Új hozzászólás Aktív témák
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888 #8062 üzenetére
Anno 6-os MPS első lököst kerestem, felhívtam, közölte is a fazon (főnök), hogy természetesen van, több is, tökéletes állapotban, kompletten 150-ért. Ez egyik nap délután 16:30-kor volt, másnap vidékről hajnalban indulva nyitásra érkeztünk, hogy nehogy esetleg más levadássza. Kiderült, hogy amiről beszéltünk, annak nyoma sincs, az egyik srác mondta, hogy valahol látott valami leharcoltat, de az sincs egyben, de talán tud hozzá összevadászni rácsot, ködlámpát és keretet. Ezután kiderült, hogy ködlámpa nincs, az állapota közel sem tökéletes az összeszedett cuccoknak, és még így is rámondta a 150-et... Ha nem a feleségem kocsijához kellett volna, akkor elküldtem volna oda, ahonnan jött, mert így minimum duplán leszopatott.
-
tobias88888
őstag
Én talán a https://mazdabonto.com/ -tól szereztem (felhívtam őket és egyből mondták hogy mi van éppen nekik)
-
BaLee
addikt
Néztem én is Ali-n, a Mazda 3 BP (2019-) manual szérián is ugyanúgy cserélendő mint az előtte lévőkön? Sok váltógombnál csak 2019-ig írják a kompatibilitást és ami érdekes, hogy gyári alkatrészként is külön van maga a bőr váltógomb rész és külön rá a kupak a számozással.
Ez tetszene, meg elvileg bőr is de nem tudom jó-e rá:
[link]#8056 tobias88888: megkérdeztem bontóban de nem sok esélyt látok rá, várok még választ, ebayen van egy bontott, de kb. ugyanolyan ramatyul néz ki mint az enyém és ~40k
-
troland26
őstag
Sziasztok,
180.000 Km nél szükséges valamilyen alkatrészt a szokásos kopó alkatrészeken kívűl illetve folyadékokon kívűl cserélni? Amiket cseréltem az utóbbi időben: olaj, szűrők, gyertyák, fék tárcsa+ betét, váltófolyadék, fékfolyadék. Szükséges esetleg cserélni még valamit? Nincs tapasztalható probléma jelenleg. Vezérlés tényleg örök élet? Esetleg vízpumpa, bordás szíj?
2015 Mazda 3 2.0 benzin
-
BaLee
addikt
Sziasztok!
Úgy néz ki lesz egy 2020-as Mazda 3-asom (manual). Viszont a váltógombját nagyon leamortizálta az előző tulaj (gondolom a gyűrűjével). Nem csak a gombról jött le az ezüst és karcos, hanem a bőr rész és ocsmány.
Mit javasoltok? Van valami jó minőségű utángyártottra tipp?
Felújítás gondolom onnantól nem játszik, hogy nem csak bőrözni kellene. -
Debilon
addikt
van valamilyen elérhető jelmagyarázat a digitális szervizkönyvön szereplő ikonokhoz?
konkrétan ez érdekelne: (a többit kb. meg tudtam fejteni)
-
IT user
tag
Sziasztok!
Az alany egy 2006-os (GG) benzines Mazda6. Indításkor már többször hallottam egy halk zúgást a motortér felől, olyan hang, mint amikor egy szelep nyit ki/zár be vagy egy léptetőmotor dolgozna, 1-2 másodpercig tart csak a hang.
Pár napja viszont olyan a hangja, mintha beragadt volna, vagyis mintha nyitna-csukna a szelep, vagy a motor oda-vissza menne. Ezt már hosszabban csinálja, akár percekig, egészen addig, amíg kicsit be nem melegszik a motor. Sajnos felnyitott motorháztetőnél sem tudtam pontosan behatárolni, hogy honnan jöhet a zaj.
Van ötletetek, hogy mi lehet ez? -
Radnix
senior tag
Mennyiert csinalnak mostansag kox takaritast BP-en? Zavaro h motorfekezesnel nagy temporol idonkent bedobja a limp modot
-
Debilon
addikt
üdv!
2013-as 6-osban a G165 motornak van valami elrettentő dolga, mai miatt nem érdemes számításba venni?
-
dangerzone
addikt
válasz
tobias88888 #8034 üzenetére
Annyit megjegyzeskent, hogy 2025-tol kezdve 2 féle motorral jonnek mar csak:
2.5 e-Skyactiv-G - 140 PS
2.0 e-Skyactiv-X - 186 PSMindketto mild-hybrid
-
tobias88888
őstag
"Újabb" az BP gondolom. Tudtommal Európában turbós nincs belőle, legalábbis benzinből biztosan. G122vel kezdted, gondolom benzin kell. Csak mild hibrid van, ha jól emlékszem 4 féle: g122 és g150 e-skyactive-g, plusz van az -x 179L es facelift utáni 186L. G122 és g150 között a szokásos Mazda sw lebutitas van, 4000es fordulat alatt ugyan azt tudja a két motor.
-
-
mmdms
addikt
válasz
tobias88888 #8030 üzenetére
Van olyan amibe nincs kijelzo?!
BM 3-ast szeretnem ujabbra cserelni, ti melyik motorral keresnetek? Ezekbe ugyebar az elodbol a sima g120, a g122(aszem ez is ugyanaz a motor csak hibrid rasegitessel, ha nem mondjatok meg legyszi mi alapjan tudhato) illetve az X is kaphato volt, meg mostmar talan a turbomotorjukkal is veheto, ezt meg meg se neztem, az nem kell. A magasabb teljesitmenyszinteken g140 g150 g165 mi alapjan lehet tudni h a hibrid vagy a sima regi van benne? -
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #8030 üzenetére
-
-
Moleman
addikt
válasz
Orionhilles #8024 üzenetére
Ha nem extrém sok idő még 1-2 milliót összespórolni hozzá, én inkább egy BM-re szavaznék. Annyival jobb autó a BM 4.5m körül, hogy összehasonlítva szerintem nem ér meg 2.5-3 milliót egy BL. Még egy hibátlan sem, főleg nem egy ilyen foglalkozós, amit írtál.
-
Villa7
aktív tag
válasz
Orionhilles #8024 üzenetére
ha az +500k nem gond nagyjából rá is megy
-
Sziasztok!
Párommal első saját autónkat vennénk (családi WagonR+ helyére) 2.5-3 milliós sávban keresgélünk (+500k meg el van téve egyéb költségekre is). Budapest, főleg városi használat, hasonló i30/ceed modellek mellett jött szembe velünk a Mazda 3 is mint opció.
Mazda 3 BL modellek teteje az pont még belefér, egy revizor meg is nézett egy modellt nekünk, azt mondta kicsit foglalkozós, de megbízható és jó állapotú
autóvá tehető. Kérdeznélek hát titeket, hogy szerintetek ez okés-e, vagy hagyjuk inkább? Ezekre hivatkozva van realitása 150-200k alkunak?- Alvázvédelem, jelenleg még csak felületi, "vakrozsda" található rajta
- Motortartó és váltótartó bakok cseréje
- Klímahűtő cseréje, erősen korrodált és hiányoznak lamellák is
- Egyik hátsó lámpánál tömítés csere, jelenleg nagyon kis mértékű beázás nyomai láthatóakElőre is köszi!
-
aleister
veterán
válasz
Moleman #8019 üzenetére
Igazból nem feltétlenül probléma, mert a legtöbb nyák, áramköri elem 90 fokig emlékeim szerint nem károsodik. A sütőmnél 60 fok a minimum. Elektromos, légkeveréses, így elég homogén hőmérsékletet tud csinálni. Ha beállítok rajta mondjuk 80 fokot, és pár percig bent hagyom a fényszórót, akkor utána elég lehet csak a ragasztó vonalában átmenni a hőlégfúvóval.
Uher:
Simán lehet. Végül is funkciójában kb ugyanaz a kettő.RVR400:
Sajna az nincs itthon. Viszont úgy gondolom, hogy a hőállóság a halogén fényszórók esetében fontos inkább. Lednél minimális a hőtermelődés. -
Moleman
addikt
válasz
aleister #8018 üzenetére
Jaj igazad van, a sütőt még a régivágású lámpákhoz használták, az elektronika valószínűleg nem szeretné.
Akkor marad a hőlégfúvó.
Tömítési szempontból a sziló is jó lehet, kérdés, hogy legközelebb mennyire lehet majd szétszedni, ha szükség lenne rá - valószínűleg nehezen.
A gondolattal amúgy teljesen egyetértek, én is inkább egy pár ezer forintos alis modult cserélnék, mint komplett fényszórót.
-
aleister
veterán
válasz
Moleman #8017 üzenetére
Sütű esetén az elektronika nem döglendik meg? Maga az ötlet tetszik, hogy pontosan tudom beállítani a hőfokot, és homogén mód mindent egyszerre ér a hő, de tartok tőle, hogy az is kap így egy pofont, aminek nem kéne.
Nekem esélyesen a led modul adta meg magát. Kicsit olcsóbb azt megrendelni Aliról pár tízezerért, mint egy komplett fényszórót hatszázért. Na jó, bontott van olcsóbban.
Btw átlátszó sziloplaszt nem jó a tömítésre?
-
Moleman
addikt
válasz
aleister #8016 üzenetére
Hőlégfúvó és/vagy sütő.
Az előző kocsimban terveztem projektort cserélni, de sose mertem nekiállni, mert ha szétszedés közben ez a megolvadt-nyúlós butilragasztó véletlenül a foncsorra vagy a burára tapad, örökre nyomot hagy.
Ha mégis rávennéd magad, vegyél egy-két új tekercs ragasztót is, mert ilyenkor le szokták kaparni a régi maradékát és újratömítik, különben jó eséllyel nem marad vízzáró.
-
aleister
veterán
Valaki volt már olyan elvetemült, hogy szétszedte a fényszórótestet? Mazda 6 2017 full led az alany. Minden csavart kihajtottam a bura és a test között, de az előbbi meg sem mozdul. Találtam teljes szétszedős videót, de az már ott kezdődik, hogy le van szedve a bura. Sok fényszórónál hőre lágyuló ragasztószalag van a búra és a test között. Ez lehet itt is a szitú? Ha igen, mennyire lehet roncsolásmentesen szétszedni egy hőlégfúvóval felszerelkezve?
-
-
hoffman_
nagyúr
kétszer is írtam, hogy ezeket megcsinálom, meg engedélyeztem is
se funkció, se hibajel nincs.
Uyuarasy
köszönöm, ezeket megnézem este. én is arra gyanakszom, hogy nincs benne, de a 2020-as Revolution felszereltség alapján kellene tudnia.KoVee84
igen, ez a gyanús nekem. az első posztomban lévő zöld 'A' tompított ikon jelenik meg, ha előre nyomom. -
Villa7
aktív tag
válasz
hoffman_ #8004 üzenetére
Ha menüben (nagy kijelző) nincs engedélyezve nem lesz. Plusz, ahogy előttem is írták auto állásban előre kell nyomni mintha refiznél folyamatosan és utána ő majd kapcsolgatja. Ha nem működik jelzi műszerfal sárga ikonnal, van hogy ki is írja baloldara hogy miért nem jó.
-
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #8004 üzenetére
Nincs mit, ezeket talaltam meg a kezikonyveben. Olyan lehet meg, hogy nincs benne, vagy csak Forscan-el be kell kapcsolni. Van egy ukran tag a Mazda3 forumon, eleg komoly tablazatot tart karban, en anno ez alapjan kapcsoltam be az automatikus autozarat (nem volt a menuben sem).
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Uyuarasy #8002 üzenetére
köszi a tippet. ezt mostanában nem néztem, riktán mentem éjjel. a LED mozgatás biztos rendben van, azt indításnál látom. márciusban nézték utoljára, semmi hibakód nem volt.
KoVee84:
nekem is ez lenne logikus, de ha 'auto' állásban előrenyomom a kapcsolót, akkor nem reflektor lesz. csak manuális tompított állásból tudok reflektorra kapcsolni. nem gond, ha így van, csak egyrészt nem vagyok benne biztos, másrészt felettébb fura. -
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #7999 üzenetére
A magassagallitas es a LED-matrix egyebkent mukodik? Forgalomban ha utolersz valakit, akkor az elotted levo rendszamtablaja ala allitja a fenykeve tetejet, vagy a szembol erkezo auto korul "lekapcsolja" a vilagitast. video
Ha ezek mukodnek, akkor az FSC szerintem jo, viszont nem tudom mi mas baja lehetNem tudom, hogy a keke jelzolampa ilyenkor vilagit-e, vagy maradt az AUTO. (Altalaban nem hasznalom, palyan is kezzel kapcsolom inkabb, mert a szort feny miatt igy is zavaro tud lenni.)
Forscan/gyari hibakodolvasas volt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest