- 
			
						Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Peter.70
addikt
Az új kártya kérésének mennyi a költsége?
 - 
			
			
						dredjudge84
őstag
válasz
							
							
								Impair1980
							
							
								#14096
							
							üzenetére
						Nálam ugyanez a helyzet, ügyfélszolgálat szerint minden rendben, de nem volt jó a kártya, úgyhogy én is kértem kártyacserét. Az új virtuális kártya a Google Pay mögé téve tökéletesen működik.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								Impair1980
							
							
								#14096
							
							üzenetére
						lehet, hogy ok ezt tenyleg nem latjak valamiert. a supportosok egy olyan feluletet lathatnak, ahol az erintett kartyak is aktivak es nem jeleznek hibat. itt sokkal atfogobb nyomozasra lenne szukseg, amire amugy aligha van eroforras. az a jo hir, hogy a kartyacsere segit
 - 
			
			
						Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Mielőtt kértem volna én is kártyacserét, még egyszer kipróbáltam Online vásárlásnál. Természetesen hibára futott.
Kértem kártyacserét, majd a virtuális kártyával vásároltam és egyből jó lett!
Persze CURVE oldalon kussolnak és terelnek, hogy gond lenne! - 
			
			
						qqzs
őstag
Visszaolvastam 30-at kb de egyik sem errol ir. A dm- ben jól mukodik, ketszer is probaltam kis es nagy oszeggel is.
Plusz meg azt is eszrevettem hogy a google pay app is elutasitast helzett a curvben nezve is. Egyedul az otp mutatja levonast. De hogy jon ide a google pay app amikor kartyaval fizetek erintosen??? - 
			
			
						qqzs
őstag
Panik van fiuk mi a megoldas. Erintessel vagy telefonnal fizetek. Az otpetol levonja de terminál elutasitja. Emiatt haromszor fizettem peksegben ketszer fagyizoban. Penz levonva mindig. Terminal elutasitja mindig. Sima curve cartya tobb eve hasznalom. Tegnap kezdte.
 - 
			
			
						Fifi
őstag
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14086
							
							üzenetére
						Mint már írták a kártyaszám marad, de a lejárati ideje és a CVC fog megváltozni és ezt látod is az appban.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14081
							
							üzenetére
						es egesz biztos, hogy nem irtal el valamit? direkt kiprobaltam: hozzaadtam a virtualist a simple-hoz, jott a hitelesites, sikeres volt a vasarlas is (100 huf ellenorzes)
 - 
			
			
						Somatom
veterán
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14083
							
							üzenetére
						Hát ez az!
 - 
			
			
						jobarat01
tag
Se google pay se chip+pin nem működött, ma eddig 2-ből 0, refundot látni(nyáron kiadott curve black)
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14076
							
							üzenetére
						de hogy probaltal vele fizetni? online? vagy telefonnal? ha utobbi, kitorolted a regit es betetted az uj kartyat ujra? ez nem automatikus
 - 
			
			
						unicumnext
aktív tag
Én is cseréltem és egyből működik a vásárlás.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14066
							
							üzenetére
						de nem is kell beaktivalni, amig nem jon meg! a virtualis aktiv automatikusan. a szama ugyanaz lesz, a lejarata es a biztonsagi kodja mas. ezek is csak azutan frissulnek be az appban, miutan megnyomtad az aktivalas gombot
 - 
			
			
						pavika
tag
Sziasztok! Sajnos ma sem tudtam fizetni. 050 hibakóddal elutasítva. Olvastam, hogy páran kártyacserét kértek. Gondolom nekem is ezt kell tennem, ha újra használni szeretném.
 - 
			
			
						Fifi
őstag
Huha valami nagyon nem kerek.
Kártya újrakérésénél nálam sem az az utolsó 4 számjegy.
Véglegesítéskor viszont ez fogadott:
Azóta az account fül nem elérhető:

Az alkalmazás gyorsítótárát már töröltem. App törlésén és újratelepítésén kívül lehet más esélyem?
#14067 Migiri85: a kártyarendelés folyamatában leírja mennyi az annyi, ha az végig tud futni
  - 
			
			
						Migiri85
csendes tag
Sziasztok! Már csak az érdeklene, hogy mennyi a fee az új kártya legyártására és postázására? Valamint vajon azt visszatérítik-e? Gondolom nem, csak ez így szemétség a részükről.
  - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14064
							
							üzenetére
						errol meg a 14057-ben volt szo... hasznalhatod. en is azt hasznalom, 3/3 sikeres fizetesem van eddig
 - 
			
			
						dredjudge84
őstag
Köszönöm a segítséget. Kértem másik kártyát. Az a kérdésem, hogy már ott van az applikációban az új kártya, lehet látni a kártyaszámot meg mindent. Gondolom amíg nem érkezik meg addig ne aktiváljam be, és addig nem tudom használni sem? Kibírom azt a pár hetet nélküle csak kérdezem.
 - 
			
			
 - 
			
			
						Fifi
őstag
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14059
							
							üzenetére
						Szerk: lassú voltam
  - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14059
							
							üzenetére
						nem kell irni. 14032-es hozzaszolas, par gombnyomas
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
 - 
			
			
						yogibear
addikt
A 2 csütörtöki besült vásárlást a bank is visszaadta mára.
Ma reggeli 2 vásárlás pedig simán lefutott, mint régen... - 
			
			
						unicumnext
aktív tag
Kipróbáltam reggel 300 ftos vásárlással nekem továbbra se megy, szóval marad a kártyacsere
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14048
							
							üzenetére
						nincs osszefugges. a postai fizetes lehetett tovabb pending allapotban, peldaul. zarjuk ezt le lecci, ha pluszos, az vissza van teritve, majd megjon
 - 
			
			
						zerodot
aktív tag
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14046
							
							üzenetére
						Azokat majd külön refundként küldi vissza a Curve. Bank üfsz. erről nem tud, egyelőre csak a lekönyvelt tranzakciókat látja, így nem tud mást mondani.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								unicumnext
							
							
								#14043
							
							üzenetére
						igen, az új virtuálist már be is tettem a walletba, holnap reggel már tesztelni is fogom
illetve update, egy revolut feltöltéssel már teszteltem az új virtuális kártyát (apple pay), és sikerült a fizetés
nem tudom, a többi érintett számára elkerülhető lesz-e a macerás kártyacsere, rengeteg helyen kell majd átírnom a kártyaszámot...
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								Oliverda
							
							
								#14042
							
							üzenetére
						hát, annyi minden jött itt össze, hogy ezt a levelezést már megspórolom magamnak, és reménykedek abban, hogy most sikerül majd 15 ezer felett is fizetnem a virtuális kártyával apple pay esetén. ez korábban egyetlen virtuális kártyával sem jött össze az új fizikai aktiválásáig (appban, aztán chip+pin)
ahogy nézem, ezzel a kártyacserével meghalt a régi kék is. RIP
amúgy de, néztem a kártyaszámot, sőt miután feljött ez a képernyő, még akkor is visszamentem, hogy hülye vagyok-e, de a card details alatt a 3352-t láttam. érthetetlen az egész
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								dredjudge84
							
							
								#14039
							
							üzenetére
						az majd visszajön később. ha az appban plusz és zöld, nincs miért aggódnod
 - 
			
			
 - 
			
			
						dredjudge84
őstag
válasz
							
							
								pictigjis
							
							
								#14036
							
							üzenetére
						És olyankor mi van, ha a curveben refunded minden, de nem az összes elutasított tranzakció íródott jóvá a számlán (UC), és van olyan amire azt mondja a bank Ügyfélszolgálat, hogy az a sikeres vásárlás volt pedig mégsem? Három Unicredit vásárlásom volt abból kettő már vissza lett térítve, a harmadik még mindig függőben van, és erre azt mondták, hogy az sikeres vásárlás volt, úgyhogy azt ne is várjam vissza.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
na, megvolt a teszt, és most már 90 százalékban vagyok biztos abban, hogy valami súlyos hiba történt azokkal a kártyákkal, amik nem működnek. arra tippelnék, többé nem is fognak
korábban említettem, hogy valami egészen elképesztő és egyedi hiba folytán nekem élő maradt a régi kék kártyám is, ezt is vittem magammal a vásárlós körútra
- fagyizó: feleségem kártyája (X) apple pay - SIKERES
- tesco (egy darab rágó): saját kártyám (X) apple pay - ELUTASÍTVA 050 (terhelve, gbit-elhető - pár perccel később már refunded)
- tesco: saját kártyám (X) chip+pin - ELUTASÍTVA 050 (terhelve, egyből refunded)
- tesco: két decline után feleségem kártyája (X) apple pay - SIKERESés a baromi nagy hoppá:
- tesco: saját kártyám (régi kék) chip+pin - SIKERES
- aldi (15 ezres bevásárlás): saját kártyám (régi kék) chip+pin - SIKERESbiztos vagyok benne, hogy részemről kártyacsere lesz. ebben persze benne van, hogy a régi kék is meghal (vagy nem...), de úgy érzem, nincs mire várni
 - 
			
			
						ACE-
addikt
Nekem szintén nem megy, az utolsó 3 tranzakció +-osként látszik, de a háttérben persze levonódott... Valakinek válaszoltak értelmesen? Ilyenkor mi van? Kb. senkinek nem megy rendesen mégsincs semmilyen nyomozásos értesítés arról hogy a hiba javítása folyamatban lenne...
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								Oliverda
							
							
								#14024
							
							üzenetére
						én is kizárnám. a 050 hibakód nem a klasszikus timeout-os 074, hanem csípőből utasítja el a curve a tranzakciót. nekem is ilyenek voltak tegnap, és valószínűleg lesznek ma is
50 - kibocsátó bank visszautasította a tranzakciót
de az is igaz, hogy legalább nem 052 (érvénytelen kártya)
nagyon kellemetlen ez az ügy
 - 
			
			
						Oliverda
félisten
Próbáljátok már ki Revolut MC kártyával is. Hátha befolyásolja a kiválasztott kártya.
 - 
			
			
						tobias40
veterán
válasz
							
							
								pictigjis
							
							
								#14004
							
							üzenetére
						Nekem jobban tetszene ha látnám hogy volt egy elutasított fizetésem ami nem valósult meg,úgy mint ahogy a curve appban látom,jobban követhetőek a dolgok.
Mint itt hogy volt-nincs,ezt bármikor eljátszhatják hogy volt-nincs fizetés?
 (ez poenos kérdés lett volna..)Ma délben volt egy elutasított curve fizetésem,14 órakor már lett egy ami sikerült egy lottózóban...
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
inkább az ilyen működések kötelezővé tételével foglalkozhatna az mnb... persze ez is csak akkor van így, ha a curve is egyből érzékeli, hogy nem sikerült a tranzakció és azonnal indítja a refundot, de ez sajnos nincs mindig így. nálam sok elutasított tranzakciót lehetne általában gbit-elni = a curve csak x nap múlva indítana automatikus refundot üzengetés nélkül
de ha jönne is azonnal a refund, a kh bezzeg lassú. kb. du. 1-2 óra előtti elutasítás és refund esetén a következő munkanap este jóváírják a visszatérítést, du. 1-2 óra után a második munkanap este
 - 
			
			
						Fifi
őstag
válasz
							
							
								pictigjis
							
							
								#14017
							
							üzenetére
						Annyi minden történt tegnap is dél óta, hogy rutinból ment a MÁK vásárlás és eszembe sem volt az elutasítás már ...
Nálam Curve mögött alapból a régi BB-s HK van. Náluk nagyon ritkán kellett a pénz után menni, elutasítást követően perceken belül ott van a jóváírás is. Most sincs olyan tétel a mögöttes kártyán, amit ne írtak volna jóvá. Persze meg is szívhattam volna.
Rágóvásárlós tesztednél használd majd az MKB-s kártyádat és remélem te is így tapasztalod, ha elutasításra kerül.
 - 
			
			
						FattyDove
őstag
Na, legalabb a curve elerte, hogy a default gpay kartyam a cib-es legyen
  - 
			
			
						Fifi
őstag
válasz
							
							
								balinlin
							
							
								#14014
							
							üzenetére
						Hát igen Curve esetén minden lehetséges. Már idejét sem tudom, mikor volt vele gondom, de most engem is elért.
 Tegnap reggel bolti vásárlás OK.
Délben étteremben 3-szor elutasítva.
Délután több milliós kincstári fizetés OK.
Este Aldi elutasítva.
Ma reggel boltban 3-szor elutasítva.Eközben feleségem és fiam kártyájával semmi gond.
 
Mindketten free csomagban vannak, én pedig X-ben. - 
			
			
						dredjudge84
őstag
A curve szerint már minden rendben van, vicc:
Ryan here from Curve.
Thanks for getting in touch, and I'm sorry you've had a decline.
I've checked your account and the transaction declined due to a "Timeout". This issue has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal.
Please rest assured that any failed transactions that were initially approved and charged to your payment card have now been reversed and will drop off the pending balance back to the available balance on your account within 1-2 working days counting from 21st of April, but depending on your bank it might take up to 5 days. If you don’t see this reflected on your bank statement once 5 business days have passed, please get back in touch, and we’ll be happy to investigate this for you further.
We understand that this is frustrating, and we’re very sorry for the inconvenience caused. - 
			
			
						<Adamsky>
nagyúr
Ritkán járok erre, általában csak akkor, ha valami gond van. Hát, tegnap volt, 3db is.
Látom nem én vagyok az egyetlen. Már rutinból szépen félretettem a blokkokat és a tranzakciókat is lementettem. Várok ... aztán ha nem íródik jóvá, akkor lehet írok valami nem túl kedves dolgot a Curve-nek.
 
Tudom mindenhol akadnak hibák, de itt a Curve-nél ez túl gyakori.
  - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								unicumnext
							
							
								#14011
							
							üzenetére
						hm. remélem, nem lesz szükség tömeges kártyacserékre, még mindig úgy tűnik, mintha néhány kártyaszám kb. megszűnt volna létezni
 - 
			
			
						zerodot
aktív tag
Amúgy vajon külföldön is ennyi probléma szokott lenni? Vagy csak a magyar terminálokkal (+háttérrendszerrel) van ekkora barátságban a Curve?
 - 
			
			
						dredjudge84
őstag
Na hát nálam a wise-os sikertelen fizetések mind egytől egyig jóváíródtak már, az unicredites fizetésekből pedig kb fele. Írtam curvenek, és kérik a sikertelen tranzakciós blokkot, amit természetesen a postán nem adott oda a hölgy, csípőből dobta a kukába. Pont a legnagyobb tétel az ami nem fog jóváíródni.
  - 
			
			
						Gabonetta
aktív tag
Something's Gone Wrong... Eljött az ideje, hogy elköszönjek a Curve-től.
 - 
			
			
 - 
			
			
						tobias40
veterán
Tegnap nekem is volt 3 sikertelen fizetésem a Curve kártyáva,mögötte revolut kártya.
+ előjellel jelent meg az appban,revolutban persze minusz előjellel és pár óra múlva eltűnt onnan mintha semmi sem történt volna!
 (ennek így kell lennie?)
3. alkalommal megpróbáltam a revolut virtuálissal fizetni érintéssel és simán működött.
Természetesen 3 különböző bolt volt,első kettőt kifizettem kp-val.Érintéssel,órával fizettem mindhárom alkalommal.
Ma még nem próbáltam,remélem már működik a Curve is!
 
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
 - iPhone topik
 - Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
 - Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
 - Renault, Dacia topik
 - Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
 - Vezeték nélküli fejhallgatók
 - Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
 - Kompakt vízhűtés
 - iPad topik
 - További aktív témák...
 
- Gamer PC RTX 3060TI I7-9700k 16GB RAM 1 TB SSD
 - ASUS ROG RTX 3060 OC 12GB GDDR6
 - Eladó vadonatúj Huawei FreeBuds Pro 4 fülhallgatók! (Bontatlan 24 hónap garancia)
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 94% Akkumulátor
 - Eredeti Lenovo 90W szögleges laptop táp + kerek átalakító egyben eladó
 - Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
 - Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						

								
							
								
								
							
								
							
								
								
							
 
							
 
							
								
							
								
							
								
 
							
								
 
								

 
							
								
								
 
							
							
								
							
								
 (és arra sincs garancia, hogy az jól fog működni 
								
 (ez poenos kérdés lett volna..)
								
 
							
 
								
							
								
							
 (ennek így kell lennie?)
