem kapsz elutasítást? Hát de itthon pl ha Raiffeisen plasztik kártyával, vagy érintősen fizetek, esetleg RaiPayel telefonon, mert ugye úgy működik csak telefonon a Raiffeisen kártya, akkor semmiféle elutasításom nincs, megy minden a maga módján! De az tuti ha Curveel fizetek terminálnál, az mindegy hogy plasztik kártyával vagy telefonon Google Payyel, gondolkodik a Curveön elég sokat a terminál mire elfogadja... -
Oliverda
félisten
válasz
Doky1988
#15281
üzenetére
Az elutasítások döntő többsége mögött az OTP terminálrendszere áll, ami a Curve hosszabb láncú tranzakció végrehajtásával kvázi összeakad, időtúllépés miatt elszáll a folyamat. Ha nem OTP-s terminálnál fizetsz (vagy nem magyar bankkártyát választasz ki az appban), nem jön elő a probléma.
-
pictigjis
Topikgazda
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Doky1988
#15281
üzenetére
Nekem az elején volt sok 050-es elutasítás, utána, és amióta plutusozom, azóta szinte alig volt decline, de azért volt persze, csak nem sok. Én most mindennel visszamegyek ingyenesbe, mert amíg a plutus ingyen van (asszem februárig írta valaki az ingyenességet), addig azért havi EUR250 után kapom a PLU-kat. Aztán amikor végre lehet már (jó lenne már) akkor visszaváltom a PLUkat és kiszállok az egészből. És most, hogy a Magnetben is van NFC lehetőség, a Curve sem fog kelleni. De addig azért használnám. Persze, ha ennyire trágyán működik, akkor lehet, hogy előbb kiszállok. És igen, most már nemcsak macera az egész, hanem drágább is.
-
Doky1988
senior tag
válasz
ddsteel
#15277
üzenetére
Az a baj a Curve egyre rosszabb sajnos.. Havi szinten többször van 050-es elutasításom, volt 074es hibakódom is.. Nagyon nem bízom már benne, mert rengeteg az elutasításom.. Megvan még jelenleg a Curve fiókom, de mivel Raiffeisen kártyám nemtudom Wallet alá tenni, így Curvevel használtam, de annyi elutasításom van a legrosszabb pillanatokba persze, mikor ezren vannak mögöttem kb, hogy nagyon gáz.. Revolutra szoktam mostanság topupolni, azzal sehol nincs elutasításom, egyszerűen működik.. Sokáig Curve Standard csomagban voltam, most Curve-X az utóbbi időben, de ugyanúgy utasítgat el olykor.. így le is mondtam tegnap a Curve-X-et, nincs értelme.Igazából 2 kártyám volt alatta, a Raiffeisenem, meg a Hitelkártyám.. meg most a plutus..Plutussal az a bajom, hogy rengeteget kell fizetni ahhoz hogy kapj értelmes PLU mennyiséget.. és azért van ennyi tranzakció alatt bőven euro árfolyam ugrás, vagy csökkenés, ha úgy adja drágábban jövök ki mint egyébként HUFban..
-
ddsteel
aktív tag
A Curve egy újabb gyöngyszeme. Jó, jó, rosszabbul vált, mint eddig, na de ennyire?
1073 HUF = 50 EUR. Ilyen még nem volt. Volt sok elutasításom, 2x-es (vagy többszörös) terhelésem, de olyan nem, hogy egy vásárlás után random kb 17x-es szorzót alkalmazzon. Gondolom majd jóváírják, de azért ez több mint fura. Már megint...
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
A curve megint beterhelt egy olyan vásárlást, ami nem teljesült, de beterhelődött a bank számlán ( 11.10 ). Várjak aztán majd jóvá íródik, vagy jelezni érdemes a curve felé? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#15269
üzenetére
nem voltak túl bőkezűek, de a revolut már valóban jelezte az új kártyáért levont 6 eurós refundot, a 134 ezres hiányzó gbit megjött tegnap, a többi is remélhetőleg meg fog. lapozzunk...
Arjuna from the complaints team here - Thanks for getting in touch and I hope you are doing well.
I am sorry to hear about the recent issues that you have been experiencing, please know that these have been flagged to the relevant teams to look into further. Please know that I have refunded your delivery fee and you should see this return to your card ending 5969 within 5 working days.
I am glad to see that a member of the Customer Experience team was able to assist you in regards to the missing GBIT refunds, I am sorry that you had experienced this as a gesture of goodwill I have credited your Curve cash balance with 10 GBP.
I am sorry that you had to contact the complaints team in regards to this and if you would like to continue with the formal complaints process I will log this on your behalf.
If not thank you for your patience and understanding and I hope you have a lovely weekend!
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok,
nálam az X csomagnál továbbra is azt mutatja, hogy decemberben 4.99 EUR-t vonna le
Illetve ha úgy döntök, hogy visszalépek az ingyenes csomagba, akkor ugyanúgy új kártya, és még a szállítást is ki kell fizetnem, mintha új belépő lennék? -
pictigjis
Topikgazda
viszont amilyen pici vagyok, annyira nagyot szopok ezzel a curve-vel. a rengeteg kínlódás csak azért éri meg, mert a back in time-ok miatt a curve pénzt termel nekünk, de ami nekem kijut idén, az tényleg döbbenet
a legfrissebb: ma reggel rányomtam az idei második kártyacserémre. azon túl, hogy egyszer októberben és novemberben is blokkolódott az accountom egy a segítségemmel azóta remélhetőleg tényleg javított hiba miatt, vasárnap óta az volt, hogy mobillal nem tudtam fizetni. a háromszor kifizetett tankolás után a héten eddig inkább a fizikai kártyát használtam, azzal működött minden, nem volt gond. tegnap délután a lidl-ben az önkiszolgálónál fizettem, szaros 2000 huf, próbáljunk rá mobillal, hátha jó már. persze elutasítva, ahogy vasárnap, 306-os hibakóddal, ami "authorization has expired"
itt már elkezdtem gyanakodni arra, hogy valami digitalizálási gondom (IS) lehet, bár ennek részben ellentmondott, hogy a kártya a feleségem telefonjában is benne van, ő pedig tudott vele fizetni néhányszor a héten. ahogy mondani szoktam, a curve-nél bármi és annak az ellenkezője is megtörténhet, ez se egy megszokott hiba
nálam eleve az történt, hogy akárhányszor betettem a kártyámat a walletba, az appban ott maradt a kártya alatt az "add to apple wallet" gomb, mintha nem érzékelte volna, hogy hozzá van adva. lockoltam, unlockoltam a kártyát, erre elkezdődött az, ami áprilisban "vótmá": folyamatosan jöttek a notificationök, hogy a kártya használata felfüggesztve, aztán ready to use, mindez tízperces blokkokban minden eszközön. az értesítéstörténet alapján hajnali kettőig ez így ment, akkor felkiáltójeles "suspended" állapotban maradt a kártya. mivel vótmá', tudom, hogy innen nincs kiút, a support hónapokkal ezelőtt se tudta megszerelni, úgyhogy igényeltem új kártyát
az új hirdetmény szerint ingyenesnek kellett volna lennie, természetesen nem volt az, 5,99 euróba került, de most már úgyis mindegy, írok mindjárt még egy panaszt, és elvből visszakérem. kártyacseréknél a régi fizikai szokott működni az új aktiválásig, most nem ez történt, teljesen döglött lett a régi kártya, se neten vásárolni, se készpénzt felvenni nem lehet vele. a jó hír, hogy az új virtuálissal viszont minden működik, paypassos atm-ben sikeresen vettem fel 19 ezret - ezzel az is kiderült, hogy a fizető usereknél valószínűleg sikerült jól beállítani az ingyenes készpénzkereteket, mert annyit vont le, amennyit felvettem
hát itt tartunk, hogy már megint egy új fizikaira várok, és megint írogathatom át mindenhol a kártyaadatokat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint
#15266
üzenetére
no para, az ertelme vegul is ugyanaz
a sztorija amugy annyi, hogy a felesegemmel 21 eve vagyunk egyutt, gimis kora ota, es eleinte nehany "szerelmeslevelezesben" hivott igy. nemreg turtunk elo nehany ilyet, hat szakadtunk a rohogestol, kicsit kinunkban is. de meg kicsik voltunk, na 
-
Madycsa
tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
TrollBalint
addikt
válasz
Madycsa
#15262
üzenetére
November 15-től változtak a Curve díjai, és készpénzfelvételre nem is ajánlott a továbbiakban.
pictigjis: Meg szerintem az ügyfélszolgáltnak is kis extra munkája, ha elkezdenek ezért irogatni az ügyfelek

Most látom csak, hogy Te nem is picitigjis vagy, hanem "csak" pictigjis... Hiába, a megfigyelőképességem az .... nagyon magas szintű

-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Ma reggel MBH bank(volt Takarék) automatából vettem fel 4E Ft-ot Curve kártyával. 4869.82 került levonásra. Az alkalmazásban, felvételi díjnak írja. Meg tudná valaki mondani, hogy miért? Vagy ez mostmár így fog működni MBH bank automatáinál?
Curve alkalmazásban ezt írta:
Fee 869.82 HUF / ATM Withdrawal Fee -
ACE-
addikt
Na, amit eddig ingyen kaptunk van akció 3 hónapig havi 1 EUR-ért megkapjuk... jeee, kihagyhatatlan ajánlat...
-
-
Ka999
tag
Megjött a support válasza... Remélem nem baj, ha bemásolom ide, hátha másnak is hasznos lesz a jövőben.
Ha túl hosszú, törölhető...Thanks for getting in touch, and I'm sorry to hear that you’re having issues with this transaction.
I’ve had a look and what's happened here is that Helly Hansen Magyarors didn't take the money before the authorisation hold expired.
When you make a purchase, the merchant first sends us a message that you owe them money – 38382 HUF in this case. Due to the way Curve processes transactions, we charge the money from your underlying card immediately and the merchant has up to 7 days to take the money from us. This is called an authorisation hold.
If the merchant doesn't claim the money within 7 days, then we automatically return it to you. I can see the money was returned to you on 11/16/23; this should be reflected on your underlying bank statement within the following 1-5 working days.
If you can't see this refund on your bank statement card ending 6101 within 5 working days from 11/16/23, please provide your bank with the following ARN (Acquirer Reference Number) and they should be able to locate it for you: "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx".
Then, I can see that today, 11/16/23 the merchant sent an offline charge to recover the amount that had been refunded. Sometimes merchants process transactions 'offline.' This means that the payment isn't processed at the time you make the payment but later.
We charge the card which is selected in the app at the time when the offline payment is processed. This means you'll receive the notification later, and it might not be on the card you had selected at the time you made the payment. If this is the case, you can use our 'Go Back in Time' feature to move your transaction to another card – you can learn more about it in our FAQs.
I’ve attached a screenshot for your reference below.
This means you haven't been charged twice. Instead, you've been charged, refunded and charged again.
I'm sorry for any confusion this might have caused. Have a great day, and please let us know if there's anything else you'd like our help with.
-
Fifi
őstag
válasz
RoyalAirForc
#15253
üzenetére
Kivételesen szerencsés ember vagy. A helyedben gyorsan lottót is vennék!
-
RoyalAirForc
aktív tag
Olvasgatom rendszeresen az észrevételeiteket, tapasztalataitokat... Évek óta használom ezt a kártyát, de soha még csak hasonlókat sem tapasztaltam, amiket itt olvasok....
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#15242
üzenetére
egyébként este írtam a supportnak pontosan megjelölve a hiányzó refundokat, ha ma estig sem jönnek meg és választ sem kapok, akkor írok a complaintsre. hat számjegyű hiányzó összegnél azért már nem vagyok türelmes és jó fej sem (és a reddites kommentek alapján van olyan, akinek 3000 eurója kóvályog a semmiben)
-
pictigjis
Topikgazda
a facebookon olvasottak alapján az ingyenes csomagban azonnal aktiválták a kéteurós minimum készpénzfelvételi díjat
ATM-ből vettem le kp-t. 150 ezerre is és 8(!!)ezerre is 882ft-ot számított fel...
-
Ka999
tag
Nálam ma reggel csinált valami nagyon furcsát a Curve. Volt egy online vásárlásom egy hete, aminek az összegét ma mégegyszer beterhelte a mögöttes kártyára. De eközben a Curve alkalmazásban valamilyen refund-ként jelenik meg
Ilyennel találkozott már valaki? Hivatalos webshopból vásároltam, de nem küldtem vissza semmit. És nem is vásároltam utána.
-
ddsteel
aktív tag
Túl optimista voltam azzal, hogy a 3. kártya hozzáadása majd másnap megy, még mindig nem megy. Bár abszolút tudok nélküle élni, de akkor minek írnak le valamit, ha képtelenek betartani.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#15235
üzenetére
minden hianyzo tranzakciom egy meglehetosen szuk, oktober 8-16-i eredeti datumintervallumbol szarmazo koltes. azok a gbit-jeim, amik ennel korabbi tranzakciok voltak, sikerultek. kesobbi nem volt...
hazudnek, ha azt mondanam, most nyugodt vagyok. pont ekorul, oktober 10-en doglott le eloszor a kartyam egy azota elvileg azonositott es megoldott hiba miatt (15189-es hozzaszolas, 24 oran beluli 40 tranzakcio folott blokkolas tortent), nagyon gyanus, hogy ez is azzal van osszefuggesben. iszonyu gaz payment processorra alltak at, es most levelezgethetek a penzemert
-
pictigjis
Topikgazda
na fasza, nalam is elkezdte a curve ezt a redditen mar olvashato horrort, hogy nem jonnek meg gbit refundok
vasarnaprol 6 hianyzik, tegnaprol 1, raadasul egy 134 ezres
na ez nem hianyzott
-
pictigjis
Topikgazda
reszelgettem kicsit az összefoglalót, hálás lennék, ha ránéznétek, szerintetek is rendben van-e, eszetekbe jut-e bármi javaslat. köszi!
-
Oliverda
félisten
Nem tudom, hogy a Simple vagy a Curve oldalán van a hiba, de a jelen esetben tök felesleges 3DS azonosítás ezt dobja, ha az appos módot választom.
-
pictigjis
Topikgazda
ez is szövegszerkesztési hiba. itt kivehették volna a "foreign" szót
nálam, a black fx-jénél az "unlimited" szót. az atm-nél szintén a "foreign" szót (ennek mostantól igazából nem is lesz értelme), két "in" vagy egymás után
stb. stb. kapkodós munka, valamelyik szerencsétlen supportos biztos megkapta a nyakába, hogy sos írja át az appos szövegadatbázis tartalmát, gondolkodni nem volt ideje szerencsétlennek
-
Ka999
tag
Valaki próbált ma már készpénzt felvenni Standard csomagban? A plan leírás változott nálam is, de a 2% / 2€ díjat csak foreign ATM-nél hozzá:
-
pictigjis
Topikgazda
-
zerodot
aktív tag
Ma hajnalban jött egy email, ami szerint Black-hez végtelen fee-free FX és €1000 ATM limit tartozik. Miközben az eddigi irományok szerint ezek a limitek €2000 ill. €500...
Tényleg volt változás vagy csak képtelenek a Curve-nél egy emailt hiba nélkül kiküldeni?
-
ddsteel
aktív tag
Na, 15-e van és egyelőre látszólag minden ugyanaz, a planem leírása sem változott és 3. kártyát sem tudok felvenni. Egyelőre csúsznak, mily meglepő.
-
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel
#15214
üzenetére
Igen ott van az oldalukon: [link]
Can you clarify what the official pricing is?
Starter Plan
Price: £/€6.99/month
Rewards: Earn £/€17.50 in PLU per month (calculated at 3% rewards).
Bonus: New customers receive a complimentary free Starter plan for the first 3 months. Afterward, customers must subscribe to a paid plan or be downgraded to the Standard plan, which offers no benefits. Existing customers will receive one month of the new Starter plan upon the launch of our updated plans.
Tehát meglevő userek 1 hónapot kapnak ingyen, vagyis ha januárban indul az új árazás, akkor februártól már fizetős. Persze a januári indulás se biztos még, annyit mondtak csak, hogy 30 nappal előtte jelentik majd be.A Plutusnál tudtommal nem gördülő hónap van, nálam legalábbis mindig 1-én nullázódik a havi keret. Jobban örülnék neki, ha a Curvenél is így lenne, főleg hogy képtelenek egy fx számlálót berakni az appba...
-
ddsteel
aktív tag
válasz
zerodot
#15213
üzenetére
Amúgy kb. februártól már havi 7 euró lesz a mostani ingyenes Plutus is, onnantól már a 10 eurós Everyday jobban megéri a +1 perk miatt. (Lesz egy teljesen ingyenes új tier is, de az zéró jutalmat ad.)
Most is tanultam valamit, köszi. Ilyeneket honnan tudsz, ez is ott van a Plutus oldalán? Nem találkoztam vele. Akkor februártól átmegyek Everydayba megint, addig ingyenessel bűvészkedek. Igen, tudom, hogy szinkronban lesznek, a kérdés csak az, ha mindkét helyen "gördülő" hónap van, akkor hogy jönnek ki ezek a limitek, legrosszabb esetben fél hónapom lesz elkölteni a keretet, bár ilyen kis keretnél az nem nagy cucc. Na akkor, ahogy eddig is, Curve-t használok, így terveztem, köszi a megerősítést.
-
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel
#15210
üzenetére
Curve MC árfolyamon vált, Plutus pedig Visa+2.5%, úgyhogy gyakorlatilag Curve nélkül nem is éri meg használni nem-eurós fizetésekhez.
Ha mindkettőben az ingyenesben maradsz, akkor havi 250 euróig tudod majd használni; szinkronban van a két limit
Amúgy kb. februártól már havi 7 euró lesz a mostani ingyenes Plutus is, onnantól már a 10 eurós Everyday jobban megéri a +1 perk miatt. (Lesz egy teljesen ingyenes új tier is, de az zéró jutalmat ad.) -
ddsteel
aktív tag
válasz
pictigjis
#15209
üzenetére
Igen, az elején nem akartam részletezni, miért van ez a kp-felvét nálam, nem is szeretem a kp-t és alig használom. Gyakorlatilag ilyen tizen-huszonezer Ft-ok vannak csak itthon, gyűlölöm a pénzt a lakásban. Megmondom őszintén, hogy az ügyvédem családtag, aki marha jó áron dolgozik, ezért sem volt eszem ágában sem megkérdőjelezni a begyöpösödött kp-mániát, még így is bőven megéri - ebben az esetben főleg, amikor a nagy részét a Curve-vel oldottam meg. A Curve azért marad, mert jelenleg még kísérleti jelleggel használom tovább a Plutust, ami ugye euró alapú és - legalábbis eddig - a Curve-ön keresztül jobb volt a váltás, mintha közvetlenül Plutussal fizettem volna. Ott is "keményítenek" januártól, 2x annyi lesz a havidíj. Most ingyenesbe megyek azzal is és a Curve-vel is maradok ott, meglátjuk, így milyen. Tudom, hogy a Curve váltása is rosszabb lesz mostantól, de asszem a Plutusénál még így is jobb marad.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ddsteel
#15208
üzenetére
noha nekem kifejezetten fura a készpénzes lakásfoglaló, akartam is mondani, hogy ez persze érthető. csak ahogy eredetileg írtad, az tényleg úgy tűnt, mintha a párnacihába spájzolnád
vagy csak azért, mert "ingyen" vanegyébként most valószínűleg kisebb gondjuk is nagyobb annál, mint hogy rendet vágjanak a készpénzezők között, a feltételmódosítás miatt minden bizonnyal előre kalkuláltak azzal, hogy az atm-költségeik növekedni fognak az elmúlt időszakban. nálad pedig az aránnyal sincs gond az alapján, amit odaát meg most itt írtál, nem hiszem, hogy lenne félnivalód. de ha amúgy a back in time-ot nem használod, csak az nfc miatt kellett, akkor közvetlen használattal valószínűleg kevesebb gondod lesz
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Impair1980
#15207
üzenetére
Igen, pont ma láttam én is a MagnetBank appban, kb ezért kezdtem Curve-özni, mert eddig nem lehetett. Viszont már úgy megszoktam a Curve-öt ha nem csinál nagy hülyeségeket, akkor marad.
@tobias40: hát eddig sem illett csak kp felvételre használni. Holnap már elvileg nem lehet, ma van az utolsó ilyen nap. Szerintem ne töröld, és nem is törlődik, minek, ha ingyen van, és néha jöhet jól (nyilván amíg nem jár le a kártyád). Én most nagyon sokat vettem fel (tudjátok, a lakásfoglaló...) és kíváncsian várom, kivágnak-e. Bár ha az egész évet nézik, akkor bőven sokszoros a szorzó a vásárlás javára. Nem tudom, mekkora időablakot vizsgálnak ilyenkor. Igazából már mindegy is, ha pont most vezette be a Magnet az NFC-s lehetőséget.
-
Impair1980
aktív tag
Magnet Bank-os kártyát is már lehet regisztrálni Wallet alá!

CURVE kártyám pályafutása a végéhez ért! -
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot
#15202
üzenetére
commercial kártyákra van egy külön limit jelenleg, a commercial funding card fee. most 1000 euró blackben, de holnaptól ez is nulla lesz, vagyis egyből másfél százalék díja lesz az ilyen mögöttes kártya használatának
a zen moneyback kártya pedig a curve-vel átrakott tranzakciókra is megadta mostanában az egy százalékot, mint "internetes vásárlás". ez érdekes viselkedés egyébként, mert kezdetben gyorsan kizárták az ilyen tranzakciókat, aztán valahogy "visszacsinálódott"
de most még gyorsan átraktam kb. 1000 eurónyi költést, működött még
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen RAM-ot vegyek?
- BIOS topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Facebook és Messenger
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Ford topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max - 256GB / Space Gray / 83% + Spigen tokok
- Logitech Trueforce G923 kormány és pedál szett váltóval, break moddal
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i5-6G I 8GB I 512SSD I 14" FHD Touch I HDMI I W11 I CAM I Garancia
- Apple iPhone 14 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku : 87%
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX B360 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB Zalman N5 ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Márcsak kíváncsiságból is. Egyébként mindegy OTP-s terminál ilyen, vagy csak a régebbiek? Mert azt is el tudom képzelni, hogy a bolt nem frissítette, mert minek (nem tudom az pénz-e nekik, de biztos vagyok benne 
Nagyon sok a probléma mostanság a Curvevel..





