-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29519 üzenetére
Egy megfelelő vastagságú acélsodrony U alapban, a két vége egymás mellett préselve egy közös hüvelybe. Valami ilyesmi, csak hosszabb hurokkal.
A sodronyhurkot áttolod a csat azon részén, amibe a recés darabot is tolod, de a préselt hüvely már nem fér át rajta. És a hurkot ráakasztod a stiftre.
Vannak csavaros rögzítésű záróelemek, nem csak préselősek. Könnyebben összerakod magadnak, de szétszedni is könnyebb.
A másik lehetőség, hogy két végén hurokban végződő sodrony, amit az ülés alatt és a sisak állvédőjén is átvezetsz és lakattal zárod. Vagy az egyik hurkon átbújtatod a másikat és felakasztod a stiftre.
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29516 üzenetére
Yamaha Xmax, mellékelek képet a kampóról. Lehetőleg minél egyszerűbben szeretném rögzíteni ha lehetséges, illetve ha már a régi sisakkal is volt erre lehetőség
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT #29517 üzenetére
Szedtem. Cineztem az erintkezoket, azota tokeletes.
Veszleallitonal ugyan ez.Test kabel, akkukabel, indito kabel vegek, mindig cinezem. Toltes kabel vegek szinten.
Egyszer az atlantic megszoptam, azota minden motoromon megcsinalom.
De ha ilyen allapotok vannak akkor minden csokit takaritok.
-
DigitXT
félisten
Szedtetek már szét gyújtáskapcsolót? Nagy volt az átmeneti ellenállása, de már évek óta, egy relé volt beiktatva helyette: most szétszedtem már amennyire, és adott nyíláson némi kontakt spray-t bejuttatva, egészen életre kelt... De ilyen tizen Ω-okat mértem előtte, most meg tökéletesen vezet... Ki gondolta volna? Teszem hozzá, hogy ha a test kábel így néz ki, akkor ott már semmi sem lesz tökéletes. Sajnos öreg motor, van vele teendő mindig.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29515 üzenetére
ülés alatti kis rúdra - Milyen robogód is van? Illetve milyen rúdra gondolsz?
Én Temuról rendeltem egy számzáras spirálzárat, adtak hozzá 3 spirált is, cserélhető. 20, 60, 120 cm. [kép] [kép] A zárt sisakon, a maszkon és a kabát ujján, meg persze a kapaszkodón van áthúzva a zár.
Tudom, hogy placebo, azt a spirált valószínűleg még egy kombinált fogó is elviszi, de legalább az alkalmi tolvajt talán elriasztja egy forgalmas helyen.
Nem is a lopás fájna, hanem a rongálás. A szíjánál felakasztott sisakot is a szíj elvágásával simán el lehet vinni, csak utána nemigen lehet érdemben használni. Esetemben például a sisak nem koppanna a földön, ha leesne (lelöknék) az ülésről, de addig is szellőzik, nem a zárt dobozban dunsztolódik. -
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #29513 üzenetére
Az volna jó, ha olyan valasmi is lenne, amivel az ülés alatti kis rúdra lehetne ráhúzni a sisak csatiját. De oda szerintem csak a D csatos sisakot lehet rögzíteni, az ilyen gyorscsatisra még nem láttam megoldást.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni burgman 400 K3 - K6 , vagy 250-400-ig trafót szerezni?
A henger- és hengerfej fel lett újítva, új dugó meg minden. A bejáratás félúton tart. A levegő nyomás szenzort kicseréltem egy bontottra a burgmanbázisról és a részterhelés hiba 95%-ban megszűnt. Lehet vele 5-el menni
, nem lassul le, nem ugrik, hanem szépen halad lassan, ha kell megindul de nem ugrik. Néha-néha azonban még kihagy egyet vagy bedurran a kipufogóba. Ma mentem 80 kilométert, ez alatt háromszor csinálta. A face-en ketten írták, hogy ugyanezt a jelenséget a trafó csere oldotta meg náluk. Nem tudom, a trafó nem nagyon szokott tönkre menni. De nincs jobb ötletem. A legolcsóbb verzió 20ezer pénz volt, amit találtam. Van valakinek alternatív ötlete, vagy valami más, ami okozhat ilyen hibát?
Köszi előre is, ha segít valaki!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #29509 üzenetére
Temu-ról rendeltem ilyet is, de inkább egy számzáras spirál lakatot húzok át a zárt sisak állrészén, maszkon, kabátujjon.
[kép] [kép]Nincs benne sok bizalmam, pár órát forgalmas helyen kibír így, de éjszakára elpakolok rendesen. Előnye, hogy szellőzni, száradni tud így minden.
kcsa: az enyémeken nem volt eddig.
-
lehella
senior tag
Halika! Szeretném a sisakomat rögzíteni az Xmaxhoz, de olyan újfajta sisakom van, aminek a csatja végig recés és nem D alakú. Emiatt nem tudom az ülés alatti pöcökhez rögzíteni. Van erre valamilyen megoldás?
-
astrojoe12
tag
válasz
csongi #29507 üzenetére
Ha kicsit többet enne, nem is lenne olyan nagy baj, pár napig kibírnám. Jobban félek attól, hogy elszegényíti a benzint és kiégetem az új dugattyút. Ha nincs egyértelmű válasz, inkább hagyom úgy, ahogy van. Kibírjuk még pár napig, remélem a jövő hétre tényleg lesz ilyen bontott szenzor. A burgmanbázis ígérte keddre, remélem összejön. Az ért ha addig tud valaki, ne tartsa magában!
-
csongi
Topikgazda
válasz
astrojoe12 #29506 üzenetére
Nehogy túl sok benzint toljon be.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Végre működik az oldal!Van valakinek jól működő IAP , más néven MAP szenzor 2006-os burgihoz?
Ha a szenzor előtti vákuumcsövet ledugózom, akkor megszűnik a részterhelés probléma, amit már írtam nektek. Tökéletesen jól működik a motor, nagyon finoman lehet adagolni a gázt, nem lassul le egyenletes lassú haladáskor, stb... Szóval megjavul.
Az FI hiba se jelentkezik, szóval nem kapcsol vész üzembe a motor vezérlője. Csak egy dolog van, hogy indításnal kell egy kis gázt adni neki.
Lehet valami baja a motornak, ha így használom amíg szerzek egy jó szenzort?
Köszönöm! -
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT #29502 üzenetére
Tmaxot nem nehéz szikráztatni. Gyári állapotban igen hamar leér a középsztender. Az ütköző gumit ki kell venni, akkor az oldalsztender meg az idom ér le előbb. Mivel a gumi nélkül nagyon kellemetlen nagyot csattan amikor leveszem középszdenderről, levágtam a gumit rövidre, így sokkal később ér le, de sajna így is leér. Levenni emiatt nincs kedvem. Szóval marad így
Persze az is segít, hogy középsztender sarka már teljesen elkopott.
-
DigitXT
félisten
válasz
macilaci78 #29503 üzenetére
Mobilon sajna nem látszik...
Mennyi lehet, főleg így portré módban? 2-3"?
Nagyban más.* Hiába no... Vannak képek, amik valahogy nagyon összeállnak...
Párom volt vicces, amikor megtalált egy elég komoly edzőtermi képet magáról,
hogy na, ezt kereste! Erre jöttek a hozzászólások, hogy ők is keresik. Csak nem
készült. Na így vagyok ezzel én. Se cucc, se tudás. Se pályára alkalmas robogó.*: nagyítani már nem kellett, csak kirakni normál méretben... 43"-on, az igaz.
-
DigitXT
félisten
Hátha megéljük hajas fejjel...
(Btw. most megnéztem yoda képét nagyban is, basszus, ez még jobb, mint gondoltam. Ahogy a középsztender diszkréten hányja a szikrákat...
) Plakátra kívánkozik. (Most nem azért, mert a T-max a titkos vágyam, hanem mert tényleg nagyon jó ez a kép. De amúgy persze elfogadnék egy T-maxot, bár sose mennék így vele.)
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #29499 üzenetére
Visszatekered, benyelik lazán. Én lepődtem meg legjobban, hogy a folyamatos fiatalodás sem érdekli a vizsgabázisokat. Persze ez csak vicc, most már biztos. Új szelek fújnak.
Ui: marha jó a kép.
-
yodamastah
őstag
Kicsit csapattam megint a mult héten. Tul vagyok a 40ezren a tmaxal, innentől eladhatatlan lett a motor.
40ezres szerviz huzos lesz. foleg.hogy gumi es fektarcsak is kuka lassan. De persze megcsinalok mindent es nyomjuk tovább.
-
DigitXT
félisten
Durván néz ki így a topik a leállás után, mintha szénné lett volna moderálva, pedig...
ON: megtudtam, hogy nem akarom én a 4Road beíratását, úgyhogy rászántam az időt...Csak aztán kitaláltam, hogy a xenon sem biztos, hogy átmenne, nosza, gyári lámpát be!
És erre jöttek az anomáliák. A gyári kábelezés már annyira szar, hogy egy sima HS1-es, reflektorra váltás úgy megrántja a feszt, hogy újraindul a benzinszintmérő. Meg ilyenek.
A xenon nem csinált ilyet, dedikált tápja volt, csak jelet kapott a kormánykapcsolóról.Szóval most újratervezés, kap vmi jó biztosítéktáblát, reléket, meg kutyafülét...
-
DigitXT
félisten
válasz
bytesizelife #29488 üzenetére
Ez addig jó, amíg egy tankkal haza is érsz, de mit csináljon Bogyó bá' a túrán?
Kötözzön hátra két nagy benzines kannát, mintha menne a Dakarra?Szerk: viccen kívül nem egyforma a nyomás különböző kutakon, és lehet picit
játszani azzal is, hogy mennyire nyomod a pisztolyt. Nekem a 306 háklis a túl
nagy átfolyású tankolásra, nem elég gyors a szuszogója, random lecsapja.
A legelső megtankolásakor nem értettem, azt hittem tele van, de nem. Azóta,
mióta erre rájöttem, hogy ilyen, nem akasztom ki a pisztolyt, ahogy a kutasok
szokták, de így is lehet, hogy egy-egy lecsapásba futok. De ha picit lassabban
töltöm, akkor nincs baj. Kilocsolni szerencsére még nem sikerült, soha...
Ellenben 60L fölött tankolni sikerült a 60L tankba. De legalább nem nyomta ki
orrán-száján, amikor már megmelegedett (hőtágulás). Madisonnál előfordult! -
DigitXT
félisten
Erről már el is feledkeztem. Nohiszen, kontaktos volt az egész, most megint lehet viccelődni a sötétben, amúgy már a menetfény is elnyomja, hát még a
xehalogén.
-
DigitXT
félisten
Na, ragazzi! Kiultrahangoztam magamnak is a karbit, valóban újra eldugult.
De hogy az úszó hova mászott megint? Összerakom, bennem van a félsz...
Nézem az áramlást, épül a nyomás, csökken az áramlás, de... Nem eléggé!
De be volt készítve a karbi alá nem kevés papírtörlő, szóval készültem...
Nem áztattam mindent benzinbe. Kicsit piszkálom a nyelvet: ugyanez.Mondom, faxom zár ez egyáltalán? Elgörbítem, zár. Szinte azonnal. Okés...
Végén a kettő között feltöltött, lezárt, boldogság, de vajon mennyi a szint?!
Kikerestem a sok éves bejegyzésem, hasonlít, de sok... kis finomhangolás,
még jobban hasonlít, mondom most már nem ázik el, csak rápróbálok.Beindult simán, és bár hideg volt reagált a gázra is: lehet lesz ebből motor.
Öreg vagyok én már ehhez, komolyan próbálnám villannyal: rengeteg akku
elférne az ülés alá, alagútba, akárhová. Nem kellene benzinben tocsogni...Ui: visszapattintottam bele a CTEK Battery Sense-t, bár van okos BMS, de
ezzel historikusan vissza tudom nézni, mennyire merül. (Nem nagyon.)
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #29476 üzenetére
A JSZP-n lekérdezni nem kerül pénzbe.
Csak annyira nem érdekelt, mert nem érint.
De most már megnéztem: 4704 km-rel hozták be 15 évesen... Tényleg teljesen hihető. Miközben egyre fiatalodik (csak tolattak vele!), legutóbb 1426 km-rel vizsgázott.(Lehetségesnek tartom, hogy a 10000-es helyiérték nem működik egyáltalán az órán.)
Ui: ha annak idején nem tekerem előre(!) az órát, amikor véletlenül lenullázódott, most árulhatnám 15000 km-rel. Hehe... Jelige: nem használom, de eladni sem akarom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #29451 üzenetére
Majdnem megvettem a CB 1300 S tesóját,amit Zoli használ. ~4 évesen ~3eKm sem volt benne. Évenként vitte oljcserére,szervízkönyvben pecsét,számlával igazolta.
Ilyenkor mondjuk elgondolkodom,amikor egy kereskedésben bent áll egy hasznát motor, több hónap/évig. Azon is cserélik-e az olajat. -
Bogyó bá'
nagyúr
Ez a nap is eltelt - végül egy-két előre be nem tervezett kerülő miatt 371 km lett. Valami b*zi kerékpárverseny miatt a fél Bakony le volt zárva időnként....
Új hozzászólás Aktív témák
- Béta iOS-t használók topikja
- Óvodások homokozója
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ingatlanos topic!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Warzone
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i7 8700 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S3 TG Corsair 600W
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest