Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mmdms
addikt
válasz
tobias88888 #8030 üzenetére
Van olyan amibe nincs kijelzo?!
BM 3-ast szeretnem ujabbra cserelni, ti melyik motorral keresnetek? Ezekbe ugyebar az elodbol a sima g120, a g122(aszem ez is ugyanaz a motor csak hibrid rasegitessel, ha nem mondjatok meg legyszi mi alapjan tudhato) illetve az X is kaphato volt, meg mostmar talan a turbomotorjukkal is veheto, ezt meg meg se neztem, az nem kell. A magasabb teljesitmenyszinteken g140 g150 g165 mi alapjan lehet tudni h a hibrid vagy a sima regi van benne? -
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #8030 üzenetére
-
-
Moleman
addikt
válasz
Orionhilles #8024 üzenetére
Ha nem extrém sok idő még 1-2 milliót összespórolni hozzá, én inkább egy BM-re szavaznék. Annyival jobb autó a BM 4.5m körül, hogy összehasonlítva szerintem nem ér meg 2.5-3 milliót egy BL. Még egy hibátlan sem, főleg nem egy ilyen foglalkozós, amit írtál.
-
Villa7
aktív tag
válasz
Orionhilles #8024 üzenetére
ha az +500k nem gond nagyjából rá is megy
-
Sziasztok!
Párommal első saját autónkat vennénk (családi WagonR+ helyére) 2.5-3 milliós sávban keresgélünk (+500k meg el van téve egyéb költségekre is). Budapest, főleg városi használat, hasonló i30/ceed modellek mellett jött szembe velünk a Mazda 3 is mint opció.
Mazda 3 BL modellek teteje az pont még belefér, egy revizor meg is nézett egy modellt nekünk, azt mondta kicsit foglalkozós, de megbízható és jó állapotú
autóvá tehető. Kérdeznélek hát titeket, hogy szerintetek ez okés-e, vagy hagyjuk inkább? Ezekre hivatkozva van realitása 150-200k alkunak?- Alvázvédelem, jelenleg még csak felületi, "vakrozsda" található rajta
- Motortartó és váltótartó bakok cseréje
- Klímahűtő cseréje, erősen korrodált és hiányoznak lamellák is
- Egyik hátsó lámpánál tömítés csere, jelenleg nagyon kis mértékű beázás nyomai láthatóakElőre is köszi!
-
aleister
veterán
válasz
Moleman #8019 üzenetére
Igazból nem feltétlenül probléma, mert a legtöbb nyák, áramköri elem 90 fokig emlékeim szerint nem károsodik. A sütőmnél 60 fok a minimum. Elektromos, légkeveréses, így elég homogén hőmérsékletet tud csinálni. Ha beállítok rajta mondjuk 80 fokot, és pár percig bent hagyom a fényszórót, akkor utána elég lehet csak a ragasztó vonalában átmenni a hőlégfúvóval.
Uher:
Simán lehet. Végül is funkciójában kb ugyanaz a kettő.RVR400:
Sajna az nincs itthon. Viszont úgy gondolom, hogy a hőállóság a halogén fényszórók esetében fontos inkább. Lednél minimális a hőtermelődés. -
Moleman
addikt
válasz
aleister #8018 üzenetére
Jaj igazad van, a sütőt még a régivágású lámpákhoz használták, az elektronika valószínűleg nem szeretné.
Akkor marad a hőlégfúvó.
Tömítési szempontból a sziló is jó lehet, kérdés, hogy legközelebb mennyire lehet majd szétszedni, ha szükség lenne rá - valószínűleg nehezen.
A gondolattal amúgy teljesen egyetértek, én is inkább egy pár ezer forintos alis modult cserélnék, mint komplett fényszórót.
-
aleister
veterán
válasz
Moleman #8017 üzenetére
Sütű esetén az elektronika nem döglendik meg? Maga az ötlet tetszik, hogy pontosan tudom beállítani a hőfokot, és homogén mód mindent egyszerre ér a hő, de tartok tőle, hogy az is kap így egy pofont, aminek nem kéne.
Nekem esélyesen a led modul adta meg magát. Kicsit olcsóbb azt megrendelni Aliról pár tízezerért, mint egy komplett fényszórót hatszázért. Na jó, bontott van olcsóbban.
Btw átlátszó sziloplaszt nem jó a tömítésre?
-
Moleman
addikt
válasz
aleister #8016 üzenetére
Hőlégfúvó és/vagy sütő.
Az előző kocsimban terveztem projektort cserélni, de sose mertem nekiállni, mert ha szétszedés közben ez a megolvadt-nyúlós butilragasztó véletlenül a foncsorra vagy a burára tapad, örökre nyomot hagy.
Ha mégis rávennéd magad, vegyél egy-két új tekercs ragasztót is, mert ilyenkor le szokták kaparni a régi maradékát és újratömítik, különben jó eséllyel nem marad vízzáró.
-
aleister
veterán
Valaki volt már olyan elvetemült, hogy szétszedte a fényszórótestet? Mazda 6 2017 full led az alany. Minden csavart kihajtottam a bura és a test között, de az előbbi meg sem mozdul. Találtam teljes szétszedős videót, de az már ott kezdődik, hogy le van szedve a bura. Sok fényszórónál hőre lágyuló ragasztószalag van a búra és a test között. Ez lehet itt is a szitú? Ha igen, mennyire lehet roncsolásmentesen szétszedni egy hőlégfúvóval felszerelkezve?
-
-
hoffman_
nagyúr
kétszer is írtam, hogy ezeket megcsinálom, meg engedélyeztem is
se funkció, se hibajel nincs.
Uyuarasy
köszönöm, ezeket megnézem este. én is arra gyanakszom, hogy nincs benne, de a 2020-as Revolution felszereltség alapján kellene tudnia.KoVee84
igen, ez a gyanús nekem. az első posztomban lévő zöld 'A' tompított ikon jelenik meg, ha előre nyomom. -
Villa7
aktív tag
válasz
hoffman_ #8004 üzenetére
Ha menüben (nagy kijelző) nincs engedélyezve nem lesz. Plusz, ahogy előttem is írták auto állásban előre kell nyomni mintha refiznél folyamatosan és utána ő majd kapcsolgatja. Ha nem működik jelzi műszerfal sárga ikonnal, van hogy ki is írja baloldara hogy miért nem jó.
-
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #8004 üzenetére
Nincs mit, ezeket talaltam meg a kezikonyveben. Olyan lehet meg, hogy nincs benne, vagy csak Forscan-el be kell kapcsolni. Van egy ukran tag a Mazda3 forumon, eleg komoly tablazatot tart karban, en anno ez alapjan kapcsoltam be az automatikus autozarat (nem volt a menuben sem).
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Uyuarasy #8002 üzenetére
köszi a tippet. ezt mostanában nem néztem, riktán mentem éjjel. a LED mozgatás biztos rendben van, azt indításnál látom. márciusban nézték utoljára, semmi hibakód nem volt.
KoVee84:
nekem is ez lenne logikus, de ha 'auto' állásban előrenyomom a kapcsolót, akkor nem reflektor lesz. csak manuális tompított állásból tudok reflektorra kapcsolni. nem gond, ha így van, csak egyrészt nem vagyok benne biztos, másrészt felettébb fura. -
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #7999 üzenetére
A magassagallitas es a LED-matrix egyebkent mukodik? Forgalomban ha utolersz valakit, akkor az elotted levo rendszamtablaja ala allitja a fenykeve tetejet, vagy a szembol erkezo auto korul "lekapcsolja" a vilagitast. video
Ha ezek mukodnek, akkor az FSC szerintem jo, viszont nem tudom mi mas baja lehetNem tudom, hogy a keke jelzolampa ilyenkor vilagit-e, vagy maradt az AUTO. (Altalaban nem hasznalom, palyan is kezzel kapcsolom inkabb, mert a szort feny miatt igy is zavaro tud lenni.)
Forscan/gyari hibakodolvasas volt?
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nagyon ciki kérdés, de hónapok óta nem jövök rá, se Mazda fórum, se manual nem segített benne és jönnek a korán sötétedő esti autópályák. a 2018 utáni Mazda6 európai verzióiban is van HBC (High Beam Control System), Revolution modellektől. amire nem sikerül rájönnöm, hogy a távolsági fényszóró miért nem kapcsol fel automatikusan 'auto' állásban. ha sima tompított állásba rakom manuálisan és előrelököm a kart, akkor kapcsol távolságira és feljön a kék távolsági piktogram, ahogy a nagykönyv írja.
ha 'auto' állásban teszem ugyanezt, akkor zöld automata fényszóró ikont ad vissza, ilyenkor automatikusan kellene váltani SBC/HBC között, 30km/h felett, ha nincs szemben forgalom/fényforrás. ez nálam nem történik meg, nem vált fényszórók között, csak tompítottal megyek makonya sötétben is. vagy nem jól értelmezem a 'HBC'-t vagy nálam valami nincs rendben. (a beállítások között az auto HBC nincs kikapcsolva). a zöld piktogram alapesetben tompított kéne legyen, így viszont nem értem, hogy akkor 'auto' állásban nem engedne távolságira kapcsolni?
ez elvileg összefüggésben az FSC (Forward Sensing Camera) műkökdésével, de ha a szélvédőm nem koszos, a táblafelismerés rendben működik, akkora ott nem kéne, hogy gond legyen.
ha valaki meg tudja mondani, hol a user-error, hálásan köszönöm
-
Raymond
titán
Na melyikotoknek sikerult felkerulni a statesidesupercards thumbnail-re? [link]
-
Debilon
addikt
már 400 előtt ette, de akkor egyáltalán nem volt vészes, azért írtam, hogy az utolsó 30-40 ezer alatt látványosan elkezdett emelkedni
nem véletlen, hogy én is egy ideje már keresem az utódot, de hervasztó ami a piacon megy használt autó ügyben sajnos
2005-2007 évjáratú 6-osok is 6-800 ezer között mennek, nem tudom kire várnak, hogy ennyiért elviszik, ezért is keresgélek más márkában is, de reménytelennek tűnik, vagy nagy kompromisszumokkal
bontott motort én is csak úgy tennék bele, ha előtte szétszed-összerak és cserélni ami kockázatos, de ennyi pénzt biztosan nem ér az egész egy ilyen idős autónál
-
RVR400
veterán
Akkor ilyen megfontolásból a motorgenerálnak sincs értelme...
Debilon kollégának 400e-nél kezdte, szóval kérdés, hogy inkább 500-at ad egy generálra, de az autó 100e km-en belül kirohad alóla, vagy 200-at egy bontott motorért beépítéssel, ami 100e km múlva megint olajat fog zabálni, de akkor már amúgy is kipereg bölcsővel együtt.
Az a baj, hogy 25 éves autóknál még mindig úgy gondolkozunk, hogy el fog menni több százezer kilométert. Nem fog...
-
Debilon
addikt
válasz
ParmaBoy #7965 üzenetére
ez amúgy érdekes, mert én sem látom, hogy füstölne, 1-2 alkalommal láttam, hogy mintha szürkés füst szállna fel, amikor 3.-ban el lett forgatva rendesen előzés közben és váltáskor látszott csak. előtte utána nem látszott, pedig figyeltem a tükröt
motorfékre, sima lassításra semmi, de gondolom a katalizátor már halálán van az enyémben az olaj miatt
-
Debilon
addikt
válasz
#57626858 #7955 üzenetére
Jelentős olaj fogyasztás van, akkor generál, azt meg szerintem nem akarod kifizetni (mármint a normálisan megcsináltat)
Olvastam a másik topikban, hogy a PCV csere csökkenti, de ennek más baja van
Szelep szár szimeringek, valószínűleg az olaj lehúzó gyűrűk le vannak ragadva, meg a többi
Nekem 2002 1,8 van, 441 ezerrel, az utolsó 30-40 ezer alatt szépen elkezdett emelkedni az olaj fogyasztás, előtte is már fogyott belőle, de mostanra elég erős lett 😁
Szerintem vagy generál, vagy bontott motor, de azt is szét szedetnem és megcsinaltatnam
-
válasz
UberMutant #7949 üzenetére
Ja, nem...az alapokon már túl vagyok. Elemcsere, újratanítás...stb.
-
-
Sziasztok!
Mazda 3 2005 ( BK) kulcsában a távirányító egyik napról a másikra nem működik. 2 gombos távirányító, bármelyik gombot nyomom piros led villan de nem nyitja az autót.
Történt hasonló valakivel?
Mivel eladásra kerülne az autó így azért szeretném a ésszerű összeghatáron belül megoldani. Van esetleg bevált távirányító ami nem horror összeg? Első keresés elég vegyes felhozatalt dobott a Google.
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888 #7946 üzenetére
Mondjuk, amit linkeltél, az amúgy sem csukja a tükröket.
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888 #7944 üzenetére
Lehúzod a stekkert még ősszel.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #7932 üzenetére
Az eredeti kommentben lévőt, vagy a komfort modult, ki lehet kapcsolni szerintetek? Mármint hogy télen tényleg ne csukja be
-
Godfather
aktív tag
válasz
UberMutant #7940 üzenetére
magasnyomásúval. Persze óvatosan, messziről, épp csak adok neki, ha kell. És csak a külső boritást a rovarok miatt, a tükörlap felől nem nagyon piszkálom.
De különösebben nem kerülgetem, ha véletlenül arra téved a vízsugár, nem pánikolok. -
#TOTTI
őstag
Nem user error, típushiba, nekem cserélték a bal oldalit majd a jobb oldalit is garanciában, pedig azzal semmi gond nem volt. Két gondja van, rossz feszültséggel mozgatják a motort és nem a tükör mozgatással van baj hanem a behajtással, akinek nem romlott el garanciaidőben, annak majd utána fog, feltéve, ha időben kapott frissítést, akkor megúszhatja. Nem a tükörlap esik le.
Én mosom rendesen, semmi köze hozzá. Viszont ha télen kottára befagy akkor jobb nem csukogatni, fizikai akadály miatt, nekem fagyban ki van kapcsolva.
-
mmdms
addikt
válasz
UberMutant #7940 üzenetére
Sztem az mind juzer error. Amugy se mossuk a visszapillantot magasnyomasuval, a tukorlap egy borsoszem nagysagu ragasztoval van csak a helyere taknyolva minden autonal, amit szepen idovel fel fog fesziteni a viz.
-
-
Godfather
aktív tag
válasz
tobias88888 #7936 üzenetére
Erdekes ez a tukor tonkremenetel, en 5 eve minden nap nyitom zarom a tukroket, mosas utan, eso utan is, esdig semmi baja. A bal tukrot komplett csereltek, mert tavaly egy bringas letorte, de amugy hibatlanok eddig.
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888 #7936 üzenetére
Nem muszáj rákötni a tükör csatlakozóját, így a probléma megoldva. Én a 6-osnál használok hasonlót, de az 4 automatás kapcsolós. Amire nem sikerült még rávennem, hogy résnyire húzza le az ablakokat, meg néha elég csak a nyitó gombot nyomogatnom, hogy lehúzza az ablakokat (ez elvileg a nyit-zár-nyit kombóval kellene, hogy működjön). Jah, és nem egymás után húzza az ablakokat, hanem egyszerre mindet.
Árát tekintve azt mondom, hogy megérte, csak a nem tökéletes működés zavaró. -
tobias88888
őstag
válasz
Godfather #7934 üzenetére
Most olvasom és tényleg. Pedig egyszerű lett volna megcsinálni, csak elveszted a manuális üzemmódot. Tehát ha felhúzod akkor felmenne teljesen, de ha nyomsz egy le gombot akkor megáll.
Sőt, elvileg záráskor a tükröket is becsukja. Mondjuk, hogy ez jó vagy rossz, nézőpont kérdése az alapján, hogy mennyire könnyen tönkre megy a tükör ha mosás után használja az ember
Egy ideje nem volt a kocsival projekt, lehet hogy ez lesz a következő. -
Godfather
aktív tag
válasz
tobias88888 #7932 üzenetére
Szerintem automata üzemmódot nem tud varázsolni, mivel maga a kapcsoló nem alkalmas rá.
-
troland26
őstag
válasz
tobias88888 #7932 üzenetére
Szia,
Konkrétan nem ezt, de u.n komfort modult raktam már be. A távirányítóval tudod vezérelni az ablakokat le/fel húzni. (szellőztetés funkció is van kb résnyire leengedi). Kb 3 éve szereltem be semmi gond vele.
-
tobias88888
őstag
Mazda 3-hoz retro kit-et próbálta már valaki, hogy mind a 4 ablak automata módot kapjon? Elvileg zárásra is felhúzza így őket: [link]
-
anonymus89
addikt
na az idén már én is az X-Prime olajjra újítottam be a Cromax-nál elég jó áron van a 4l.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
UberMutant #7929 üzenetére
cserébe meg tudsz állni az Anna cukrászdában, én csak azért kerülök Kakasd felé ha arra járok.
-
igen a mirai obuda egy szar.
nincs mit hallgatni a másik oldalon, 12 éve ott vettem a kocsit, mindig oda vittem szervizre. a gárda lecserélődött. nem értem miért nem hív fel, ha bármi van a kocsival, korábban megtették, és bármi volt, mondtam csinálják. most is ezt mondanám, kis túlzással a pénz nem számít. csak az bosszant , hogy fel sem hívott, se a fék miatt, se most a silent miatt. és nekem van költségem , mert hozom viszemmel küldöm a kocsit ez alkalmanként 17k. értem én, hogy öreg autó, meg oda se dugom a képem, de NA.
és a hozom viszem papi , aki belsős emberük lehet, mondta, hogy azért készült el 9-re a kocsi, mert kevés a munka a nyár miatt. ráadásul a tavalyi fék dolgot műszakival együtt követték el. vagyis a műszakin átment, majd 2 hónap múlva sikított, gondolom elkopott.
már felmerült, hogy mérgemben elviszem kakasdra a kocsit. csak azért az bazi sok idő.
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant #7923 üzenetére
Ez érdekes, eddig mindig olyan sztorikat hallottam, hogy a munkafelvevő folyton féket akart cseréltetni látatlanban, már az első szerviznél is.
-
-
#TOTTI
őstag
válasz
UberMutant #7923 üzenetére
Én ma voltam 5 éves szervizen, komplett olaj, pollenszűrő, klímatisztítás, 2 óra munka és most se sikerült sokkal 100 fölé menni, eddig csak a 4. évben a műszaki miatt volt több (CX-30), nekem is jelezték a féktárcsát, de már cikkszámra be van rendelve téli kerékcserekor lesz cserélve.
-
aha, csak éppen kevés most a meló saját elmondásuk szerint.
de egy telefont megejthetett volna. így csak egy mondat van a számla végén. nekem honnan kéne tudmon mit jelent ez a hiba, milyen következményei vannak, egyáltalán mit jelent az, hogy ha kopog...az előző szerviz után kiadták a kocsit azzal, hogy legközelebb cserélni kell a féktárcsát. majd rá 2 hónapra úgy nyikorgott mint a csuda... le kellett cseréltetnem. ne mondd , hogy féktárcsájuk sincs...
-
nyepi
tag
válasz
UberMutant #7920 üzenetére
A márkaszervíz előjegyzés alapján dolgozik, nem készül arra, hogy be tudjon vállalni egy plussz két órás javítást, ráadásul gondolom nem is volt raktáron hozzá alkatrész.
Szerintem kicsit már elfogultak vagytok a márkaszervízekkel szemben. Tudnék mesélni néhány kemény sztorit a maszek műhelyekből. Sokkal több lehúzásról tudok onnan, mint a márkaszervízekben.
De nem offolok tovább, így is bocs az offért. -
Moleman
addikt
Lehet, hogy ez csak az én véleményem, de meséltem már a sztorijaimat, Nissan és Mazda oldalon egyaránt igénytelen munkát végeztek a márkaszervizek, nagyon sok pénzért.
De a legutolsó látogatáskor a "kedves kis maszek szerviz" is lehúzott, ezért 3 éve már magamnak cserélem az olajat inkább. Persze féknek/futóműnek én se állnék neki itthon, azzal majd muszáj lesz előbb-utóbb szervizbe mennem.
(A szilenteket még a lehúzós idők előtt cseréltettem a kis maszekban elméletileg gyári minőségű utángyártottra, 80k volt összesen munkadíjjal /futóműállítással együtt.)#7920 UberMutant
Az óbudai és a dél-budai Miraiban még csak vásárlási szándékkal jártam, egy lélek nem volt rajtam kívül a szalonban, ennek ellenére mindkét helyről kb kizavartak, hogy hogy képzelem, hogy időpontfoglalás nélkül akarok próbautat... Ez az elmúlt 20 évben máshol sose volt probléma. -
-
nyepi
tag
Kezdődik.
A márkaszervízben csak lehúzás megy.Két lehetőséged van. (ha csak a szilent szakadt):
-csak a szilentet cserélteted utángyártottra, (egyik vagy mindkét oldalon, ez a Te döntésed), akkor marad az első szilent és az alsó támasz, ami lehet, hogy jövőre elkezd lógni és kopogni. Ez a legköltséghatékonyabb megoldás, 20 k. körül van azt hiszem egy szilent.Mi azt hiszem 2.5 órás munkadíjjal cseréljük a két oldalt.
-komplett lengőkart cserélsz, mindkét szilent új és a támasz is új marad. Ez zsebbe nyúlósabb (gyári az most 160 k. körül van, ugy. is 70-80 azt hiszem). Ilyenkor kicsit kisebb a munkadíj, mert nem kell leverni a régi szilentet és felütni az újat.Nem fog semmi gondot okozni, ha nem rohansz vele egyből a szervízbe, én a Te helyedbe valószínűleg meg is várnám a kövi műszakit. Kanyarban lehet érezni, hogy bizonytalanabb az autó, ha szar a szilent. Ahhoz, hogy kopogjon, már extrém módon szét kell szakadnia.
(ez csak az én véleményem, de én csak szilentet cseréltetnék).
Egyébként megcsinálja bármilyen autószerelő, teljesen hagyományos, egyszerű futómű, semmi extra.
-
-
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant #7914 üzenetére
Igen, a komplett lengőkaron rajta van a 2 szilent és a gömbfej is.
A szervizestől csak annyit kérdezz, hogy elég-e a hátsó szilenteket cserélni, vagy a másik szilent/gömbfej állapota miatt érdemesebb lenne a komplett lengőkart.
-
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant #7912 üzenetére
Én párban cseréltettem a hátsó szilentet, mindkettő szakadt volt, 1 nap alatt megvolt. De semmiképp nem márkaszervizbe vinném, ott csak a lehúzás megy.
Van még egy kis szilent az első lengőkaron, na meg a gömbfej, inkább utóbbi szokott elfáradni, emiatt szokták a komplett lengőkart cserélni, hogy később ne legyen gond vele. Meg kell nézni, hogy milyen állapotban vannak.
-
ma volt márkaszervizben a 2014-es m3-asom, és azt kanyarították a számlára, hogy "jobb első futómű hátsó szilent elszakadt, ha kopog azonnal cseréltessem"
van tippetek, hogy ezeket a szilenteket, egyszerre érdemes-e cseréltetni, ha már szétszedik, vagy csak a szakadtat cseréltessem?
Továbbá, az ellenoldalt is cseréltessem? Mennyi szilent van az első futóműben?
Ezeket 1 nap alatt meg tudják vajon csinálni?Azt olvastam, hogy szétmegy az egész futómű, ha nem cserélik.
Azt már nem is mondom mennyire bosszant, hogy ott volt a kocsi és fel sem hívtak, hogy megcsinálják-e. Azon is gondolkodo, hogy hozzájuk küldjem-e vissza a kocsit, vagy keressek más szervizt
Mirai óbuda :thumbs down:
-
mmdms
addikt
Hali!
Kicsereltem az egyik kulcsba az elemet, azota nem jutok be vele a kocsiba, es inditani se sikerul. Korabban mar csereltem de ilyen nem volt. Hogy kell feltanitani ujra? 2016 mazda dráj, keyless. -
Xero
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #7905 üzenetére
Spritmonitor kamu rendszama ha nem jelenited meg.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- HP ZBook Firefly 14 Gen8 I7-1165G7 Villám Akció! 30.09.2025-ig csak 210.000ft!
- HP EliteBook 450 Gen8 Intel Core i5-1135G7 Villám Akció! 30.09.2025-ig csak 120.000ft!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest