Új hozzászólás Aktív témák
-
nyepi
tag
Igen, lehet tünete a rossz égés miatt az eldugult DPF, amit próbál regenerálni, de nem bírja. Ekkor bedobja a túl gyakori regeneráció hibát (plussz olajnyomás, olajminőség hibát jó eséllyel).
De!
Ez egy kicsit a tyúk és a tojás esete. Két lehetőség van. Vagy az eldugult DPF elviszi az injektor értékeket, vagy a szar injektorok eldugítják a DPF-et. Nem igazán lehet eldönteni, hogy melyik eset áll fenn. Én mostanában ilyenkor inkább a DPF mosás+szívósor takarítást szoktam javasolni. Ez az olcsóbb verzió.
-
Uher
aktív tag
Ketto nem feltetlen fugg ossze, ha 50km enkent regeneral barmely ok miatt, akkor jon a hibakod. Viszonyitas kepp, nekem szuro mosas elott olyan 120kmenkent regeneralt, hibakod nelkul, cserebe 8k km alatt televagta gazolajjal a motorolajat. Dpf mosas utan kb. 450kmenkent regeneral. Korrekcios ertekek 0.2 felett van az osszes, azzal majd lesznek bajok.
-
aleister
veterán
Én azt vettem ki a videóból, hogy ez a valós, teszt közbeni fogyasztás. Semmi értelme egy ilyen reviewban katalógusadatot említeni.
Egyébként a CX 80-nál is van a manuálban 4.9-es fogyasztás.Sajna a Spritmonitorban alig van még bejegyzés, ebből nem lehet kiindulni. az alapján 6.34 az átlagfogyasztása. Ugyanennyi a valós az én hatosomnak is. Továbbra is egy kimagaslóan jó adatnak tartom ezt.
-
Unix hoz egy 3. Densot is (DXE22HQR-D11S), alvázszámot nem tudtam megadni.
Bárdi (még egy helyre regisztrálhattam, hurrá
) az alvázszámra 2 motorkódot is hoz:
- PE5R-18-110, gyertya: ZC20HPR11
- PE5S-18-110, gyertya: ZC20HPR11 vagy IXEH22TTAztán tovább reszelve a dolgot, azt kérdi, hogy a motor PEX4 vagy PEX6? A motorszámom: PE30924358.
Sokkal okosabb nem lettem, ha valaki tudja, mondja meg, legyen kedves!Nyilván az IXEH22TT ára 2/3-a a másikénak.
Moleman: Köszönöm, egyelőre Densot szeretnék, ha egyértelműen tudom, melyik jó bele..
-
eldoble
aktív tag
Hát, igen, én szívesen vinném márka szervizbe, mert valahol bízik bennük az ember, de amikor csak a lehúzásra mennek és egy 60-70 ezres munkát 260 ezerért csinálnak, akkor én se fogok többet odamenni egy olyan munkáért amit akár otthon is megcsinálhat az ember 2-3 óra alatt ...
-
RVR400
veterán
Általában a fékbetéttel a tárcsát is szokás cserélni. Ha cserélték, akkor normál árakon a 260e Ft még ajándék áron is volt.
Olcsósítva értelmes alkatrészekkel a féktárcsa és betét szett előre olyan 115 körül jön ki, az olajcseréhez az olaj meg a szűrő még kb. 20. A gyári árak átlag 2x-es szorzóval vannak, szóval, ha volt féktárcsa csere is, akkor munkadíjat nem számoltak. Ha nem volt, akkor mérnöki óradíjat számláztak 2 emberre... -
aleister
veterán
A min és a max közötti táv kb 3/4-éig volt alapból. Most simán elérte az X-et.
GL-től már nem jellemző az olajpumpa lánc megnyúlása. Pontosabban azon a szinten nem, mint ahogy a korábbi modelleknél típushiba számba lehetett venni. Ezt az alvázszám alapján visszaigazolta az Alsónémedi műhely. Valamint ilyenkor teljesen elmegy az olajnyomás. Az én esetemben nem ilyen volt a jelenség.#7220 snorbi82:
Kb napi 2x20 km-es távon használom a kocsit. 3/4 táv autóút, a maradék míg kiérek a városból. Egyáltalán nem ideális, cserébe minden körülmények között hagyom végbemenni a regenerációt. Ha beérnék a városba, akkor megyek előtte kint egy kört pluszban, de volt olyan, hogy hajnal 2-kor, hulla fáradtan még nem kanyarodtam le a 8-asról a lakóhelyemen, hanem mentem még +10 km-t. Szóval lelkiismeretesen csinálom ezt. Viszont az FB csoportban 600-800 km-es regen távokról is írnak. Szerintük ez a 300 alatti már problémás.A személyes véleményem, hogy ez az egész DPF egy öngól. Nem látja el a feladatát, mert ha épp beér a ciklus kezdetekor az ember a városba, akkor 100-ból 95 sofőr biztos nem kanyarodik ki. Ergo pont lakott területen megy ki a sok korom. Megnő a regen alatt a befecskendezett plusz üzemanyag miatt a fogyasztás, ezzel a károsanyag kibocsátás.
A mikrorészecskékről nem is beszélve.Mindezt mondom felelős környezetvédőként.
-
lemmy71
őstag
Az egy dolog hogy nincs berohadva, attól még kellhet a fészekmaró, főleg ha már ki is fújt. Utánna meg jöhet a túlméretes tűzkarika.
nyepi 7211
Ha a tűzkarika miatt visszadolgozik az injektor a motorba, azt hallani lehet ha leveszed az olajbeöntő kupakot. Plusz még, jó kis világos szürke, kartergázt is produkál. -
Fr3eWar
őstag
Full elektromos, nem akarok +1 hibaforrást és szervízelni valót. Csak városba lenne használva napi szinten ovi-suli-munkahely-Auchan-Aldi-otthon körökben. Tavaly meg tavaly előtt a napelemből visszaadtam 4500kwh villanyt 5 forintjával az MVM-nek, most jó lenne kicsit faragni belőle. Városban a jelenleg kb évi 8-10k km-t megyünk.
-
tobias88888
őstag
"- belső led világítás 8 db - itt sem teljesen világos, hogy pontosan miről van szó - ledesre cserélik az izzókat? Érdemes vajon?"
- Abszolút, sokkal modernebb belsőt ad. Ezt is lehet persze netről (korábbi mazdákhoz pl, én használom is), de gondolom a mazdás jobb minőségű.
"Ugyanehhez ír szelepsapkát is, nem egyértelmű h az kötelező-e vagy sima is jó"
- Mazdás szelepsapkát is lehet netről jó minőségben. Nem tudom, hogy az új verzióban hogy ellenőrzik a nyomást, de a régebbieknél ez nem szeleppel volt megoldva hanem fékezés/felfüggesztés/stb adatokkal.
"üdvözlőfény"
- Ez tudtommal a menüben állítható, nem extra -
-
snorbi82
senior tag
-
eldoble
aktív tag
Egyébként a jobb oldali tükrömnek van olyan "baja" is, hogy amikor rendben működik is, ezt behajtani koppig behajtja, a másik oldalit nem, az normálisan áll.
Na, meglátjuk, de a tükör még csak helyre szokott jönni pár nap után, de a parkoló radarral még nem volt gond, 1-2 nap száradást kivárok, aztán meglátjuk ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- Beszámítás! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest