-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joesalty
csendes tag
Jogos, közben utánanéztem én is.
Egyébkét szerintem megéri ezt az összeget. Kérdés a benne lévő cuccok milyen állapotban vannak.
Mert azért bele lehet szépen pluszban nyúlni a zsebbe, ha 1-2 dolog cserés.
De van itt olyan aki erről többet tudna mesélni...[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
AndrewTdi
addikt
És azért nem azt mondtam, hogy szarul megy. Picivel rosszabb mint tavaly volt, de hozzá jell zrnni, hogy 2 literrel kevesebbet eszik smi nem mindegy.
A másik érdekesség, hogy rajtban szerintem jobban kilő mint a Nexus (bár csak 1szer indultunk együtt, de akkor sem húztam.neki), mintha az indítási fordulat magasabb lenne (pedig.nálam malo kontraszt és asszem fehér rugó). Mintha az enyém tovább "csúsztatna".
Tempóban és emelkedőn jön ki a külömbség igazán.
A másik meg higy a Nexust valóban izomból/súlyból kell betenni kanyarba, nem annyira virgonc. -
-
DigitXT
félisten
Fogalmam sincs. Amikor jól be lett állítva, csak a levegő csavart, meg az
alapjárati csavart tekergette. Szétszedve nem volt: se tű, se fúvóka, semmi.
Azóta kell neki a szívató hidegen rendesen. Előtte gyakorlatilag nem kellett.
(És az a +2L a gyakorlatban inkább 3! 8,6L volt rendszeresen, most ~5,6.)Gyári cucc van benne, de picit csíkos: néha érezni, hogy nem olyan sima a
váltás. Pedig maga a gép iszonyat simán gurul, szinte siklik. Éjfúria.
Ellenben egyszer számolgattam gyorsulást, és majdnem 12s jött ki 100-ig.
Most vagy a GPS log szar, amiből a 9-et számoltam, vagy ennyire ellustult:
ha utóbbi, akkor már nem is verné a Burgit, ha hiszünk a tesztes 12s-nek... -
-
longwild
aktív tag
Elvileg nincs egy éve, azaz kb 9-10e km-rel ezelőtt a szelephézag. Persze én elhittem, mert azt mondták. Látszódik az valahogy, ha állították/nem állították? Pl gyári tömítőpasztát keressek, ne keressek ilyesmi?
Olajlehúzó, de csongi fülembe tette a darazsat, lehet, hogy csak kokszos, ami _talán_ orvosolható lenne szétszedés nélkül.
Az ok, hogy többel is eljárnak, főleg a levegős meg boxer meg nemtudom milyen gépek. De ez egy egyhengeres kicsi motor, ennek is ok az ennyi olajfogyasztás?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Ki tudja, hogy mennyi van benne? De az órája bő 28e-ret mutat....
Igen azt néztem emlékezetből, most tettem fel képet is ma reggel róla és a légszűrőház alján a kis üvegcsében annyi olaj van amennyi. Bár nem tudom, hogy az a motorból jön vissza vagy esetleg az olajos módszerrel feltett légszűrőtől van. Elmúlt pár hét távlatában konstansnak tűnik az ottani trutyi. Hétvégén lehet, szétszedem a légszűrőházat.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Szerintem van benne több is akár
A szűrőt nem én tettem fel, tavaly sprayvel fújtam, most márkaszerviz volt a "tettes" és tavaly ők tanácsolták, hogy motorolajjal kenjem be. Innen gyanítom, hogy idén is ez a módszerük.
Zavarni annyira nem zavar, ellenőrizgetem, töltögetek is utána, csak két dolgot nem szeretnék:
1. valami komolyabb probléma legyen a háttérben, melynek ezek az első jelei és megelőzhetném (bár mivel nem értek robogókhoz, autókhoz is csak hobby szinten, így azt sem tudom, hogy mi lehet az a komolyabb baj)2. menet közben otthagyjon valahol, mert a szállítás meg az ilyenkor szokásos egyéb költségekből már egy fél generál is kijöhetne. Legalábbis gyanítom
De valószínűleg túlreagálom, nem kéne vele foglalkozni, csak olyan vagyok, hogy ha van valamim, akkor az legyen műszakilag top.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-Mosquito-
őstag
válasz SzlobiG #1084 üzenetére
Hmm Az a tesztelő 400-as Burgit használ.. Azok a nagypapás tempót kedvelik. Itt egy másik teszt amiben többet fogyaszt.5,5L [link] Ott meg a Burgira ír iszonyat fogyasztást,amit nekem sosem sikerült elérnem,pedig nem nagypapisan vezetek. Voltak Tmaxos ismik,nem a kút fejemből vettem a számokat. Karbisok még most is vannak. Ott pl két hasonló év/km 1La fogyi difi. Megint más a tesztet olvasni és abból levonni a konzekvenciát és megint más használni és az ismiktől hallani hogy müxik alattuk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #1335 üzenetére
Szabályozott 3-utas katalizátort (tehát ahol van lambda-szonda) karburátoros gépre nem lehet építeni, mert karbival nem lehet megoldani a lambda=1 érték tartását minden körülmények között, amitől való eltérés a katalizátor nagyon rövid élettartamát eredményezné. Nem tud elég gyorsan alkalmazkodni a karbi. Az egyutas (szabályozatlan) katalizátor meg nem sok sz*rt ér...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csiben1
tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #20211 üzenetére
görcsöltem én is, hogy aerox után mennyire lesz széles egy nagyrobi, de aránylag kicsit. a kormány meg tükör szélessége elég változatos, azt nézd meg, a burkolat lényegileg mindegy.
nomeg ilyenkor kell robit venni, alacsonyabbak az árak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz SzlobiG #20211 üzenetére
Ha 125ös xmaxot akarsz mázlid van mert eléggé lent van az áruk
Xmax városban jó, de LEO jellegű agilitásod nem lesz. Nem tudsz úgy forgolódni az autók között. Méret hasonló a nexus 500hoz. Az xmax hosszabb kicsit. A tengelytávja is nagyobb.
Ha a város BP, akkor inkább 250est vennék.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #20221 üzenetére
1litert simán számit, hogy ki mennyire húzza.
kawára a tesztelők 3.5litert irnak, de nekem valahogy 4.2 inkább.
bár most már kezdem egyre finomabban használni, remélem ez is csökken.hozzátenném, nekem az 50ccm rezos, nagykarbis agyonb*sztatott roxim is 6ot evett. sőt, volt 6.5 is, akkor végig nyél. 6literes tankból nem volt vicces.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #20221 üzenetére
Nem 500-as, csak 400-as, de szeretik az 500-ashoz hasonlítani, ha fogyi a téma,
mert az ugye nagyobb, aztán mégis kevesebbet eszik... Csongi legalább karbisat
mondott, de Malagutiék pl. a SpiderMaxot, az meg injektoros. Az sem mindegy...De azért emlékszem én kcsa 500-as Kymco-jára, ami az injektora ellenére 6-7L-t
is evett, amikor tuning varió volt benne. Ment is mint a meszes, de akkor kajált is:
gyárira visszaállással orvosolta, normalizálódott a fogyasztás. Csak lomha lett.Megjegyzem, nekem rekordom egy viszonylag szabályos Balatoni körön 3.7L/100
De kicsit dinamikusabban is ilyen 4.1-4.2 környéke, HA országúton használom.
Általában nem ott használom. (Tesztelni szoktam menni, azok a tüskék a képen.)Ezért lennék most kíváncsi még egy ilyen tesztre, mert ha pl. benzinszint a gond,
akkor garantáltan sokkal többet kéne ennie a tesztkarikán. Csak nincs rá időm.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz SzlobiG #20253 üzenetére
Házilag rendesen megcsinált tucano-val lehet bírni, nekem a tank 5 nap alatt kiürül, ha megyek. Szóval decemberben és januárban csak akkor járok vele, ha nincsenek lefagyások az utakon.
Télikabát és aláöltöző amúgy mindenre elég, végül is a síelés ugyanez, mész 60-70-nel plexi meg mindenféle védelem nélkül egész nap. -
-
yodamastah
őstag
válasz SzlobiG #20259 üzenetére
Kordura bélelt kabát, téli motoros cipő, nagy térdvédő, téli kesztyű, nyakmelegítő, markolatfűtés kombóval a combom fázik először xmaxon farmerban. Vettem is most egy neoprén tépőzáras comb melegítőt ami nagyon beválni látszik. 5 fok alatti motorozáshoz kell mindenesetre lábtakaró, vagy valami sígatya szerűség.
Ülésfűtés, markolat fűtés, fűtött kesztyű ezek erősen meggondolandó cuccok. Markolatfűtés szerintem alap hogy legyen. Ez néha még nyáron is jól jön pl amikor elkap az eső...
-
Burt1793
veterán
válasz SzlobiG #20434 üzenetére
Egyáltalán nem fáztam, az évek során kialakult a réteges öltözetem, de rendesen tud csúszni egy-két aszfalttípus ebben a szar időben, valszeg a gumi se melegszik fel rendesen, főleg, hogy 80 felett nem nagyon mentem sehol. Kanyarokban se mertem dönteni, rendesen ki kellett szélesíteni párat (persze sávon belül), de nagyon más így a dinamika a minimális döntések miatt. A vastag sál miatt pedig alig tudom forgatni a fejemet, a sisakot meg muszáj résnyire nyitni, mert bepárásodna. Nem 100%-os a komfort.