-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
Badboys #29532 üzenetére
Szerintem (!) az a fontos, hogy neked, a felhasználónak legyen jó, értelmezhető méretű anyagi buktával, mert anyagi előnnyel nem jár, azt mindannyian tudjuk előre
Downtown nem rossz jármű, ha egyébként kényelmes ülnöd rajta és használni, valamint számodra (!) elfogadható a beszámítási ajánlat, nem látom okát hogy pl. én miért ne ezt választanám cserébe azért a kényelemért, hogy nem kell a potenciális vevőkkel találkozni, ügyintézni, csalókat szűrni. Az, hogy bruttó vételárban olcsóbb az jelenleg színtiszta előny
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah #29531 üzenetére
Neked volt már pár típus, neked kellene választani melyiket vennéd.? Egy új Xmax 300 as vagy egy új Kymco DW350 es vagy ezt amit írtam egy teljes mértékben lekövethető 2016 os ABS es 300 as patika 6000 km es DW300 as? Ja és valóban egy dokié volt. Lekérdeztem minden alkatrészt szükség esetén a jelen forgalmazó be tud szerezni. Becsületesen le írom 72 éves vagyok az esetek 90% ban városban használnám kizárólag a nyári idényben ez kb. 2000 - 3000 km. Most egy Kymco 300 I/R t használok, de mindenképpen váltani szeretnék. Ezt beszámolnának így 800000 et kellene fizetnem. Az új KC 1300000 a Yamaha 2600000 huf. Mondjuk ezek az árak sem okoznak gondot csupán az, hogy vajon meddig tudok még motorozni? Hol lenne a legnagyobb bukta?
-
yodamastah
őstag
válasz
lehella #29529 üzenetére
300as xmax 130nál (gps) 4.5 litert eszik. 3 liter az max poroszkálással ment nálam. Hosszú távon ilyen 4 literes átlagot tudtam vele hozni. Mondjuk ez 80% város, meg sokat mentem vele hidegben is (télen is). Evett 3 liter alatt is amikor bejáratós volt, de sztem 200km bírtam vele azt a tempót ami elő volt írva.
-
Badboys
őstag
válasz
lehella #29529 üzenetére
Köszönöm ez jól hangzik. Örülök, hogy egy tulaj jelzett vissza. Valószínű, hogy az Xmax lesz. Jót mondott a forgalmazó a Kymco alkatrész ellátásávalis. Bármit betudnak szerezni mert egy Lengyel forgalmazóval állnak kapcsolatba. Onnan hozzák a motorokat is és az alkatrészeket is. Mivel az is szóba került egy Kymco DW 300 ez már az új motorrral szerelt. 2016 os viszont 6000 km van benne. Szalon állapot. Beszámítják a 2009 es Xciting 300 I/R t. Ezért vagyok gondolkodóban mi legyen? Ki tudja meddig kellene a régit árúsítani?
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys #29521 üzenetére
2022-es Xmax 300-al kapcsolatban csak jól tudok mondani. Ennek ellenére egy Forzával szívesen összehasonlítaná ha lenne rá lehetőség
Hétvégén megvolt nekem is az első nagyobb köröm a járvánnyal: Budapest-Badacsony (Hegymagas) távolság egyik nap oda, másik vissza. Székesfehérvárig M7, 120-140km/h, aztán 8-as út Veszprémig, 110-120km/h, eléggé jó volt vele menni. Fogyasztása 3 liter körüli, nem volt rossz vele menni.
-
fradi81
veterán
Hali
Olaj vásárlásnál 125 4t robogónál mire kell figyelni? Amit eddig találtam hogy hajtóműolaj 80w90, gl4. A 10w40 meg JASO MB. Ennyi a lényeg? Az ezres szervízen motul hd 80w90 és yamalube s4 10w40 ment bele, ehelyett gondoltam pl egy Repsol Smarter Scooter MB 10W-40-re. -
Bogyó bá'
nagyúr
Csak egy kiragadott pillanatkép a mai 448 km-es horvátországi (Jankovac erdőrezervátum, Papuk-hegység) gurulásomból.
Kemény menet volt - de én is kemény vagyok!
Főleg a derekam, az teljesen beállt mire hazaértem.
Pircsi sokkal jobban bírta a gyűrődést.
Lassan vihetem 6 ezres szervizre a dögöt....
-
Badboys
őstag
A Forzában 30000 km van 2019 es gyártású. A Kymco DWT ben 6000 km van az bajai motor a tulaj nem bírja megtartani ezért került eladásra. 2016 os. Az itteni volt Kymco kereskedésben vették. Viszont az már bezárt. A Forza a szokásos extrák. ABS, motoros szélvédő, bahajtható tükrök , doboz stb, Sötétkék ezüst. A kymco fekete, ABS nagyon szép állapot szinte gyári. Extra csak a doboz. A gumikat meg biztosan cserélném mindkettőn. Pirelli re . Friss műszaki mindkettőn 2027 9. hó ig. Mondjuk a Forza is szép állapotú tehát nem lepusztított. Szépen jár, húz nem csörög nem zörög. Amennyiben azt nézem a Yamahák mind 2.000000 fölött. Évi 2000-3000 km et megyek 80 % ban városban. Viszont szóba jöhet Az XMax 300 as is csak hát az ára. Mondjuk az alkatrész ellátást ás az árakat nem ismerem sem a Hondánál sem a Yamahánál. A Kymcot némileg ismerem, nem kellett hozzá szinte semmi. Nem tudom ezek ismeretében megérne kiadnom 2.000000 felett egy Yamahára,
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Badboys #29521 üzenetére
Kawa j300 néven volt kymco dt300am. Nagyon jó gép, de a műanyagok ritka silanyak voltak pár évesen. Az olaszban gyártott hondak egy hajszállal jobbak, de a Yamaha sokkal jobb ezen a téren.
Kymco csúnyán öregszik.
Egyébként jobban ment mint az xmax 300, jobb a feke is.
Inkább alacsony, szeles, az xmax magasabb, keskenyebb építésű. Szelvedelem nagyon jó a j300on, mínuszban simán mentem vele.És ami sztem. Döntő, hogy alkatrész kymco hoz anno nem nagyon volt gyorsan, polcról. Kawahoz volt. Elvileg megint van import őre a márkának, rakerdeznek hogy a 10evvel ezelőtti típusok hoz hogy állnak.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Badboys #29521 üzenetére
Magánvélemény, hogy 1,3 mFt-ért inkább az 5 éves Honda, mint a 9 éves Kymco.
2,2-2,3 mFt-ért inkább az 1 éves Yamaha, mint egy új Kymco.A Forza és az XMax között normál közlekedés mellett nem hiszem, hogy olyan nagy különbség. A gumiméret ugyanaz, a Yamaha 2 kW-tal és 2 Nm-rel több, súlyban 3 kg, tengelytávban, teljes hosszban 3-4 cm a difi.
Felszereltség lehet kérdés, hátsó doboz, markolatfűtés, ülésfűtés, vészvillogó, akármi. Minek kell elférnie az ülés alatt és az melyikben fér el? Azért 0,9 mFt a difi a két kinézett motor között.
A garancia szép gesztus, de haszna akkor van, ha nem akarnak minden elképzelhető módon kibújni alóla és nem késlekedik a javítás. Van, aki 1-2 hónap várakozás után jön kérdezni a fórumba, hogy mivel lehet megsürgetni, más 6 hónapot várt ugyanerre. Én egy gyakorlatban nem működő extráért nem fizetnék felárat. -
Badboys
őstag
A kérdésem az lenne, hogy Honda Forza 300 as vagy Yamaha Xmax 300 ? A Forza 2020 as nem tudom a km et kereskedésben van. 1.300000 ft. A Yamaha kereskedés 2024 es 3000 km garanciális 2.200000,? Kymco Downtown 300 ? km kereskedés 2016 os 1.300000. Jelenleg Kymco Xciting 300 I/R, Maradnék a 300 as vonalon. Viszont még szóbajöhet Kymco márkakereskedésből új 350 es Downtown 2025 ös 0 km. 2.300000? Ebben várok érveket mit miért vagy nem. Köszönöm
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29519 üzenetére
Egy megfelelő vastagságú acélsodrony U alapban, a két vége egymás mellett préselve egy közös hüvelybe. Valami ilyesmi, csak hosszabb hurokkal.
A sodronyhurkot áttolod a csat azon részén, amibe a recés darabot is tolod, de a préselt hüvely már nem fér át rajta. És a hurkot ráakasztod a stiftre.
Vannak csavaros rögzítésű záróelemek, nem csak préselősek. Könnyebben összerakod magadnak, de szétszedni is könnyebb.
A másik lehetőség, hogy két végén hurokban végződő sodrony, amit az ülés alatt és a sisak állvédőjén is átvezetsz és lakattal zárod. Vagy az egyik hurkon átbújtatod a másikat és felakasztod a stiftre.
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29516 üzenetére
Yamaha Xmax, mellékelek képet a kampóról. Lehetőleg minél egyszerűbben szeretném rögzíteni ha lehetséges, illetve ha már a régi sisakkal is volt erre lehetőség
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #29517 üzenetére
Szedtem. Cineztem az erintkezoket, azota tokeletes.
Veszleallitonal ugyan ez.Test kabel, akkukabel, indito kabel vegek, mindig cinezem. Toltes kabel vegek szinten.
Egyszer az atlantic megszoptam, azota minden motoromon megcsinalom.
De ha ilyen allapotok vannak akkor minden csokit takaritok.
-
DigitXT
félisten
Szedtetek már szét gyújtáskapcsolót? Nagy volt az átmeneti ellenállása, de már évek óta, egy relé volt beiktatva helyette: most szétszedtem már amennyire, és adott nyíláson némi kontakt spray-t bejuttatva, egészen életre kelt... De ilyen tizen Ω-okat mértem előtte, most meg tökéletesen vezet... Ki gondolta volna? Teszem hozzá, hogy ha a test kábel így néz ki, akkor ott már semmi sem lesz tökéletes. Sajnos öreg motor, van vele teendő mindig.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29515 üzenetére
ülés alatti kis rúdra - Milyen robogód is van? Illetve milyen rúdra gondolsz?
Én Temuról rendeltem egy számzáras spirálzárat, adtak hozzá 3 spirált is, cserélhető. 20, 60, 120 cm. [kép] [kép] A zárt sisakon, a maszkon és a kabát ujján, meg persze a kapaszkodón van áthúzva a zár.
Tudom, hogy placebo, azt a spirált valószínűleg még egy kombinált fogó is elviszi, de legalább az alkalmi tolvajt talán elriasztja egy forgalmas helyen.
Nem is a lopás fájna, hanem a rongálás. A szíjánál felakasztott sisakot is a szíj elvágásával simán el lehet vinni, csak utána nemigen lehet érdemben használni. Esetemben például a sisak nem koppanna a földön, ha leesne (lelöknék) az ülésről, de addig is szellőzik, nem a zárt dobozban dunsztolódik. -
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29513 üzenetére
Az volna jó, ha olyan valasmi is lenne, amivel az ülés alatti kis rúdra lehetne ráhúzni a sisak csatiját. De oda szerintem csak a D csatos sisakot lehet rögzíteni, az ilyen gyorscsatisra még nem láttam megoldást.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni burgman 400 K3 - K6 , vagy 250-400-ig trafót szerezni?
A henger- és hengerfej fel lett újítva, új dugó meg minden. A bejáratás félúton tart. A levegő nyomás szenzort kicseréltem egy bontottra a burgmanbázisról és a részterhelés hiba 95%-ban megszűnt. Lehet vele 5-el menni
, nem lassul le, nem ugrik, hanem szépen halad lassan, ha kell megindul de nem ugrik. Néha-néha azonban még kihagy egyet vagy bedurran a kipufogóba. Ma mentem 80 kilométert, ez alatt háromszor csinálta. A face-en ketten írták, hogy ugyanezt a jelenséget a trafó csere oldotta meg náluk. Nem tudom, a trafó nem nagyon szokott tönkre menni. De nincs jobb ötletem. A legolcsóbb verzió 20ezer pénz volt, amit találtam. Van valakinek alternatív ötlete, vagy valami más, ami okozhat ilyen hibát?
Köszi előre is, ha segít valaki!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29509 üzenetére
Temu-ról rendeltem ilyet is, de inkább egy számzáras spirál lakatot húzok át a zárt sisak állrészén, maszkon, kabátujjon.
[kép] [kép]Nincs benne sok bizalmam, pár órát forgalmas helyen kibír így, de éjszakára elpakolok rendesen. Előnye, hogy szellőzni, száradni tud így minden.
kcsa: az enyémeken nem volt eddig.
-
lehella
senior tag
Halika! Szeretném a sisakomat rögzíteni az Xmaxhoz, de olyan újfajta sisakom van, aminek a csatja végig recés és nem D alakú. Emiatt nem tudom az ülés alatti pöcökhez rögzíteni. Van erre valamilyen megoldás?
-
astrojoe12
tag
válasz
csongi #29507 üzenetére
Ha kicsit többet enne, nem is lenne olyan nagy baj, pár napig kibírnám. Jobban félek attól, hogy elszegényíti a benzint és kiégetem az új dugattyút. Ha nincs egyértelmű válasz, inkább hagyom úgy, ahogy van. Kibírjuk még pár napig, remélem a jövő hétre tényleg lesz ilyen bontott szenzor. A burgmanbázis ígérte keddre, remélem összejön. Az ért ha addig tud valaki, ne tartsa magában!
-
csongi
Topikgazda
válasz
astrojoe12 #29506 üzenetére
Nehogy túl sok benzint toljon be.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Végre működik az oldal!Van valakinek jól működő IAP , más néven MAP szenzor 2006-os burgihoz?
Ha a szenzor előtti vákuumcsövet ledugózom, akkor megszűnik a részterhelés probléma, amit már írtam nektek. Tökéletesen jól működik a motor, nagyon finoman lehet adagolni a gázt, nem lassul le egyenletes lassú haladáskor, stb... Szóval megjavul.
Az FI hiba se jelentkezik, szóval nem kapcsol vész üzembe a motor vezérlője. Csak egy dolog van, hogy indításnal kell egy kis gázt adni neki.
Lehet valami baja a motornak, ha így használom amíg szerzek egy jó szenzort?
Köszönöm! -
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT #29502 üzenetére
Tmaxot nem nehéz szikráztatni. Gyári állapotban igen hamar leér a középsztender. Az ütköző gumit ki kell venni, akkor az oldalsztender meg az idom ér le előbb. Mivel a gumi nélkül nagyon kellemetlen nagyot csattan amikor leveszem középszdenderről, levágtam a gumit rövidre, így sokkal később ér le, de sajna így is leér. Levenni emiatt nincs kedvem. Szóval marad így
Persze az is segít, hogy középsztender sarka már teljesen elkopott.
-
DigitXT
félisten
válasz
macilaci78 #29503 üzenetére
Mobilon sajna nem látszik...
Mennyi lehet, főleg így portré módban? 2-3"?
Nagyban más.* Hiába no... Vannak képek, amik valahogy nagyon összeállnak...
Párom volt vicces, amikor megtalált egy elég komoly edzőtermi képet magáról,
hogy na, ezt kereste! Erre jöttek a hozzászólások, hogy ők is keresik. Csak nem
készült. Na így vagyok ezzel én. Se cucc, se tudás. Se pályára alkalmas robogó.*: nagyítani már nem kellett, csak kirakni normál méretben... 43"-on, az igaz.
-
DigitXT
félisten
Hátha megéljük hajas fejjel...
(Btw. most megnéztem yoda képét nagyban is, basszus, ez még jobb, mint gondoltam. Ahogy a középsztender diszkréten hányja a szikrákat...
) Plakátra kívánkozik. (Most nem azért, mert a T-max a titkos vágyam, hanem mert tényleg nagyon jó ez a kép. De amúgy persze elfogadnék egy T-maxot, bár sose mennék így vele.)
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #29499 üzenetére
Visszatekered, benyelik lazán. Én lepődtem meg legjobban, hogy a folyamatos fiatalodás sem érdekli a vizsgabázisokat. Persze ez csak vicc, most már biztos. Új szelek fújnak.
Ui: marha jó a kép.
-
yodamastah
őstag
Kicsit csapattam megint a mult héten. Tul vagyok a 40ezren a tmaxal, innentől eladhatatlan lett a motor.
40ezres szerviz huzos lesz. foleg.hogy gumi es fektarcsak is kuka lassan. De persze megcsinalok mindent es nyomjuk tovább.
-
DigitXT
félisten
Durván néz ki így a topik a leállás után, mintha szénné lett volna moderálva, pedig...
ON: megtudtam, hogy nem akarom én a 4Road beíratását, úgyhogy rászántam az időt...Csak aztán kitaláltam, hogy a xenon sem biztos, hogy átmenne, nosza, gyári lámpát be!
És erre jöttek az anomáliák. A gyári kábelezés már annyira szar, hogy egy sima HS1-es, reflektorra váltás úgy megrántja a feszt, hogy újraindul a benzinszintmérő. Meg ilyenek.
A xenon nem csinált ilyet, dedikált tápja volt, csak jelet kapott a kormánykapcsolóról.Szóval most újratervezés, kap vmi jó biztosítéktáblát, reléket, meg kutyafülét...
-
DigitXT
félisten
válasz
bytesizelife #29488 üzenetére
Ez addig jó, amíg egy tankkal haza is érsz, de mit csináljon Bogyó bá' a túrán?
Kötözzön hátra két nagy benzines kannát, mintha menne a Dakarra?Szerk: viccen kívül nem egyforma a nyomás különböző kutakon, és lehet picit
játszani azzal is, hogy mennyire nyomod a pisztolyt. Nekem a 306 háklis a túl
nagy átfolyású tankolásra, nem elég gyors a szuszogója, random lecsapja.
A legelső megtankolásakor nem értettem, azt hittem tele van, de nem. Azóta,
mióta erre rájöttem, hogy ilyen, nem akasztom ki a pisztolyt, ahogy a kutasok
szokták, de így is lehet, hogy egy-egy lecsapásba futok. De ha picit lassabban
töltöm, akkor nincs baj. Kilocsolni szerencsére még nem sikerült, soha...
Ellenben 60L fölött tankolni sikerült a 60L tankba. De legalább nem nyomta ki
orrán-száján, amikor már megmelegedett (hőtágulás). Madisonnál előfordult! -
DigitXT
félisten
Erről már el is feledkeztem. Nohiszen, kontaktos volt az egész, most megint lehet viccelődni a sötétben, amúgy már a menetfény is elnyomja, hát még a
xehalogén.
-
DigitXT
félisten
Na, ragazzi! Kiultrahangoztam magamnak is a karbit, valóban újra eldugult.
De hogy az úszó hova mászott megint? Összerakom, bennem van a félsz...
Nézem az áramlást, épül a nyomás, csökken az áramlás, de... Nem eléggé!
De be volt készítve a karbi alá nem kevés papírtörlő, szóval készültem...
Nem áztattam mindent benzinbe. Kicsit piszkálom a nyelvet: ugyanez.Mondom, faxom zár ez egyáltalán? Elgörbítem, zár. Szinte azonnal. Okés...
Végén a kettő között feltöltött, lezárt, boldogság, de vajon mennyi a szint?!
Kikerestem a sok éves bejegyzésem, hasonlít, de sok... kis finomhangolás,
még jobban hasonlít, mondom most már nem ázik el, csak rápróbálok.Beindult simán, és bár hideg volt reagált a gázra is: lehet lesz ebből motor.
Öreg vagyok én már ehhez, komolyan próbálnám villannyal: rengeteg akku
elférne az ülés alá, alagútba, akárhová. Nem kellene benzinben tocsogni...Ui: visszapattintottam bele a CTEK Battery Sense-t, bár van okos BMS, de
ezzel historikusan vissza tudom nézni, mennyire merül. (Nem nagyon.)
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #29476 üzenetére
A JSZP-n lekérdezni nem kerül pénzbe.
Csak annyira nem érdekelt, mert nem érint.
De most már megnéztem: 4704 km-rel hozták be 15 évesen... Tényleg teljesen hihető. Miközben egyre fiatalodik (csak tolattak vele!), legutóbb 1426 km-rel vizsgázott.(Lehetségesnek tartom, hogy a 10000-es helyiérték nem működik egyáltalán az órán.)
Ui: ha annak idején nem tekerem előre(!) az órát, amikor véletlenül lenullázódott, most árulhatnám 15000 km-rel. Hehe... Jelige: nem használom, de eladni sem akarom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #29451 üzenetére
Majdnem megvettem a CB 1300 S tesóját,amit Zoli használ. ~4 évesen ~3eKm sem volt benne. Évenként vitte oljcserére,szervízkönyvben pecsét,számlával igazolta.
Ilyenkor mondjuk elgondolkodom,amikor egy kereskedésben bent áll egy hasznát motor, több hónap/évig. Azon is cserélik-e az olajat. -
Bogyó bá'
nagyúr
Ez a nap is eltelt - végül egy-két előre be nem tervezett kerülő miatt 371 km lett. Valami b*zi kerékpárverseny miatt a fél Bakony le volt zárva időnként....
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Az Intel mindent feltesz az Intel 14A node-ra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Segítsetek leszokni a dohányzásról!
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Új Dell 13 Inspiron 5310 FHD+ IPS i5-11300H 4.4Ghz 8GB 256GB Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 9060XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Hibátlan iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3290
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest