Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nagyon ciki kérdés, de hónapok óta nem jövök rá, se Mazda fórum, se manual nem segített benne és jönnek a korán sötétedő esti autópályák. a 2018 utáni Mazda6 európai verzióiban is van HBC (High Beam Control System), Revolution modellektől. amire nem sikerül rájönnöm, hogy a távolsági fényszóró miért nem kapcsol fel automatikusan 'auto' állásban. ha sima tompított állásba rakom manuálisan és előrelököm a kart, akkor kapcsol távolságira és feljön a kék távolsági piktogram, ahogy a nagykönyv írja.
ha 'auto' állásban teszem ugyanezt, akkor zöld automata fényszóró ikont ad vissza, ilyenkor automatikusan kellene váltani SBC/HBC között, 30km/h felett, ha nincs szemben forgalom/fényforrás. ez nálam nem történik meg, nem vált fényszórók között, csak tompítottal megyek makonya sötétben is. vagy nem jól értelmezem a 'HBC'-t vagy nálam valami nincs rendben. (a beállítások között az auto HBC nincs kikapcsolva). a zöld piktogram alapesetben tompított kéne legyen, így viszont nem értem, hogy akkor 'auto' állásban nem engedne távolságira kapcsolni?
ez elvileg összefüggésben az FSC (Forward Sensing Camera) műkökdésével, de ha a szélvédőm nem koszos, a táblafelismerés rendben működik, akkora ott nem kéne, hogy gond legyen.
ha valaki meg tudja mondani, hol a user-error, hálásan köszönöm

-
Raymond
titán
Na melyikotoknek sikerult felkerulni a statesidesupercards thumbnail-re? [link]

-
Debilon
addikt
már 400 előtt ette, de akkor egyáltalán nem volt vészes, azért írtam, hogy az utolsó 30-40 ezer alatt látványosan elkezdett emelkedni
nem véletlen, hogy én is egy ideje már keresem az utódot, de hervasztó ami a piacon megy használt autó ügyben sajnos
2005-2007 évjáratú 6-osok is 6-800 ezer között mennek, nem tudom kire várnak, hogy ennyiért elviszik, ezért is keresgélek más márkában is, de reménytelennek tűnik, vagy nagy kompromisszumokkalbontott motort én is csak úgy tennék bele, ha előtte szétszed-összerak és cserélni ami kockázatos, de ennyi pénzt biztosan nem ér az egész egy ilyen idős autónál
-
RVR400
veterán
Akkor ilyen megfontolásból a motorgenerálnak sincs értelme...
Debilon kollégának 400e-nél kezdte, szóval kérdés, hogy inkább 500-at ad egy generálra, de az autó 100e km-en belül kirohad alóla, vagy 200-at egy bontott motorért beépítéssel, ami 100e km múlva megint olajat fog zabálni, de akkor már amúgy is kipereg bölcsővel együtt.

Az a baj, hogy 25 éves autóknál még mindig úgy gondolkozunk, hogy el fog menni több százezer kilométert. Nem fog...
-
Debilon
addikt
válasz
ParmaBoy
#7965
üzenetére
ez amúgy érdekes, mert én sem látom, hogy füstölne, 1-2 alkalommal láttam, hogy mintha szürkés füst szállna fel, amikor 3.-ban el lett forgatva rendesen előzés közben és váltáskor látszott csak. előtte utána nem látszott, pedig figyeltem a tükröt
motorfékre, sima lassításra semmi, de gondolom a katalizátor már halálán van az enyémben az olaj miatt
-
Debilon
addikt
válasz
#57626858
#7955
üzenetére
Jelentős olaj fogyasztás van, akkor generál, azt meg szerintem nem akarod kifizetni (mármint a normálisan megcsináltat)
Olvastam a másik topikban, hogy a PCV csere csökkenti, de ennek más baja van
Szelep szár szimeringek, valószínűleg az olaj lehúzó gyűrűk le vannak ragadva, meg a többi
Nekem 2002 1,8 van, 441 ezerrel, az utolsó 30-40 ezer alatt szépen elkezdett emelkedni az olaj fogyasztás, előtte is már fogyott belőle, de mostanra elég erős lett 😁
Szerintem vagy generál, vagy bontott motor, de azt is szét szedetnem és megcsinaltatnam
-
válasz
UberMutant
#7949
üzenetére
Ja, nem...az alapokon már túl vagyok. Elemcsere, újratanítás...stb.
-
-
Sziasztok!
Mazda 3 2005 ( BK) kulcsában a távirányító egyik napról a másikra nem működik. 2 gombos távirányító, bármelyik gombot nyomom piros led villan de nem nyitja az autót.
Történt hasonló valakivel?
Mivel eladásra kerülne az autó így azért szeretném a ésszerű összeghatáron belül megoldani. Van esetleg bevált távirányító ami nem horror összeg? Első keresés elég vegyes felhozatalt dobott a Google.
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888
#7946
üzenetére
Mondjuk, amit linkeltél, az amúgy sem csukja a tükröket.

-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888
#7944
üzenetére
Lehúzod a stekkert még ősszel.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888
#7932
üzenetére
Az eredeti kommentben lévőt, vagy a komfort modult, ki lehet kapcsolni szerintetek? Mármint hogy télen tényleg ne csukja be
-
Godfather
aktív tag
válasz
UberMutant
#7940
üzenetére
magasnyomásúval. Persze óvatosan, messziről, épp csak adok neki, ha kell. És csak a külső boritást a rovarok miatt, a tükörlap felől nem nagyon piszkálom.
De különösebben nem kerülgetem, ha véletlenül arra téved a vízsugár, nem pánikolok. -
#TOTTI
őstag
Nem user error, típushiba, nekem cserélték a bal oldalit majd a jobb oldalit is garanciában, pedig azzal semmi gond nem volt. Két gondja van, rossz feszültséggel mozgatják a motort és nem a tükör mozgatással van baj hanem a behajtással, akinek nem romlott el garanciaidőben, annak majd utána fog, feltéve, ha időben kapott frissítést, akkor megúszhatja. Nem a tükörlap esik le.
Én mosom rendesen, semmi köze hozzá. Viszont ha télen kottára befagy akkor jobb nem csukogatni, fizikai akadály miatt, nekem fagyban ki van kapcsolva. -
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#7940
üzenetére
Sztem az mind juzer error. Amugy se mossuk a visszapillantot magasnyomasuval, a tukorlap egy borsoszem nagysagu ragasztoval van csak a helyere taknyolva minden autonal, amit szepen idovel fel fog fesziteni a viz.
-
-
Godfather
aktív tag
válasz
tobias88888
#7936
üzenetére
Erdekes ez a tukor tonkremenetel, en 5 eve minden nap nyitom zarom a tukroket, mosas utan, eso utan is, esdig semmi baja. A bal tukrot komplett csereltek, mert tavaly egy bringas letorte, de amugy hibatlanok eddig.
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888
#7936
üzenetére
Nem muszáj rákötni a tükör csatlakozóját, így a probléma megoldva. Én a 6-osnál használok hasonlót, de az 4 automatás kapcsolós. Amire nem sikerült még rávennem, hogy résnyire húzza le az ablakokat, meg néha elég csak a nyitó gombot nyomogatnom, hogy lehúzza az ablakokat (ez elvileg a nyit-zár-nyit kombóval kellene, hogy működjön). Jah, és nem egymás után húzza az ablakokat, hanem egyszerre mindet.
Árát tekintve azt mondom, hogy megérte, csak a nem tökéletes működés zavaró. -
tobias88888
őstag
válasz
Godfather
#7934
üzenetére
Most olvasom és tényleg. Pedig egyszerű lett volna megcsinálni, csak elveszted a manuális üzemmódot. Tehát ha felhúzod akkor felmenne teljesen, de ha nyomsz egy le gombot akkor megáll.
Sőt, elvileg záráskor a tükröket is becsukja. Mondjuk, hogy ez jó vagy rossz, nézőpont kérdése az alapján, hogy mennyire könnyen tönkre megy a tükör ha mosás után használja az ember

Egy ideje nem volt a kocsival projekt, lehet hogy ez lesz a következő. -
Godfather
aktív tag
válasz
tobias88888
#7932
üzenetére
Szerintem automata üzemmódot nem tud varázsolni, mivel maga a kapcsoló nem alkalmas rá.
-
troland26
őstag
válasz
tobias88888
#7932
üzenetére
Szia,
Konkrétan nem ezt, de u.n komfort modult raktam már be. A távirányítóval tudod vezérelni az ablakokat le/fel húzni. (szellőztetés funkció is van kb résnyire leengedi). Kb 3 éve szereltem be semmi gond vele.
-
tobias88888
őstag
Mazda 3-hoz retro kit-et próbálta már valaki, hogy mind a 4 ablak automata módot kapjon? Elvileg zárásra is felhúzza így őket: [link]
-
anonymus89
addikt
na az idén már én is az X-Prime olajjra újítottam be a Cromax-nál elég jó áron van a 4l.

-
hoffman_
nagyúr
válasz
UberMutant
#7929
üzenetére
cserébe meg tudsz állni az Anna cukrászdában, én csak azért kerülök Kakasd felé ha arra járok.
-
igen a mirai obuda egy szar.
nincs mit hallgatni a másik oldalon, 12 éve ott vettem a kocsit, mindig oda vittem szervizre. a gárda lecserélődött. nem értem miért nem hív fel, ha bármi van a kocsival, korábban megtették, és bármi volt, mondtam csinálják. most is ezt mondanám, kis túlzással a pénz nem számít. csak az bosszant , hogy fel sem hívott, se a fék miatt, se most a silent miatt. és nekem van költségem , mert hozom viszemmel küldöm a kocsit ez alkalmanként 17k. értem én, hogy öreg autó, meg oda se dugom a képem, de NA.
és a hozom viszem papi , aki belsős emberük lehet, mondta, hogy azért készült el 9-re a kocsi, mert kevés a munka a nyár miatt. ráadásul a tavalyi fék dolgot műszakival együtt követték el. vagyis a műszakin átment, majd 2 hónap múlva sikított, gondolom elkopott.
már felmerült, hogy mérgemben elviszem kakasdra a kocsit. csak azért az bazi sok idő.
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7923
üzenetére
Ez érdekes, eddig mindig olyan sztorikat hallottam, hogy a munkafelvevő folyton féket akart cseréltetni látatlanban, már az első szerviznél is.

-
-
#TOTTI
őstag
válasz
UberMutant
#7923
üzenetére
Én ma voltam 5 éves szervizen, komplett olaj, pollenszűrő, klímatisztítás, 2 óra munka és most se sikerült sokkal 100 fölé menni, eddig csak a 4. évben a műszaki miatt volt több (CX-30), nekem is jelezték a féktárcsát, de már cikkszámra be van rendelve téli kerékcserekor lesz cserélve.
-
aha, csak éppen kevés most a meló saját elmondásuk szerint.
de egy telefont megejthetett volna. így csak egy mondat van a számla végén. nekem honnan kéne tudmon mit jelent ez a hiba, milyen következményei vannak, egyáltalán mit jelent az, hogy ha kopog...az előző szerviz után kiadták a kocsit azzal, hogy legközelebb cserélni kell a féktárcsát. majd rá 2 hónapra úgy nyikorgott mint a csuda... le kellett cseréltetnem. ne mondd , hogy féktárcsájuk sincs...
-
nyepi
tag
válasz
UberMutant
#7920
üzenetére
A márkaszervíz előjegyzés alapján dolgozik, nem készül arra, hogy be tudjon vállalni egy plussz két órás javítást, ráadásul gondolom nem is volt raktáron hozzá alkatrész.
Szerintem kicsit már elfogultak vagytok a márkaszervízekkel szemben. Tudnék mesélni néhány kemény sztorit a maszek műhelyekből. Sokkal több lehúzásról tudok onnan, mint a márkaszervízekben.
De nem offolok tovább, így is bocs az offért.
-
Moleman
addikt
Lehet, hogy ez csak az én véleményem, de meséltem már a sztorijaimat, Nissan és Mazda oldalon egyaránt igénytelen munkát végeztek a márkaszervizek, nagyon sok pénzért.
De a legutolsó látogatáskor a "kedves kis maszek szerviz" is lehúzott, ezért 3 éve már magamnak cserélem az olajat inkább. Persze féknek/futóműnek én se állnék neki itthon, azzal majd muszáj lesz előbb-utóbb szervizbe mennem.
(A szilenteket még a lehúzós idők előtt cseréltettem a kis maszekban elméletileg gyári minőségű utángyártottra, 80k volt összesen munkadíjjal /futóműállítással együtt.)#7920 UberMutant
Az óbudai és a dél-budai Miraiban még csak vásárlási szándékkal jártam, egy lélek nem volt rajtam kívül a szalonban, ennek ellenére mindkét helyről kb kizavartak, hogy hogy képzelem, hogy időpontfoglalás nélkül akarok próbautat... Ez az elmúlt 20 évben máshol sose volt probléma. -
-
nyepi
tag
Kezdődik.

A márkaszervízben csak lehúzás megy.
Két lehetőséged van. (ha csak a szilent szakadt):
-csak a szilentet cserélteted utángyártottra, (egyik vagy mindkét oldalon, ez a Te döntésed), akkor marad az első szilent és az alsó támasz, ami lehet, hogy jövőre elkezd lógni és kopogni. Ez a legköltséghatékonyabb megoldás, 20 k. körül van azt hiszem egy szilent.Mi azt hiszem 2.5 órás munkadíjjal cseréljük a két oldalt.
-komplett lengőkart cserélsz, mindkét szilent új és a támasz is új marad. Ez zsebbe nyúlósabb (gyári az most 160 k. körül van, ugy. is 70-80 azt hiszem). Ilyenkor kicsit kisebb a munkadíj, mert nem kell leverni a régi szilentet és felütni az újat.Nem fog semmi gondot okozni, ha nem rohansz vele egyből a szervízbe, én a Te helyedbe valószínűleg meg is várnám a kövi műszakit. Kanyarban lehet érezni, hogy bizonytalanabb az autó, ha szar a szilent. Ahhoz, hogy kopogjon, már extrém módon szét kell szakadnia.
(ez csak az én véleményem, de én csak szilentet cseréltetnék).
Egyébként megcsinálja bármilyen autószerelő, teljesen hagyományos, egyszerű futómű, semmi extra.
-
-
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7914
üzenetére
Igen, a komplett lengőkaron rajta van a 2 szilent és a gömbfej is.
A szervizestől csak annyit kérdezz, hogy elég-e a hátsó szilenteket cserélni, vagy a másik szilent/gömbfej állapota miatt érdemesebb lenne a komplett lengőkart.
-
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7912
üzenetére
Én párban cseréltettem a hátsó szilentet, mindkettő szakadt volt, 1 nap alatt megvolt. De semmiképp nem márkaszervizbe vinném, ott csak a lehúzás megy.
Van még egy kis szilent az első lengőkaron, na meg a gömbfej, inkább utóbbi szokott elfáradni, emiatt szokták a komplett lengőkart cserélni, hogy később ne legyen gond vele. Meg kell nézni, hogy milyen állapotban vannak.
-
ma volt márkaszervizben a 2014-es m3-asom, és azt kanyarították a számlára, hogy "jobb első futómű hátsó szilent elszakadt, ha kopog azonnal cseréltessem"
van tippetek, hogy ezeket a szilenteket, egyszerre érdemes-e cseréltetni, ha már szétszedik, vagy csak a szakadtat cseréltessem?
Továbbá, az ellenoldalt is cseréltessem? Mennyi szilent van az első futóműben?
Ezeket 1 nap alatt meg tudják vajon csinálni?Azt olvastam, hogy szétmegy az egész futómű, ha nem cserélik.
Azt már nem is mondom mennyire bosszant, hogy ott volt a kocsi és fel sem hívtak, hogy megcsinálják-e. Azon is gondolkodo, hogy hozzájuk küldjem-e vissza a kocsit, vagy keressek más szervizt
Mirai óbuda :thumbs down: -
mmdms
addikt
Hali!
Kicsereltem az egyik kulcsba az elemet, azota nem jutok be vele a kocsiba, es inditani se sikerul. Korabban mar csereltem de ilyen nem volt. Hogy kell feltanitani ujra? 2016 mazda dráj, keyless. -
Xero
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R
#7905
üzenetére
Spritmonitor kamu rendszama ha nem jelenited meg.
-
-
tobias88888
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Goddess of Victory:Nikke
- Dacia topic
- EAFC 26
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gumi és felni topik
- BestBuy topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
- További aktív témák...
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ! AKRacing Arctica gamer szék
- Bomba ár! Lenovo 14W Gen2 - AMD 3015e I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest








