Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94
#27360
üzenetére
Oh, remek!

Ez a vastaggal szedett bekezdés nem volt még ott, mikor én linkeltem.
De amúgy óvatosan a kritikákkal! Egyik ált. iskolás osztálytársam viszi a Móvárpress-t, és engem letiltott a FB oldaláról, mikor anyum baleseténél meg mertem jegyezni, hogy nem Seat, hanem Lancia ütközött a Kiával. Aztán kijavította a szövegben.

-
sagesz93
addikt
válasz
Szoszo94
#24771
üzenetére
Ez nagyon közel volt, mert 0925

Made in Italy a gyártás helye. Már fel is került, az első méterek biztatóak, csendesebb mint a téli, bár ez gondolom nem meglepő. Az utolsó idei kép a fekete kerékkel
kelly416: Automaxról rendeltem az utolsó 4 darabot, úgy voltam vele ha 2024-nél régebbi gyártás, akkor nem veszem át, de így meg vagyok nyugodva. -
2ozzmexy
senior tag
válasz
Szoszo94
#21560
üzenetére
Ni-Cd akku, muszáj volt megformázni...
nem mehettünk de hát na, kit érdekelt ugye... beszorítottuk két személyautó közé, azért a kosárlabda pályán körözni amíg le nem merül kicsit szédítő lett volna, plusz valós körülmények között akartuk tesztelni. Egy fokozatmentes váltót kapott és annak az áttétele pont 40-50 közé tette a Vmaxot, 6db akkumulátoros fúró, 11-12Nm/db, 1500rpm max, ezzel már egy jó áttétel segítségével nagyon szépen lehetett közlekedni, jól gyorsul mert könnyű, jól lassul mert egészen jó a tapadása a vékony kerekek miatt.
Igen, meki volt már csak nyitva, nem volt más választás, de ugye csak akkor adnak wc kódot ha veszel is valamit.
Utoljára benzin kútra álltam rá tolatva, mert akkoriban osztódással szaporodtak a kiak és hyundai-ok, nekem meg Toyotám volt és gyakran foglalt volt az összes balos kútoszlop, úgyhogy megfordultam és rátolattam a jobbosra...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Szoszo94
#21543
üzenetére
Mi bosch elektromobilt "durability" teszteltünk, amikor a pilóta szólt hogy szomjas, éhes és kellene egy mosdó is mert lenne egy nagy dolga... (beütött a délutáni kávé
), úgyhogy este 11kor begurultunk a mc drive-ba a Flóriánon...
Ha így nincsen meg, a bosch elektromobil versenyen egyetemek indulnak és kerékpár alkatrészekből meg akkus fúróból kell egyszemélyes gokartot építeni, a fúrókat nem lehet megbontani és max 6db áll rendelkezésre hogy egy 3 órás versenyt kibírjon. Szóval könnyű és gyors autót kell építeni ami lehetőleg energiatakarékos... gondolhatod milyen frankenstein gokartok készültek így...
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#21454
üzenetére
Nem szabályos, mert az oroszolók mellett már nem mehet el. Mondom ezt úgy, hogy motoroztam, robogósztam is.
Eleve idiótaság a kresz részéről hogy engedi így a motorosokat előre haladni. Igazából ahogy körüli írod, tényleg eléggé faramuci a helyzet. Szerencsére nem kell rendőröktől megtudjuk hogy ki a hívás és milyen arányban. -
6030D
addikt
válasz
Szoszo94
#21375
üzenetére
Bory-vár felújításában segédkezett a családom
A zászlós torony papám és apám keze munkája. Meg az enyém, amennyit 12 évesen segítettem.
Mondjuk pauszt lyuggatni tudtam. -
-
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#21130
üzenetére
Mond, Te ütöttél már őzet?
Lakott területen kívül sokkal veszélyesebb, mint lakotton.
Ha figyelsz, tudod mi van körülötted, akkor sem mindig lehet gyorshajtani, de az a csaj pl, aki majdnem bekapta a horgodat, nem autóba való. Szerintem. Az ilyenek max. előre koncentrálnak, oldalról/hátulról jöhet bármi is.
-
Emunem
őstag
válasz
Szoszo94
#20394
üzenetére
én is intuitív módon jöttem rá, ösztönböl hosszan húztam, havon nem vág akkorát, mint mondjuk nyári aszfalton ezért mertem kipróbálni... első próbálkozáskor, kb 15-20km/h-val lefejletem majdnem a kormányt...
de 30kmh+ felett már kulturáltabban csinálja.
Tessék.amúgy ha ráérzel, akkor lendület+sima pedálos fékkel is meg lehet lódítani a paszúlyt is havon/jegen.
csak az a kerekenkénti fékezés ne lenne... az bele tud rondítani. (kiszámíthatatlanná teszi a csúszást első kerék hajtással.
) -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Szoszo94
#20175
üzenetére
Mert nekem mindig ez a sarkalatos pontom. Nem beszélem a nyelvet, ezért betanított munkát vállalnék, de azért meg nem biztos, hogy kimennék. Nem derogál csak nem tudom, hogy bér szempontjából mennyire éri meg. Viszont Ausztriánál messzebb nem szívesen mennék pl Anglia ahol beszélném is a nyelvet.
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#18933
üzenetére
Ez így jó, ha közös a cél még most is, egy irányba eveztek még most is és tudatos a pénzügyekben.
Én megkaptam a fejemre, hogy ali-s csomag jön minden nap... tényleg jött, esküvő elött és a teljes esküvői dekor aliról volt egy lenvászon kivételével. De azt nem látja, hogy 4 éve abból "élünk" amiket én onnan rendelek, töltők, kábelek, tokok, fóliák, ledek, vezérlők, stb... De amiket ő tendelt kb. 3 hónapon keresztül wishről, az az utolsó darabig a padláson van. Még ha ilyen 1 dodós cuccok is voltak. Szóval az én olvasatomban nem az én több százezrem a kidobott pénz amit használunk, hanem az a pár tízezer ami használaton kívül hever.
Becsüld meg az asszonyt, egyre nehezebb ilyet találni.
-
6030D
addikt
válasz
Szoszo94
#18933
üzenetére
Mi úgy vagyunk egy kasszán, hogy van külön bankszámla, de nincs ilyen, hogy ki mit vesz. Illetve van, beállt egy rendszer, hogy én tankolok, számlákat fizetek online, házhoz/lakáshoz veszek ezt/azt, ő meg a netes rendeléseit intézi (nem olyan rossz az, amikor jön a futár, hozza a gyerekcuccot, itthon ráadjuk, aztán ami nem jó, az megy vissza. Nem kell vergődni a boltban. DPD futárnak már köszönök az utcán, ha munkán kívül látom, akkor is.
). De mondjuk ha közösen vagyunk boltban, akkor mindegy ki fizet.
Viszont van olyan ismerős pár, akik valami brutális módon külön kasszán élnek, de úgy, hogy az 1-3 éves gyerekeik "költségeit" is elosztják. És ha az anyuka úgy gondolja, hogy a gyereknek kell még egy szandál, az apuka szerint meg nem kell, akkor anyuka vehet a saját pénzéből.
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#18489
üzenetére
Mifelénk is volt kerítésen beugráló hívatlan vendég, és érdekes módon sok a kutyás telek, sehol nem csípték nyakon a csávót. Kollégámnak 3 autó állt az udvaron mert ott voltak a gyerekek is családi összejövetelen (kintről nem lehet belátni), a kapuhoz legközelebbi autóból kolléga összes iratát, mindenét elemelte. Valószínűleg akkorra ébredt fel a cane corso és ezért nem nyitotta végig a többi autót a csávó.
Szóval kutya, zár, kerítés, akármi... nem akadály.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Szoszo94
#17899
üzenetére
Pontosan, arról nem is beszélve hogy a modernebb autók sokszor drágábbak. Például nagyon nem mindegy hogy 15-ös vagy 17-es keréken kell gumit cserélni, utóbbi valószínűleg tpms szenzoros. Vagy amikor akkut kell cserélni nem mindegy start-stopos kell (AGM) vagy jó a sima ólom savas. Egy eső és fény szenzoros radaros autó esetén a szélvédőcsere sem ugyanannyi mint 10 éves Astranál pl.
És itt jön a régi mondókám, nem akkor szoktak eladni egy autót amikor éppen jó... magyarul egy 5-6 éves eladó autóra is simán rá kell számolni 4-500k felárat a vételáron felül. 4 gumi, egy akku, esetleg egy nagyobb időszakos szerviz (gyertyák, hűtőfolyadék, váltóolaj, fékfolyadék, vezérmű szíj, vízpumpa) és máris 600k körül jársz, de talán még alá is lőttem. Na ezért nézek ilyen romokat, mert nem 5 millióért jutok hozzá, hanem 2-ért.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94
#17826
üzenetére
Fel vagyok rá iratkozva régóta, többször válaszolt is kommentemre, volt hogy ő javított ki de olyan is volt hogy én őt
(arra is válaszolt)Láttam is a feltöltését de nem volt időm még megnézni. Illetve végső soron ha teszt győztes lenne se használnám mert a fentebb említett problémák jelentkeznek, amit gondolom nem tesztelt. Pl a bogár oldás a legkevésbé sem mozgat.
Az érdekel hogy jól dobja az esőt és tartós legyen. Illetve ne legyenek negatívumok amiket fentebb soroltam. Glaco ezt tudja, RainX nem. Es jóval tartósabb az előbbi.
Ahogy igaz itt, inkabb fizetek kicsit tobbet egy sokal jobb termekert amit ritkabban kell feltenni es jobban dolgozik.
Mint pl ott hogy mar nem waxolok. Vagy gyors spray BSD / Ceramic detailer vagy kerámia. Sokkal jobb mint a wax, ugyan az kb az előkészítés, és gyorsabban fel is rakom / évekig fennmarad / sokkal jobb minden tulajdonsága (kivéve az ára, de az hogy 3 helyett 1x rakom fel, és az is könnyebb + sokkal jobban tud mindent amit kell kárpótol).
ANDROID???
Így ajtó elemek közé nem használtam még, illetve ha van benne egy nagyobb kopás azt nem fogja áthidalni. Esetleg azt megpróbálhatod hogy átmozgatod az ajtót párszor fújás közben. Volt olyan hogy kapun jobban működött ha applikálás közben csuktam / nyitottam párszor.
Esetleg lehet hogy oda valami nem száraz megoldás kell. Ugye egy termekkel azért mindent nem lehet lefedni teljesen. Bár a legtöbbet ezt használom mióta van.
-
Alusky
senior tag
válasz
Szoszo94
#17747
üzenetére
Mi hektárban mérünk, nekem is olyan volt a gyerekkorom, mint akinek a családja hektárban méri a területeit. Utáltam is mint minden gyerek, de aztán rájöttem, hogy jó ez így. Of course háztelek és mezőgazdasági terület azért nem ugyanaz, sem árban, sem méretben és a munka jellege is más rajta.
Ha nincs kutya meg ló vagy valami ilyen hobbi, akkor amúgy tök jól el tud lenni az ember 500nm-en is és nem kell vele sokat kínlódni. A probléma akkor van, ha van ilyen hobbi, mert annak meg végtelen terület a jó.
-
6030D
addikt
válasz
Szoszo94
#17747
üzenetére
A mai világban nem a fogadalom dönti el, mekkora telked legyen, hanem a pénztárca.
(Vegyük ki a képletből most a város vs. falu dolgot.)
Bár az is igaz, hogy az elmúlt napok után úgy vagyok vele, hogy de jó hogy nincs 1000 nm telkünk.
(2x rota, 2x raklapozás, gerebélyézés....) -
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94
#16002
üzenetére
Szupi…

Én mostanában az Ypsilonnal foglalkoztam többet, arra is elment már kb. 400 rugó apránként, de szerelemautó, nem bánjuk. ❤️
A hosszú hétvégén is lanciás program lesz, holnap érkezik az új Walker kipufogó. Aztán áprilisban megkapja új gumikat és a Lybra felniket, május fólia, utána már csak a hátsó dobféket kéne felújítani, mert nem szép, illetve az EGR-t kipucolni, mert kissé lagymatag.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Szoszo94
#15717
üzenetére
Sosem felejtem el, hogy amikor a w140-em volt az automata volt, a másik autó a corolla volt 5gangos kézi jobb hátul a rüki. Astra és Polo is volt akkoriban, mindkettő kézi, bal fent rüki, az egyiket lenyomod a másik felhúzós és erre jött a céges autómentő, ami 12 gang előre és a fél fokozathoz nem kellett kuplung. Átkapcsoltad a kapcsolót, elvetted a gázt és ha újra ráléptél már átváltotta, csak az egészhez kellett kuplung ( ha mozgattad a botot is). Szerinted? Ott kellett csak figyelni mikor miben ülsz, mert a cégesből átültél a személyautóba és csikorogtak a kerekek meg bőgött a motor, eleinte váltásnál csattant a kuplung a tűzfalon, mert nem kellett leküzdeni a pneumatika ellenállását... Aztán ha a 600sel-nek ugyanakkora gázt nyomtál mint a teherautónak akkor füstölt a kerék hátul és olyat lépett hogy nem győzted egyenesben tartani...
-
válasz
Szoszo94
#15369
üzenetére
NKH-nál, MOL felől mentem Szentivánra (Tatai út)
Az a helyzet egyre rosszabb ami ott megy, mint a vakegerek össze vissza… bár óriási a káosz a fejekben amúgy is.
Itt ahol lakok van egy “szélesebb” út, és minden leág jobbkezes (11-12 utca egymás után kb), mint az állatok 60-70-el mennek végig, pedig -
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94
#14858
üzenetére
Pedig csak az játszik. Nem csak bejuttatni kell a vegyszert ha nem eltávolítani / kiszívni is.
A többi módszer csak végtelen idő pazarlás és nem lesz olyan jó az eredmény mint szeretnéd. Vagy vidd el valakihez aki megcsinálja, vagy kérj kölcsön, bérelj gépet.
Bérelt géppel egy nap alatt átmész mindenen amin szeretnél.
Foltokat befújod valami normális APC-vel, kis kefélés, utána az egészet vegyszerezed a géppel majd kiszívod alaposan.
És ez a legfontosabb lépés, kiszívni a mocskot amennyire lehet.
rbalint88
+1, de borotva helyett már van rá gép, asszony vett valami olcsót amazonról, nem volt 5000,-ft átszámolva és sokkal gyorsabb / hatékonyabb / tartályába gyűjti. Elemes, kézi, kb mint egy hajvágó vagy elektromos borotva.
-
Alusky
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94
#14033
üzenetére
[link] 2:42 ha nem onnét indulna. Ez a videó megunhatatlan. 3-4 éve láttam mikor RC-F volt a célkeresztben. De ez a hang azóta is megmaradt. Meg remélem nemsokára már itt is lesz

[link] Ez már LC 500, Sport Plusban a lefele váltások mindig agresszívak, felfele csak nagyobb gázra vált a vezérlés. Álom jó ez a hajtáslánc.
Még az se kell hozzá. Nem tudom mennyi hahun az LC, de itt a 18-asok kb fél árban mennek már alacsony mérfölddel. 10 év gyári garral, nem lesz lehetetlen kifogni egy jól árazottat. Szalonba mondták múlt héten próbakor hogy 24 első felében leáll a gyártása. Nem lepődnék meg rajta ha előbb utóbb felfele menne az ára.
A mérés régóta itt van velünk

-
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94
#14016
üzenetére
Ugyan ott építik kézzel mint az LFA-t. Ugyan onnét jön a motor is, "csak" V8 nem V10.
[link] 15:22 ha nem onnét indulna. Mi az a hang sza-a-a-a-a-abályzás
De ami előtte van ahol átnézik alulról, annak van egy hosszabb csak arról szóló 40 perces verziója is, no meg a végén az értékelést is érdemes megnézni. Istenem azok a vissza váltások, mennyire agresszívek és a gázfröccs amit ad. Ez kapna egy kiput, te jó ég, ha gyárival ilyen... -
FeRRaR1
őstag
válasz
Szoszo94
#12977
üzenetére
Autós gyors töltő max 30W általában. Bár biztos lehet nagyobbat találni, de ami van meg amiket láttam az ilyen 25/35W között volt. Illetve az se mindegy hogy wireless vagy kábeles, mert hiába rakom wireless gyors töltőre a Note 9-et, ha jól rémlik úgy csak 15 wattot tud felvenni. De én is úgy vagyok vele hogy a legkevésbé se érdekel, lassan 6 éves a telefon. Kibírja az egész napot, ha navigálok akkor meg rá van dugva Android auto miatt. Este csak rádobom a wireless padra aztán ennyi. Redmi 12-t vettem a csajoknak (EU verzió), már kijött a 13, itt még nem kapható de befejeztem ezt az 1-2 évente telefon cserét. Majd cserélek ha kell, de nincs olyan ami tetszik. Kevesebb funkció mint a Note 9-em. Cserébe kijuggatot kijelző vagy belógatott here golyó. Note 9 launch edition elő rendeltem, 8/512 GB és nemsokára 6 éves. Hol van ehhez a mostani telefon felhozatal. Roh@djanak meg. Bocsánat a kirohanásért
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#12232
üzenetére
Igen, úgy értettem. Egy szállásról ide-oda-amoda túrázni, míg végül egy csillagot látsz majd a térképen amikor bejelölöd az összes bejárt utat.
Strandolás Szovátán? Régen délben kivágták az embereket a Medve tóból és délutánra új belépővel lehetett menni újra. A Mogyorósi tó sokkal kisebb, de ott bent lehetet lenni reggeltől estig. És általában nem is olyan zsúfolt. Nem tudom, most is így van-e, de ajánlanám reggel korán a sóbányát, a sóbány bejáratával szemben van egy jó kajálda, a Teledgy csárda ahol meg tudtok ebedelni és utána lemenni Szovátára. Bár én a Telegdy helyett inkább kiszaladnék a Gerendásba, sokkal szebb, nagyon finom és bőséges mind a választék mind a mennyiség, csak kicsit autózni kell miatta.Uh. Az azért nem rövid úgy. Balesetmenteset, addig meg jó szórakozást és kevés medvét.
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#12225
üzenetére
Ezek szerint átmentetek Bánffyhunyadon (ami kicsit másról híres) és utána 7-8km-rel Körösfőn is. Visszafelé ott megéri megállni elkölteni az utolsó pénzeket, ha esetleg akartok ilyet. Vagyis 5-6 éve még megérte, mindent árultak. Áfonyapálinkát is pult alól
, de nem hagynám az utolsó pillanatra a fontos dolgokat.
Ott inkább szuvenírt, ilyeneket.Szováta, Parajd szintén az a környék, ahol biztos találni ilyen nyalánkságot, az sincs messze tőletek.
Csillagtúráztok? Arra kiváló a jelenlegi szállásotok. Csíkszereda, Békás, Borszék mind mind szép hely. A Békás szorosban hallotok a legkevesebb magyar szót, pedig ott is van bőven. -
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#12218
üzenetére
Melyik részen vagytok? Bár szinte mindegy, majdnem mindenhol szoktak áfonyapálinkát árulni, ami gyakorlatilag a románok által kedvelt "méregerős" 32 fokos löttyük áfonya ágyon való feljavítása. Viszont az eredmény nagyon finom. Mi általában hazafelé jövet Körösfőn szoktuk az utolsó lejeket elkölteni ilyenre, de mióta pálya van, elkerüljük a Királyhágót és így Körösfőt is. Mindegy, a lényeg, hogy próbáljátok ki. Finom, nem túl erős, cserébe a csajok is szeretni szokták.
-
kelly416
veterán
válasz
Szoszo94
#10982
üzenetére
Én mondjuk kaptam egy 2 hetes határidőt talán, de mivel a műszaki egyébként is lejárt volna ezen idő alatt és magamnak csináltam, gyorsan túlestem rajta. De ez az első gen. Clio volt, az nem egy ördöglakat. A féltengely porvédőket pl. félbevágott kólásüveggel húztuk át kerékagyon, hogy ne bontsunk ki mindent.
-
válasz
Szoszo94
#10085
üzenetére
Közben visszaolvastam a kiinduló hsz-ig: könnyen lehet lopni, jelmásoló és továbbító kell, illetve a kulcs jelét kell fogni és pikk pakk elvihető az autó. Erre megoldás, ha otthon úgy tárolod a kulcsod, hogy a jelét ne lehessen fogni. Amit viszont el akarnak lopni, azt el is fogják sajnos. Egyedi megoldás kell indításgátlásra, az a biztos

Új hozzászólás Aktív témák
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LEGO klub
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Black Ops 7
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
- Lenovo T14S Thinkpad FHD IPS i5-1135G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Pro Garancia
- Apple iPhone 15 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:83%
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 5G Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 Intel Core i7-1280P Nvidia T550 32GB 1000GB 1 év teljeskörű garancia
- KARÁCSONYI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


de 30kmh+ felett már kulturáltabban csinálja.
csak az a kerekenkénti fékezés ne lenne... az bele tud rondítani. (kiszámíthatatlanná teszi a csúszást első kerék hajtással.


