-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fradi81
veterán
Hali
Vettem egy használt PCX-et. Az első lépés a kgfb kötése? Mert ott a forgalmi engedély száma ugye az amit kaptam hozzá. De gondolom forgalmim majd lesz másik az átírásnál, nem? -
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #29558 üzenetére
teljesen fölöslegesen voltak túl hangosak
Ebben van valami, hiszen villanymotorokkal is lehet közlekedni, teljesen némán...Én is megvettem a 4Road-ot anno a Madisonra, mert a Maján nagyon tetszett, de ezen abszolút nem vált be. Tompítóval semmilyen nem volt, tompító nélkül meg kegyetlen...
Sok keresgélés után lett meg a nekem megfelelő megoldás, másik 4Road tompítójával, aminek nagyobb a csőátmérője: lett neki "karaktere", mégsem lett feleslegesen hangos.
Ez ízlés kérdése, mi tetszik. Ha nem is tetszik, csak kapta hozzá, ott a gyári, szevasz. -
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Badboys #29551 üzenetére
Minél régebbi a motor, annál inkább indokolt a szívó oldalon is az olajos legszuro. Elvileg valami 10e merfoldenkent kell gyári előírás szerint, de én 4 5 e km után mindig tisztítottam.
Egyébként jóval olcsóbb így, mint a papirszuro. Nekem egyébként az egész befecsi rendszer ehhez lett állítva fék padon szelessavuval. -
Badboys
őstag
válasz
yodamastah #29553 üzenetére
Igen késő mert így adták át. Végül is kicsit sportosabb a hangja nem vészes. Egyébként leszedettem volna. A gyárit is megkaptam. Nem egy nagy durranás vissza tenni. Az jobban zaklat, hogy muszáj ehhez a sport lég szűrő betét? Mert nincs ínyemre 500 km után mosogatni meg olajozgatni. Azt viszont kidobnám belőle. Vissza tenném a gyárit, ha nem okoz gondot.
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #29553 üzenetére
Gondolom mert jobban tetszik neki úgy a hangja.
Nem hinném, hogy tuning miatt.
-
Badboys
őstag
válasz
lehella #29550 üzenetére
Köszönöm. Jó mélyen kell lenyomni a kormány zárhoz. 1 kattanásnál nyitja tank ablakot. Sajnos utólag derült ki, hogy amit átküldtek emailban elsőre csak a fele jött át amit tegnap küldtek abból meg semmi. Ma rájuk szólok, küldjék el újra.Nagyon kellene. Azt mondták, hogy én hagyjam csak a helyén az akksit nem kell kiszedegetni. Tetessek egy töltés kivezetést. Azt a jobb oldali tárolóba szokták kivezetni?
-
Badboys
őstag
Leo Vince sport dob került a motorra. Muszáj hozzá a sport légszűrő betét, vagy maradhat a gyári? Amennyiben kell a sport betét mivel kell mosni és olajozni, és hány kilóméterenként? Amennyiben nem muszáj inkább kihagynám. Van egyáltalán jelentősége a betétnek?
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys #29539 üzenetére
Üdv a klubban
A kormányzárat úgy tudod, hogy a zárat feloldod (lenyomással), majd balra tekert kormány mellett benyomod a gombot és a második ikonig eltekered -abba az irányba, amerre a tank nyitás is van, csak ahhoz nem kell lenyomni a gombot ugye.
Hűtővíz kiegyenlítő tartálya ha felülsz a motorra, a bal lábadnál található, a vízszintes részen. Ott a gumit fel kell nyitni, talán egy kupak is van rajta, utána elérhető lesz a tartály.
A pótkulcsot, az ülés alá kell betekerni, jobb oldalon elérhető szintén egy gumidugó alatt. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Badboys #29548 üzenetére
Azért az angolt se dobd el. Ha valamit guglizni kell, akkor arra lehet, hamarabb, vagy pontosabb találatot kapsz angolul, mint magyarul.
Nekem magyarul van meg a papír alapú és idegen nyelven a digitális. Amihez hozzá merek nyúlni a motoron, annyi megy angolul is, amihez meg nem merek nyúlni, az nem is igen van az útmutatóban.
-
Badboys
őstag
válasz
csongi #29547 üzenetére
Igen jó lehetne, ha nem angol lenne. Angol, Német, Olasz ezt kaptam a motorral. Viszont ma rájuk telefonáltam, hogy ez így nincs jól mivel Magyar országon élünk így az kellene. 10 perc és emailban megküldték a Magyar nyelvűt. Így mindjárt működnek a dolgok és nem kell kérdezgetni. Egyébként köszönöm.
-
csongi
Topikgazda
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah #29542 üzenetére
Akkor légyszíves hogyan férek hozzá az eleje lebontása nélkül? Télire kivenném. A hűtőfolyadék utántöltés is ilyen körülményes mivel a taposó alatt nem találtam. Tudom neked T max van, de hátha egyezik.
-
-
Badboys
őstag
válasz
macilaci78 #29540 üzenetére
Na ez 10 pontos kérdés. Még a neten sem találtam magyar nyelvűt. 2,5 millába ez nem fért bele.
Ömlött az infó így mindent nem tudtam megjegyezni sajnos. Valószínű, hogy ma rákérdezek a forgalmazóra. Tudomásom szerint minden itt forgalmazott termékhez jár használati. Fogy védelem esetleg? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
yodamastah #29542 üzenetére
Sajnos az XMAX-ot nem ismerem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Badboys #29539 üzenetére
Kulcs (tavvezerlo) nálad, a gyújtáskapcsolót benyomod és elforditod balra, miközben a kormány ütközésig balra van tekerve. A két pótkulcs az ülést nyitja fel. Hátul jobbra alul van a helye. Ha lemerülne az akku, így ki tudod cserélni, vagy feltölteni.
Akku ülés alatt van. Hűtő vízszintjét a motor alá hasalva láthatod. Utána tölteni a jobb taposó gumi felszedése után tudod. Már ha olyan mint a NMAX.
-
Badboys
őstag
Nos egy Xmax 300 lett a dologból . Viszont lenne pár kérdésem. 1. Kulcsnélküli indítás esetében hogyan kell lezárni a kormányzárat? Mire szolgál a két tartalék kulcs mert sehol sem találtam hová kell behelyezni? Hol van ebben az akkumulátor? Hol kell a hűtővizet ellenőrizni és esetleg utántölteni.
-
Badboys
őstag
válasz
lehella #29536 üzenetére
Pedig ott van az most is. Suzukival közösen. Tegnap beszéltem telefonon az alkatrészes részleg vezetőjével. Kérdeztem, hogy a 2016 os DW hez tudnak e alkatrészt azt mondta bármit bármikor. Vagy az uniós raktárból 3-4 nap. Vagy a gyárból az viszont sajnos 1 hónap. A balos tükröm is a gyárból jött 2 hét volt. Az ár viszont nem gyenge. Se vám se áfa nem volt 30000 ft ba fájt.
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys #29532 üzenetére
Én nem is tudtam, hogy van Kymco még az országban
2012 és 2025 között használtam egy People 250-et, többségében elég nagy megelégedéssel, csak miután megszűnt a "Kymco szalon és szerviz" az üllői úton, utána nehéz volt beszereznem hozzá olyan bonyolult alkatrészeket, mint a km spirál vagy az automata szívató.
off: Az új Xmax műszerfal és lámpacsoport nekem sem tetszik már.
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah #29534 üzenetére
Igen az lenne mivel és is bajai vagyok. 300000 beszámolná a srác az enyémet. Az új Xmaxban nem tetszik a műszerfal, de az megszokható talán. Nagyon jóban voltam a Bálint Matyival. Köszönöm a tippet.
kcsa: Neked is köszönöm a tippet.
Nagyon örülök az ilyen jellegű válaszoknak. -
yodamastah
őstag
válasz
Badboys #29532 üzenetére
Kymco-ból a 6e km-est venném. Nem szeretem a kymco-t de ha van olcsó megkímélt akkor ár/telj miatt bevállalnám. Hahun én 1.15ért látok egy 6ezer km-est. Ebből még akár alkudni is lehetne.
Ha az ár nem számít ezek közül Xmax-ot vennék mert az Xmax jobban tetszik. Anno azért is vettem új 300as xmax-ot mert akkor az tetszett a legjobban. És be is jött.
Bármit is veszel, kívánok neked további sok motoros szezont
Remélem én is tudok még 20 év múlva motorozni. Vegyünk példát Bálind Matyi bácsiról aki 90 felett is még felült a Panigale V4s-re
-
kcsa
veterán
válasz
Badboys #29532 üzenetére
Szerintem (!) az a fontos, hogy neked, a felhasználónak legyen jó, értelmezhető méretű anyagi buktával, mert anyagi előnnyel nem jár, azt mindannyian tudjuk előre
Downtown nem rossz jármű, ha egyébként kényelmes ülnöd rajta és használni, valamint számodra (!) elfogadható a beszámítási ajánlat, nem látom okát hogy pl. én miért ne ezt választanám cserébe azért a kényelemért, hogy nem kell a potenciális vevőkkel találkozni, ügyintézni, csalókat szűrni. Az, hogy bruttó vételárban olcsóbb az jelenleg színtiszta előny
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah #29531 üzenetére
Neked volt már pár típus, neked kellene választani melyiket vennéd.? Egy új Xmax 300 as vagy egy új Kymco DW350 es vagy ezt amit írtam egy teljes mértékben lekövethető 2016 os ABS es 300 as patika 6000 km es DW300 as? Ja és valóban egy dokié volt. Lekérdeztem minden alkatrészt szükség esetén a jelen forgalmazó be tud szerezni. Becsületesen le írom 72 éves vagyok az esetek 90% ban városban használnám kizárólag a nyári idényben ez kb. 2000 - 3000 km. Most egy Kymco 300 I/R t használok, de mindenképpen váltani szeretnék. Ezt beszámolnának így 800000 et kellene fizetnem. Az új KC 1300000 a Yamaha 2600000 huf. Mondjuk ezek az árak sem okoznak gondot csupán az, hogy vajon meddig tudok még motorozni? Hol lenne a legnagyobb bukta?
-
yodamastah
őstag
válasz
lehella #29529 üzenetére
300as xmax 130nál (gps) 4.5 litert eszik. 3 liter az max poroszkálással ment nálam. Hosszú távon ilyen 4 literes átlagot tudtam vele hozni. Mondjuk ez 80% város, meg sokat mentem vele hidegben is (télen is). Evett 3 liter alatt is amikor bejáratós volt, de sztem 200km bírtam vele azt a tempót ami elő volt írva.
-
Badboys
őstag
válasz
lehella #29529 üzenetére
Köszönöm ez jól hangzik. Örülök, hogy egy tulaj jelzett vissza. Valószínű, hogy az Xmax lesz. Jót mondott a forgalmazó a Kymco alkatrész ellátásávalis. Bármit betudnak szerezni mert egy Lengyel forgalmazóval állnak kapcsolatba. Onnan hozzák a motorokat is és az alkatrészeket is. Mivel az is szóba került egy Kymco DW 300 ez már az új motorrral szerelt. 2016 os viszont 6000 km van benne. Szalon állapot. Beszámítják a 2009 es Xciting 300 I/R t. Ezért vagyok gondolkodóban mi legyen? Ki tudja meddig kellene a régit árúsítani?
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys #29521 üzenetére
2022-es Xmax 300-al kapcsolatban csak jól tudok mondani. Ennek ellenére egy Forzával szívesen összehasonlítaná ha lenne rá lehetőség
Hétvégén megvolt nekem is az első nagyobb köröm a járvánnyal: Budapest-Badacsony (Hegymagas) távolság egyik nap oda, másik vissza. Székesfehérvárig M7, 120-140km/h, aztán 8-as út Veszprémig, 110-120km/h, eléggé jó volt vele menni. Fogyasztása 3 liter körüli, nem volt rossz vele menni.
-
fradi81
veterán
Hali
Olaj vásárlásnál 125 4t robogónál mire kell figyelni? Amit eddig találtam hogy hajtóműolaj 80w90, gl4. A 10w40 meg JASO MB. Ennyi a lényeg? Az ezres szervízen motul hd 80w90 és yamalube s4 10w40 ment bele, ehelyett gondoltam pl egy Repsol Smarter Scooter MB 10W-40-re. -
Bogyó bá'
nagyúr
Csak egy kiragadott pillanatkép a mai 448 km-es horvátországi (Jankovac erdőrezervátum, Papuk-hegység) gurulásomból.
Kemény menet volt - de én is kemény vagyok!
Főleg a derekam, az teljesen beállt mire hazaértem.
Pircsi sokkal jobban bírta a gyűrődést.
Lassan vihetem 6 ezres szervizre a dögöt....
-
Badboys
őstag
A Forzában 30000 km van 2019 es gyártású. A Kymco DWT ben 6000 km van az bajai motor a tulaj nem bírja megtartani ezért került eladásra. 2016 os. Az itteni volt Kymco kereskedésben vették. Viszont az már bezárt. A Forza a szokásos extrák. ABS, motoros szélvédő, bahajtható tükrök , doboz stb, Sötétkék ezüst. A kymco fekete, ABS nagyon szép állapot szinte gyári. Extra csak a doboz. A gumikat meg biztosan cserélném mindkettőn. Pirelli re . Friss műszaki mindkettőn 2027 9. hó ig. Mondjuk a Forza is szép állapotú tehát nem lepusztított. Szépen jár, húz nem csörög nem zörög. Amennyiben azt nézem a Yamahák mind 2.000000 fölött. Évi 2000-3000 km et megyek 80 % ban városban. Viszont szóba jöhet Az XMax 300 as is csak hát az ára. Mondjuk az alkatrész ellátást ás az árakat nem ismerem sem a Hondánál sem a Yamahánál. A Kymcot némileg ismerem, nem kellett hozzá szinte semmi. Nem tudom ezek ismeretében megérne kiadnom 2.000000 felett egy Yamahára,
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Badboys #29521 üzenetére
Kawa j300 néven volt kymco dt300am. Nagyon jó gép, de a műanyagok ritka silanyak voltak pár évesen. Az olaszban gyártott hondak egy hajszállal jobbak, de a Yamaha sokkal jobb ezen a téren.
Kymco csúnyán öregszik.
Egyébként jobban ment mint az xmax 300, jobb a feke is.
Inkább alacsony, szeles, az xmax magasabb, keskenyebb építésű. Szelvedelem nagyon jó a j300on, mínuszban simán mentem vele.És ami sztem. Döntő, hogy alkatrész kymco hoz anno nem nagyon volt gyorsan, polcról. Kawahoz volt. Elvileg megint van import őre a márkának, rakerdeznek hogy a 10evvel ezelőtti típusok hoz hogy állnak.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Badboys #29521 üzenetére
Magánvélemény, hogy 1,3 mFt-ért inkább az 5 éves Honda, mint a 9 éves Kymco.
2,2-2,3 mFt-ért inkább az 1 éves Yamaha, mint egy új Kymco.A Forza és az XMax között normál közlekedés mellett nem hiszem, hogy olyan nagy különbség. A gumiméret ugyanaz, a Yamaha 2 kW-tal és 2 Nm-rel több, súlyban 3 kg, tengelytávban, teljes hosszban 3-4 cm a difi.
Felszereltség lehet kérdés, hátsó doboz, markolatfűtés, ülésfűtés, vészvillogó, akármi. Minek kell elférnie az ülés alatt és az melyikben fér el? Azért 0,9 mFt a difi a két kinézett motor között.
A garancia szép gesztus, de haszna akkor van, ha nem akarnak minden elképzelhető módon kibújni alóla és nem késlekedik a javítás. Van, aki 1-2 hónap várakozás után jön kérdezni a fórumba, hogy mivel lehet megsürgetni, más 6 hónapot várt ugyanerre. Én egy gyakorlatban nem működő extráért nem fizetnék felárat. -
Badboys
őstag
A kérdésem az lenne, hogy Honda Forza 300 as vagy Yamaha Xmax 300 ? A Forza 2020 as nem tudom a km et kereskedésben van. 1.300000 ft. A Yamaha kereskedés 2024 es 3000 km garanciális 2.200000,? Kymco Downtown 300 ? km kereskedés 2016 os 1.300000. Jelenleg Kymco Xciting 300 I/R, Maradnék a 300 as vonalon. Viszont még szóbajöhet Kymco márkakereskedésből új 350 es Downtown 2025 ös 0 km. 2.300000? Ebben várok érveket mit miért vagy nem. Köszönöm
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29519 üzenetére
Egy megfelelő vastagságú acélsodrony U alapban, a két vége egymás mellett préselve egy közös hüvelybe. Valami ilyesmi, csak hosszabb hurokkal.
A sodronyhurkot áttolod a csat azon részén, amibe a recés darabot is tolod, de a préselt hüvely már nem fér át rajta. És a hurkot ráakasztod a stiftre.
Vannak csavaros rögzítésű záróelemek, nem csak préselősek. Könnyebben összerakod magadnak, de szétszedni is könnyebb.
A másik lehetőség, hogy két végén hurokban végződő sodrony, amit az ülés alatt és a sisak állvédőjén is átvezetsz és lakattal zárod. Vagy az egyik hurkon átbújtatod a másikat és felakasztod a stiftre.
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29516 üzenetére
Yamaha Xmax, mellékelek képet a kampóról. Lehetőleg minél egyszerűbben szeretném rögzíteni ha lehetséges, illetve ha már a régi sisakkal is volt erre lehetőség
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #29517 üzenetére
Szedtem. Cineztem az erintkezoket, azota tokeletes.
Veszleallitonal ugyan ez.Test kabel, akkukabel, indito kabel vegek, mindig cinezem. Toltes kabel vegek szinten.
Egyszer az atlantic megszoptam, azota minden motoromon megcsinalom.
De ha ilyen allapotok vannak akkor minden csokit takaritok.
-
DigitXT
félisten
Szedtetek már szét gyújtáskapcsolót? Nagy volt az átmeneti ellenállása, de már évek óta, egy relé volt beiktatva helyette: most szétszedtem már amennyire, és adott nyíláson némi kontakt spray-t bejuttatva, egészen életre kelt... De ilyen tizen Ω-okat mértem előtte, most meg tökéletesen vezet... Ki gondolta volna? Teszem hozzá, hogy ha a test kábel így néz ki, akkor ott már semmi sem lesz tökéletes. Sajnos öreg motor, van vele teendő mindig.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29515 üzenetére
ülés alatti kis rúdra - Milyen robogód is van? Illetve milyen rúdra gondolsz?
Én Temuról rendeltem egy számzáras spirálzárat, adtak hozzá 3 spirált is, cserélhető. 20, 60, 120 cm. [kép] [kép] A zárt sisakon, a maszkon és a kabát ujján, meg persze a kapaszkodón van áthúzva a zár.
Tudom, hogy placebo, azt a spirált valószínűleg még egy kombinált fogó is elviszi, de legalább az alkalmi tolvajt talán elriasztja egy forgalmas helyen.
Nem is a lopás fájna, hanem a rongálás. A szíjánál felakasztott sisakot is a szíj elvágásával simán el lehet vinni, csak utána nemigen lehet érdemben használni. Esetemben például a sisak nem koppanna a földön, ha leesne (lelöknék) az ülésről, de addig is szellőzik, nem a zárt dobozban dunsztolódik. -
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29513 üzenetére
Az volna jó, ha olyan valasmi is lenne, amivel az ülés alatti kis rúdra lehetne ráhúzni a sisak csatiját. De oda szerintem csak a D csatos sisakot lehet rögzíteni, az ilyen gyorscsatisra még nem láttam megoldást.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni burgman 400 K3 - K6 , vagy 250-400-ig trafót szerezni?
A henger- és hengerfej fel lett újítva, új dugó meg minden. A bejáratás félúton tart. A levegő nyomás szenzort kicseréltem egy bontottra a burgmanbázisról és a részterhelés hiba 95%-ban megszűnt. Lehet vele 5-el menni
, nem lassul le, nem ugrik, hanem szépen halad lassan, ha kell megindul de nem ugrik. Néha-néha azonban még kihagy egyet vagy bedurran a kipufogóba. Ma mentem 80 kilométert, ez alatt háromszor csinálta. A face-en ketten írták, hogy ugyanezt a jelenséget a trafó csere oldotta meg náluk. Nem tudom, a trafó nem nagyon szokott tönkre menni. De nincs jobb ötletem. A legolcsóbb verzió 20ezer pénz volt, amit találtam. Van valakinek alternatív ötlete, vagy valami más, ami okozhat ilyen hibát?
Köszi előre is, ha segít valaki!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29509 üzenetére
Temu-ról rendeltem ilyet is, de inkább egy számzáras spirál lakatot húzok át a zárt sisak állrészén, maszkon, kabátujjon.
[kép] [kép]Nincs benne sok bizalmam, pár órát forgalmas helyen kibír így, de éjszakára elpakolok rendesen. Előnye, hogy szellőzni, száradni tud így minden.
kcsa: az enyémeken nem volt eddig.
-
lehella
senior tag
Halika! Szeretném a sisakomat rögzíteni az Xmaxhoz, de olyan újfajta sisakom van, aminek a csatja végig recés és nem D alakú. Emiatt nem tudom az ülés alatti pöcökhez rögzíteni. Van erre valamilyen megoldás?
-
astrojoe12
tag
válasz
csongi #29507 üzenetére
Ha kicsit többet enne, nem is lenne olyan nagy baj, pár napig kibírnám. Jobban félek attól, hogy elszegényíti a benzint és kiégetem az új dugattyút. Ha nincs egyértelmű válasz, inkább hagyom úgy, ahogy van. Kibírjuk még pár napig, remélem a jövő hétre tényleg lesz ilyen bontott szenzor. A burgmanbázis ígérte keddre, remélem összejön. Az ért ha addig tud valaki, ne tartsa magában!
-
csongi
Topikgazda
válasz
astrojoe12 #29506 üzenetére
Nehogy túl sok benzint toljon be.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Végre működik az oldal!Van valakinek jól működő IAP , más néven MAP szenzor 2006-os burgihoz?
Ha a szenzor előtti vákuumcsövet ledugózom, akkor megszűnik a részterhelés probléma, amit már írtam nektek. Tökéletesen jól működik a motor, nagyon finoman lehet adagolni a gázt, nem lassul le egyenletes lassú haladáskor, stb... Szóval megjavul.
Az FI hiba se jelentkezik, szóval nem kapcsol vész üzembe a motor vezérlője. Csak egy dolog van, hogy indításnal kell egy kis gázt adni neki.
Lehet valami baja a motornak, ha így használom amíg szerzek egy jó szenzort?
Köszönöm! -
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT #29502 üzenetére
Tmaxot nem nehéz szikráztatni. Gyári állapotban igen hamar leér a középsztender. Az ütköző gumit ki kell venni, akkor az oldalsztender meg az idom ér le előbb. Mivel a gumi nélkül nagyon kellemetlen nagyot csattan amikor leveszem középszdenderről, levágtam a gumit rövidre, így sokkal később ér le, de sajna így is leér. Levenni emiatt nincs kedvem. Szóval marad így
Persze az is segít, hogy középsztender sarka már teljesen elkopott.
-
DigitXT
félisten
válasz
macilaci78 #29503 üzenetére
Mobilon sajna nem látszik...
Mennyi lehet, főleg így portré módban? 2-3"?
Nagyban más.* Hiába no... Vannak képek, amik valahogy nagyon összeállnak...
Párom volt vicces, amikor megtalált egy elég komoly edzőtermi képet magáról,
hogy na, ezt kereste! Erre jöttek a hozzászólások, hogy ők is keresik. Csak nem
készült. Na így vagyok ezzel én. Se cucc, se tudás. Se pályára alkalmas robogó.*: nagyítani már nem kellett, csak kirakni normál méretben... 43"-on, az igaz.
-
DigitXT
félisten
Hátha megéljük hajas fejjel...
(Btw. most megnéztem yoda képét nagyban is, basszus, ez még jobb, mint gondoltam. Ahogy a középsztender diszkréten hányja a szikrákat...
) Plakátra kívánkozik. (Most nem azért, mert a T-max a titkos vágyam, hanem mert tényleg nagyon jó ez a kép. De amúgy persze elfogadnék egy T-maxot, bár sose mennék így vele.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Metabo PowerMaxx 12V akkus gépek és szettek 2/2
- NESCAFÉ Dolce Gusto GRANDE INTENSO kávékapszula
- Eladó: Teljesen Új Ooni Koda 2 Max Gázüzemű Pizzakemence Bontatlan, Gyári csomagolásban!
- Új 28-as alu kerékszett féktárcsával, hátsó sorral
- Új elekrtomos rollerek 2/3 áron és e-bike dobozban, 1 év garanciával:
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Honor 200 Lite 8GB 256GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor
- LG 29WP500-B - 29" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 75Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest