-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6516 üzenetére
Brenta fékbetét vélemények...
Ezek után még inkább úgy gondolom, hogy megér egy próbát...nekem brenta organikus fékbetét volt hátul nagyon jól fog de 15-6 ezer alatt elkopik. Elöl Brembo volt, ezzel vettem a motort félig volt elkopva, beletettem vagy 20 ezret mire elkopott.
Ha 15-önként kell cserélni, megéri ennyiért. Csak fogjon jól.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #6517 üzenetére
Használat/vezető/motor függő mennyi idő alatt és hol tudom elhasználni a fékbetétet. Varán 42ekm (50ekm-ig elment volna) első és 15-17ekm-ént a hátsó cserések . Csak Honda betéteket teszek bele mert pl az ilyen Brembo,Ap racsing megeszi a tárcsáimat. Azt meg nem szeretnék ~300eFt cserélni. Burgikba EBC ment bele,gyári (Nissin) futást/tapadásd hozta. Szóval nem biztos,hogy az olcsó a jó mert lehet drágább lesz a végén.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6521 üzenetére
"...kb 30 000-ből megvan az első-hátsó tárcsa csere..."
Ha gyári (kovácsolt) tárcsát teszel fel, akkor nem hiszem, Az utángyártott (lemezből kivágott) tárcsák meg könnyen deformálódnak ha forró állapotban víz éri őket.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6533 üzenetére
Szar, fos! Mert nem Mithrilből kovácsolták a ferdeszemű törpök:
amúgy ne zavarjon senkit, hogy a gyári féknyereg is Brembo...Ja és az EBC hátsó betétem a Madisonon párezer km alatt kuka.
A tárcsát meg nem kell mondanom, mennyire görbe volt elsőre...
De a második jó! Legnagyobb buli ám bontott féktárcsa, OMG.
(Ha nem Moszkító írta volna, megesküdtem volna, hogy Dexar.)[DEBIL]
Szvsz tavasszal megkérdezem Miskát, hogy egy kis YamaLube
olajat nem tud-e lefejteni valamelyik bontott gépből, az a gyári...
[/DEBIL] -
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #6533 üzenetére
Attól függ milyen távon gondoltad a Maját. Ha hosszabb akkor vili,hogy új/jó cuccokat érdemel ha meg rövid lesz a szerelem akkor sporolósabb lesz a figura. Tudni kéne mennyibe kerül a gyári tárcsa,majd lehet matekolni,hogy megér-e annyit. Brembo az nem rossz,sok "csiga" kocsiba/motorba szerelik be. Itt azért megkérdezném,hogy ez a Racsing miért/mitől kb 2,5x olyan drága mint a Malossi betét. [link]
Digit:
Mintha Te/más nem vett volna már használt/bontott cuccot. A futnék egy kört és a vásárólnék is az nem ugyan az..
Dexi 3napig pihen.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6536 üzenetére
Sőt, ha nyáron a 2-es útról nem hazavisszük, hanem elegánsan taszajtunk
rajta egy nagyot, úgy nagyjából északnyugati irányba, mennyivel több pénz
maradt volna mostanra? (De mennyivel kevesebb élményünk lett volna...)Nem beszélve a fórumhozzászólások számáról. Mindenki csak unatkozna?
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Na elvitte a szerelő. A vásárolt KMC vezérműláncról lebeszélt, azt mondta, hogy ő szerez DID-et a Majához. Apaa kezdőőődik. Most eladom a KMC-t, bár lehet meg kell várnom, amíg meglesz a DID.
A többi dolgot elvitte, hűtőfolyadékot cserélni fog, kicseréli a csövet is. (Bár csodálkozott, hogy az minek, de elmondtam, mondta, hogy nem több a többinél. )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Ja és apró kiegészítés... A karburátor problémáját jelezte előre az, hogy magas volt az alapjárat... Amióta DigitXT lejjebb tekerte, azóta nem használtam a motort, de tegnap hallottam, ahogy a szívató lezárt. WTF? (Eddig le lehetett rázni, alacsonyabb alapjárattal meg magától lement). Nem értem, de a szerelő majd erre is fényt derít... (Megváltozott a menetirány vagy mi a f@sz...)
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6672 üzenetére
én is legózhatok a műanyagdarabokkal ha olyan a kedvem Van egy nagy kupaccal otthon.
Valahogy még le akarom tisztítani az egész mindenséget (blokk, tank, váz, meg ami még van) amihez csak hozzáférek. De hogy ezt hogy fogom hidegben, zárt helyen...
Nálad az igazán érdekes nyilván az olajfogyasztás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6691 üzenetére
Bevallom nem is teljesen értettem ezt a főtengely parát. Ha már azzal gáz van, akkor jellemzően ott más is/nagyobb a gond. Az hogy egy alkatrész-cserélgető szerelő mit talál kifogásnak, hogy miért nem akar vele foglalkozni az egy teljesen más tészta
A többiről akkor alkotok véleményt ha összerakta és jó
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6694 üzenetére
Mindenesetre érted már hogy miért voltam elájulva a hozzáállásától. Sajnos. Azért sajnos, mert valahol itt kellene kezdődnie a korrekt szervizesnek.
Ezt már neked meséltem, de amikor telefonban beszéltük hogy mi a gond a vezérműtengellyel, és olyat mondott hogy "gyári szervízkönyv szerint..." akkor örültem meg igazán. Ilyet kevés helyen csinálnak. Sajnos.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6704 üzenetére
Ne aggódj, engem meg a szocimotorosból nemrégen bactak ki, mert hogy se MZ-m, se Jawam, de még egy koszlott Pannóniám sincs. Amúgy meg nem is baj, mert a sok szélsőjobbos, turbómagyar g*ci között én voltam az egyetlen igazi "szocimotoros" (egy Hondával).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6748 üzenetére
Jó állapotú...
Gondolom ezt is úgy kell értelmezni, mint a fájdalomszinteket az orvosnál:
Csak egy szúnyogcsípés = k.vára fáj
Csak egy kicsit kellemetlen = besz.rsz a fájdalomtól
Ez lehet hogy fájni fog = ájulás / haláljó állapotú = bontószökevény
Megkímélt = neolux spray-el átfújt bontószökevény
Újszerű = átlagos állapotú használt[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6756 üzenetére
Azért kell előbb a Maját is életre kelteni. (Egyedül elvagyok a Madisonnal.)
Grillo: szívesen megcsinálnám én, ha tudnám, de félek, hogy ha a szerelők is
csak pingvineztek, ott a házi barkács/gányolás/ötletelés vajmi keveset ér...Amúgy csiripelték a madarak, hogy a Kymco "kész". Nexus ha még megvan?
De amúgy nem is holnap kezdődik a tavasz, szóval csak egy kósza ötlet volt!
Bogyóéknál bezzeg tegnap is tavasz volt 15 fokokkal: igazi motoros idő.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6767 üzenetére
Most nézem a kisrobisban meg zajlik az élet. Nem olvastam, mert Samu
már megint az ember idegein kezdett zongorázni, a sisaktémával, de láttam,
volt kis pittyputty. Most meg wolfnet... Vmi front van? Ezt a linket inkább ide.
Bár ide ugye nem ír senki, aki rendszám nélküli 125-össel járna.Ugye nem?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Kínai androidos okosórák
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest