Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
Mondjuk ez a -104 dBm-es jelerősség nem túl acélos, de még stabilan működnie kellene. Én megpróbálnék egy kártyacserét kérni, ha egymagában is szakadozik a netfone vodás kapcsolata.
Egyébként Samsungokban a szervízmenű (*#0011#) megmondja a használt sávot (band) és jelminőséget is, bár kétlem, hogy a voda megkülönböztetné a saját sim kártyáinak adott sávot a hálózatán lógó virtuális szolgáltatóéktól. -
MadMancs
veterán
APN megint más. Ne keverd már a szezont a fazonnal. Viszont maga a hálózat (Antennák, beállítások, maga a komplett torony) vodáé, es tök ugyanaz.
Vagy szerinted külön külön Antennákat külön külön paraméterezve pakolnak fel diginek, vodának, Netfone -nak és externetnek?
Az alap téma a térerőből és a jelerősségből adódott, ami szerinted különbözik. Ami fizikai képtelenség.
Nem, biztos nem jó aki panaszkodik, csak ez elenyésző hányada az előfizetői bázisnak.
Rengeteg ügyféltől kapok pozitív visszajelzést, és nem csak én, persze van negatív is de elenyésző a pozitívhoz képest, nincs tökéletes szolgáltatás, de Te egyszemélyben túlteszel mindegyiken. Szerintem nálad akkor is probléma lenne ha a nappalid közepére állítanának egy dedikált, optikai betáppal ellátott tornyot.
-
E300TD
tag
válasz
MadMancs #4096 üzenetére
aha, minden ugyan az ... szóval akkor semmi különbség a voda és a netfone apn között sem, mert mindkettő ugyanazt a hálózatot használja.
Vagy, ha te azt mondod akkor van különbség, ha más mondja, nincs ....
Az égetés inkább az, ha valaki olyan szekerét tolja, ahol magasról tesznek az ügyfélre, aki akár lehet hülye is, de belőle élnek. Ha valami gond van legalább válaszolni kellene .....
A hozzáállásod azt sugallja, hogy akinek gondja van, annak igazán nincs is, csak szórakozásból írogat. -
MadMancs
veterán
Pedig hidd el a hiba ebben az esetben nálad van. A központig Voda kezeli a kapcsolatot. Garantáltan nincs és nem is lehet beleszólása Netfone nak hogy minden jelerősségnél dobja el. Ezt egyébként is a Telefon dönti el. De -101 még viszonylag jó jelszint. Szóval magadat erősíted hogy a hiba nálad van.
netfone-os legalább 2x eldobja a kapcsolatot és -101-nél a netfone halott.
Mesélj még, legalább ne ugyanazt a halózatot hoznád példának. Most kb azt mondtad hogy utalod a krumplit, de a burgonya isteni finom. Megérted végre hogy vodát hasonlítasz össze vodával vagy égeted még magad?
-
E300TD
tag
válasz
MadMancs #4092 üzenetére
Ez mondjuk engem kevésbé vígasztal ...
Egy vodfonos kártya az én telefonomban: cirka 1,5 órája megy egyszer sem kapcsolt szét, ennyi idő alatt a netfone-os legalább 2x eldobja a kapcsolatot és -101-nél a netfone halott.
Ugyan ott mérve.
Akkor hogy is van ez a helikopteres cucc?Biztosan az én eszközeim a hibásak, mind a 3.
-
MadMancs
veterán
Azzal az aprósággal ne foglalkozz hogy digi és Netfone UGYANAZT A VODAFONE hálózatot használják. Na akkor ki is a helikopter?
Egyébként nem védtem épp senkit, szimplán leírtam mizu a jelerősséggel (amit Netfone ha akarna se tudna befolyásolni) sebességről egy szó sem esett.
De ha már belekezdtél:
Szerintem Te vagy el vagy átkozva, vagy szimplán tényleg az eszközeid hibásak. Nem tökéletes a Netfone, van jobb, de ennyi panasza az összes ügyfelemnek együttvéve sincs mint neked önállóan. Ugyanez igaz a kollégákra is. -
8
senior tag
találd meg a hibát
-
E300TD
tag
válasz
StarKiller89 #4087 üzenetére
Nem muszály olvasni, válaszolni meg pláne nem ...
-
_ap_
csendes tag
sziasztok,
biztos le van írva valahol, de az utolsó 100-150 hszben nem találtam, illetve a neten sem (valószínűleg annyira triviális, hogy sehol nem foglalkoznak vele) de a netfone hagyományos mobilkapcsolattal intézi a hívásokat, vagy a mobilneten keresztül, az adatkeret kárára? (azt mindenhol megtaláltam, hogy voda vagy telekom hálózatra csatlakozik)
illetve olvasom, hogy elég vegyes a tapasztalat, és sokan a mobilnettel kapcsolatban fogalmaznak meg kritikát, de ha én 99%-ban hagyományos hívásokra használnám a csomagom, akkor is teljesen káosz a szolgáltatás minősége, vagy a hívások azért jellemzően rendben vannak?
köszi!
-
tomiivagyok
aktív tag
válasz
tomiivagyok #4077 üzenetére
oké visszavonom, azzal is egy csíkos a helyzet.
nem tudom, hogy mi lehet, meg mi nem, de kezd kicsit nagyon kellemetlen lenni. a telefonom merül is, de csak itt - két óra alatt -40%; valszeg azért, mert váltogat E meg 4G között, legalábbis csak erre tudok gondolni, mivel nem is használtam
-
E300TD
tag
válasz
MadMancs #4079 üzenetére
Hogyne, ismét visszatértél a jolly jokerhez. Egy rakás sz@rt próbálsz védeni.
Az ugye nem számít, hogy a Telekomos kártyával simán megy minden legyen az akár előfizetéses vagy feltöltős?
Pláne, hogy 2 másik telefonban is ugyan így működik, az egyik sziamiau, a másik Samsung Note 20 Ultra
Az pedig egy másik adalék, hogy a 2-es slotban a digi kártya simán megy ugyanúgy a voda hálózatán, amikor a netfone már kapcsolatot bont. -
E300TD
tag
Ez mondjuk egy rohadt nagy átverés a lefedettséggel kapcsolatban:
Cirka 500 méterre a toronytól: -
4Grider
félisten
válasz
tomiivagyok #4070 üzenetére
Akkor ott a vodának sem lehet térereje, ami azért egy egyetemen elég ritka (bár nem lehetetlen).
-
zola899
tag
Próbáld meg Vodafone-os APN-nel Netfone-os helyett. [kép]
Én is azt használom, és térerőre, sebességre sehol sincs panasz.Nemtom' hogy iPhone-on van e olyan beállítás, mint amit a screenshoton akartam láttatni, de fura lenne ha nem lenne.
Am tudom hogy manapság divat lett mindent is fikázni, de személy szerint a Netfone/Vodafone a legstabilabb
BP és Szolnok közt, vonattal és kocsiv egyaránt.Yetteltől jöttem el..
Hajamat kitéptem tőlük.
Ha azon a távon telefonálás közben min. 10x nem szakadt meg a hívás, akkor egyszer se.
3G már nincs, 4G/5G meg még nincs, vicc
Telekomos is voltam... Azzal meg hiába volt full térerő kb. mindenhol, de percekig tartott mire betöltött egy nyamvadt weboldal.Ki mit preferál azon abban a térségben ahol tartózkodik
-
E300TD
tag
válasz
tomiivagyok #4067 üzenetére
Basszus, neked vip előfizetésed van 🤣. Rám sem bagóznak 🤮
Néztem a hibajegyeim számozását, úgy tűnik futó sorszámot kap mindegyik, 4, 3 milliónál járnak.Nem tudom mikor kezdték és hány előfizetője van a cégnek, de napi cirka 1500 hibabajelentés van online .....Ebből lehet következtetni a szolgáltatás minőségére is ...
-
StarKiller89
senior tag
válasz
tomiivagyok #4057 üzenetére
érdemes a voda apn-el még megpróbálni, amúgy tényleg csalódás a szolgáltatás nálam is, legalábbis, hogy semmi magyarázat a netfone gyatra apn-re...
-
E300TD
tag
válasz
tomiivagyok #4057 üzenetére
Jelentsd be hibára az app-ban. Úgysem fognak vele foglalkozni, majd pár nap múlva hívd, hívogasd az ügyfélszolgálatot. "Erőteljesebb kommunikációdra" felajánlják a kötbérmentes távozás lehetőségét. (Saját tapasztalat, nekem küldtek e-mailt, hogy mit kérnek még, elküldtem, erre lezárták a hibajegyet minden intézkedés nélkül. Erre eléggé felkaptam a vizet
).
-
4Grider
félisten
válasz
tomiivagyok #4062 üzenetére
Milyen telefonmodellt használsz?
-
tomiivagyok
aktív tag
válasz
donjohnson #4058 üzenetére
én is ezen gondolkodtam, hogy nálam lehet a bibi, de nem igazán lehet nálam, mert 2 másik kártyával működik..?
ezért nem is értem, hogy mizu.
MadMancs: köszi a választ, akkor az lehet ki lesz köhögve október környékén
-
MadMancs
veterán
válasz
tomiivagyok #4057 üzenetére
Az ÁSZF módosítással nem, arról lecsúsztál.
Olyan még nincs hogy Vodafone jól működik Netfone meg csak EDGE/nincs térer. Tekintve hogy Vodafone hálózatot használ.
Tízen párezer kb a kötbér áprilisi kötéssel.
-
donjohnson
addikt
válasz
tomiivagyok #4057 üzenetére
de a netfone vodafone vagy telekom hálózaton megy. ha nekik jó a térerő akkor más gond van nálad.
a vodefone-os vagy a netfone-os apn van beállítva a telefonodon? -
tomiivagyok
aktív tag
hali,
lenne olyan problémám, hogy olyan szinten tré a szolgáltatás (kecskemét), amit nyújtanak, hogy szeretném lemondani, hűségidő ide, hűségidő oda.
az elkövetkezendő hónapok 80%-át az egyetemen fogom tölteni, ahol a netfone konkrétan E-t tud magából kicsikarni - mindenki másnak működik fullfullon a térerő, Telekom, Yettel, Vodafone, csak nekem nem.
Telekomos kártyát belerakva a telefonomba szintén megjavul a térerő.
ezek mellé az internet sebessége kritikán aluli, egy mobilaréna full térerővel van, hogy 15-20 mp, hogy betöltsön (ha nem több), Telekomos kártyával 3-4 mp (se).
nem találtam semmit sajnos a kötbérről, erről van valakinek bármi infója? áprilisi a szerződés.
esetlegesen az ÁSZF módosítással tudok takarózni?
köszi előre is!
-
sixtybi
tag
Sziasztok,
a netfone-nál van olyan szolgáltatás, hogy roaming tiltás a 2-3-as zónában? Tehát hogy csak az EU-s 1-es zónában menjen a roaming?Illetve azt honnan lehet tudni, hogy melyik csomag T-s és melyik Voda-s?
Meg mi most az 5G-s helyzet? Van 5G-jük? És ahogy látom az elmúlt pár hónap hózzászólásai alapján, a VoLTE megy, ami nekem fontos.
-
E300TD
tag
válasz
mihaczitomi #4054 üzenetére
Ha az előző posztomból nem érted, akkor privátban sem tudok mást írni ....
-
E300TD
tag
válasz
Stokiii #4048 üzenetére
Tapasztalataim alapján azért erősen meggondolandó a netfone, szerintem.
Letöltési sebesség, kapcsolat minősége, (szakadozás), ügyfélszolgálat, roaming kritikán aluli.
Én májusban csatlakoztam, akkor még voltak jobb árú csomagok, de a hűség lejárta után emelnek.
Ha a havi adatforgalmad ~4-5 GB és nem kell korlátlan beszéd, szerintem nem éri meg a sok szenvedés, hasonló árú csomagok vannak bármelyik szolgáltatónál és fényévekkel jobb a szolgáltatás pl. a T-nél. -
A megszüntetés után a túlfizetést vissza kell kérni, vagy automatikus?
-
4Grider
félisten
válasz
Stokiii #4048 üzenetére
Az apn-t alapból a telefonod állítja be automatikusan, amit te felül tudsz bírálni (manuálisan). Már ha megtalálod a telefonod beállításai között.
A főútvonalakon nincs különbség, a Bakonyban és a Balaton parton lesz. A voda átlagos letöltési sebessége jellemzően alacsonyabb mint a Telekomé, de telefonon nagy átlagban elég szokott lenni. És nem mindig a voda az utolsó mindenütt, sőt... -
Stokiii
csendes tag
Sziasztok!
Én is beállnék a Netfone-osok közé új telefonszám igénylésével.
Abban tudtok segíteni, milyen különbség van a Telekom-os és a Vodafone-os hálózatbérlés között? Leginkább Dunántúlon használom a telót (Pest-Balaton-Győr 3szögben).
Írtátok, hogy csak Voda APN -nel nyújt normális minőséget... Ez hogy működik és egyáltalán ki dönti el?
Köszi a segítséget! -
xts
csendes újonc
Pest-Bács határ Telekom SIM: le: 41.97 MB/s, fel: 3.43 Mb/s. Torony kb 6 km-re van és van köztünk egy kis dimbes-dombos táj.
1997. óta vagyon Netfonnál, elsőszür Vodafone hálón, aztán kb. 3 éve váltottam csomagot, adtak Telekomos SIM-et, nem volt jó, 2 nap múlva jött újra Vodafone-os. Most kb. 1-1.5 éve váltottuk Telekomosra, azóta azt használjuk (3-an egy csomagban). Működik. Mobiladat annyira nem fontos, mindenhol van wifi, ahol nincs elég a csomagban lévő 1 GB/fő. -
E300TD
tag
Van valakinek tapasztalata telekomos Netfone verzióról? Főként a roaming érdekelne, London és a környező országok.
Mo-n főként pest megye. Nem kell 300Mbit-es letöltés csak legyen stabil kapcsolat.
Ha a hűség lejárata után felemelik az árat, már megéri visszamennem a T-hez. (Soha nem használom el a 20 gigát, bőven elég 4 is) Ez a minőség kb. olyan, mint a Sokol rádió kontra Nakamichi Dragon -
8
senior tag
Elkezdték nevesíteni is a konkurenciát is a reklámokban
-
janes1976
őstag
Köszönöm szépen mindenkinek az infót!
-
teletipp
friss újonc
Akit érdekel a Netfone Telecom-nál hogy alakul a hűségidő utáni hosszabbítás, íme egy konkrét élő példa:
Korlátlan beszéd + 50 GB net csomag jelenleg 5690 Ft-ért rendelhető akciósan.
Tavalyi ára alacsonyabb volt, kb. egy éve 4990 Ft-ért volt elérhető, azaz időközben 14%-os emelés volt.
Az elmúlt egy évvel ezelőtti árakat mindenki összevetheti a saját szolgáltatójánál, illetve tapasztalhatja a boltokban, hogy ebben az időtávban mekkora volt az infláció.
Azoknak akiknek ezekben a hetekben jár le a hűségideje, felajánlják, hogy a jelenlegi áraknál olcsóbban hosszabíthatnak, azaz 5690 Ft helyett 5490 Ft-ért ennél a csomagnál. Ha esetleg vállalják, hogy +1 előfizetést kötnek 10 hónap hűségidővel, akkor narad a korábbbi igen kedvezményes 4990 Ft-os tarifa mindkét előfizetésre!
Remélem tudtam néhányotoknak segíteni! -
8
senior tag
Ha netán valakinek kedve lenne beleállni a hűségidő utáni emelésbe.
Természetesen a hűségidő lejártával lehet újabb hűséget vállalni, általában emelt áron, ezügyben többször telefonálnak a hűségidő vége előtt.
https://njt.hu/jogszabaly/2003-100-00-00
2003. évi C. törvény
az elektronikus hírközlésről
Az előfizetői szerződés megszűnése134. § (14) A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép, amely határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél. A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a szolgáltató három alkalommal az Elnök rendeletében meghatározott tartalommal köteles az előfizetőt egyértelműen tartós adathordozó útján tájékoztatni a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásáról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés megszüntetésének lehetséges módjaira, a szolgáltatás tekintetében legkedvezőbb díjszabásra.
-
StarKiller89
senior tag
válasz
janes1976 #4023 üzenetére
nagy probléma nálam nem volt a szolgáltatással május óta, egyedül ami piszkálja a csőröm az hogy csak a voda apn-el nyújt normális minőséget, illetve a hűség lejárta után árat emelnek, eredetileg úgy volt hogy utána sem amit mára már letagadnak, egyik kutya másik eb ez a szolgáltató is, de árban egyelőre még korrektnek mondható...
roamingról nincs tapasztalatom -
xTech
tag
válasz
janes1976 #4023 üzenetére
Április óta használom, teljesen frankón műkszik. Panaszra semmi okom. A kérdés itt tényleg az, hogy a lakóhelyeden hogyan teljesít a Vodafone.
Illetve ahogy Castell is írta, ha Vodafone-tól jönnél számhordozással, akkor készülj fel arra, hogy több hétig fog tartani a procedúra. Nekem a yetteles hordozás kb. egy hét volt.
-
ianhoward
tag
válasz
janes1976 #4023 üzenetére
Március óta használom a szolgáltatást. Navigáció, YouTube, FB, üzenet küldés, böngészés. Ezekre használom. Dél buda és pest megye déli részén. Nekem rendben van. Yetteltől jöttem át majdnem fele annyi a havi díj. Ami olvasható hogy lassabb igaz, de nekem nem volt olyan hogy használhatatlan lett volna.
10 hónap a hűség, addig adtam időt magamnak és a szolgáltatónak amikor szerződtem. Nem tervezek váltani még ha drágul is amit írnak, részemről az még vállalható.
Balatonon voltam nyáron ott is jó volt. 50gb van a csomagban eddig egyszer sem értem el a 10-et sem. Mindenre elég. -
janes1976
őstag
Erősen gondolkodom a Netphoneon, mert a lányom és az én előfizetésem összegét nagyon sokallom. Netphoneosoktól kérdezném, hogy belföldön mennyire vállalható a szolgáltatás? Net, beszéd stb. Köszönöm a válaszokat.
-
KatonaT
aktív tag
Új előfizetésnél honnan kapok ügyfélkapuhoz jelszót?
-
Tiédetis
senior tag
válasz
fcbarca #4018 üzenetére
Köszönjük a jelzését, örömmel veszünk minden visszajelzést, továbbítottuk a társosztály felé.
A mobilinternetnek nincs garantált le- és feltöltési sebessége, azonban kollégáink dolgoznak az esetleges hálózati túlterheltség javításán.
Az internet.vodafone.net APN címet tudja használni belföldön, amennyiben külföldre utazik, úgy át kell írni internet.netfone.hu címre a működkés érdekében.
Megértését köszönjük!
További kérdés, kérés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
Tisztelettel:
Netfone Telecom Kft.
Ügyfélszolgálat -
fcbarca
őstag
sziasztok. én is netfone-os lettem, voda apn-el sokkal stabilabb és gyorsabb, ezzel is vonja az adatforgalmat?
-
martonl
senior tag
válasz
StarKiller89 #3960 üzenetére
Ilyenkor keresi a hálózat a telefont, mert nem jelentkezett le a hálózatról úgy, mintha kikapcsolta volna.
-
Jozsó
tag
válasz
MadMancs #4000 üzenetére
Igazatok van, megtaláltam. Szóval Xiaomin így néz ki a történet:
Beállítások -> A telefonról -> Összes jellemző -> 5-ször kattintás a Belső tárhely-re -> Telefon adatai (1 vagy 2 sim kártyától függően) -> (Alul) Egyebek (három pontos kör) -> IMS szolgáltatás állapota.
Hanghívás LTE-adatkapcsolaton keresztűl: Rendelkezésre áll
Kipróbáltam mindkét simmel. Azzal is, ami kiírja, hogy VoLTE és azzal is, ami nem. Mindkettőnél ez van. Aztán, ha annál kikapcsolom, aminél látványos a változás, akkor itt a Nem áll rendelkezésre szöveg lesz. (ez azért lényeges, mert egyébként a hangszolgáltatás típusára mindenképpen LTE-t ír.)
Szóval kösz mindenkinek. Megvolt a beszélgetés közben megy az adatkapcsolat próba is.
-
Akelaus
senior tag
Az Ims regisztrációt nézd meg, miközben a telefon 4G-n van.
Nálam Telekom-Voda-Yeti mutatja, 4G kapcsolat esetén. Nem a hívás közben, hanem ha a net ezen van. H - H+ és 3g kapcsolatnál azt fogja írni, hogy nem regisztráltált.
Ha 4G kapcsolatnál ezt írja akkor két lehetőség van: a már írt kód és ott beállítani, illetve igenis nincs bekapcsolva.
Ne hagyd magad, mert nálam sem volt bekapcsolva mondhatott bármit a Netfone ügyfélszolgálat.
(Telekomnál sem, de nem is tagadták) -
Annyi, hogy amikor hívásban vagy, van-e 4G adatforgalom.
Ha van, akkor műxik a Volte, ha nincs, akkor nem.
Ennyi.Ha nem megy, akkor esetleg még annyit nézz meg, hogy a Volte carrier check ki/be van-e kapcsolva.
tárcsázóba ezt be: *#*#86583#*#* (disabled állapotban kell lennie), és utána a menüben lesz Volte vagy ehhez hasonló kapcsoló, és azt bekapcs.
Nekem Yettel esetén kellett az, hogy ezt kikapcsoljam, majd vissza. Hiába volt jó pozícióban a beállítás, be (azaz carrier check disabled) kellett újra kapcsolni. -
MadMancs
veterán
Most komolyan, hányszor írjuk le?
Nem kell program.
Nézd meg ims regisztráció állapotát. Ha ok akkor van VoLTE.
De azt miért olyan nehéz megnézni hogy hívás közben van e 4G net? Ha van akkor VoLTE aktív. 🤷 Ezer meg egyszer le lett írva hogy kijelzés az adott készülék adott szolgaltatóhoz tartozó profil beállításoktól függ.
Nálam (Samsung s21 ultra) csak Yettel és ex digi vel van kijelzés. Voda (Netfone) és Telekom nincs. Ettől még működik.
-
Jozsó
tag
Egy xiaomi mi 9t. Yettelnél mostani és korábbi céges kártyánál is kiírta, diginél is amég nem volt roaming. Diginél magától megvolt a dolog, Yettelnél elég sokat kellett vívni az ügyfélszolgálattal, de megadták magukat és szolgáltató oldalon bekapcsolták.
Nincs erre vmi progri ami mutatná? Mint a wifi típust pl...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- SzoftverPremium.hu
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest