Új hozzászólás Aktív témák
-
Nehézség: 200%, fullba
Fő sereg már letudva. -
Valami történt a nehézséggel, vagy sokat javultam, mert már 200%-on is könnyű nekem az ellenfél minden játékmódban.

Már 50 órát beletoltam, rég vártam ennyire játékot.
-
A Classic játékmód 125%-on és fölötte már k*rva nehéz. Minden alapszabályt betartva és követve (menedzsment, felfedezés, hősök jó pozicionálása, farmolás) mellett az ellenség mindig 1.5-2x-es túlerővel jön a 3-4. hétben.
Nem emlékszem hogy a 3. rész ennyire vad lett volna

-
GL820
tag
Na ilyet se láttam még, hogy egy demóhoz frissítés érkezzen!
-
Gergello
addikt
Volt már szó alternatívákról, mint pl. Songs of Conquest.
Most feldobta ezt is: Stormbinders
-
Ezek nagyon jó meglátások, jó hogy elküldted a fejlesztőknek.
A nehézségi szint anomáliája visszatérő probléma, bár lehet csak én rozsdásodtam be. One-Heroban a 100% szinte könnyű volt emberekkel, de 125%-ban Dungeonnal már alulmaradtam, 3. hónapban az ellenfelemnek már háromszor akkora serege volt, pedig emlékezetem szerint mindent jól csináltam - menedzselés, felfedezés, újabb várak befoglalása, folyamatos egység farmolás stb. Olyan mintha 3 nehézségi szintet ugrottam volna.
Classic is tesztelés alatt, de ott még 2. hétben járok.Valami itt nem működik. Gondolom a demót nem fogják patchelni..
De így nem lesz hosszú életű. -
Ch4r0n
tag
Nekem tetszik, de vannak javaslataim, észrevételeim, amiket beadtam visszajelzésként a játékban:
- A csatában a nyíl/törött nyíl túl kicsi… A mérete megegyezik az egérkurzor méretével. Viszont a kard és a tőr ehhez képest sokkal nagyobb és szerintem ez a jó méret. Jó lenne egységesíteni a csata ikonok méretét.
- Amikor egységeket vásárolok a játékban, és az aranytallért ábrázoló gombra kattintok, jó lenne valami hang visszajelzés is, hogy sikerült a vásárlás, például érmecsörgés vagy valami.
- A főtérképen, amikor legyőzöm az ellenséges egységet és az elesik, csak eltűnik. Szerintem ez nagyon illúzió romboló. Jó lenne valami animáció, amikor eltűnik, például süllyedjen el a földben, vagy váljon köddé.
- Nagyon hiányoznak a női hősök modelljei a főtérképen és a csatatéren is. Az összes frakció majdnem 50%-a nő. Amikor a női hősöket választottam, majd később a térképen és csatatéren férfi hősként jelenek meg, ez nevetséges és illúzióromboló számomra.
- Amikor legyőzök egy egységet a főtérképen, valami rövid hősies zenét várok, talán animációt is. Például egy csatamént, amely egy hőssel a hátán ágaskodik. Most, amikor győzök, mindig csak egy statikus győzelmi címert látok, és haldokló, nyögdécselő hangokat hallok. Hát nekem ez nem túl hősies…
- Amikor megtámadom az ellenséges egységet a főtérképen, hiányzik egy rövid, baljóslatú zene, ami felkészítene a csatára, például harci dob vagy kürt hangja esetleg, ami sokkal hangulatosabb lenne a semminél.
- Hiányzik a kis ló ikon a kezelőfelületről, amikor hosszú utat szeretnék megtenni és kiválasztottam az úticélomat az útvonal kirajzolódik. Ez mondjuk több, mint egy napi járásra van. Régen csak rá kellett kattintanom erre a kis ló ikonra az útvonal folytatásához. Most meg újra meg kell keresnem az úticélomat, és arra újra duplán rá kell kattintanom, ami nagyon kényelmetlen.
- Amikor elfoglalok valamit, például egy bányát. Nagybetűvel íródik ki a kék "OBJEKT CAPTURED", de a felírat árnyéka kisbetűvel van írja feketén. A magyarban is az "objektum elfogva" felírat esetében is. Egységesíteni kellene az úszó szöveget és az árnyékát, mert most kicsit olvashatatlan a tereptárgyak elfoglalása esetén.
-Talán a térkép túlzsúfolt és a játék elején törekszem jól játszani aztán már kezdem unni és elnagyolom, elkapkodom a birodalom menedzselését, hogy találjam már meg a másik birodalmat és csapjuk már össze.
-A grafika nekem tetszik és jól van optimalizálva 4K 45fps radeon RX6600 és intel 10th gen i3 (4 magos 8 szálas) procival. -
Thocy a ZAGY
tag
Bár itt valószínűleg keveseket érdekel, de a demo teljesen jól fut Linux alatt is, fagyással, kilépéssel még nem találkoztam 2-3 óra játék alatt.
Ahogy előttem írták, a kezelőfelületen még lenne mit csiszolni, de talán a végleges verzióig megoldják ezt is. Ahogy nézem másnak is volt olyan érzése, hogy a térképet telepakolták rendesen, de nem feltétlenül ismerhető fel mindenben a logika (persze lehet, hogy van, csak a csekély értelmű medvebocsok nem értik).
A grafika olyan, amilyen, elvileg kimondott cél volt, hogy régi gépeken is jól menjen. Nálam az 5700G alatt maximumra állított grafikán sem köhögött integrált videokártyával. Majd kipróbálom az n100 processzoros gépünkön, de szerintem ha vissza is kell kicsit majd venni, biztosan jól játszható lesz vele.
Gondolom a vásárlásnál jelentős számban számítanak a régi rajongókra, akik nagy részének nincs komolyabb gépe, mert minek is lenne, ha főként régi körökre osztott játékokkal szórakozik, az átlag használatra pedig már egy 10-12 éves középkategóriás gép is több, mint elég. Tény viszont, hogy a textúrák lehetnének részletesebbek.Egyelőre játszani még mindig a HOMM 3 az etalon nálam (igazából van egy rakat pálya és küldetés, ami az összes megjelent kiegészítőt tekintve még kimaradt, szóval azzal is el tudok lenni az alagút végén megpillantott fényig), de hátha összejön valami jó a srácoknak az Olden Eraval is.
-
GL820
tag
válasz
WATERDACA
#46
üzenetére
Hát én folyamatosan úgy járok, hogy mikor már van 3 váram, egy ütőképesnek goldolt seregem, addig semmi a világon nem történik, ellenségnek semmi nyoma, aztán hirtelen megjelenik egy az enyémnél kétszer nagyobb sereggel, és pillanatok alatt legyőz, mindezt könnyű nehézségi szinten....szóval nem értem, ha ez a könnyű fokozat, akkor milyen lehet a többi?
-
válasz
WayneGace
#45
üzenetére
Én majd most kezdek bele a rendes játékba, hétvégén tutorialt nyomtam végig. Olvastam hogy nehézségi szint egy vicc a játékban, néhol nagyon könnyű, de előfordul az is hogy 3. héten megjelenik az ellenfél AI dupla annyi sereggel meg varázslattal. Persze lehet hogy a Steam fórumok tele vannak vérpistikékkel, ezt majd meglátom ma. Próbálgatom 125%-on majd egyelőre, utána meglátjuk, mi sül ki belőle. Most 3. hét közepén járok, és van már viszonyításom valamennyire.
Az már látszik, hogy sokat kell ezen a játékon még csiszolni, de bízom benne, hogy a feedbackeket kellő alapossággal és figyelemmel fogják olvasni.
Nekem vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban, de annyira ki van az ember már éhezve erre a sorozatra, hogy a legnagyobb hülyeségeire is kicsit szemet tudok hunyni. De ezen a játékon van még mit kalapálni, és remélem fognak is.
Ami tetszett eddig:
+ Amit először ki kell emelnem és ez nekem egy hatalmas pozitívum: ingyenes Demo változat. Régi szép időket kelti fel bennem, korrekt, példaértékű hozzállás.
+ A hangulat és a világtérkép. Rengeteg item, felfedeznivaló, ez a része jónak tűnik.
+ A zene a HoMM3 szintjét nem hozza, de összességében eddig szerintem jó az OST.
+ Az eredeti HoMM recepthez vannak gameplay újítások, amik szerintem jól működnek, és visznek új színt a sorozatba. Ezért nálam külön jár a piros pont.Ami nem tetszett:
- A grafika, dizájn: lehet itt szőrösszívűnek lenni, de 2025-ben ilyen textúrák, ilyen gyenge grafikai testreszabhatóság, ilyen gyenge animációk (a 2010 előtti King's Bountyban is sokkal jobb animációk voltak, főleg varázslatok terén) ciki...
Valaki feljebb linkelt be "béta" képeket, a demó változat ehhez képest mérföldkövekkel rondább...
Az egységek dizájnja csúnya és felejthető, ráadásul sokszor annyira rosszak a színek, hogy átláthatatlan is már a harci térkép emiatt.
- Az UI borzalmas, erre szavak nincsenek igazából. Logikátlan, átláthatatlan, minden össze-vissza, hányadék. Szerintem jelenleg ez a legnagyobb probléma a játékkal, mert konkrétan az egész rendszert újra kellene írni. 5 óra játék után nem tudok semmit megszokni konkrétan, pedig nem vagyok mai csirke.
- A balance borzalmas jelenlegi formájában, de nyilván ezen fognak finomhangolni, ez már tényleg csak szőrszálhasogatás a végére.Alapanyagnak ez még jó játék lehet, de én attól tartok az Unfrozennek egy kicsit megugrotta a szintjét ez a sorozat. Sokat kell még kalapálni rajta, hogy méltó része legyen a régmúlt játékainak.
Szurkolok nekik, mert nagyon kellene egy jó HoMM játék.
-
WayneGace
őstag
Nálam elérte a demo, hogy nem biztos, hogy első napos vétel lesz a játék. Nagyon sokat kell még ezen csicsolni. A térkép tele van rakva minden jóval, de nem igazán látom benne a koncepciót. Csak ide is rakok egy arénát, oda plusz 1-et adó ezt, meg azt. Ha már oda is raktam, akkor ide is rakok. Valahogy nem az igazi. Mivel erős seregem volt, egy idő után mindig felajánlotta az instant győzelmet. Úgy látom elég megengedő, sokszor jobban megéri, mint harcolni. Van még hova fejlődni. Nem érzemem a még egy kört, meg még egyet. Inkább, ha már van demo, akkor játsszak vele. Az egységek modeljein szerintem még dolgozni kellene.
Lehet, mert csak hardra állítottam és nem magasabb nehézségre, így semmi kihívás nem volt benne. Ajánlom feljebb rakjátok, mert így pár hét után csak a mászkálás marad kihívás nélkül és az építkezés. -
válasz
kalozhun100
#36
üzenetére
ha a pathfinder/útkeresés feladatra gondolsz (ha jól dekódoltam), akkor leírom, hátha másnak is hasznos (bár csak egy tutorial):
úgy lehet megcsinálni, hogy a várban lévő hős katonáit lecseréled a csontvázakra (ugye ők hozzák az átkozott terepen a normális haladást), felszeded a varázscsizmát, mész vissza fel vele amíg tudsz, majd ott a másik hőssel csizmát cserélve, már eléred a végpontot. -
Nekem 1-2 perc után kifagy a demó (mikor már megy az oktatóküldetés).
Valaki járt még így? -
-
Jacktor
aktív tag
A feedback ablak is fura, kitöltöm, rányomok és semmi visszajelzés. De újat sem tudok küldeni mert az előző adataival van kitöltve. Azt sem tudom hogy elment-e, és újat sem tudok küldeni? (nem fért bele a karakterlimitbe)
-
-
WayneGace
őstag
-
-
kalozhun100
őstag
Csak nekem nem megy az egyik oktatópálya, ahol egy adott pontba kell eljutni sz egyik hőssel a nap végéig? Van egy varázstrhy is a plyán.
-
WayneGace
őstag
válasz
kalozhun100
#25
üzenetére
Egy kis demozás után azt mondom, hogy bőven ráfér a játékra a fejlesztés. Hiányzik belőle még olyan alap dolgok, mint a kijelölt út megmaradjon másnap is. A grafika és az animáció elég gyengécske szerintem. Nekem egyelőre heroes lightnak tűnik, mint egy tabletre készült játék. Nem rossz egyáltalán, de még nem az igazi.
-
Jacktor
aktív tag
Tudom, demo, de főleg kényelmi problémáim vannak, amiket valószínűleg még módosítani fognak:
- Kalandban a hősök és várak klikkelhető ikonjai a képernyő két ellentétes szélében vannak.
- Gyakorlatilag sehol nincs felugró infó ablak (hover). Így pl. amíg fejből nem vágom a többszáz új lényikont és hogy melyik mögött milyen lény van és az mit tud, addig pl. fogalmam sincs, hogy minek megyek neki, még az autobattle ablakon sem látszik, így mérlegelni sem tudok (nem tudom ki a lövő, stb.).
- Győztes csata után csak jön az ablak, de semmi zene/fanfár/hangeffekt nincs alatta. Gyakorlatilag megnyerek egy csatát, és ahelyett hogy trombitaszóra ágaskodna a ló (h3) és mindenki örülne, felugrik egy sima eredményablak és szevasz.
- Ha hőssel kijelölök egy távoli célt és rányomok a homokórára, másnapra elveszik az útkeresés. Gondolom ezért nincs sehol mozgás folytatása gomb sem.
- Mikor új varázstárgyat kapok, keresgélni kell hova rakta a tatyóban. Ha jól láttam ritkaság szerint rendezi. Ja és persze a tárgy felvételekor felugró abalkon sem tudom megnézni hogy mit tud a tárgy, amit felvettem mert itt sincs infó ablak.
- a 24 skill nekem nagyon kevésnek tűnik. Itt 8 fő és 2 alskill gyűjthetó. Előbbi három szinten, és az adja az alskilleket is egy lépében, azaz a 24. szint után nincs mit csinálni. A H4-ben 5 főskill volt, de mindhez 3 alskill tartozott, ráadásul minden fő és al is 5 szintű volt és külön procedurában kaptuk őket (100-as szint kellett a fullozáshoz).
- Csataképernyőn a várakozás/védekezés gombokat is átraknám a varázskönyv mellé jobbra. A lények lépési sorrendjét pedig leraknám (most felül van), akár az alsó panel fölé. Nagyobb képernyőn túl nagyot kell felnézni állandóan a vezérlőkről
- Csatában ha jobb klikkel megnézek egy ellent, ne kelljen már mindig az X-et keresnem hogy bezárhassam a karakterpanelt (lassú), legyen elég melléklikkelni, vagy másra jobbklikkelni hogy bezárja.
- Hős paneljén nincs varázskönyv. Így mikor a várban állok, ki kell menjek, hogy megjelenjen a vezérlősávon a könyv.Remélem-gondolom ezek csak átmeneti dolgok és pótolva/javítva lesznek.
Amúgy tetszik nagyon
-
.LnB
titán
válasz
kalozhun100
#25
üzenetére
Ohh, kellemes meglepetés. Nem is olvastam, hogy van demo. És ide is tök véletlenül néztem csak be.
-
Louro
őstag
De nagy a csend a topikban. Lehet sokan kialvatlansággal küzdenek ma.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
kalozhun100
#27
üzenetére
Szerintem jó hír, hogy nem erőlteti a Ubisoft a megjelenést a karácsonyi időszakra, hanem hagyják hogy dolgozzanak még rajta.
-
válasz
kalozhun100
#25
üzenetére
Affene, pedig szabin akartam csak még egy kört.
-
kalozhun100
őstag
Kint a Demo Steamen. Eltolták a megjelenést 2026ra :(
De lesz Early Access.
Itt a link a DEMO-hoz: [link] -
Jacktor
aktív tag
válasz
kalozhun100
#23
üzenetére
Egyet kell még aludni hogy megtudjuk hányat kell még aludni
-
Iramirez
senior tag
azt hittem van már free demo...
-
-
Patrick
addikt
Én is várom. Meló után haza és mehet is.
-
kalozhun100
őstag
Már alig várom ki lehessen próbálni.
-
Jacktor
aktív tag
Yeahunter vodjait néztem:
- A tutorial kiváló
- A magyar fordítás kiváló
- A játékmenet, az újítások, a grafika nekem nagyon tetszik
Ami nagyon nem teszik:
- A karakterlapok (az a kék háttér olyan mintha bug lenne) -
wjbhbdux
veterán
A sajtó meg a streamer gecók most játszanak vele [link]
-
Honnan lesz érdemes megrendelni?
Mert, láttam, lesz pl Alzán is. -
Iramirez
senior tag
Hát kiváncsian várom énis.
-
-
Pár napja játszottam a 3-al. Amint megjelenik, muszáj lesz kipróbálni.
-
Nocsak, új Hiróz? A grafika nem semmi. Bár még a 3-at nem tudja überelni így sem.
-
Jacktor
aktív tag
Egy újabb templomos hősök:
-
-
Egon
nagyúr
-
Jacktor
aktív tag
Első hős spotlight:
-
Jacktor
aktív tag
Úgy tűnik a skill mechanizmus leginkább a h4-ére (és 5?) fog hasonlítani.
A kép bal oldalán a feliratok:
Primal Magic School
- You can gain up 6 Primal Magic
- -3 cost to all Primary spell
-
Jacktor
aktív tag
Eddig ismert érkező új funkciók (gyorsfordítós):
- Nagyobb hangsúlyt fektetnek a frakciók megkülönböztethetőségére. Az új „frakció törvények” a kezdő frakciókhoz kötött perk-fák. Tehát még ha több várat is hódítasz meg, lecseréled a főhőst és semleges csapatokat bérelsz fel, a kezdőként választott frakciód a végéig számít majd.
- Hangsúlyosabb játékmenet-stratégiák (témák) a frakciókon belül is. Ez nem jelenti azt, hogy „homogénen” kell majd egy frakcióval menned, de a csapataik szinergikusan fognak működni.
- Nem lineáris kampány! Kicsit másképp épül fel, mint a korábbi játékok, maradjatok velünk, ha többet szeretnétek megtudni.
- Online ranglista partnerkeresővel és játékosprofilokkal. Csak nyomj meg egy gombot, és máris belevetheted magad.
- Egy új, gyors tempójú aréna mód, lényegében egy draft a Hősök számára. Egy meccs az arénában körülbelül 10-15 percig tart.
- A versenyzői közösség által kért funkciók: visszajátszások és megfigyelő mód a castinghoz.
- Új győzelmi feltételek.
- Új Grál-rendszer, amely ténylegesen építhetővé teszi azt.
- Statisztikákon és tényleges számadatokon alapuló kiegyensúlyozás.
- A varázslatok tanulásának új rendszere, amely enyhíti a véletlenszerű magját, némi ellenszolgáltatásért cserébe. -
Jacktor
aktív tag
További screenshotok a béta játékból:
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070Ti 12GB Zalman S2 TG Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z690 i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3090 OC 24GB be quiet Pure Base 500 850W
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- AKCIÓ! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Fő sereg már letudva.
De így nem lesz hosszú életű.




