-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz joesalty #305 üzenetére
Rajman2 utolsó képére gondoltam, azért arra írtam. A többivel semmi gondom nincs.
(#306) kcsa: ne szórakozz, lécci...
(#309) rajman2: nekem is 920-asom van, azért hitetlenkedek... Nem egy nagy szám, de ennyire azért nem sz*r!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Golota
aktív tag
válasz joesalty #6298 üzenetére
Sajnálom, ha ilyen gáz a helyzet. Felteszem, hogy használtan vetted. Elképesztő, hogy mi megy ma Magyarországon a használtiacon. Motorok között sem valami rózsás a helyzet, de robogók között meg katasztrofális. Én kb egy tucat robogt néztem meg, mikor ezt megvettem, de egyszerűen förtelmes, hogy mennyi lepukkant roncsot hirdetnek azzal, hogy "megkímélt", meg "műszakilag tökéletes állapotban". Szerencsére nekem van egy barátom, aki ért hozzá és elkísért, mert én akkor még csak a motorokat vágtam. Az én Xcitingem blokkja makulátlan állapotban van, ezt a szerelőm mondta, aki most cserélt szimeringet. A járása tükörsima. Láttam pár eladó példányt, ami úgy szólt, mint ha egy marék szeget dobtak volna a blokkba...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz joesalty #6312 üzenetére
Telefonban normálisnak tűnt... Jó, amikor magáztam (idegent telefonban először mindig) akkor szólt érte. De nagyon korrektnek tűnt. Az, hogy mi a hobbija nem érdekel (de örülök neki, ha a motorok).
Összeszedtem a hibalistát, amire nem ártana ránézni... Szerintetek kihagytam valamit?
Tünetek:
1. Gyertya, és gyertya pipa 3000km alatt tönkre ment. Automata szívató tönkre ment (a tű és a henger alatti műanyag egyik lába letört, elektronika jó). A bontott automata szívató eleinte jól működött, majd az is meghalt (folyamatosan magas alapjárat). Rezgések?
2. Olajfogyasztás 1000km-en 5-8dl. A motorblokkon látható olajsár, a kipufogó vége fekete, kormos.
3. Előző tulajdonos multivariot tett bele, és kiszedte a hézagolót. Így a motor teljesítménycsúcson (8600RPM) pörgött. A gond csak annyi volt, hogy a szíj beleért a deklibe és idő előtt elkopott. Visszatettük a hézagolót, új szíj, de most teljesítmény csúcs fölé pörög. Valamint kis gáznál (érzésre a holtponton ahol a kuplung csúszik) néha rángat a motor, főleg városi araszolásoknál.
4. Új hiba: A héten produkálta. Előzésnél elment a motor ereje, nagyobb gázra terhelésnél (motoron ülve) fullad. Sztenderen felpörög, de teljes gázon ott is fullad. Kipufogógáznak benzines szaga van. Próbáltuk a levegő csavarral megfullasztani, de nem reagált semmit, a motor tovább járt. Egy kendővel eltömve a légszűrőt sikerült biztonságos helyre juttatni a motort. Erőtlenebb volt, mint szokott, de ment.Félek a választól...
De egyszer kell rendbe tenni...www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz joesalty #10800 üzenetére
50 kombinált HSZ után buktad a rangodat.
Szerencsére itt ún. közösségi HSZ-eket "gyűjtesz"
amik 4-es osztóval kalkulálódnak... Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Stellar Blade
- sziku69: Szólánc.
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Star Trek
- Trollok komolyan
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000