Új hozzászólás Aktív témák
-
dzf007
aktív tag
Ez valahogy érinti a Netfone-t?
https://24.hu/tech/2025/06/10/atr-piac-one-telekom-yettel-nmhh-panasz-inflaciokoveto-aremeles/
-
ha voda (one) számot hordozol, akkor sokáig, mert a voda szereti 4-6-8 hétig visszatartani, ha a netfone-hoz szeretnék vinni. Mert a nerfone a voda hálózatát bérli, és a vodánál olcsóbban szolgáltat. Ha egyszerűen és gyorsan át tudnád vinni, akkor a voda felhasználók tömegével mennének a netfone-hoz
-
Wavid
csendes tag
Mennyi idő mire átmegy egy One-os számlás hordozás?
Május 16.-án igényeltem de azóta sem történt semmi. (Apám Yetteles kártyás számát igen hamar átvitték.)
Egy számlásat ilyen hosszú idő átvinni vagy én is mailekkel bombázzam le őket? :-) -
ioles
csendes tag
válasz
koronkaaron #7184 üzenetére
Érdemes szerintem mailekkel bombázni őket, hátha veszik a lapot, hogy eSim re is lenne érdeklődés, illetve megkérdezheted te is a roamingot pontosan lesz-e már nyárra vagy sem, had kapjanak minél több jelzést :-)
-
AnonymusX
őstag
válasz
koronkaaron #7186 üzenetére
A linkelt honlapon láthatod, hogy Magyarországon csak a Telekomnál vásárolt eSIM működik a Apple Watchon. A pontos technikai hátterét nem ismerem, de az Apple-ről beszélünk, vagyis ő szabja meg a feltételeket legyen az technikai vagy más jellegű.
-
AnonymusX
őstag
válasz
koronkaaron #7184 üzenetére
Szia!
Nem elég az eSIM, hisz eSIM van már a Yettelnél és a One-nál is, mégsem támogatja az Apple Watch.
Jelenleg csak Telekomos előfizetést tudsz Watchon használni.Szóval én nem számítanék arra, hogy a Netfone-nál közeljövőben lesz Apple Watch támogatás. Előbb várnám a másik két szolgáltatónál.
-
koronkaaron
újonc
Sziasztok!
Valakinek van (akár belső) információja Netfone esim bevezetéssel kapcsolatban?
Már évek óta mondják, hogy: - majd idén...
2021 óta vagyok ügyfelük, meg vagyok elégedve összességében, főleg az árakkal.
Most viszont úgy alakult, hogy szeretnék egy okosórát (apple watch) ahogy néztem ez csak esimmel müködne. Olyan esetben, ha mondjuk csak órát vinnék a strandra de egy sürgős hivást fel akarnék venni...
Csak ezért kellene/érdemes szolgáltatót váltanom vagy belátható időn (max fél - 1 év) belül bevezetik az esim-et a Netfonnál?
Köszönöm -
ioles
csendes tag
válasz
4Grider #7181 üzenetére
Igazad lehet, megkérdeztem őket csak a kíváncsiság kedvéért az EU-n kívüli adatroamingról/adatjegyekről:
Netfone:
Az EU zónán kívüli roaming opciók bevezetésén jelenleg is dolgozunk, azonban a bevezetés pontos dátumáról egyelőre nem tudunk információval szolgálni.
Tarr:
EU-n kívül az adatroaming le van tiltva, nehogy a user tudtán kívül nagy számlát halmozzon fel, de a kérdésre a válasz:
Napi, heti havi jegyek EU-n kívül: Teljesen igaza van, amikor ezt hiányolja. Sajnos időben csúszva, de várhatóan 2025.07.01-re elkészülünk a dél-európai, nem EU-s (Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Koszovó, Észak-Macedónia, Albánia) országokban használható adatjegyeink „fejlesztésével”. - Kedvezőbb havidíjakkal és rugalmasabb keretekkel illetve ha ez beválik, később további országokkal is bővítenek.
Mennek ezek a szekerek csak rugdosni kell őket :-)
Ezek az EU-n kívüli roaming jegyek azért elvárhatóak egy MVNO-tól is manapság, ahogy az eSim is, lehet hogy ez is megérne egy kérdést mikor tervezik bevezetni...
Lényeg a lényeg alakul a dolog itt is ott is. -
ioles
csendes tag
válasz
4Grider #7177 üzenetére
Logikus érvelésnek tűnne, de arra gondolok hogy az egyedi szolgáltatóként (MVNO) a magyar piacon egy adott mennyiségű torony használatért fizet (kb vesz 1millió percet és 1 milli GB adatot év elején amennyit betippel az adott időszakra) - gondolnám, ha lejár pedig felárral kiegészítheti adott évben.
Azonban szerintem a Roamingban, a hálózati partnereivel állapodik meg. Azaz egyedi roaming szerződéseket kellene kötnie, adott országok adott szolgáltatóival. Ez a partneri megállapodás nem is biztos hogy önmagában "drága" lenne, a kölcsönösség elve szerint, (beengedi a Vodafone Bosznia az enyémeket, cserébe én az övéket), DE gondolnám mivel MVNO, neki nincs mit "adni" cserébe, nincs önálló hálózata. Ezért gondolom az MVNO pénzért vehetnek ügyfeleiknek csomagokat EU-n kívül, egyedi megállapodások keretein belül. Azonban ezt is megugorható "lenne" ha kialakítana bizonyos régiókra csomagokat a megadott ajánlatok alapján, ezt nettó Lustaság szerintem az MVNO oldalról.
pl: Roaming csomag Adria - (Bosznia, Albánia, Macedóna, stb) - egy-egy szolgáltató országonként
Roaming USA/Ázsia - Egy-Egy szolgáltatóval stb.
Ez gondolom sok szerződés és alacsony igény/magasabb ár miatt nem lépi meg az MVNO, pedig szerintem erős presztizs növelő lehetne, így is még akkor is ha így mondjuk az Adria csomag 5GB - 10eFt lenne (nem kb 5-6 mint a többieknél), ezt is sokan kifizetnék 1-1 hétre gond nélkül csak ne kelljen eSimmel szórakozni.
Ezt simán megugorja szinte minden nevenincs eSim szolgáltató, akkor egy sima MVNO is képes lenne pár alap Roaming keretszerződést megkötni az ügyfeleinek, pl kezdetnek egy sima Adria vagy Türk országok nyárra stb. Csak ehhez szerintem lusták :-) és vagy az Angollal állnak hadilábon a nemzetközi szerződésekhez :-)
Szóval szerintem ez csak nettó lustaság a szolgáltatótól, és elég erős "gagyi" low cost hatást is kelt, ezt kellene valahogy a vezetők tudtára adni, manapság már utaznak olykor az emberek kis városnézésekre ide-oda, olcsóbb XY-isztánokba is, vagy Montenegróba, ahol illene egy alap szolgáltatást nyújtani.
Szóval szerintem a nemzetközi nem-EU roaming hiánya mindössze a szolgáltató lustaságára vezetném vissza semmi másra :-)
(Hangsúlyozom a logikám szerint) -
4Grider
félisten
Virtuális szolgáltatóknál nem jellemzőek az egyedi roaming csomagok, mert nincs annyi ügyfél, akik között ezek a nagyobb költséget jelentő csomagok jóárasíthatóak. One-nál pont idéntől lett jóval olcsóbb a második díjzónában a roaming (2200 Ft-ról 32 Ft-ra csökkent 1 MB mobilnet ára) de még a saját feltöltőkártyásaiknak sem biztosítanak mobilnetet és világ napijegyet ezekbe az országokba. Ezek után nem várnám, hogy az egyik virtuális szolgáltatójuknál lesz...
-
ioles
csendes tag
-
ioles
csendes tag
Sziasztok,
Akinek van direkt kontaktja a Netfonehoz, esetleg döntéshozók felé, (esetleg MedMancs) tudna segíteni abban hogy legyenek szívesek EU-n kívüli Roaming csomagokat is bevezetni, akár pre-pay formában is. Pl: Türmenisztán, Balkán. Usa, Ausztrália-Óceánia. Hasonlóan a Yettel, One, Telekom szolgáltatókhoz. Mert ez nagy hiányosság, hogy ha Netfonos leszel akkor a EU-n kívüli Roamingokra nincs jelenleg lehetőség. (Ez biztosan drágább mint eg eSim opció valakitől, de a lényeg az lenne aki kimegy 1-2 hétre és nem akar eSimmel kínlódni, vagy nem akar, legyen lehetősége Roaming csomagokat venni)
Köszi előre is! -
Dr.Én
veterán
Hali!
Amikor tavaly ősszel beléptem a a Netfonehoz, akkor kértek tőlem 10000 ft "kaukciót", amit hat hónap után visszakapok ..
Hogy mükődik ez náluk?
Mert hat hónap letelt de ez ügyben nem jött Tőlük semmi értesítés . De új számla érkezett -
bodrikutya20
lelkes újonc
Szerdán lesz számhordozásom. A hívásértesítő, hívásátirányitás, hívásvárakoztatás alapból be vannak kapcsolva vagy külön kell kérni? Applikáción keresztül mit lehet beállitani?
-
martongunar
tag
válasz
MadMancs #7166 üzenetére
Ez rendeletileg van szabályozva és "partnerség" nem kell hozzá. Esetetekben:
- vagy a rokonod lemondott az előfizetői szerződésben az utólagos számhordozás lehetőségéről.
- vagy nem élt még a rendelet
- vagy lejárt a határidő
- vagy a Yettel hibázott, ha ezért utasította el a hordozást.
[link] -
MadMancs
veterán
válasz
gabor9991 #7165 üzenetére
Ez így van. De ehez nem árt ha partner ügyintézés közben mindkét fél. Még régebben csaladtagnak veszett el így száma. Yettelnél felmondta szerződést, majd Telekomhoz ment volna számhordozassal. Yettel visszadobta hordozást már.
Ezért az a biztos ha senki nem mond fel semmit, hordozással úgyis megtörténik a szerződés felmondása.
-
bodrikutya20
lelkes újonc
Nyilván tudom nem publikus, de kb. mennyi előfizetője van a Netfone-nak?
-
4Grider
félisten
válasz
Chereiose #7159 üzenetére
A számhordozással kötött előfizetői szerződéssel automatikusan megbízod az új szolgáltatót, hogy mondja fel a szerződésed az előzmény szolgáltatónál. Az új szolgáltató ilyenkor a neki átadott adataiddal megkeresi az előzmény szolgáltatót és az, ha az adataid stimmelnek, akkor az áthordozást jóváhagyja/egyben a felmondást elfogadja.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
15-én lejár a hűségem, és szeretnék átmenni a one-hoz, mert ott otthoni csomaggal egész jó részletért tudok új telefonhoz jutni. Mi a felmondás menete a netfonenál? Nem találtam ilyen opciót az ügyfélkapujukban.
-
4Grider
félisten
válasz
StarKiller89 #7155 üzenetére
Másfél év lenne az általános? Mennyi lett volna az új havidíjad ha változatlan feltételekkel fizeted tovább a határozatlan idejű előfizetésed?
-
samu2062
senior tag
válasz
bodrikutya20 #7152 üzenetére
Én most újítottam meg mindhárom előfizumat, újabb 10 hónapra, így maradt ugyanannyi minden. Nem emelkedett. Ha nem vállaltam volna, 1600 ft-al emelkedett volna előfizetésenként. Meg ugye írtam, hogy az SMS-eket kivették a csomagjaimból.
-
4Grider
félisten
válasz
bodrikutya20 #7152 üzenetére
Már számtalanszor leírták itt a választ. 10-500 Ft-ot, amellett vagy kivesznek valamit a díjcsomagból, vagy nem, vagy érint az iká, vagy nem.
-
4Grider
félisten
válasz
bodrikutya20 #7150 üzenetére
Ja, ha végül is szereted az állandó hűséget, tényleg nem rossz szolgáltató...
-
bodrikutya20
lelkes újonc
válasz
StarKiller89 #7148 üzenetére
Köszönöm. Remélem nekem is jó lesz.
-
4Grider
félisten
válasz
StarKiller89 #7148 üzenetére
Nálatok nem próbálkoztak 10 hónap környékén a durván megnyomott árakkal vagy az újabb hűséggel minimális emelés mellett?
-
StarKiller89
senior tag
válasz
bodrikutya20 #7147 üzenetére
négyen használjuk a családban 1,5-2 éve, semmi panasz nincs rá, egyik szolgáltatótól sem jobb vagy rosszabb, roamingal vannak problémák több ügyfélnél, de minket nem érint, erről nem tudok nyilatkozni konkrétan...
-
bodrikutya20
lelkes újonc
Sziasztok!
Kötöttem egy szerződést a Netfone -nál. Kinek mi a tapasztalata velük? -
Foose
addikt
válasz
martongunar #7142 üzenetére
Minden app minden nap frissítve van, és egyáltalán nem használok reklám blokkolót. Pont ezért nem értem, mi lehet a gond. Csak ez az apn van, ami konkrétan netfone.
-
Foose
addikt
válasz
martongunar #7140 üzenetére
Nem feltétlenül szeretnék bármit is állítgatni emiatt. Normál esetben ezek nélkül is működnie kellene, nem tudom mi lehet a megoldás!?
-
Foose
addikt
-
samu2062
senior tag
Hívtak ma, hogy lejárt a hűségem, mindhárom előfizetésemre.
(Múlt hónapban járt le, hamar megtaláltak.)
Vállaltam újabb 10 hónapot. Mondta az ügyintéző, hogy ugyanígy marad minden, kivéve, hogy kiveszik az ingyenes SMS-eket, a korlátlan díjcsomagokból. Innentől minden SMS 25 forint. Én nem igazán, de például a párom szokott SMS-eket küldeni a munkája okán is. Neki jó volt, hogy benne volt 100 SMS a díjcsomagban. Gondoltam jelzem, hátha mást is érdekel, mert még nem láttam itt ezt szóba kerülni. Mellesleg ez is egy burkolt áremelés az én olvasatomban. -
MadMancs
veterán
válasz
boborján2 #7132 üzenetére
Persze igazad van. Nálam az a baj hogy egy 4 éves Asus Vivobook ot használok. Ebben van 8Gb ram. Teljesen szépen és gyorsan teszi a dolgát, de amikor itthoni meló esetén egyszerre 6-7pdf el (szerkesztés), pár Excel táblázattal dolgozok egyszerre, fut outlook és még ráengedem Chrome ot is, hát megérzi lapos, és én is a sebességben. Edge böngesző eseten nincs ilyen gondom.
-
MadMancs
veterán
válasz
boborján2 #7129 üzenetére
Nem, semmi bajom Google-el. Nagyon sok szolgáltatásukat használom. Chrome széleskörű elterjedését annak köszönheti, hogy valamikor tényleg nagyon jó böngésző volt. Aztán elszúrták az egészet, hatalmas erőforrás igény, egyre többször hibás CSS, JS feldolgozás.
Érdekes módon pl Edge harmadannyi RAM al megelegszik pedig szintén Chromium alapú. És gyors, megjelenéséi hibáktól mentes.
Pl munkahelyemen összes munkaállomás PC-n Chrome volt az alapértelmezett, termelés pedig CyGNUS MES és CyGNUS 3 által zajlik. 1 éve kénytelen volt IT edge re váltani mert több adat egyszerre történő bevitele (scanneléssel zajlik komponens SN ek felvitele CyGNUS on keresztül SQL be) megrogyasztotta már Chrome ot. És ez vállalati környezet ahol nem sz@rral gurigáznak.
De otthon is megnezhető, nyiss meg 3 random oldalt (ugyanazokat mindkettőben ), majd nézz egy feladatkezelőt melyik mit eszik.
-
MadMancs
veterán
-
Foose
addikt
Sziasztok! Na és ezzel mit lehet kezdeni? Nincs netkapcsolatot ír mobilnettel a chrome és a brave böngésző is.... (érdekes módon pl opera nem) Wifin keresztül itthon nincs ilyen gondom.
-
Értem, most a többiek segítségével gyorsabban ment a számhordozás.
Valóban segített az itteni kérdés feltevés a számhordozásban?
Ezt te sem gondolod komolyan?
Komolyan gondolod, hogy én ide írtam, attól rosszabbul sikerült?
Ha tényleg befolyásolt valamit, akkor hamut szorok a fejemre és bocsánatot kérek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen erővel bírok. -
gabor9991
addikt
válasz
martongunar #7122 üzenetére
Előtte azért ezt is írják ám:
" A számhordozás igénybevételéért az átadó szolgáltató hordozásonként egyszeri díjat határozhat meg, amelyet az átvevő szolgáltató fizet meg az átadó szolgáltató részére. A fizetendő díj nem haladhatja meg a számhordozás teljesítésével összefüggésben felmerült indokolt költségeket."
így kiderül hogy lehet pénzt kérni érte (mert semmi sincs ingyen) csak nem az előfizetővel fizettetik meg a költségét a hordozásnak hanem a szolgáltatók egyeznek meg egymással
-
beni18
aktív tag
válasz
Dluinet #7109 üzenetére
Gratulálok, ez egy segítőkész komment, de leírom újra, hogy ez volt leírva a használatiban is, szóval semmi nem lett elrontva, csak szerinted. Elismerték, hogy létezik ilyen 1000ből 1 esetben.
A nem kell számothordani is egy kifejezetten nagy segítség. Feleségemnek 20 éve ez a száma, eddig 7x hordozott számot és sosem volt ilyen probléma. A munkája miatt új szám nem megvalósítható, és ha meg van erre lehetőség akkor miért ne élne vele az ember. Tipikus felhasználó hibáztatast nyomsz, inkább ne írjkálj így a fórumba, ha már segíteni nem tudsz -
Mi van ha a hiba az előző szolgáltatónál keletkezett? Akkor is az új szolgáltató a hibás szerinted?
Az ítélet persze az lesz amit mondtál, mert mindig a fogyasztó javára döntenek, valódi vizsgálat nem történik.
De legalább mindenki szarul jár.
A fogyasztónak nem lett előbb számhordozása.
Az új szolgáltató fizet a másik hibája miatt.
A fogyasztó védelem is dolgozott ingyen (az adófizetők pénzén).
Igazi lose-lose szituáció. -
8
senior tag
tipikus felhasználó-hibáztatás, ahelyett, hogy egyből felvették volna hibára már az első bejelentéskor
Utólag majd mindenképp kérjétek vissza a havidíj időarányos részét.
Menete: panaszként elkülditek nekik emailben, 30 napos határidővel válaszolnak, elutasítják (100% nem fognak semmi más típusú kompenzációt sem felajánlani), utána békéltető online bejelentés https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa. 2-3 hónap múlva lesz egy 10 perces online meeting, ott megítélik nektek.
Nem nagy erőfeszítés, email megírása 1 perc, online űrlap 2 perc, online meeting 10 perc, elenyésző számú előfizető szrakodik ennyit párszáz-párezer forintért, de érdemes végigvinni.bár ez rajtatok most ebben a pillanatban nyilván nem segít
-
boborján2
senior tag
-
boborján2
senior tag
válasz
Dluinet #7111 üzenetére
A lőtéri kutyát nem érdekli hogy oldják meg ,mennyi pénzből ,hogy beszélnek vagy nem beszélnek egymással.
Van egy szabályozás (nagyon helyesen!) ami lehetővé teszi a számhordozást.Ennek kell megfelelni kész pont.
Nem hogy pénzt ,de még egy gömbrágót sem kérhetnek érte ,mert ingyenesnek kell lennie.
Ha nem így lenne ezek a vízfejű múltik természetesen irreálisan magas összegeket kérnének ezért is!El is morzsoltam egy nagyobb könnycseppet, már annyira belémbeszelted hogy ezek a szegény szolgáltatók milyen szenvedéseken mennek keresztül 1-1 számhordozás miatt.
Nem kell számot hordozni és nem lesz probléma.
Minek eszel ,ha úgyis éhes leszel?? -
martongunar
tag
Nekem a legutóbbi számhordozásnál (Telekom-Telenor) a hordozás után nem tudtak (akkor még) Telenor irányból hívni, "a hívott számon előfizető nem kapcsolható". A számhordozási műszaki csoportnak (mint kiderült, ilyen is van) kellett megoldani a problémát. Persze nekem is kellett idő, mire rájöttem, konkrétan mi a probléma.
Egyébként meg hadd ne kelljen már tényleg a lúzernek azzal foglalkoznia, hogy mikor cserél SIM-et, örüljünk annak, hogy ki tudja cserélni...
-
válasz
boborján2 #7110 üzenetére
Nem fejlesztenek rá, mert egyszer sok pénz, másodszor a távozó ügyfél egy fillért sem fizet érte, sőt ingyen akarja. Esetleg ha a számhordozásért kérnének 60000 Ft-ot, akkor jogosan várnád el a helyes szolgáltatást. A lőtéri kutyát nem érdekli egy nemfizető ügyfél problémája.
Nem kell számot hordozni és nem lesz probléma.Úgy érzem nem voltál közelében sohasem ügyfélszolgálatbak, sem üzemeltetésnek, sem cégek közötti kapcsolattartást sem láttál, de még gazdasági vetületével sem vagy tisztában.
-
boborján2
senior tag
válasz
Dluinet #7109 üzenetére
Később találta ki a jogalkotó a számhordozást, minthogy a rendszereket megalkották.
Aha ,értem.
És 21 év nem volt elég a rendszerbe fejleszteni a számhordozást.
Nincs közös rendszer , ez oké. De 21 év után is ott tartanak hogy egy mezei júzer egy rossz időpontban elvégzett sim cserével két rendszerben okoz galibát két külön társaságnál és azt napokig tart megoldani. Szánalmas! Nem tudok rá jobbat mondani.
Egyébként a kolléga a leírás szerint járt el. Úgyhogy ez itt most csak egy irreleváns mellékszál.
-
válasz
boborján2 #7105 üzenetére
Később találta ki a jogalkotó a számhordozást, minthogy a rendszereket megalkották. Ezért a rendszerek nincsenek felkészítve a számhordozásra.
A cégek szolgáltatás managementje ráadásul nem kompatibilis egymással. A cégeknek nincsen közös alkalmazottjuk, sem közös szoftvereik, így ha rosszul csinálod, akkor egyből két rendszert borítasz meg, amiknek nincs egymásról tudomásuk, és azt sem tudják hol keressék a hibát. Ezért az indokoltnál jóval nagyobb időszakot hagynak, hogy az ilyen jellegű hibákat kivédjék, de mindig jön egy felhasználó ... -
boborján2
senior tag
válasz
StarKiller89 #7106 üzenetére
Én is számhordoztam lassan már 2 éve ,meg egy másikat kb. 1 éve.Emlékeim szerint nekem azt mondták a megadott időablakban lekapcsol a régi kártya, akkor cseréljem.
Így is tettem, nem volt semmi fennakadás.Ugyanakkor nem tudom azt a dolgot hova tenni ,hogy egy zárt rendszerben valami nem jól működik, de "szerver" oldalon nem látni a hibát.
-
beni18
aktív tag
válasz
StarKiller89 #7104 üzenetére
Kizárt dolgoznak tartom. A leírásban is az van hogy amikor az aktuális kártyáról elmegy a térerő, akkor helyezzük be az új kártyát. Pontosan így is csináltam, és amúgy meg nevetséges lenne, hogy az embernek kell a telefon és ne rakja be az új kártyát, ami aktív. 3 éve Netfoneos vagyok ugyanígy csináltam és nem volt gond, szóval egyértelmű hogy itt náluk ment félre valami, de nagyon
-
StarKiller89
senior tag
válasz
boborján2 #7105 üzenetére
igen boborján, komoly!
nekem a legutóbbi információm ez, amikor én számhordoztam (kb.2 éve) ez volt meghatározva, hogy az időablakon belül ne cseréljem át a kártyám, ami valami éjszakai időpont volt , szóval nem is foglalkoztam vele... hogy jelenleg hogy működik azt nem tudom, de nem is érdekel, vannak erre itt emberek akik megmondják majd úgyis... -
boborján2
senior tag
válasz
StarKiller89 #7104 üzenetére
Ez most komoly?
Ma ott tart a technika ,hogy akár csak véletlenült is az ember máskor teszi a be a kártyát mint a megadott időablak és megborul úgy a rendszer ,hogy napokig tart mire valaki gatyába rázza? De közben úgy esik szét valami ,hogy a szolgáltató kijelenti náluk nincs hiba!? Azért ez valahol mégis csak vicc kategória. -
beni18
aktív tag
Bementünk ma az egyik üzletükbe, kipróbálták a kártyát egy másik ottani kiállított telefonba és ott sem ment...majd kaptunk valami tesztkártyát, amivel viszont rögtön működött. Adtak egy új simkártyát, megvártuk míg aktiválódik és ugyanúgy nem volt jó, több telefonon is kipróbálták és ott sem működött. Végül arra gyanakodtak, hogy a számhordozásnál valami gond lett, így bejelentették hibára, ami 72 óra. Ez csak azért dühítő, mert feleségemnek munka miatt, folyamatosan kell a mobilnet és így lehet, hogy még 3 napig nem lesz.
-
beni18
aktív tag
válasz
MadMancs #7100 üzenetére
Most beszélt velük feleségem, és hogy szerintük minden okés a központi rendszerbe, de ők arra gyanakodnak, hogy nem független a telefon. Nagyon profik, mert akkor térerő se lenne és telefonálni sem tudna, illetve az Iphone is kiírja, hogy nincsen SIM korlátozás. Feltették a kezüket, hogy ők ennyit tudnak csinálni és menjen el egy telefonszervizbe mert biztos az a baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- ASUS ROG GL552VW - 15.6"FHD IPS - i7 i7-6700HQ - 8GB - 128GB SSD + 1TB HDD - GTX 960 4GB -
- BESZÁMÍTÁS! Asus M5A99FX PRO R2.0 990FX chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest