-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Az enyém nehéz. Ha rajta ülök. Az számít?
-
Grillo
senior tag
Kolléga vett egy Peugeot SV-t, 125-ös, de természetesen rendszám nélküli, hisz a kasztni megegyezik az 50-essel.
Meglepően jól húz, bár a kipuffot láthatóan és hallhatóan kibelezték.
Jó nagy, kényelmes, bár utasnak nincs hely rajta, ezt furcsállom. -
Grillo
senior tag
válasz AndrewTdi #465 üzenetére
Ha lesz nagyobb gépem, én szívesen, bár a vonulás részét nem nagyon értem. Még elugrani 4-5 emberrel, megállni egy fagyira, beszélgetni, az ok. De miért jó ekkora tömegben Bp-n vonulni?
Persze lehet egyszer kipróbálom, aztán többet nem megyek sehova egyedül...
huszi: részvétem, ez elég nagy szopás.
Erről vélemény?
-
Grillo
senior tag
Nemtom, lehet, de nem emlékszem. Azt néztem, hogy ezek a GTX-ek már 15 lovasak, az LX4-es korábbi változat csak 10.
Igazából megtetszett a típus, de soha nem ültem rajta, szóval csak tapogatózom. Azt látom, hogy ebay-en, mindenfelé van alkatrész bőven, bontott is.Majesty nem tetszik annyira, de abból van választék, a Scarabeo meg nem túl gyarkori 125ösben.
Váltóst már nem is nagyon nézek, városba előnyösebb az automata.
De ha van más ajánlott típus, akkor jöhet (váltós is ) -
Grillo
senior tag
Na, ma mentem egy karikát kolléga Pug SV-jével. Amellett, hogy a fejidomból biztosan hiányzik pár csavar, meg rezonál a lábtartó része is (motortartó elöregedett? van benne ilyen?), faszán megy, 70-ig tol lineárisan, aztán óra szerint 80ig még feltornázza magát, de ott vége. Hogy GPS szerint ez mennyi, azt még nem néztem, de sokkal jobb így közlekedni, mint a végsebességre ennyit tudó Gulliverrel, csak ott nincs meg ez a nyomaték, meg gyorsulás. Faszán tartotta a sebességet dombnak felfelé is.
Ami még szar volt, hogy az eladó lekente az ülést, meg a lábtartót is szilikonnal, csúszkáltam össze vissza, még jó, hogy az ülésen van törés. De a lábrész kicsi, nekem kényelmetlen hosszú távon.
Összességében 90k-t megért, bár kell rá egy kipufogó, mert ebben semmi tompítás nincs, olyan mint egy robikapa, meg új gumik, mert ezek erősen a kopáshatáron vannak már, lassú menetnél nehezebben is fordul a kormány, meg állandóan fel akar állni kanyarban.Mondjuk én sem voltam komplett, hazaugrottam cégből a robogóval, ami 50es papíros 125-ös, az összes okmányomért, amit otthon hagytam De kocsival kétszer annyi ideig tartott volna. Mondjuk, ha kicserélik az 50es órájára a mostanit, akkor ránézésre semmi különbség nem lesz.
-
Grillo
senior tag
Hétfőn megyek a Petzválba jogsit intézni. A szükséges papiroknál viszem a jogsit, a vizsgalapot, személyit, de van valami bizonyítvány is felírva. Ez mi?
Viszem ma kékholdba a hátsó kerekem, aztán remélem jövő héten már fogok tudni robogózni (mondjuk az időjárást nézve nem sok esélyt látok rá...
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #640 üzenetére
A rutin az lófasz, még akkor is, ha soha nem ült az ember előtte nagymotoron. Kb. 2 óra alatt hozzá lehet szokni a magasabb súlyponthoz, na meg a nagyobb súlyhoz. Szerintem.
Most akkor kicsit összefoglalva, B125-nél a vizsgalapon, jogsin meg személyin kívül kell még valami az NKH-hoz? Mert belekeveredtem, hogy akkor mire is utaltatok a bizonyítványnál.
-
Grillo
senior tag
válasz canniball #642 üzenetére
Milyen pénz? Mennyiazannyi?
huszi: ugyan az a rutin, csak te tolsz egy nyolcast az elején, meg a végén "vészfékezel" kigyorsítás után. Nem hinném, hogy ezen nagy százalék bukna.
Nekem az volt zavaro a Suzuki TUXban, hogy lehetetlen volt finoman a gázt kezelni lassú menetben. Nem lineáris volt, hanem nemmegynemmegynemmegyUgrik. Bár nem hinném, hogy a típus miatt, inkább a leharcoltság. Mondjuk magasabb alapjáraton nem is kellett gáz... -
Grillo
senior tag
DigitX, a 125-ös és a 180-as Majesty méretei között van különbség?
-
Grillo
senior tag
Kellett nekem ritka robogó. Kéne cserélni a blokkszilenteket, de 10 munkanap beszerzés alatt nem találtam.
Bontottat meg nem akarok. Vagy mittomén.
Apriliához hol érdemes érdeklődni? Tutto moto-t már próbáltam, aprilia kereskedésben meg 3-szoros áron van, de oda is rendelni kéne. -
Grillo
senior tag
Nem, még nézegetek, meg először a költözés legyen meg, szerintem június második felében lesz időszerű. Persze, ha látok addig valamit, lehet lépek azonnal.
Aprilia Gulliver 50 AC.
Italmondoban is van, bár egy 500-assal drágább/darab, plusz posta, de lehet az lesz. Köszi.
Vicces, hogy pesti boltban 2800/darab, de nincs és a nagykerben sem, Tutto Motoban 2500/darab, de rendelni kell, 10 munkanap. Aprilia kereskedésben rendelni kell, ráadásul 7k/darab.
-
Grillo
senior tag
Tudom, hogy rohadtul nem nagy, meg nem is robogó, de egyrészt a kismotoros topik az 50es tunnereké lett, a motorosban meg tesznek rám, így itt is felteszem a kérdést, mert többségetek sokmindent próbált már, meg stb. Meg izé.
Szóval nézelődök, most épp a Honda Cityflyon akadt meg a szemem, PL.Valakinek van ilyennel tapasztalata. Mivel honda, soha nem romlik el, meg termeli a benzint, de egyebet nem tudok róla.
-
Grillo
senior tag
Srácok! 125ös Scarabeonál mire érdemes a szokásos dolgok mellett figyelni?
Pl. mit láttok ezen a robogón, azon kívül, hogy kamu a futás?
Gumi mennyit bír egy ilyen erőgépen? -
Grillo
senior tag
Erre tessék véredényt mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #1302 üzenetére
Aztat írgya, hogy "Rendszámozható". Én úgy értettem, hogy külföldi papperok megvannak, csak itthon feketén használja.
Nem fogok 125/50-esezni, épp azért csináltam meg a B125 jogsit. Remélem megjön legkésőbb jövő héten.A Burgmant néztem, egy srác írta, hogy január óta hirdeti, valami lehet vele, mert közben sok másik meg elkelt gyorsan. Ennek ellenére egy próbát megérhet. Külsőleg meg mindenképp jobban bejön, mint a Majesty, de abból meg van választék, bár többsége okmány nélküli...
-
-
Grillo
senior tag
Srácok. Azt tudom hogy az X9-el sok gond van. De az X8-akat is érintik ezek a problémák?
-
Grillo
senior tag
Szerintetek egy ilyen Beverlyvel mennyire járnék jól?
-
Grillo
senior tag
Köszi longwild a bőséges kifejtést. Alapvetően kolléga említésének megfelelően B125 a korlát, idén már biztosan marad is.
Cél a Dunakeszi-BAH csomópont közti táv leküzdése napi szinten, ha bírom, akkor minél tovább az őszbe benyúlva, ezért is nézek első sorban robogókat.
Bár egyre inkább úgy vagyok vele, hogy veszek egy 2001 körüli Hexagont 150-200 körül, aztán azt rendbe rakom 50-100-ból.400k-nál nem akarok költeni a dologra vételár-papír-szervíz ügyben.
-
Grillo
senior tag
A Hexagonra gondolod?
Van tapasztalatod ezzel a típussal? Nem találok róla sok használhatót, de a alapvetően nekem bejön a furcsa formája. Mondjuk egy utód x8 jobb lenne, de az már ebbe a keretbe nem fér bele. A 2000 utániak Leader blokkosok, 15 LE, sajnos a 12 collosból itthoni hirdetést még nem láttam.Ami jelenleg megnézendő kategória szerintem:
EZ
és EZ
Az előbbinek az első futóműve nekem nem tűnik gyárinak, tudtommal egyoldalú a kerék felfüggesztése (mittomén, hogy mondjuk ezt szépen). Más kérdés, hogy a másodiknak az ára kb. 10000-re lejjebb ment múlt héten, gondolom azért nincs nagy kapkodás a típusért. Vagy szar.Scarabeok:
1
2
enyhén átépített...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Voltam kint pénteken RedBaronban, hát, a nekem megfelelő kategória (125, 300-400k) elég szegényes.
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Baze, a tulaj le sem szállt a mociról az elmúlt években...
CBF -
Grillo
senior tag
No, rászántam magam, és összeraktam a Gullivert, végül is kiderült, hogy az önindító relének semmi baja, hanem mindkét féklámpa kapcsoló meghalt, gondolom a tavalyi fesszabhalálkor, és amiatt nem ment, ahogy a féklámpa sem. Kimértük, kábelek faszák voltak, csere után megy, világít, dudál.
Szilentekre vártam 2 hetet, aztán a TuttoMoto vagy keresett, csak nem ért el, vagy nem is hívtak, minden esetre én csörögtem rájuk 4 hét után, meg is volt a cucc.Ugyhogy lesz mivel elmenni 125öst nézni
Kolléga meg jól beszopta, 50es Sferája van, állt a kocsisorban, külső sávban nézett valami ritka autót. Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra, csak az ő sora még állt
Ő sem sokat ment még idén, de szerintem nem is fog.... -
Grillo
senior tag
Erről mi a véleményetek?
-
Grillo
senior tag
Na, ma sikerült hátsó kerékre felrakott lánccal elindulni, faszán fel is tekerte, meg eltörte az amúgy is kissé repedt sárhányót (színezetlen műanyag, nem nagy veszteség).
Nagy nehezen kibányásztam a beszorult láncot a feltekeredett hátsó kerékről, kissé elszakadt 1-2 helyen a szövet rajta, de amúgy ok (Abus).
Viszont induláskor, addig, amíg nem nyit a kuplung, kattogva ugrál a gép, bár bemelegedés után minimalizálódott a dolog. Tehát csak indulásnál, vagy szinte állóra lassulásnál, gázt adva 2-3 rándulásig. Most tönkretettem a frissen cserélt blokktartó szilenteket, vagy a meghajtásban van valami gebasz?Huszi, szerviz hogy áll?
-
Grillo
senior tag
Ha a km állást nem nézzük, erről a Beverlyről mi a véleményetek?
-
Grillo
senior tag
Na, tegnap egy órával maradtam le a Beverlyről, reggel 8kor, nyitáskor elvitték, én meg 9 előtt értem oda...
Viszont mivel azonos cég hirdette, megnéztem EZT a Hexagont, kicsit kopott, de törés nem volt, hangja, járása jó, kényelmes, lehet a végén még ez lesz, a maradékból meg megcsinálom a nagy A-t...Szóval most keresgélés tovább, kinéztem párat Bp környékén, vélemények?
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #2233 üzenetére
Hát, ülés tudtommal nem nyitható, de a csomagtartó elég fasza nagy, nekem a felnyitható Nolan még nem sokmindenbe fért be, de ebben szerintem gurulna ide-oda.
Ja, amúgy a Hexagon nem egy szépség, de nekem a régi Multipla is tetszik, meg ugye a Gulliver sem egy klasszikus szépség.A többire valaki?
-
Grillo
senior tag
Na, voltam a wilkerhondás scarabeot megnézni. Röviden összefoglalva elég foknak tűnt. Fényezése gané, futómű alkatrészek eléggé csúnya állapotban. Mondjuk lehet, valójában tök tuti, de sztem szkippelem.
Kinek akarnak ezek több motoros szánt eladni? Tele volt a parkoló.Újabb célpontok
http://m.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_scarabeo_125-8040183
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_uh_125_burgman-8047227
Bár a burgi már nagyon az összeg felső határa.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, megnéztem EZT a Scarabeot.
34k km van benne, srác 3 éve vette, ő belerakott vagy 15k-t, előtte valami idősebb pacáké volt.
Szíjat ő nem cserélt, olajat elmondása szerint többször is, fékbetétet. Gumik 1-2 évesek.
A fényezésen sok a karc, az orridom alján, a sárvédő felett egy csíkban le van kopva, talán Tucánótól lehet?
Törést nem láttam, bár 1-2 helyen az illesztések már nem állnak tökéletesen.
Kipu szép állapotú, hidegen indítva is szép, visszafogott hangja van, 1-2 percen belül visszaállt alacsonyabb alapjáratra, nem füstölt.
Gázt szépen veszi, nem torpant hirtelen visszaejtve, vagy digitálisan használva sem, faluban, dimbes-dombos részen tudtam csak próbálni, óra szerint 80ig szépen húz. Fékek fognak, bár az első csikorog, nem tudom, baj-e. Féktárcsákon látszik, hogy nem újak, az első kicsit vállas (ezért a hang?).
Ahova beláttam, minden száraz volt, visszajelzők, lámpák működnek, foncsor ép (Hexagonokon az összes fos volt), oldaltámasz, középtámasz fasza.
Ülésen az első szélén, a varrás mögött kicsit már foszlik, az legkésőbb következő idényre újrahúzandó, a háttámla bőre repedezett, látszik, hogy a nap dolgozta meg valószínűleg.
Műszaki jövő év júliusig van.
Alapvetően tetszik, nem zörög, de állva van egy kis mellékzörej a meghajtásnál, srác szerint valami lazább alátét, de emiatt sem ártana hozzáértővel megnézetnem. Bár lehet, már a görgők nem az igaziak, bár, ha 15k óta nem cserélt még szíjat sem, akkor lehet ott más is kopott.
A motor magyarországi, ő a második tulaj. Vácra jár be vele dolgozni heti 2-3 alkalommal (valami hosszú műszakos), aztán most nézne valami nagyobbat (meg a fiának is meglett a nagyjogsi).Vélemény?
Ja és bendzsi forevör!
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #2363 üzenetére
Hát, 300-ig belefér, ha amúgy nem találok mást, a 400 a legteteje, de abban már papír és szerviz is jó, ha lenne.
Az a baj, hogy rohadtul szar a kínálat, és most az autó is kiesik alólam 1-2 hétre.Volt egy Burgman a X. kerületben, még tegnap aktív volt, de ma már nem él a hirdetés.