-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Na, reggelre visszatértek az értesítések. Spar vásárlás jött róla Cashback és vásárlási üzenet is.
-
ACE-
addikt
-
tlala
addikt
Van magyar bankkártyám is (arról töltődik automatikusan a Revolut).
Szóval jól értem?
Ha az eredeti fizetéskor a Curve appban a Curve kártya pénzneme EUR-on maradt, akkor utólag átállítva Ft-ra és azután alkalmazva a Gbit-et pl. a magyar bankkártyára, akkor utólag Ft-ra változtatja a terhelést a Curve? -
ACE-
addikt
Ha nincs Ft kártyád, rendes banki, akkor csinálsz egy virtuális Revolut-ot, azt is hozzáadod a Curve-höz, átállítod Ft-ra, és arra át tudod helyezni a vásárlást, és már nincs is konverziós veszteség... persze ilyen kis összegnél nem éri meg vele szarakodni. Nekem nincs ilyen gond mert van több Ft kártya is a Curve-ben, Wise, Hitel, vagy bankkártya, így bármelyikre áthelyezhetem ilyen esetben.
-
tlala
addikt
Hazajöttem az olaszországi útról, a Curve kártyával összekapcsolt órámmal fizetés kivétel nélkül mindenhol működött. (Revolut van mögötte.)
Egyedül a kártya pénznemét felejtettem el visszaállítani itthon, de az első fizetés 2,20 EUR volt itthon, szóval elviselhető az átváltási veszteség. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
razorbenke92 #16789 üzenetére
be is küldtem a panaszt. teljesen nyilvánvaló átverésről van szó a magyar posta részéről, egy augusztus 17-én előállított küldeményre semmilyen módon nem kerülhetett augusztus 26-i vámnyilatkozati nyomtatvány. sajnos nem jó emberrel kezdtek szarakodni, és ezt nem azért mondom, mert olyan nagy ember vagyok, de az elvi kérdésekben (ahogy azt már említettem is) nem ismerek tréfát
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
razorbenke92 #16789 üzenetére
mindenképp panaszt fogok tenni, teljesen egyértelmű, hogy utólag tették rá a papírt ők. én ezt nem tűröm el. és ja, nem a 650 forintom a fontos, hanem az eljárás
jövő héten a magyar posta sajtóosztályát is megkeresem a témával
-
válasz
pictigjis #16788 üzenetére
Én megkezdtem a hadjáratot. Baromira nem fontos a kártya, ráérek birkózni. Ha jönnek eztel a "nem lehet 0GBP" badarsággal, írásba adatom velük, és kérek hivatkozást a vámtv. azon bekezdésére, ami ezt előírja.
Szvsz. ez a "nem lehet 0GBP" a posta alibije az ellen, hogy ne ússza meg senki fizetés nélkül.
Valaki írta fentebb, hogy ez Nav probléma, ami nem teljesen van így. A probléma az, hogy a posta bujtatottan rá akar venni, hogy igénybe vegyem a vámügynöki szolgáltatását. Amivel megint nincs bajom, de akkor mondják azt, hogy a levél értékétől függetlenül igénybe kell vennem a szolgáltatást (ami ászf szerint nem áll meg). De ne kenjék rám azzal, hogy én értéket adok meg egy olyan küldeménynek, aminek nincs értéke.Szerk.: Lehetne mondani, hogy az időm többet ér mint a 700 forint, ami igaz is. De nem magam miatt csinálom, hanem mindenki másért, a posta ellen, ha úgy tetszik.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16786 üzenetére
nos, nem a curve hibazott. az en boritekomat ugyanugy adtak fel, mint a felesegemet. a tracking szerint 25-en erkezett magyarorszagra. itt a bizonyitek, hogy "valaki" 26-an ragasztott ra egy vamos formot. mivel 25-en ez a kuldemeny az orszagban volt, a matrica meg 26-an kerult ra, mindenki kitalalhatja, mit gondolok a tetves magyar posta vamugynoki lehuzasarol. ugyes trukk volt 650 forintert, remelem, minel kevesebb emberrel jatsszak el a jovoben
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16762 üzenetére
csak egyet telefonalni kellett, a mar 0.01 gbp-s ertekkel bekuldott dokumentumra szinte rogton megjott a fizetesi link, kifizetni a 650 lehuzast (+1 afa az 5 huf-ra kerekitett ertek miatt), es maris itt van a kartya a helyi postan. gondolom, majd a ladaba is bekerul
-
Oliverda
titán
Nem rég volt egy 089-es elutasításom, ami biztosan nem a Curve számlájára írható. A mögöttes kártyán léptem túl a napi tranzakciós darabszám limitet, ergo akkor is 089-et dob a Curve, ha bank ilyen okból utasítja el a terhelést.
-
pictigjis
Topikgazda
késni csak akkor késik, ha nem azonnal dolgozza fel a rendszer az adott tranzakciót. cashback akkor van, amikor véglegessé válik, vagyis amikor gbit-elni lehet. amikor nem jön azonnal cashback, akkor "pending transactions cannot go back in time" üzenet is van
a simple fiókos belépési lehetőség nálam is hol ott van az appban, hol nincs. az is egy szar
-
Fifi
őstag
válasz
hard74 #16772 üzenetére
Szintén zenész.:
- Értesítés semmi.
- 3 napja még volt icsekkre cashback. Korábban is volt olyan, hogy késett a cashback, de most a ~1,5 órája kifizetett csekkre még nem jött meg.iCsekken azt vettem észre, hogy eltűnt nálam a kártyaadatok közvetlen megadásán túl a simple fiók/ google pay fizetési lehetőség. Bár lehet, hogy ez a pár napja beállított privát dns műve, majd tesztelem, ha lesz fizetendő csekkem.
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
Bankoknál bevezették, itt meg kivezették a push értesítéseket
-
ACE-
addikt
Nálatok sem jönnek meg mostanában az értesítések? Többször volt olyan, hogy megjött, néha nem, néha csak a tranzakcióról jött, az esetleges Cashback-ről nem, volt olyan is hogy CSAK a Cashback-ről jött, de most egy ideje, talán tegnap-tegnapelőtt óta semmiről...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16766 üzenetére
azt a kiváló jótanácsot kaptam a postától reggel, hogy az automatikus vámkezeléses formra, amit kértek, ne nullát írjak be értéknek, mert AZ ÚGY NEM JÓ, hanem mondjuk 0,01 gbp-t. őrület. nagyon saaaaaajnálják, hogy kellemetlen tapasztalatot szereztem és hogy nem kaptam meg időben a bankkártyámat, nem én vagyok az első "kedves" telefonáló. de neki közvetlen ráhatása a vámos kollégákra (állítólag) saaaaaajnos nincs
mindannyiunk érdekében kívánom mindenkinek, hogy ez az egy-két megakasztott boríték szortírozási hiba maradjon, ne pedig állandósuló szíváscunami
-
-
-
viktorhu
veterán
válasz
pictigjis #16749 üzenetére
Ha valamit megtanult a posta az elmúlt évtizedben, az az, hogy ha valamit sima levélként küldenek, de árunak néz ki, abban bizony esélyes, hogy áru van
És valószínűleg a német posta jelezte, hogy eredetileg Angliából érkezett a küldemény, ezt is még a régi kínai rendeléses trükközések idején tanulták meg a posták, hogy ne lehessen egy ilyen logisztikai extrával kijátszani az adózást.
-
ACE-
addikt
Na, a 27-i hibás tranzakciók most "fordultak meg". Plusszosan jelentkezik a Curve history-ban, a listában nem szereplő tranzakcióról pedig jött Erste üzenet, hogy sikertelen, bár a zárolás még nem oldódott fel, de remélhetőleg akkor holnapra az is feloldódik. Ja és a Curve listában is előkerült, mint "Pending" tranzakció...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16710 üzenetére
természetesen semmi nem változott az elmúlt pár napban
A vámkezeléshez szükséges információk bekérése (ügyfélre vár)
holnap telefonálni fogok, de azt hiszem, akkor azt a szerencsétlent, aki a vonal túloldalán lesz, elküldöm mindenhova, akkor is, ha nem pont ő tehet róla. peche lesz
-
Oliverda
titán
válasz
dredjudge84 #16756 üzenetére
A Curve minden refundról küld emailt amiben többek között azt is leírja, hogy melyik kártyára érkezik majd az összeg.
-
ACE-
addikt
válasz
jobarat01 #16759 üzenetére
Én most már csak arra leszek kíváncsi, hogy a 28-i téves terheléseket és könyveléseket mikor javítják. Ami 27-én volt (nem is látszik a Curve tranzakciók között) az legkésőbb az ERSTE zárolás határidejével (09.11.) tuti visszakerül, de van még két másik tranzakció ami sikertelen volt, de Curve oldalon minden a legnagyobb rendben, Erste is már könyvelte.
-
pictigjis
Topikgazda
a kulcs az "áru". ha nem "áru", akkor az eu-n kívülről is levélküldeményről van szó. a posta valamiért azt feltételezte, hogy az én borítékomban pénzért vett "áru" van, de eléggé melléfogott
egyébként abból is látszik, hogy hibáról van szó, hogy még családon belül is megjött egy ilyen küldemény vámszarság nélkül, sőt szinte mindenki időben megkapta mostanában a kártyáját. mi vagyunk a peches kivételek, akiké elakadt. de teljesen logikus, hogy egy ilyen szarságnál is érintett leszek, hiszen nálam többet amúgy is kevesen szívnak a curve-vel, tökéletesen illik a mintába, hogy még a kártya elakadásával is szopok
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #16753 üzenetére
Nem attól lesz valami levél, hogy vékony, vagy hogy mi van benne, hanem a feladásból. Gondolom ez a Posta rendszerében nem minősül levélküldeménynek, ezért vámkezelik. Hogy eddig miért nem tették... lehet eddig annak számított, én sem emlékszem hogy lett volna rajta ilyen küldeményazonosító régebben, de tényleg gáz az egész helyzet.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #16752 üzenetére
egyébként vettem a fáradságot, és rá is kerestem a pontos irányelvre. és a levélküldemények eu-n kívülről is levélküldemények maradtak, itt valaki simán baromi nagyot hibázott a válogatásnál
Az UVK-FJA 1. cikkének 26. pontja a levélküldeményt a következőképpen határozza meg: „a nem behozatali vagy kivitelivám-köteles levél, levelezőlap, Braille-írással írott levél és nyomtatott anyag”.
Az UVK-FJA 141. cikkének (2) bekezdése kimondja, hogy a levélküldeményeket az Unió vámterületére történő belépésükkor szabad forgalomba bocsátásra bejelentettnek kell tekinteni.
Meg kell jegyezni, hogy a levélküldeményekben (pl. borítékban) található áruk nem tekinthetők levélküldeménynek, ezért azokra a belépési gyűjtő árunyilatkozatra és a vámáru-nyilatkozatra vonatkozó követelmények, valamint a héa-fizetési kötelezettség vonatkozik. A magazinok és újságok árunak minősülnek és héakötelesek, ezért a szabad forgalomba bocsátáshoz elektronikus vámáru-nyilatkozat szükséges.a curve által küldött bankkártya semmiképp sem áru, még egy esetleges szkennelés után sem tudom elképzelni, hogyan kerülhettünk néhányan ebbe az időpazarló, kínos helyzetbe
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #16751 üzenetére
nézd, én valójában tényleg nem tudom, hogyan működik a magyar posta, és nem is érdekel. ami biztos, hogy hónapok óta így jönnek ezek a tetves curve kártyák, és én örülnék a legjobban, ha nem kéne ennyiszer újat kérnem belőlük. az viszont szintén tény, hogy most először kaptam levelet a postától, hogy nyilatkozzak mindenféle baromságról, amihez amúgy semmi közük egy olyan küldemény esetében, amin nincs "value" mező
szóval énfelőlem lehet az a szabály, hogy amúgy minden eu-n kívüli fiszfaszt a saját rendszerükben "vámkezelnek", de hogy nekem, mint címzettnek erről baromira nem kéne tudnom, hanem csak simán meg kéne kapnom értékmegjelölés hiányában, az hétszentség. szóval jó lenne, ha összekapná magát ez a szánalmas, világ szégyenye bagázs, és elküldené szépen mindenkinek a kártyáját, amin teljesen jogtalanul ülnek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16748 üzenetére
igen, az a baromi nagy hiba, amit megállítanak. mert szerintem szó sem lehet vámkezelési eljárásról, ha magán a küldeményen nincs érték feltüntetve. nem a nyomkövetéshez kötött a dolog, hanem értékhez, és ha nagyon szarják az időmet, még fogyasztóvédelmi panaszt is fogok tenni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16746 üzenetére
de hát itt a bizonyíték, hogy nem, hiszen a feleségem kártyája itt van, megérkezett, és ugyanonnan jött, ahonnan az enyém (From LONDON, EC2A 3AH), amiről meg levelezhetek. teljesen random küldeményeket állítottak meg, vámkezelős hülyeségről csak én kaptam tájékoztatást. vagy mindent valóban, vagy egyet se, ez totális nonszensz
-
-
viktorhu
veterán
A posta nem fog pénzt kérni, ha kiderül, hogy nem kell vámkezelni a küldeményt (és a bankkártyát nem kell).
Nyilván a curve próbálja úgy küldeni, hogy minél inkább levélnek nézzen ki, a postának meg gyanús lesz, hogy kis doboz van benne. Erre igaziból az lenne a megoldás, ha a Curve EEA területre költöztetné az ide való postázást.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
razorbenke92 #16734 üzenetére
egyebkent ugye meg se irtak, ki a felado, mirol van szo, csak kuldjek adatokat. ez is egy nonszensz, hogy nekem kell kilogikazni, hogy esetleg a semmikozukhozza curve kartyamrol van szo
-
Itt a fórumon nem fogjuk tudni neked megoldani, az biztos.
Nem is megoldásért jöttem, olvass vissza
Egyelőre megpróbálom intézni a postával, ha bármi fennakadás lenne, mindenképpen terveztem jelenteni nekik.Azon túl, ha esetleg bármi olyat találok - azon kívül, hogy a Királyi Posta mohó/inkompetens - ami arra utal, hogy ők hibáztak (pl. indokolatlanul nem levélformátumú küldemény) mindenképpen jelzem nekik, már csak azért, hogy más ne járjon így.
-
pictigjis
Topikgazda
tolem meg nem kert penzt a posta, csak adatokat. amire megirtam, hogy a sajat nevemre szolo bankkartyamat tartjak vissza (bekuldtem kesobb a visszaigazolo mailt is, hogy uj kartyat kuldott ki a curve a cimemre), es hogy baromi gyorsan hozzak ki. a labda naluk pattog, de felhaboritonak tartom az egesz eljarast, mert teljesen random, milyen curve-os boritekokat allitottak meg. valakiet igen, valakiet nem, teljesen nevetseges az egesz
-
8
senior tag
válasz
razorbenke92 #16725 üzenetére
Curve mit mondott rá? Itt a fórumon nem fogjuk tudni neked megoldani, az biztos.
Ha még nem tetted, szerintem írj a curvenek egy panaszt, hogy vámeljárás alá vonták a kártyád. Lehet, hogy már tudnak a problémáról. Lehet, hogy újraküldik a kártyád másfajta csomagolásban. Vagy azt mondják, hogy fizesd ki, és visszatérítik utólag.
Ha lepattintott a curve, akkor fizesd ki a postának ami jár, és utána kérd vissza a curvetől a pénzt.
Véleményem szerint a curvenek kellett volna tudni, hogy kell-e vámot/vámeljárást fizetni rá, és előre kifizetni a postázásnál, mivel a lejáratkori kártyapótlás és kártyaküldés ingyenes, és ha nem írják le, hogy külön postai díjakat számolhatnak fel rá mondjuk országtól függően (márpedig én sehol nem találtam ilyet, de szóljatok ha megtaláltátok), akkor számodra ingyenes kell, hogy legyen.
Ugyanez igaz szerintem egyébként pótlásra, előfizetési csomag válozásakor új kártya küldésére, ha ingyenesnek jelölték és nem közölték az esetleges plusz postai díjak lehetőségét, akkor nekik kell állni a felmerült költségeket addig a pontig, amíg kezedbe veszed. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #16729 üzenetére
attol, hogy te nem latod az appban, ok latjak. megirod a tranzakcio napjat, hogy kaptal refundot, itt a szam, de hozzad nem erkezett meg es nezzenek utana. ennel tobbet nem tudsz tenni
-
-
-
Oliverda
titán
-
-
jobarat01
tag
Nem jött meg elsőre a kártya, azt. Gondolom azt is elküldték, valahol meg kellene lennie, hacsak nem hagyta el valamelyik postás.(másodjára megjött) Régebben találtunk postásgumival összerakott leveleket az egyik villanyoszlopban...
Postán csak olyat szabad küldeni, ami nem sürgős és nem baj, ha nem érkezik meg. (tehát semmit) -
ACE-
addikt
válasz
razorbenke92 #16719 üzenetére
és jobarat01.
Ti milyen kártyát vártok? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16721 üzenetére
nekem jött már ugye egy pár kártya, szerintem elég régóta van szám a borítékokon. valami túlbuzgó idióta tesz most úgy a magyar postánál, mintha igazából dolgozna, ezért akadnak el a kártyák. és persze ezért a szarakodásért tényleg elmennek a... oda
a kódra ezek szerint az eredeti nagy-britanniai indulópont miatt van szükség, a deutsche post csak újracsomagol. de tényleg feleslegesen túlbonyolítottnak tűnik
-
Oliverda
titán
válasz
jobarat01 #16720 üzenetére
Amikor legutóbbi nekem kártyát küldtek (tavaly nyár elején), akkor ilyen még nem volt, hanem sima mezei levélként érkezett a boríték egy német címről. Az összes többi fintech alapértelmezetten így, vagyis a legolcsóbb és legegyszerűbb módon küldi a kártyákat, eddig a Revolutnál (és talán a Wise-nál) lehetett nyomon követni, amikor feláras futárral (talán UPS) küldték a kártyát. Nem tudom, erre mégis mi szükség, mert láthatóan csak szívás van ebből is.
-
Rég jártam erre, gondoltam beköszönök a hírrel, hogy a szeretett MagyarPosta vámkezelés alá vonta a kártyámat.
De közben látom más is járt így, szóval csak megerősítésként írtam. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #16717 üzenetére
sajnos megint hibázol. a bankodnak SEMMI KÖZE a temuhoz, tessék már megérteni, hogy minden curve-ös vásárlásodnál a curve a kereskedő! nekik kell elküldened a visszatérítési bizonylatot, náluk kell érdeklődnöd, hogy mi van a pénzzel. neked csak a curve tud visszatérítést adni (=temu a curve-nek küldi a pénzt, a curve a te bankodhoz)
egyébként nem RRN (Retrieval Reference Number)-ről van szó? mert ilyeneket pont a curve is szokott küldeni, ha ők oldanak fel például olyan zárolást, ami elutasított tranzakcióhoz kapcsolódik
-
dredjudge84
őstag
Üdv!
Szokásosan lehet én vagyok a... de megint van egy érdekes szitu.
Aug 18-án vásároltam a temu-n 8199ft-ert cuccokat curve kártyával. De aznap még töröltem a rendelést, és kaptam egy visszatérítési bizonylatot is, egy ARN számmal, ami állítólag azt bizonyítja, hogy ők visszaküldték a pénzt. A vásárlás könyvelésre került Aug 22-én. Az összeg a mai napig nem érkezett vissza, sőt, a curve tranzakciótörténetből egy az egyben el is tűnt, csak a bankomnál látom a vásárlást. A temu semmit nem csinál, csak ezt az ARN azonosítót nyomja, hogy ezzel érdeklődjek a banknál, a bankos ügyintéző meg nem tudja mi ez az ARN cucc, mellesleg én sem. Kérdésem hogy jelen esetben a curvnél lehet a gubanc, vagy a temu hazudik?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #16715 üzenetére
köszi, akkor jól emlékeztem, hogy tényleg van rajta szám. és igen, ez a bizonyos küldemény is UR536-tal kezdődik, szóval akkor ez a kérdés eldőlt, jól éreztem
ez a magyar posta új szintje, hogy a bankkártyámért levelezhetek velük, mára mindenki elmegy a pi--ba. egy másik ügy miatt éppen nagyon ideges vagyok, ez a fa--ág hiányzott még nekem, mint púp a hátamra
gondolom, akkor a feleségem kártyáival is a vámon fociznak, de neki még levelet írni is b--tak. nagyszerű nap, de tényleg
-
pictigjis
Topikgazda
köszi, ez tényleg elég részletes adatokat ad! ez alapján nem 21., hanem 19. a feladási nap, és nem németországban, hanem az egyesült királyságban. de ez sajnos még mindig arra utal, hogy a curve a feladó - ahogy pont az előbb írtam, jöhet más helyről a fekete-piros kártya
egyre jobb a sztori
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #16712 üzenetére
Én ezt használom csomagok nyomon követésére. Pár webshopból közvetlenül tud importálni is, így nem kézzel kell megadni a csomagszámot.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16708 üzenetére
a magyar posta oldala aug. 21-i feladást jelez, ami nem irreális ahhoz képest, hogy 16-án nyomtam meg a gombot, hogy jöjjön az a rohadt új kártya. a legutóbb rendelt revolut kártyáimat is hasonló átfutási idővel adták át a gls-nek
ez egyébként megfelel annak, amit a "feleségemnek" írtak az ő elkallódott kártyájának általuk elvégzett ingyenes pótlása után: Rest assured, we've now manually pushed your card order through. To manage your expectations, the card order takes up to 10 days to fulfil, and the delivery takes additional...
be fogok számolni a végéről
az egyetlen furcsaság az, hogy a feleségemnek se az előző rendelésről, se a pótlásról nem jött vámos levél, ő egyszerűen csak szó nélkül nem kapja meg a kártyákat. ne feledjük, a mi aktuális rendeléseink fekete-piros black kártyák, látatlanban (még) nem tudom kizárni, hogy más csomagolással, más jelölésekkel küldik ezeket, bár ennek nyilván semmi értelme nem lenne
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16704 üzenetére
szerintem szokott rajta szám lenni, nincs valakinek meg egy boríték a mostanában küldött kártyák egyikéről?
az viszont több mint véletlen egybeesés lenne, hogy a cím ugyanabban a formában van megadva, ahogy az appban is szerepel azon a lapon, ahol meg kell erősíteni a "replace card" folyamat végét
meglátjuk...
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #16703 üzenetére
A sima elsőbbségihez nem jár semmilyen azonosító. Szerintem nem a kártyákról van szó.
“a megadott csomagszám is eleve németországi feladásra utal”
Ahogy feljebb írtam, ez önmagában még nem jelent semmit, illetve németországi logisztikai továbbítást is jelenthet.Lehet, hogy valaki a nevedre rendelt, vagy valahol összekeverték a címzést és valaki más rendelését neked küldték ki.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16702 üzenetére
de, a curve-ös küldeményeken szokott lenni egy azonosító, mert "elsőbbségi" küldemények. a magyar posta is rendel azonosítót az elsőbbségi levelekhez. sajnos mindig mennek a borítékok a kukába, így most nem tudok előtúrni egyet
tényleg nem rendeltem semmit, nem érkezhet nekem semmi a curve-ös borítékon kívül. ezt meg is írtam a postának, hogy ha az általuk visszatartott küldemény feladója a curve, azonnal kézbesítsék a címemre. a megadott csomagszám is eleve németországi feladásra utal, mert ezt írja a német posta oldala
Die von Ihnen eingegebene Sendungsnummer kann nicht nachverfolgt werden, da es sich um ein DHL Päckchen ohne DHL Sendungsverfolgung handelt. vagyis valószínűleg ez csak egy elsőbbségi küldeményekhez rendelt technikai szám
és egyébként is, ennél a vámon való elakadásnál egyébként sem tudok jobb magyarázatot arra, hogy az elmúlt időben rengeteg curve kártya kallódott el, nekünk (ami persze nem reprezentatív) az utolsó három kártyaküldésből hárommal van gond (eltűnés/jelentős késés a jelzetthez képes)
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #16701 üzenetére
Ezeknek a leveleknek nincs semmilyen azonosítójuk, sima levélküldeményként érkeznek.
A logisztikai cégek jellemzően Németországba vagy Hollandiában importálják az EU-n kívülről származó csomagokat, majd onnan jönnek tovább német vagy holland azonosító alatt. Ennek ellenére a vámkezelést ugyanúgy megkapják.
-
pictigjis
Topikgazda
nos, a curve kártyáink továbbra sem jöttek meg. viszont ma kaptam egy levelet a postától, hogy "nemzetközi vámkezelendő küldeménye érkezett". ez azért jó, mert nem rendeltem semmit. megadott azonosítóként viszont egy német csomagszám van (de ha eu-n belüli, hogy a ...ba lenne már vámkezelendő???), a curve kártyák pedig jó ideje deutsche post küldeményként jönnek. ez itt most valami nagyon furcsa dolog. a borítékra a magyar posta kb. az eredeti küldemény címzését másolta át, az is olyan formátum, amit a curve szokott használni
nagyszerű, tényleg...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Eladó MacBook Pro 14" M1 Pro (2021) 16/512 99% akku Makulátlan állapotban!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest