Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #27722 üzenetére
OZOZOZOZOZ!!! Csak ne feketében, mert teljesen eltűnik a formája az autó alatt.
A gyárik közül meg az Y küllőst választanám. A rotor annyira elcsépelt lett, minden VAG-os hülyegyerek azt rak a füstokádó talicskájára, és én nem tudok ettől elvonatkoztatni, se azonosulni vele.
-
FeRRaR1
őstag
Kovácsolt alu MK3 TTS felni vagy, maradjon a Rotor csak állítsam vissza eredeti diamond cut állapotába. Esetleg fekete + diamond cut?Ez van most:
-
Micsurin
nagyúr
válasz
radi8tor #27713 üzenetére
Na majd meglássuk, sima economit dobott a cég én meg nem fogok ezért pluszban fizetni... van egy darab csomi is fizetve. Majd visszafelé tervezem feladni, hozzuk a sört! Minden ruci megy kollégához, enyémet koppra töltjük ketten sörrel...
Frankfurtban nem genyóztak? Laptopot most kitettem kistatyóba meg a Ninendot, ki fogják szedetni vagy elég szalagra tenni a tatyót?
Igen ennyire kocka vagyok!Hosszú lesz ám péntek estig az idő na.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #27712 üzenetére
Én az elmúlt 1 éven 15x repültem kb. Sose nézték a kézit. De én mindig prio bordinggal megyek a vészkijáratos hely miatt.
Gondolom annak néznek rá aki minimál jegyet veszi vagy akin látszik hogy alig bírja el a koffert.Lufivalis mentem 2x, semmi nem volt. Az egyik pont Frakfurtban.
-
Micsurin
nagyúr
Pakolok be a repüléshez és meg kell mondjam... kényelmetlen hülyeség.
Ez a 8kg carry-on téma egy vicc, a Samsonite bőröndje asszonynak magában 2,7.... vagy állhat az ember órákat a csomag feladással. Ez az egész arról, hogy a légitársaságok megfejjék az embereket mint a malacot... Erre is csak akkor vesznek rá legközelebb ha kapok pool cart vagy cégest.
-
troll81
addikt
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #27706 üzenetére
Nem, nem az. A blokk egy részét használták késöbb hajókhoz is de teljesen más körítéssel 5.3 és 5.6 literes kiszerelésben.
Illetve még mindig nem értem mi a mondandótok lényege. Noble M600 is használta ezt a blokkot. Ahogy az Ausztrál V8 Supercars versenyen is mentek vele. Szóval ennyiből vérbeli verseny autó motor is. Már csak egy repülőt kell találni ahol használták
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #27703 üzenetére
Persze, ha ettől jobban alszotok legyen csónak motor
Most melyik az a Volvo vagy a Range 5.0 V8?
Vagy mind a kettő, csak hogy én is tudjak róla. -
kelly416
veterán
válasz
Tsebacsi #27694 üzenetére
Nem mondtam, hogy legalább 2 kell. Azt mondtam, hogy hajókba kicsi egy 5 literes V8 indítómotornak is. Persze kinek mi a hajó és mi a csónak, de szerintem az 5.0 Yamaha V8-at csónakokba teszik. A hajókba már nagyobb erőművek vannak.
De igazad van, a vitorlások a fejembe sem jutottak. Azokba tényleg lehet ilyen, hiszen legtöbbször csak segéd és nem fő hajtómű.
-
kelly416
veterán
Rengeteg van. Motorikusan főleg, de amïgy is. Az összes amcsi pickup, régebbi Caddilac-ek, de kb. bármi régebbi full size sedan, sok cupe is mind hosszabb.
A kombikról meg ne is beszéljünk, és nekik volt "muscke cupe wagon" is, ami igazán különleges, legalábbis a kategóriát nézve. -
kelly416
veterán
válasz
FeRRaR1 #27684 üzenetére
Az bizony. Itt legalábbis hagynak helyet egy akkora dögnek. De a CV alacsony, azt majdnem ugyanúgy le..@rják, mintha egy swift lenne. Csak az figyel oda rá, aki kicsit is benzinvérű. A háziasszonyok és egyéb egységsugarú gépkocsivezetők ráállnak, ha tehetik.
Múltkor meg egy mikrobuszos állt bikakábellel a kezében, oda gurultam mellé, higy segítek. Erre azt mondja, valami nagyobbat akart keresni. Mondtam, tegye csak fel a kábelt és indítson. Szólok, ha fájna.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
BigBlackDog #27673 üzenetére
Volt Golfban 3,2 is
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
BigBlackDog #27673 üzenetére
Volvo S80-ba is befért a V8, csak akarnia kell a gyártónak...
-
FeRRaR1
őstag
-
kelly416
veterán
válasz
MunezXBK #27669 üzenetére
Áh, a C-kez úgysem veszik ki. Ha mégis véletlen, akkor félnek, de ha az autójukat el is szedik, akkor a kövi úgyis ott áll valahol az utcán amit beszerzési áron privatizálnak és ugyanígy széthajtják.
De én meg 26-án pont megyek műszakira Pestre, vágyom rá, hogy engem is kiszedjenek. Majd hamarabb indulok, biztis ami biztos.
Köszi, hogy szóltál. -
Reggie0
félisten
Szerintem a torsen azert kopott ki, mert sokkal nehezebb az ESP-vel parositani, nagyjabol ugyanaz a problema vele, mint az aszinkron motorral: nem ismert a belso allapota, hanem a bemeneten-kimeneten merheto ertekek alapjan (fordulatszam, nyomatek) modellezni kell, emiatt sokkal nehezebb a szoftveres integracioja. (Aszinkron motornal is az a baj, hogy a forgoreszt alkoto kalickan kialakulo magneses ter nem ismert, azt a korulmenyek alapjan modellezni lehet csak, ezert nehezebb jo hajtasiranyitast csinalni). Ezzel szemben a haldex eleve egy vezerelt rendszer, az mindig olyan allapotban van, amit kivulrol megadnak neki. Emiatt nagyon konnyu ESP-be intergralni. Regen jo volt a torsen, mert mukodott magatol, nem kellett hozza egy darab elektronika se, legfeljebb a kerek megcsuszasnal kellett az ASR-nek beleszolnia, viszont mamar nyomatekvektor szabalyozastol kezdve minden anyamkinjat is tudnia kell egy jo hajtasnak, ahhoz meg vezerelni/szabalyozni kell a difit is, tehat a torsent muszaj modellezni, ami problema.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #27673 üzenetére
Imprezaban se véletlenül főzi le magát a 2,5 turbó.
Látod az S40-be is belekanalazták a sor5-ös motort.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #27656 üzenetére
Mivel Golf elemekből építkezik nagyrészt (padlólemez, futómű, stb) ezért nagyon is igaz. Ezt a sor5 motort bedobhatták volna egy Golfba is akár... Amúgy értelek látod én se vagaziok azzal, hogy az enyém is az ugyanaz mint az STi (csak abban van tarcsi is).
-
MunezXBK
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1 #27660 üzenetére
Mondjuk nalam az EV es elmeny nem zarja ki egymast, en jobban elvezem, ha az utat es gumit hallom, mint a motort.
718 EV teszteket/velemenyeket nezve az akku miatti nagyobb tomeg valoban para. A hangokat kikapcsolnam ugyis.
Nalam az A4 ilyen. Mondtam asszonynak, hogy mellem kell temetni es nem tetszet neki, hogy nem az ove lesz
-
FeRRaR1
őstag
válasz
szőröscica #27656 üzenetére
Az lesz. Majd
-
FeRRaR1
őstag
válasz
troll81 #27648 üzenetére
Köszönöm, Haldex Gen 4 AWD, de a jól programozott sportos az nem akkor kapcsol ha elpörög. Gazpedál, kormányszög, sebesség és fokozat... Bevitelek alapján már ott a hajtás ahol kell, amikor kell. De van hozzá programozható vezérlő is hogy rajtoláshoz zárjon 50-50-re amekkora sebességig akarod.
Fontos hogy jól programozott, de pl a Porsche Macanom is Haldex volt. Az a halála ha rosszul vezérlik, pl Honda...
Sokat írtam róla, egész biztos minden dokumentálva van itt az elmúlt 10 évből vele
(lehet nagy része a Volvo topiban lesz)De nyugodtan kérdezhetsz is.
TT RS kapni fog LSD-t is majd ha a nagyobb lóerő miatt jobban kéri. -
FeRRaR1
őstag
A TT RS árában nincs 911. Semmi. Ha olyat akarnék ami tetszik akkor az 4db TT RS ára. Mármint amit vettem, nem az olcsóbbaknak.
Sokkal többet hordanám garázsba, ismerősnek akiknek van 996 meg 997 folyton beszarik valami, hűtőrendszer, IMS, teljes féknyereg csere vagy felújítás, futómű alkatrészek, rozsda sokasodik, radiátorok rohadnak / lyukadnak. Nem ritka a teljes fékrendszer csere, teljes hűtő rendszer csere. Összes cső, összes bisz basz. Folyik a lengéscsillapító, elektronikai hibák tömege. Álltálában mennek a kocsik, de minden második találkozáskor mesélik most mi volt és mennyibe került.
Illetve nem akarnál hozza nyúlni mert hatalmas értéket veszítene tőle. No meg a szívó motorjaikat nem is lehet hova tuningolni.
Úgy döntöttem hogy nem vagyok kényelmes egy ilyennel. Nem akarom hogy ennyi pénz benne aljon és nem akarom hogy ne tudjam úgy változtatni ahogy jólesik.
Az a célom hogy gyorsabb legyen mint egy 991 911 GTS. Jóval kevesebbért, bejárva egy utat ahogy hozzám szabják a kocsit.
Szóval ez a véleményem, ha out of the box élmény kell 911. Ha te akarod tuningolni, reszelni, változtatni mint az élmény része. Hozzád szabatni, együtt fejlődni a kocsival, kiismerni, végső soron jóval gyorsabbá válni mint egy 911 akkor valami mást választanék. Nekem ez lett a TT RS.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #27643 üzenetére
Élmény és EV nálam nem összeegyeztethető. Biztos hogy jóval drágább lesz mint a mostani, nehezebb, érzelem mentesebb, több mű hang és fisz fasz + garantált hatalmas értékvesztés.
Ha nem lett volna feltétel a 4 férőhely akkor garantált hogy többet költök és kipróbálok egy Cayman 4.0 GTS-t. Bár nem vezettem de a pálya naposok panaszkodnak a kevés első tapadásra és nem a legjobb fékekre. (Mindegyik könnyen orvosolható, bár kérdés hogy akarnék e sokat költeni egy alapból drága autóra)
Cégre megéri itt is a villany. De az értékvesztése és élmény mentessége "kompenzálja".
Nekem itt van 6 jarmu most.
2 EV furgon, cégre, csak azért nem érdekel az értékvesztés mert Toyota 10 év garral. Maradnak 10 évig + ameddig elmennek utána és ennyi. Kb semmit nem fognak érni 10 évesen. De addigra bőven megkeresik az árukat, így ezt elfogadom. Illetve ami jó hogy nincs "hideg motor" meg rövid táv, úgy mész vele ahogy akarsz, amikor akarsz. Értem ezt rövid helyi utakra, padló gázzal kanyarodok ki az utca végén és tök mindegy neki. Illetve ha megyek bicaj parkba is jó, hétvégén csak bedobok 1-2-3-4 bicajt, amennyien megyünk / amennyi kell és nem kell szétszedni őket / kocsit össze b@szni.
Szóval jó hogy vannak de 0 élmény / érzelem.
Meriva is munka így azt nem veszem ide most, alkalmazottak használják álltálában.
Rangerover 5.0 V8, gyors, nagy, kényelmes, off road ha kell. Rohadt nagy luxust ad. Annyira jó hogy illegálisnak kéne lennie szinte.
Volvo S80 V8 ami marad örökre, regényeket írtam mar, de elértem az észszerű határait, hogy nagyjából meg gyári, annak néz ki OEM+ kategória, de ha nagyon sokat ráköltenek se lesz belőle pályanap réme. Mindent tud, nagyon jó kompromisszum, nagyon nagy élmény.
TTRS kicsi, könnyű, erős, hatalmas lehetőségek tárháza akármihez akarok nyúlni. Kompromisszum mentesebb arra amire kell. Csapatás + pálya nap. Illetve 15 éves, innen nem fog esni az ára. Sokkal kevesebb gondja van mint egy M bmw-nek. Nagyon vonzó az út amit bejárhatok vele. Határ a csillagos ég.
Azt válaszd ami neked jó / téged boldoggá tesz. Túl rövid az élet ahhoz hogy unalmasan közlekedjünk
-
troll81
addikt
A sajátom magam építem
.faragom elképzelés a következő [link] csak jobb futómű vel stbb de. Hajtás sokat segítene
Most fogok bele állni az alkatrészek felújításaba Szemcse szórás üveg gyöngyozes stbb.
Nem tudom hogy mi hogy lesz de először előkészítés lesz majd építés.
Persze cég meg oldja de az összeg szemmel látható lesz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
troll81 #27650 üzenetére
Persze egy jól programozott Haldex teljesen jó. Szomszédnak a telken is haldexes Vovlo-ja van és simán feljön ott ahol én a Subaruval, ami azért nem kis szó.
XDS pályára nem olyan funky mert hamar elfogy a fék de ez ugye inkább ilyen diszkó előtt villantós autó nem egy vérbeli sportkocsi gyárilag. Lehet belőle azt faragni, Ferrar1 is ezen van éppen.
Persze, akár rendelésre is csinálnak olyan áttételest amilyet szeretnél. Itthon pl tudok is erre egy céget de kint nálatok meg tuti van vagy 10...
-
troll81
addikt
válasz
FeRRaR1 #27642 üzenetére
Nagyon szép autó jó választás.
Az összkerékhajtás alatta milyen rendszerű?
Alapjában első kerekes majd kapcso ha szükséges?
Vagy rendesen összkerékhajtás?Hasonlóan én is a Focus orr nehézsége miatt fogom módosítani az autót,a hátsó hajtássa.
A Volvo S80 rol írtál anno valamit hogy mi hogy módosult iletve a futómű hogy lett állítva? -
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1 #27642 üzenetére
Az a baj, hogy itthon egy kicsit ramodositani is kb. halal. Meg azt is papirozni kell, ha a fing bennmarad az ulesben. A4-en ezert sincs modositva semmi, pedig az mar orrtolos szerintem.
Igazabol en is gondolkodok vmin, mert a cayman-t megsem hozom haza, aztan gondolkodok vmi masodik(harmadik) auton. Bar erosen toprengek, mert nem tudom mikor ulnek bele egyaltalan
Napi szinten a fortwoval jarok, nem is vagyok nagyobb autora, utazni pedig ott az A4. Meg valami villany jar az eszemben, mert azt cegre megeri venni. Lehet vegul kivarom a cayman EV-t, meglatjuk az mennyire elheto.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #27638 üzenetére
Volvo nagyon orrnehéz volt gyárilag és tolta is. Annyira semlegesre tudtam hangolni / változtatni hogy sokan el se hiszik milyen jó.
A TTRS sokkal jobb alapból / gyárilag is pedig a hátsó anti roll bar vékony mint a picsa. Van is hozzá dupla vastagságú. Egyik első fejlesztés lesz majd...
Igazából tegnap vettem át a nagy szervíz után. Tegnap esőben csapattam vele kb 2 órát. Ez alapján nehéz megmondani, de így is kanyargós országúton felment pillanatok alatt 160 fölé. Gyorsan mentem de finoman, nem agresszívan az időjárás miatt. Ugyan ezért nem is terheltem be annyira az elejét mint tudtam volna. Alacsony forgalom, előztem mindenkit, kicsit mocorgott néha de inkább semlegesen mint orr tolósan.
2 első és esős óra után még nem tudok full vélemént adni, de gyors. Nagyon gyors, kanyarba, egyenesbe... A manuál meg álom kanyar előtt visszarakni, beterhelni. Álom. Azt tudom mondani mint a garázs tulaja teszt után, wow, ez sokkal jobb mint amire számítottam. Egyenlőre nagy negatívumot, hiányoságot nem éreztem.
Volvónál azonnal tudtam hogy kell torony merevítés mert csavarja az elejét tapadós sodrós kanyarokban. Megkapta, sokkal jobb lett. Tudtam hogy kell vastagabb anti roll bar és drop link hogy elvegyük az orrtolást és sokkal jobb lett. Majd ültetés + szélesítés + geometria után mégjobb.
TTRS-nél még ki kell ismernem hogy megtaláljam a gyenge lánc szemet. De esőben az AWD, lapos, könnyű, Michelin PS5 egy nagyon nagyon erős kombó volt tegnap az 100%.
911 996 a legkisebb Porsche amit vezettem, de más. Az is jó, ez is jó de másképp. Csapatós fejlesztős pályanaposn autónak tuti az Audit venném. Megtartani alapnak és vasárnapinként egyszer elővenni a 911-et.
-
Emunem
őstag
válasz
FeRRaR1 #27635 üzenetére
Jól néz ki nagyon, de valamiért olyan hiány érzetem van, ha olyan autót látok, ahol nincs ködfényszóró. Tudom, hogy már az új autókban nincs is, de akkor is, nekem hozzá tartozik a “tökéletes” képhez.
Attól függetlenülszédületes gép.
(Mint a FF szériában a kínai motoros rosszfiú mondja az Eclipse-re, mielőtt szétlövi) -
FeRRaR1
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nagy volt a kísértés, de nem vettem belőle
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kelly416 #27631 üzenetére
...közlekedés felügyeletesek elmennek ám a búsba, engem már sikerült felkérdezzenek a BBS felnik miatt múlt héten. Annyiban maradtunk tekintve benne a Mo.-i jelzés is a TÜV papírokon felül, békén lehet egymást hagyni a búsban. Nem fogják a Canis Lupust vegzálni mert nem éri meg... vagy elverik őket (lásd a román kamionos aki megkergette az NKH-s jógyereket) vagy nincs egy vasuk se... vagy épp eldobós cég nevén lévő a kotla alattuk!
-
kelly416
veterán
válasz
FeRRaR1 #27630 üzenetére
Menő.
Ma jött mellettem a pályán egy A3 (vagy valami hasonló kis kombi), okádta a fekete füstöt és majdnem ugyanennyire volt látható a rendszáma. Olyan volt, mint egy agyonkopott, rajzolt valami. NL rendszámmal egy C família utazott benne. Nyilván senki nem vette ki a sorból, pedig egy rendőrrel és egy közlekedésfelügyeletes mikrobusszal is találkoztunk.
-
FeRRaR1
őstag
Tessék lefújtam fehérre. Az alját is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FeRRaR1 #27627 üzenetére
Igen látom a Tisza szürke flottával simulsz bele az új érába.
-
FeRRaR1
őstag
A szürke 50 árnyalata
+1 Ízlésesen módosított 911 Turbo: -
Annyi növény van már, nincs az a pénz/idő ami kellene még ehhez is. Bent is alig bírom.
Meg ez egy hosszú árok a telek mentén, legjobb lenne ha megcsinálná az önkormányzat… mert én nem fogom az biztos, elől bevállaltam azt a 300m2-t, oldalt nincs kedvem még 70 m2-el is dolgozni, nem mellesleg szemetesnek nézik így is az árkot.
Virágos fűmagot szeretnék kiszórni talán az valamennyire javít az állományon, csak előbb ki kellene gyomirtózni, még utána kb 2 nap, hogy rendesen rendbe tegyem, árkokat megigazítsam, hogy valami formája legyen, aztán mehetne a mag. Pár helyen láttam szikkaszto árkot letettek fejjel lefelé az egészen jó megoldás… de az is lenne vagy 2-300 e, betonelem es megoldás meg főleg drága. Ilyenkor szokták a lakosok betemetni aztán majd elfolyik a víz ahova akar.
-
FeRRaR1
őstag
Hihetetlen héten vagyok túl a TTRS-el úgy hogy itt sincs a garázsban még.
Misha: [link]
AutotopNL: [link]Ez a két nagyobb, de sok kisebb illetve ismeretlen csatornákon is mindenhol TT content. Fórumokon emberek sokasága akik megbánták hogy eladták.
Annyi mod, annyi ember, annyi content jött most TT ügyben hogy el se hiszem. Garázsba ahol van is hívtak többen hogy majd vigyem el őket egy körre ha kész, mert a garázs tulaj akivel teszteltük mondta hogy milyen jó a súlypont és tapadás.
Az eladó / kereskedő beszélt az eredeti tulajjal hogy jó helyre került a kocsi. Az öreg akié volt 78 éves, és baja van a szemével ezért a családja eladatta vele a garázsban tartott végig garos, 50 számlás, új gumis, új fékes hétvégi kocsiját. Nagyon nem akarta eladni.
Ahogy Jay Leno mondta, nem csak a kocsi, de a story is ugyan annyira fontos neki.
-
Reggie0
félisten
válasz
ncc1701 #27611 üzenetére
Amugy igazabol nem az a gond, hogy maga az auto mennyibe kerul, hanem a tobbihez kepest mennyibe kerult. Pl. egy VW POLO kb. ugyanannyi, mint a VW TAIGO emiatt az utobbit veszik az emberek, ami nagyobb, tobbet fogyaszt, tobb helyet foglal, veszelyesebb a gyalogosokra, stb.. Erre megoldas az, hogy a kismeretu autokat nem kell annyi szarral felszerelni, mint a SUV-okat, igy vevoket szipkazhatnak el a SUV-oktol az alacsonyabb ar miatt. Nem a markak kozotti versenyt akarjak ezzel megvaltoztatni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FeRRaR1 #27613 üzenetére
Szombaton pont egy ilyen tankolt előttem egy A6-ba, nagy króm diszkó felni... 3000-ért tankolt bele. Gondolom csak ennyi hiányzott neki a tele tankhoz.
A mosónál meg ugyanilyenek egy 5-ös Golf-al elkezdtek jaszkarizni. Mondjuk 10 percen belül ott volt a hatóság becsületükre legyen mondva. Addigra nyilván már elhúztak a suhancok...
-
kelly416
veterán
válasz
ncc1701 #27609 üzenetére
Én szeretem a régi stiftet is, ültem újabban is (a legújabban még nem), de amikor beleülök a kollégám rendben tartort 25 éves bömbijébe, vagy a másik kolléga hasonló korú mergájába, akkor azért én sem a stiftet választanám.
Igénytelen városi autó, ez tuti. De régebb csináltak igényes autókat a nagyok, amiben jó a hangszigetelés, a futómű kényelmes, az ergonómia átgondolt és a színvilágra is adtak, nem "minden fekete, úgy legalább hiba nem lesz benne".
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EAFC 26
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nintendo Switch 2
- Netfone
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Vírusirtó topic
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Legjobb kijelzős! ThinkPad T14s Gen 2 i5-1135G7 16GB 512GB FHD - 400nit! magyarbill 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3394, 94% Akkumulátor
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest