-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
margithid
veterán
Egyik visszatéritést megkaptam, remélem a másik is hamatossan megérkezik.
-
margithid
veterán
Nekem 2 érintéses kártyás fizetést utasított el.
-
margithid
veterán
válasz
razorbenke92
#10117
üzenetére
Azért ez elég gáz.
Miért lehet ez a sok sikertelen fizetés vajon? -
margithid
veterán
Binance kártyával fizettem.
Első tranzakció:
Fizettem sikertelenül curva kártyával, aztán Binance kártyával már sikeressen.
Curvben ott a tranzakció, Binanceben kétszer lett lekönyvleve.
Második tranzakció?
Fizettem Curva kártyával sikertelenül, majd megint Curva kártyával sikeressen.
Egy tranzakció van lekönyvelve Curveben, binancen kétszer lett lekönyvelve. -
margithid
veterán
22.-i téves levonást még mindig nem írták jóvá.
Blokk persze nincs meg.
Gondolom igy felesleges is lenne írni. -
margithid
veterán
Amúgy az is érdekes, hogy az egyik sikertelen fizetésem nem is látszik Curveben, csak a kártya kibocsájtónál.
-
margithid
veterán
válasz
unicumnext
#10063
üzenetére
Eddig nem volt baj, 1 hónapja használom.
Most hitelesítés után lett ez.
Amúgy kripto kártyát használok. -
margithid
veterán
Fizettem lidlben, első fizetés sikertelen, msáodik sikeres, de kétszer vonta le az össtzeget curve

22.-i Pennys elutasított vásárlást se írta még jóvá.
Lehet hanyagolom ezek után, mert ez igy nem túl korrekt.. -
margithid
veterán
Tegnap előtt volt egy sikertelen vásárlásom, de curve levonta az összeget. Mennyi idő átlagosan amig jóváírja?
-
margithid
veterán
1 hete megcsinaltam a személy azonosítást, de azóta nem fogadták el és nem is válaszoltak.
Fizetni próbáltam kártyával, de sikertelenül, közben a pénzt azért levonta.
Valami ötlet, hogy mit csináljak?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ASRock lapok általában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Androidos tablet topic
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
- Linux kezdőknek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- 188 - Lenovo LOQ (15IRX10) - Intel Core i5-13450HX, RTX 5060
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - R5 5600H 16GB DDR4 256GB +1TB SSD nVidia GTX 1650 4GB
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- BESZÁMÍTÁS! MSI Katana15 HX B14WEK notebook - i7 14650HX 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 5050 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




