Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
pető bá'
#8212
üzenetére
Ma rájöttem, a vezető oldali biztonsági öv a dolog kulcsa. Ha ezt kioldod, és úgy nyitsz ajtót, akkor kerül ACC-be. És tényleg írja a manual, egész pontosan a 714. oldalon (7/61. fejezet).
Pedig esük olvasgattam, csak a hibakeresést nem, mert még ott tartottam, hogy a sok érdekes extra működését akartam megismerni (egy GD Jazzből ültem át, ott az egyetlen izgalmas dolog a tükörfűtés volt)
-
ParmaBoy
aktív tag
Elsősorban Tőled, mint szakmabeli, de nyilvánosan, hátha másnak is hasznos: 2.0skyG esetén milyen gyújtáskimaradási érték a normális? Csak a 0, vagy 1-1 egy cikluson belül becsúszhat? Mikor gyújt MIL-t, milyen értéktől? /gondolom az szélsőséges, és akkor már baj van bőven, csak érdekel/
140k környéke van a kocsiban, minden pompás, csak most olvastam élőadatot, h ideje-e diózni majd.
Vegyes felhasználás, normál tüzelőanyag /gyertya csere 90k-nál, olaj 10-15k között 0w20, nem eszi/
-
-
adamka1313
tag
Tükörfűtés az a hátsó szélvédő fűtéssel kapcsol ha arra gondolsz, és igen a magas kompreszió miatt hidegen dieseles berregő hangja van ez természetes

-
Újabb érdekes fejlemény. Megtaláltam a tükörfűtés gombját. Nincs neki. Ma reggel két percig kerestem, amíg olvadt le a szélvédő (az félelmetes egyébként, hogy ez a kétezres Skyactiv milyen gyorsan melegszik be 0 fokban is. 1 perc után már olvadt az első szélvédő alja). Időközben leesett, hogy köze lehet a hátsó ablak fűtéshez, mert a fagyból víz lett, röviddel azután, ahogy bekapcsoltam azt.
A start stop meg működik. Egész addig, amíg a vezetőoldali ajtót ki nem nyitod aktív módban (zöld jelzés). Bármelyik másik ajtó nem zavarja, csak a vezetőoldali. Ha minden csukva van, akkor áll, indul, mintha minden rendben lenne. Erre viszont nem tudok mit mondani, mert nyáron nem próbáltam ki-be szállni így. Egyszer-kétszer engedi, akkor villog az i-stop zölden. A dolog annyiból logikus, hogy leállítja az autót (most tekintsünk el attól, hogy valójában tényleg áll a motor), ha a sofőr elhagyná a helyét.
A hidegindítás elején, az első kb. 30 másodpercig minden benzines motorna olyan hangja van, mintha dízel lenne? Utána, ahogy visszaveszi a fordulatszámot, kezd emlékeztetni benzinmotorra a hangja.
-
RVR400
veterán
Az oké lenne, ha az első pillanattól kezdve úgy működött volna neki. De:
CX-3 autónk van, de a problémám nem típusspecifikus. A start-stop szórakozik velem. Eddig tök jól működött, de ahogy beállt a hideg, azt játsza, hogy leáll, majd abban a pillanatban, ahogy ajtót nyitsz, sípolás, az i-stop narancssárga lesz (nem villog), és megjelenik a check engine és a piros akku jel (meg az ajtó nyitva és öv nincs becsatolva).
Más kérdés, hogy az i-stop kicsit összetettebb rendszer alapján működik, mert több feltételnek is kell teljesülnie a működéséhez.
-
-
-
-
De, de nincs hiba. Tárolt sem. Mutatja azt is, hány kilométert ment az autó tárolt hibával, az sem változott. Időközben viszint rájöttem, hogy én értelmezem félre. Azért világít a check és az akku, mert ACC állásba került az autó (indítógomb egyszeri megnyomása).
A szíjat még nem néztem meg. Gondolod, hogy picit megcsúszhat, és elmegy az indító pozíció? Ha jól olvastam, egyszerűen fogalmazva leállításnál a generátort használja "fékként" a motor.
-
Na, az akkicsere mégsem segített. Ma megint megállt ugyanúgy i-stop helyett. Ahogy ajtót nyitottam, check Engine...az akku tuti jó, fesz is rendben. Nyárig kihúzom, aztán elviszem a Mazda Schneiderhez, a bal első lámpa jobb oldala (ahol nincs semmi) picit párásodik, és a magasságállító motor meg zörög működés közben (amit sűrűn csinál, mert automata az állítás). A motorháztetó nyitásérzékelős hack tényleg nincs másra hatással, csak a start-stopra?
-
Debilon
addikt
van arra valami lehetőség/opció, hogy erre a kis kijelzőre a víz/olajhőfokot ki lehessen íratni (mondjuk a felesleges i-stop time helyére
) :
-
mmdms
addikt
válasz
dangerzone
#8035
üzenetére
Szia!
Ezeket az infók a 3-asra értendők? Tényleg lesz 2,5-es? -
nálam jól működik 10+ éve BM M3.
akkor nem zár csak be, ha valamelyik ajtó nyitva van, miközben elmegyek a kulccsal az autótól.
ez akkkor fordulhat elő, ha az utas késlekedik az ajtó becsukásával. esetleg a csomagtartó nincs rendesen becsukva.amikor az utolsó ajtó is a helyére kerül, akkor egyet csippan, ezzel jelzi, hogy ok. utána ha távolodom, akkor bezár. ezt már megszokta a fülem, ha nem csippan visszamegyek.
amikor gyengül az elem a kulcsban , akkor szokott nehezebben észlelni. az i-stopot meg kiiktattam, csak tönkreteszi a motort.
-
Azt próbálta valaki, hogyha beindult az autó, de kiszállsz, és elmész kulccsal együtt, mi történik? Ma pont így álltam az udvarban, és bementem a lakásba, visszatérve járt a motor, csak a piros kulcsjel villogott. Bár utólag belegondolva ne álljon le, mert ha menet közben lemerül a kulcs? Bár arra kíváncsi lennék, hogy i-stop módban újraindul-e kulcs nélkül.
-
BaLee
addikt
válasz
UberMutant
#8182
üzenetére
Ha már kulcs téma. Másnak mennyire működik megbízhatóan ez az automata zárás dolog? Tök jó kényelmi extra, észreveszi a kocsi, hogy kiszállok, mert pittyeg. Becsukom az ajtót és elsétálok gyorsan áll és nem zárja be az ajtót. Ha kicsit szöszmötölök még az első kerék mellett vagy épp elkezdem elővenni a kulcsot, hogy bezárjam akkor meg szinte mindig bezárja magát.
Mondjuk túl sokáig nem figyeltem, de ilyenkor ha eltávolodsz a kulccsal akkor x idő múlva sem fogja bezárni az ajtókat? Rászoktam inkább, hogy megnyomom az ajtón azt a pontot amit kell és akkor záródik, ez is viszonylag kényelmes csak kevésbé menő ill. hülyebiztos.
-
BaLee
addikt
válasz
tobias88888
#8118
üzenetére
Nos, voltam az Ecotuningnál, Károly tényleg profi.
BP-t is tudta optimalizálni.
Ami meglepő, hogy a G122-esem már gyárilag is 138LE volt a 122 helyett, optimalizálás után pedig 167LE lett.
Ami még érdekesebb, hogy alapból a csúcs nyomaték 4000-es fordulat körül állt rendelkezésre, utána pedig már 2800-nál.
Azt a nyomatékot amit korábban 3000-nél tudott, már 1800-tól tudja illetve egy 8-10% többlet itt is összejött. Ennek örülök legjobban, mert ezt a motort alapból sem kell pörgetni (ma épp 50 alatt kérte a 6-ost...) de így még jobb lett és már 1800rpm felett megindul.Referencia is volt bőven, szóval köszi az ajánlást.
-
-
-
mmdms
addikt
válasz
tobias88888
#8178
üzenetére
Szerintem nem. Rendszeresen kiugrok hosszú utakon pislantani egyet a kocsiból és nyitott ajtóval áll, olyannyira nem indítja el h utána kuplungra se indul startot kell nyomni. A fogyasztási adatokat viszont folytatja egy útként számolva, szóval nem indításnak veszi.
Bár gondolom ez felszereltségfüggő is lehet, nálam kulcs nélküli nyitás van és ugye a kulccsal a zsebembe hagyom el az autót a pislantás erejéig.Hiába az új szoftver az autón, nekem hidegbe még mindig újraindul a kijelző, van h 2x is. Ez mitől lehet mivel próbálkozzak?
-
tobias88888
őstag
-
-
Kicseréltem az akkut, elvégeztem a kalibrálást (bár szerintem enélkül is ment volna), úgy néz ki, megoldotta a problémát. Mondjuk azt nem tudom, hogy i-stop módban áll, ha kinyitom az ajtót, normális, hogy csipog folyamatosan? Erre eddig nem figyeltem fel, mondjuk nem is nyitogattam

-
mmdms
addikt
válasz
adamka1313
#8173
üzenetére
Ez kell a bm 3-ba is? Lementem kesobb is meglegyen.
-
Megrendeltem a Rocket akkut. Ez a Q85 úgy néz ki valami típusazonosító a japán autókhoz, mert a Sebang is ezzel a típusszámmal kínálja az Ázsiai méretű start-stop akkuit.
Következő kérdésem a gyertya. Azt hittem az iridiumos Denso kell a kétezres Skyactiv motorba, de Facebook csoportban olvastam, hogy még speciálisabb (és drágább) a belevaló. Konkrétan mi kell bele?
-
A Ctek MXS-nek sincs külön EFB programja, annál is a téli programot kell használni AGM-hez. EFB-hez legjobb tudomásom szerint a normál program kell, de én néha a télit használom. (9 éve vettem az Aldiban hasonlót, minden autóm EFB-s volt azóta egy kivétellel, ami AGM.)
(Az egy helyen készülő akksik alatt a 3 márka EFB akksijait értettem.)
-
Biztos az akku a ludas, mert egy nap alatt lemerült 13.6-ról 12-re,úgy hogy állt az autó a garázsban. A kérdés, hogy Exide legyen, vagy a Rocket? Utóbbit nem ismerem, de a kapacitása és indítóárama is nagyobb kicsit ugyanakkora méretben.
Illetve vennék egy direkt AGM/EFB töltőt. A Ctek MX5 jó lehet?
-
Moleman
addikt
Az Exide nekem bevált, lassan 7 éve van bent, egyelőre bírja. De odafigyelek rá, sokat áll az autó, közben rendszeresen töltöm, ha tudom, hogy fogok menni vele valahova, előző nap is mindig töltöm.
Minden más autóba/motorba is Exide-ot vettem, ár-érték arányban szerintem jó. Ennek ellenére Mazdába lehet, hogy Rocket Q85-öt vennék, azt mondják, hogy az még jobb. -
-
Akkor körbenézek akkufronton. Emlékeim szerint az Exide nem épp alsópolcos, bár ahogy gyorsan utánanéztem, 4-5 évig mennek ezek az akkuk, aztán csere.
Más: láttam utólagos tolatókamera beszerelést. Ezen én is gondolkodom, csak azt nem tudom, hogy ha van kamera, a radar mit csinál? Állítólag ugyanúgy sípol, de gondolom nem mutatja hogy épp merre érzékel akadályt. Az AA/Carplay hubot is beszereztem (a vezetékes, type C csatisat vettem, ez elvileg tud 20 wattos PD töltést), csak még nem vett rá a lélek, hogy szétkapjam a fél műszerfalat. De a szoftverfrissítést megcsináltam, mondjuk volt egy kis cidri bennem, ráadásul én két lépcsőben végeztem (elvileg ment volna rögtön is), 59-ről először 70.100-ra (ez az utolsó, aminek még külön van a failsafe része, és ha az felmegy, onnan könnyű újrakezdeni, ha valami miatt nem sikerülne), majd innen a legfrisebbre.
-
-
Sziasztok.
CX-3 autónk van, de a problémám nem típusspecifikus. A start-stop szórakozik velem. Eddig tök jól működött, de ahogy beállt a hideg, azt játsza, hogy leáll, majd abban a pillanatban, ahogy ajtót nyitsz, sípolás, az i-stop narancssárga lesz (nem villog), és megjelenik a check engine és a piros akku jel (meg az ajtó nyitva és öv nincs becsatolva). Ami rettentő érdekes, hogy a járműállapotban nincs bejegyzés, aktív check engine lámpával ODBII-n nem tudok kiolvasni hibakódot, mert nincs, illetve a DTC sem tárol semmit ilyenkor. Naracssárga állapotban nem indul magától újra, kézzel kell indítani, akkor viszont pöccre, és eltűnik a check lámpa is.
Amit megnéztem: az akku feszültsége látszólag alacsony, 12.1-12.3V között nyugalmi állapotban. Az akkut feltöltöttem "okostöltővel", kb egy óra alatt végzett, a kapocsfeszültség ekkor 13.6V-ra állt be. Mentem vele 2km-t, ezalatt 4 alkalommal álltam meg rövid időkre, az i-stop jól működött, ami egy kicsit érdekes volt, hogy minden indulás után kb. 5 másodpercig "nincs kész" állapotban volt (csak az akku nem volt "fényes" a járműállapotban), majd utána váltott kész-re. Az ötödik alkalommal megint a fenti jelenséggel állt le.
Alapjáraton az OBD kütyü 14.4 voltot mér, a szenzoradatok alapján a vezérlő pedig 14.3 voltot.
Az akku előéletét nem ismerem, Exide EFB.
Más gond nincs, mindig azonnal indul, megy ahogy kell.
-
BaLee
addikt
Jó hír, köszi.
-
BaLee
addikt
Azt meg tudjátok mondani, hogy a 2019-es szériától a Skyactive G122-es 2 literes benzines Mazda 3-ban van részecskeszűrő? Már több oldalon mondták/írták, hogy nincs anno nekem a ChatGPT azt írta igen, de elég sokszor ír hülyeséget.
-
mmdms
addikt
[kép]
Nagyon bejon, vezetek nelkul se harapja le a mondanivalo elejet, typec csati is van rajt erosebb toltessel. Patenteltavolito keszlet csavarhuzo ket szarral es bitfejjel a kijelzo alatti csavarhoz is volt a csomagba, kabelkotozok es ragacsos szivacs a kabelre is. Csak ajanlani tudom, pontosan EZ a tipus volt alin
Na nem szemetelem tovabb a forumot
-
mmdms
addikt
Jeee. Hihetetlen mennyivel gyorsabban bekapcsol mint a regi
-
-
mmdms
addikt
válasz
tobias88888
#8149
üzenetére
A leirasban amit a forumrol kaptam ott kiemelik h 16 nal nem nagyobb 2.0-as kell. Kulon kerdeztem a 3.1-es 32-es kisebbik drive-om jo lesz-e. Azt irta h nem.
-
mmdms
addikt
Nem gondoltam h a firmware frissítés legnehezebb lépése az usb2-es pendrive beszerzése lesz. Végigjártam minden műszaki áruházat a városba, konkrétan hülyének nézik az embert ha ilyet keres. HA-n sincs, willhabenen is egyet találtam de meg kéne venni még 4 db 8 gigásat h elhozhassam, csak egybe az 5 eladó, összesen 40 €. Ennyi pénzt gyakorlatilag szemétér nem adok.
#8143 kat10: Mazda 3 2015 software update és tengernyi találat jön elő. De a fórumos srác akitől el kell kérni a telepítőt nagyon bő leírást küld a menetéről
pető bá': ezért döntöttem én is a csere mellett, képtelen valamit is tölteni, nekem van többféle szivargyujtós töltőm is, és az is ugyanilyen tetü lassu. hamburg fölé szoktam egy évbe többször is menni, nagyon nem mindegy egy 12-16 órás úton hogy tölti a telót.
-
válasz
tobias88888
#8111
üzenetére
modul csere sem kellett, mert az első wireless cuccon volt egy kis pöcök, amivel át lehetett kapcsolni wired módba
de persze már csak akkor néztem meg, amikor ideért az új
és mindenképp kellett volna cserélni, mert ez nagyon lassan tölt (merül út közben) -
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nem nagyon találtam sok infót fórumokon, hátha itt kapásból tudjátok. 2020 Mazda 6, most 5 éves a gyári akku, nem volt cserélve. mostanában leraktam, sokat áll. nem használok start/stopot, de ha esetleg megmakkan állásában az akku és beriaszt, akkor mi a megoldás? a távirányítót ha nem veszi be és manuálisan nyitom kulccsal egy gyújtáskapcsoló átfordítás vajon lelövi a riasztót? vagy akkusaru bontás? készülök a hétvégékre...
-
mmdms
addikt
válasz
adamka1313
#8140
üzenetére
Koszi, en is mindig ide lukadtam ki. Regisztraltam es irtam nekik, most varok, remelem nem tart hetekig.
-
mmdms
addikt
Kis segitseg kellene ismet.
Honnan lehet beszerezni es honnan tudom pontosan h melyik firmware kell az autora? 15-os harmas.
A menetet mar megneztem jutubon, de fogalmam sincs honnan szerezzek usb2-es pendrivot, ha jol olvastam usb3-al nem megy.
Illetve melyik verziot kell kotelezoen feltennem a legfrisebb elott, ha a jelenlegi nem is 69 azt beneztem, 59.-es verzioszamu. -
-
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#8136
üzenetére
A muanyag takarolapra ott mellette balra raul es icipicit megemeli az egesz lampahazat. Nem is vagyok benne biztos h az az oregedo szivacs ami a lampahazat szigeteli szigetel-e rendesen.
-
[kép] van még 1 kép.
Nem nagyon értem amit kérdeztél,vagy ami probléma. Csak gondoltam lefényképezem neked
a kamerát csak arra használom, hogy lássam a garázsból kitolatásnál a **** gyerekeket, akik simán az autó mögé lépnek. 10 év alatt nem tudtam meggyőzni a szülőket, hogy a garázsajtó mögött veszélyes hely van.
szóval ha csálé is ,nekem nem nagyon számít/vettem észre. -
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#8134
üzenetére
Sztem neked is beleer.
-
-
mmdms
addikt
A kamerat kevesebb mint 15 perc alatt a helyere tettem. Sima bm hatchbekken gyorsan megvan.
Ti hatulrol nezve melyik lampa helyere tettetek? En jobbra, de picit csalen all mert a kamerahaz beleer a foglalat szelebe. Masnal is ilyen? A bal felso sarok van utba
Uyuarasy: igen ez kell nekem, kozbe talaltam is itthon az a kamerahoz eleg lett, rendeltem meg a belterhez.
-
Uyuarasy
tag
Szerintem ezt a TESA bandazsszalagot vettem par eve, nekem bevalt.
-
mmdms
addikt
válasz
adamka1313
#8128
üzenetére
Persze h 69-es van a kocsin.

Ennek is utana kell akkor olvassak hogy lehet frissiteni.
Elso korbe csak a kamerat epitem be.
Esetleg valaki tudja milyen neven kell keresni azt a ragasztot ami kivul szovet, hogy a kabeleket abba tekerjem razkodaskor se legyen hangos? -
adamka1313
tag
70x , de éremes már a legutolsó 74x et feltenni az a legstabilabb
-
piny
tag
válasz
thefreeman
#8125
üzenetére
Én az előző kocsimra rakattam, ugyanebből a megfontolásból.
Maradjunk annyiban, hogy nem lettem meggyőzve, hogy ez a végső megoldás… ☹ -
Moleman
addikt
válasz
Ursache
#8121
üzenetére
& #8120 mmdms
Service manual, itt a CX-5 online kereshető formában, már nem emlékszem, hogy innen szedtem-e pdf-ben is, vagy máshonnan. Eddig minden autóhoz sikerült találnom valami ingyenes forrást, akármit is kerestem.
Kicsit hiányos amúgy, mert amerikai piacos ez a dokumentum, Európában pl a nappali menetfény teljesen máshogy van megoldva, más izzó, máshogy vezérelve, annak a kapcsolási rajzával egy angliai Mazda szervizben dolgozó ismerősöm segített - bár végül nem nyúltam hozzá.
-
Debilon
addikt
Hátha valaki tud mondani arra valamit, hogy az mitől lehet, hogy tele tankolás után benzinszag terjeng az autó hátsó része körül egész addig, amíg nem megyek kb 100-150 km-t.
Első kattanasig töltöttem most legutóbb, de így is ez van. Nincs látható benzinfolyas, utastérben nem éreztem
Mi okozhatja?
Amúgy a megtett cirka 870 km után tankoltam 53 litert, ebből kb 100 km volt a rövidebb távú menet, így 6,1es átlag számolva a g165 motorral , szerintem nem olyan rossz (autópálya nélkül)
-
BaLee
addikt
válasz
tobias88888
#8118
üzenetére
Köszi, az oldalon fent van a típus, dobok nekik egy ajánlatkérést.
-
BaLee
addikt
Anno volt itt szó róla, hogy a 2019 utáni 3-as generációban a Skyactive G122 és a G150 között csak a szoftver hangolása más. Tudtok olyan céget ahol át tudják írni a 122LE-s programját 150LE-re?
-
Jaffa75
őstag
Kérdés, hogy mire használnád, és dízel vagy benzines lenne a választás? A benzines Skyactive motorok meglehetősen jók, fogyasztásban is, illetve h nem kell a halálba forgatni őket, h menjenek is! Ahogy Moleman is írta, nagyban függ a rohadási kérdés a használattól, illetve, hogy a gyári alvázvédelmet esetleg az új tulaj megfejelte-e egy komolyabbal.
A beltér és ergonómia szerintem rendben van, elektronikailag is megbízhatóak, a korábbi modellek kijelzője nem annyira jó (napfény hatására a sarkokkal lehet gond), illetve nyilván egy 10+ éves felbontás azóta sokat fejlődött
-
Moleman
addikt
Nekem Nissan volt előtte, ég és föld a minőségérzet. Az anyaghasználat, összeszerelés, átgondoltság, szerelhetőség.
Persze ideális esetben nem kéne szerelni, de mikor megvettem, szétbontottam a fél utasteret néhány extra kábelezéshez, nagyon profi a gyári szerelési útmutató, még azt is lerajzolták egyesével, hogy melyik panelt merrefelé kell pattintani. Ehhez képest a Nissan útmutatójában egyetlen A4-es oldal volt a komplett műszerfal/középkonzol robbantott ábrája, a többit találd ki magadnak.
A rohadás erősen függ az autó múltjától, de nem rohad jobban, mint bármelyik másik márka. Az én CX-5-öm egész életében garázsban aludt, így közel 13 évesen is rozsdamentes.
Sajnos a mostani Mazda kínálat már nem nekem szól, úgyhogy előre félek, hogy milyen autót fogok tudni venni legközelebb, ami méltó utódja lehet.
-
totron
addikt
Mit mondanátok, miért jó egy Mazda? Pálfordulás történt nálam, nagyon nem volt szimpatikus hosszú évekig, de aztán egy élmény hatására egyszer csak eléggé de. Tényleg annyi rohad alulról? Mi emeli ki a többi közül?
-
válasz
adamka1313
#8109
üzenetére
az enyém még régebbi wireless, ott nem volt wired mód (mondjuk nem néztem, hogy van-e az a kis kapcsoló az SD fölött, de a leírásban nem volt benne).
most rendeltem egy csak vezetékest, már tényleg csak egy stabil működést szeretnék
ugye a vezetékelése ezeknek ugyanolyan, tehát ha már bent volt egy (kínai) modul, akkor az új már plug&play?

#8108 mmdms
nincs iPhone-om, nővéremével néha használtam, de szerintem hangutasítások nélkül, szóval nem derült ki, hogy ott most milyen a helyzet.
Illetve az enyém az egy régi modul, már nem kapható ott sem ahol vettem, lehet, hogy pont egy sz.r szériát rendeltem be anno.Szerintem szereld be, és ha nem okés, akkor legalább még tudsz reklamálni - ha meg másik modul kell, legalább már a kábelek a helyükön vannak.
-
adamka1313
tag
Nekem tökéletesen működik a wireless 2 hónapja sima usb-a( [link] , ez volt alihelper szerint a legmegbízhatóbb ezért ezt vettem ), elvileg amugy ezeket vezetékkel is kell hogy lehessen használni bár én még nem próbáltam.
-
nyepi
tag
Ha sima 2.0 vagy 2.5 benzines, akkor vidd el nyugodtan egy olyan szerelőhöz, akit ismersz és megbízol benne. Semmi extra nincs benne. Ha 2.2 SH, akkor olyanhoz, aki ismeri a típust. Bp.-n nem vagyok jártas túlzottan, de Alsónémediben Korinek Marciék elég jól ismerik.
Bocs, hogy 3 válaszban ment, de így áttekinthetőbb talán, hogy melyik kinek szól. -
nyepi
tag
válasz
adamka1313
#8093
üzenetére
Véletlenül van pont egy ilyenem. Gyári, új, bontatlan.
[kép] -
troland26
őstag
Sziasztok,
Hétvégi lagzis menet után a mazdám (mazda 3 2015 2.0) kürtje úgy gondolta, hogy felmondja a szolgálatot. Sajnos a biztosíték/relé csere sem oldotta meg a problémát. Nem gondolnám, hogy a kormány spirálkábel lenne a ludas (minden gomb müködik a kormányon). szóval magára a dudára gondolok. Vagy egyéb tipp valakitől?
Tényleg le kell venni a lököst, hogy hozzáférjek a kürthöz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Milyen monitort vegyek?
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S2 TG Cooler Master 650W
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4224
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





T0mBd1gg3R
