-
Fototrend
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
félisten
Luuuuton?
Pedig olyan szep es "szines" varos
De legalabb ellehet menekulni onnan meg repulovel is, az azert ad egy plusz pontot neki -
aero.
veterán
válasz
moleculez #45427 üzenetére
Nem az. Pusztulat mód megy az 1.0 TSI ahhoz képest, ami. Arra kell figyelni, hogy csak a 110 lovasat, a 95-ösben csak 5-ös váltó van és nem az igazi emelkedőn. Ha kipróbálsz egyet megérted, káprázatos, hogy hogyan varázsolták ilyenné.
Aronában vezettem, ami ugyanaz.
-
t72killer
titán
válasz
moleculez #45427 üzenetére
Ha elgurul már elég, viszont jó lenne a fabiához képest picit combosabb felfüggesztés a kátyús aknamező v aknás kátúmező miatt. Mrs+gyereknép falu körül rohangára ha elég már tökéletes, nem szokott driftelni
. Turbós, azért kicsit több kraft mint a natúr szívós-szívás.
-
t72killer
titán
válasz
instantwater #45375 üzenetére
"Egy másik helyen pedig nagyon erőltették a hitelt."
Ma felvettem a kapcsolatot az Arnold Shark-al, mondván érdekel egy kocsijuk. (lemondtam az EV kabaréról, Skoda Kamiq TSI a jelölt). Szeretek ÍRÁSBAN kommunikálni, mert akkor ugye megvan minden leírva, nem valami random hablaty hazugságra kell visszaemlékeznem. motors.co-n írok nekik: visszaír egy hitelügyintéző a kocsitól x száz-ezer mérföld távolságra, hogy neki aztán fogalma sincs szét vannak-e még kopva a mot advisoryban megfeddett gumik, van-e egyáltalán service history... De azér' adjam meg neki az összes személyes adatomat és hogy milyen finance-ot kérek. Bmeg mondom, húzzál a retekbe, én VÁSÁROLNI jöttem = van pénzem, kifizetem, megveszem, csá. NE infókat gyűjtögessél rólam, hanem virítsd, hogy mit árultok, én meg kifizetem, ha ér is annyit...
No mind1, szombaton érek rá személyesen elmászni hozzájuk, megnézem, kipróbálom, meghallgatom, lemérem oszt csak eladják... Bár tippre itt széthordott gumi miatti alku nem lesz az tuti.
-
moleculez
veterán
Szóval tegnap este hazaértünk nyaralásból.
2 hét Sharm El Sheikh után leszállni az esőben és szélben
Plusz útközben (mondjuk szerencsére visszafele) valahol eltűnt egy bőrönd a fiaim ruhái meg cipő volt benne. Várjuk hogy legyen azzal is valami.
Sharmból Londonba anyósomékhoz (akik amúgy velünk nyaraltak) ott a lépcsőn magam alá hajtogattam a bokám a lépcsőn majd összehánytam magam úgy fájt, másnap Dublin meglátogatni apóst. Egy élmény volt a reptéri lóti-futi + városnézés így… Reggel mentünk este jöttünk. Aztán hazavezetni Leedsbe. Bruttó 5 és fél óra egy töltés miatti megállással.és ez volt azon kevés alkalmak egyike, amikor az EV nem optimális (39kwh Kona) de teljesen vállalható. Megálltunk harapni valamit, wc, kutyaséta, máris 90%-on volt a verda🤷🏼♂️. Ha most lett volna egy “1000km egy seggel dízel” nyertem volna az egész túrné alatt 2-3 órát. De nagy veszteség…
-
Balinov
titán
válasz
moleculez #45423 üzenetére
Van itt is,régebben szoktuk használni mert volt 1+-2 hely ahol elérhető volt és útba is esett amikor híztam este asszonyt a melóból de többnyire ilyen agyonedes ír sütik voltak meg gyümölcs ,így utóbbi időben hanyagoljuk
Amúgy moleculeznek igaza van ,attól függ hogy a környéken milyen boltok vannak a programban
-
moleculez
veterán
válasz
instantwater #45421 üzenetére
Attól függ hol lax. A mi környékünkön nem nagyon pörgött, párszor összeszedtünk jó dolgokat, de ha beleszámolom az effortot hogy menjek is el érte akkor már nem jó buli.
-
t72killer
titán
"oka van, hogy eladom"+beleszarok+"spórolok 100 fontot" ország
: holnaputáni '22es Kia Niro testdrive + vétel lefújva, persze azután, hogy befizettem a 100 font reservation feet (refundable elvileg szerencsére): a kocsi '22 nyári reg, első szerviz 7e mérföldnél, második 18e-nél (már ezzel is csúsztak), de hnapután már '25 szeptembert írunk, még ha a második szervizt tavaly nyáron is csinálta, akkor is 3 hónap csúszás. Azt írják a Kia "rendkívül hárklis" a szervizpecsétekre és intervallumokra, nem fogom bekockáztatni, nézek tovább.
Mintha Csóri Gazsiéknál lennénk egy újonnan vett 40k fontos autó esetén. És a garinak komoly tétje van a modellnél, uis jópárezres (£) csapágy+motorhalál réme lebeg felette. Mondom 2029-ig oké belefér, max 3év múlva eladom ha addig nem jön elő, de így rizikó.
-
Használja valaki a Too Good to go appot?
Érdemes vele foglalkozni? -
Balinov
titán
válasz
instantwater #45417 üzenetére
GPS faker ?akkor nyaljanak timsot
-
-
Devid_81
félisten
válasz
instantwater #45406 üzenetére
En pl beallitottam, hogy en nyeljem be az eBay lehuzast, annak fenyeben allitottam be a vegosszeget, hogy "jol nezzen ki"
Szerinted sikerult?
Van 5 sellingem ebbol egyetlen egynek annyi a vegosszege amit wn allitottam be
Most ujra nekifutottam es mar csak az egyik ossze a szokasos £12.57...abszolult agyf@sz az egesz -
Devid_81
félisten
válasz
instantwater #45408 üzenetére
Ez igy van.
Anno Gumtree-ztem, csak egyszer jol lehuztak egy VGA-val, kis g3czy kinai pets eldott valamit nekem ami nem az volt mint ami ravolt irva, azota nem is hasznaltam.
Majd a Vented-Vintednek adok egy eselyt, hatha jo masra is mint gyerekruha.
Az asszonysag hasznalja, havonta 45db csomag erkezik a lanyoknak onnan -
Balinov
titán
válasz
instantwater #45410 üzenetére
Vpn uk endpointtal?
-
válasz
moleculez #45409 üzenetére
Kíváncsiságból letöltöttem.
Letezik, hogy ez csak a környékbeli termékeket listázza?Jelenleg Magyarországról pont arra lennék kíváncsi, hogy otthon, Angliában mit árulnak, de nem látok location mezőt.
Országváltó menüpont van, de elmenteni nem engedi.
Azt hiszem még marad az ebay 🤷
Ott legalább van location filter. -
moleculez
veterán
válasz
instantwater #45407 üzenetére
Eddig abszolút pozitív, főleg veszek, de teszt képen raktam fel pár cuccot és simán ment minden.
Úgy indult ahogy mondod, megunt/használt ruhák adás/vétele. Aztán szépen lassan bővülnek a kategóriák ma már szinte mindent kapni.
Más model mint az eBay. Felrakom a cuccot x fontért, aztán lehet offereket adni. Az fee is egyszerű mint a facsipesz és áttekinthető. Mi sosem voltunk nagy eBayesek, de mióta van Vinted azt használjuk.Pl gyerekruhákat szinte csak onnan veszünk. A kislánynak szinte csak onnan vettünk ruhát amiket amúgy is gyorsan kinő.
Magamnak is onnan veszek márkás ruhákat jóval áron alul (amíg le nem fogyok amennyire szeretnék)
-
-
-
válasz
Devid_81 #45380 üzenetére
A legnagyobb agyérgörcs, hogy a "free selling" az egy kamu, hiszen nekik is meg kell élni valamiből, és átkeresztelték buyer protection feere
.
Gyakorlatilag felraksz valamit X fontért, de lostázva már a feevel megnövelt áron lesz.
Ezért van mostanában minden terméknek random ára, semmi nem kerek.Ráadásul amikor offer adsz, akkor is totál káosz, mert neked ér Xet a termék, az eladó pedig a feevel csökkentett összeget látja.
Ebből volt bonyodalmam pár eladóknál.
Persze régen sem kapták meg a teljes összeget, hiszen volt fee, de nekik rossz látni a kisebb összeget licitáláskor.Persze a céges eladóknál maradt a régi rendszer, ők utólag fizetik a díjat az eladási árból.
Csak, hogy egyszerű legyen az élet 🤣 -
t72killer
titán
válasz
Devid_81 #45399 üzenetére
Szigorúan Netflix PRO++ és BlueHustler PremiumXXXL kell hozzá
(haverok mondták, én ugye kifejezetten szeretem a ködöt
)
Más: ha egy használt kocsi regjére rákeresve az "utolsó logbook kiállítás dátumát" nézem, az azt jelenti, hogy a legutolsó tulaj mikor vette meg = adásvételkor képződik ITT egy bejegyzés?
-
Devid_81
félisten
Biztos jo az ott fent eszakon, bar engem inkabb lojjenek le mint bevallaljam a mostanihoz kepest is kevesebb napsuteses orak szamat
Az biztos, hogy keves napolajjal is ellesztek ezentul
A Skotokkal nekem egyedul az akcentusuk az amit nehez feldolgozni, amugy sokkal normalisabbak mint a nagykepu barom angolnak. -
t72killer
titán
ááucs. hátigen, ilyen feudális iszonyok között nem megy a töltőtelepítés
. Elsőre nekünk konnektorból csorog majd az elektronnafta, de a conservatory-nak vannak egész kicsi "skót" (alulról bukóra nyílós, normál eső nem esik be rajta) ablakai, valszleg az lesz a nyerő nem a macskaajtó.
Szintet lépve sztem megkérdem a helyi villanyászt, mennyiért tesz a házfalra kívülről egy új körre (van szabad hely a CU-ban) egy 32A-es ipari konnektort "hot tub tápolásra". Ha megúszom egy töltőtelepítés feléből, akkor megcsináltatom, ha nem, akkor marad a normál konnektor, erre a házra már nem varrunk okostöltőt.
A gyorstöltögetés anyagi katasztrófa, a legolcsóbbak is a peak rate házi elektromosság felett vannak. -
válasz
t72killer #45393 üzenetére
Az van, hogy töltő buborékban lakok. A legközelebbi gyorstöltő kocsival bő 20 percnyire van, feltéve, hogy jó időpontban megyek. Ha dugózni kell, 40p. Beállóm nincs. A hülye landlord nem engedte, hogy felszereljek a házra töltőt, pedig neki nem került volna semmibe, és a járdán áthúzva ugyan, de elért volna a kocsiig, ha a ház elé parkolok.
Innentől kezdve két opcióm lenne, ha EV-zek:
A) Kb havi egyszer bő 2 órás program a töltögetés, publikus gyorstöltőn, arany áron (bőven drágábban, mintha dízel vagy hibrid kocsit tankolok)
B) Konyhaablakon kieresztett hosszabbítóval töltögetek 1,5kW-al. Egyrészt rendkívül igényes, másrészt télen annyira nem poén, harmadrészt gyakorlatilag attól függ, tudok-e tölteni, hogy esik-e az eső.
Szerintem hanyagolom a dolgot inkább.Bónusz: ilyen kb 1000km-es (csak oda) túrákat teszünk meg évente legalább egyszer. EV-vel pont az lenne, hogy mire átérek Európába, állhatok meg tölteni. Pszichológiai szempontból nem lenne túl barátságos a dolog, hogy a "végre, haladhatunk" érzést lecserélem arra, hogy "kerssünk töltőt".
Ui: amúgy nem vagyok EV ellenes, próbáltam már párat, nagyon bejön, milyen kulturált meg csendes meg minden. De szerintem megvárom, amíg elengedjük ezt a lítium bohóckodást, és majd akkor lesz EV-m, ha elérhető áron lesznek az 1000km-es hatótávos, szilárdelektrolitos, kiforrott, megbízható, nagy, csendes, elektromos szedánok, amik hosszú távon is kényelmesek. Tippre ettől még kb 10-15 évnyire vagyunk. Már nagyon várom, hogy tartsunk már ott, de még sajnos nagyon messze van. Első fecskék ha minden igaz kb 3 év múlva jönnek, nyilván a 100k pénz feletti csúcskategóriában. Tippre kb 5 év, mire lemennek az 50-60k körüli árszintre ezek a technológiák meg hatótávok, onnantól meg már csak ki kell várni, hogy melyik a jó, megbízható típus, amit pár évesen, kb 30k-ért meg tudok venni, és örömbódottá van.
-
t72killer
titán
Hosszútávfutó EV-t, mint pl az EV3 (375mérföld WLTP) már az Antarktiszi és Szibériai túra kivételével kb mindenre el tudok képzelni, az octaviát valami ilyesmire fogjuk cserélni 2-3év múlva még a ,második nagyszervize előtt. 300+mérföldes szakaszokban már emészthető azért egy Felföld->Alföld (Leghosszabb szakasz: Ijmuiden-Szeged kereken 1000mérföld). Egész kb az idei évig eszembe se jutott volna EV-t venni, most, hogy oldalborda falukerülője kidőlt a harcból lestem nagyot, hogy használtban kb ICE árban vannak az EV-k.
-
válasz
t72killer #45391 üzenetére
Biztos nem fogom lecsapni a kezedről, nekem borzasztó rossz ötlet lenne egy EV jelenleg, kb semmi nem stimmel vele az én körülményeimhez.
Nálunk most hosszú távon egy hybrid lesz a terv, csak még le kell nyelni valahogy, hogy 16-18k pénz körül vannak, amik tetszenek is.
-
t72killer
titán
nagyon köszönöm, még 1et agyalok rajta, az ominózus darab egy Leaf, rosszul emlékeztem nem észak, hanem Nyugat: Renault London West, Brentford. De még érlelem egy kicsit - az eladónak hagyunk egy kis gondolkodási időt, hogy amikor ajánlok érte egy 10est, tudjon pozitívan viszonyulni a szituációhoz
Jelentkezem, ha akció lenne - osztán nem lecsapni a kezemről
(bár nyugotdan, még egy érv, hogy összeszedjem magam egy Niro-ra, csak ne lenne olyan veszettül drága a '23as évjárat)
-
t72killer
titán
Elméletben. Azaz Jereváni rádió és a Moszkvicsok esete.
Solar: mint minden épeszű ember aki teheti, GÁZZAL fűtünk, ergo a nagy solar spórolás még akkor is lófing lenne, ha normális árnyékmentes délre néző tetőnk lenne - de itt a nyugati parton az idei és a 2021es évet leszámítva amúgy is leginkább képen látsz napot. A solar grant úgy működik, hogy csókos installereknek adják csak a pénzt - nomármost csókos installer mihozzánk a világvégére ki nem jön, az hótziher.EV: detto, egy grant van, ahol kemény kb 10db szaki munkáját fogadják el Skóciában, ezekből egy olyan van, amelyik "egész skóciát" vállal: 1200 font indulóár (azaz kiteszik a házfalra a töltőt a villanyóra mögött - ami nekünk kb 15méternyi kert a drivetól), amiből a frenetikus grant enyhít 400 fontot. Közben helyi villanyász esélyesen megcsinálná nekem 800ért mindenféle grantes marhaság nélkül. De egyelőre hanyagolom, egy konnektort fogok jófélére cserélni és arra megy a granny. Pár év és esélyesen költözünk, majd az új viskóba lesz rendes 32A töltő/ha emberi áron adja a szolgáltató, akár 3 fázis is.
-
tildy
nagyúr
Egyébként szerintem a legjobb döntés volt elköltözni Londonból még akkor is hogyha jelenleg munkakeresésben vagyok, miután durva leépítés volt a cégnél. Mondjuk unatkozni nem unatkozom mert költözés után még minden van mindenütt, tapétáznom is kell, + Rengeteg dobozt kipakolni helyére rakni. De már most imádjuk Skóciát . Meg a skótokat
Halkan jegyzem meg a skót pasik is jóképűek 😉🤣
-
Tufa_
aktív tag
válasz
Devid_81 #45380 üzenetére
Elozo heten eladtam par dolgot ebayen, eddig minden ok, de az egyik csomag elvileg kb 16 percre ment volna tolem Londonban (Wimbledon Parkbol - Fulhambe, kb 2 merfold), viszont Royal Mail valamiert ugy dontott hogy elviszi a csomagot egy korutra es jelenleg epp Coventryben van, 110 merfoldre tolem. Nem biztos hogy az ugy jo biznisz az RMnek!
-
válasz
t72killer #45382 üzenetére
Ha észak London a cél, és jó, ha hétköznap csak 17:30 után tudok menni, akkor ha úgy van, szólj nyugodtan, obd olvasóm van, ilyen alap bizbasz dolgot stb szívesen megoldok neked. Vagy ha van kocsi, ami nagyon tetszik, ilyen szaglásminta stb-t szívesen veszek.
Nyilván nem vált ki a dolog egy alapos pre purchase inspectiont, de ha más nem, arra jó lehet, hogy lásd, hogy egyáltalán érdemes-e költeni arra.Ui: én Wembley-ben vagyok.
-
Devid_81
félisten
válasz
moleculez #45381 üzenetére
Remelem is, hogy alavernek az eBaynek.
Millio verziojuk van mar user atb@szasra, es ahelyett, hogy adnanak erte valamit inkabb csak elvesznek.
Az egesz ott kezdodik, hogy kb meg mindig ugyan arra az alap sz@r rendszerre epitenek amivel anno elindultak.
Folyamatosan ganyoljak ra a regi rendszerre az uj dolgokat es mar atlathatatlan az egesz evek ota, raadasul kell a mobil app is, mert valamit csak ott lehet, valamit meg csak a desktop verzion, vagy epp sehol sem.
Majd rajossz, hogy mennyi embernek vigyazhatnak a penzere X/Y napig mert minden is lassu...kozben meg kamatoztatjak szepen a felhasznalok bentragadt penzet.
Szeretnek en is par millio fontra vigyazni es nezegetni, hogy mas penze hogy kamatozik nekem...Szerk: eladasnal is eBay balance-re megy a penz ha nem figyel a user, brutalis penzek allhatnak naluk amugy ingyen felhasznalasra.
Minnya megkerdezem chatGPT baratomat, hogy nem tudnank-e ketten leprogramozni egy hasonlo rendszert okosba -
t72killer
titán
Agybaj: 4. EVnél kérdezek az eladóra, hogy ugyan Battery Health Report vagy valami hasonló, pl párfontos OBD2 bizbasszal kiolvasható akksiállapot van-é? Frászt. A "jófej" még azt mondja, hogy ugorjak be és nézzem meg - kocsi Észak Londonban, nekem meg még Glasgow is másfél óra
Ez leginkább a Leaf-ek alól húzza ki nálunk a talajt, azok uis nem kicsit hárklisak a gyorstöltőzésre, ha a tulaj gyorson nyúzta sokat, akkor annak pár év és reszeltek.
-
Devid_81
félisten
Ki mikor hasznalt Ebayt eladasra mostansag?
En kihagytam most par honapot, de lehet agyverzes visz el hamarosan az ujitasoktol amiket bevezettek.
Ugye eddig csak siman @tb@sztak az eladasnal, majd havonta volt par "akciosan huzunk le" akcio, majd jott a "minden ingyen van" es most rajottek, hogy penzt is kell keresni, mert hat sokan dolgoznak naluk es mibol elnek meg?Annyit mondok eladasnal a csomag meretet, de legfokeppen az elore beallitott szinte-lehetetlen-modositani-erdemben-hogy-jo-legyen Ebay atlal tippelt csomag szolgaltatot, es annak a meretet nagyon ellenorizzetek mielott feladjatok azt a bizonyos hirdetest.
Most ott tartok 2 nap sz0p@s utan, miutan sikerult feladjam a csomagot a sajat magam altal valasztott szolgaltatoval, es ha elfogadjak (mi a f@sz?!) a kerelmet, hogy az eBay altal rameroltetett, de soha fel nem hasznalt label arat majd visszakapom 14 nap utan
Okadek gusztustalan retkek, epp itt lenne az ideje, hogy valami startup eltakaritsa Oket a greedy kis g3nyo vilagukbol egy uj adas/vetel website-al.
A prepaid label cancellation-re egy eBayes forumon talaltam ra, se az app nem tud ilyet, se nem az agyf@sz szinten bonyolult es atlathatatlan PC-s rendszeruk nem kepes erre, de elore szolok ha a PC-s verzion megtalaod "konnyen" az nem mukodik. -
t72killer
titán
válasz
instantwater #45377 üzenetére
Szerencsére a nagyot még nem kell cserélnünk, legutóbbi MOTja alkalmával összekaptuk (igazából akkor is csak wheel bearing + a rugót bénán cserélte a szerelő, úgyhogy amiatt is ment vissza), simán lefut még 20-30k mérföldet, megvárom míg az EV3-asokból lesz 3éves
.
Oldalbordának most úgy tűnik lesz egy 4éves 59/62kWh Leaf falu körüli szaladgálás+anyós/após reptérről elhozásra. Tudom, uncsi autó, de pénz beszél, a reliability listáknak igencsak a tetején van a kicsike és nekünk ez számít. Vigyen el A-ból B-be és lehetőleg esze ágában se legyen a szervizbe kéredzkedni. Eyecandy, ccs, anyámtyúkja lesz.rva.
#45378: az szép... Nekem meg slusszban valami olyan gari kéne, amit itt a környéken érvényesíteni tudok, mert az enyhénszólva vicces, ha vissza kéne vigyek egy széthullóban lévő verdát 2-300mérföldnyire.
-
aero.
veterán
válasz
instantwater #45376 üzenetére
A Ford kissé oximoron, a megbízható darabok francia dízellel szereltek.
Engem is vágtak át jó nevű, nem franchise kereskedésben, éppen a legutóbbi vétellel.
Toronycsapágy ropogott tesztúton, igen, kicseréljük. Visszamentem, jó volt. 3 hónap múlva ropogás, kiderült, hogy egy valag zsírt nyomtak bele csak. -
-
válasz
moleculez #45312 üzenetére
Szerencsére azóta más váratlan baj nem volt vele.
Mázli, hogy össz-vissza 12k mileage volt benne, mert Motabilitys volt az előző tulaj, aki alig használta a 4 év alatt.
Ezért is foghatott vastagon a ceruza.
Meg a vírus-dili miatt is, mert 2022 ben elszálltak a használtautó árak.Nem önszántunkból vettünk Fordot, de ekkora méretben 20k környékén nem volt Toyota.
Az Aurisunkkal abszolút meg voltunk elégedve, csak kinőttük.Az F betűs Fordok különösen foshalmazok.
Magyarországon a családban egy új, szintén Focussal hónapokig szaladgáltak a szervizbe, ahol könyörögni kellett a csereautóért a javitások idejére.
Végül a fedélzeti computert cserélték, de mivel az a legdrágább alkatrész, előtte próbálkoztak minden más cseréjével.
Rövidesen piacra is került a szörnyeteg.Előtte Fusionjük volt, azt is újonnan vették, azon is kellett valamit gariztatni.
Aztán vettek használtan egy Suzuki s crosst vagy mit.
Az teszi a dolgát.Új autót vegyen akinek sok pénze és idegzete van.
Nekem jó az 5 éves kipróbált -
válasz
moleculez #45311 üzenetére
Úgy emlékszem az MOT alapból a csomag része volt, és friss MOTtal adták el nekünk.
Ezeket könnyebb nekik statisztikázni, mint a discountot, hiszen a garageban Joet akkor is fizetni kell, ha unatkozik, és a főnökség felé is lehet mutatni a számokat, hogy mekkora összegben adtak el autót
Viszont ment erősen a sales nyomás, hogy kérjünk ilyen fényezés védőt, meg olyan kárpit vízhatlanítót, meg amolyan extra biztosítást.
Ezt mind töröltettem, mert lehúzás.Egy másik helyen pedig nagyon erőltették a hitelt.
Mondtam az értékesítőnek, hogy megveszem hitelre, ha ugyanannyiba kerül, mint cash-re.
"Persze, igen, hogyne, ugyanannyi."Amikor elém dugta a kalkulációt, bizony ott figyelt a futamidő végére kifizetett a sokezer font kamat.
A sokadik elutasításunkra kinyögték, hogy cashre nem tudják eladni.
Ott hagytunk őket a fenébe.
-
t72killer
titán
válasz
Devid_81 #45370 üzenetére
A villanyosnak volt/van valami motorparája 2023 előtt, de persze a 7év kia gari igencsak sokminenre jó
Vagy ez lesz, vagy egy óccó placeholder leaf amíg oldalborda beleszokik a "modern, nagyautós" roncsderbybe a környéken.
Bár a Leaf-eket, amilyen gagyi az akksikezelésük, nemigen akarják óccón árulni mostanában, úgyhogy megy az agyalás. -
Devid_81
félisten
válasz
t72killer #45368 üzenetére
Kia Niro-t akartunk mi is a Vitara helyett, de vegul nem talaltunk arban olyat akkor ami szimpibb lett volna a Vitaratol.
Az autoszerelonk annyit mondott rola, hogy par ugyfelenek van Niroja, csak MOT elott latja Oket a szokasos eves olaj/szurocsere miatt, ergo jo autok -
t72killer
titán
-
t72killer
titán
Városon belül még épp ellennétek 1 kocsival, de ha a környéken is kell szaladgálni, akkor errefelé felnőttenként 1 járgány a norma. Busz? Az meg mi
?
Arnlod Sharkéknál ebbe szerettem bele fülig - a range-e tökéletes lenne a Highlandon szaladgáláshoz, de ennyit autóért nem adunk:
Hogy a keyless entri mitől olyan nagy szám, nem tudom, Lakatos Gazsiék már a 90es években tökélyre fejlesztették a teknológiát a 8kerben
-
t72killer
titán
Nalátod, én meg a fordítottja, 14éve volt utoljára a kezem alatt automata, szóval megy az izgulás, hogy valami városszéli, sztráda közeli helyről kelljen elhozni majd az új 4kerekűt
. Ma voltunk lent a civilizációban és ad hoc beugrottunk egy útbaeső Arnold Sharkba, közelebbről szemrevételezni egy Niro-t, háát, megkaptuk a kulcsokat, de beindítani nem mertem nehogy a parkolóból instant az üvegfalon át a recepción landoljunk
, először szigorúan RTFM, h melyik gomb/pedál mit csinál, majd visszajövünk.
#45361: itt fent is jól jön a vadrács+csomagtartóba vastag nejlonzsák, otthonra nyúzókés kombó
-
Bubee82
őstag
Felesegem 2 evvel ezelottig 15 evig nem vezetett (azelott is konkretan kb. 1-2x), de aztan a kenyszer ugy hozta, hogy sajat maganak kellett megoldania a munkabajarast.
Eloszor en tanitottam az alapokra, ures parkolokban, estenkent. Aztan vett par lecket forgalomban oktatotol (4-5 talan) es azota naponta vezet (manualis valto).
-
tildy
nagyúr
válasz
sh4d0w #45360 üzenetére
Elvileg az újabbak már nem rozsdásodnak annyira. Viszont tényleg gyakorolni kell a vezetést, mert én egyrészt még nem vezettem az út ‘rossz’ oldalán, másrészt 8 éve vezettem utoljára, akkor is volt egy ‘balesetem’, kiugrott elém egy őz csorda, egyiket elütöttem. Pedig csak 50km/hval mentem. Szerencsére nem lett baj, de azóta kicsit parázok.
-
-
t72killer
titán
-
tildy
nagyúr
Az az igazság, hogy nem merem vezetni a polestart nehogy baja legyen, erre mi csinál a férj ? Vesz ‘nekem’ egy régebbi Honda accordot. Ma hozza el.
-
válasz
instantwater #45355 üzenetére
Ez igy van, de pont ezt oldja meg a pre-purchase inspection (tovabbiakban PPS, mert programozokent utalok indokolatlanul sokat gepelni
).
Zsenialis cucc!
1: Felhivod/lebeszeled az eladoval, hogy lesz ilyen. Ha nem engedi, mar nyertel is, azonnal tudod, hogy masik kocsit kell venni. Ha engedi, de ragaszkodik a sajat archoz, szinten. Mindig a TE embered menjen ki!
2: Lebeszeled a bevizsgalo (PPS) csavoval. Bevizsgalo csavo felhivja az eladot, egyeztetnek idopontot, kimegy (itt te nemhogy nem kell, hogy ott legyel, konkretan jobb, ha nem vagy ott), atnyalja az egesz autot, fotoz-videoz mint az allat, csinal egy reszletes reportot, aztan szepen hazamegy.
3: Bevizsgalo csavo felhiv (kereskedo mar nincs ott, nem hallja, nem szol bele), illetve megosztja a fotokat, elmond mindent, vegigmentek mindenen reszletesen, sokszor meg azt is meg tudjak mondani, hogy mit kb mennyibe kerul megcsinaltatni.
4: Eldontod, hogy ezek alapjan kell-e a kocsi, alkudozol, stb, aztan ha kell, megveszed, amit kell, megcsinaltatsz.
5: Jo vezetest!Persze meg igy is be lehet szopni, csak a valoszinusege nagysagrendekkel alacsonyabb.
Amiert en ezt imadom az az, hogy akar tobb szaz merfoldre levo autok is realisan kepbe kerulhetnek, mert ki se kell mozdulnod otthonrol, amig nem tudod a kocsi allapotat. Aztan ha mar ugy van, hogy fizetsz a hazhozszallitasert, vagy megindulsz erte te magad, mar pontosan tudod, hogy mit fogsz kapni.
-
Köszi, most már tudom, hogy így hívják angolul.
A magyar rokonok mindig mondták, hogy el kell vinni egy szervizbe átnézetni vásárlás előtt, de ez itt dupla impossible, ha nagy kereskedőtől vesz valaki, hiszen fizetés előtt nem viheted csak test drivera, és a szervizek sem annyira rugalmasak a random kérésekre, mint otthon.
Rá is pacsáltunk az első kocsival, szerencsére nem volt túl nagy értékű (3k, 2015ben), így nem fájt annyira később százalékosan nagy bukóval eladni.
Azota csak nagy/ismert cégtől veszünk használt autót.
Ott lehet verni az asztalt
A kis again eladó pedig eladják a rohadtul almát, majd azt mondja, hogy vidd courtre.Gyűlölöm az autó vásárlást, és a rendszeres szervizeken agyalást, hogy hol vernek át.
Lásd, a korábban említett fék el-cserélés...
De majd kezeltetem dilidokival, mert igazából minden kereskedő és szervizes egy földre szállt angyal...
-
t72killer
titán
jogos.
csincs is kihúzva. Elsőre is gyanakodva néztem őket, de így meg pláne. Elég kár, hogy pl az autotraderen kapható készlet nem kis része tőlük jön, főleg a LÁTSZÓLAG jóáras kategóriában.
-
válasz
t72killer #45352 üzenetére
Pre-purchase inspection mindenképp legyen! Még itt a híresen olcsó Londonban és környékén is 65-100 birodalmi pezó között mozognak az árak még a nagyon jó hírű átnézőknél is, kizárt, hogy a ködös Albion fentebbi részein ennél drágább legyen.
És nagyon nagyon nagyot lehet bukni egy kocsin, szerintem 5k feletti árnál hatalmas hiba lenne ezen spórolni.De amúgy sok sikert!
Én pont tegnap raktam fel az enyémet autotrader-re. Elkövettük azt a hatalmas hibát, hogy kipróbáltunk egy 4.gen gs450h premier (fullos) kocsit. Rá két napra ment a bömös a netre. Nem adom olcsón, de ahhoz képest, amit ad, szerintem simán árban van, úgyhogy drukkoljatok.
-
t72killer
titán
EV vadászat: kinéztem egy példányt az Arnold Clark-nál, a kocsi jópár százassal drágább, mint amit random dealernél/kevésbbé ismert cégnél le tudnék vadászni, de amilyen review-kba futok, ők se igazán jobbak, simán rásózzák az emberre a sz.rt ha úgy alakul, tesztvezetés, jó átnézés saját szemmel itt is kötelező.
Azért figyeltem fel az AC-re, mert van náluk otthoni töltőinstallállási akció 550 pénzért, ami ha nem is ingyér van, elég kedvező. De úgy nem, hogy kb 5-600al drágább a kocsi
-
t72killer
titán
"A working-age single homeowner in England with an average-priced home of £290,395 and a moderate pension pot of £415,000 could face an IHT bill of £82,158, according to calculations from Quilter" [link]
-
t72killer
titán
válasz
instantwater #45349 üzenetére
Van RCD, elfelejtettem írni+a dobozkában van egy üres hely
-
válasz
t72killer #45348 üzenetére
Ha régi, megsárgult, műanyag, akkor feltételezem, hogy RCD sincs benne és akkor bizony valóban az RCD-s verzió fog kelleni a kültéri konnektorhoz amit linkeltél egyik nap.
Én a helyedben kérnék pár ajánlatot, hogy mibe kerülne rákötni a ringre, csak, hogy biztosan ne gyújtsd fel a házat.
Új kábelt a CU-tól nem fogják kihúzni, mert ennyire régi dobozba hivatalosan nem lehet új áramkört bekötni. -
t72killer
titán
válasz
instantwater #45344 üzenetére
Pontosan, ez nem helyi job, bürökráciája van. És ahogy az összes egyéb kanócot eszi a korrózió idővel, ezt is cserélni kéne 20-25 évente.
Arra próbálok rájönni, hogy a CU-nk hány éves, elég sárga a műanyag fedele (valszleg eredetileg se volt fehér - viszont manapság ezek fémből vannak), de a ráragasztott papírok nem sárgultak még meg. Mindenesetre nem fogom feszegetni a határokat, marad a 13Amperes granny egy új konnektoron, ha majd jön a verda.#45347: frissíteni kell a szoftvert, a "mivanaképen" már semmivel sem több egy leírt szövegnél = ugyanolyan könnyű hazudni/marhaságokat költeni bele.
-
t72killer
titán
válasz
Devid_81 #45341 üzenetére
Valahol Szt. Péterváron, vagy a Hatvanpusztai pince számtechtermében. Az AI egész jól tanulja a kéz és lábujjak számolgatását, már csak a jobbszélső néninek jutott 7db lábujj
. A két "barátnő" keze is elég érdekesen fonódik össze, nem próbálnám ki azt az ujjpozíciót.
-
válasz
t72killer #45340 üzenetére
Itt ha jól értelmezem simán csak régi volt a biztosíték, nem terhelték túl.
A DNO biztosítékához csak a DNO nyúlhat, vagy youtuben láttam már olyat, hogy maszek szerelő húzta ki valamiért, de akkor a DNO-t kellett hívni, újraplombálni, stb.
Nem úgy megy, hogy kihívod a helyi sparkyt aki fillérekért kicseréli.
Persze jó kérdés, hogy ezeket kellene-e néhány évtizedente felülvizsgálni vagy cserélni.
-
Devid_81
félisten
Ekozben az Angol tengerparton
[kép]
Jo kis csendelet kep amugy, nem tudom hol keszult -
t72killer
titán
UUpsz, csak óvatosan az otthoni EV-töltéssel: emberünknél megsült a DNO-s biztosíték házikója, köszönhetően az 50éve korrodálódgató kábelvégeknek. A linkelt fórumtopikban van még pár színes grillezős sztori - egy ilyennel indul még 2020ból. Úgy tűnik komolyabb EV töltögetősdihez a DNO vackokat és a CU-t is érdemes cseréltetni, ezt ugyebár egy "felpattintok napi 3 EV chargert darabja nyóccázér' utána bedobok egy rekesz sört" installerek nem feltétlen hozzák szóba.
-
t72killer
titán
óóaztakr, látom, az a fekete csík akkor nem egy goauld anyahajó kondenzcsíkja, hanem a kráterből nyílik. ritka gány üveganyagot használnak akkor manapság, az őslelet Octaviám ha jól emlékszem 5 vagy 6 "golyónyommal" költözött a szigetekre, volt köztük egész nagy kőtől autópályán kapott darab, de menedzselhető méretűek maradtak. Első UK biznisz élményem egy skót National Windscreens műhely volt lockdown-maszkolás minden pandémiapánik idején
(jófejek voltak, és pikpakk megvolt az új üveg).
Akkor ez egy kör lesz a műhelyben, én anno Dundee-ban voltam, de biztos vannak Edi környékén is
-
Csináltasd meg, mert tovább repedhet.
National Windscreennél Windscreen cover önrészért megcsinálták biztosítón keresztül.
Ezért nem ugrik bónusz.Aki tudja hol a hiba, észreveszi a javítást.
Ha nem vagy elégedett, akkor a csere és javítás önrészének különbségét ráfizeted, és kicserélik.
Aggódtunk, hogy az utángyártott szélvédő nem lesz jó, aztán felvilágosítottak, hogy már most is utángyártott van benne, csak erről a kereskedő elfelejtett szólni annak idején.
Végül megbarátkoztunk a javítással, nem kértük a cserét.
u. i. : most látom, hogy keresztben elrepedt.
Ez csere lesz. -
t72killer
titán
Oda se neki, ha a foltja nem MOT-buktató méretű (elvileg nem lesz az, hisz ott nem is lehet azon az ablakon kilátni). Van amúgy kence ebayen, amivel nagyjából ki lehet kozmetikázni. Majd az 5-6. golyónyom után elugrasz vele a National Windscreenshez és kevesebbért megcsinálják, mint amennyit a biztid önrészként lenyúlna.
-
tildy
nagyúr
Hát ez nem a mi napunk. 1 percre se a házunktól felpattant egy kő a gyerekekért suliba menet.
-
moleculez
veterán
válasz
Devid_81 #45326 üzenetére
Nana, itt még Istenes a helyzet, éltem Kairóban hidd el tudom mit beszélek
Amúgy megérkeztünk Sharm al-Sheik-be. Túl egyszerűen és simán ment az út. Végig Pegasus (STN->Istanbul->Sharm), minden időben, minden megérkezett. Valami nem stimmel
Mondjuk megfáradtuk [kép] (fiam a hotel lobbiban, chatGPT edit )az utat: reggel 9-kor ültünk kocsiba Leedsben, hajnal 3:30-kor voltunk a hotel szobában. +3 óra időeltolódással szamolva… hagyok időt a matekra.
-
t72killer
titán
"hire a professional electrician"
Persze, randomjóska gyakrabban hibázik, de na...
-
aero.
veterán
válasz
t72killer #45322 üzenetére
Persze, én fizettem a saját Leafre. Abban van fékfolyadék csere is. Tax nem száll át, ahogy megkötött az új V5, érvényét veszti es indulás előtt taxolnod kell. 3 hete volt a 3. éves szerviz, az £179 volt.
Kereskedésenként változhat a kedvezmény, én ehhez kaptam ingyen berautót 1 napra.
-
t72killer
titán
Erről a 2évenkénti 239-es Leaf szervizcsomagról van valami publikusan? Mert a nissan oldal 436(!!)ot ír két évre.
Most olvasom, ha az előző tulaj befizette a vehicle tax-ot, az nem íródik át az új tulajra? Viszont emlékeim szerint, ha nem fizette be és van x hónap kimaradás, akkor bizony nem onnan indul a dátum, amikor megvetted a kocsit, hanem amikor a hájemercének elkezdett hiányozni a píz, azaz az eladó tax-e lejárt. Asszonypajti mostani kocsijánál ez csak 20 font volt és 1 hónap csúszás, de most ugye már ennek 10x-esét fizeti a 2személyes dodgem is.
-
moleculez kollégának:
Reddit: $100 a day per dog… no wonder he’s happy 😅 -
t72killer
titán
"You have to pay an extra £425 a year if you have a car or motorhome with a list price of more than £40,000.
You do not have to pay this if both of the following apply:
- you have a zero emission vehicle
- the vehicle was registered before 1 April 2025"
[link]
(az valahogy kimaradt, hogy az idén április előtti fosszilis járgányokra már keményen megy a luxusadó. A "motorhome" kitétel elég komoly, tudtommal nem 2filléres cuccok ezek. -
axioma
veterán
ion-ban is 6 cellat csereltek nekem, persze Mo-on es nemhivatalos szervizben [Prius I-ben me'g tevolegesen segitettunk a cellacsereben a sajat udvarunkon csinalta, Ampera [plugin] viszont 4 blokkra van csak osztva, ott azt csereltek mar 2x1]
az ujaknal ez nem fog menni, de az ujabb technologia eleve tovabb tart [ossz-km-ben mindenkepp, ion 14 evesen 93e km] -
Devid_81
félisten
válasz
t72killer #45316 üzenetére
Nalunk 2 telo is ezt csinalta, mindenketto alma volt, semmi kovetkeztetest nem szurok le a markabol, az asszony jo ideig a almas volt majd en megrontottam
Akku javitasban nagy uzlet van, foleg amiatt mert jol lehuznak vele, csak azt cserelik ami mar teljesen halott cella, mikozben a javitasi papirokra sok esetben ettol tobb kerul. -
t72killer
titán
válasz
Devid_81 #45315 üzenetére
Nekem eddig 1db produkált csak ilyet, az is egy kínai pótakksi volt sgs2-be, a többi lítiumcuccosunk rendben van 25éve
.
Ezt a példányt, ha hinni lehet a posztoló akksineppernek, igen erősen túlhajtották (taxi, valszleg folyamatosan gyorstöltőzve), szóval azért adtak neki rendesen. Most nézem, ha jól értelmezem Kínában üzemelt a járgány, ahol az időjárás se feltétlen barátja egy nem aktívan hűtött-fűtött akksinak.
Én JAVÍTHATÓ EV-akksikat szeretnék. Nem többezerért, hanem mondjuk a kukázott cellaár duplájából megoldva: ehhez értelemszerűen könnyen szétkapható pakk kell, amiben okos elektronika megmondja, hogy a 7es, 89es, 341es és 417es cellák halottak - fedél lepattint, kuka elemek kukába új a helyükre, elektronika újrakalibrálja magát és mehetsz. Majd ha a mostaniakról a 8.bőrt lehúzzák, lesz majd ilyen.
-
Devid_81
félisten
válasz
t72killer #45314 üzenetére
Par ev utan eleg sok igy vegzi.
A regi telefonjaimat ezert hajitom ki amikor mar tutira lementettem rola mindent.
Az asszonysag meg megorizte a regi teloit...amig meg nem latta, hogy mind felfujta magat mint egy lufi... szerencsere nem okozott gondot, evek alatt azert a charge szerencsere full eltunik beloluk, de attol a kemia meg mukodik odabent.
Nem veletlenul vagyok ellene meg mindig az EV akkuknak, ha lenne solar panel inverter+battery a hazon, mindent is kivulre szereltetnek fel a falra, lakasban egyik sem kell, van ott eleg sok mas vacak mar ami bajt csinalhat igy is. -
t72killer
titán
Izé, ezek a mókik tudják min táncolnak?
A "munkabiztonság", "szakértelem", gyorsan felfuttatott EV-ipar és egy agyonnyúzott eszköz találkozása...(Leaf taxi akksija, a modellről azt kell tudni, hogy nincs normális akksihűtése = rendszeres gyorstöltés nem javallott)
-
Devid_81
félisten
Facebook link, nem tudom mukodik-e regisztracio nelkul.
BigFoottal jobban jarnank, ha csak O jonne Angliaba -
moleculez
veterán
válasz
instantwater #45309 üzenetére
Anyósnak volt egy Ford Focus (2 -kettő- éves) ami többet töltött szervízben, mint nála. De szó szerint. Dealernek saját garija, RAC 19863 pontos checklist… Mindig valami másra gyanakodtak, kicseréltek minden szir szart, aztán visszaadtuk. Hengerfej tömítés… Soha többet Fordot.
-
moleculez
veterán
válasz
instantwater #45309 üzenetére
Bizony! Nekünk amikor helyi dealertől volt kocsi akkor 1 MOT + full service volt az alku tárgya, volt hogy új akksi + deep cleaning. Anyósomnak a Hyundaira polírozást intéztem.
Ezekből könnyebb is, gondolom nekik is elszámolni mint ktsg vagy nemtom.
-
t72killer
titán
válasz
instantwater #45309 üzenetére
+1, új 12V akksi és új gumi jó ötlet, meg is van rögtön pár százas
.
Igen, én is csak létező cégtől vennék nem random mókitól Glasgow alsón. Bár EV-je ritkábban van szakadtabb népeknek, de láttam én már olyat, hogy színangol orvos(!) adott el úgy kisHAJÓT, hogy 3 hónap múlva ott volt leesett tőkesúllyal az öbölben. Tudta, hogy baja van, aztán "elfelejtette" az új tulajjal közölni. Hogy aztán ebből milyen pereskedés lett-e, vagy benyelte-e az egészet a bizti, nem tudom.
-
válasz
t72killer #45308 üzenetére
Alkudni nem csak pénzben lehet.
Sőt, van, hogy másban könnyebb.Mi például egy vagy két új gumit kértünk, mert össze-vissza gumik voltak rajta, ahogy az Angliában megszokott.
Nem kapcsolt be az auto start-stop ami a gyenge akku jele.
(Más kérdés, hogy ez egy akku gyilkos feature... és az első amit kikapcsolok)
Egy új akksit is belefoglaltunk a vételi ajánlatba.És mivel foltos volt a kárpit sok helyen, ezért egy alapos tisztítást is.
Kicsit vastagon fogott a ceruza a kereskedőnél (korábbi nevén Carshop), ez nekik aprópénz volt.
Persze amikor néhány nap használat után sem működött az auto start-stop megnéztem az akkut ami eléggé el van ásva, de a lényeg látszott.
Nem cserélték ki az egyezség ellenére sem.Akkor kérettem a managert, és közöltem, hogy ők engem átvettek.
Sűrű elnézés közepette már intézték is a dolgukat.
Par hónappal később szivárgott a hűtővíz annak ellenére, hogy ők is valami nagyon sok pontos ellenörzőlistákra hivatkoztak.
Szerencsére még benne voltunk a fél év gariban amit a kereskedő vállalt.
Többszáz mérföld alatt lehetett csak észrevenni, hogy fogy a víz.
Egy cső volt lyukas.
Egy 4 éves Ford S-Maxról beszélünk .....
Tudom 3F: Ford, Fiat, Francia.Nem önkéntes döntés volt ez a márka, egyszerűen nem volt ekkora Toyota a piacon ebben az árkategóriában.
A fentiek miatt, és az abszolút hozzá nem értsem miatt legközelebb is csak nagy cégtől veszek használt autót.
Ott lehet reklamálni, és úgy tűnik alap, hogy kell is.
Az első autónkat azt hittük olcsón vesszük magánszemélytől, aztán egy f.shalom fiat volt.
Ott viheted perre az eladót, de nem biztos, hogy megéri az extra energiát, pénzt és időt.A kettő között egy Toyota Aurisunk volt, az szépen tette a dolgát, csak kinőttük.
Fájt is érte a szívünk. -
mindenes24
junior tag
Par gyors kerdes:
Morrisonsban 2kg-os fagylalt dobozabol rendszeresen jo 3-4cm hianyzik, csak 75-80dkg.
Tudom, hogy jo paran hasznaltok szocialis mediat, elindultak mar a toprengesek, hogy Brexit utan annyira padlot fogtak, hogy mar a vizet is kisporoljak a fagylaltbol?
Ha meg nem, elinditanatok, hogy legyen valami hir is a nagy uborkaszezonban? ;)Belfoldi kirandulasokra milyen utazasi iroda ajanlott, ahol van erdemi idegenvezetes?
Foleg az orszag csucskei erdekelnek, Wales-tol Cambridge/on at a skot reszekig.)Tengerpartra hova erdemes menni 1-2 napra, ahol nem mocskos a tenger es van zuhanyzo, wc?
Eszaki reszre (York felett, Newcastle, esetleg skot teruletek) hogyan lehet nem tul dragan utazni vonattal, busszal?
(Manchester - York "startvonalrol" indulva)£30 vouchert kaptam, de csak Peacock es hasonlo boltokba ervenyes, nem tudok mit kezdeni vele.
Valahol be lehet cserelni normalis boltokban ervenyes voucher-re?PS:
azt eszrevettetek, hogy egy hete megemeltek az okostelefon arakat hasznaltcikk boltokban es tomegevel megjelentek 2-3-4GB RAM-os laptopok? -
t72killer
titán
válasz
t72killer #45303 üzenetére
... alternatíva, hogy hagyom a π-csába és 500-al drágábban elhozok egy ugyanolyat a 20mérföldre lévő neppertől, ahova még bringával is el tudok jutni... Ebben az országban 300mérföldet utazni autó nélkül az átvételre többe kerül, mint anno Robin Hood erdején átkelni pénzes pacák-ként... Szállítás meg 1.2-2 font/mérföld. azoknál is, akik ingyen házhozszállítást igérnek, uis ott kiderül, hogy csak 20mérföldig ingyen
-
t72killer
titán
Ha egy kocsi, amit kinézek 300 mérföldre van az embertől, akkor hogy érdemes nekikezdeni, kérjek a neppertől rendes körbevideót?
Láttam még olyan hirdetést, amiben volt valami "128 point independent AA check" - háát, a semminél jobb, de nincsenek illúzióim a brit surveyorokkal semmilyen témakörben...
-
t72killer
titán
válasz
moleculez #45301 üzenetére
Bnyeg, itt kéne pár extra helyre bevezetni a 400 Voltot, agybaj...
Hogy a CPS (chargeplace Scotland) eljutott-e a XXI. századba és van saját rendszeren belül ríltájm infójuk a hálózatukról, dunsztom sincs, de azt beszélik errefelé civilizáltabb valamennyivel a világ EV ügyben mint Délen.
-
moleculez
veterán
válasz
t72killer #45300 üzenetére
Várjá’ hogy mit mutat a trékép még okozhat meglepit. Amíg nem jelentenek egy töltőt az XY app felé a userei, addig elérhetőnek jelzi. De a vastag rézmadzag itt is hajlandó egyesek kezében maradni.
Állítólag ki lehet bírni röhögés nélkül, mikor 10%-al centized a következő töltőt. (Tapasztalatból hallottam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i5-10G I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3128
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX G17 G713IM 17 notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest