Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz gyuri81 #5606 üzenetére
Nem tudtam olcsobban osszevadaszni netrol az eredeti alkatreszeket, szoval markaszervizen keresztul rendeltem nehany hete, annak 87 ezer forint volt a vege.
Kb. felaron lehet kapni kinai masolatot is AliExpress es hasonlo webaruhazakban. Tobb embertol olvastam mar hogy as utobbit valasztotta, sajat tapasztalatom nincs azzal.
A gyarival a CP-t hasznalom, 2-5 masodperc alatt csatlakozik es semmilyen lag vagy hiba nem jott elo (meg csak ~1000km-t mentem vele) -
nagyúr
válasz gyuri81 #5670 üzenetére
Nem hangzik jól. Én használtam pár hónapig cégesként egy 2017-es mazda6-ot, szintén 145 lovas 2.0 kézi váltóval, 76.000km volt benne. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, vaj puha volt a váltó és nagyon pontos. Minden fokozatban. Ott valami gond lesz, megnézetném.
El tudom képzelni, hogy a kuplung van elkopva és esetleg nem emel ki rendesen, emiatt pedig akad a váltás. Ehhez viszont akkor vagy nagyon béna előző tulajnak kellett lennie vagy rohadt sokat dugóztak vele.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz gyuri81 #5670 üzenetére
2014-es CX-5 váltóm néha nem vette az 1-est, illetve sokszor előfordult vele, hogy 5-ösben, de főleg 6-osban rázta a váltókart (zörgött az egész kar a rezonanciától). Én sem akartam megbontást, a márkaszervíznek meg főleg nem volt kedve hozzá, akkor meg főleg nem, amikor még garanciális volt az autó. Szóval ebben maradtunk, az új tulajának is ugyanúgy működik, immár bőven 200e km felett. Még így is szerethető autó volt...
-
4Grider
nagyúr
válasz gyuri81 #5681 üzenetére
Azért a CX5-nek volt elég komoly konstrukciós hibája, ami az olajszivattyú menet közbeni leállásával járhatott. Én ezért cseréltettem a szivattyú láncát és fogaskerekét 150e km-nél (szét volt nyúlva a lánc és kopva a fogaskerék), mint kiderült, már megint nyúlt és kopott, szóval az új gazdájának is költeni kell rá. Ez, a váltóhiba és az elektromosan behajtható tükrök mechanikájának elkopása/szétesése volt az autó teljes hibalistája nálam 170e km-ig. Nissan X-Trailbe ültem át egy éve, azóta sem szoktam meg, annyira szedett-vedett autó egy élhető Mazdához képest, ahol minden logikusan/jól működött és kézre esett.
-
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5679 üzenetére
Pedig ...
2016-os M3-as új korától ugyanilyen a váltó. A szerviz majd megzsírozza a kulisszákat oszt jó az, de nem.
A bowdeneket kellene rendesen beállítani, de az nagy meló (lenne). Volt, hogy előztem és tettem volna 3-ba de nem ment, vissza 2 és padló mert jöttek szemből. Baromi messze van a hibátlantól, van1-2 jó dolog benne a többi meg a csóróság miatt olyan amilyen. -
Pogifej
csendes tag
válasz gyuri81 #5685 üzenetére
Visszavittem és ezzel etettek garidő alatt. Az olajat nem kéne macerálni, meg majd elmúlik mert bekopik jaja. Voltak még fájó pontok, de nem akarok itt a negatív csávó lenni. Jó a fogyasztása, kiváló a futóműve (sajna olcsósították az újban). A minuszokat nem sorolom, aki ennyit kiadott egy új autóra az úgysem vallja be még magának sem, hogy kaki van a levesben.
-
#21346560
törölt tag
válasz gyuri81 #5690 üzenetére
Mármint melyik tpussal?
Nekem 19-es (nyári) van 6-oson, de igyekszem csak pályán menni.
Az sem baj, ha +30% a távolság.
1x mentem Kecskemét -> Dunaföldvár között, akkor is sírtam, és legközelebb inkább Pest felé kerültem pályán.
Most, hogy a téli 16-os lemezfelnis van fent, már nem fáj annyira az út minősége. -
Uher
aktív tag
válasz gyuri81 #5694 üzenetére
Melyik 6os?
Nekem a gh n 18 a nyari, defekturo raadasul, es kayaba gatlokkal, amik alapbol kemenyebbek. Szar uton valalhatatlan, cserebe a horvat autopalyan eleg jo. Sajnalatos modon arra jarok a legkevesebbet.
Teli garnitura 16os, erezni, hogy gyengedebb meg minden, de nem olyan mertekben mint elsore gondolna az ember.
-
Debilon
addikt
válasz gyuri81 #5730 üzenetére
semmit nem jelent igazából, az a gyártói típuskódja az autódnak
csak egy csomó helyen így emlegetik a típust ha keresel hozzá valamialkatrészt
kis érdekesség: (Mazda kódok évjáratra és típusra lebontva) [link]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
nagyúr
válasz gyuri81 #5745 üzenetére
Automata eseten ha felengeded a féket akkor kuszik elore az auto. Az auto hold ez ellen (is) van. Ha D-ben megallsz a fekkel es hatarozottan benyomod a fekpedalt akkor fel kell villanjon egy auto hold / hold jelzes a muszerfalon es onnantol ha leveszed a labad a fekrol akkor nem fog kuszni elore. Gazra pockolve megy tovabb. Szoval a lenyeg, hogy amikor feken kene allnod dugoban / emelkedon, akkor a hold hatasara nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyuri81 #5747 üzenetére
Nem kell állni a féken pl lámpánál lejtőn sem, könnyebb emelkedőn elindulni, nem kell se kézifék, se ugrálni fékről a gázra.
Mazdánál nem tudom hogy van, mert a Mazdámon még nem volt, most a Volkswagenemen viszont csak becsatolt biztonsági övnél működik, illetve mikor kiszáll utasom és kiveszi a táskáját a csomagtartóból akkor is kikapcsol, de hogy ebből a műveletből mi offolja azt nem tudom.
Nyilván meg kell nézni az adott típusnál hogy működik.Meg nekem elektromos kézifékem van, és úgy 3 perc után, pl sorompónál átvált üzemi fékről rögzítőfékre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Moleman
addikt
válasz gyuri81 #5815 üzenetére
Egy ilyen szilikon tok nem lehet megoldás a problémádra? Én nagyon szeretem, minden kocsikulcsnál használok ilyet.
-
shifty!
senior tag
válasz gyuri81 #5846 üzenetére
A padlószőnyeget nem hiszem, hogy fel fogod szakítani, de a gumiszőnyegen a rögzítőpatent az valóban nagyon szorosan tartja, nekem az a műanyag, ami a szőnyegbe van két oldalról (alulról-felülről) préselve, az rendszeresen kettéjön amikor a szőnyeget kiszedem, de utána összepréselhetők. Ha a szőnyeg alá benyúlsz, egyik kézzel a padlószőnyeget, másikkal a gumiszőnyeget húzod fel, fel fogja engedni, de kicsit tényleg bruteforce
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Moleman
addikt
-
shifty!
senior tag
válasz gyuri81 #6020 üzenetére
AndroidAuto-hoz van egy "hack", lényegében linux fut ezeken a fejegységeken, és mint ilyenre, rá lehet applikálni az AA-t szoftveresen, de nem lesz a gyári a sebessége és stabilitása.
Ahhoz, hogy "gyári" szinten tudjon AA-t és ACP-t a rendszer, az USB fogadóegységet kell kicserélni, emiatt van focvis képén szétborítva az autó közepe."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
veterán
válasz gyuri81 #6020 üzenetére
Van egy fotód az USB-egységről? Elvileg ránézésről meg lehet mondani, ha az egyik csati mellett szerepel egy telefon-ikon, akkor jó lehet az eredeti is. (2018-ban talán már alap volt.)
Ahogy shifty! írja, a cseréhez meg kell bontani az autó belsejét, nem elég az USB-aljzatot cserélni, a fejegységhez vezető USB-kábeleket is cserélni kell, ehhez pedig hozzá kell férni a fejegység hátuljához.
-
mmdms
addikt
válasz gyuri81 #6237 üzenetére
Azt hittem az az antennán csak madárürülék volt, de volt ott is igen.
Már írtam a biztosítónak, a részkaszkómba elvileg van kisállatkár. Meg úgy néz ki már embert is találtam elektromos rágcsálóriasztó beépítésére, bár annak még nem olvasgattam utána ez használ-e valamit egyáltalán. evvel esetleg azóta nincs tapasztalat az anyutaxival?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Jövedelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest