Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26
#6999
üzenetére
Pár hónapja tettem fel én is ezt a kérdést, vegyes válaszok jöttek: [link]
Van egy orosz 3.2-vel aki oroszul beírta hogy neki szuperül működik, de felette meg valaki egyből visszaküldte. Nekem 2.1 van, de ezek után nem cseréltem le. Viszonylag drága is, telefonom aksija sem az igazi már, és aliexpress review-knál is van aki szakadozó kapcsolatról ír.(Az alapszabályt ne felejtsd, először update, utána box csere)
-
troland26
őstag
Sziasztok,
2015 Mazda3 2.0 Challenge be szeretnék AA rakni. A vezetéknélküli modul mennyire megbízható? Másik fórumban inkább a vezetékes megoldást javasolják.
-
Moleman
addikt
Én ilyen cd nyílásba kapaszkodó tartót használok minden autóban, a rádió kijelzőjét kitakarja, de amúgy nagyon bevált.
-
jUUh
addikt
Sziasztok!
2 hét múlva lesz egy nagyobb utam egy 2010-es Mazda 3-mal. A szellőzőrács szöge miatt ami itthon van autós telefontartó, az nem jó sajnos.Tudnátok ajánlani (lehetőleg nem szélvédőre ragasztósat) valami olcsó egyszerű de nagyszerűt?
Nagy segítség lenne, előre is köszönöm!
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Van egy Mazda 6 GH 2008 2.0 benzin 147HP autóm. Motorolajból mi a pontos specifikáció amit a gyár megkövetel? Gondolok itt az ACEA meg hasonló kódokra.
MOTUL 8100 Eco-nergy 5W30 olajat szeretném kipróbálni.
Eddig Total Quartz 9000 Future NFC 5W30 olajat használtam.
Köszönöm!
-
ZeroX92P
tag
Automata klíma ez így működik ez így normális, és nem nem kell évente töltögetni teljesen fölösleges pénzkidobás.
Ha valami egy év alatt számottevő hűtőközeget ereszt akkor azt javíttatni kell nem töltögetni. -
Gustavson
tag
válasz
gyuri81
#6987
üzenetére
Ugyan nem Mazda, de japán, a Mitsubishi ASX-ben ugyen ez a jelenség megvan. Tavaly nyáron a gyári kompresszor megadta magát, kicserélték egy felújítottra. A gyári és az új is kattog nálam pl 21°C-on, nagyobb sebességnél nem hallom, és nem is érzem.
Egyébként az előző autómban (Mazda 3 BK), szintén ez volt. Abban is lett kompresszor cserélve. Az is kattogott, meg az új is.
Ha fel van töltve a rendszer rendesen (évente 1x ajánlott megnézetni, nem olcsó, de megéri ebben a kánikulában), és amíg tolja a hideget, nem aggódnék. -
Az alábbi jelenséget tapasztalom az autómnál (M6 2.0 2018)
Mivel bejött ez a dög meleg, így használom a klímát. Azt veszem észre, hogy a klíma sűrűn ki-be kapcsolgat( kb fél- 1 percenként), tehát nem egyenletesen megy( vele együtt kapcsol ki-be a ventilátora is)
Egyenletesen tempónál sima úton észre lehet venni ez a kapcsolgatást, ami picit zavaró a számomra. Olyan mintha egy aprót "rántana" az autón mikor beindul a klíma. -
nyepi
tag
válasz
bmxbandita
#6985
üzenetére
Szia!
Ebből sokminden nem derül ki. Fel kell emelni és megfeszegetni. Esetleg aknában is megrángatni. Ha a lengőkar alsó támasz vagy a stabpálca nem lóg, akkor próbáljátok meg befújni a lengéscsillapító ütközőbakját wd-40-el. Ha elmúlik az lesz a ludas. Ezzel egyre sűrűbben találkozok. Ha nem, marad a lengéscsillapító/toronycsapágy/szilent kombó. -
bmxbandita
tag
Sziasztok,
Mazda6 2016 kombi tulajként fordulok hozzátok. Lassú, jobbra kanyarodásnál furcsa hangot lehet hallani a jobb első futómű felől. Tompa kopogásként tudnám jellemezni, pont ahogy az alábbi videóban is hallatszik:
[link]Tavaly ezzel a problémával voltam már szerelőnél, lengőkart cserélt. Ez történt ~10 hónapja. Úgy tűnt segített az ügyön, de az utóbbi pár hétben megint előjött, és érezhetően hangosabb is lett a dolog.
Fórumokon utána olvasva több ember is írt hasonlót, de úgy igazán senkinek nem volt konkrét válasza, hogy mi okozhatja.
Esetleg itt valakinek volt hasonló gondja, és fixen lett rá megoldás? Jövőhéten visszaviszem a szerelőhöz, ha lenne pár tipp, akkor azt mondom neki.Köszi!
-
mmdms
addikt
Milyen váltóolajat ajánlanátok 2015-ös hármas 2.0 sky kézi váltóba? Tök jó lenne ilyen dolgoknak egy összefoglaló
Kedden viszem a verdát, a tavaly cserélt első tárcsáim ráznak, fogalmam sincs mit tettek bele de nem akarok megint így járni, mazdához is az ATE, TRW jó választás? -
nyepi
tag
válasz
WasabiTrsr
#6977
üzenetére
Örülök neki.
Ilyen van, hogy a garis munkát nem vállalják?
-
nyepi
tag
válasz
WasabiTrsr
#6885
üzenetére
Szia!
Megoldódott a termosztátos probléma? -
mmdms
addikt
válasz
anonymus89
#6970
üzenetére
Engem a bose nyavajaja is elert, mar mindenkepp erdemes a karpitot es akkor a visszipillantot is levennem.
Bar lehet ezt mar szervizre bizom. -
-
ZeroX92P
tag
Nem kenés, korrózió sajnos
típusra jellemző hiba tükör belső tartószerkezete festetlen alu ami ha vizet kap a már elkorrodált alu a vízzel együtt kimosódik részben és foltot hagy.
Le kell szedni a tükröt kitakarítani és lefesteni illetve van rá hivatalos repair kit új szigetelés stb más tartós megoldása nincs.
szerk: [link] -
mmdms
addikt
Haho!
Automosas utan par nappal ha esik az eso a tukor alatt megjelenik egy koszos folyasnyom, picit kesobb a kilincseknel is, ezt hogy lehet konnyen eltuntetni? Erre gondolok:
Gondolom ez a kenes a motoros tukor szerkezetebol, mosas utan is lathato h nemigazan viszi le a mikroszalas torlo se. -
WasabiTrsr
csendes tag
Valaki vett mar esetleg Mazda 3 BP-be (2019) manualis valto gombot? Elozo tulaj nagyon megkoptatta. De aliexpressen nem nagyon jovok ra, hogy melyik a kompatilibis. Vagy ez olyan, hogy mindegyik jo? Koszi
-
piny
tag
Sziasztok!
(elsősorban Tolna/Baranya megyében) alvázvédelemre kit javasolnátok? (pickupra és személyautóra is kellene)
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26
#6958
üzenetére
Nem, könnyű nagyon. Gombot le kell tekerni meg a közép műanyagot ki kell pattintani, pár perc (2:45től lehet látni)
-
troland26
őstag
válasz
tobias88888
#6957
üzenetére
-
tobias88888
őstag
válasz
troland26
#6956
üzenetére
Váltószoknya probléma volt nálam is vásárláskor. Mazda 3hoz bontóból (google segít) szedtem talán 10 ezerért, mert a mazda szervizben rettenetes áron adták volna.
-
troland26
őstag
Sziasztok,
Váltószoknyát cserélt már valaki? Honnan érdemes? illetve elkezdett erősen kopni a bal első ülésem széle...olyan üléshuzat ami normális és nem aranyáron van létezik?
mazda3 2015 2.0
-
MaXing
csendes tag
Jelezném, hogy megoldódott a MyMazda alkalmazással kapcsolatos Verify Ownership problémám, most már tökéletesen működik. Azt mondjuk nem tudom, hogy a szervizben csináltak utólag valamit, vagy a mazda.hu -nak küldött e-mailem volt az oka, de mindenesetre örülök.
-
MaXing
csendes tag
Tapasztalt egyébként valaki olyat, hogy 190-200km/h környékén elkezdett olyan szinten rezonálni a motorháztető, hogy szinte "hullámzott"? Kicsit meghajtottam a kocsit, és hát elég ijesztő jelenség volt.
-
MaXing
csendes tag
Az a baj, hogy én eleve a szervizben kezdtem, és szerintük minden rendben, szóval kétlem, hogy bármit is tudnak vele kezdeni. Ez szívás.
-
MaXing
csendes tag
válasz
tobias88888
#6945
üzenetére
Köszönöm az információt, utánanézek! (És persze neked is Moleman!)
Mi ez a Verify Ownershippes gond? Csak nem ugyan az, mint ami nálam is fennáll? A MyMazda alkalmazásban nem tudom lekérdezni a szerviz történetét az autónak, mert azt írja, hogy nem én vagyok a tulajdonosa a Mazda adatbázisban. A márkaszerviz szerint náluk minden rendben, és a fiókom aktív, de közben mégsem működik. Írtam a Mazda.hu oldalnak is, kíváncsi vagyok a válaszra.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888
#6935
üzenetére
Kb igen, picit feketébb, tippre nem gyári hanem utólagosan fújt.
Visszaírt végre a mazda szerviz, következő szervizelés alkalmával, csak személyesen tudják javítani a "Verify Ownership" gondot (ami eddig gond nélkül működött, bár lehet bugos volt) -
anonymus89
addikt
válasz
tobias88888
#6940
üzenetére
Ez u.a a szín lenne?
-
tobias88888
őstag
6osnál nem tudom hogy van, 3asnál hátra van vezetve a kamera kábele teljesen szóval csak be kell dugni. Vezeték nélküli tolató kamerát lehet venni, de azt meg vagy töltögeted vagy valahonnan lopsz 12V-ot, plusz általában egy másik kijelző is kell hozzá, nem szerencsés. Esetleg ha rákeresel?
-
MaXing
csendes tag
GJ (Nem 3 -as, hanem 6 -os Mazda). A kijelző a műszerfalban van, és nem a tetején, mint az újabbaknál.

Úgy látom, hogy a rendszámtábla-világítás van felvértezve a kamerával annál, amit linkeltél. (ötletes) Nem akarok hülyeséget kérdezni, de olyan verzió nincs véletlenül, ahol megúszható a vezetékezés, és a videófolyam vezetéknélkül továbbítódik? Őszintén szólva én félek az ilyen jellegű munkákat magam elvégezni.
-
tobias88888
őstag
2013as BM ugye, nem BL? Ha van benne 7 colos kijelző, akkor igen, az android auto és tolató kamera is könnyen beszerelhető. Ha nincs kijelző akkor többet kell szórakozni, konfigot állítani, de az sem megoldhatatlan.
Mindkettőt lehet aliexpressről, gyors szállítással:
- Kamera a Hatchbackhez (nem tudom miért 6V-nak írja)
- AA/CP-hez meg van több fajta is, wired és wireless
A kamera beszerelése úgy 1 óra, az AA/CP inkább 3. Mindkettő nyugisan, nem sietve, nem törve, harmad ennyi idő alatt is meg lehet csinálni. -
válasz
tobias88888
#6936
üzenetére
Szerintem borzasztó ez a felni :(
Ebből mit látni? Konkrétan semmit

-
MaXing
csendes tag
Ehhez a bordóhoz tényleg tetszetős!

Láttam egy márciusi hozzászólásodban, hogy AA/Tolató kamera kis update-tel bármelyik fejegységes modellbe beszerelhető. Igaz ez egy 2013 -as Attraction -re is? Nekem a márka szervízben 200e -t mondtak a tolatókamerára, de nem biztos, hogy még kapható a típushoz. Igazából mindkettő jól jönne, de talán az Android Auto fontosabb lenne, ha valamilyen módon meg lehet csinálni.
-
tobias88888
őstag
Végre sikerült fekete felnikre váltani (215/50R17, szóval köztes megoldás). Piros színhez szerintem az a legjobb, mintha egy másik kocsi lenne:
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888
#6910
üzenetére
Április 28 óta nem írtak vissza, hamarosan megkeresnek.
-
válasz
tobias88888
#6931
üzenetére
jogos, nem találom mi alapján emlékeztem erre; itt a vonatkozó rész (pm-ből), félreértettem valamit korábban:
IF your Mazda ALREADY Has a Working CP/AA YOU DO NOT Need to Remove it's New AUX Hub or Cables, you just overwrite with this new Updated Firmware as NORMAL.
Tehát akkor ha a 70.00.367 EU N van fenn, simán mehet be a hw + kábelek. -
tobias88888
őstag
válasz
pető bá'
#6929
üzenetére
Melyik leírás írja ezt?
Két fontos dolog van verziókkal kapcsolatban:
1. semelyik 70 alatti SW nem kompatibilis az újabb AA/CP-t támogató hardware-el (nem ismeri fel az usb-t). Ezért ha 70 alatti SW van fent (pl 56), akkor előbb azt kell legalább 70esre updatelni, majd jöhet a hw csere
2. az 56.00.100 alatti verziókat nem lehet 70re updatelni közvetlenül, előtte az 56.00.100-ra kell updatelni (nem biztos hogy pontosan arra kell, de az biztosan jó köztes sw-nek) -
MaXing
csendes tag
Végül nem kellett bikázni, sikerült feltölteni, bár kicsit trükkösen. Egy régi töltővel kezdtem tölteni, aminek nem számított, hogy hány volton van az akksi, majd 9 volttól átálltam az "intelligens" töltőre, és szépen felnyomta kb 36 óra alatt. Szerencsére az akksi hibátlanul teszi a dolgát.
-
válasz
tobias88888
#6928
üzenetére
a leírások szerint ha egyszer bekerült az AA/CP modul, többé már nem lehet sw-t update-lni. Vagy félreértettem?
+ a leírás szerint ez a 74.xx a final build, szóval nem lesz már újabb. Ezért is szeretném feltenni. -
tobias88888
őstag
válasz
pető bá'
#6926
üzenetére
70től már van AA/CP, nyugodtan cserélheted a hardwaret, szoftver upgrade utána is mehet.
"AA/CP esetén is működik a HUD-on a navigációnak a "next move" kijelzése?" - A 2023as mazda3 sem tudja (ha jól tudom), de az új cx-50 már igen. Elvileg AA support kell, szóval újabb firmware kiadás, kérdés lesz -e
-
válasz
shifty!
#6925
üzenetére
ok köszi, sejtettem, hogy azzal már nem lesz gond, csak még nem szántam rá magam a sw upgrade-re (70.xx -> 74.xx), addig meg kell valami

De találtam egy egyszerűbb 1A-s szivargyújtós töltőt, azzal nincs semmi gond, klasszikus rugós a vége, érintkezik rendesen

AA/CP esetén is működik a HUD-on a navigációnak a "next move" kijelzése? A gyári navival próbáltam, elég hasznosnak tűnik

-
shifty!
senior tag
válasz
tobias88888
#6924
üzenetére
Plusz egy erre, semmi extra nem kell, USB modul csere és jól tölti.
-
Moleman
addikt
válasz
pető bá'
#6922
üzenetére
A szivargyújtós megoldás nem az igazi, kb minden aljzat és minden csatlakozó más, nem megbízható. Arról nem is beszélve, hogy eléggé útban van.

Én 10 éve ilyen USB tápokat használok mindenre, telefonhoz is, menetrögzítő kamerákhoz is, a biztosítéktáblából kap áramot egy extra biztosítékkal. Tényleg jó, 2A fölött tölt minden telefont.#6920 MaXing
A bikázástól nemigen lesz baja, de az akksi biztosan cserés lesz, ha egyszer 10V alá esett, már nem valószínű, hogy újra életre tudod kelteni. -
sziasztok,
A mai napon át is vettem a gépjárművet (2014, Revolution 2.0 120hp):
Egyelőre nagyon teccik
Elsőre csak az usb töltési sebessége lepett meg, szinten sem tudta tartani az S23-at, pedig csak BT-n ment róla zene, tehát még a kijelző is ki volt kapcsolva - ez normális? Ti hogy töltitek a telefont a kocsiban? Szivargyújtóról?
Mert a másik bajom, h vettem egy Baseus gyorstöltőt, de mintha nem érintkezne rendesen, mert semmit sem csinál (másik kocsiban teszteltem, maga a cucc működik). Ha használtok szivargyújtós töltőt, akkor milyet?
-
Nem szoktam lekötni az akkut. Pozitív a pozitív pólusra. Negatív csati vagy a dedikált negatív töltőpontra (VW-nél van ilyen, Mazda 6-osnál passz), vagy a motorblokkra csiptetve, így nem lesz baj.
Nekem még a gyári akku van, tekerős cellakupakokkal, azokat illik kilazítani. A [kép] jobb felső sarkában látszik, hogy mire gondolok.Ha lekötöm az akksit, nálam minden elszáll az infotainmentből (telefonszámok, rádióadók).
-
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen a segítséget!
Sikerült úgy felejtenem a belső világítást, és csontra lemerült az akkumulátor. Töltés előtt le kell vennem a sarukat, vagy mehet rá így is a töltő? Ha leveszem a sarukat, akkor bizonyos beállítások resetelődnek?
-
KoVee84
senior tag
válasz
tobias88888
#6912
üzenetére
Jah bocs, azt hittem automata
-
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen a tanácsot, akkor utánajárok, hogy mikor volt utoljára szívósor tisztításon (már ha volt). Az olajcserés kérdésemre esetleg van még valami hasznos tanács? Érdemes egy szívósor tisztítás után lecserélni minden szűrővel együtt az 500km -t futott olajat?
-
KoVee84
senior tag
válasz
tobias88888
#6910
üzenetére
Váltóolaj cserét minek akarod beíratni a szervízkönyvbe? Kapsz róla számlát, mikor eladod, majd megmutatod. Nálam legalábbis fel sem merült, hogy szakszervízben csináltassam, mar csak azért sem, mert az erre szakosodott szervizek, sokkal jobbak ebben.
-
SzaboZE
addikt
válasz
tobias88888
#6908
üzenetére
Minden mazda szerviz "jogosult" nem értem a kérdést. Ha nem márkaszervizbe viszed, ott nyilván nem tudnak belefirkálni.
-
tobias88888
őstag
Elektromos Mazda szervizkönyvbe melyik szervizek jogosultak beleírni? Váltó olajat cseréltetném most, de az M3 szerviz kicsit borsos tud lenni
-
nyepi
tag
Szia!
Az olajszivattyú láncnak semmi köze a szívósorhoz.
Próbálj meg utána járni, hogy mikor volt utoljára szívósor takarítva. Én még nem találkoztam láncszakadással, de előfordul. Neked kell eldöntened, hogy kicsit még csúsztatod-e vagy sem. Nehéz megmondani, hogy mennyit megy el, mert 150 k-s és 150 k-s futásteljesítmény között különbség van. Amiatt lenne érdemes megcsinálni, mert a lánccseréhez le kell venni a szelepfedelet, ahhoz pedig ki kell venni az injektorokat. És az injektor alatti tömítések miatt van sok gond ezekkel a motorokkal. A lánccal is, nem a szívósor miatt. Én a Te helyedben először a lánccal kezdenék, és csak később a szívósorral. Azzal elég akkor foglalkozni, ha dobja rá a hibát.
#6897WasabiTrsr
Ilyen tényleg van? Ha odamész, hogy csináljátok, meg akkor azt mondják, hogy attól sem lesz jó, nem csináljuk meg? Nem pénzből élnek? Ez röhej.
Keress egy olyan szervízt ahol kicserélik.
Sima 2.0 PE?
#6895smerch
Én erre azt mondanám, hogy vállalható. Ha olyan autót keresel, amin semmi rozsda ne legyen, akkor sokáig fogsz keresgélni és zsebbe kell nyúlni.
Ez még átmegy így műszakin. Azért a lengőkarokon, futóműkereten van anyag, az nem rohad csak úgy el. A küszöbök, sárvédő ívek, padlólemez legyen rohadás mentes, mert azok 1-es lemezek. Ott könnyen lesz lyuk. Ha azok jók, akkor szerintem ennek még elég egy alvázvédelem és ebben az állapotában megfogható a dolog. -
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen, akkor cseréltetni fogom azt is. Egyelőre maradnék a hivatalos márkaszerviznél, de eddig csupa pozitív dolgokat olvastam az Alsónémedis csapatról is.
Még egy kérdésem lenne: 3 hete cseréltek olajat, és az olaj összesen eddig 500km -t futott. Valóban szükséges lehet újra kicserélni a fentebb leírt szerviz után? Nem kis összeg az olajcsere, és bár nem vagyok hozzáértő, nem gondolnám, hogy ki kellene cserélni szűrőkkel együtt megint mindent.
-
smerch
tag
válasz
tobias88888
#6899
üzenetére
Nagy a dilemma, rosszul emlékeztem. 2012-es évjárat és egyébként 2.2 GTA. A volt főnökömé. 10 ezrenként hordta mazda szervizbe. Semmilyen műszaki baja nem volt. 218e km körül van benne. Ha ezzel járt dolgozni akkor napi kb 100km -t hajtotta. Mennyi lenne a reális ára amire azt lehet mondani hogy megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Elemlámpa, zseblámpa
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Haditechnika, harcászat
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad Tablet X1 Gen 3
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


T0mBd1gg3R
