-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7334 üzenetére
Olasz import gépekben az alacsony óraállás maximum az optimalizálásnak köszönhető...
kcsa: Uhh, jobbulást! Én "csak" tüdőgyulladást kaptam, 3 hét alatt ki is jöttem belőle.
Igaz, az alatt 2x voltam Ausztriában a hegyekben, kicsit elhúzódott a karácsony.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7334 üzenetére
óraállásnak csak akkor szabad hinni, ha te vetted újonnan.
amúgy kenési hiányosság volt hengerfejben, egyik vezérműtengely és csapágya ezért megégett egy picit, de még időben meg lett fogva. Valószínűleg már ilyen volt amikor vettem.
Kormánycsapágy nekem is megvolt, a többi kopóalkatrész kategóriájú.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7340 üzenetére
Én megkaptam egy szerelőtől telefonban a Majestyre, hogy 54000km (órában) után a bal első izzó kivételével kb mindent cserélni kell...
Most Marcell azt mondja, hogy sok dolog elég jó állapotban van, de amit meg kellett rajta csinálni az elmúlt időszakban:
Hátsó lengőkar, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, szívócsonk, önindító szabadonfutó.
Most kap új hengert, hengerfej felújítás, karburátor tisztítás, rendbetétel, beállítás, vízpumpa felújítás, vezérműlánc csere.
Plusz még a kopó alkatrészek.Más: Érdekel valakit egy XXL-es, használt Shox kabát? Egyik kollégám eladná. 5000Ft-ért.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7340 üzenetére
igazából még jó darabig nem derült volna ki, ha nyár végén nem töröm össze a motort - jó, túloztam, műanyagok törtek csak.
Úgy voltam vele, hogy ha már le van bontva, ránézetek: így derült ki.
Alkatrészt csak külföldről rendeltem, itthoni árak betegek, általában minden itt volt egy hét alatt.
Általában ha karbantartás rendben van, elég tartósak, csak külső miatt ne cserélj
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #7343 üzenetére
Szerintem a Majesty tekert órás. (7 évesen vette DigitXT 34000-rel, ha jól emlékszem).
A henger csere azért kellett, mert homokot evett. Egyébként a problémák többsége a nem megfelelő javítás (szerelői hiba) miatt jelentkezett.
Pl: Karburátor rosszul lett összerakva.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #7440 üzenetére
Akkor jó, nem fenyeget a veszély, hogy odavigyem a Madisont kormánycsapágy cserére. Mondjuk itt Óbudán is pingvineztek egy kört, hogy nem tudják, milyen kell bele, de végül nem is kellett cserélni. Akkor még. A perec során kicsit berágódott, szóval lesz nekem is egy tavaszi felújítós köröm.
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7447 üzenetére
Látom Totalbike nepperűzőnél be kellett jelentkezned
Egü amúgy tényleg minden Kymco cuccot beszerez, de beteg áron. Mint kb. minden hely, ahol Kymco-val foglalkoznak - nekem pl. simán dupla árat adtak burkolatokra. Pedig más általam ismert márkákhoz viszonyítva egész normális alkatrészárak vannak külföldön.
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7458 üzenetére
Két helyen kell 110-el menni: bécsi-vörösvári sarok Shell kútnál kifelé, és a temetőnél
A féktárcsa ára nem vészes, ez a rossz hírem van. Viszont 2x ezerért biztos hogy nem is gyári, mivel az a külföldi ára. Ahogy tapasztaltam Egü árképzése általánosságban úgy néz ki, hogy német bruttó ár + ~30-50%.
Két dolgot tudsz tenni, vagy megrendeled külföldről az eredetit ~26k körül, vagy veszel EBC-t, ami általában szintén normális minőségű.
Én innen rendeltem kvázi mindent.
EBC-t pedig itt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #7546 üzenetére
A műszaki vizsga hatósági áras, valami 4800 Ft körül van.
Minden más azon felül egyéb szolgáltatás lehet. Mondjuk
"elnézőek" a vizsgahelyen (bár ez ma már nem jellemző),
vagy csak szimplán lehúznak (előzetes átvizsgálás címe).Körbe fotózták, de úgysincs mihez hasonlítaniuk...
Sajnos a Malaguti Madison nem egy ilyen ritka típus, és
valószínűleg borulna a bili, ha megjelenne projektorral.Szerk: egyébként E jelzés van a búrán: a belseje más... Mozaik utcáról hallottam olyat, hogy csak munkaidőben
a legszigorúbb hely, "nyitás előtt" a legelnézőbbek...hanem megmondják, hogy mi nem OK.
Ez korrekt amúgy, eddig kétszer voltam, nem volt semmi.
(Pontosabban a kifújó kiput mondták, hogy legyek szíves
tömítést rakni bele, de azért a plecsnit megadták...)
Amúgy tényleg csak véletlen maradt ki a tömítés.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7546 üzenetére
Motorra tavalyelőtt valami ~5k volt a vizsga. Azóta gondolom drágult, a többi díj az a vizsgáztatóhely saját sápja (előzetes átvizsgálás, és hasonló kamu dolgok). Ha a legolcsóbb áron akarsz vizsgázni, és a motoroddal minden (!) rendben van, és kb. gyári állapotú, akkor irány a Mozaik utca.
szerk.: kb. mindenki leírta már
[ Szerkesztve ]
-
m3ss
veterán
válasz lehella #7594 üzenetére
visszamentem 1 ora mulva, meg mindig ott tancskoztak...otthagytam ejszakara es masnap elhoztam.
azota nem is hasznaltam, gondoltam ezert is megkerdezem, h mi a tendencia...ha minden robogot nezegetnek ujabban, akkor biztos eladom, ha nem akkor meg toprengek rajta.
most kicsit elbizonytalanodtam, masik topicban 50-100ezres forgalombahelyezesi koltsegekrol irtok...hat az csoppet irrealis, autora olcsobb kb ha a regadot nem nezzuk
na meg, hasznaltrobogon egyetlen rendszamos 125-os robogot sem talalok...kb mind okmany nelkulihttps://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
lehella
senior tag
válasz lehella #7605 üzenetére
Tegnap megnéztem a boltban, hogy mi is volt a probléma a csapággyal.
Tényleg eltérő a két csapágy, nem is lehet betenni a külső kialakításuk miatt a helyére, csak a tűgörgőset. A csapágyon mindössze ennyi infó van: H305073 - Japan. A kymco nem is tudja hogy mi lehet a gond. Mindenesetre a lényeg, hogy a kormányom tökéletes, végre nem esik be középállásba.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #8106 üzenetére
Ha nagyon ratyi, akkor a kormányban is érződik a kottyanás nagyfékre.
Amikor átvettem a Madisont ilyen volt: a szerelő (pontozóval...) "húzott"
rajta kicsit, utána jobb lett. Nem tökéletes, de azért sokkal jobb. Azóta
volt tökéletes, amióta a Kék Holdban szétszedték, és összerakták...
Egészen a perecig, amikor viszont 1-2 helyen berágódott: nem az igazi.
(Lehet, el fogom vinni a hódokhoz megint, hogy most végre cseréljék ki,
legyen kúpgörgős jó pénzért, bánom is én, de legyen örök élet + 1 év!!!) -
lehella
senior tag
válasz lehella #8097 üzenetére
Reggel beugrottam Egühoz, húzni kellett a kormánycsapágy anyán egy kicsit, mert addig helyezkedett a csapágy amíg kevés lett neki a szorítóerő. Remélem, hogy többet nem mozgolódik, azt mondták ez gyakori.
Hazafelé még beadtam a műanyagoshoz a hűtő körüli idomot pár patent ragasztására, azért majd délután megyek vissza csak hogy mindig legyen valami teendőwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz lehella #8298 üzenetére
Jártam rengeteg helyen a közelben, és még több helyen távolabb. A helyzet az, hogy 3.ker és környéke + agglomeráció teljesen halott ilyen szempontból, kevés helyen hagynám ott nyugodt szívvel, úgy, hogy biztosan javítva kapom vissza.
Arról már nem is beszélek, hogy rengetegen csípőből gányolnak, akkor is, ha kifejezetten kérem hogy ne tegye, inkább hívjon fel, és mondja hogy mi a gond, és eldöntöm hogy melyik megoldást választom.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #8300 üzenetére
Sajnos csak Unixnál tudok segíteni. Ha az is jó, dobj PÜ-t
Más: Majába belement ~70km, (OFF)ilyen a magyar ügyintézés...(/OFF) Az autópálya kezelőnél blokkal igazolnom kell, hogy tényleg van az autón pályamatrica, amit át akarok íratni egy másikra... Ja, hogy január óta, kb 200 alkalommal fotóztak le, és ellenőrizték? Nem baj, eredeti szelvény kell... Az persze nem volt meg, így vissza a benzinkútra, ahol matricát vettem, és ott segítettek, majd vissza autópálya kezelő...
De legalább Maja járatódik... Amit észrevettem: hosszabb, tempósabb szakaszok után megy el az alapjárat, ha rövid szakaszokat megyek (sok lámpa, ilyenek...) akkor nincs ilyen gond... A másik ami ingadozó (ezt Marcell mondta is, hogy várható, pár100km múlva fog beállni) a teljesítménye. Alapból megy úgy, mint tavaly, de néha ha rájön az 5 perc, nagyon brutális erőket présel ki magából... óra 100-110-ről még éreztem, hogy tol, M3 bekötőn kipróbáltam, de nem akartam kínozni, még azért bejáratós... De volt egy Saab 9000, aki nagyon sietett, lámpától kilőve Maja tartotta a tempót.www.dongosofor.hu