-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz Hauptmann #3298 üzenetére
Nekem Piaggio blokk van igaz Phantom max 250 ben,sokat nem tudok mondani róla mert nem rég használom.
2006-os,és még karbis. Harmadszor mértem 3 liter körüli fogyasztást neki,pedig ma is a bükkben azért nem annyira finomkodtam.
Én a Piaggio-t választanám,mikor Yamaha robogóm volt,csillagászati áron voltak alkatrészek hozzá. Bár ez már elég régen volt,azóta Olaszország szemete már ide ömlött hozzánk,és van bontott mindenből."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #3300 üzenetére
A piagio blokk is jo, alkatresz kevesbe draga hozza. A viszivatyu tengely alul tervezett, egyszer kell normalisan megcsinalni aztan nincs vele gond. Ha injektoros akkor a toltesibertekek fontosak, az injektor fej meg erzekeny. Attol, mert Japan blokkos, szerintem a kiszolgalo kornyezete olasz lehet. Erdemes utanna nyomozni. Lehet Japan blokk Olasz injektorral.Az elektromos halozat pedig olasz! Ez sem erossege, ezt is javasolt atnezni cserelni a gyanus csatlakozokat, es vezetekeket. Ha ez is megvan, akkor sokaig jo kis vas lesz
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3498 üzenetére
400-as Madison "kicsit" kajás, de teljesen MÁS is amúgy, mint a Burgi.
Értsd: lehet, hogy kényelmetlenebb, de sportosabb, jobban gyorsul, stb.Burgiból, ami már nem eszi az olajat, az 2006 és fölötte (úgy tudom).
Szerk: megelőztek, akkor rosszul tudtam... Csak a fölötte, az igaz.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Hauptmann #3496 üzenetére
A fogyasztás miatt ne vesd el a 400-as kategóriát. Az én burgim se eszik 3,5l-nél többet
Na srácok indulok a jól megérdemelt pihenésem eltölteni a Jón tenger partján nektek jó gurulást ( és + grillezést )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3525 üzenetére
Nekem 400-as Madisonom van: méretileg az sem egy matyóhímzés.
A 250-es csak és kizárólag a blokkban különbözik. A kasztni ugyanaz.
Ha gondolod, hogy üléspróbáznád, tőlem mehet. Kétszemélyezni még
szép, hogy lehet vele (kényelmes nagy batár), bár nem árt, ha nem fos
a teleszkópod, mint nekem volt - mert úgy majdnem ledobtam az utast.
Amióta új telóm van hátul, ég és föld a motor. Jövő héten elől újítják fel.250-es Maján még csak egyszer ültem: jó kis futármotor. Jó alacsony:
kényelmes. Lehet a foteljában üldögélni órákat. Azt mondják.
180-as Majám is van, az teljesen más. Kétszemélyre már neccesebb,
meg országúton is 90 körül tudsz csak menni és kakukk. (Úgy értem,
onnan már nem nagyon előzöl. Megy többet, de akkor már pörög, sok
neki. Igaz, gyorsulásra hangoltam, pont az állandó városozás miatt...)X9 szép motor. 5 évvel ezelőtt én is olyat szerettem volna. Pirosban...
Meg is volt hozzá az érvrendszerem: azon gondolkodtam, hogy elég-e
a 250-es, vagy legyen egyből 500-as? Végül 125/150-est vettem csak.
És nem X9-et. És nem is akkor. Ember tervez. (Azt mondják, hogy az
elektronikája nem a legmegbízhatóbb. Ki kell fogni, úgy jó lehet az is.)Aztán 4 évvel ezelőtt amikor a SYM "utódját" kerestem, már nekem is
feltűnt, hogy van ilyen, hogy Foresight: szerintem amúgy nem csúnya,
eléggé hajaz a 250-es Majára... (Más kérdés, hogy a csomagtartója
mennyire jó cuccoláshoz, vagy ez mennyire szempont a számodra.) -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3736 üzenetére
Nagyjából ezóta hívjuk őket (következetesen) így. Korrekt banda, jó hely!
Kicsit bővebb környezetében belinkelve érthetőbb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3841 üzenetére
Passz: nekem 400-as van, amiben tök más a blokk, más a hátsó
felfüggesztés is (picit), de amúgy a kasztni ugyanaz. Csak abban
meg nem szoktak lenni típushibák. A telókat hintáztasd meg, uis
ha nagyon gatya, akkor drága a felújítás (még drágább az új teló).
Féktárcsát/fékbetétet/gumit ugyanúgy kell nézni minden motoron.Borulásokról a törött indexek árulkodnak (az ér le elsőnek, sajna).
Nekem meg volt ütve a hátsó felni. Bármely motornál előfordulhat!
Előjelezte a dolgot, hogy a hátsó "tubeless" gumiban belső volt...Ha ledöntésből nagyon fel akar egyenesedni, akkor felfüggesztés
vagy guminyomás* problémája biztos van, mert az NEM normális.
Addig nehéz, ha az ember, elfogadja olyannak... Pedig nem is.*: igen, mindkettőbe beleszaladtam. Lapos kerékkel is mentem,
meg szar hátsó telókkal, majd új hátsó telókkal, de szar elsővel.
Akkor lett igazán stabil kanyarban, amikor összeálltak a dolgok.
Új hátsó teló+az első felújítva+új hátsó gumi: előre jön a héten...Szerk: kapcsolgasd végig a fedkomp funkcióit: minden működjön!
Nekem siet a beépített óra. Sanszos, hogy tekergették valamikor.
Szerk: a sebességmérő óra léptetőmotoros. Ha "lóg" a mutató kb.
halott: sebészi precizitással kéne a "0-ban" állnia álló motornál.
Szerk: benzinszintmérőnél a csóróságjelzőbe bevilágíthat a háttér
világítás. Na ez pl. egy típushiba, uis megolvadt benne a műanyag.
Hasonlóan a km órában a refivisszajelző lehet nagyon béna, uis a
tompított visszajelző is olvasztó hatást váltott ki korábban: a dolog
LED "izzókkal" megelőzhető, ha még jó, de ha már rossz, az "IJ".
Csóróságjelző akkor világít, ha <3-4L maradt csak a tankban.
Szerk: de ezek csak akkor igazak, ha már a 4 órás verziót veszed.
A régebbiben más volt a műszerfal felépítése, talán nem "olvadós".[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3843 üzenetére
Eegen, járt már nálam LCD hibás fedkomp. Meg amit írtam,
hogy az enyémben az óra rossz. Minden más funkció OKÉ.
A fordulatszámmérő késik és átlagol. A km óra halálpontos.
Arra készülj fel, hogy olasz. Ha néha furcsaságokat találsz.Szerk: ez a kiálló index is típusspecifikus. Ha régebbi amit
nézel, azon még a tükör is abban van... Szépen le tud törni.Szerk: ha publikus a hirdetés, akkor akár be is linkelhetnéd.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3939 üzenetére
Megszólítva érzem magam (500i R-em van)
Minden van belföldön is (EGÜ és scooter.hu mindent forgalmaznak), de kb. mint minden esetben külföldről radikálisan olcsóbbak az alkatrészek. Egy ideje a balesetben tört elemeket próbálom pótolgatni, de esetenként dupla árak vannak mint külföldön, de a másfélszeres ár az alap. A külföldi árak jellemzően az emészthető kategória, ezzel szemben az itthoniak... hát.. érted
szerk.: ez amúgy tapasztalatom alapján minden márkára igaz sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3944 üzenetére
250-esben nincs olajszűrő, kicsit sűrűbben kell cserélni emiatt az olajat. Viszont a legendák alapján eléggé szétüthetetlen kategória - kollégámnak van egy 250-es, előtte is egy Grand Dink 250-et hajtott, a tapasztalatai alapján merte megvenni - viszont az Xciting nagyobb, ezért saját bevallása szerint nem megy úgy mint a Grand Dink
(de ezt így csak egymás között jegyzem meg: szerintem azért is van, mert az Xcitingja már megjárta az utat a holdig oda-vissza kétszer)
Egyébként simán jó, átlagnál kicsit többet kajál pl. az 500-as, viszont eléggé tartós a tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #4464 üzenetére
Ezt be ne magyarazd magadnak mert sosem lesz motorod. En ledobtam a gyari tukroket mert kicsi nekem a latomezeje. Most akkor torott bagy estek vele? Orulj hogy ilyen es nem a muanyag testbe integralt. Ha talalsz fenyszuroset jatszva cserelheted.Pl burgman tukor klasszisokkal jobb mint az atlantik, csak agyatlanul draga.
Nah csavar meghuzas. Mert lassan odakat irunk rola. Akar egy kalibralt elektromos kulcsal is meghuzhato, de egy olyan szerszammal mint a szuro fogo, is megfoghato.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #4603 üzenetére
Semmi. Csak néha végigpörgetem, hogy milyen 400 fölötti nagyrobogók vannak.
(Az utóbbi a megfogalmazás miatt volt érdekes: nekem ez a sérülés nem enyhe.)Amúgy az Xciting még néz ki valahogy, és általában olcsóbbak közt is feltűnik.
Persze tudom, hogy olcsó húsnak... Már megtapasztaltam (kétszer is), milyen az.Ja igen, a kéket úgy találtam, hogy ABS-es robogókat kerestem: nincs sok sajna.
(És a hozzáértők arról is megmondták, hogy az sem az, tehát megtévesztő.) -
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #4798 üzenetére
Lehetséges, bár, hogy őszinte legyek, most tanulok elektronikát lényegében először (első félév villamosságtan), szóval annyira nem értek hozzá.
Ma megvettem az új gyertyát, rendesen fel fogom tenni (csak kicsit hűljön még a kipufogó>gyertya mellett van, nem fogdosnám forrón).
DigitXT: Fogyasztáshoz annyit, hogy egy kb 20km-es köröm volt (Ürömre), viszont itt már szinte végig szétesett szívatóval.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #4806 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy ennyire össze tudja b@szni. Mondjuk ezek után kérdésessé válik nálam, hogy NGK volt-e az a pipa, vagy hamisítvány... Mindegy, most rak fel Gergő másikat, és ha az is sz.r többet nem oda viszem gyertyát cserélni.
Köszi az ötletet. Azért 20km alatt nem lesz baja az új gyertyának gondolom.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #4865 üzenetére
Csak akkor, ha újonnan vetted, és fos volt. Sok japán gép van/volt a családban, 2 és 4 kerekű is. Suzuki, Mitsubishi, Yamaha, Honda... Elterjedt dolog, főleg Itthon, hogy ami bírja arra nem kell költeni. Ezek eladás után komoly költségek lesznek az új tulajnak.
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
válasz Hauptmann #4865 üzenetére
Tudnék mesélni a null kilóméteresen kihoztott Lancia Y (10 hónaposan új generátor kelett bele pl) vagy a 1 évesen megvett 147-es alfámról hogy szét szopatott 2 havonta, (fiszem faszom érzékelők meg szondák döglöttek meg benne random alig volt benne 12e km) pedig én nem vagyok cigány a karbantartásban. Ellenben volt 88-as Honda Prelude-om, ami 12 évig megvolt, és egy csoda, soha semmi baja nem volt, minden ment benne még 25 évesen is csak nincs hozzá karosszéria elem, már nem lehet ésszerű határokon belül lakatolni...Volt integrám is, az szét volt hajtva de nem szoptam vele annyit mint 1 évesen a Lanciaval...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Hauptmann #4869 üzenetére
Accord CRDvel pechetek van, nekem a sógoromnak meg a karosszériás spanomnak is az van már évek óta és hibátlanul mennek és pofátlanul keveset esznek.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5072 üzenetére
Eeegen, az is olyan felépítésű sajna. De említhetném a Nexust, ahol elvileg lenne hely, erre nem beleraktak egy böszme lépcsőt? Az a vicc, hogy a 250-es Maján is van egy kis pukli ott, de nem egy lépcső. Viszont vagy felrakom ott is chopperesen (ami azért városban picit fura, de egynek jó), vagy támaszkodok a puklin, ami szintén fura, (de egynek megint jó): nem tökéletes. A Madison számomra a legkényelmesebb, de az is csak úgy, hogy a háttámlát ledobtam az ülésről, és félig annak a helyén ülök. Úgy elfér a lábam rendesen, ki tudom támasztani magam. Jah, T-Max-on is van lépcső, bár olyanon (még?) nem ültem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5074 üzenetére
Nem tudom. Pont ez a fura. Azt mondják (egyesek), hogy a robogó az nem jó (nem is motor), mert nincs a lábad közt semmi (töketlenek?), tehát nem tudod szorongatni a tankot, rögtön leesel róla, jajjajjjajj! Hát igen, ha budin-ülősen ülsz rajta, akkor tényleg nincs mihez támaszkodni, és egy komolyabb fékezés is csak a kezedet terheli: para! Ellenben FF üléspozícióban ki vagy támasztva elöl, és van PLUSZ EGY kapcsolatod a motorral, ami bár nem tankszorongatás (oldaltartásban semmiképp), de azért csak valami. Ez mind visszajelzésben érdekes lehet, mind nagyféknél (amíg ki nem esik alólad a motor), mind kanyarban, amikor felsőtesttel rá kell segíteni, ha kicsit elmérted a tempót... Márpedig ezek a nagy gépek tudnak ám repeszteni. Egy nagy, 500-as Szkarabeusz is: hajjajj...
Ha már OFF-olok: ezen a jobb láb a féken van?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #5276 üzenetére
De CB400F. Agyamra ment a 600-as CBF hirdetések nézegetése. Most jól írtam, nem Hornetre gondolok.
GS-ből legyen 350, de alkudozás után azért nem lehetetlen a közelébe vinni, főleg egy-egy idősebb darabnál.
Bár tény, hogy a kínálat alja, meg kell nézni...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motoros topic
- További aktív témák...