Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #16699 üzenetére
Frankó... Nekem meg külön arra mondta, hogy évente 1x kenjem meg WD40-el. De akkor száraz teflon kell neki ezek szerint.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #16708 üzenetére
Nézzél rá, mert ha minimum alá megy és amiatt sérül a motor azt nem lövöd el gariba...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #16708 üzenetére
Jelzett már, vagy még nem sipákolt? Ha megjött a sárga felkiáltójel, akkor nem árt sietni, általában közvetlenül utána, 10 perccel motorleállítást követően már nem érte a nívópálca skáláját el az olaj szintje.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #16710 üzenetére
Venni kell bele egy hosszabb pálcát...
-
Qru
MODERÁTOR
-
ANDROID???
addikt
válasz FeRRaR1 #16690 üzenetére
Ezeket kell egyáltalán fújni, és ha kell hol?
Én balga a szárát kentem be szilikonzsírral, télen hogy ne fagyjon rá a cucc.
A szárat kínáljam meg nyugodtan féktisztítóval, aztán ha az megszáradt mehet rá ez kétszer?[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #16702 üzenetére
Hozzáállás is, meg oda vitt "tudás" is.
És jó példa erre az amcsi karosszéria javítás, purhab, méretre vág, kitt, becsiszol, festés. A CV-ben is volt több helyen fél vödörnyi hab karosszériázás előtt, pedig 0 km kora óta magyar. De mivel nagykövetségi autó volt az elején, gondolom a követségen meg amcsik javítottak, nem engedték oda a trabiszerelőket. Sajnos.
-
válasz szőröscica #16711 üzenetére
Nekem meg már a harmadik autóba van átrakva egy kis cipzáras tépőzáras tartóban egy liter olaj, de valahogy egyikbe sem kellett
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #16706 üzenetére
Szada85 tudna rola meselni, mennyire nem volt troger a nemet Seat markaszerviz Amugy a legtobb helyen mar csak alkatreszcserelo szakemberek vannak, osszetett hondolkodas nelkul. Kicsereli, amit kikopott a diagnosztika, aztan ha nem javul meg, akkor csereli a kovetkezo elemet es igy tovabb, aztan csinal neked egy sokezer euros szamlat egy parszazas helyett.
A masik (itthon ez a jellemzobb, azt elhiszem, hogy kint lenyegesen kevesebb van) a jolvanazugyok, na az ilyeneknel van az, hogy nem tudod miert lesz egyre szarabb minden szervizlatogatas utan az auto. -
FeRRaR1
őstag
válasz ANDROID??? #16715 üzenetére
Csukott állapotban, tehát ahogy a leghosszabb lefújtam, letöröltem egy ronggyal, megint lefújtam, majd mikor csillogott a tisztaságtól és száraz volt kapott bőven Dry PTFE sprayt. nyitottam csuktam majd meg-egyszer. Azóta csendes, simán jár. Csak arra figyelj hogy a száraz teflon legyen. Zsanerokara is ugyan úgy fújtam nyitás előtt és után.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #16718 üzenetére
Gyorsít rajta pedig. Illetve össze gyűlik a vastag fekete retek, benne a homokkal porral. Koszol, és úgy mar kenni se fog. Akar 3x olyan gyorsan kopás érette válhat egy kerékpár lánc mint ha normálisan tisztítva és waxolva lenne.
[link] Ezt használom, évente 3-4 alkalommal tisztítom / kenem. Wax es PTFE alapú. Nem csak simább a tekerés tőle, taszítja a port, de merhetően kisebb a hajtáslánc ellenalasa kezelés után.
Illetve a kopott lánc koptatja a váltót, kazettát, első fogakat... Nehezebb beállítani, döcögősebb a váltás.
Szóval soha nem art a normális kenés, de alltalanos sulis koromban én is kentem minden sz@rt a bicajra hogy jo az, majd ki is hegyeztem 1-2 évente a teljes hajtást és mehettem cserélni. Mondjuk akkoriban mindenhova azzal jártam + túra + néha versenyek így ment is evi 10.000 km bele.
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #16723 üzenetére
En is minden vackot rakentem, de nem kellett cserelni. A legjobban a motorolaj valt be, ugy nem is kattogott, ha nem tekertem. Persze, az elmeletet tudom en is, de sosem volt ebbol gond, pedig hegyoldalban laktunk, szoval a allandoan fel-le mentem, nem vizszintben.
Egy garazsajto ehhez kepest nulla, ott a max erore kell meretezni a lancot es ez adja a meretet, a kopas total elhanyagolhato mellette.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #16719 üzenetére
Annyival egészítenem ki hogy a marka szervizekben csak ez megy, hogy cseréli amit kiír a diagnosztika.
Viszont jo privat helyek vannak mindenhol csak meg kell találni. Ahova most járok pl par eve kiírta a Volvo hogy magas feszültség, állítsam le, valami 18 voltot töltött a generátor. Mondom generátor csere, megcsináltuk faterral, az új is 18 voltot tolt, ECU vezérelt. Bevittem, kiszedtek, elküldtek egy ECU specialistához, az egy chipet kiforrasztott, lecserélt, és gart adott ra. Valami nevetéseges összeg volt, 150 font? Postaval oda vissza, garral. Volvo valami horror összeget mondott. Uj ECU + uj generator + programozas
Vagy mikor a haldex AWD ment el. Volvo: minimum 900 de ha más is kell 3000 font. Anyád. Radugtam a diagot, leszedtem a vezerlot, elkuldtem haldex felujitonak, van tobb is mondtak hogy 10-15 ev között be tud szivárogni a szigetelése es ez lesz. Valami 140 font volt es 10. TIZ! ev gart adott ra a műhely Volvo 3000 + szerelésért 1 evet adott volna. Cseréltem benne olajat + szűrőt, azóta is jó. Sot jobb mint előtte, nem érzed hogy mikor avatkozik be jobban, kicsit simábban működik. Előtte néha erezted ha hirtelen kellett nagyon átpakolnia a hajtást valahova. Nagyon enyhen de lehetett, most en se tudom megmondani 8 ev után a kocsival.
Szóval vannak meg jo helyek, de azt alá írom hogy néha komoly munka befektetés megtalálni egy ilyet.
Reggie0
Gond nekem se volt, csak mondta a bicaj boltos hogy ezt mar nem lehet beállítani és mutatta az ugyan olyan újat, mellette az enyémmel. Full hegyesek voltak a legtöbbet használt fogak. Addig hajtottam ameg be lehetett loni hasznalhatora meg kapott minden retket zsirtol motor olajig. De mikor ez eljott, akkor uj lanc, uj kazetta, uj valto fogas kerekek, uj fogas koszoru elol. Diakkent ez mindig fajt azert...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jaj, erről meg is feledkeztem! Hétfői kép.
Minek áll be a legszűkebb helyre, mikor lett volna egy másfélszer olyan széles a Yaris másik oldalán? Még ha a másik autót le is szarja, az sem érdekli, hogy ő maga nem tud kiszállni?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #16726 üzenetére
Mert amikor befordult a parkolóba azt látta meg először, onnan nagyobbnak tűnt, de who cares!?
Aztán az image fontosabb, nehogy már égjen hogy átáll máshová, mintha a homlokára tetováltatná az L betűt, oda fog beállni, pont."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz tboldi #16726 üzenetére
Itt a "kedves" párja, mert ugye az ellentétek vonzzák egymást. Az orrom előtt állt be a dupla parkolóba középre a kotlával, miközben az egész parkoló kb. 35%-ig volt max. Mert ha egy új prémium vagy egy szép veterán lenne, még megérteném a rányitás véget.
Gondoltam megviccelem, de egy haver sem járt arra meg nekem sem volt több időm kivárni a pacákot, hogy kiérkezzen.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Küldeném mindenkinek, aki szereti:
⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
Inkább ide offolom ki magam…. a reptérre kellett mennem, 15 perc alatt értem ki a nullásra ami máskor 4 perc, mert lámpás útkereszteződés kialakítása zajlik, ki tudja meddig akarnak ezzel még cseszekedni… majd jött a feketeleves, 25 perc araszolás, mondom tuti baleset van… de mikor megláttam, legszívesebben megálltam volna megkérdezni őket mi a toszt csinálnak… kint volt 5 vagy 6 db narancs platós autó, kb pont ennyi ember és hétköznap délután egy darab 4-5m-es szakaszon tettek fel egy megrongálódott korlátot. Tényleg napközben kell ezt megtenni?? Nem lehetne éjjel, vagy csucsido előtt/után? Nem elég, hogy azt a nyamvadt nullást meg a Deák Ferenc hidat nem képesek megcsinálni, sőt olyan mocsok van a nullason (gumik, babakocsi?!?, műanyag szék), meg annyi kavics, hogy visszafelé megint kaptam egy újabb kavicsot a szélvédőre mehetek javíttatni…
Arról nem beszélve, hogy a reptérnél is azt a felüljárót mióta csinálják, mikor ment anyós már napokkal előtte elkezdték, 10 nap után jobban le van zárva mint előtte…
A rendőrnő meg a kedvencem volt ma, majdnem tömeg baleset lett, mert gondolta megfenyít valakit, beállt a nullás közepére villogóval egy kamion elé, a két szélső sávból csak annyit lehetett látni, hogy villogó fel és fékez, mondanom nem kell, hogy a kamion is, meg így a teljes három sáv besatuzott - senki sem 100-al ment, ugye megelőzni tilos ha villog… aztán hirtelen lement a leálló sávba, valamit nagyon dühösen integetett bánat tudja kinek, sziréna nem volt.
Ezeknek is néha annyi esze nincs mint egy lepkének… lehet csak ki akart sorolni és nem tudott nem igazán értettem mire volt jó…
Legyen egy kis “vicces” is:
Fuck hybrids, i do 4,5l/100km [kép] - ezeket a matricázott autókat nem értem, ez ilyen közlési kényszer a világ felé, vagy mi célt szolgál?
Autos selfie? [kép] -
nagyúr
Az ilyen kötelességének érzi közölni, hogy hülye vagy, ha környezettudatos vagy annak gondolt autóval közlekedsz, mert az Ő kotlák szarja egyszer hátszélben lejtőn, kivett ülésekkel tudta a 4,5l-t százon 20km-n keresztül.
Ennyike...
Amúgy általában egy agyoncsipszelt füstokádó szar, amire esetenként havi szinten többet költ, mint az én teljes havi kiadásom[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz szabonagyur #16735 üzenetére
Miért van ennyire távol a logika az ilyen munkaidőzítőktől? Pusztán ül az irodában és mivel nem érinti, nem érdekli... legyen kész, ott van luk az erőforrásban és beteszik oda, akit meg érint azt meg pont lesajnálja nagy ívben.
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #16734 üzenetére
Nem érzem, hogy megmentem a világot, mert elektromossal járok, nekem jó, kényelmes, gazdaságos, tervezhető, köszönöm ennyi elég. (már amennyire egy műszaki eszköz üzembiztonsága tervezhető) Attól ha kiírnám, hogy a benzines/diesel szar, attól még másnak meg az a praktikus... és jó az életviteléhez.
-
nagyúr
-
cOxeR
Ármester
válasz Stylewars_kp #16739 üzenetére
Amúgy nő volt, de normálisan közlekedett, míg előttem volt. A V5 is utólagos matrica, szerintem ez inkább M badget-el egyenértékű, közben meg 1.9 tádé
-
Bocs, muszáj volt...
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FeRRaR1
őstag
Ma végig nyálaztam a modelleket ami szoba jöhet melós autónak.
honda jazz
nissan note
seat altea + ibiza
skoda fabia
suzuki sx4
toyota yaris + auris (corolla)
vauxhall astra + corsa
foslageny poloEzek főleg 2006 és 2012 közöttiek. Van ezek közül valami amit élből ki kéne zárni?
Most marka nélkül kerestem rá, 3000 font 80k mérföld alatti benzines, manuális.
Új hozzászólás Aktív témák
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/