-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #65 üzenetére
Amikor a lábamon volt nem volt passzentos, hanem kifejezetten kényelmes. Csak lehúzni nem tudtam (pedig a vádlinál tépőzáras verzió volt), mert olyan szűkre szabták lábfejnél.
Melyik az a 8-as MR kesztyű?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #72 üzenetére
Én a Shox [link] kesztyűvel rá faragtam
Tavaly vettem és épp egy évet bírt ki. Egyszerűen elszakadt az anyaga. Nem a varrás ha nem a szövet
Pont lejárt a garanciaMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #80 üzenetére
Csak tudod elég bosszantó,hogy hiába egy éves a kesztyű összesen talán ha három hónapig ( amikor még vagy már hideg volt az idő ) volt használva.
Tudom hogy semmi sem tart örökké de azért ettől többre számítottamMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #72 üzenetére
"12-es XXL"
Ja hogy a nyolcadik kesztyű! Akkor miért nem azt írod?"Tavaly vettem valahol 20ekm-nél jár."
Ja hát aki egész nyáron rá van gyógyulva a motorra... Komolyra fordítva: nálam is két helyen elkezdte elengedni a varrás a kézfejen, illetve elkezdett foszlani a tépőzár széle, de én visszavittem és gariban megcsinálták. Majd idén nyáron kiderül mi lesz a történet folytatása. De továbbra is azt mondom hogy kényelemre rendben van."Csizma innen könnyen belebújhatónak tűnik."
Bele könnyen ment a lábam, csak kijönni nem akart."Nem nagy a lábfejed/rüsztöd?"
Tök átlagos.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #88 üzenetére
Igen igen, alakváltó lábam van, kifelé teljesen más formát vesz fel mint befelé.
Persze próbálok majd másikat, tudom hogy nem túl szerencsés sportcipőben motorozni, csak amiket még ott próbáltam volna azokból egyáltalán nem volt méret (ezt is rendelésre hozták), a MR csizmába bele sem ment a lábam és egy-két számmal nagyobb szintén nem volt, máshol meg azóta nem jártam.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #99 üzenetére
Mentségemre szóljon hogy magasszárú cipő.
AndrewTDI!
Látod milyen paraszt vagyok: nekem eszembe sem jutott rákérdezni, pedig mégcsak robogón sem ültem soha.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #146 üzenetére
Igen abban maradtunk,hogy várok a használat utáni tapasztalatokra
(#147) kcsa Mire gondolsz? Sima feketére vagy ezüstre lefújatni az egész kipufogót?
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #191 üzenetére
A Homasita az a "Bóvlimpex"? Mit kerestél te ott?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #438 üzenetére
Jössz te még haza Tirolból.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #451 üzenetére
A végén meg összeragasztjuk celluxszal. Amúgy thx, jegyeztem.
tisztán,érthetően hallott mint ha nem is motoron ülnék
Azzal a Maján sem volt gond (~40 km/h-nál). Tisztán hallottak. Meg a kiput is.
A gond inkább az volt, hogy én nem hallottam a hívót, igaz, az a 40 km/h esetnél
nem volt bent az erősítő, úgy elég gyér a max. hangerő. A másik* hívás sima volt,
de ott sem mentem 150-nel, de akkor is a 4Road volt a szűk keresztmetszet...*: eegen, azóta is ilyen kiba' sokat telefonáltam, hogy darabra számolom őket.
A Madisonon még csak próbahívásom sem volt, így a Bluetooth is csak zenére...
Pedig elvileg tudok vele hívást indítani is... Még nem próbáltam, de majd egyszer.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #577 üzenetére
Minden igaz, kivéve a gombelem. Majd átnézem otthon, ki kell nyitni az elejét. Már a reggel linkelt fotón feltűnt, hogy mintha nem világítana a fordulatszámmérő, és ahogy most újra megnézem, látom, hogy már reggel 17.9 volt az állás. Szóval még +2,5 km el lett csalva. Szuper.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #579 üzenetére
De ez Malaguti. Szedtem már szét. Nincs benne, hidd el. Viszont állandó tápot kap az akkuról, amit meg a 15A-s biztosíték kipattintásával el tudtam venni tőle (csavarhúzó nélkül), így "megresetelődött", tehát magához tért. Most megint működni fog. Meg eddig nem volt vele semmi gond, de ugye a jövőben sem szeretnék ilyet, ezért megnézem ezt az állandó táp "lelopást" (mert az kellett a KOSO mérőknek is, hogy ne felejtsék el a beállításaikat, meg vissza tudjanak térni alaphelyzetbe, amikor elveszem a gyújtást), szerintem azzal lesz valami gond...
Van amúgy egy érdekes jelenség, amit AndrewTdi is kiszúrt, amikor cseréltük a fékolaját, de még nem jártam utána (és nem értem az okát - egyelőre). Amikor helyzetjelző nélkül ráfékezel, halványan világítani kezd a műszerek háttérvilágítása is. Valami, valahol áthúz, ami gyári állapotban nem tűnt fel, mert az izzók le se sz*rták, a LED-ek viszont frankón bekapcsolnak rá, igaz, kb. fél teljesítménnyel. Mondjuk a kapcsolási rajzon is van egy félreérthető rész, szóval még kiderülhet, hogy ez gyárilag ilyen debil (mint az indexvisszajelző, ami tápra földel, mert az izzónak mindegy, milyen irányban folyik rajta az áram, de a LED-nek nem), ráadásul ha már kis árammal működik a rendszer (full led próba), akkor ez át is húzott, és lett spontán vészvillogóm. De ezt írtam anno. Azóta diódával le van választva, nincs ilyen probléma. Meg persze nem is full led, mert hátul izzós, elöl meg 7,5W-os powerled.
huszi.gyb: gyökeret leszorítani, embert kirángatni, felpofozni, feljelenteni, autót elkobozni, jogosítványt a Dunába lőni, rögtönítélni... Az istenbarma. (Alacsony a kerítés.)
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #586 üzenetére
Ha jol sejtem, ez termeszetes jelenseg. Egymashoz szorosan kozel meno vezetekekben van induktivitas, ezaltal kepes a led pislalkolni. Az izzok erre a minimalis feszre oda se bagoztak, de a ledek mar kezdenek nyitni, szivarognak.
Ha kicsereled a hazban barmely izzot ledes megfelelojere, ejjel lesz egy kis fenyed 😉
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #635 üzenetére
5500 es en nyertem
Digitxt: Hupililaba lasd a vilagot a sortol meg a jointol , de vilagitas ugyeben maradj a 4300 nal, esti esoben az is elveszik, a hupilila meg teljessen fos, a szembejovo lvakitasan tobbre nem alkalmas.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #648 üzenetére
Nekem nem jott be a 4300 feletti szinesebb fenyek. Ez van
Ez nagyon szemelyre szabott. De egy olyan foncsorba ami nem xenonhoz van kifejlesztve mindegyik santit, tobb fenye van, de a szembejovo is tobbet kap. Nem szereteik, mar a novelt fenyereju egonek is villognak, pedig boven hataron belul van a fenycsova. Szoval nem veletlen fejlesztenek, ehhez a fenymenyiseghez foncsorokat. Persze mogotte ulni jo, de ez pont olyan, mint nem kikanyarodni valaki ele, masra is gondolni kell.
A szine mas kerdes, nekem ejszakai esos ido en nem jott be a kek vagy a lilas szinarnyalat.
Nem latok vele olyan jol.Erzekeny a szemem az erosebb fenyre, ezert a szurkuleti latasom is jobb Nekem nyugtatobb es jobban bejon ha sargasabb a fenye, mikor a normal latasi viszonyok megvaltoznak.Tegnap eleg fos ido volt, megis a felet napszemuvegbe vezettem le .
Amugy szerintem nem sokat kell ra varni az uj ledes lampak mar kepesek lesznek a feny szinet is valtoztani.
Nah megint otletet adtam a gyartoknak francba.
Ugye ezeket szem valogatja -
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #712 üzenetére
Én a helyébe [ebbe] belugranék, de a szine, hát az valami förtelmes. Kis különbözettel tudna haladni. Nekem már sok lenne, mert stenderre se tudtam felhúzni.
SirKero
Mivel látom, hogy 1 hétig is kibírod motor nélkűl az akksinál azt javaslom, hogy akár több napig ne tedd be a helyére. Látni fogod, hogy a savat nem nyeli el rögtön. Fontos, hogy ne legyen folyadék állapotba a sav a fekvő helyzet miatt. -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #729 üzenetére
A durrogást mondjuk nem bánom
De a szegényebb keverékbe nem vagyok biztos. Lambda szonda benne van, az talán valamit javít a helyzeten.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #823 üzenetére
Homo rúd fürdő? Ez valami pancsoló melegeknek?
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #927 üzenetére
A magas árat abszolút megértem, addig, amíg kapok erről számlát - ezt mondjuk nem tettem hozzá. Márkakereskedésben jellemzően van számla, és garancia a munkára, máshol ez - fogalmazzunk finoman - nem annyira igaz.
50k munkadíjat autóra fizettem, amikor komplett vezérlés, vízpumpa, hengerfejtömítés csere volt - és ezt egy kulturált helyen. (ebben munkadíj, hűtőfolyadék és pár apró segédanyag volt benne, a főbb alkatrészeket én vittem)
(aki pedig nem tudja hogy az igekötőt egybeírjuk az igével ha előtte áll, az megérdemli hogy 36k-t fizessen )
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #931 üzenetére
Örülök hogy lejött a mondanivalóm lényege. Meg a smiley a végén
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #934 üzenetére
Mit látok? Tényleg nem tudom miért gondolod hogy támadásnak szántam, erős off, smileyval a végén. Az én helyesírásom sem hibátlan, de az igekötős dologtól sírnom kell
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #927 üzenetére
Ez az ár azért engem is meglepett
Tavasszal az enyémen volt egy teljes átvizsgálás szezonra + hajtásszíj csere 1.db. ülésnyitó 1.db. rögzítő fék bowden csere olajcsere légszűrő tisztítás kormánymarkolat csere. Anyag+munkadíj számlával garanciával 56 000 HUF. Semmi ismeretség vagy csók. Egyszerűen az utcáról ( na jó Burgman fórumról ) bemenve.
Ehhez képest egy jeladó csatlakozó csere munkadíjáért elkérni 37E forintotMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #927 üzenetére
Akkor most már én is hozzászólnék: maga a csati/jeladó kicserélése gondolom volt vagy 30 perc. A többi időt ők is keresgéléssel töltötték. Ez az, amit nem szabadna egy-az-egyben áthárítani a vevőre. Elvégre azért szerelők, azért van elvileg szakmai minősítésük és azért van tapasztalatuk, típusismeretük hogy ezeket mielőbb, vagy azonnal megmondják. A szakértelmet kifizetjük a nem kevés óradíjban, de a próbálkozásokat, hümmögéseket, fejvakarásokat ne már...
Volt ilyen esetem autóval márkaszervizben is. Olajcserére munkaórában 1,5 órát akartak kiszámlázni, úgy, hogy végig ott voltam és az egész nem volt 40 perc az érkezésemtől... Az indok az volt, hogy ez a gyári normaideje az olajcserének. A madarak a túloldalon laknak... Persze hagyhattam volna a fenébe és akkor a teljes motorgenerálnál én is jöhettem volna a srácok, nem fizetek 15 órát, mert a gyári normaidő 6 óra... C'est la vie...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #949 üzenetére
Néha én is pár napig hanyagolom a fórumot - jót tesz az idegrendszernek
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1017 üzenetére
Nem érzem az átütő erőt. 5500 helyett 6000-et forog. Nagy vicc!
Legalább rosszabb nem lett, de ~15K-ért (egyelőre) picit csalódás.
Jó, meg minden... Szépen, egyenletesen megy, hamar felpörög és
szépen megindul, a túrás fogyit akár még csökkentheti* is, de...
1-2 km/h különbség volt mérhető a videó alapján, az meg lófütty.
Oké, hogy most nem a plexi tereli a menetszelet, hanem "én", ami
egy picit (nagyon?) leronthatja a légellenállást. Újra kell mérni, na...
(Plexivel. Valamikor.) Lehet, hogy 15 grammosat kellett volna venni?
*: mert mintha kitolná az áttételt, csak 120-nál éri el a 7000-et...
Korábban 108-nál ott járt, ami azért nem elhanyagolható különbség.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1041 üzenetére
Vagy ki kell esztergáltatni a közepéből 1 grammot, majd próba...
15K kicsit kerekített. Szállítás nélkül "csak" 12K körül volt: drága, ja.
(Én mondtam anno, hogy Multivar kell, az be van már hangolva...)Amúgy ha nagyon "bejön az élet", akkor JCosta lesz a vége.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1043 üzenetére
épp akartam mondani hogy a jcosta sűrűn szervizelendő
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1043 üzenetére
Várom a tippeket! Figyelembe véve, hogy szeretem a 400-as Madisont,
és általában a menettulajdonságait, a kényelmét, meg mindent... Főleg,
ugye, hogy napi szinten melóba járni kell, minden "más" csak extra...
(Eegen, a fogyija lehetne egy picit barátibb, én meg picit papisabb LOL.)kcsa: 5-6K km, az nálam (eddig) nem számított sűrűnek. 1+ szezon kb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1047 üzenetére
Az nagy, meg olyan izé formája van. Más?
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1049 üzenetére
Miért iszákos mennyit eszik az?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1054 üzenetére
Karbis/injektoros? Az milyen? Az előbbibe Andrew beletekert 8-9L fogyit, utóbbi azért csak nem "iszik" ennyit. Amúgy túl van lihegve a téma. Mondjuk mókásak vagytok, szóval jól szórakozom! De úgy érzem, hogy Nektek jobban fáj ez a 6L, mint nekem. T-max amúgy nem játszik. Nem fér bele a protektorom. C'est la vie.
Amúgy edzeni voltam: hazafelé lightosan jöttem, csak néha pörköltem oda neki. Mélygarázsból kifelé nyomtam powerslide-ot, mint anno Andrew a Nexus-szal... Hazudnék, ha azt mondanám, hogy szándékosan... És már egyenesben voltam.
Mostanában volt már pár ilyen esetem (vizes, fehér aszfalt/emelkedő/beriszálás), úgyhogy nem akarom annyira tépkedni a szarvát: van benne erő. Az a pici plusz, amit ezek a görgők adnak már érezhető. Hangban + feelingben, gyorsulásban. (Nem rúg akkorát, mint a Maján a Multivar, de azért valljuk be: ott +3 LE az 20%. Itt ugyanez 10% se lenne, ráadásul nem dobta fel 7000-re, ahhoz a 15-ös kéne.)
SzlobiG: nem, még nem vettem sportvariót. Ez csak 1 grammal könnyebb görgő, aminek spéci a formája, így az orrodat is tisztíccsa. Izé: végsebességet is növeli. Majd beszámolok... Vitorlaként "feszülve", nem csodálom, hogy felment fél lityit a fogyi. A menetszél így gyakran le akart tolni a motorról... Már 90-nél, basszus.120-nál már nagyon kellett kapaszkodni. És ezekkel a görgőkkel csak ott érte el a 7000-es fordulatot, nem 108-nál, mint a hagyományos alakúakkal... Plexivel ez nincs, szóval áramvonalasabb a masina, csak brutál, mennyivel hangosabb. Plexi nélkül 80-nál simán hallgatom a zenét, plexivel 60-nál már komoly "zajok" vannak, 80-nál teljesen elnyomja. Értitek: 60-nal, gurulós sétatempóban NAGY a zaj. Szóval nem járja. Veszek egy sportplexit, hátha az már fog annyit, hogy nem akar majd lelökni a menetszél, és lehet nyugodtan túrázni, DE NEM lesz olyan qrvahangos sem, mint túraplexivel, ami turbulens áramlást kelt a sisakon. (Sajnos.)
Egyelőre várom az 5000K xeont, és próbálok felhajtani egy kisplexit. (Nem, a szarvasi bontóst még nem hívtam, de igazából már abban sem vagyok biztos, hogy szarvasi: több településnévvel is hirdet, igaz, hogy ezek Szarvas vonzáskörzetében vannak. Azért remélem nem azért hívják úgy a települést, mert ott van a motorbontó, tehát ott sok a szar vas.
csongi: Nexus? Felejtős. Nekem baromi kényelmetlen, és bár szedi a lábát, a tehetetlensége okán inkább érzem nagymotornak, mint könnyed robogónak. Tudom, a "nagymotor" nem ott kezdődik, hanem valahol 1000 ccm körül... Talán még a GP800 beférne közéjük, de az sem a praktikumáról híres, hanem...
Egyébként az is nagyon vicces (de tényleg: nem ironizálok), hogy egy "varióhangolástól", ami mondjuk pár decit hozzátesz majd a fogyasztásomhoz (hát, istenem) eljutottunk oda, hogy milyen új motor kellene nekem. Az még tavaly volt, és akkor sem nagyon ment a tippelés (pl. volt ilyen, hogy autó kell nekem, LOL), aztán csak a Madison lett, és már nem kis béka, hanem sárkány.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1057 üzenetére
Fele annyi idő alatt (sem) vagyok 100-on mint Te. (~3.6-3.9 mp)
1000 ccm VS. 383 ccm, ez aztán a FAIR összehasonlítás...
Meg aztán mondtam, hogy a Varára fel sem mernék ülni, nem az én
méretem, és akkor még finoman fogalmaztam. (SW600 is necc, bár
az legalább nem olyan magas...) Megvan, hogy nem azért hangolom
a variót, mert "Nexust akarok verni" (LOL), vagy Varához felzárkózni?
Ugyan! Nem MÁS motorokhoz hasonlítom, amikor hangolom, hanem
magához, hogy milyen gyárilag, és milyen behangolva... A Maja pl.
a Multivartól egy emberes lökést kapott: sokkal élvezetesebb lett vele
a motorozás. Mellékhatásként +0,5L biztos elfogyott, főleg az elején,
amikor tépkedtem neki, élveztem a "kirobbanó" extra erőt. Ez van.
(Aztán idővel picit "lenyugodva", csak be lehet vele megint nézni arra
a fogyira (kb.), amit Multivar nélkül is tud. Hogy is van ez? Na így.)Vele, azaz nem más motor ellen! Bár bevallom, ott az is alapja volt a
tuningnak, hogy egy rendszám nélküli pizzafutár otthagyott csúnyán:
nem értettem, hogy miért ilyen lomha. 6500-on. 8000+? Sokkal jobb!Ui: tudom, hogy T-maxból van karbis és injektoros is, de nem hiszem,
hogy azok egyformán fogyasztanának, és Andrew egy karbisnak tolta
le a torkán a 8-9 liter benyát 100 km-en (mondjuk hajtotta rendesen)...
Arra tippelnék, hogy egy injektorossal ennyit nem lehet megetetni... -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1059 üzenetére
Értem. Sokszor van ez így. Pl. tuning 50-es vs. 180 4T. De áruld már
el nekem, hogy mennyibe került egy ilyen Varadero 1000? Mert ugye
az üzemanyagfogyasztás csak egyik paramétere az összköltségnek.Amúgy úgy mondod, mintha anno nem hangoltátok volna a Burgikat.
-
joesalty
csendes tag
válasz -Mosquito- #1049 üzenetére
Az Xciting jó! Az Xciting megnyitja a szívcsakrádat és hosszú életet biztosít!
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1057 üzenetére
De az injektoros kevesebbet eszik mint a karbis ez tuti, meg karbis már nem nagyon van.
(#1056) DigitXT Jah azt hittem multivar van a dologba.
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1080 üzenetére
Szerintem te kevered a karbissal az lehet hogy 6liternél kezdődik, de itt a teszt alatt 4.1-et evett mint egy nexus 500 pl.
"És alig fogyaszt. A gyengébb, lassabb, karbis Burgman 4,2 litert szokott enni, ez meg ugyanolyan használatban (vagyis nagyjából negyed sztráda, negyed város, fele országút) kért 4,1-et száz kilométerre."
-
SzlobiG
félisten
válasz -Mosquito- #1091 üzenetére
Akkor vegyük a kettő teszt közötti értéket 4.1-5.5 az se jön ki sokra simán jó fogyi szvsz. Karbis T-maxot én pl tuti nem vennék.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1145 üzenetére
Na ja. A Dr. Pulley miatt károgóknak intő jel lehet, hogy még bőven a fél
tank fölött vagyok, és már majdnem megfutottam a 100-at. Városban... És
figyelembe véve, hogy ebben nem egy 0-100 mérés volt, szvsz nem gázos.Oké: nem is megy sokkal jobban tőle, de feelingre "felszabadultabb".
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #1199 üzenetére
Más igénybevétel, nekem nem kell váltani meg lábfékezni sem, csak az kell hogy védje a lábam.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1225 üzenetére
USA? Ez egyedi?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1228 üzenetére
Biztos tetszik neki, zséje meg volt... De az UIH nem hiszem, hogy
egyedi, akkor meg gyanús, hogy nem 2003-ban kapta: szerintem. -
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1303 üzenetére
A minősége valóban azonos a Piaggio feliratú társaival?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1309 üzenetére
Nem hiszem, hogy ennyi után lecserélném... Egyébként ezeken a nagy robogókon a szíj csereintervallum 20e km, a gyári szíjjal. Tegnap megnéztük és még a kopáshatárt sem érte el a mostani (talán gyári piaggio van benne) és ugye a sok igénytelen ember példáján tudjuk, hogy a kopáshatár elérése után is sokáig mennek ezek
Láncról is hallottam hasonlóan túlteljesítőt...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1315 üzenetére
De neki 250-es van, az meg tényleg 20k km
szerk.: de vezérműlánc cserére nem emlékszem hogy elő lenne írva. Persze lehet hogy én nem emlékszem rá
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1315 üzenetére
250-es quasarom van.
A szíj 20k vagy 18k, attol fugg, hogy mikori service manualt olvassuk vagy európait vagy usabelit. természetesen az öregedéssel tisztában vagyok, olyan ez a szíj is mint az autók vezérműszíja. 120k km vagy 5 év, itt meg 20k km vagy 2-3? év.
Lánc nincs előírva, lényegében amíg a motor megy, az addig jó, utána ugyis kuka :p A gyári service manual 80.000km-ig írja a szerviztevékenységeket és addig szó sincs a láncról.
Olaszok 120e km körül gondolkodnak lánccserén, igaz 400-as blokknál :p
Persze ha valamit tudsz tapasztalatból, ne tartsd magadban, nehogy úton megálljak
Nem mondanám, hogy pepecselek a km-el, mivel március 2. hetétől már már majdnem 4e km sikerült... Illetve péntekig el is érem.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1437 üzenetére
Sajnos kinti.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1444 üzenetére
Km a szokásos 22-23000.
A csapágyak csak át lettek nézve,a pókban nincs cserélve,nincs célszerszám amivel szétszedhetném.
Milyen olajat tegyek bele???
Mikor szétszedtem fémreszeléket nem láttam benne.
A szöszök a fogaskerekeken a rongyról van amivel áttöröltem.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1447 üzenetére
Ha jól emlékszem akkor a piaggio hajtásba GL-4-es szabványú olaj kell,és a könyve határozottan tiltja a GL-5-öst.
Pedig a 75W140 GL-5-ös.
Szerinted??? mi a különbség a kettő közt?A pókban melyik oldalról jön ki a csapágy? ,nézz rá légyszíves a képekre.
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1447 üzenetére
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1447 üzenetére
most ilyen van benne,és a kerékem minimális a kottyanás.
[link]---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...