Új hozzászólás Aktív témák

  • -=Jam=-

    őstag

    Nem is tudom vártam-e ennyire játékot, mint ezt. A Returnal is eszméletlen játék volt, ha itt arra rátesznek még egy lapáttal akkor szinte biztos, hogy az év játéka lesz nálam jövőre :)

    Nagyon messze van még 2026, főleg ha csak a második felében fog jönni esetleg :O

    Illetve mivel a Housemarque már belsős stúdió, elég valószínű, hogy kapunk bele magyar feliratot is.

  • Frod

    addikt

    Pár érdekes infó:

    Saros - magyarul szároszciklus, egy asztronómiai fogalom:

    A szároszciklus egy csillagászati fogalom, amivel ki lehet számolni egy napfogyatkozás vagy holdfogyatkozás következő időpontját.
    Hossza hozzávetőlegesen 6585,3211 nap (18 év 11 nap, 8 óra).
    Egy szároszciklussal a fogyatkozás után a Nap, a Föld és a Hold körülbelül azonos relatív helyzetbe áll vissza, egy majdnem egyenes vonalban

    Carcosa

    Carcosa egy kitalált város Ambrose Bierce „An Inhabitant of Carcosa” (1886) című novellájában. Az ősi és titokzatos várost alig írják le, és csak utólag (pusztulása után) látja egy olyan szereplő, aki egykor ott élt.
    Robert W. Chambers amerikai író az 1895-ben megjelent A sárga király című könyvében szereplő több novellájához is kölcsönvette a „Carcosa” nevet, és írók generációit inspirálta arra, hogy hasonlóan használják Carcosát saját műveikben.
    Kapcsolodó: Carcosa árnyai - A kozmikus rettenet mesterei - Geekz

  • Frod

    addikt

    SAROS


    "A Returnal után tudtuk, hogy valami különleges és díjnyertes alkotást hoztunk létre, de azt is tudtuk, hogy a Returnal önállóan is megállja a helyét. Ezt szem előtt tartva úgy döntöttünk, hogy létrehozunk egy új IP-t, amely továbbfejleszti a mély, harmadik személyű akciót és a titokzatos történetmesélésünket.

    A Saros egy akciójáték, amely egy elveszett, Carcosa-n lévő, baljós napfogyatkozás alatt álló, földönkívüli kolónia kísérteties története. Arjun Devraj-ként (Rahul Kohli) játszol, aki egy Soltari Enforcer, aki semmitől sem riad vissza, hogy megtalálja azt, amit keres. Célunk egy érzelmes és erőteljes karakter létrehozása, akik feltárja, milyen árat kell fizetnie egy új jövő megteremtéséért.

    A Saros és a Returnal közötti kulcsfontosságú játékmenetbeli különbség az állandó erőforrások és a fejlődés, ami minden halált értékessé tesz. Minden halál után egy megváltozott világgal kell szembenézned, de a Saros-ban képes leszel kiválasztani és állandóan fejleszteni a felszerelésedet a fegyverek és ruhák fejlődő készletéből, hogy „erősebben térj vissza”, hogy leküzdhesd a Carcosa kihívásait."
    -
    Gregory Louden, kreatív rendező, Housemarque

    Megjelenés: 2026
    Célplatform: PS5, PS5 Pro
    Bemutatkozó előzetes
    Bemutatkozó ismertető (Playstation blog)
    Reddit subreddit

Új hozzászólás Aktív témák