-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #153 üzenetére
Nem (csak) az a baj, hogy gázul néz ki... Sokkal kisebb a stabilitásod.
Okés, hogy pihenni lehet így, de a képen nagyban dönti a kanyarba.
Mondjuk ő tudja! Csak azt írtam, hogy ÉN nem mennék így, pihenőben
sem. Elég nekem, ha lightos tempónál/egyenesekben pihenek. Ha már
"túra". Btw. nem nagyon kattantatok rá. Tán nem volt ismerős a hely?Eeeegen: felszaladtam Dobogókőre a Majával, pedig állítottam, hogy az
nem igazán fekszik neki. Mégsem volt semmi gond. Élveztem. Főleg,
hogy beállítottam a GPS-t, majd elindultam richtig az ellenkező irányba.
Hogy mennyit győzködött a szerencsétlen, hogy forduljak meg.
Aztán idővel rájött, hogy arra is lehet menni. Csak picit hosszabb az út.
(Mondjuk a Suzuki gyárnál kicsit csodálkoztam, hogy ez Esztergom?)Ui: a hegy tetőn a bunyó elmaradt: a kék GS-nek nem volt kék a felnije.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #258 üzenetére
Szép gép, de ha már lúd: dobj rá ~2,5 millát, megkapod szinte újan ABS-szel.
Amúgy azt mondják, hogy marhajó túramotor. Ahhoz képest, hogy milyen egy
eszement ereje van, meg van hozzá a tömege is, ezért inkább túra, mint sport.De ezt csak úgy hallottam: nem nagyon mernék menni vele. Turbo nélkül sem.
Ui: természetesen ezt a gépet is láttam, amíg a Madisont szerelgették.
HGabor89: üdv a klubban: már csak a jogsi kéne, és mehet a gurulás... Nem
kell meglepődni, ha még nem sokat motoroztál, akkor először azt kell szokni.
Szerintem nem kell elsőre bemenni az autók közé. Szokni kell a motorozást,
szokni kell a gép méreteit. Ha "kacsázol" (még) pláne veszélyes kicentizni.Szerk: pár év, s pár ezer km városi tapasztalat után ültem rá a Madisonra, de
hazafelé úgy éreztem, hogy egyenesen sem bírok vele menni... Ma meg már
azt nem értem, hogy miért, de akkor is így volt. Megszoktam, megszerettem.
Utána a Maja tűnt nagyon furának. Aztán visszaszoktam stb. Nemrég meg
már elég sűrűn kellett váltogatnom (féktárcsapara miatt), hogy mindkét gépet
ugyanúgy rögtön "érezzem", már az első méterek után. Ahogy kell...Ráülnék akármelyik gépre (akár a 250-es Majára), tuti nagyon furcsa lenne...
Ha valamiről már van elképzelésem, az a Nexus. Azt is izomból kell dönteni.
(Pontosabban nyilván kormánymozdulatokkal, de érezni a nagyobb tömeget.)AndrewTdi: forgalmimban 199 kg van, de ezt nem hiszem el. A Majánál 168.
Neten 178-at írnak száraz tömegére. Feltankolva, meg olajozva 200?! Háát...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #377 üzenetére
Áh, erről garantáltan nincs szó. Egyenesben tudom húzni, de ott egy idomított csimpánz is tudja, kanyarogni meg egyelőre béna vagyok ezzel.
Lámpánál megálltunk, indexelek jobbra, szemem sarkából mintha látnám hogy fordulnak utána, erre sehol senki. Vártam vagy két lámpaváltást, semmi. Visszafordulok semmi. Jó mondom, legalább esés nem volt
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #379 üzenetére
Á, csak a Pugot kellett egyszer talpra állítani...
kcsa: Pug ment balra. Mi követtük a "túravezetőt",
de Budapest balra volt, úgyhogy megfordultunk.
Azt hittem, tervezett szétválás volt, de aztán láttam
a Pugot az út szélén - de akkor már szétcsúsztunk.
Andrew az esőtől menekült, gondolom, de elhúzott.
Én is küldtem neki a végén. Meg még a városon át.
(Jó szar fogyim lett ezért a legvégére, valami 4,9L.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #433 üzenetére
Ugyan másik szolgáltató, de én is kvázi ingyen hívok: felőlem is mehet.
Van amúgy ilyen walkie-talkie-m is ("gagyi PMR"). De az is csak egy pár.
És fogalmam sincs, hogy hogyan lehetne motoron jól (egyáltalán) kezelni.
Motoros topikban írtak jó tanácsokat (kivezetett adásgomb stb.), csak az
egy kicsit drágább kategória sajátja szvsz. Meg nem ártana, ha lehetne a
szivargyújtóról tölteni. Meg mondjuk tudna az is Bluetooth-t (headsethez).Továbbra is van egy felesleges Nolan N103-am, beépített headsettel, meg
egy Intercom erősítővel: barátnőmnek sajna nagy, nővéremnek épp jó. De
ő meg végképp nem motorozik. Mondjuk barátnőm sem, az is igaz.Andrew: na igen, én is azért vettem meg a sisakot, mert a blútyúkot külön
nem adta. Viszont, ha már így alakult, lett fasza pinlockos plexim "ingyen".
(Ma az esőben külön jól jött. Még szoknom kell, hogy lehet csukni, nem
párásodik: egy ici-picit kezdett az alján, ahol már nincs ott a belső plexi...)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz huszi.gyb #448 üzenetére
Én nem akarnék agybaudugósat, mert van füldugóm.
Amugy nem baszogattuk a PUGos kollégát, csak felidéztük. Én is borítottam már el a Nexust, miközben toltam hátrafelé. Kibillentem az egyensúlyomból és átrántott magán az ellenkezőirányba.
Runnerre meg ráülzem fél seggel fél oldaladan miuzán meglöktem és akkor is átbillentema túloldalta. (nem, ez nrm a Nexus elötti sárga Runner volt, hanem jó pár évvel ezelött egy másik nem rendszámos 180as )[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
longwild
aktív tag
-
Something_
őstag
válasz huszi.gyb #613 üzenetére
Grat, nekem vagy 3 hét még mire vége a kresz tanfolyamnak asszem.
Kíváncsi vagyok, hogy a rutin és a vizsga mennyi iőd alatt megy le. Hány órát szokás egyszerrew vezetni? 2-3?
DigitXT: ma és tegnap a Sonic-kal jöttem. Áttételezte megint a szerelő és baromi patent lett a kis féreg Ha elsőre ilyen lett volna, akkor nem hiszem, hogy vettem volna 250-es maját.
70 a vége GPS szerint és nem lejtőn
A maja szerelőnél van, szokásos dolgokat csinálja. Ma hozom el elvileg.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #618 üzenetére
Kihagytad a 180-as Maját, meg a 400-as Madisont... Mondjuk motort
kérdezett, nem robogót. Ha ilyen megrögzött robogóellenes, mint az én
oktatóm volt, akkor lehet, hogy jobb, ha nem is említed ezeket.HGabor89: én meg nem hiszem, hogy a Sonic megy úgy, mint a Maja.
De ha szeretnél összehasonlító tesztet, fel tudok ajánlani tesztpilótát...Moi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #620 üzenetére
Én sem hagynék nekik semmiféle korlátozást! Annak ellenére, hogy alapvetően robogó(ka)t használok, napi szinten. A vezetéstechnikai tréningen is az 500-as váltóssal mentem, nem a 300-as robival. Szerintem ez a "robogós vizsga" a nagyon, de nagyon (de nagyon!) kocamotorosoknak szól, akik soha a büdös életben nem akarnak váltós motort (se venni, se bérelni, se kölcsönkérni, se semmilyen formában vezetni). Na, ennél azért szerintem mi többre vagyunk hivatottak. (Előbb-utóbb "elfogy" a nagyrobogó is, és van, ahova nem is ideális, és sosem lesz az, pl. terepre, vagy versenypályára.)
HGabor89: Gondolom a rendszámnélküliség miatt
Inkább a megszokás (hiánya) miatt. Amikor egy motort még alig ismersz, nem jó vele "vadulni", mert csúnya vége lehet. Szokni kell a méreteit, dinamikáját, fékeket, mindent.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #640 üzenetére
A rutin az lófasz, még akkor is, ha soha nem ült az ember előtte nagymotoron. Kb. 2 óra alatt hozzá lehet szokni a magasabb súlyponthoz, na meg a nagyobb súlyhoz. Szerintem.
Most akkor kicsit összefoglalva, B125-nél a vizsgalapon, jogsin meg személyin kívül kell még valami az NKH-hoz? Mert belekeveredtem, hogy akkor mire is utaltatok a bizonyítványnál.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1089 üzenetére
Hogyne játszana. Megnézném egyszer: biztos tetszene...
Amúgy az az 1,4-es D4D már 1800-on leadja a max. nyomatékát:
190 Nm. Nem lenne az annyira rossz, csak alatta tök halott, mert
nincs turbónyomás. Márpedig átlagember simán elgurulgat picike
fordulaton, és ha ott nyom padlót, jön a meglepi: a kasztni ~2t?V6/V8: na igen, a(z ex-)Madisonos szomszéd V6-os Mercit hajt.
Mondjuk az bekérte a 15-öt a városban, de azt mondja, nem rossz.
Ácsingózott egy V8-as, 4L körülire, de sajnos nem tudta elcserélni.bogyó: vagy megverte vele a sors... Hehehe, ilyen finom beszólást.
(Tudom, kinek nem inge, ne vegye magára, úgyhogy nem teszem.)Egyébként isten ments, hogy emiatt readonly legyél! Tőlem azt írsz,
amit akarsz: tiszteletben tartom a véleményed. Még ha nem is értek
egyet vele. Írtam korábban: mindenki úgy csinálja, ahogy neki jó...
(Ha nem gondolná, hogy neki az úgy jó, akkor másképp csinálná.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #1083 üzenetére
"Automata váltós dízel sportautó? LoL. Legközelebb a nődet is megk.rják, és az legyen az élményed, hogy elmesélik milyen volt? "
Te vezettél már ilyen autót?2700ccm 176Le automata váltó, és éktelen nyomaték.
Ha meg lesz az érzés akkor szóljAmint látom meg volt
szerintem nem sok kell és az elektromos autók mellett a dízelek maradnak életben jelen állapot szerint. a benzinesek szépen elkopnak.
A károsanyag kibocsájtás jobb a dieselé, csak a korom tartalom sok, és ez a részecske szűrős megoldás egyenlőre egy szarkupac.Én nem tuningolom a vasat, sőt inkább spórolósra állítom, de kinek a pap kinek a papné.
Jellemzően 3-400Km karikákat megyek, városban nem nagyon mert két gázfröccs és kint vagyok a városbólÉppen azt nézegetem, hogy ha a Honda koncepciója utat tőr magának, akkor az automata váltók még nagyobb szeletet vágnak maguknak, és az Elektromos cuccokhoz már nem lesz manual váltó szerintem.
kíváncsi vagyok mekkora motorfékkel bírnak ezek az olajos automaták.
Nem kérdeztem meg, pedig beszélgettem a sráccal Pest alatt, épp egy ilyen váltós motorral volt.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1106 üzenetére
Nálam eddigi etalon utazósnak az A6 Allroad Quattro volt. Nem kicsit volt rossz érzés átülni Suzukiba
Erős autónál meg Saab 9-5 Aero T. Az erősebbik Nem kicsi, nem könnyű, nem szép, nem modern, de megy mint a p.csa. Na az tudott olyat, hogy három napig óvatosan közlekedtem, számítógép szerint 6.5ös átlaggal jártam. Aztán mentem egy erőszakos fordulót, olyan ~20km (Pilisvörösvár - Csobánka oda vissza), és azzal az egy hegyi etappal másfél literrel rontottam el a háromnapos átlagomat. El nem merem képzelni ott mit fogyaszthatott (szerk.: az előző három nap az ~1000km volt, csak a viszonyítás kedvéért )[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #1181 üzenetére
Ez egy büdös gyökér. Minden cikke a fikázásról szól azt hiszi hogy ő itt a nagy megmondó ember
Valószínűleg szótagonként fizetnek neki az az mindegy mit ír csak hosszú legyen.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #1184 üzenetére
Nem eszik olyan forrón a kását: kapcsolatokon múlik minden.
Ha "valakinek a valakije" vagy, akármit írhatsz, nyomni fogják.
Névtelen bloggerként meg lehetsz akármilyen jó: ismertséget
szerezni nehéz. Persze nem lehet tudni, mit kap fel épp a nép.Igazából a mai napig nem értem a felháborodást... Oké, hogy
nem tetszik, de ki tart pisztolyt a fejedhez, hogy olvasd el?ON: mini animáció, természetesen kellően felgyorsítva.
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban