Új hozzászólás Aktív témák
-
piny
tag
Sziasztok!
A következő problémám lenne, hátha valaki (már két napja küzdök, kifogytam az ötletekből):
Mazda 6, 2016-os, MZD FW: 56.00.230 EU N
Android Autot szeretnék rá varázsolni, eddig kevesebb sikerrel.
MZD-AIO-TI 2.8.6-al megcsináltam a pendrive-ot, sikeresen le is ment a telepítést (AA 1.13 HE). Menüben alkalmazások közt meg is jelenik az AndroidAuto (reboot volt).
Elindítva látszólag rendben fut, kiírja, hogy mit kellene csinálnom a connect-hez.
A telefon egy Xiaomi Mi9T Pro, gyári uptodate FW-el (Android 10, MIUI12)
Mivel a Google Play-ből nem tudom letölteni az AA-t, ezért az apkmirror-ról húzom le, és telepítem: com.google.android.projection.gearhead_6.5.612134-release-65612134_minAPI23(arm64-v8a)(nodpi).apk Rendben felmegy.
Első furcsaság, hogy ikon nem jelenik meg hozzá. Forumok szerint ez normális.
Kocsi elindít (csak gyújtás), menüből kiválasztom az AA-t, majd telefon rádug. Telefon pár dolgot kérdez (engedélyek stb), majd kiadja, hogy akkor most már indíthatom az autón az AA-t, szeretettel várja… Az autón viszont semmi, csak fekete képernyő….
Telefonon a ’taskmanagerben’ látszik, hogy fut az AA. Ha rákattintok, nem történik semmi. Ha bezárom, az autó visszatér a rendes menühöz. Kábel ki/be ugyanez. Először telefont dugom fel, majd az AA-t indítom az autón, ugyanez…
Kábel minőségi darab, de próbáltam másik kábellel is, semmi változás… AIO tool újrainstall, telefon factory reset, ugyanez…
Valakinek vmi ötlet?
Más: A kocsit nemrég vásároltam (kb. 1 hete), nincs vele semmi gond. Kakasdon járt, mindent rendben találtak vele. Viszont, ha gond lenne (kopp-kopp), van vkinek Tolna megyében javasolt szervizese?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Moleman #4380 üzenetére
+snorbi82-nak is:
Köszi!
Igen, a Carplay-hez kell csak kimondottan az új kábelköteg, AA-hoz nem.
Az igaz, hogy gyárilag a 70-esben volt elöszőr (70.00.352+), de az 55.0-tól már mennie kellene.
Ismerösőknek már csináltam, ott ment is 56,59-el, csak a sajátomon nem megy[ Szerkesztve ]
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz troland26 #4383 üzenetére
Szia!
Itt megtalálsz mindent:
https://mazdatweaks.com/Frissebb AA(-k), illetve kapcsolodó infók:
https://www.mazda3revolution.com/threads/aa-tru_go-v1-14-fw55-00-xx-fw59-00-502.239375/Doksikat olvasd át, csúnya pofonokba lehet belefutni, de igazából nem vészes…
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Helyedben, mivel utánna el akarod adni, egy kisebb felszereltségű, több km-es (80-100e), lényegesen olcsóbb (10-12e) autót néznék. Azzal se lesz gondod, de könyebben el fogod tudni adni...
Szép ez a kocsi, árban se rossz, de ehhez kell az a vevő aki ezt tudja értékelni, és hajlandó megfizetni...
Vagy áron alul adod, hogy gyorsan elmenjen, de akkor meg buksz rajta Ha nem érdekes, hogy buksz, akkor lehet engem is érdekelneMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz tobias40 #4411 üzenetére
Szia!
Ahogy a többiek is irják, ha régebbi az entertainment akkor sajnos nem, de ha Connect-ed van, itt megtalálsz mindent:
https://mazdatweaks.com/
Frissebb AA(-k), illetve kapcsolodó infók:
https://www.mazda3revolution.com/threads/aa-tru_go-v1-14-fw55-00-xx-fw59-00-502.239375/
Doksikat olvasd át, csúnya pofonokba lehet belefutni, de igazából nem vészes… Ha valami nem világos, kérdezz, megprobálunk válaszolniMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Pogifej #4419 üzenetére
Kösz az infókat!
Én most felhuztam a 70-es FW-t, eddig gyorsabb, jobb mint az eddigiek (56,59).
Viszont igy már nem annyira egyszerű az AIO, kell hozzá kábel gyártanom, arra meg még nem volt időm.
Kiváncsi lennék, hogy a gyári cuccal is ennyira macerás és instabill-e az AA???
"MZD erőforrása annyira ki van centizve..." -> ezt már néztem én is, inditás után 96% felett pörög minden (CPU,RAM), ha már 'belőtte' magát, akkor visszaesik 60 körülire.
Érthetetlen, hogy egy ennyira olcsó (mCPU, RAM) szarságon ennyire sporolnak a gyártók (nem csak a Mazda), ami ráadásul ennyira számit.
Plusz az MZD apró hülyeségei is, amik tisztán csak tervezési hanyagságok. Nem igaz, hogy annál a csoportnál aki ezt tervezi, nem használ senki MZD-t....Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Pogifej #4421 üzenetére
Sziasztok!
Ha a szakszerviz rendeli meg 44e+ÁFA az alkatrész.
Tudomásom szerint (sajna nem volt még a kezem közt) tényleg csak egy '"marék kábel", semmi extra nincs benne, főleg a fejegységben nincs változás...
Az AA/Carplay illesztésen kivül csak annyit kapsz, hogy a telefont már nem csak 1A-al tudja megtáplálni, hanem 2.1A-al.
Nem tudom, filoztam már rajta. Sehol nem irnak többet, a fejegységben nincs változás, ezek szerint nem több mint egy új kábelköteg. Viszont a kinai oldalakon is 100-150$ szokott lennie, szóval csak kell valaminek benne lennie
Beépiteni nem nagy meló, több video is kering a neten.
Olyan tulajt kellene keresni, aki már építtetett be ilyent, ha gyárilag is instabil akkor meggondolnám kétszer is, hogy kell-e, pedig már szemezgetek vele, hogy megrendelem szakszervizben...
Az egész AA/Carplay egy tulbonyolitott, alapjaiban elb**tt dolognak tartom egyébként.
Régebbi kocsimban (Mitsu) ugy oldottam meg, hogy Teamviewer volt telepitve a fejegységre is (egy kinai android-os cucc), meg a telefonra is, és azzal jelentkeztem fel a telefonraMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Moleman #4433 üzenetére
"Ha 10 alá esik, akkor már nehéz hosszan tartó életet lehelni bele, a robogóakksimmal már eljátszottam. A lidlis töltő már nem tudott mit kezdeni vele, a generátor még fel tudja nyomni, pár km után hibátlanul indítózik, de pár óra állás után minden töltést elenged."
Ilyenkor érdemes még keresni a környéken egy olyan műhelyt/ismerőst/fanatikust akinek van elektromos szulfátlanítója. Azzal még van remény...
Házi barkácscucokkal nem érdemes vacakolni, szinte 100% az aksi halál.
Ez a cucc nagy (>20a) tudja tölteni az aksit, aránylag nagy feszültségen, viszont nem folyamatosan, hanem csak rövid, lökésszerű adagokban. Egyébként az aksiban lévő sav felpezseg, jobb esetben simán tönkremegy az aksi, rosszabb esetben fel is robbanhat.
Kis szerencsével akár az eredeti kapacítás közeli érték is visszanyerhető.És ha már akksinál tartunk: érdemes csepptölteni, főleg annak aki ritkán használja az autót (pár hetente van csak beinditva és/vagy rövid időre).
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Ursache #4439 üzenetére
Szia!
Gratula! És igen, elegendő ez a papir.
Én ugyanezt játszottam kb. 1 hónapja A hölgy vetett rá egy pillantást, aztán kész, adta is vissza, nem volt semmi gond.
A vonalkód: ehhez hozzá kellene férni az Allianz adatbázisaihoz, viszont ha hozzáférsz, akkor már nem kell a vonalkód seMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Ursache #4443 üzenetére
"... még egy extra alváz- és üregvédelemre. A lurdy mellé tervezem vinni. Van tapasztalat valakinek?..."
Ez érdekelne engem is, van vkinek tapasztalata, hova érdemes vinni?Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Bár más autó (6), de nekem is feljebb van húzva. 2.2-es diesel: az eredeti 150 ló helyett 190 ló, nyomaték is lényegesen több. Érezhető a különbség
Fogyasztást nem tudom, kezdetektől így használom, de most 5.6 az átlag.
Chiptuning-ra keress rá. Kicsit hazabeszélve, nekem Ők csinálták https://rigotech.hu/
Régi ismerősőm, de mások szerint is rendes, megbizható. Nézd meg a weboldalt, rengeteg infó van kint.
Ha ésszel csinálod (Ők egyébként nem is csinálnak, még kérésre se! olyat amivel irreálisan húznád a kocsit feljebb), nagy gond nem lehet, az eredetit is vissza tudják állitani.
Bár a programot akár az eredetit is vissza lehet állitani, nem tudom, hogy ez utánna mennyire detektálható... A márkaszervizben értelemszerűen (hivatalból...) húzták a szájukat rá...Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz ZeroX92P #4485 üzenetére
"....döntse el mindenki mennyire nevezhető ez szakszerűnek vagy komolynak."
Aham, igen, meg 4 nagy mühelyben, Bosch padokkal, Alientech, ECM stb. cuccokkal...
Mindegy, én nem akarok/tam senkit rábeszélni, mindenki maga döntse el.Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Tegnap volt egy olyan problémám, hogy délután, amikor jöttem haza a jobb oldali műszer (ahol az infókat mutatja), nem mutatót semmit a szokásos infókból, csak halvány pirosan világított a kocsi ábrája (csukott ajtókkal J). Ezen felül limiter/tempomat semmi, se ki/be kapcsolni, se állitani nem tudtam. Kb. 30-40 km után visszajöttek az infók, illetve a limiter, de a tempomap nem. Azóta már többször volt kocsi indítás/leállítás, egy éjszakát állt is, de tempomatom továbbra sincs… Vkinek vmi ötlet?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz DessertFox #4498 üzenetére
++
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Ha már akkumulátor:
Mazda 6 GH, 2.2 diesel, start-stop rendszer-hez milyen akksit javasoltok (tipus)?
Gyárila 80-as van benne, érdemes nagyobbat (95)-ös venni?Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz tobias40 #4553 üzenetére
Szia!
Szakszerviznél egy kicsit erősködsz, megmondják, hogy kit látnak mint tulaj. Ha jól tévedek, ilyenkor az van, hogy az állami szervektől kérdezik le, és ők is értesitenek.
De itt valószínűleg az elöző tulaj volt a hunyó
Nem egy olcsó mulatság, kb. 400 körül volt az eredeti 'ára', amit azért sikerült lealkudni 120-ra...Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Szia!
Háááát...
Igazából attól függ miből ülsz át, és mennyire időre
Nekem nem is igazán a szélzaj zavaró, hanem az egész autó zaja...
De persze, ezt ne úgy értsd, hogy zörög csörög az egész, mert nem vészes, de azért pl. én jobbat vártam/-nék ettől a kategóriától. Egy idő után meg lehet szokni, nem vészes annyira.Érdekes, hogy most jött ez elő, én is éppen ez ügyben akartam kérdezni, hogy van-e vkinek tippje, hogyan lehetne csökkenteni...
[ Szerkesztve ]
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
2016-os Mazda6 (GH). A gyári kulcsban az elemet simán cserélhetem, nem lesz belőle gond? Ha igen, akkor viszont milyen elem kell bele?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Én is ma voltam váltóolajcserén, itt:
Harc - Kocsi 2000 Kft., Harc
Kis cég, de full korrekt minden szempontból. Itt meg is várhatod, nézheted is
Nem speckós dolgokkal ide járok. Alapban eddig minden 6-osomat Ők szervizelték (igaz, mindegyik másik márka volt
15-20km-et mentem még csak azóta a kocsival, különbséget nem érzek, igaz, előtte se volt gond, csak km. miatt cseréltettem.Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Pár napja érdekesen viselkedik az elől fent lévő 'olvasólámpa', kapcsolhatom akármelyik irányba, oda-vissza, nem akar kikapcsolni. De csak a vezető oldali része csinálja ezt, a másik fele nem... Ha leállítom a kocsit (+lock), akkor egy idő (jó pár perc) után kikapcsol, de ahogy elindítom, újra bekapcsol, és bekapcsolva is marad...
Ötlet?Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Ha van előfizetésed (https://infotainment.mazdahandsfree.com/howto-osx-connectedservices?language=en-RW), a navigációhoz nyújt extra szolgáltatásokat (https://infotainment.mazdahandsfree.com/howto-osx-wifi?language=en-RW).
Az hogy itthon mennyire használható, fogalmam sincsMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
-
piny
tag
Sziasztok!
Ilyet keresek: Mazda6, diesel, 2.2, 4-5 éves, szedan. Érdemes külföldön nézelődni?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Sajna megtörtem a 6-osomat. Igy most alkatrészeket keresek, sokat...
Légzsákot lehet bontottat találni valahol?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz #21346560 #5598 üzenetére
Azonos analógia, minősitett eset:
Írtam nemrégen, hogy megtörtem a 6-osomat, ez időközben kiderült, hogy GTK.
Körülményekről annyit, hogy kb. 100-110-el jöttek belém baloldalról.
Kocsiról készítettem kb. 60 fényképet (kint/bent, érdekesség hogy bent nem sérült semmi, csak a bal oldali légzsákok). Szét lett szórva ismerősök közt, hogy igy, ahogy van, eladó a 'maradék'
Első érdeklődő:
- Sérült a festés? Ha elmegyek, lábon el tudom hozni?Második, ő ki is jött megnézni:
- Nem mondtam, hogy karcos a szélvédő... (3 fénykép volt róla, távol/közel, fényképeken látszik hogy telibe repedt...)Az autó vételnél, csak az eladás a nagyobb szívás...
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Nézném/venném az új 6-osomat, de nem találok semmit. Egy ideje már nem nézegetem a HAHU-t vagy joautokat, most kezdtem el, hogy vásárlás előtt állok.
Létezik, hogy ennyire kiürült a piac, és ami van, az is irdatlan áron van ? Hihetetlen...+Van valakinek tapasztalata, hogy érdemes külföldre kacsingatni?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Mivel az előző Mazda6-osomat szerencsésen közel GTK-ztam, kell egy új
Ki is szemeltem a jövendőbelit, 2.2, 175lovas (gyárilag), 2017/11, 160e km
Ilyenem még nem volt (csak 150-es), van valami extra tudnivaló ezzel a motorral? Gyári kehe stbstb.
Köszi előre is!ui.: Az töröttet még mindig nem adtam el (másra ment el az idő), ha esetleg tud vki megbízható (fel)vásárlót, vagy esetleg érdekli, magánban szívesen várom.
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Na, megvan az új vas: Mazda6 2.2, 2017, RT. Szép Mazda piros
Sajna még 3-4 hét mire vezetni tudok, addig csak a garázsban állMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Kb. igy jártam én is. Egyéb miatt voltam szervizben, a pótkulcs már egyáltalán meg se nyikkant, ha már itt vagyok, kértem cseréljenek már benne elemet. Kicserélték, jó is volt kb. két hétig
Szerintem is az lehet, amit Gyufaaa mond. Megnyílt a szerviz, kaptak egy szatyor elemet, aztán azóta abból gazdálkodnak. Ahogy néztem, közepes minőségű elemet raktak bele, azoknak nem túl acélos a töltéstartása.Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Lehet egy reset kell csak neki. Nekem minden kerékcsere után el kellett játszani:
https://www.auffenbergmazda.com/reset-tire-pressure-light/"Viszont az elemet se hinném, mert előtte semmi gond nem volt vele, a csere után jelzett be."
- Az elektromos cuccok többsége igy működik, amig nem piszkálod addig nincs semmi bajaMinden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Gustavson #6154 üzenetére
Sziasztok!
Nekem is ilyen volt. A hasznáról nem tudok nyilatkozni, mert annyi ideig nem volt nálam a kocsi, hogy érdemben tudjak mondani rá valamit...
A szerelők anyáztak rendesen , de azt mondták Ők is, hogy ránézésre frankó...
Elméletileg ez még valamennyire öngyógyító réteg is.Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
-
piny
tag
válasz eldoble #6347 üzenetére
Kérésre persze. Nekem is volt ilyen, 40e-80e HUF volt a mutatvány. Állitólag ez 'szériahiba'. Lehet benne valami mert az elöző 6-osomnál is ez volt, és a mostaninál is elöjött. Az érdekes benne, hogy azt mondták, hogy ez főleg a magasnyomású mosás miatt van (és jön elő újra). Viszont én soha nem mostam magasnyomásúban....
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Ha már pont témánál vagyunk:
Én ezt néztem ki magamnak (Mazda6, GH, 2017.09):
https://www.aliexpress.com/item/1005004918870504.html
(mazda 2in1 wireless-t).Nem néztem be semmit, jó lesz ez nekem?
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz tobias88888 #6614 üzenetére
Azt irja, hogy legalább 70.00.21 kell neki
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz tobias88888 #6618 üzenetére
(bocs, félrement, focvis 6611 hozzászólására akartam írni)
Nem tudom, hogy segít-e, nekem is az volt az előző Mazda6-nél amit írtál. De nekem nem 'gyári' volt, hanem fw mókolással lett megoldva.
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Sziasztok!
Nagy levegővel, de rendeltem egy ilyet végülis (2in1 wireless):
https://www.aliexpress.com/item/1005004918870504.htmlHa minden tervek szerint alakul, jövő héten beszámolok a tapasztalatokról...
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
válasz Uyuarasy #6726 üzenetére
A kakasdi szervízt én is meg tudom erősíteni (mármint a jó hirét). Soha, semmi gond nem volt, sőt! Árak persze olyanok, amilyenek, de legalább gond nincs velük
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
-
piny
tag
Megjött a cucc: https://www.aliexpress.com/item/1005004918870504.html (mazda 2in1 wireless). A beszerelés kb. 1 óra volt (fw-t nem kellett frissítenem).
Első indítás után megvolt minden a menüben, semmi gond nem volt. Mondjuk amikor először néztem végig a menüket, a gyári navi-nál kiakadt (ugrált a kép, mintha rossz térkép lett volna mögötte, és semmire nem reagált), de egy újraindítás után minden jó.
Csak Android Auto-val próbáltam, CarPlay-el nem. BT-n csatlakozik (figyelni kell, hogy nem csak az autóra, hanem erre az eszközre is csatlakozni kell a telefonnal).
Mükődik, teszi a dolgát :)
Waze rendszeresen behülyül (ez imho inkább az Android Auto sara, nem az eszközé), de Gmaps stabilan megy (Spotify is, Teams is, többi nem nagyon próbáltam még).[ Szerkesztve ]
Minden általam leírt dolog, csak és kizárólag, az én véleményemet tükrözi. Vagy nem, de azt majd én eldöntöm ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mini-ITX
- Ez a mondat angolul?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen