-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Na nezd mar, hat mi van itt?
En meg jol lemaradok a "nagy" dolgokrol. -
csongi
Topikgazda
Valami köztes pontot kellene találni, mert 200Km a távolság köztünk
De benne vagyok, egy kecskeméti találkozóba. -
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #456 üzenetére
Mihez kellett a motul draga olaja?
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #460 üzenetére
Artani biztosan nem artasz vele, de rendesen tul van hajpolva szerintem.
A masik forumba pont az volt a tema, adalekok Arra azt mondtak ' atbaszas . Pedig ezekbe is adalekok vannak, akkor ez nem atbaszas ?
Nem neked szol csak ugy kibuggyant. Volt nekem is motul, semmivel nem. Ereztem jobbnak mint a masikat. Most eni olaj van kivancsi vagyok milyen lesz. Kcsa hivta fel a figyelmem hogy a 4T olaj is felesleges, csak a kuplung Jaso minosites miatt 4T.
Ha a scooteer olajnak van valami nagyon sajatos spacifikacioja es tudsz rola, akko jol jonne az info.
Ha a ket liter volt 3200 akkor nagyon jo vetel volt.
A lenyeg, hiba mentesen menjen es sok oromot okozzon -
csongi
Topikgazda
Nekem a shox bőrkesztyűm 2 éve bírja, és semmi bajom vele.
Igaz nyári kesztyűm nincs, jó lenne valami nem túl drága használható darab. -
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #481 üzenetére
Ilyen kivitel a mostani, hosszú szára van, meg bőr meg meleg.
-
csongi
Topikgazda
A sastech protektor nagyon joo bar meg nem volt bevetesen mert az uj kabatomba ez kerul es a varrononel van. Ami biztos, minel melegebb annal flexibilisebb puhabb. Teljesen nem kemnyedik meg , de olyasmi mint a forma 1 auto gumija, melegen lagyabb es konnyebben nyomom bele az ujjam, de erdekes hogy a ramert uteseket viszont nem veszi fel jobban elenyeli.
Minositese a mostani legmagasabb, gondolom nem adogajtak csak ugy oda.
Sulya konnyu vastagsaga kb 2cm -
csongi
Topikgazda
" Majához, egy úton volt rajta, amíg hazajöttem a kereskedésből. Hogy, hogynem pont csöpögött az eső az út vége felé, és megtapasztaltam, hogy mekkora fos, azon kívül, hogy nem látok, a tempót sem érzem,"
Le kell kezelni és akkor nincs ilyen gond.
Nekem semmi bajom a kilátással, semmin nem áll meg a víz, se sisak se plexi se lámpa. -
csongi
Topikgazda
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #559 üzenetére
Lefotózom otthon és meglátod, fejből nem tudom
Digitxt:
Ez a gallytörő -
csongi
Topikgazda
Törökbe ez normális és megszokott, ott úgy mennek, hogy az autót végigkarcolja.
Pár hét múlva ha össze jön, magam is megcsodálhatom -
csongi
Topikgazda
Turtlewax [link]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #635 üzenetére
5500 es en nyertem
Digitxt: Hupililaba lasd a vilagot a sortol meg a jointol , de vilagitas ugyeben maradj a 4300 nal, esti esoben az is elveszik, a hupilila meg teljessen fos, a szembejovo lvakitasan tobbre nem alkalmas.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #648 üzenetére
Nekem nem jott be a 4300 feletti szinesebb fenyek. Ez van
Ez nagyon szemelyre szabott. De egy olyan foncsorba ami nem xenonhoz van kifejlesztve mindegyik santit, tobb fenye van, de a szembejovo is tobbet kap. Nem szereteik, mar a novelt fenyereju egonek is villognak, pedig boven hataron belul van a fenycsova. Szoval nem veletlen fejlesztenek, ehhez a fenymenyiseghez foncsorokat. Persze mogotte ulni jo, de ez pont olyan, mint nem kikanyarodni valaki ele, masra is gondolni kell.
A szine mas kerdes, nekem ejszakai esos ido en nem jott be a kek vagy a lilas szinarnyalat.
Nem latok vele olyan jol.Erzekeny a szemem az erosebb fenyre, ezert a szurkuleti latasom is jobb Nekem nyugtatobb es jobban bejon ha sargasabb a fenye, mikor a normal latasi viszonyok megvaltoznak.Tegnap eleg fos ido volt, megis a felet napszemuvegbe vezettem le .
Amugy szerintem nem sokat kell ra varni az uj ledes lampak mar kepesek lesznek a feny szinet is valtoztani.
Nah megint otletet adtam a gyartoknak francba.
Ugye ezeket szem valogatja -
csongi
Topikgazda
A szakertot nem adtam, az elso mondatom vegere kerdojelet szantam, csak hat tableten nem mindig ugy sikerulnek a dolgok . de nemi kis olvasas utan ezt talatam. Ha a lampadba DCR jeloles van akkor tehetsz bele xenon izzot, Ha hcr akkor pedig nem, ha vakit ha nem.
Nem tudom milyen az a xenon lampa ami csak a csomagtarto terhelesnel allitja magat, eleg kezdetleges lehet. (Mar ha ezen funkcional az autora gondoltal) De a szabaly az, hogy dinamikus szabalyzassal ellatott illetve lampamosoval kell renelkeznie a jarmunek es mindegy hogy motor vagy traktor. Plusz csak a foglalat jelolesenek megfelelo jelolesu izzo teheto bele. Pl H4 abba H4 jelolesu izzo teheto. Kohm rendelet!!!!Na a 12 eves ipari hulladek Mercedesben is ket szbalyzo van, elol-hatul. Es dinamikus a kis rohadekja.
Az hogy a tied eppen nem vakit, annak orulok, es annak is hogy jobban latsz vele, de ettol meg szabalytalan, es akar biztatas jellegu is lehet mas motorosknak a hasznalata. Egy regebbi 10 eves bordas mintas uveges lampannal mindegy hova allitanad, akkor is vakitana, ez pedig fizika, es nem kitalacio. Evente begyalulok 60 ezret autoval, plusz a tobbi, eleget vagyok uton, hogy tapasztaljam is amit allitok.Belemerulhetek a tema, gyorsan ha akarod, de a te tajekoztatod is orommel veszem.
-
csongi
Topikgazda
-
csongi
Topikgazda
Valaki lesz csütörtökön ezen a csoda redbull bemutatós akármin?
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #741 üzenetére
Nem normális, főleg ilyen hűvös időben. Termosztát nyekk, cseréld mielőtt zárt állapotában adja meg magát.
ne lepődj meg egy 20 ezer körüli áron -
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #746 üzenetére
Nehéz megmondani miért. az idő ami miatt elhalt.
De ha van kedved barkácsolni, akkor lehet elektronikus módon is megoldani, némi kis okoskodással, akár jobb lehet mint az eredeti megoldás. Ha nekem behal akkor tuti átalakítom, kb annyiba lesz, de többet nem kell vele bíbelődnöm, mert örök élet marad. -
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #748 üzenetére
Későn nyit ki, és már csak akkor engedi át a meleg vizet mikor a ventilátor is indul.
80 fok környékén nyitnia kellene majd ez után indul a venti, pár hőfok eltéréssel. Nincs egy húha de fagyasztós hűtésük, de nem szabad felmenni neki. Elvégre városi környezetbe tervezték, és normál üzemi hőfokon mennie kell neki ilyen időben. nyári kánikulába ha felmegy az normális, de ilyenkor nem.
ne kergesd mert többet ártasz mint használsz vele. Ennyi állás után nem árt kitakarítani a hűtőt, és új hűtőfolyadékot tenni bele. A szivattyúnak jót tesz, keni egy kicsit. -
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #750 üzenetére
Es ezeknek a szereleoknek van munkajuk? Agyam eldobom.
-
csongi
Topikgazda
Stabilzaltad a feszultseget?
Bogyi: Szerintem akkor nalad is elkelne egy huto takaritas. Ugyan az a blokk mint az enyem, a huto is szerinem ugyan az. Nekem varosba legalabb fel ora totymorges mire felmegy a hofok, az utolso elotti vonas ala, de a ventilatort csak allo helyzetbe tudom kapycsolasi szintre jaratni.
Honda phanteon, szinten ugyan ez, pedig a tank mogott a huto, a menetszel kozvetlen nem eri, kozep tartomanyba nem jut el a homero, csak allo helyben tudom a ventit kacsolasig melebiteni. A Burgonyam is ilyen volt, es foresight 250 is ilyen.
Egyedul a 150 es scarabeo volt mas, de azon szar a termosztat, miota kiakasztottam az sem melegszik. -
csongi
Topikgazda
Nem tudom mennyire lehet idealis 90fok egy aluminium blokknal, itt eleg par perc es nyekk a cuccnak. De valoban megerne utanajarni a gyari elorirt uzemi hofoknak. A 90 fok rendben van ha korulmenyek olyanok 42 fok varos tokolpdes. De orszaguton 20fokos melegbe ne mar jo a gondolat, megnezem nalam ir e valamit a szerviz konyva.
-
csongi
Topikgazda
Digitxt: Dehogy vitatkozom, isten ments beszélgetünk.
Látom felráztam a topicot egy kis hőfokkal
Ma csendesen belecsavartam az idén első 1000Km-ét.
Bp-en nekem is felment a piros jelzésig a mutató.
Nah de érdekes volt. Felment félig a mutató, ott stagnált, majd egyszer csak 2 másodperc alatt felszalad a pirosig. És 15-20mp muva megint középen a muató. Na néz már ez meg unatkozik vagy a Pesti levegő megártott a vidéki kis lelkének. Nah mindegy nem meleg, tudom. Ezt a következő lámpánál is eljátszotta. Hmmm, ennyire ne duzzogj már hogy itt vagyunk
Aztán már nem csinálta.
De össze állt a kép, kicsit kevés volt a hűtővizem, és Pest alatt felöntöttem, tökig
Odáig nem is volt gond, csak mikor tötymörgés lett, gondolom kellett neki némi kis idő mire kisajtolta a felesleget
A második teljes termoszát nyitás után már helyére állt.
Országúton fél és az első egynegyed között áll a mutató.
Városban a félállásban szokott.
Magyar nyelvű leírás
A motor hűtővizének körülbelüli hőmérsékletét mutatja. A motor indulásra kész, ha
a mutató elmozdult a „MIN” jelzéstől. Az optimális hőmérséklet a MIN és a MAX
jelzések közt középen van. Ha a mutató a piros tartományba kerülne, állítsa le a
motort és ellenőrizze a hűtőfolyadék szintjét.Egyébként tényleg jó lenne egy konkrét mérést végezni, mert ez a mutatós dolog, tapogatózás.
Ha hűtő venti gombája és termosztát jó akkor nagy vész csak nem lehet.
Minden esetre, ezeknél a gépeknél amikkel mi rendelkezünk, igen csak 10 év körüliek, és ki tudja mi volt beleöntve ezekbe. Egy hűtő víz/fagyáló keverék csere, és ha van lehetőség némi kis takarítás is ráfér a rendszerre.A fogyasztásom a szokásos, 3,8-3,9L / 100
Egy személy, vegyes használat, országúton 100-120 tempó.Az felújított telók nagyon bejönnek, végre kezd olyan lenni amilyennek kell lennie. Fekszik az úton, kényelmes. érdemes megcsináltatni, ha valakinek ilyen gondja van, egy teljesen más motort fog vissza kapni
Szíj cserekor még lesz egy kuplung renoválás, hogy az indulás is sima legyen , ne rázzon be, és húú de jóó lez De van még 3000 hátra a szíjnak cseréig, addig elmegy így is. -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #834 üzenetére
Ha a vissza térő langyos, akkor jó, kering a víz, oszt jónapot!!
A 80 fokos víz meg teljesen jó, ha az előre menő ágon mérted.
ezek szerint a vissza jelző műszer csak tájolás, de ki lehet azt is mérni. -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #838 üzenetére
Szerintem jo. Menetkozben ha elol van a hutod, a menetszel elhuti a vizet a hutobe. Totalisan nem zar le a termosztat, es a nyitas sem ugy mukodik, mint egy magnes szelep. Fokozatosan nyit es zar, a blokkban felmelegszik a viz, fokozatosan nyit, es tobb viz forog at, es engedi be a hutott folyadekot. Es menetkozben beall egy helyzetbe, pl 70 fokos viznel par milimeter 82 foknal teljes nyitas. Es a nyitasi allapottol fuggo viz mennyiseget keringet. Vagyis orszaguton van idelye a viznek vissza hulni. A langyos elegge subjektiv de gumicsonel nekem a langyos viz a 40 fok koruli.
Vagyis a termosztat nem vagy vagy allapotba van, hanem a ket vegallasa kozott fokozatos az ateresztesi keresztmetszet. A teszteleset azert ugy hatarozzak, meg hogy pl egy 90 fokos termosztatot 90 fokos vizbe kell tenni, es ott teljesen ki kell nyitnia, mert a vegallas ellenorizheto, es ezen a hofokon kell a teljes keresztmetszet, ha nincs meg akkor rottyan a cucc.
De egyszeru, meg kell nezni 70-75 fokos vizbe mit csinal -
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #845 üzenetére
Akkor jo! Mint irtam tippeltem a hofokot, meg van adva egy ertek, plusz minusz hoertekkel, ha ott kinyit akkor jo.
Ez a muszeres mutatos dologra digitxt jol leirta, egy tajekoksztato valami
Ha sztenderen jol mukodik, akkor menet kozben is jol fog,
Egyebkent az a baj, hogy pirosig megy a mutato?
Vissza olvastam , latom.
Nekemis igy mukodik. Igy hasznalom.
Alvanyon 3/4 nyit a termosztat, es utanna kapcsol a venti, de a venti masodpercek alatt el is huti a viszet. Es maszik vissza a mutato felre. Csovek melegek atforog a viz.
Menetkozben a huto alja mar langyos, ha megallok akkor nemi ido elteltevel kezd melege le ni az also szakasza.
Szerintem rendben van, a huto a feladatat elvegzi.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Jaja!
ezért nem foglalkozom vele
Szerintem a hőfok jeladóm nem jó jelet ad ki ezen a 80 fok környékén. Nem néztem meg műszerrel sosem.
Manuális ellenőrzés volt. Genyó meleg vizet engedi át a termosztát. A mutató negyed tartományába az előre menő cső picit meleg ez még a langyos kategóriát sem éri el. ( Az én temosztátom dupla szelepes 30ezres találmány). Mikor nyit a termosztát akkor a cső genyó meleg lesz, fogdosni nem kell sokat, és az állványon át is alól is meleg minden. 3/4 venit bekapcs.
Szerintem is a jeladó szarozik, főleg tegnap, hogy felszalad a mutató éppen piros előtt állt meg és gyorsan vissza
elektronikus zavar volt a kis fejecskéjében Majd mikor teljesen benyekken kihajítom. Vagy szíj cserénél ellenőrzöm és cserélem.Most nincs kedvem szét szedni, motorozni van kedvem nem szerelni .
Teló felújítás.
Nekem a hátsó gyárilag zárt, de javítható némely példánya. ez 42000Ft volt posta költséggel együtt.
Telószárat cserélt amin a szelep vagy micsoda van Nem faggatam. Azt kértem legyen jó!!
Jó lett. Valóban teljesen más a vas.
Az első telóba meg én cseréltem olajat háát nekem a 10W vékony volt, 15W tettem bele.
Az eleje lágyabb most mint hátul, de a nagy rohadék repedéseknél jól jön persze ott is bakkecske még, ez nem túra futómű.
A hátsó gátló nehezék volt, kézzel lenyomtam koppra, most az első 1-2cm nyomódik össze mikor leveszem középről és dolgozik a teló, úgy hogy legfeszesebbre van állítva, de nekem így is jó. Legközelebb középálláson is kipróbálom, vajon mekkora változást okozhat.
Kárászyék csinálták meg. -
csongi
Topikgazda
Hoppsz, nem ide
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
A piagio blokknal ha befolyika beny az olajba akkor injektor fej. Mas lehetoseg nincs.
Ha kopott a gyuru es henger akkor a karter gaz is megno, es koszol mindent, legszuro es a kipufogo is rendesen fekete lesz.
Merni kell egy kompressziot. Ha olajat csipeget, lehet egy felragad kokszos gyuru is az oka. Melleg olajos atmosas, es olaj csere. Nekem a burginal megoldotta, e azota olajcseretol olajcserig egy olajjal elmegy.
Olajat eszik, akkor az szemmel lathato, melegre jaratod, es huzol neki egy koveret. Vagy teszel egy rongyot a kipufogo vegehez, vagy valaki megtaftja. Ha fekete akkor, gaz.Vaz: Ennek a beverlynek neem ismerem a vazat, de elegge karcsu, persze ettol lehet jo.
A spidermaxnak van bajmok vaza. Csavarodasi erzes. Ez lehet gumi es teleszkophibabol adodoan is. A burgonya kozponti teleszkopos, es ott ereztem ilyen csvararodas fele valamit. De ez a fefuggesztes jellegebol adodo, es meg kell szokni. Ezeknel pedig hatul ket rugos tag van, nem jellemzo az ilyen. En sem ereztem stabilnak, de vegigmentem a procedufran, es teljes valtozas. Gumik telwszkop olaj csere, hatso felujitas.Balazs: Konkreten mi a baj meg a motorral? Az injektor, megkapja a minimum 12-12,5 voltot? Alapjaraton is? En ugy ellenoriztem, hogy kivettem a fejet ea rahuztam egy zacskot, es minden nap tobbszor gyyujtast adtam ra, ha lesz benzin a zacskoba akkor hibas a fej.
Hirdeteshez: 50 Le nekem is jo lenne, ilyeb piagio blokk is van?
Mennyi a toltesed pontosan?
Nekemis volt egy gyenge pillanata a fejnek, egyszer atengedett, en attoltam rajta egy xado adalek kurat es most minden ok, allandoan ellenorzom. Me egyszer megcsinalom, 2000 ft.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #891 üzenetére
Igy is lehet, de a srvce konyben leirjak, mennyinek kell lenni es hideg vagy meleg erteken.
Lehet merni kompressziot, de ettol meg olajat csipegethet. Az olaj lehuzasert az olajlehuzo gyuru a felelos, de lehet kovetkeztetni a gyuruk allapotara illetve a henger gyuru viszonyara. Ha a mert ertekek jok akkor lehuzo gyuru ami kopott vagy kokszos, attol fugg milyen minosegben volt olaj cserelve.Kcsa: Nekem itt nem volt, ezert kellett megoldast talanom a kenyszer nagyur.
Amugy lehet z uj termek is hibas. En el mennek megmeretnem, es ha szar akkor a meresi koltseget bele alkudnam az injektor araba belefer az a 2500 FtMas: ha felteazitek ide paripak fotojat betetetem az elso hsz-be, es ha kell azt modositjuk kiegeszitjuk ezzel azzal.
Zsolt: Sajnalom, hogy csalodtal a robogoban, sajnos belenyultal. De mindegy milyen gyartmany ha fos akkor fos es kolteni kell ra
Ha szerelohoz kellene vinnem a motorom, akkor mar eladtam volna, mert a szerelo koltsege draga, nem sjnalom penzt tulok, de nagyon keves a korrekt szereleo. Pl: Fekbetet cserenel nem szolna hoby log az uszo csap csereljeuk most olcsobb, mintha legkozelebb amiatt szedem szet,vagy esztergeltetunk egy uj csapot. Kussolnak aztan kesobb meg amiatt huz le penzzel. Pedig mar akkor latta hogy fos vagy keves van neki hatra.
Csak arra az egy alkatreszra koncentralnak. Es sorolhatnam napestig. Senki nem keri meg oket, hogy mindent megcsinaljon, de szoljanak mar mia helyzet. Ez egy szij cserenel is igaz. Szij le fel es kesz. Egy mozdulat ellenorizni a gorgot es tipusonkent a csap keneset mar fajna es leszakdna a keze, tartson fel oraval tovabb, ugy is egyesz orat szamol el.
Ilyenekre gondolok.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #894 üzenetére
Alapszabaly hideg motort ne nyelezzunk le
Csak melegnel csinald.
Ha trutyi van akkor lehet felesleges az mar eros kopasra utal, de merd meg a kompressziot.
Mosas. Vannak motor moso olajok, markankent eltero hasznalattal. A lenyeg meleg allapotba alapjaraton jaratva a motort x percig, es ha makod van a lerakodott kokszot kiszedi, akar az olaj lehuzotol is.
En kulon olajat hasznaltam, meleg olaj le, moso olaj fel. Jaratas, olaj le, es ujra megiameteltem, mert 4literem volt. Mind ket alkalommal, szep kis darabok jottek ki.
Ja az olajszurot is levettem es kiontottem, de a regivel mosattam at.
Mondtak olyat is hogy azert nem jo mert a jotekonyan lerakodott koksz miatt csopoghet az olaj valahol, de en ebbe nem hiszek, baromsag, jotekony koksz nem igazan van. Ha csopog ki kell cserelni a tomitest vag a szimeringet. Olcsobb mint egy gyuruzes es szereles.
De a meres megmutatja erdemes megcsinalni vag nem. -
csongi
Topikgazda
Sorba haladva.
Kcsa: Olyan nincs hogy a szeleptanyerrol lerakodo koksz bekerul a motorba, ott nincs bent szelep vagy ilyesmi . Legfeljebb koksz paranyi szemcsek, de akkor baj van a motorral. 1cm darab meg lehetettlen. Koksz alatt olajsar vagy ilyesmire gondolhatnak. Berakodva pl dekni illesztesnel szimering ajkakknal. Ezeket oldhatja fel a mosas, vagy az olajlehuzo gyuru is be tud rakodni, es igy nem tud nekifeszulni a henger falanak.
A tobbi tomites szimering cserelheto ha a mosas utan szivargas eszlelheto. Egyebkent is a tomito anyagnak kell tomiteni nem koksznak olajsarnakInjektor: Alapbol, nem mukodes kozben fog bejutni az olajba a benzin, hiszen akkor elegeti, es ha annyi jut a hengerbe hogy az olajba is jelen van, akkor az rendesen uzemanyag felhasznalasnovekesessel jar, de a meleg motorba bejuto uzemanyag ha cseppen is parolog es nehezen tudodm elkepzelni hogy akkor follyon be.
A hiba maga az hogy nem zar tokeletesen es nem tarja meg anxomast, vagyis leallitas utan az uzemanxag a fejbol es a csobol bkerul a he gerbe lefolyik a falaon es szepen beszivarog az olajterbe. Varosi hashnalatnal hamarabb jele van, a suri leallitas es inditas miatt.
Olajszint: meleg motornal meleg olajnal esosem lesz pontos az olaj szint. Legalabbis el fog terni a hideg allapottol, a meleg hatasara az olaj terfogata megno, es egy 2liter koruli olajhasznalatu blokknal mar egy pici valtozas is lathato a nivon.
Pontos olajszint lefolyt hideg allvanyon allo motornal kell nezni.
1mm szint elteres nem mervado, en is tul rinyaltam ezt. Most is ellenorzom rendszeresen de mi dig ugyan ott, vagyis a kis garasba, mindig ott es ugyan ugy all a motor, es az olajszint allando. Elotte mindig mindenutt neztem, hulyeseg volt, sosem volt ugyan ott, eby picit masik iranyba billen, es maris agyalhat az ember most mi van?Remeges: A robogo ilyen, hajlamos a beszitalasra, ezt szokni kell. Leteznek kormany csillapitok, ezek sokat javitanak. Lehet az aprilia csillapitot is be lehet tenni. Talan a spiermax ami nem ilyen teszt nyertes a vaza.
Toltes rwndben van.
Feszultseget pedig z injektor fejnel tudsz merni.
Ha hideg inditas utan a fordulat csokken asszem 1200rpm korulire akkor nem megy a dusito, szepen leall.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Renpho talpmasszírozó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban