Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz
hoffman_ #7717 üzenetére
Nekem beltérre Warn White-van, az is hidegebb mint a gyári, bár fényesebb is. Azzal jobban jársz talán. Bár ha sokat vezetsz éjszaka, alváskutatók szerint a kék fény a kocsiban segít az elalvás ellen
Ha a cél a csomagtartó világosabbá tétele, a fenti kittel nem sokat érsz el. Talán picivel volt világosabb, pár százalék. Sokkal jobban jársz ha veszel
- egy hamis égő szettet (mazda6hoz nem tudom melyik kell)
- 4db cob-ot (nekem a 36os illett jól a mazda3ba)
- 3 méter vezetéket (18AWG-t vettem, mert nem sokkal drágább)
- meg 10 db sorkapcsot valahonnanTeljesítményt simán bírja, pár wattosak a COB-ok. Persze szereléskor érdemes lehúzni az aksiról. Tavaly április óta megy nálam gond nélkül. Persze hogy a mazda6ban hova érdemes felszerelni nem tudom, de a 3nál van 4db furcsa rácsos kivágás amire semmire se való, oda ragasztottam fel a lámpákat.
-
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #7698 üzenetére
+1, annyi hogy nekunk lassan at kell ulni egy kombiba, mert a tetobox sem segit a helyproblemankon. Felolem a hajtas lehetne elektromos, de attol meg maradhatnanak a fizikai gomboknal, tobb szempontbol is kifejezetten taszitanak a kizarolag erintopaneles megoldasok...
-
aleister
veterán
válasz
hoffman_ #7696 üzenetére
Nem kell emiatt aggódnod, mert (ha jól emlékszem) 2027-ben jön a Mazda teljesen saját EV-je. Saját bevallásuk szerint is megkéstek az EV piacra való betöréssel, mert inkább a belső égésű motorok tökéletesítésében látták a jövőt. Technológiai hátrányba kerültek más gyártókkal szemben, akik időben fejlesztették az elektronikus autózást. Ezért kénytelen most a Mazda kooperálni Kínával. Ez egyébként szvsz egy nagyon bölcs döntés volt, hisz rövid távon tudnak így terméket hozni ebbe a szegmensbe, és időt nyertek a saját fejlesztésre. Sosem késő önvizsgálatot tartani, és elismerni, hogy hibáztak, valamint változtatni. Amennyire látom egy teljesen versenyképes alternatívát mutattak fel a 6e személyében.
Kína egyébként élen jár az akkumulátor és az önvezető szoftver fejlesztésben. Bizonyos tekintetben érzésem szerint a legjobb EV gyártók jelenleg. Mondom ezt friss Tesla tulajdonosként.
-
aleister
veterán
válasz
hoffman_ #7694 üzenetére
Nekem is vannak fenntartásaim, de nem konkrétan a 6e kapcsán, hanem bármely gyártó, bármely modelljének legelső változatát tekintve. A 6e-nél már a leírás alapján van pár dolog, amit negatívumként látok én is. Szóval tuti, hogy én csak majd 5 év múlva fogom megvenni az akkori faceliftes példányt.
-
Moleman
addikt
válasz
hoffman_ #7629 üzenetére
Én márkaszervizbe semmiképp nem hordanám vissza, brutálisan túl van árazva. Annyira nem speciális autók ezek, bárki tud rajta olajat cserélni. Még nekem is sikerült, pedig életem első olajcseréje volt.
Ha Kispest esetleg útba esik, ott tudom ajánlani az Ötkerék Bt.-t, évekig oda hordtam mindent, nagyon olcsón dolgoztak és nagyon jól.
-
nyepi
tag
válasz
hoffman_ #7145 üzenetére
Igen, kicsit nehézkes mindent tudni róluk. Folyamatosan jönnek az apró változtatások. Hozzám sem jut el egy csomó infó. Mikortól jönnek az új motorok, miben, stb.
Pl. most szembesültem vele, hogy már a CX-30-ba is pakolják a 2.5-es motort. Még én éreztem magam hülyén, hogy nem tudok róla. De sehol semmi infó. -
nyepi
tag
válasz
hoffman_ #7143 üzenetére
Na, most elbizonytalanítottál.
Szerintem van a Sky X-ben is hengerlekapcsolás, de nem tenném rá a kezem. Utána olvasok.
A BP a kasztni, a szép hármas. A Sky X is BP.szerk. Igazad van, ha minden igaz a Sky X-ben nincs hengerlekapcsolás. Bocs a fals infoért.
Ettől függetlenül, szerintem ne félj tőle, ne ez tántorítson el a 6-ostól. -
nyepi
tag
válasz
hoffman_ #7141 üzenetére
Ha M6-ot szeretnél, akkor szerintem próbálj minél hamarabb venni, befejezik a gyártását és szerintem egyre nehezebb lesz találni és drágulni is fog.
A henger lekapcsolástól szerintem ne félj, nem szokott gond lenni vele. Én eddig 2 problémás autóval találkoztam, mindkettőben korán, az első néhány ezer km.-en belül jött elő a hiba. Garanciában javítva.
Ha BP-s 3-as Mazdákat néztél, azokban mindben van már, mindegyik "mild" hibrid. -
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #6578 üzenetére
Nincs mit, orulok ha hasznos volt
Ha lesznek szimpatikus peldanyok erdemes hozzaerto ismerossel menni, hogy volt-e szetszedve vagy van-e olajfolyas/gyanusan tiszta a motorter, stb. Par patent levetelevel pedig be lehet nezni az elso kerekek mogott a kuszobhoz, ott ossze tud gyulni eleg sok sar meg falevel es ha soha nem takaritotta az elozo tulaj onnan konnyebben megindul a rozsda. Aztan atlagos szervizekben is par tiz ezer forint egy allapotfelmeres/atvizsgalas, az nem koltseg ahhoz kepest hogy milyen oraberek es alkatreszarak vannak…
-
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_ #6566 üzenetére
Hello,
a gyari infotainment szerintem uj koraban is reginek szamitott, viszont gyarilag van benne (vagy par tiz ezres raforditassal megoldhato) a vezetekes Android Auto/Carplay. Magara a fejegysegre par honapja is jott ki frissites, a gyari navi is egeszen rendben van, en custom AA-val kezdtem (MZD-AIO), aztan talan tavaly valtottam CP-re, ez mar doccenes nelkul megy. Az erinto kijelzo le lett tiltva valamelyik frissitesben talan 20km/h felett, eleinte furcsa volt de eleg jo a fizikai joystick vagy a hangvezerles.
Az enyem iden lesz 8 eves, nem 159e km korul volt benne amikor vettuk, most lesz 242e, semmilyen hibaja nem volt eddig. Eleinte tobb idom volt aztan kicsit tobbet foglalkoztam vele mint kellett volna (nevetseges csomagterizzo helyett normalis LED-szalag hatra, csomagterelvalaszto halok, kuszob- es labtervilagitas, elol-hatul dashcam, teleszkopos gepteto tartok, stb.), de a normal fenntartasahoz tankolni kell meg a kopo/fogyo dolgokat adott idonkent cserelni es "ki megy a vilagbol"
Viszonylag egyszeru a konstrukcio (ezert is valasztottuk ezt), 3000rpm felett indul meg, vezetesi stilustol fugg a fogyasztas, ha jobban taposod akkor visszavalt kettot es lehet vele elozni is
Neha erdemes magas fordulaton menni vele, a szivoszelepek nyakan kicsit kokszosodhat ha sokat megy varosban, de nem veszes igazabol az sem.
A valtoolajat hivatalosan nem kell cserelni, masok szerint pedig nyilvan kell, foleg ha az elettartam alatt nem a garanciaido veget ertjuk... Ezt van aki geppel csereli, en inkabb a gyari protokoll szerint tobbszor leengedtem es ujratoltottem, ott a szuro cserehez a teknot is le kell venni, az egy kicsit macerasabb, de szinten meg tudja ugrani barmelyik szerviz vagy egy lelkes tulaj aknaval es dugokulcsokkal.
Vannak akik kulon szoktak alvaz- es uregvedoz(tet)ni, az enyemen van valami vekony atlatszo reteg gyarilag es inkabb lemosom parszor telen is, szemmel lathatoan nem kezdte meg ki a rozsda (bar az inkabb az elso generaciokra volt jellemzo).
Egy negativumot tudok felhozni, az mondjuk eleg szubjektiv, de hiaba a bor ules, ezekben meg nincs ulesszelloztetes, ami elegge tud hianyozni nyaron, meg ezzel utolag nem sok mindent lehet kezdeni. Talan 2020/21 korul jelent meg a Mazdaknal, csak az a szeria mar bonyolodott motorikusan is...
Tipushibara egyet tudok mondani, hogy a tukorbehajto motornal van egy muanyag fogaskerek, nagy eso/mosas utan van hogy beazik es nem hajtja be a tukrot, van akinel le is daralta a fogait. Alirol par ezer forint egy erosebb fogaskerek, vagy en azt szoktam csinalni hogy olyankor 1-2 napig nem csukogatom a tukrot, szepen kiszarad es ujra mukodik rendesen.
Ha van meg kerdesed irj nyugodtan, sok sikert a kereseshez!
(mar lehet jobb a helyzet, de en par eve eleg sokaig vadasztam a megfelelo Revo Top peldanyra, vegul Wuppertalban sikerult talalni egy hibatlan autot, szerencsere nem volt surgos es nem ugrottunk bele a kompromisszumos darabokba)
#6567 focvis talan 2014-tol mar nem a sullyesztett kijelzos verziok mentek, 2016 kozepetol pedig mar volt GJ facelift is, majd jott a GL (MZD szempontjabol ugyanaz, csak szebb lett a belter is) -
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Béta iOS-t használók topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen széket vegyek?
- Napelem
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest