-
Fototrend
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
-
yagami01
aktív tag
Nem tudom leolvasható-e belőle bármi, de ha valakit érdekel... (16:00-kor jár le a számláló a vidin, 2 kép lesz elvileg)
A new source just sent me the first images of the Sony A7V… -
Jack72
aktív tag
Sony a7IV akksiját miért kell 8.5 óráig tölteni?
A gépben töltöm , az akksi két és fél hónapos.
62%-ról indultunk, tehát nem is volt agyonmerítve. -
Ijk
nagyúr
válasz
yagami01 #45716 üzenetére
Szerintem Sony megszívatta magát az A7IV szenzorral. Sima A7 vonalba nem kellene 24MP-nél több, inkább budget gyors kiolvasású 24MP szenzor kellene, de visszalépni meg nem lehet 33MP-ről. Ami még játszik egy 33-36MP stacked szenzor, de már ezzel is teljesen kiárazódnak Canonnal, Nikonnal szemben a jóárasított vonalból, marad az ősrégi A7III és A7IV futtatása, csak az a baj hogy öreg gépek ezek, lassú szenzorokkal, konkurencia körberöhögi őket. Persze bőven jó még ma is egy A7III, de ha nem vagyok benne Sony-ban 3 obival inkább veszek egy R8-at vagy Z5-öt a GFX mellé.
-
yagami01
aktív tag
Nekem is tetszik a 35-150. Még nem kezdtem el ezt az egészet, majd ha odajutok elsőnek 28-200 és később én is tervezek ezt is beszerezni. Köszi az infót a 460k-ról!
El is mentettem azt a hsz-ed az utókornak, ha eljönne az a pillanat. : P
Addig is készítettem pár rendert róla, berakok ide nektek egyet kisebb méretben, de még nem publikáltam, majd valamikor év vége fele másokkal együtt.
Erről meg van új pletyi:
The Empire Strikes Back: Sony A7V with NEW Sensor Coming Oct/Nov! -
vond
MODERÁTOR
válasz
Dolphine #45708 üzenetére
Ott az oldalon az információ:
12 hónap eladói garanciaAz összes általunk forgalmazott termék import és nemzetközi verzió. Ezekre a termékekre 12 hónapos garanciát biztosítunk a gyártói garancia helyett. A garancia a termék átvételének napján kezdődik.
Garanciánk a megvásárolt termékek gyártási hibáira terjed ki. Sajnos a balesetek vagy emberi mulasztások okozta károkra nem vonatkozik a garancia. A hibás egységek javítási munkadíját teljes egészében mi fedezzük. A 12 hónapos garanciaidőn belül a termék hozzánk történő visszaküldésének postaköltségét az ügyfél viseli, mi pedig a szervizelést követően a termék visszaszállításának költségét álljuk. A javítás általában 4-12 hetet vesz igénybe, a hiba jellegétől függően, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt a folyamatról. Amennyiben a javításhoz a gyártótól speciálisan rendelt alkatrészre van szükség, további költségek merülhetnek fel, amiről a lehető leghamarabb értesítjük. Az olyan tartozékokra,
mint a töltők, akkumulátorok és USB-kábelek, nem terjed ki a garancia.
Amennyiben a hibás termék nem javítható, saját belátásunk szerint egy azonos, felújított egységet ajánlunk fel Önnek.Kérjük, vegye figyelembe, hogy garanciánk nem ruházható át a tőlünk vásárló személyen kívül másra.
-
-
vond
MODERÁTOR
válasz
Dolphine #45699 üzenetére
E-Infinity-ről rendeltem és is. Szállítással együtt volt 465 ezer forint. Az itthoni 700-as árat tuti nem fizettem volna ki érte. 51%-kal több. Nagyon durva.
Semmi gond nem volt a vásárlással, sőt. Egy hét alatt ideért Szombathelyre. Végig kaptam a tájékoztatásokat, hogy hogy áll a rendelés, képet küldtek a dobozról, meg a cimkékről, amikor csomagolták, stb. DHL Express-szel küldték, de át lehetett egyszerűen irányítani AlzaBox-ba (épp nem tudtam otthon lenni).
Szóval én abszolút ajánlom.
-
vond
MODERÁTOR
válasz
qnadam #45695 üzenetére
Köszi!
Ha eladom, akkor mindenképp meg fogom csináltatni. Lehet, hogy már előbb is. Bár én elhasználgatom így is.
Az egész gumi egyébként nem jön még le, csak kb. a negyede engedte el a felém eső oldalon.
"ne ragaszd rá, mert utána nem lehet majd leszedni"
Az igaz. Nem is akartam megpróbálkozni a művelettel.Neck: "Tamronator" - Hát, ez az.
-
-
vond
MODERÁTOR
válasz
kovsol #45693 üzenetére
Még csak pár képet lőttem, bent a szobában, de az élességet határozottan jobbnak látom (nyitva is nagyon penge), és optikai hibáktól sincs szinte semmi. Az AF-et még tesztelni fogom, de elsőre az is jobbnak tűnik.
Ami nagyon érződik (de ugye ezt már lehetett tudni előre), az a sokkal szűkebb DOF, meg az 1-2 FÉ előny a nagyjából azonos zoom tartományban. Nomeg az obi minősége, az egész konstrukció.
A tömegét, fogását még szokni kell, az biztos.
Durva, hogy múltkor volt nálam pár hónapig egy 70-200 GM II, és annál is nehezebb.
-
vond
MODERÁTOR
Szegény 28-200 már viseltes egy kicsit. A zoom gyűrű gumi borítása megnyúlt a sok tekergetéstől. Ennek a javításával kihez, hova lehet fordulni?
Láttam olyan videókat, hogy otthon kivágnak belőle 1-2 sort, és pillanatragasztóval visszateszik rövidebben, de ezzel lehet, hogy inkább nem próbálkoznék meg.
-
vond
MODERÁTOR
Fényerősödtünk egy picit itthon.
A múltkor végre rászántam magam, nyeltem egy nagyot, és megrendeltem ezt a dögöt.
A Zeiss 16-35 fölé, és a Tamron 28-200 helyett/mellé kellett már nagyon valami komolyabb cucc, amivel tudok dolgozni kevesebb fényben is, plusz meg tudok oldani univerzális feladatokat is. Nagy és nehéz, de ezt legalább használni fogom, nem úgy, mint a Sony 35 és 85 f/1.8-at.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
norbert1998 #45689 üzenetére
Sajnálom.
-
benobi2
csendes tag
Sziasztok! Mi a legjavasoltabb mobil app a Sony kamerák képeinek letöltésére, távvezérlésére? Ma reggel próbáltam békaperspektívából függőleges tájolással fotózni. A kijelző így láthatatlan, A7III esetében. Ha fizetős, az sem gond, amennyiben megéri az árát. A 2016-os összefoglalóra nem hagyatkoznék vakon.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
norbert1998 #45684 üzenetére
Sokan csinálják PS-el
-
oio1i10o
kezdő
válasz
norbert1998 #45680 üzenetére
Exposure bracketing szerintem inkabb HDR-hez valo, de a burst avg-median mukodhet. Kiprobalom mennyire szivas es hogy tudom-e automatizalni valahogy, koszi.
Reduce noise by averaging many photos – the median stacking method -
norbert1998
nagyúr
válasz
oio1i10o #45679 üzenetére
Nem erre (is) való az exposure bracketing vagy egy rövid burst, amit utána LR-ben vagy PS-ben összesztackelsz?
Gyakorlatilag szerintem az, hogy tolsz egy nagyon gyors burstot, pl 10*0,1 másodpercet kézből, összerakod PS-ben average-mediánnal verembe, auto (vagy kézi) igazítással, és elvileg meg kéne kapnod kb ugyanazt a képet - kis túlzással szerintem ennyi, DE nem próbáltam még. Exposure bracketinget próbáltam, de nekem annyira nem lett nagy sikerem, de nem is fektettem bele sok energiát.
-
oio1i10o
kezdő
válasz
patyil #45678 üzenetére
Engem egyaltalan nem zavar, hogy nem izombol oldottak meg. Semmi sem tartja vissza a Sony-t, hogy ugyanezt megcsinalja, elvegre nem disznek van a fenykepezogepekben 4 magos ARM Cortex proci meg gyroscope. Es ugye itt nem arrol van szo, hogy mobilon szebb lesz a kep, hanem fenykepezogepen (ami elmeletileg egy celeszkoz) ilyet egyaltalan nem tudsz csinalni, pedig a nagyobb szenzor miatt alkalmasabb is lenne ra.
-
patyil
tag
válasz
oio1i10o #45677 üzenetére
De az iphone esetében nem valódi long exposure fotóról van szó ha a gyári kamera appot nézzük, hanem több fotót készít több szenzorral és masszív computational photography dolgozik mögötte + ugye a giroszkóp és stabi hogy ezeket egybegyúrja egy ún “night mode” képnek
Nem összehasonlítható a két termék igaziból, azzal egyetértek hogy átlagembernek aki nem érdeklődik a fotózás iránt semennyire 10/8szor a szemnek kellemesebb szinesebb képet fog kidobni egy telefon, de ez nem a szenzorok es lencsek erdeme, hanem igy van osszerakva az algoritmus, szaturacio, hdr stb
Alapból semmilyen milc kamerával nem lősz 3s exposuret állvány nélkül
-
oio1i10o
kezdő
Nem vita, azt gondolsz amit akarsz. Egyszerüen kézböl nem lehet ZV-1 II-vel sötétben semmit sem löni, mert nincs benne képstabilizálás és a maximum shutter speed 1/4 másodperc. Ehhez képest az iPhone Pro simán lött 3 másodperces long exposure fotót és az apró bemozdulásokat kikorrigálta giroszkóppal.
-
válasz
Jack72 #45673 üzenetére
hát vagy kideríted, hogy hány mm-esek a valóságban a lencsék. az 1/3" szenzornak kb 7,2 a crop factora (ami persze az oldalaránytól is függ), ebből a kettőből kb meg is van.
vagy megkeresed a telefon kameráinak a látószögét, onnan is el lehet indulni.
elindulhatsz abból a feltételezésből, hogy a főkamera általában 24-28mm ekvivalens körül szokott lenni, manapság inkább 24 (vicces, régen 50 volt a normál, a 35 nagylátó, a 24 meg már extrém szélesnek számított).
esetleg megpróbálhatod megtalálni a specifikációk közt. kamerahangsúlyosabb telefonoknál meg szokták adni, ennél nem találtam.
-
Neck
veterán
válasz
oio1i10o #45674 üzenetére
Hátööö. Ebbe a vitába itt és most nem mennék bele, ez a topic nem erre való.
Annyit megjegyeznék, hogy ha megnézed a szenzorméreteket:
12 MP, f/1.5, 26mm (wide), 1/1.7", 1.9µm, dual pixel PDAF, sensor-shift OIS
12 MP, f/2.8, 77mm (telephoto), PDAF, 1/3.4", 1.0µm, OIS, 3x optical zoom
12 MP, f/1.8, 13mm, 120˚ (ultrawide), 1/3.4", 1.0µm, PDAF
TOF 3D LiDAR scanner (depth)Akkor a telephoto mérete lepkefing a főkamerához képest. Ha ezzel a telefotóval te bucira vered a ZV1-II-t, akkor bocsi, de bennem meg felmerül, hogy nem igazán tudtad a Sonyt használni. De szívesen megnézem privátban a fotókat.
-
Jack72
aktív tag
válasz
qnadam #45672 üzenetére
"Digging a bit deeper into specs, we found that the main 50MP camera on the Moto G54 Power uses an OmniVision OV50D sensor. It's a 1/2.88" sensor with 0.612 µm individual pixels and 4-cell binning for an equivalent pixel size of 1.22 µm. The OV50D also has type 2 2x2 ML phase detection autofocus."
Ebből igazán nem derült ki számomra, hány mm. -
-
Ijk
nagyúr
válasz
Jack72 #45666 üzenetére
Nyilván nem sportfotózás, de nyaralás, családi esemény, jobb fényviszonyok között már nem feltétlen mondod meg a különbséget 4k monitoron belenagyítás nélkül. Nekem ehhez Pixel 7-nél azért raw kellett és LR-ban kidolgozva, mert minden telefonban az automatika szénné dolgozza a képet, az én szememnek mind hulladék amit kidob.
-
Jack72
aktív tag
"Persze már egész jók a legdrágább telefonok képességei"-valóban így van. Egy Spyhone-t teszteltem nem olyan régen. Csodás képek, portrék meg ilyesmik, amíg telón nézed, aztán felraktam a 17 colos laptopomra...
Aztán sport- és rendezvényfotózáson szépen el is vérzik az ilyen csodateló... -
-szabi-
addikt
válasz
qnadam #45645 üzenetére
Mivel új a gép és nagyrészt inkább fotózok ez a családi videó dolog eléggé feladja a leckét. Nem akarom elszúrni de elég tanácstalan vagyok, hogy csináljam.
Ezért gondoltam nekem a manuális dolgot nem kellene erőltetni és inkább valami autó mód.Sigma 18-50mm f2.8 nem akar olcsóbb lenni és múltkor volt róla szó ahová adott F érték nem elég ott az egy lépéssel nagyobb sem segít.
Így megint a Viltrox 25mm f1.7 körül járnak a gondolataim, sőt 56mm f1.7 is felkerült mellé.
Még akkor is beljebb vagyok árban. -
Ijk
nagyúr
válasz
kovsol #45659 üzenetére
És mai napig nem sikerült hasonlóan kompakt F2 FF gépet tervezni. Nem a váz a lényeg, abból inkább nagyobbat, X100VI méretűt preferálnék, hanem az objektív mérete. Leica Q is jelentősen nagyobb, nem is sok értelmét látom egy MILC-el szemben.
Sokkal racionálisabb lenne egyébként egy APS-C 23 f1.4 fix obis gép, mint egy turbósított X100VI, abba még talán egy IBIS is beleférne hasonló méretű 23 f1.4 obival, csak éppen RX1RIII árának kevesebb mint felébe kerülne. Szerintem jön még pár érdekes koncepció, kezdenek rájönni majd a gyártók hogy ezekkel is lehet pénzt keresni. Sokan vannak akik telefon képességénél többet szeretnének, de nem akarnak nagy MILC szettet vagy gazdagabbak megveszik a szett mellé nyaralósnak az ilyeneket.
Persze már egész jók a legdrágább telefonok képességei, de az akkor is olyan fotózási élmény mint guminővel szexelni. -
kovsol
titán
-
közben pár napja megjött a godox v1 pro (meg a 128-as sandisk kártya, az fz100 akku meg a nikon táska), most egy kicsit próbálgattam, egyelőre saját magamon. a kör alakú vakufej nekem valószínűleg nem sok pluszt fog adni, a ledes lámpácska nagy néha akár jól is jöhet, meg állítólag jóval később melegszik túl nagy teljesítményen, mint a v860ii.
és kaptam hozzá egy kiegészítő vakut is, ami plafonról visszavert fény mellé tud egy kis szemfényt adni meg arcot deríteni. aztán majd meglátjuk, mennyire számít, hogy az már nem ttl, csak manuális, még az is lehet, hogy nem számít
-
válasz
Márton #45651 üzenetére
a 7iv-ben is van flicker free, az fx3-ban viszont nincs. nemrég egy rendezvényen kolléga morgott, hogy csíkoz a ledes világítás, amit én meg tudtam oldani, nála viszont kompletten hiányzott a menüpont,
most kipróbáltam, ha nem M vagy S módban van a gép, akkor a flicker free mód se aktív (ami egyébként logikus), és a "kerek" idők közt lépked, ennek ellenére szép sima az átmenet, nem darabos.
-
-
vond
MODERÁTOR
válasz
oio1i10o #45650 üzenetére
"En is lottem mar videot auto ISO-val, de el kell fogadni, hogy mivel ezekben a kamerakban nincs shockless gain es viszonylag keves ertek van, ezert latszani fog az ugras."
Az A7III-on például pont az Auto ISO-t húzza szép folyamatosan a gép, ha manuálisan pöcögtetem, akkor látszik az ugrás.
-
Márton
nagyúr
válasz
oio1i10o #45650 üzenetére
mondjuk a zve10 II-ben van shockless WB, meg is lepődtem!
De van flickerfree mód is, vagyis a záridőt egész finom lépésenként lehet állítani, hogy ne vibráljon a lámpa vagy a kivetitett kép. Nem tudom ezt így használja-e mondjuk Aperture priority módban a kamera. A rekesz lépésköz nyilván obitól függ, ott még a szoftver esetleg tud kicsit korrigálni, amikor éppen ugrik egyet az érték. -
oio1i10o
kezdő
Nincsenek olyan szabalyok amiktol ne lehetne elterni (lasd 180-degree rule), de erdemes tisztaban lenni, hogy mi miert van, miert jobb a manual mod es miert nem szabad csodat varni attol mert "draga" a kamera. Az altalatok leirt szcenariokat is meg lehetne oldani fenyekkel ha tenyleg a video minosege lenne a prioritas, de ugye ha nincs fenyek felett kontroll, a video csak masodlagos vagy nincs lehetoseg/penz rendes fenyekre, akkor igazabol probalod kihozni a kompromisszumokbol a maximumot.
En is lottem mar videot auto ISO-val, de el kell fogadni, hogy mivel ezekben a kamerakban nincs shockless gain es viszonylag keves ertek van, ezert latszani fog az ugras. Persze a legtobb ember ezt nem veszi eszre vagy nem is erdekli, de mivel magamnak csinalom hobbibol ezert szeretek azzal mokolni, hogy a leheto legjobb minoseget probalom kihozni.
De teljesen megertem, hogy amikor valaki x+ oras rendezvenyt vesz fel eltero fenyviszonyokkal kulteren es belteren is megallas nelkul, akkor az a lenyeg, hogy minden rogzitve legyen hasznalhato minosegben, nem pedig az, hogy minden tokeletes legyen.
-
válasz
oio1i10o #45647 üzenetére
az esetek túlnyomó többségében manuális expoval videózok, ennek ellenére van helyzet, amikor nem az a célszerű, ezért írtam, hogy nem hiszek azoknak, akik általánosan kijelentik, hogy mindig így meg úgy kell csinálni valamit.
konkrét példa: volt előadás színházban, aminél egy jelenetben kellett expokorrekció, egyébként kiválóan lehozta az egészet automatán a gép, 1-2 ponton kellett csak belenyúlni utólag az alap fényelésen kívül, azt is csak kicsit.
sőt a színpad szélére tett kamera robotpilótával repülve is szinte végig használható anyagot adott.
és persze van előadás, aminél a fényesember két mondatából tudom, hogy ez nem így lesz. -
kovsol
titán
válasz
oio1i10o #45647 üzenetére
Ha nem te kontrolálod a fényeket teljesen akkor az is nézhet ki szarul ha jön egy felhő aztán full alulexpós lesz a videó egy része, és azt meg nem hiszem el neked, hogy te mondjuk manualisan finomabban leköveted ISO növeléssel vagy ND filter tekergetéssel, mint a gép tenné. Azért nem írnám le igy szabálynak hogy minden is legyen manual minden szituációban.
-
oio1i10o
kezdő
válasz
qnadam #45645 üzenetére
A manual mód az expozícióra vonatkozik, ott pedig tényleg csak ez játszik, ha jó minöséget akar az ember. Ha felvétel közben megváltoznak a fényviszonyok akkor nem akarod, hogy a kamera elkezdje magától rángatni a rekeszt, záridöt, fehéregyensúlyt vagy az ISO-t, mert látszani fog a videóban és nem lesz szép.
Operatöri irányból megközelítve: ISO-t mindig baselinera állítjuk, hogy a lehetö legkevesebb digitális zaj legyen. Shutter speeddel a mozgás folytonosságát tudod befolyásolni (lásd shutter angle), de általában a framerate kétszeresét szokták használni ha a természetesség a cél. A rekeszérték kompozíciós eszköz amivel a mélységélességet állítod. Az utóbbi kettö változtatása a videó hangulatát befolyásolja, az elsö pedig a minöség miatt fix, szóval marad a manual mód+lámpa/ND filter ha fontos a minöség és nem ideálisak a fényviszonyok.
-
-
Ijk
nagyúr
válasz
kovsol #45642 üzenetére
Itthon hivatalos formában 1,4M az A7CR, szóval ahhoz mérd az itthoni árát.
Az X100vi obija kb. ugyan azt a felbontast, élességet tudja. De mégis kisebb pancake obi, van tilt screen, IBIS és harmadaba kerül. Nincs kérdés melyik éri meg jobban. Viszont RX1RIII különlegessége az F2-es FF obi ilyen pici méretben és a Sony AI Af, megha az af motor le is fojtja valamennyire.
Azért jó lenne egyszer kiberelni pár napra. -
-szabi-
addikt
válasz
Márton #45624 üzenetére
Rátenni egy lut-ot a videós programban nem igényel semmi pluszt, ellenben a stabilizálással. Nem sokat teszteltem videót még de a különbség nekem sem jött át.
Youtube a6700 best video settings szakemberek mind azt mondják videózást csak manuális beállításokkal.
Én meg kicsit értetlenül nézek, megvettem a minden jóval felszerelt kamerát aztán tegyem manuális módba!?#45627 oio1i10o
Resolve-t nemrég tettem fel, nem igazán áll kézre. Eddig Shotcut-ot használtam. -
m3ss
veterán
ja multkor lattam, hogy irtad ezt az uj rx-et, rakerestem es nem hittem el, hogy mennyibe kerul az uj
en hobbizni biztos valami ilyesmit gepet hasznalnek, regebbit. de persze megertem a bokeh iranti sovargast is
meg en is voltam olyan lelkes, hogy nd szuro, allvany, obi rengeteg meg mindent is vittem...most mar kb zsebrevagnek egy ilyet
nekem azert sok helyen jo a fenyero. nem csak a hattermosast nezem. sokszor fotozok sotetben, szurkuletkor, vagy olyan szituacioban ahol jol jon ha nem vakuzok, pl tanc ha jo fenyek vannak es kell a gyors zarido sotetben, csillagszoro, gyertyafeny, de kb. mindenhol ki lehet hasznalni egy eskuvon az 1.2/1.4 fenyerot. kicsit hianyzik is amugy a 20 1.4 ilyesmi miatt...persze rugalmassagban, sokoldalusagban sehol sincs a 17-28 2.8-hoz kepest.
ha vegtelen budget lenne biztos 1.2-ot vennek, ki tudnam hasznalni. de 1.2 vs 1.4 valoban nem akkora nagy diffi. mar evek ota le akarom cserelni az 55 1.8-at...
1.4 gm mennyiert volt legolcsobban? akar uj, akar hasznalt? -
Ijk
nagyúr
Ha nem vagy őrült maximalista háttérből kiemeles terén akkor 100% 50 1.4gm. Olcsóbb, kisebb, könnyebb, talán hajszalnyit még élesebb is. Nekem van ilyen elborult fixaciom f1.2 üvegek iránt, de még én is el szoktam bizonytalanodni. F2 az a határ nálam ami még jó szeparaciot ad, aztán ha megnezed a méretüket, árukat 1.2, 1.4-hez viszonyítva akkor az f1.8-f2 az aranykozep út. Jó lenne Gfx100rf-ben is f2.5 induló fenyero de másik oldalon pont a hordozhatósagat nyirna ki. Gondolkoztam rx1riii-ra cseren pont f2 miatt, de a tilt screen hiánya ami kinyirta nálam azt a gépet. Marad a7iii f1.4, f1.2 50-essel ha hattermosni szeretnék, úgy fest 1 gép sehogy sem tudja az igenyeim kielegiteni.
-
m3ss
veterán
amugy semmivel nem egyedibb, mint a 35 gm. hasznaltam mind2ot ugyanazon a fotozason, dolgoztam fel a kepeket, meg sem tudom kulonboztetni oket. marmint szinben, wb-ben, kontrasztban, ellenfeny kezelesben mind2 full ugyanolyan, sose dolgoztam meg fel ugy anyagot, hogy tenyleg minden kep ugyanugy nezzen ki. ehhez kepest samyang, zeiss meg +25 contrast + 5-10 dehaze a gm-ekhez kepest, es wb is mindig kicsit el van csuszva. tamron 28-75 ver2 legalabb kontrasztosabb, de az is elut siman gm-tol.
mmint nyilvan az 1.2 meg a gyutav miatt jobban mos, de sztem popra is hasonlo a ket uveg. az 50 1.2 gyorsabban fokuszal. amugy nagyon kellene egy 50 1.2 vagy 50 1.4 nekem is...iszonyat jo az az obi. ne lenne ilyen draga.. -
kovsol
titán
Viltrox most egészen kinőte magát. Szerintem jót tesz a rendszernek ez. Anno mikor a Tamron kijött a 28-75f2.8 -al az is hatalmasat lökött. A7III mellé végre volt egy budget standard zoom értelmezhető képminőséggel.
Kíváncsi vagyok mikor hoz ki a Viltrox 50mm -re is valami pro üveget.
16mm f1.8
35mm f1.2
85mm f1.4
135mm f1.8El tudnék képzelni még egy 50 akár egy 105mm -t.
-
kovsol
titán
-
-
-szabi-
addikt
válasz
Márton #45620 üzenetére
Én nem vettem még másik obit, esélyes megpróbálkozom 18-135-el.
Sony Look Profile (3D LUT) fájlokat már valamelyik youtube videó ajánlotta.
Te log rögzítesz és utólag lut? -
Jack72
aktív tag
Én a Sigma 70-200mm f/2.8 DG DN OS Sports akcióra várok. Jó lenne megcsípni egy kedvező árat.
-
kovsol
titán
Új Sigma objektívek:
📸 Sigma 135mm F1.4 DG II | Art
📸 Sigma 35mm F1.2 DG II | Art
📸 Sigma 20-200mm F3.5-6.3 DG | ContemporaryÚj Sigma 135mm F1.4 DG | Art | Sony E és Leica-L bajonettel:
Világelső AF 135mm F1.4 objektív – forradalom a portréfotózásban!Ára: 759.890 Ft
Új Sigma 35mm F1.4 DG | Art | Sony E és Leica-L bajonettel:
Klasszikus gyújtótáv, Art széria minőségbenÁra: 599.890 Ft
Új Sigma 20-200mm F3.5-6.3 DG | Contemporary | Sony E és Leica-L bajonettel
Sokoldalú zoom – egy objektív szinte minden helyzetre.Ára: 359.890 FtAz a 20-200 most beinditotta a fantáziám rendesen
Igaz a 28-200 fényerősebb, de a 20-as kezdő azért elég jó.
-
norbert1998
nagyúr
Megjött a Tamron 70-200 2.8, nagyon gyors tesztek összefoglalója: Sokkal élesebb még telekonverterrel is, mint a régi 200-400 5.6 akár nélküle is! Nagyon durva
100% crop screenshotok jpg-ről
Tamron 200-400 @400/5.6
Tamron 70-200 @200/2.8 + 2x converter
Tamron 70-200 @2.8 +2x+1.4x (2,8x) converter -
zsida.kornel
tag
Sziasztok, 2 éve áll a polcomon egy PZ 18-105 F4 FF-re váltás miatt, most el szerettem volna adni, feltünt hogy van némi por a frontlencse mögött, és 1 helyen minimális kezdődő gomba. Ezt hol, és kb mennyiért tisztítják? Bárkinek van vele tapasztalata? Nem szeretnék senkit átverni vele.
-
m3ss
veterán
vkinek nincs egy legalabb 200mm-es obija kolcson egy napra?
focit kellene fotoznom. tudnek kolcsonadni mas obit cserebe, ha esetleg az erdekes lehet, vagy vmennyi zsetont? amugy mennyiert lehet obikat berelni?
kecskemeten lenne a fotozas, de bp-rol megyek. -
Ijk
nagyúr
válasz
kovsol #45609 üzenetére
Engem csak az bosszant hogy manuálban megoldható simán, de highlight weight fénymérésben vagy expo kompenzációval nem, mármint hogy ugyanúgy tudj komponálni és fókuszálni mint manuálban kikapcsolt élőkép effekttel. Ha deríteni kell akkor is manuálban csinálom vakuval, belőve iso-t, rekeszt, zársebességet.
-
kovsol
titán
milyen objektív van rajta? f2 ről gondolom nem tud már hova nagyon kinyitni, hogy többet lásson. Amúgy ezt a szituációt kellene megoldani egy kis derítéssel.
Amúgy annyira sötét az a rész, hogy nyilvánvaló, hogy -3EV nél nagyobb az eltérés a képen. Amúgy meg be kell állitani a zebrát, hogy mutassa mi fog kiégni RAW-ban. By default csak egy jpeg élőképet látsz. Én azt használom, és akkor tudom mi az ami már RAW-ből se menthető.
-
Ijk
nagyúr
válasz
kovsol #45603 üzenetére
Igen, ez be van programozva gyorsgombra, viszont nem sokat ér:
Videó
Ha átrakom ahogy a videóban is normál mátrix mérésre akkor látszik minden AF is találja a szemet, de highlight-ban töksötét az egész, szinte fókuszálni sem lehet, teljesen mindegy ki vagy bekapcsolva van a beállítás. -
Ijk
nagyúr
Amikor highlight weight fenymerest hasznaltok, vagy akár csak szimplán A módban lehuzzatok az expo korrekciót, hogy lehet beallitani a keresőt hogy lássak is valamit? Másik probléma hogy nem tudom hova fókuszálok és AF sem talál a koromsotet képen.
Ugye van egy olyan beállítás hogy manuális módban mutassa a helyes expoziciot vagy ne, de az csak manuális módban megy.
Rendszeresen kinlodtam már ezzel, csak mindig elfelejtek utánanézni mi a megoldás. -
pdave
aktív tag
válasz
qnadam #45600 üzenetére
Price and Availability
So far the only listing we’ve found is at CineGearPro.co.uk, marked "Sold out" and priced at $219 ex VAT. If that sticks, a US price around $249 seems likely, but availability is still unclear.
cameradicision.com oldalról
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman N4 Plus FSP 400W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest