Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
Halkan jegyezném meg, hogy OBDeleven bekerült Android Auto-ba.
Carplayen kicsit korábban már elérhető volt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
ParmaBoy
#27591
üzenetére
Kenési rendszernek és felhasználásnak megfelelőt. Átnéztem az olajozási rendszer robbantott ábráját, mikor milyen nyomást épít fel indulásnál.
Ugye ez főleg csapatos országutazás lesz vagy pálya nap. Ennek megfelelően választott a garázs tulaja akivel ma teszt vezettem. Verseny autókat is készítenek fel, mondta pontosan hogy mit de elfelejtettem / nem közismert márka volt.
Majd megosztom itt jövő heten ha készen van.
Törvény alapján van 30 napos elállás és 180 nap szavatosság itt (ha kereskedőtől veszed). Ezt védik ki úgy a komolyabbak hogy 30 nap pénz vissza + 180 nap garanciát adnak egy külsős leszerződött céggel.
Ezt 2 dologgal toldottam meg:
1, Megbeszéltem az eladóval hogy lefoglalózom, nem írja át a nevemre addig amég fel nem emelik és rendesen át nem nézik a garázsba ahova járok / bízok. Ma reggel oda szállították tréleren, ott voltam én is. Rámpára fel, full átnézés, 2 ember, mindent. Majd teszt út. Mindent kipróbált, közben végig rá volt dugva egy komoly olvasó hogy jelezzen ha bármi van.
Ez megvolt akkor hívtam az eladót, fizettem, kitöltöttük a papírokat korábban a második teszt napomon előre. Megvárja hogy megtartom e, utána élesíti. Mind ezt írásban természetesen. Ma ment a telefon hogy NEM ADOM VISSZA!
2, A 6 hónapos full garanciát kiterjesztettem 2 év full garra. Szinten előre kitöltött papírokkal, akkor ha élesedik a vásárlás.
Még egy érdekesség:
O csak nagyon magasan felszerelt viszonylag keveset futott autókkal foglalkozik. Mikor lementettem a TTRS-t a keresőbe akkor meg nem tűnt fel hogy már vettem tőle autót korábban.Ez a Volvo S80 V8 volt hónapra pontosan 10 éve. Mutattam neki a képet hogy megvan még és elekézett rá!
Ma vissza hívott nemrég beszélgetni. Mennyire érdekes hogy így hozta a sors, megint tőle veszek autót és ha valaha eladom bármelyiket (Volvo V8, Range Rover V8, TTRS) akkor arra szeretne megkérni hogy legyen elővásárlási joga. Mindenképp őt keressem először. Vissza akarta venni a Volvót most. Azt mondta többet ad érte mint én 10 éve neki. Mondtam hogy ne haragudjon "but this is my forever car". De megígértem neki ha bármelyiket eladom neki szólok először. Megköszönte, kicsit sztorizgattunk aztán kellemes hétvégét kívántunk. Jól esett hogy vissza hívott.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
FeRRaR1
#27589
üzenetére
Amit kap elsőre az:
Olaj (verseny) + szűrő
Légszűrő
Pollen szűrő
Hűtő folyadék
Fék folyadék
Klíma szerviz (működik de lehetne erősebb, meg hogy biztos meg van e az összes kenő anyag benne)Haldex, diff, gyertya 2023 végén voltak számlázva.
10k-val ezelőtt.Minden más jó, hibát sem tárolt sehol.
Illetve van vagy 50 oldalnyi anyagom előző tulajoktól. Mindig minden azonnal ki volt cserelve ha kellett. Full kiterjesztett garon volt végig.
Ha vissza jön akkor csepptöltőnek a gyors csati, GPS tracker már itt van, teljes kárpit tisztítás, polir, kerámia. Meg a szokásos alapos mosás + mindennek az ápolása.
-
FeRRaR1
őstag
TTRS elhozva, rámpán átnézve. Komolyabb tesztút letudva. Elvittük Mexicoba is egy kicsit
MEGTARTJUK
Jövőhét szerdán hozom el a Volvót + TTRS-t egyszerre.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Emunem
#27567
üzenetére
Ai egy marketing név. Inkább LLM, de a kedvenc idei statisztikám hogy már több mint egy országnyi GDP-t költöttek rá, több mint egy ország áram mennyiséget fogyasztja, de a projektek több mint 90%-a soha nem termelt semmi bevételt és ötletük sincs hogy fog.
Valamekkora buborék biztos hogy van, csak az a kérdés hogy mekkora és mekkora pukk lesz majd belőle.
Illetve személyes véleményem hogy sokakat csak butítani fog megint.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0
#27555
üzenetére
Részben, mert autó gyártás és robbanó motoros járművekben nagyon is cutting edge volt az Eu, majd agyhalott nem átgondolt szabályokkal lábon lőtték magukat.
Az USA tech cég elszívó hatásáról regényt lehetne írni, ennek is sok oka van, de aki itt kezd is előbb utóbb ott köt ki.
Nem lenne szükség szerű ha megoldanak az igazi, teljes körű VALÓS recycling-et. De ugye manapság a pénz diktál az államoknak is. Ott is ahol nagyon nem kéne... Nem szeretnek olyat csinálni ami anyagilag nem éri meg. Csak ha nagyon nagyon muszáj. Addig meg lesz 1-2 hely ahol valódi recycling megy. Azt mutogatják mindenhol, a többit meg elássák a föld alá a smoke screen mögött 1000x akkora tételben. (Vagy elviszik valami Ázsiai országba a folyóba b@szni...) Esetleg felhalmozni. Gumi temetők? Az is mekkora baromság, simán zúzhatná minden ország a saját aszfaltozásába. De nem. Mindegy, befejeztem, nem példázok tovább mert sokáig tartana.
-
6030D
addikt
Ha a kamion nem vonatozik, akkor azért jóval előrébb lát, és ha nem kezdő, akkor nem telifékkel fog megállni.
Nem tudom a személyiségi jogok vagy miegymás miatt lehet-e ilyet, de megnézhetnék ilyenkor a mobilt, mikor volt képernyőidő. Vagy ha ment a navi, akkor mellette mi futott éppen.
-
6030D
addikt
Szerintem kár találgatni. A héten volt egy videó, amikor a Fabia átmegy a terelésnél szembe a kamion elé. Ott hirtelen állt meg a sor, kevés követési táv, meg ki tudja mire figyelt és csak menekülni tudott. Mázlija volt, hogy nem 2 mp-cel később történik.
De szerintem a kamion már állt, mire a Golf alácsúszott. -
Reggie0
félisten
válasz
Emunem
#27566
üzenetére
Speciel ez szinten rosszabb EU-ban, mint pl. USA-ban. Ott a csoportos perekkel es a sokkal komolyabban vett karteritesi rendszerrel ezt a beleszaromsagot jol kompenzaljak. Nalunk meg a visszahivast nem sikerul EU szinten egysegesen elintezni, csoportos perek szinte nem is indulnak, amivel egy gyarto jotallasat ki lehetne kenyszeriteni.
-
Emunem
őstag
válasz
Reggie0
#27565
üzenetére
igen, sajnos kitűznek olyan célokat, amiket nem lehet elérni, az ember nem tökéletes, egy rendszer se lesz tökéletes soha (AI-val sem). Az a baj, hogy agyhalott embereknek nagyon tetszik, és elhiszik, hogy ez jó lesz nekik, vagy az unokáiknak, de ez viszont az oktatás hiányosságára vezethetö vissza, ami a problémák végtelen számú permutációjába torkollik.
szerk: Itt most elnézést kell kérnem attól, akit lehetséges, hogy megsértettem. A szavaim mögött kérlek értsétek a mondanivalóm jelentését, de más szó nem jutott az eszembe hírtelen.
-
Emunem
őstag
válasz
Reggie0
#27562
üzenetére
Na emiatt lesz 1-2 ember szkeptikus, és már azt sem hiszik el, amit kérdeznek a médiában, vagy a "szaklapok". Nem vagyunk egyformák, és így rendjén is van. Az a baj az, hogy még mindig túl sok a "beletörödök", "nem érdekel", "birka" ember, pedig a pénztárcával, és tudatos vásárlással lehetne változtatni, csak az ugye macerásabb. Gyártó a befektetöket/részvényeseket szolgálja ki, a végfelhasználó meg a tesztalany, droid, aki amúgy is megvesz minden sz@rt... (lásd labubu agybaj) Szomorú, ám mégis izgalmas idökben élünk.
(ugye megvan az, hogy valaki fürdővizet árult, és nem olcsón, más a lotyó mivolta, és a "trükkje" miatt lett ismert, gazdag... de vannak akik villany autózást tökéletesítik az átlagembereknek is elérhető áron. A kardnak két éle van) -
Reggie0
félisten
válasz
Emunem
#27564
üzenetére
Pontosan. A masik problema pedig, ami szinten az autoipart dragitja, hogy a halalos balesetek szamat 0-ra akarjak csokkenteni, mig a vilagon mashol elfogadjak, hogy vannak aldozatok. Nyilvan elerhetetlen a cel, viszont minden fos kutyut es fejlesztest bele kell tenni az autoba emiatt.
-
Emunem
őstag
válasz
Reggie0
#27555
üzenetére
itt azzal van a gond, hogy próbálnak nagyon szabály követők lenni (ellenpélda mondjuk a VW dízelbotránya, de addig ment is a szekér, véletlenül USA-ban derült ki, USA mit csinál, meg kb sosem derül ki, majd 50 év múlva, amikor már mind1, senki nem emlékszik rá), egy sima állami applikációt nem tudnak normálisan létrehozni az osztrákok 4 éve, ami egy kínai / usa alapszintes programozónak már sikerült nem állami pénzböl. Mert amíg a külföldi cégek körberöhögik az adatvédelmi törvényt, környezetvédelmet, bármi egyéb morális és erkölcsi kérdést, addig itt saját magukat is elgáncsolnák 1-2 kisebb hiba miatt is. Bárki (!) aki probál is valamit alkotni az EU-ban, valahogy mindig USA vagy Kína lesz a végcél a teljesedéshez, mert a jogszabályi környezet mindent is gátol /büntet feleslegesen. (Takarítani sem lehet ausztriában erre irányuló képzés / iskola / diploma megszerzése nélkül, már nem freigewerbe, azaz nem üzheti bárki üzlet szerüen. Lámpa kicseréléséhez is villanyszerelőt hívnak ki, meg hasonlók...)
-
Emunem
őstag
válasz
FeRRaR1
#27554
üzenetére
elektromos drónnal támadnak...
a jelenlegi állapot amúgy egy nagy színház, de inkább nem megyek bele. Én amúgy értem, mire gondolsz, hasonló a gondolkodásunk, csak nem elég "progresszív" a gondolkodásunk, mert nincs elégpénzünk, KHM!ismeretünk a dolgok objektív megítéléséhez. (és ezt most mindenki úgy érti, ahogy akarja.
) -
Emunem
őstag
válasz
Reggie0
#27548
üzenetére
Mondjuk a tudomány is eléggé el, hát, ahogy anno mondták, elk---lt, mert pénzért az lesz a "jó", amit éppen akarnak (nem minden esetben, de elég ahhoz, hogy szkeptikus legyen az ember), és ezt teszik a "tudomány jelenlegi álláspontja szerint" égisze alatt. Volt rá példa a történelemeben közel, s távol időkben egyaránt.
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1
#27554
üzenetére
Ezek alapvetoen nem csak az elektromos autok miatt nyitnak, de amugy igen pont az a gond, hogy az energiaigeny gyorsabban fut fel, azaz valtozekonyabb, mint ahogy az ipar kovetni tudja, pliusz nemetek atomeromu leallitasai. Lasd banyaszat vagy AI is mennyi extra energiat szipkazott el a kozelmultban.
Az auto dragan rosszabb, de azert megsem csak a kornyezetvedelem miatt. Pl. a chiphiany es megelozo gazdasagi valsagok baromira lenditettek a kocsik aran es az ellatasi lancot is nagyon felturta. Nem csak nalunk.
"Csak az hogy kötelező 5-7-10 év gar lenne a kocsikra zöldebbé tenné mint a sok képmutatás mint ami megy."
Ezzel egyetertek, resze kene lennie a zolditesnek."Vagy hogy sok fejlett ország eladja a szemetét.."
Amugy pont emiatt volt az elektronikai iparban az olommentes forrasztasra atallas miatt egy dragulasi es minosegbeli megtorpanasi hullam, amit szinten dragulast okozott a jarmuvekben is. Az, hogy oda megy a szemet inkabb gazdasagi kerdes, egyszeruen ez a szuksegszeru ebben a rendszerben. De ez szinten nem EU specifikus es nem a kornyezetvedelem miatt van.EU gazdasaga nem a zoldites miatt hanyatlik, hanem azert mert nincsen cutting-edge ipara. Semmibol se. Meg abbol sem, amihez csak iroasztalra es szamitogepre lenne szukseg. Lasd szoftveriparban vagy vezeto ipari szabadalmak teruleten mennyivel gyengebben szereplunk, mint mondjuk USA. Egy google-facebook-MS harmast sem kozelit meg temakorben egy europai ceg sem, mar evtizedek ota. Felvezeto tervezes-gyartas fasorban sincs, kinai is fenyevekkel elorebb van. Na ez itt a gond.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0
#27550
üzenetére
Ez jól hangzik csak a valóság nem ezt mutatja. Mikor nyitnak a szén égetők, szemét égetők, külszíni bányák, gáz égetők, meg rabszolgák termelnek hozzávalókat... Nagy az esély hogy több rabszolga van ma mint valaha.
Közben jóval drágábban veszünk rosszabb minőséget, autók esetén. Az is szuper zöld hogy eldobható kacatot fosnak a gyártósorok mindenhol...
Csak az hogy kötelező 5-7-10 év gar lenne a kocsikra zöldebbé tenné mint a sok képmutatás mint ami megy.
Vagy hogy sok fejlett ország eladja a szemetét nyomor országoknak ott meg öntik a folyókba, onnan a tengerbe. Majd a fejlett országok meg halásszak ki és mutogatják hogy milyen zöldek. Nem is véleményezem, meg zárom is magamban a témát. De egy biztos, nem lettünk egy centivel se zöldebbek a közel múltban. Covid alatt, lezárásokkor javult sokat a helyzet aztán annyi, most meg sokkal nagyobb mértékben romlik.
Mindeközben bombázzák szét a gazdaságot és ugrálnak hozzá tapsolva hogy ők milyen zöldek...
Amit ment most a Német gazdaság is az a háborúk miatt van. Ugye az is zöld gondolom mert egyre több van.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jaja a német gazdaság is rottyon van, talán már idén kilábalnak belőle, de még azért nem biztos. Pedig ők azért elég jók voltak mindig. De most alig van megrendelés a cégnél, aki nagyban autóiparból él.
ZF is lenullázta a megrendeléseit (nálunk), mert elbocsájtásokra készülnek. Kb a VW az egyetlen aki nem csökkentette a kiadásait. -
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1
#27549
üzenetére
Nincs is ertelme. A belsoegesu autozas kb. minden iranybol zsakutca, abbol csak az elektromos tud kivezetni. Fuggetlenul attol, hogy most mekkora a CO2 labnyoma, mert elektromos motorral minden motort lehet helyettesiteni es eromuben elobb utobb minden fosszilist ki lehet valtani. Tehat ez csak egy kezdeti allapot. Nem az eroltetessel van a gond, hanem annak az utemevel. A vilag nem fog 10-15 ev alatt fejreallni.
Termeszetes uton sosem fog eldolni, mert sok a birka es keves a hozzaerto, igy ennek sosem lesz eredmenye. Van errol egy dokumentumfilm is: [link]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0
#27548
üzenetére
De az se ami most megy.
Szerintem euro 6-nál kellett volna megállni. Már annyira levitték hogy nem sokat számít. Illetve túl van bonyolítva, többet eszik tőle, drágább, előbb tönkre megy ami megint nem igazán szuper zöld.
Nem vagyok szélsőséges, mint sokan. Szerintem kell minden opció, és TERMÉSZETES úton, oktatással dőljön el hogy melyik marad melyik nem. Avagy kinek mi a megfelelőbb.
De most a hajózás, repülés, lítium bányákba bele se kezdek...
-
Reggie0
félisten
válasz
FeRRaR1
#27546
üzenetére
Mert akkor meg ott tartott a tudomany. Azt is tamogattak regebben, hogy cukrot egyen mindenki. Aztan kiderult az sem jo. Amikor a dizeleket tamogattak csak a CO2 volt problema.
Amugy meg igy is elore haladunk, ha a sok benzinfejen mulna meg mindig euro 0-as autokkal lenne tele a varos. A kornyezetvedelmet egy onkentes autoipari fejlesztes vagy egyedi vasarloi igeny nem viszi elore.
De szerencsere a kornyezetvedelemrol nem a magyar kormany dont, hanem az EU, az egy fokkal kompetensebb barmiben is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0
#27544
üzenetére
Az a baj hogy az okosok mikor belenyúlnak az 99% hogy rosszul sül el.
Lakás támogatások + csok + áfa kedvezmény mit tett az ingatlan arákkal?
Erről volt egy Oxfordi tanulmány hogy az állam hogyan tud erre rájátszani. "Gazdagnak" érzed magad mert van egy most már 100 milliós lakásod, de eszed tovább a vizes zsemlét teszkós parizerrel... Miközben világbajnok szinten romlik minden és lopják ki az ország szemét.Avagy nem is olyan régen meg a dízeleket támogatták, hogy vegye azt mindenki... Ja hogy mindenki tüdő rákos lesz a városokba tőle, hupszi.
1001 példa van ezekre.
Oktatás és minőségi opciók kellenének. Nem butítás és erőszak.
Ja hogy most átjátsszuk ilyen olyan kenő pénzekért kinának az autó ipart amiben Eu volt a legerősebb? Hát így jártunk... -
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#27543
üzenetére
Most nem írok regényt, de azok közül is sok a selejt. Egy 15 éves Lexus még mindig veri a legtöbbet, és az durva.
Itt is inkább leegyszerűsíteném hogy van a jó meg a rossz autó, és egyre több a rossz. A céges T-home / T-mobilos 1.6 5-ös golfom is egy jó autó volt szerintem...
Mindegy, remény van bennem, az új Audi TT koncepció beltere pl nagyon tetszik csak kintről bánat ronda. Rendesen klikkenő alu gombokat adnám jó ergonómiával.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
hellomi
#27539
üzenetére
Macan-ra 13 hónapot vártam...
Most leégett egy hajó 4000 kocsival, azokat kell pótolni, most elfogytak a kábel kötegek... De ezek nélkül is lett volna 7-8 hónap tuti.90% veszi ami van raktáron lízingre és ennyi.
Mellesleg ez is okolható, mert kevésbe érzi magáénak az ember, meg nemsokára úgy is jön az új....
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#27537
üzenetére
Értem, és a 2.5 tonnás mild hibrid suv a bolygó megmentője.
Nagy képmutatás az egész.De mondom másik oldalról, a Ford se azért csinálta a GTD-t mert abból fognak meggazdagodni. Ha nem mert nem a Puma 1.0 ecoboostról (LoL) fognak beszelni 10 év múlva is. Nem az lesz kint plakátnak a fiatalok szobájában...
Szeretem a V8-akat nyilván, de nem is erről van szó. Ha nem jó autó vs rossz autó.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
FeRRaR1
#27536
üzenetére
Ezt Anglia megoldotta. Szóval mire a felháborodásod?

Komolyra: az autógyárak olyan modelleket gyártanak amit el tudnak adni. Amikor a csapból is a környezetvédelem, meg klímavédelem folyik, nem fognak csak azért tartani V8-as kocsikat a listában hogy eladjanak belőle 10-et egy évben. Marhára nem éri meg egy gyártósort fenntartani akkor is ha mást is gyártanak ott. Mégse mondhatják a vevőknek hogy figyi van ilyen autó de várni kell rá 1 évet míg megvárjuk hogy legalább 1 napnyi adag összejöjjön.
-
dj79
senior tag
nem kopnak ki, csak magánszemélyeknek drága már az is, a cégek meg feljebb kotorásznak. 4,3 az átlagom közel 10k km-re vetítve, jó sok várossal. az új swift kicsi, könnyű, nem erős, viszont másfél millával feljebb már ott van a vitara/sökrossz és mint tudjuk, városba turbóbenzin suv az ideális.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
FeRRaR1
#27525
üzenetére
A zöld rendszámos plugin hibridek ideje már meg van számlálva. Szóval azokat már nem lehet okolni.
De most komolyan miért baj ez a jelenség?Hétvégén mentem egy durva kört. Padlógáz minden kanyar után a hegyi szerpentinen. Meg se mozdult a fogyaszásmérő, ugyanúgy 7 litert mutatott mint pályázásnál. Ez a hibridek nagy előnye.
-
kelly416
veterán
válasz
ncc1701
#27522
üzenetére
Nem a mi pénzrátcánkkal kell mérni a cégeket vagy akár a német magán vásárlókat sem. Bár az utóbbiak is a Daciát vásárolták fel nagy mennyiségben rohangálni, itthon meg nem igazán veszik meg, mert "kemény műanyag rangon aluli fos, inkábba lerúgott német prémium".
De cégeknek olcsó a Dacia, Fordok, Opelok, Suzukik, Skodák, tudomisénmik szaladgáltak még nagy mennyiségben cégesként. Most ott is fordul a dolog, mert támogatást kapnak a környezettudatosságuk miatt, gondolom árengedményt is amikor megvesznek egy 100+ flottát, úgyhogy cégesből is egyre több byd és társa lesz.
-
kelly416
veterán
válasz
FeRRaR1
#27518
üzenetére
És ezzel azt hiszem pont elértél ahhoz a ponthoz, ami a legfájóbb. És mégis ott vagyunk manapság. A legtöbb autót cég veszi meg, pont szarnak rá, milyen minőségű a beltér, milyen motor van benne vagy milyen a hangja.
De halomra veszik, leírják, eladják és jöhet a kövi. Tehát új autó eladás van. Mire van kereslet? Olcsó szarra nagy mennyiségben. Ez önti el jelenleg a piacot mindenhol amúgy, nem csak autós téren. -
Reggie0
félisten
-
FeRRaR1
őstag
Vásárlás? Már nincs / alig van vásárlás. Itt is már 90% körül van a lízing.
Lehet mutogatni a sok faktorra, de a tények attól még tények.
Forma / kinézet / hanyatlik hihetetlen mértékben.
Kezelhetőség / ergonómia egyre rosszabb.
Anyag minőség csapnivaló.
Összeszerelés minősége is kérdéses egyre többször.
Egyre kevesebb élményt ad az új autók vezetése.Nincs nagy motor választék, nem veheted amit szeretnél.
C63 AMG is eljutott a 6.2 N/A V8-ról a 2.0 4 hengerig. Miközben trágya a beltere, nincs hangja, nehéz mint a sár, és nem adja az élményt amit elvárnál.
Ezek nagy részére nincs mentség. És ez a legnagyobb baj hogy nem is próbálkoznak már a gyártok. Pedig a C63 AMG értékesítése földbe állt, új elektromos Macan értékesítése földbe állt... Jönnek a kinaiak, és a Korea / Japán autók is hagyjak le az Eu-t. Es pont ez az hogy akit nem érdekelnek az autók csak egy közlekedő edénynek tekintik. Azok beülnek egy byd delfin-be (LoL).
-
#214
aktív tag
válasz
FeRRaR1
#27515
üzenetére
Szerintem az sem egy elhanyagolható kihívás autóipari szempontból, hogy pár éve kezdett az a generáció vásárlóképes lenni, amelyik már nagyjából okos telefonnal, tablettel a kezében nőtt fel. Ők már az x+1. kütyünek veszik az autót, teljesen más szempontokat figyelembe véve, mint akik még "igazi" autókat vásároltak 10-20-30 évvel ezelőtt. És nekik már nem az, hogy V8 vagy RS vagy a 16 szelep fog mondani valamit, hanem a központi kijelző mérete, meg a távoli elérés lehetősége.
Például az érintőgombokkal is ebbe próbálta belehelyezni magát az autóipar, aztán úgy sikerült, ahogy látszik. Mindeközben a Tesla vígan elvan gombok nélkül, szerintem pont abból kifolyólag, hogy a vásárlóik nagy része valamilyen szinten tech érdeklődésű, együtt tud a tablet nyomkodással élni, netán még preferálja is.
Ettől függetlenül az eszetlen olcsósítás, Kína térnyerése, az EU szabályozásai sem segítenek, csak erről az aspektusról kevés szó esik általában. És arról, hogy a világ változik, nem feltétlen csak a gyártók tehetnek.
-
FeRRaR1
őstag
Mikor egy új M5 2.5 tonna és minden szar érintés vezérelt bonyodalom meg havidíjas ülésfűtés, adaptív futómű meg adaptív lámpa opciók vannak akkor valahogy a károgóknak adok igazat. Már ha Clarksont le akarjuk alacsonyítani annak. A rohadt venti alatt a szellőzés állítása is egy érintős húzogatós fisz f@sz. Ki kérte ezt?! Közbe az új autók nagy része úgy néz ki hogy szebbet hányok. Minden egyre nehezebben vezérelhető és ezt hívják fejlődésnek. El se akarom ezt kezdeni de B@SSZÁK meg. Mikor egy új Audi beltér minősége vetekszik az 5-ös Golf-al...
Akkor még gyárthattak amit szerettek. V10 TDI Tuareg, V12 TDI Q7, VR6 Golf, és volt beltér minőség / ergonómia / használhatóság.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
cappa72
#27511
üzenetére
Ez a szomorú valóság mikor rájössz hogy az autógyártás már elérte a csúcsát valamikor. Attól függően kit kérdezel tegnap néztem egy Clarkson interjút Ő azt mondta hogy szerinte 2015 vagy kicsit előtte, de nagy többség a nagyok közül azt mondja hogy 2005 és 2015 között. Azóta lejtmenet. Már nem azt gyártanak amit szeretnének, amiben szenvedély van... Ha nem amit szabad, amit engednek a törvények, amit szeretnének a részvényesek... Majd fizetik az agyhalott influenszereket hogy felszopják. Ez van, itt tartunk. Az igazmondást büntetik (nincs több teszt autó), ha hazudsz akkor jutalmat kapsz érte. Az élet túl sok területén találkozunk már ezzel és gyomorforgató.
De hogy nevetni is lehessen: [link]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
kelly416
#27508
üzenetére
Hát nem tudom, azért az elég alap dolog hogy egy végfoknak ami normál üzem alatt fel tud melegedni 50-60 fokosra nagyon nem tesz jót ha az 50 fokos sárvédő ív/C oszlop környékére kerül nyáron. Télen jól hűti, de nyáron elfüstölhet.
És ugye nem most kezdtek autókat gyártani Valenciában sem, Kuga az az S-MAX gyártósorán készül.

Meg mintha a kipuff is más anyagból készülne a facelift modelleknél:

Majd alánézek egy 1 évesnek az is rozsdásodik-e mint az enyém.

-
Emunem
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Igen is meg nem is.

Audi China egy szinte teljesen más brand. Sokkal csicsább, stb.
Emiatt én nem fognám az ingolstadti gyártást a Kínaiakra.
Spórolnak hogy a csökkenő eladások mellett is megmaradjon a haszon.Évek óta figyelem Fordot. Konkrétan Kugát.

2020-ben mikor kijött ez a modell volt benne minden. Hátsó utasoknak 230V-os inverter (konnektor), tanksapka fedél zárható volt, Vignale felszereltségben aktív zajszűrés az utastérben.
2022-ben már ezekből egyik se volt benne és a motoron levő burkolatot is megszüntették.
2023-ban már a küszöb alatti fényezett elemet lecserélték feketére (az én lenti képemen a koszosabbik karosszéria elem), a tetőantenna nem lakk fekete volt, hanem matt fekete, klíma szabályzókon az LCD hőfokkijelző eltűnt (csak a kis kijelzőn mutatta a számokat ha megtekerted)És ezek csak a látható dolgok, ki tudja mennyi mindent variáltak ezen kívül.
Egyedüli pozitívum amit felfedeztem az évek során, hogy a csomagtérnél található végfokot másik helyre tették. Az enyémben sajnos kint van a karosszéria részben, ha arra süt a nap akkor nem fázik. Az újabb modellekben ez bekerült a pótkerék mellé. Gyanítom a korábbi modellekben spóroltak fél méter vezetéket autónként és ezért került oda


-
Új hozzászólás Aktív témák
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Eladó Samsung Galaxy S22 8/128GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Cooler Master 750W
- iPhone 14 Pro Max 128GB 100% (1év Garancia)
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(ugye megvan az, hogy valaki fürdővizet árult, és nem olcsón, más a lotyó mivolta, és a "trükkje" miatt lett ismert, gazdag... de vannak akik villany autózást tökéletesítik az átlagembereknek is elérhető áron. A kardnak két éle van)





