-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #17570 üzenetére
Nem szokott.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #17159 üzenetére
egyre jobb, köszi
eskü elmegyek délután vásárolni, ha kell, ha nem... meg a feleségemet is beküldöm tankolni
-
szkorhetz
őstag
válasz
unicumnext #16944 üzenetére
Nekem az elmúlt három hétben teljesen szar. Minden második tranzakcióm el van elsőre utasítva, persze a mögöttes Cetelem kártyáról levonja. Teljes káosz. Van egy ilyen dupla tranzakcióm, ami szeptember 13 óta pending, pedig már legalább ötször kértem a Curve-től a feloldást és ők csatolták is képernyőmentést, hogy ezt feloldották, mégsem jön vissza, Cetelem szerint nem oldotta fel a curve.
Eddig is beesett négyévente 1-1 ilyen, de most tényleg 7 dupla tranzakciómban áll a pénz... -
Long1
csendes tag
válasz
unicumnext #16944 üzenetére
1 órája az Aldiban elsőre elutasította másodikra elfogadta. Persze 2x vonta le és mind a kettő átváltott pendingről. Soha nem volt még problémám (kopp, kopp
) , meg kell ezt reklamálnom vagy automatikusan jön a refund?
-
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #16944 üzenetére
A Sparban sajnos elég jellemző…
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #16944 üzenetére
ma még nem volt problémám szerencsére
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #16830 üzenetére
Jah, furi hogy ezt pont 10-én csinálja, na de elég az off-ból.
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #16828 üzenetére
Igen, kívül látszik a számla, meg a kártya, de nem lehet megnézni a visszatérítéseket.
-
Fifi
őstag
válasz
unicumnext #16157 üzenetére
Nálam K&H gyorsult, a tegnapi GBiT-ek már ma jóváírásra kerültek a K&H-nál, eddig szerintem T+2 nap volt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #16157 üzenetére
volt egy-ketto hetvegen, de az mar jo. a curve-bol hianyzo tranzakciok a kh-nal vasarnap ota rendben megjelennek, sms-ek is jonnek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #16155 üzenetére
ahhoz azert nem sok koze van a kh-nak, ha a curve timeline-jan nem jelennek meg tranzakciok. ez a hiba mar mas mogottes kartyaknal is jelentkezett
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #15736 üzenetére
Elvileg 5732
Forrás: [link] -
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #14983 üzenetére
hopp, jött most nekem is egy decline a mekiben, fasza hét ez
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #14983 üzenetére
az nalam kedden volt...
-
zerodot
aktív tag
válasz
unicumnext #14521 üzenetére
Plutus? Havi 10 euróig visszatéríti a Curve előfizut.
[link] (pár dolog változott ehhez a tavalyi összefoglalóhoz képest, legfőképp az a 18 hetes várakozás már nincs szerencsére
)
-
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #14521 üzenetére
Előfizetsz Blackre és az 1%-okkal visszatermeled az évi 100 eurót.
-
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #14365 üzenetére
Mikor kaptad kézhez?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #14043 üzenetére
igen, az új virtuálist már be is tettem a walletba, holnap reggel már tesztelni is fogom
illetve update, egy revolut feltöltéssel már teszteltem az új virtuális kártyát (apple pay), és sikerült a fizetés
nem tudom, a többi érintett számára elkerülhető lesz-e a macerás kártyacsere, rengeteg helyen kell majd átírnom a kártyaszámot...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #14011 üzenetére
hm. remélem, nem lesz szükség tömeges kártyacserékre, még mindig úgy tűnik, mintha néhány kártyaszám kb. megszűnt volna létezni
-
hengertamas
csendes tag
válasz
unicumnext #13368 üzenetére
Akkor csere lesz 😄
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #13316 üzenetére
veeeeeeeeeeeeeegre!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #13313 üzenetére
kerj uj kartyat, aligha van mas megoldas
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #13255 üzenetére
nekem csak nev, hat meg a hiba se egyseges, haha
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #13010 üzenetére
a curve-kártyádat sikerült már észhez téríteni?
valaki írta a napokban: "As I was periodically trying adding the card without success, I added the card yesterday to gpay, verified via sms, tried in store and it worked. Maybe it was worth it writing complaints regularly…or they found a permanent fix."
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #13010 üzenetére
Na hát azt nehezen tudom elképzelni hogy a kétfaktoros hitelesítésnél lenyúlják a fiókodat, az max. úgy lehet, hogy hozzáférnek a telefonodhoz, és ez is könnyen elképzelhető ha használod az ANydesk és társait... sajnos egyre elterjedtebb ezek használata az elkövetők körében...
-
kapasz
tag
válasz
unicumnext #12886 üzenetére
Korábban nekem is volt ilyen problémám, hogy egy konkrét telefonhoz (Google Paybe) sehogyan se sikerült a Curve-öt hozzáadni és erre a hibabejelentésemre azóta sem kaptam választ Curve-éktől. Gondolom, az is ilyen token probléma lehetett. Aztán magától rendbejött, gondolom, valamelyik frissítéssel.
Tegnap este gond nélkül regisztráltam az új Curve X kártyát 7 db mobilba (Google Wallet) és 2 db Xiaomi okoskarkötőbe (Xiaomi Pay).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12808 üzenetére
már csak kíváncsiságból is: és vajon így?
Thanks for the tip. But it didn’t work. On the other hand it worked on the different device with my main account. So I guess the token is tied to device.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12763 üzenetére
erdekes, mert ez masnak is sikerult
I got the card working on my phone again. It’s not a total fix (as you have to set up a second Google account). But it’s a workaround that works.
1: Go to google.com and create a new gmail account.
2: On your phone go into settings and look for Users & Settings
3: Click on Add account and add your new gmail account.
4: Open Wallet and press your avatar icon in the top right of the app
5: Beside your name there should be a drop down button. Press this and choose the new account.
6: Click the Add to Wallet button and enter your Curve Card details.It added the card and I could set it Default for Contactless.
I just tried it in a shop and it worked fine. -
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #12763 üzenetére
Mi a hibaüzi?
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #12756 üzenetére
Én most úgy adtam hozzá, hogy csináltam egy másik Google fiókot, és abba gond nélkül hozzáadtam a kártyát... Mondom nekem a Google azt válaszolta hogy a Curve-nél még vannak a kártyához társított token-ek, és ezért nem lehet hozzáadni...
-
Peter.70
addikt
válasz
unicumnext #12754 üzenetére
Egy hülye kérdés, de aktíváltad a kártyát a curve alkalmazásban? Esetleg töröld a curve kártyát ( régit ) a google pay-ből és újra vedd fel. Nekem ez segített. Bár akkor még nem wallet volt, hanem sima google pay
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12752 üzenetére
akkor legalabb nem business. ezt probaltad? tobb otletem nincs, a google is egy fekete lyuk
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12749 üzenetére
5574 4489 a kartyaszam?
-
zerodot
aktív tag
válasz
unicumnext #12749 üzenetére
Nem kaptál te is véletlenül business kártyát?
Amúgy érdekes, mert nekem az új fizikaival már semmi problémám nem volt (a virtuálissal igen), aktiválás után automatikusan frissítődött a GWalletben és működött a GP fizetés, hozzá se kellett nyúlni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12747 üzenetére
errol ezt irtak valakinek. nem tudom, tenyleg igy van-e vagy csak lerazos szoveg
Unfortunately, reissuing your Curve card isn’t a viable workaround in this instance. We’re investigating the root cause of the problem that’s preventing you from adding Curve to Google Pay but unfortunately have yet to find a fix.
-
hakos1987
őstag
válasz
unicumnext #12600 üzenetére
Köszi, akkor csak a türelmemmel van baj
pictigjis: "amúgy ezekre is az vonatkozik, hogy legkésőbb 10 nap múlva automatikusan visszakapod."
A zárolás után akkor biztosan feloldódik? Nem a 10 nap kivárása a bajom, hanem ha utána mégse...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12398 üzenetére
nagyon off, főleg, mert saját topikja is van
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #12385 üzenetére
És mi a hiba?
-
Fifi
őstag
válasz
unicumnext #12331 üzenetére
Kipróbáltam, nálam működik.
1. GPayben kártya lecserélése - régi eltávolít, új hozzáad
(persze appban nem ment, mert ez a google playben az alapértelmezett családi fizetőeszköz, így csak weben)
2. Revolutban 4eFt teszt feltöltése Gpay-jel
3. Pénz a Revoluton jóváírva -
ZYARTY
újonc
válasz
unicumnext #12252 üzenetére
Hello!
Mennyi idő volt míg a kártya megérkezett?
Ki kézbesítette?? -
zerodot
aktív tag
válasz
unicumnext #12260 üzenetére
Most uppoltam én is X-re. Az új virtuális kártyát elsőre nekem sem sikerült GP-be rakni, de aztán másodszorra igen. Viszont van két hiba:
- nem tudok nicknevet adni a kártyának a G Walletben ("Oops. Something went wrong")
- Revoluton GPay topup-nál nem jelenik meg a Curve kártya a listában egyáltalán
Holnap megyek boltba, kíváncsi vagyok működni fog-e az NFC-s fizetés... -
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #12252 üzenetére
Ha tegnap aktiváltad a kártyát, de korábban az új kártyát már hozzáadtad a Pay-hez, akkor lehet kell várni 1 napot. Mert valamiért a Pay-ben is lecserélődik a kártya, de hiába, mert nem működik. Én is most rendeltem új kártyát tegnap az X csomag miatt (pedig a régi kártyám is 6 hónapos volt, meg nekem a régi kártya design-ban jobban is tetszett) és csak ma cserélődött le, szóval lehet van valami átfutás. Ma viszont gond nélkül hozzáadtam Google Pay-hez és fizettem is vele.
-
sb
veterán
válasz
unicumnext #12255 üzenetére
Ez furcsa. Nekem is ezt írta és a régi eltávolítása volt a megoldás nálam is. Utána simán hozzá tudtam adni az újat.
Múlt héten berendeltem az X-es csomagot, emiatt kaptam új kártyaszámot amit cseréltem GPay alatt. És persze úton van a fizikai kártya is, egyébként is lejárt volna az előző aug. végén.
Végre a magyar BIN-es kártyával megy a Simple fizetés is újra. Már hónapok óta nem működött a régi, angollal nálam.
-
rushty
őstag
válasz
unicumnext #12252 üzenetére
Gpay mellett milyen pro/kontra érveket lehet felhozni?
Könnyebb beállítáninaz nfc fizetést? -
zerodot
aktív tag
válasz
unicumnext #12252 üzenetére
A régit kivetted előtte GPből? Valaki írta, hogy nála ez volt a megoldás.
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #10850 üzenetére
Na, úgy sikerült hogy töröltem teljesen a régi kártyát, és nem app-ból adtam hozzá hanem beírtam a kártyaszámot, lejáratot CVV-t...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #10843 üzenetére
rendesen, bedugos chip+pin tranzakcioval is aktivaltad?
-
vnorbi
aktív tag
válasz
unicumnext #10451 üzenetére
Köszi! A kártyaszám is új, kb mindent át kellene írnom, ha lehetne ilyet. Korábban már töröltem kártyákat, de azokat azért, mert a kibocsátó lejárati idő előtt (évekkel) cserélte, innen tudom, hogy nem veszik el a tranzakciók listája. Ez lesz az első eset, amikor szabályos kártyalejárat miatt hullik ki egy, amiről a Curve is tudja, hogy már nem lesz használható, ezért érdekelt, hogy ehhez van-e valami kényelmi funkció, vagy javasolt módja a cserének Curve-ön belül.
-
margithid
veterán
válasz
unicumnext #10063 üzenetére
Eddig nem volt baj, 1 hónapja használom.
Most hitelesítés után lett ez.
Amúgy kripto kártyát használok. -
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #9801 üzenetére
-
beci
őstag
válasz
unicumnext #9554 üzenetére
Koszonom.
-
válasz
unicumnext #9261 üzenetére
Ez miért jó(bb) nekünk?
(Komolyan kérdem!)
Eddig is lehetett a Google Pay-el fizetni Curve kártyával. Magyar banki "támogatás" továbbra is minimális... -
Oliverda
titán
válasz
unicumnext #9081 üzenetére
Eszembe nem jutna kötni új OTP Bonust. Még a korábbi kondíciós, a mindenkori hitelkeret erejéig havonta kimaxolható, de éves szinten kemény max. 30k forint mellett is épp, hogy megéri vele szórakozni, beleszámítva a különféle magas költségeket (számlavezetés, csop. beszedés díja, stb.). Összességében siralmas a hazai hitelkártya, illetve cashback kínálat. Az egyetlen valamirevaló konstrukció az Erste Max, de az is már csak havi 8000-ig ad visszatérítést, ameddig még ad.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #8846 üzenetére
nem, a javítást egységesen aktiválták mindenki számára, nekem csak tesztelni kellett, hogy tényleg működik-e, de semmi fennakadást nem tapasztaltam
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #8498 üzenetére
rosszul tudod. nagyon sok usernek 1000 font, nekem a forintos kártyával 370 ezer
-
válasz
unicumnext #8475 üzenetére
Ezt biztos ide akartad írni?
-
szilasz007
aktív tag
válasz
unicumnext #8324 üzenetére
Igaz, dolgoznak azért ott. Fél napra jött a válasz, hogy továbbítják sztornóra, mivel jeleztem, enélkül, meg 10 nap múlva történt volna ez meg.
Viszont ma 4x fizettem vele Samsung Payen keresztül minden gond nélkül, szóval emiatt még nem lesz félbe vágva a kártya -
Fifi
őstag
válasz
unicumnext #8297 üzenetére
Nem baj bombázzátok őket a GBiT kérésekkel és csak felfogják, hogy meg kellene ezt oldani.
Náluk majd 2023-ban járnak le a GB BIN-es kártyák, remélem addig megoldják. -
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #8029 üzenetére
Vicc hogy a vasutasnál még az elektronikus számlát is csak kinyomtatva és postán beküldve fogadják el...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HP Zbook 14 laptop (14FHD/I7-G5/8GB/128SSD/MagyarVilágítós)
- Jó áron ÁRON ELADÓ! Üzleti HP Elitebook 1040 G9 Laptop! / i5-1245U 16GB 256GB
- Szuper áron DELL XPS 13 7390 /i7-10510U/16 GB Ram/512 GB SSD/IPS/
- ÁRESŐ! Dell Inspiron 3493 /10.gen i5-1035G1/8GB/512 GB SSD FHD
- Akciós áron eladó HP Elitebook 845 G7 / AMD Ryzen 5 pro-4650U/16 GB/256 SSD/14"/FHD/IPS/Gari/touch
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Gombászkönyvek egyben
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- 128 - Lenovo Legion 5 (16IRX9) - Intel Core i7-14650HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest