Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MasterMark
titán
válasz Reggie0 #5290 üzenetére
Kicseréltem múltkor a stabilizátor linkeket meg a szilenteket elöl, egy hétig olyan néma volt hogy öröm volt menni vele, most megint olyan hangja van mintha ki akarna esni a futómű.
Igaz, legolcsóbb Nippartsot vettem, de nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan tönkremennek ezek. Vagy valamit nem húztam meg, de azt ellenőriztem. De azért majd megnézem mégegyszer.
szerk.: Hátra a nyekergés miatt cseréltem ugyanezeket már jó egy éve, ugyanúgy Nipparts-ot, azok azóta is jók, azért vettem előre is. Meg budapesti utaknak úgyis mindegy gondoltam.
#5297: Annak a specificnek mi értelme? Van másik Motul olaj is aminek meg van ez a minősítése, nem? Cserébe a specific ugyanazt tudja, csak dupla áron.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
válasz Reggie0 #5295 üzenetére
No igen. Ez most egyre jobban előtérbe fog tolódni.
Talán nem okoz meglepetést de most elgondolkodtam még én is h a tehénnek mennie kell mert ha ez így marad a vezetés miatt, akkor nekem is fájni fog a fenntartása.
Az utóbbi időben a tehén csoportban is elkezdtek feltűnni a 2-4 éves huszon milliós tehenek amiket eladnak. Van tippem miért.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #5297 üzenetére
Specific aránytalanul drága és ahhoz képest semmi extrát nem tud. Nekem 5W30 X-Clean megy bele most, Eco-Lite-ot akartam de nem volt raktáron és most is X-Clean van benne amivel elégedett vagyok. Bár igazából 0W30 még jobb lenne de hát öreg autóra már nem költ olyan sokat az ember.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
#89309696
törölt tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #5470 üzenetére
Ez ilyen kezdetleges rendszer csak a hirtelen nyomásesésre reagál. Tehát keréknyomást sem mutat. Arra meg magam is rájövök ha lapos a kerék...
Még az sem zavarta meg, hogy az első meg hátsó kereket felcseréltem. Szóval sok haszna nincs igazából ennek így szvsz.#nincsbennetarcsi
-
Predator2
addikt
válasz Reggie0 #5533 üzenetére
Kíváncsi leszek, de nagyon azt érzem, hogy ezt benéztem.
90km/h helyett 105-110-el mentem sajnos.Mindkét irányban mérnek a mozgó/mobil trafik?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5572 üzenetére
Ha só lenne, nem lenne környezetbarát az a granulátum... Ausztriában több mint 10 éve használják, a fritzek passz, Svájcban mást nem is ismernek...
Amúgy elmarja a szalagkorlatok oszlopait is, ha autozol tavasszal itthon és figyeled az autópályán a szalagkorlatok tövét, akkor ép, de ugyanez az osztrákoknál egy merő vasoxid...
Szóval piszok környezetbarát lehet."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Reggie0 #5595 üzenetére
Kis város, frekventált helyeken kevés a parkoló. Nem akartam, hogy a feleségem sokat sétáljon, mert haladtunk volna. Ezért is maradtam bent a gyerekkel. Viszont árnyékba parkoltam, mert nem akartam, hogy megfőjünk. Konkrétan a bejárattal szemben. Túloldalt volt több hely, de ott meleg volt.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5633 üzenetére
Úszómedence? Nincsen sajna, bár ha lenne egy akkora erkélyem a panellakáson hogy elférjen egy medence... hmmm, az nem is lenne rossz.
Gondoltam az előmosást és mosás utáni öblítést megoldom egy ilyen permetezővel, de akkor ez hamvába holt ötlet, mert ennyi erővel ráboríthatnám a tetejére is a vödörből..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5659 üzenetére
Nem a sebességgel volt gond, hanem hogy a Bogdániról kanyarodtam balra és sikerült szembe fordulnom a délről érkező forgalommal éjjel és nem is a saját autómmal, úgyhogy ösztönösen keresve a legközelebbi menekülési utat átvágtam a zebrán, mert ott le van enegdve a járdasziget középen... Úgyhogy most várom a szerelmes levelet...
A középen lévő lámpaoszlopot nem jobbról hanem balról vettem gyakorlatilag...
[link] azt ott középen..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5747 üzenetére
Na az lesz a nehéz, haveromnak belefagyott Kanizsán a -20 fokos prevent a tartályba tavaly előtt...
Az unix-os koncentrátum az -50 fokig jó, talán az töményen nem fagy vissza...
De ez azon is múlik hogyan csinálod, mert ha nem a szélvédőre irányítom télen a levegőt, akkor nekem is ráfagy mindegyik...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5826 üzenetére
"Aki meg megteheti az majd 3madik orszagbol belep havonta(vagy talan 3 havonta kell?) es akkor nem kell EU-ban forgalombaallitott autoval jarnia." Ez a másik megoldás rá, de ettől még alapvetően nem ilyen kütyüket kellene beszerelni az autókba, hanem a retorzión változtatni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #5831 üzenetére
Nem kellene a szabályokon, amennyiben a megfelelő visszatartó ereje lenne, mert akkor senkinek sem állna érdekében túl lassan vagy túl gyorsan menni, így egy egyenletes tempóban mindenki hamarabb odaérne ahová indult, ami fontosabb hogy biztonságosan.
@Qru: Legyen 140, de akkor a személyautóval legyen 120 az alja, az alatt irány a régi főút... Kamionok is menjenek 90-el a külsőben, de akkor szedjék is ki azt amelyik nem megy annyit és tereljék le a régi főútra, ott lehet egerészni 80-al meg 100-al sétakocsikázni a kalapos bácsiknak, de az autópályán toljuk ki a szemét, mert azért találták fel.
Amúgy a jelenlegi helyzetben a növelés annyit jelentene hogy aki eddig 160-al ment, az 180-al fog...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."