Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6851 üzenetére
Inkabb azt mondd, hogy a V8-as Volvokbol megvan-e meg valami RX helyett esetleg nezz meg egy Kia Sorentot, szamomra megdobbentoen minosegi holmi, foleg az arahoz kepest. Hyundai Santa Fe ugyanaz a platform, arra is ranezhetez, ha mindenkepp suv kell. A sorento egy kozepesen extras Merci szintet hoz belterben, fele aron.
Egyebkent ha nem kell akkora hombar, meg ha jol sejtem ez az anyataxi lesz (tippre a zoe helyett jott a ct), akkor esetleg bmw ix3, volvo xc40 recharge vagy c40 villanysuvok is szoba johetnek talan -
rbalint88
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #6868 üzenetére
Szép munka, le a kalappal!
Mit használtál a fára?
Két bajom van ezzel a Volvo-val, az egyik hogy nem tudok belekötni, a másik hogy nem az enyém...
Kövi verdának S80/V50/ Saab 9-5 valami 2literes (vagy e feletti) turbós benzines automata lesz csak még nem eladó ami az enyém lesz...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #6870 üzenetére
Köszi a tippet, gondolom ez valami kinti termék, mert itthon van Pronto meg Pronto. Mondjuk az aerosol-os cuccokat én nem szívlelem, a lakásban (a Suzukiban nincs fabetét az F31 meg nem az a felszereltség ) Opti nevű méhivaszos faápolót használok, jó az illata és táplálja is a fát.
"Van vagy 30 féle autóval kapcsolatos szerem" Nem csak nekedBár itthon még gyér a kínálat... vagy ami van az ár/érték arányban horror.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #6872 üzenetére
Sajna én elvből nem veszek semmilyen hajtogazos terméket, jobban szeretem a kezipumpasokat, de ahogyan a mosás videódat néztem Te is inkább olyanokat használsz. (Vagy a sima flakonosat mint a folyékony waxok például)
Egyrészt ökológiai lábnyom csökkentés az oka másrészről pedig a pontatlanságuk... de köszönöm a tippet, ma is tanultam tőled valamit."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6877 üzenetére
Feket igy csinaltuk, de O a szervofolyadek cseret irta le.
Nalam a valto es az elso/hatso difi lett cserelve (Motul Gear300) meg a fek (ATE ESP SL.6). A kozepso difi az elettartam olajos, abban nem is cserelheto az olaj max ha szetboritod az egeszet atomjaira.
Most a motorolaj, a hutofolyadek meg a szervo jon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6879 üzenetére
Igen, egy oregedo Impreza.
A valto/difinel 60 ezer km az ajanlas. A kozepso difin nincs leereszto sem utantolto nyilas. Ez ilyen. De ha konnyen szet is lehetne boritani fingom sincs mit tennek bele. Nagyon nem mindegy mit tolt bele az ember. Haverom most cserelt olajat a difiben, aztan kivitte palyanapra es meg is kotlott benne a sperr a nem megfelelo olaj miatt.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #6902 üzenetére
Erdekes. Egyik baratomnak ferkaja van, o nem panaszkodott ilyenre a carbon ceramicnal, de majd rakerdezek konkretan.
Mondjuk engem a wolfram bevonatos izgat, 2000 font nem egy akkora extra, ami fajna, ha tenyleg annyival jobb, mint a hagyomanyos, csak legyen audira is
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz FeRRaR1 #6902 üzenetére
Az RS Audik kaptak kerámia féket a győri gyárban, az első ilyet vezetve alig álltam meg a garázskapu előtt - kábé a fele fékhatásban, mint egy normál fék, míg fel nem melegszik. Mégcsak eső sem kellett Viszont ha üzemmelegek, akkor aztán van G erő fékezéskor
Utcára szvsz nem való pont azért, amit írtál is. Pályázni viszont tökéletes, hőt bírja, alig kopik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #7006 üzenetére
Uuuu, gratulalok nagyon kiraly, jo valasztas! Nalam a miami blue a top1 szin a macanra, a masodik a mamba green es ez a papaya a harmadik es abban tokeletesen egyetertek, hogy merj szines autot venni (mondom ezt egy sotetkek, egy ezust es egy feher autoval de hat hasznaltnal mas buli sajnos)
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #7030 üzenetére
Ne hidd el, lezer azonnal mer be, nem lesz idod satuzni, plane a mostani kis tavolsagra optimalizalt nagy pulzusrataju merok mellett. Csak arra jo, hogy ha tudod, hogy mernek, akar menet kozben, akkor nem gyorsitasz meg ra es tetezed a bajt. Reflexiobol nagyon ritkan jon barmilyen informacio.
Azt is nezd meg, hogy melyik orszagokban engedik meg kitenni az ablakba(barmit kitenni az ablakba) es hol tiltjak meg kulon a radardetektorokat is. (Van ahol radardetektor-detektort is hasznalnak a rendorok, ha jol tudom azok ellen a Valentin One vedett).
Ha jo radardetektort szeretnel, akkor valentin one vagy beltronix stir valamelyik verzioja, ezek lokharitoba epitettek a jobb vetel es a rejtes erdekeben. De a fix merok olyan alacsony jelszintet hasznalnak, hogy sokszor ezek is keson erzekelik, legalabbis olyan sebessegnel ahol van ertelme hasznalnod is.
Egyes orszagokban hasznalnak POP(felugro) radaros meroket is, azaz csak a meres idejere kapcsol be, ezeknel sem lesz idod lelassitani, mert mire megkapod a jelzest mar meg is mert.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FeRRaR1 #7032 üzenetére
Nekem - miután elvették egy faluvégi 80-as gyorshajtás miatt a jogsim - volt blokkolóm, 15 évvel ezelőtt az akkori csúcs készülék. Azzal egy autópálya felüljáróról mérték be. Ahogy megjelentek újabb lézerek, vinni kellett volna frissíteni. Hagytam a fenébe.
Aztán szerencsére jött Magyarországon a VÉDA (tudod, hol van fix mérés), illetve a Waze nagyon elterjedt itthon, azóta lekopogom.... (Legutóbb Ausztriában fizettem 50€-t kb. 5-6 éve, ott sajnos nem pörög a Waze.) -
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7048 üzenetére
Új mosós videó, amiről múltkor beszéltünk.
Az autoapolas topik összefoglalójaban van egy, de arra azt mondtad régi és csinálsz újatTalán este lesz erkezesem a linkeltet is megnezni, momentán 3 emberen tört ki itthon a fosos-hanyos vírus, egyedül maradtam talpon...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz FeRRaR1 #7057 üzenetére
Én a családi Suzuki WagonR+-on tanultam meg vezetni, szintén még a B jogsi előtt, de már akkor sem volt teljesen idegen a közlekedés, járműkezelés. 11-12 éves korom óta hajtok motorizált járműveket, először egy Puch Maxi S smkp-t, aztán sebességet váltani, kuplungolni (és szerelni ) egy MZ ETZ 125-tel tanultam meg, innen már nem volt nehéz elsajátítani az autó kezelését sem.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7050 üzenetére
A Porkéval? már alig várom, de ez is tetszett, mondjuk ez a kübliből ecsetelős megoldásod nagyon állat...
Én kézi habozóval szoktam, lefújok egy elemet, ecsetelem, kövi elem és a végén öblítés, majd érintésesnél ugyanez, lefúj, kesztyűvel lemos, kövi elem és a végén megint öblítés (az már filtered water-es vagy lágy vízes öblítő program). Aztán drying aid-el szárazolok, ami egyben nedves gyorsviasz, szóval nomore vízkőfolt. (mellesleg kösz Qru a tippeket, a görbébbik úton, de megtaláltam a "bolond biztos" megoldást a vízkőfoltokra)
Személyes tapasztalatom hogy tök8 milyen vízzel mosod (mert ugye sosem szárad meg teljesen), csak az utolsó öblítés legyen lágyvizes és nem marad foltos."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...