Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Vegyesben (város+országút) olyan 8-8.5 között szokott lenni az átlagom. De 215 széles gumik vannak fent tehát ez kicsit dob a gyárihoz képest rajta. Ebbe belefér az hogy előzésnél elforgatom 8000 fölé plusz indulásnál kicsit dinamikusabb vagyok (de csak ésszel). Ha nagyon rúgnám neki akkor felmehetne szerintem olyan 13-14l-ig is a fogyi de az átlagom annyi amit írtam. Én úgy vagyok vele hogy egy 160 lovas 16 éves géptől ez nem rossz.
tomcsi23: ugye-ugye? Mi újság a szép kis Seatoddal?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
tomcsi23
veterán
-
D4rkm4n
őstag
Ezeken beállítható, hogy automatikusan csatlakozzon a telefonomhoz, vagy minden alkalommal mikor beülök, manuálisan csatlakoztatni kell? Elnézést, ha bugyuta kérdéseket teszek fel, egyáltalán nem értek az ilyesmihez.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
runner 125
nagyúr
Ő volt kollégám, illetve annó sokat gurultunk két keréken, egy bandában.
Már egy ideje nem találkoztam vele, viszont már akkor is 5-600.000km körül volt a Yaris-ban.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
Hát olyan 2800-3000 környéke...
És akkor ez most pozitívum? Mert annyira nem érezni. Jó, mondjuk van is 1,5 tonna + én...
Nekem ennél azért több kéne.
Néztem az "áhított" Mondeo 2 ezres benzines motorját 190nm-t írnak rá 146LE mellett.Viszont érdekes módon amíg az Omegámra 13,9-14s 0-100-ig gyorsulást írnak, addig a fent említett jóval újabb Mondeora már csak 9,6-ot. (1-2 tizedet persze lehet tévedek). Na de ez azért már jó nagy különbség. (a nm különbségből ennyit nem várna az ember).
-
Dany007
veterán
Jó is, nincs is baja csak én sose szoktam ennyire kihúzatni. Nem árt az a motornak?
És ahogy mondod apám 99-es Mondeoja is 3-4000 fölött kezd el húzni úgy igazán...
Ez "csak" azért probléma - mert egyrészt én sose szoktam ennyire kihúzatni, kínzásnak érzem ilyenkor már visít a motor - mert mondjuk megyek az autópláyán 3000-3200-as fordulat mellett 5.-ben 120-130-cal és ha valami van, gyorsítani kéne és nyomok egy padlót akkor nem történik semmi. Jópár másodperc kell mire észbe kap és elkezd gyorsulni, akkor is jó lassan. Tehát nem tudok vele dinamikusan gyorsulni. Ugyanez van kb minden sebességtartományban amit utazósebességnek lehet nevezni.
Na ezért akarok én valami erősebb autót, ezért gondoltam dízelre is, de arról már rég lebeszéltek.Hasonló az Omegánál is. Arról nem is beszélve, hogy Pest felé az M7-esen, mikor jön az a kis emelkedő Pest előtt nemsokkal na ott mindkét autó 130-nál ha nem nyomom neki sokkal jobban a gázt akkor másodpercek alatt lemegy 100-ra a sebesség. És erősen bele kell taposnom ahhoz, hogy akár csak a sebességet tartsam. Pedig nem olyan nagy emelkedő, tényleg minimális.
Régi 2000-es benzines Sierránál ilyen nem volt. Meg se érezte az emelkedőket.
@MunezXBK: ! Itt van a fejemben mindig ne félj! Már beleivódott a gondolataimba.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Oh, most a Mondeora gondolsz vagy az Omegára? De rendben, kipróbálom.
@MunezXBK: Jajaja vágom. Senki nem érti a hülye félpoénjaimat.
@whitezo88: Elég valószínű! : o Durvát fejelt az biztos, pedig nem ment túl gyorsan... Van aki pánikba esik bizonyos helyzetekben és a fék helyett a gázba tapos bele... Mást nem tudok elképzelni. Vagy rosszul lett.
@bitpork: Olyasmire gondolok, mint amikor a Rezesova 180-nal zakózott egy nagyot és gyakorlatilag karcolás nélkül kiszállt. Azért ezt egy mondjuk 98'-as évjáratú Suzukival nem csinálod meg (már ha megy 180-at).
-
-
whitezo88
nagyúr
azért én EP képviselő is lennék. 5 évig alig kell dolgozni, 3 milliót kapsz plusz juttatások, nem rúghatnak ki, nem hívhatnak vissza világot látsz szintén ingyen... látszik a mieink is elvannak mint a befőtt. sőt csomó EP-képviselő olyan akik semmit se csinálnak semmihez se értenek, csak oda "nyugdíjazták" őket.
-
#90933760
törölt tag
Átment volna az csak egy kis lendülettel.
Itt a probléma azzal van, hogy meglátják 4x4, exdrájv, Michelin stb. És onnantól azt hiszi, hogy egy ilyenbe ül. Mert mocskosul fingja sincs a legtöbb embernek, hogy amibe ül és vezeti az hogy a büdös rohadt életbe működik egyáltalán. És egy autóvezetéshez ugye azért az se lenne utolsó szempont. Nem csak pedált kell nyomogatni meg kormányt tekergetni.... Na meg a gyártók marketing bullshitjei, amit az ilyen hozzáértő emberek be is kajálnak.
-
-
zoo8800
veterán
Az a cikk több sebből is vérzik. Na mindegy.
Itt kicsit szerényebb fogyasztásról írnak, de kérdés, hogy a fogyi mekkora hányadát teszi ki az üresjárat, mert pár percre nem hiszem, hogy leállítanák, és ebben nincs start/stop rendszerrunner 125
Látnod kellene az eladási statisztikákat, akkor nem mondanál ilyet. Ha mázlid van, linkelem is.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
-
#90933760
törölt tag
Frankó. Kíváncsi leszek rá majd.
Maradi vagyok, nálam az automata az az igazi olajban rohadó lamellás rettenet, minden más csak utána jön és nekem az csak fél. Még ha nem is az.Annyi köze azért van hozzá, hogy közelebb áll a kézihez mint az olajos automatákhoz. Amúgy ez lesz az első, eddig csak kipróbálási szinten mentem hagyományos automatával meg egyszer CVT-vel. Na az megint egy külön világ.
-