-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #10489 üzenetére
erdekes
de a tied fontos limit, es annyiban pontositom is magam, hogy uk bin-es kartyakkal lehetnek most anomaliak. akinek peldaul atallitottak 74 ezer forintra, valojaban valoszinuleg tenyleg tud tobbet felvenni, mert fontra atszamitott ertek fog megjelenni a limitjeinel 74 ezer huf felvetele eseten is, vagyis az elmeleti limit a programozo zsenijeiknek koszonhetoen 74 ezer gbp lehet a magyar bin-re valo csereig
lehet, hogy neked is emiatt sikerulhetett: elkepzelheto, hogy a megjelenitesben ugyan meg nem latszik, de teged is atallithattak mar forintos limitekre, a 74 ezerhez kepest pedig a 229 valoban "limit alatti"
magyar bin-es kartya forintos limitjeit szinte biztosan nem lehet viszont tullepni, arra jon a daily limit exceeded ertesites
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #10501 üzenetére
ertettem
de mint mondtam, elvileg minden magyar user limitjeit atallitottak forintra az elmult napokban/hetekben. latom, hogy neked meg igy is fontot mutat, de a rendszer valoszinuleg mar ugy kezeli, hogy 74 000 huf a napi atm-limited. mivel a kartyad kozben meg mindig regi uk bin-es, a szamlalo tovabbra is fontban fog szamolni - olvass vissza, megtalalod masok tapasztalatait errol. mivel a curve-nel mindig is problemat okoztak az ilyen valtasok, a uk kartyasoknal a 74 ezer huf-ra valo atallitas nagyon valoszinuleg azt jelenti, hogy 74 ezer font a limitjuk, mert szokas szerint 1:1 aranyban keveredtek ossze a devizak
nem tudom ennel egyertelmubben elmagyarazni, hogy csakis bug lehet, hogy tobb penzt tudtal felvenni, mint amennyi a limited, ez nem normalis viselkedes, es a mostani, limitek atallitasaval valo benazas kovetkezmenye
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #10503 üzenetére
ja, ha kozben ilyen varialasok is voltak... akkor pont ugy van, ahogy sejtettem, ez a 200 fontra valo visszaallitas semmit nem jelent
mondjuk, ilyenrol sem hallottam meg, hogy atallitottak, aztan keresre vissza - ezt megis hogy erted el? mire hivatkozva kerted a visszaallitast?
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #13433 üzenetére
figyelj, én nem akarlak meggyőzni. egy átlagos ügyfélszolgálatos amúgy még egy normális pénzügyi szolgáltatónál sem tud semmit a háttérfolyamatokról/esetleges tiltásokról
(egyébként igen, a visa kártyás hitelesítési probléma korábban a vivid visájánál is előjött, valóban létező bug, és ha kölcsönkérsz egy iphone-t, jó eséllyel valóban meg fogod tudni csinálni a hitelesítést. más is vette már a fáradságot erre innen a fórumról. de ez nem garancia arra, hogy ezután működni fog a gbit)
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz jobarat01 #13476 üzenetére
Van support, csak egy chatbot ertelmesebb naluk. Lejart a kartyam, az elso supportos kor utan rendeltunk ujat, de vegul nem kuldtek el, csak azt irtak hogy fogjak.
Masodik korben kertem ujra, itt volt nehany nap keses mire feldolgoztak az infot, hogy ok nem kuldtek meg el.
Most irtam nekik harmadszor, mert jott mail meg ertesites appban hogy uton van a kartya, csak az elozo cegem cimere kuldik...
(Ugye az automata chatban is kertek hogy irjam be a cimet, az agent is kerte plusz az account infoban is a sajatom van, ez megsem volt elegge ertheto...) -
tag
válasz jobarat01 #13478 üzenetére
Az elso korben (november elejen eloszor napon belul, aztan 3 nap mulva), negy napja napon belul lement minden, aztan ma 5 oraja irtam hogy nem jo cimre kuldik a kartyat, 3 orara ra irt Jeric hogy nagyon sajnalja es irjam le a szuletesi idomet es a jo cimet (hatha most sikerul )
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #14167 üzenetére
valószínűleg nem csak annyi a hiba. mivel a kártyacserék után rögtön sikeresek lettek a fizetések (pedig sem én, és valószínűleg senki más nem törölte és adta hozzá újra az összes kártyáját), ezt a feltételezést nem tartom annyira valószínűnek. azt persze sose lehet kizárni, hogy egyszerre több hiba van jelen, de a te elméleted alapján a kártyacsere aligha oldotta volna meg a problémát az összes kártya törlése és újbóli hozzáadása nélkül
de ami főleg ellene szól, az az, hogy az elutasítások ellenére a curve a szokott módon be tudta terhelni az éppen kiválasztott kártyát, tehát a kapcsolat nem "veszett el". és az is lehet, hogy időközönként még a hibás kártyák is működnek, lásd Fifi példáját, aki csütörtök este még tudott fizetni a kincstárban több délutáni elutasítás után
[ Szerkesztve ]
-
yogibear
addikt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #16052 üzenetére
persze, en is olvastam, de ha azt oda mind leirtak, nyugodtan kuldhettek volna egy mcc-listat is. a legtobb esetben mcc-k alapjan all ossze egy kizarasi lista, az lenne a legtisztabb mindenki szamara, ha zarojelben a szamok is ott lennenek. egy probat megert, a supportosok nyilvan nincsenek is az informacio birtokaban
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- ASUS notebook topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Sorozatok
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen