Új hozzászólás Aktív témák
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #1114 üzenetére
Én 2003 ban vettem zsír újonnan a hatost, Békéscsabán az Autó Expanzió Kft nél és ők is szervizelték, amit tudok róluk mondani , gyors pontos korrekt munka soha nem volt rájuk panaszom, mellesleg értenek is hozzá és az árak is megfizethetőek. Csak egy példa a múltkor , szimering szerű injektor tömítéseket cseréltem, irány a bárdi ahol azt mondták csak gyáriban van és 3 hét mire megjön. az ára pedig darabonként 6 ezer plusz áfa. Irány Békéscsaba Autó Expanzió kft, egy perc és már a kezembe is nyomta a főnök a tömítéseket, természetesen gyári és bruttó 5 ezer per darab.
-
lemmy71
őstag
Üdv Urak!
Esetleg valaki tud valamit erről az MPS ről. előélet kié mié stb. Mert a diller aranymálna díjas monológjára, nem vagyok vevő MAZDA 6 2.3 DISI MPS Turbo AWD 171.194 km! -
lemmy71
őstag
válasz SzaboZE #1290 üzenetére
Az adásvételi szerződésben az „egyéb megjegyzés” rovatba beírod hogy a jármű átvétele után , semmilyen felelősséget, beleértve garanciát és jótállást nem vállalsz, akkor onnantól szerintem halott az ügy. Mert ezt régebben, a hivatalos használt autókereskedők, belefoglaltatták apró betűvel a szerződésbe.
Köszönöm a belinkelt cikket, hasznos olvasmány!!![ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz aleister #1293 üzenetére
A cikkben „fogyasztói” szerződésről írnak ami minimum egy év szavatosságot biztosít a vevőnek. De ma a négylapos „TULAJDONJOG ÁTRUHÁZÁSI SZERZŐDÉS” a hivatalos, ez akkor minek minősül? Főleg hogy a megjegyzés rovatnál, alapba be van írva „Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette” Így a vásárlót már megint nem védi szinte semmi.
-
lemmy71
őstag
válasz raczger #1326 üzenetére
MPS hivatalos kompresszió adata. A gyári érték 12,8 bar, a minimum 8,96 bar. A maximális eltérés 2,0 bar. Amcsi mazdaspeed fórumokon ilyet olvastam, hogy 50.000 kilométerenként cirka 0.8 bárral csökken a kompresszió, én ezt egy kissé soknak tartom, mert akkor 200 ezrenként lehet gyűrűzni vagy fúratni a blokkot Gondolom ez a kopás nagyban számít a pilóta lábától és az agyától
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
Kellemesen felszerelt ez a GT, ha négyajtós egygazdás gáz nélküli és kétszázezer kilométer alatt lenne az órában (bár ezt könnyedén orvosolják a dílerek) akkor szó nélkül megvenném Amúgy vissza térve a kérdésedre, így képről nézve jót mutat, de lehet hogy élőben már más a leányzó fekvése Csak azt nem értem aki ilyen autót vásárol, annak tisztában kellene lenni a fogyasztással Miért gázosítja be, miért nem egy takarékosabb autót vásárol
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz #05304832 #1334 üzenetére
Egy 2003-as diesel hatos pihen a garázsban,(sedán 4 ajtós) még anno zsír újonnan vettem, bár már évek óta a nejem használja. Szerintem bőven megfelelő ennek is a csomagtere és nem sokkal kisseb mint az ötajtósé. Inkább a be és ki pakolás szempontjából praktikusabb az ötajtós, nekem akkor ez tetszett jobban és nem is bántam meg, a mai napig tetszik a formája, de hát mindenki a saját szájízének megfelelően választ
-
lemmy71
őstag
Az enyém 2003 –s 2.0cdte. 165 ezer van benne és ez tuti mert én vagyok az első gazdája, a kuplung gyári és még mindig olyan mint újkorában A kötelező szervizen kívül, egy darab stabilizátort cseréltem (12.000ft) de azt is azért mert nyiszogott a gömbrésze, 4 db injektor tűzkarikát (össz 1.600ft). 6db izzót durván (4.000ft) és az ablaktörlő lapátokba vettem gumit egy párszor, az legyen (5.000ft). megjegyzem hogy a távirányítóban még az eredeti japcsi elem van, csak a mikró kapcsoló részét kellet visszaforrasztanom mert egy jó párszor a földön landolt a kulcs, de azt is öt perc alatt, sk. megoldottam. Olajcsere 20 ezrenként Akkor hogy is van ez, miért is költségesebb egy diesel fenntartása ?
-
lemmy71
őstag
Sziasztok!
2003 –s 2.0 CDTE hatosba, hogy tudnám bekötni a vonóhorog visszajelzőjét, valami olcsó ledesre (Bárdi vagy Unix) ra gondoltam? Vagy esetleg van a műszerfalban gyári bekötés, ahová csak egy izzót vagy esetleg relét kellene betennem? -
lemmy71
őstag
Üdv Urak!
Erről a verdárol MPS tud esetleg valaki valamilyen infót, telefonban szép és jó azt mondja a diller nem tudom hogy érdemes felutaznom hétvégén megnézni -
lemmy71
őstag
válasz hurenzon #1840 üzenetére
Igen érdekel, írj privátban.
Szombaton voltam "körtúrán" MPS ügyben, nem akarok megbántani senkit de mindenhól csak szemetet találtam. Voltam Mirai -nál a 11 kerben, na az volt a csúcs pedig előtte beszéltem a hasznát jármű értékesítővel, aki szerint patika az autó. Nyomon követhető szerviz, náluk lett először üzembe helyezve stb. Az autónak szinte nem volt egy ép része, a felnik halálra padkázva "mind a négy", hátsó lökös összetörve, az első gány módon felszerelve, ülések kiszakadva első - hátsó, a látványtól ért sokk után már megsem hallgattam a motor hangját. Bár mint utólag kiderült, már hajtókar csapágyazva volt a kicsike, gondolom a gondos gazda állandóan figyelte az olaját és csak óvatosan használta
De láttam egy másik megkímél gépet is, ott csak az első torony volt szétszakadva, gondolom az is halálra volt kímélve[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #1844 üzenetére
Nem az álmom egy 10 éves kocsi, de sajna ezt 2007 ig gyártották. Tíz évvel ezelőtt lemaradtam róla, inkább vettem egy zsír új 6 diesel sedánt, De egy hétvégi túra autónak szeretnék egy mps-t bár nem minden áron
h1mpi
Ez tudtommal úgy van hogy "még lószar van, addig veréb is lesz" amúgy meg teljesen mindegy hogy milyen használt autóban gondolkozik az ember, bár igaz ami igaz ez a típus költségesebb mint egy normál családi sedán. De belenyúlhatsz bármelyiknél, és ráköltheted a gatyádat is, sok autó megfordult már a kezem közt, van negatív és pozitív tapasztalatom egyaránt. -
lemmy71
őstag
válasz aleister #1868 üzenetére
Köszi!
Majd rá nézek bár a hetem már full ra be van táblázva, max a jövő héten tudok érdemlegesen nézelődni. Nem igazán szeretnék megint 5 – 6 száz kilométer feleslegesen kocsikázni, egy gyönyörű karbantartott hibátlan photoshoppos példányért, mert sajna így hirdetik őket! Tisztelet a kivételnek!!!
Erről már érdeklődtem, majd ha időm engedi akkor megnézem , bár nagyon sok a kilométer[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz takikacska #2114 üzenetére
Gyári programmal elméletileg lehetséges. De miért akarod kikapcsolni, világít a lámpa, szakadt az ülőlapi érzékelő? 15 ezer egy kis doboz, csak rádugod a gyári csatlakozóra és a hiba orvosolva, vagy egy 12-13Kohmos ellenállást beforrasztasz a két vezeték közé és kész, ez csak száz forintba kerül de szigorúan csak a saját felelősegedre barkácsolj
http://www.ulesfoglaltsag.hu/mazda-6-ulesfoglaltsag-erzekelo-helyettesito-aramkor-289 -
lemmy71
őstag
"rozsdamentes" Ezen én is jót kacagtam Nepperek szoktak ilyen poént elsütni, bár ami igazán csúcs volt nálam "nagyon megkímélt, hölgy tulajdonostól, nagy piros féknyereggel" ez egy tavalyi vagy azelőtti mps hirdetés volt Nekem is van egy hatosom, 2003 ban vettem zsír újonnan, az első két télen nem használtam, volt másik autó. Megadtam neki mindent vigyáztam rá, de már kétszer volt lakatolva és nem azért mert megtörtem, azon sem látszódót semmi kívülről. Fifikás a rozsda, olyan mint a vietkong, lesből láthatatlanul támad Szóval egy 15 éves autóra ne mondjuk hogy rozsda mentes, főleg ne egy első szériás zom-zom ra, ha nem vagyunk nepperek
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2633 üzenetére
Egy neppernek azt is kell mondania, különben éhen pusztul
A rozsdafoltra visszatérve, az kiszoktuk köszörülni utána nitrozni esetleg maratni még egy kicsit. Ha jól kiköszörülöd akkor felesleges a cink spray, úgy is gittelned kell a felületet. Nem tudom milyen színnel fújod, de arra figyelj oda hogy nemeik színnek kell az aláfújó szín, különben soha nem lesz egyforma az árnyalat. De ezt egy jó "autó festék" boltban elmondják neked. A szint amikor kifújod nem kell csiszolni, nagyon rövid száradás után mehet rá a lakk több vékony rétegben. Ha poros narancsos vagy megfolyik, az nem probléma, szépen felcsiszolod és egybe polírozod az egész elemet.
Poros szerelgetők itt néz körül, régebben sok írás volt ilyen témában[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2636 üzenetére
Ha kiköszörülöd a rozsdát akkor a cink spray nem elég, oda 2K. gitt kell és "filler" töltőalapozó amit festés előtt 800 papírral vízbe csiszolsz. Te ezt a cink dolgot szerintem kevered az ónozással, a profi kasznisok szoktak ónozni, magyarul fémmel feltöltik az egyenetlenségeket. Az hogy a boltban kevertek neked hasonló szint mint az autód az egy dolog, az még kifújva száradva nem biztos hogy olyan lesz mint maga az autó árnyalata. Mert ha pl. fehér fekete vagy magenta színű alapra fújód nem úgy takar és más lesz az árnyalat, ezért mondtam az aláfújó szint, azt hogy a te Strato Blue színedhez kell e, aláfújó szín azt én nem tudom, de a festék boltban tudják. Azt "soul red" színátmenetes fényezést meg ne keverjük ide, mert az teljesen más téma. Amikor a fedőszint kifújtad, kis idő után fújhatód a lakkot több vékony rétegben, lakkozás elölt már nem csiszolsz. Ha lakk szemcsés vagy narancsos, azt vizesen P2000 papírral óvatosan megcsiszolod és majd polírozod. De nem akarlak elkeseríteni, ez a spray festés egy akril színnél még talán kivitelezhető, de egy metál színnél halál foltos lesz napfényben. Ilyen festés csak Edd China és MacGyver szokott csinálni szépen
De ha kész vagy dobj egy két képet, kíváncsi vagyok az eredményre.[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2639 üzenetére
Vidd kasznishoz az majd kifoltozza vagy íveli küszöböli stb. De ha mindenáron gányolni akarsz, akkor vegyél üvegszövetet műgyantás gittet meg alu gittet és hajrá Annak idején fénykoromban én is így "kaszniztam" helyesbítek gányoltam az első zsigulimat De lehet ebben a topicban kapsz kapsz jobb ötleteket is, ha bár itt a zöld-sárga szigszallag a nyerő Nem akarlak megbántani de ha a fékhez nem nyulúnál, akkor a kasznis munkát is felejtsd el, ez csak egy jó tanács. "Néha sokkal többe kerül az olcsóbb megoldás"
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2644 üzenetére
Nem b....gatásként írtam amit írtam, de azzal a forrasztásos taknyolással semmivel nem leszel előrébb. Értem én hogy nem akarsz a kasznis meg az egyéb munkákra már költeni nagyobb összeget. Ha mindenáron foltozni akarsz szerzel egy CO -t és te magad ki flekkeled, vagy marad üvegszál gitt esetleg alugitt és a spray festés, ha mákod van egy két évet kibír.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2660 üzenetére
Ezt neked kell mérlegelni. De egy másik használtnál is könnyedén belenyúlhatsz megint, "edények ünnepe - csöbörből vödörbe" és kezdheted előröl, lehet nem a kasznit hanem a motort hajtáslánc vagy a futómű.
Most nézem jobban a sárvédő peremedet, kasznistömítővel már azt is valaki kihúzta, csak azt anno megcsiszolták és kész, nem csodálom hogy szétrohadt. Az enyém 2003 as, garanciában 2005 ben javították mert nekem is rozsdásodott, de megívelték a sárvédőket és úgy húzták ki tömítővel, nincs is vele gondom, anno tőlük vettem ott szervizeltettem soha nem volt gondom velük.[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
-
lemmy71
őstag
Az autót nem ismerem, de a cégről van egy jó sztorim, vagy is az egyik eladójának jár a nagy pacsi Tavaly voltam náluk azon a telepen, egy mazda hirdetés révén. A képen gyönyörű volt az autó és telefonon is kulturált információt kaptam, alvázszám anyám tyúkja stb. Másnap pénz a zsebbe és irány az ismeretlen, egy vidám szombati napon felautóztunk a kereskedéshez. Nyitás előtt egy bő háromnegyed órával már ott voltunk és ahogy nyálcsorgatva álltunk a kerítés mögött, bentről az „emberünk” kiszúrt minket és azonnal kaput nyitott nekünk. Gyors bemutatkozás mellett elmondtuk miért is jöttünk, „emberünk” képben volt emlékezett, hogy tegnap velünk beszélt telefonon. Egy kissé hűvös volt a reggel, mondta hogy főz nekünk egy jó kávét és utána megnézzük a vasat. Úgy éreztem, hogy kezdődik a beetetés és mindenáron el akarja adni nekünk a verdát. Megittuk a kávét és utána a kezünkbe nyomta a kulcsot, rámutatott hogy ott van a sorban a kocsi, nyissuk ki nézzük át indítsuk be, ő majd jön később utánunk, kissé meglepődtem a fene nagy bizalomban. Tíz perc után jött is, majd beszélgetni kezdtünk de nem is arról az autóról, majd rákérdezett hogy megyünk egy próba kört, mondtam hogy bocsi de inkább kihagyom ezt az élményt. Erre a válasza „semmi probléma srácok jól döntöttetek ez az autó egy hulladék, pénzt nem ér, főleg nem annyit amennyiért áruljuk”. Sajnos a nevére már nem emlékszem, ritka az ilyen emberséges kereskedő
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz SzaboZE #2694 üzenetére
Az olasz a mediterrán éghajlat miatt, kaszni szempontjából százszor jobb mint a német - holland - osztrák társai. De viszont a kereskedésekben felvásárolt autóknak 100 ból 90 -nek vissza van csavarva az órája, az hogy adnak hozzá mindenféle papírt szervizkönyvet az semmit sem jelent, olyat csinálnak hogy a vevő elcseppen tőle és az elektronikus szervizkönyvet is mókolják Bár a németeknél is ez megy már, főleg ha valami bulgár - török stb. kereskedésből veszed. Sajnos ez benne van a pakliban ha az ember használt járgányt vásárol. A kereskedőket nem igazán riasztja vissza hogy bünti jár az óratekergetésért, bár nem igen hallottam volna hogy ezért valakit is komolyan meg "dádáztak" volna
-
lemmy71
őstag
Persze előbb utóbb úgy is kiderül de akkor már mit csinálsz, annyi bebuktad és kész Én valamikor 94 ben vettem egy Mazda 323F bg 1.8 -t, törve volt de gyönyörűen megvolt csinálva semmi gitt, meseszép "ferrari" pirosra volt újra telibe fényezve, gyári Mazda gt küszöb szpójler bbs felnik stb bitang jól nézet ki. Kecskeméten vettem friss műszaki stb. Hazahoztam másnap átírattam, egy nyarat használtam, mivel bagóért vettem ősszel meghirdettem jó pénzért hátha szakítok rajta, pik pak el is vitték valahová a Nyírségbe Hat év múlva behívattak a rendőrségre, kiderült hogy a kis mazda lopott volt Kérdezték kitől vettem, még majdnem engemet akartak megdádázni hogy nem tartottam meg az akkori adásvételi szerződést, persze a kecskeméti cég azóta már megszűnt a telephelyén lakópark épült Jó kis történet, sajnálom azt aki megvette de én semmit se tudtam az egészről
-
lemmy71
őstag
válasz dzoli87 #2711 üzenetére
Az enyém vagyis a nejemé 2003 121 pacis diesel hatos (manuál). Én most februárban innen rendeltem egy új Luk szettet, (kettőstömegű-tárcsa-nyomólap-csapágy-csavarok) Cikkszám: 600 0211 00 ez névre szóló számlával bruttó 220.000ft volt utánvéttel házhoz szállítva. Bárdinál ugyanezért a szettért kedvezménnyel bruttóba 380.000ft baráti árajánlatot adtak
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
-
lemmy71
őstag
A meleg zárt garázs az igazi ellensége az autóknak fűtött garázs annak az autónak való amit csak mutogatsz de nem használsz Nekem a dupla garázsom fűtetlen és van benne automata szellőztetés, de télen amikor hó van nem állunk be, mert még így is sok hőt ad le a két autó és hiába a szellőztetés érződik a pára, ami szépen keveredik az olvadt sóval. Legalább melegszik a kocsi még letakarítjuk a havat, öt perccel kell hamarabb kelni
-
lemmy71
őstag
Van egy 2003 diesel 121 lovas hatosom most 190.000km van benne (tutira annyi mert zsír újonnan vettem anno). Olyan hibát produkál hogy néha ha megállunk piros lámpánál kigyullad a motorelektronika lámpa és csak vánszorogva megy de néha le is áll az autó, ilyenkor gyújtás le majd újbóli indítás és megy szépen hiba nélkül, a hiba ikon is kialszik. Kiolvastattam a hibát P0093 (üzemanyag folyás, veszteség) megnéztem az injektorokat és csináltam egy tesztet a résolaj kivezetésekre benzincsövet húztam és megnéztem a mennyiségeket, de mind a négy injektornál ugyan az a mennyiség volt (Murphy törvénye hogy amikor tesztelem minden jól működik). Az lenne a kérdésem hogy a gyári mazada programmal megállapítható e hogy pontosan melyik injektorral van a baj? Most a hibakódot töröltettem, az összes elektromos csatlakozót átnéztem, tisztítottam kontakt sprayvel befújtam. Vagy esetleg más lenne a hiba Amúgy 130 ezernél cseréltem tűzkarikát, akkor bemérettem teszteltettem az injektorokat és mind a négy jó volt, csak a végük volt egy kicsit megkopva elégve, de hát a denso már csak ilyen, azt mondta Uhrin papa
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz flegga92 #2782 üzenetére
Itt van amit te keresel, iridiumos minek, nem verseny autó az
-
lemmy71
őstag
válasz zeus_2k14 #2802 üzenetére
Két három ezres kábelnél tök mindegy honnan veszed, mind kániban készül ELM327 USB OBD2
-
lemmy71
őstag
Nem maga a híd anyagával van a gond, hanem a gyári festés előkészítés és a vékony festékréteg egy nulla. Ezt ott a helyszínen lehetetlen jól lekezelni. Én a 2003 as hatosomra vettem egy rozsdás komplett bontott hátsó hidat 15K ért, az utolsó csavarig szétszedtem, mindent homokfújtam és egyesesével szépen mindent lefestettem, utána komplett kicseréltem, így csak egy szombat délelőtt kellet nélkülözni az autót. Alapozónak Mipa Aktív Primert használtam, ez egy 2K savas alapozó, majd három vékony réteg Mipa alvázvédő spray -vel lefújtam. Három éve csináltam, sehol egy rozsda folt de aki nem akar a festéssel bajlódni, az szintereztettheti is a homokfújt elemeket
-
lemmy71
őstag
válasz gothic20 #2846 üzenetére
Akkor ott nagyobb a baj, a só kegyetlen egy dolog szinte lehetetten kiszedni a fémből, a hülye labanc úgy szórja a sót mint a jó pap az áldást Ha nem homok fújatod akkor alaposan drótkefézd meg és a fém részeket ahol nincs festék, kend át, Würth rozsdaátalakítóval, az másnapra szépen kifeketedik és azt fújd át legalább két rétegben, Mipa alvázvédővel vagy valami (rücsivel lefújod) így talán egy pár évig kibírja és nem olyan drága otthon is megtudod csinálni ha van akna vagy csápos emelő. Amúgy egy vagyonért csinálják és az sem lesz örök élet
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2849 üzenetére
Igen a "facen" hirdettek anno, györ vagy veszprém már nem emlékszem valahol a nyugati régióban volt. De túl messze volt hogy elmenjek érte, látatlanban meg nem akartam elhozatni, ki tudja hogy milyen, lehet hogy egy osztrák só ette hulladék, láttam már olyat amin a rugótányér is átszakadt, így az kimaradt. Végül Békéscsabán volt egy totálkáros és abból szedtük ki. De meg van az enyém is amit kiszedtem, a rozsdától eltekintve jó állapotban van, csak felületi rozsda van rajta. Ha lesz időm akkor azt is homok fújóm, szétszedem lefestem és rendbe rakom, szilentek cseréje stb. utána meghirdetem, szerintem hamar elviszik. Bár priviben már az egyik fórumtárs érdeklődőt, hogy felújítva mennyiért adnám
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz napoleon2323 #2851 üzenetére
Inkább gyűjtsél még hozzá és 2007 től vegyél, az első szériás 2002 - 2003 - 2004 mind egy hulladék, nullára rohadva. Nekem 2003 -s van, vadi újonnan vettem vigyáztam rá garázsban állt mindent megkapott 200 ezer alatt van benne a kilométer mégis rohad, sokat küzdöttem a rozsdával Szóval nem ajánlom, a kűlső ne tévesszen meg
-
lemmy71
őstag
válasz napoleon2323 #2857 üzenetére
2003 - 2005 évjáratban, kint se várj csodát
-
lemmy71
őstag
Víz nem, de a pára szépen lecsapódik és a port és is megköti majd Vedd le a haspáncélt és tedd vissza a műanyag fedőt szerintem. Bár lehet hogy a haspáncél gyári csavarjai fullra bevannak rohadva és csak letörni tudod kicsavarni nem. Én a jó múltkor újítottam fel, szinte mind bele volt törve, kábelkötegelő fogta a haspáncélt már Kifúrtam az összes csavar és a tartófülekre 6 -s rozsdamentes lemezanyákat nyomtam és saválló lencsefejű imbuszcsavarral raktam vissza a haspáncélt. Így már soha többet nem lesz vele gond
-
lemmy71
őstag
válasz GEPESZ66 #2957 üzenetére
Nem kell ragaszkodni a márkához, alu hűtőhöz való fagyállót vegyél, pl glicosam 1000ft/kg körül van és hígítod egy kis deszt vízzel amennyire szükséges. Tudom hogy öt hat évente érdemes lecserélni, de az én 2003 -as diesel hatosomban még az van amit a gyárban beleraktak, még mindig -50 fok körüli
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen