Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Üdv topik népe.
-
#89309696
törölt tag
Már írtam a moderációs topikba 15 nap tiltás + 15 nap korlátozott hozzászólás enyhítésre, de nem kaptam meg. Amin nem csodálkozom, mert nagy a szám és sok büntetésem van már korábbról is, megérdemeltem, igazuk van.
Korit nem akarom belevonni, mert bár picit túlreagált, de azért annyira nem, hogy poénból beírjam, ahhoz túl komoly a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Politika, off, flame, trágárkodás. Kicsit túltoltam, és fullba sose szabad tolni. A jelentés oka gyanítom inkább személyes a komment jellegéből adódóan, de az lényegtelen, a szabályzatot akkor is sikerült határozottan 4x értékben megszegnem és mivel nem mai csirke vagyok ezzel tisztában voltam az első betű lenyomásakor is, úgyhogy jogos.
Sok minden nem történt egyébként autós téren, meg nem is fog a következő 3 hétben. A helyzet miatt autót eladni jelenleg lehetetlen, majd utána meglátjuk. Venni még nem tudom fogok-e ha oda jutok, az majd attól függ, hogy gazdaságilag hogy fekteti meg az országot a történés. Azt biztosan tudom, hogy a munkahelyemet keményen érinti, már jelenleg sem kaptam meg a fizetésem, csak egy részét, csúszik minden, akadozások vannak, halmozódik a sok meló.
-
#89309696
törölt tag
[link]
Na pont egy Omega. Erről beszéltünk, hogy nekem ez lenne a legjobb autó, ha lenne jó párszáz ezrem rá. Egy B kombi.
Én azt hittem ezek merev tengelyesek hátul. Nincs rossz állapotban, én is megcsináltatnám a tulaj helyében. Mondjuk én is inkább a régebbi, de magasabb minőségű termékkedvelő vagyok, mint a gagyibb, de fiatalabb. Persze józan kerteken belül.Nekem A nem kéne, csak B. Abba már van ABS/ESP (ABS mindenképp) meg légzsák, ezek rákfenéim. A motorkínálat nem veti szét az embert, van ez az elpusztíthatatlan alap 2 literes 8V lomhaság, meg a V6-ok és viszlát.
A B2 kapott 2.2-es 16V motort, azzal kéne leginkább, valamiért nagyon ritka, V6 meg nyilván tetszene csak ki a fene fizeti ki, azért hogy az öregasszonyokat ijesztegessem a faluban vele.
Nyilván a 116 lovas 2 literes alapmotor is elég lenne, tudom, hogy lassabb 2 másodperccel a Megane-nál, de legalább autóbb mint a Megane. Ugyanez a motor van a Fronterában is, ismerem. Csak abban már feleannyi a teljesítmény.De persze félni nem kell tőle, hogy venni fogok Omegát, túl költséges. Ha lesz is autó nagyon nagy az esélye, hogy én is a Swift tábort erősítem. 1.6 szedánra pályázom, de a kicsi ferdehátú 1.3 8V is lehet, csak annál gagyibb ne. Undorító autó annyira nincs biztonságban benne az ember, felnyitom a motorháztetőt behajolok és a kezem alatt ahol támaszkodok a hűtőradiátornál elhajlik a lemez olyan vékony, az ajtó hajlik ha erősebben nyitom ki. Rémisztőek. De mégis annyira játékos és vicces, feszül a kanyarokban, viccesen kis ívben beveszi a fordulókat és nem tolja magát semerre, mint egy gokart és zsebpénzekből tartható, ha kell akkor meg elvisz oda ahova kell. Szegény ember MX-5-öse.
Ez valami perverz vonzalom. Vagy csak a végtelen csóróság kivetülése. Meganet sajnálom, ha lenne egy Swiftem azt nem sajnálnám, ütném-vágnám, azért van.
Meg persze az automatával az ember elég jól bekorlátozza magát.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Nagyon jó kocsi, ha lenne annyi pénzem rá ami ezekhez reálisan kell akkor simán belevágnék és nem kéne 307SW pl. vagy Golf 4 variant. De nincs rá pénz. Annak meg semmi értelme, hogy ha nem is teljes, de egy fél bontószökevénnyel járjak amit megkapni 300-ból, csak azért, mert Omega. Úgyhogy el is engedem.
Persze nem tudni mit hoz a jövő, de megrökönyödéstől függően tényleg ez a Swift, Golf3 vonal esetleg F Astra. Igazából a fő hangsúly az miben van egyszerű automata váltó meg általánosságban az egész autó melyik egyszerűbb. Vagy ha maradna több akkor Golf 4, B Vectra. De ez még odébb van, persze tervezni szabad és kell is.
A legalja autó az tényleg a kicsi Swift. Az fölött meg egy szedán Swift vagy egy Baleno (abból egy kombi ABS+légzsákkal nem is lenne olyan rossz). A kicsi Swift ugye nem csak motorban kisebb, hanem a 4 vs 3 fokozat is keményen érinti a hétköznapi használatot és ez a legnagyobb baja, ezért rakom a lista legvégére.Jó az az Omega alapmotor, a Frontera mikor még autó állapotban volt meglepően dízelesen viselkedett már minimális ezres fordulaton is megindult bekapcsolt négykerékkel. Aztán persze azóta kicsit rommá lett hajtva a hegyoldalban, most már gyakorlatilag útra érve nem lehet 3. fölé kapcsolni és elindulni is bőven kétezres fordulat felett tud. Elkopott a ménes.
-
#89309696
törölt tag
Foglalkozós autók mindenképp, de ha valaki tud vele akkor jók lesznek. De olcsó kocsinak nem való. Omega csak akkor olcsó, ha úgy van használva lóg a bele, meg kihasználjuk a műszakin a kiskapukat. Amúgy meg drágább fenntartani egy Megane-nál és nem csak a fogyasztás meg adók miatt, úgyhogy mindenképp kiesik. Álmodozni persze szabad.
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #4960 üzenetére
Szerintem a korabeli társaira gondolt, hogy azokhoz nem nyújt pluszt, csak annyit, hogy nagy.
A mai alsókategóriás autók beltere sokkal kispóroltabb, pont ezért nem vennék újabb autót ugyanannyiból, hanem inkább valamivel régebbit magasabb kategóriában.
Bár itt az Omega esetén ez az előny annyira nem jön ki, de azért érezhető. -
#89309696
törölt tag
[link]
Micsoda gyöngyszem, ezt megveszem. -
#89309696
törölt tag
Közel van amúgy, akár rá is nézhetnék, de nem vagyok rászorulva úgyhogy jelenleg hagyom. Meg amúgy is jelenleg nem kóborlok, meg a Swift az tényleg végső megoldás.
De ha emberi állapotban van akkor a sallangokat leszedve még autó is lehetne belőle. Gyakorlatilag csak rozsdát kell nézni, ha az oké és autó alakja van akkor meg is vehető. Típushiba harmadannyi, mint egy Megane esetén. Bazijók lennének ezek a kocsik, ha nem grillfóliából hajtogatták volna. Kérdés, hogy ilyen évi párezer Km futás mellett faluból faluba mennyire foglalkozzon az ember a biztonsággal, mennyire reális a veszély egy ilyenben ülve. -
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #4976 üzenetére
Nyilván a hülyegyerekautó és a karbantartás nincs párhuzamban egymással, a lényege inkább az, hogy nyugodtan meg lehet nézni egy ilyen autót is, mert lehet jó, nem kell azonnal negatívan továbblapozni. A többi meg csak ízlés kérdése, mögé kell látni inkább, de ha már foglalkozott a kocsival ennyit akkor talán autó állapotban is van.
Baleset az tuti, 2.5 év alatt egyszer nem kellett akkorát fékeznem, hogy az ABS húzzon ki belőle a szándékos teszteken kívül (mondjuk ezen az EBD is sokat segített, mert a hátulja hamar elszállna nélküle). Ha vennék egy Swiftet fél éven belül tuti lenne egy nagyobb ütközésem vagy kisodródásom vagy akármi amit a Renault megoldott volna. Ez fix, ez a Swift átok ami minden embert érint aki többszörösen fejlett autóból képes egy Swiftbe visszaülni.
Értelem szerűen tudom, hogy ezek kalap szarok, a rémegyszerű ok az, hogy a 400 ezerért eladott Megane után a megmaradó mondjuk 350-ből nem tudsz mást venni ami közben automata váltós is, mint egy Swift (magas százalékú aránnyal). Vagy nem adom el a Meganet, de mivel most futom a sokadik körét annak, hogy utálom és soha többet kéziváltót, ezt már tudom, ha most megint leveszem a hahuról akkor csak pár hónap és újra ott köt ki. Szerintem ez lehet a 4. alkalom, hogy meghirdettem az elmúlt háromnegyed évben, mindig visszatáncoltam belőle, de a vége ugyanaz felkerül újra. Vannak házasságok amik nem működnek, azokból ki kell lépni.Volt az az ajkai Mazda 323 family karácsony előtt. Na hát az visszasírás kategória, mert az mégiscsak egy jó autó lett volna, az mégse egy Swift. Csak ugye nem volt ABS benne úgyhogy skippeltem is, pedig mégse lenne rossz az a kocsi. Már mindegy, mert januárban elkelt.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #4977 üzenetére
Én punci vagyok, úgyhogy a keresési feltételek:
-automata
-max 350-400.000
-érvényes magyar okmányok
-lehetőleg 120Km-en belül és az sem Budapest belváros
-ne ritka autó és ne kelljen a fél életet rákölteni
-valamiféle dinamikát tudjonTaláltok száma ~20. Ennek fele BMWAudiMerciOmega, Corsa ezres, ezerkettes. És a Swiftek amik súlyukból adódóan sportkocsik a Corsához képest.
A maradék pár darab meg ritkaság.
Persze tudom, hogy irreálisak az elvárásaim. De azért a Swift ennyiért nem az, csak az autó nem biztonságos. Esetleg ha szerencsém van akkor lelakottabb, de nem lógó belű B Vectra. Vagy Golf, Astra stb. Vagy olyan véletlen szerencsék, mint a Mazda 323 pl.Vagy tököt növesztünk és megvesszük a sümegi Saab 9000-ret a 2.3-as turbóssal és veretjük neki.
Nem.
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #4980 üzenetére
Én tartok a Passatoktól, mert azért foglalkozósak, még ha nem is kimondottan lelakott prémium amit lehetetlen fenntartani. Megvételnél ha nagyon jól meg vannak nézve akkor jó ideig valóban nem kell foglalkozni velük. Ellenben az ilyenek nem épp 350-nél vannak árban.
Sajnos ugye nem tudom előre mennyire érint majd a gazdasági megzuhanás, ha kicsit akkor talán merek venni Passatot is, ha nagyon akkor még az is előfordulhat, hogy egy Swiftért könyörgöm vagy autóm se lesz. Mondjuk ezt nem is fogjuk tudni még legalább fél évig.
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #4982 üzenetére
Anyámnak az van, melóhelyen is van egy. Eredetileg is automatát akartam, de kapkodtam az autóvásárlással és nem volt türelmem azt venni. Annyira kapkodtam, hogy még a kéziváltó mellé is egy a legkisebb gyíkfing 1.4-es motort vettem. Ha vártam volna egy 1.8-ra, most lehet nem utálnám ennyire, bár akkor is sóvárognék.
Egyébként bazinagy szerencsém volt, mert a kapkodás ellenére az autó meg nagyon jó állapotú, pedig kapkodás közben lehet belefutni szar autókba.Nálam nem kényelem kérdése ez, hanem utálom a kézit. Úgyhogy az nem működik, hogy majd alábbhagy a lelkesedés, mert nem lelkesedés az alapja, hanem identitás.
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez kifejezetten jól néz ki, gondolom alkatrész nulla. Vonóhorgot ledobni róla, egész emberes, karakteres. Ez egy fasza megjelenésű autó.
Talán a Saab 9000 is könyebben fenntartható ennél.
Pedig amúgy tetszik, ezt venném, ha nem lenne egyenlő egy gazdasági öngyilkossággal.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Holnap lehetne autózni, turizmus nuku, időjárás bicikliseltüntető, téligumi szereti, kori nem jön be az autóba, üres utak. Tökéletes.
Az a baj csak harmadig van a tank és most nincs kedvem tankolni, úgyhogy nem kéne elpazarolni belőle. -
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
[link]
Itt az én autóm. Szar, de legalább szar is.
Van egy bazijó feelingje ezeknek a 90-es évekbeli amcsi gépeknek. Még a tulaj sem tudta kitölteni az adatait, se a hahu nem töltötte ki automatikusan, annyira elterjedt. -
#89309696
törölt tag
[link]
Na a végén még lesz egy nap amikor kihasználhatom a téligumit. Ha lesz holnap nagyobb hó akkor bele is durrantom az autót. -
#89309696
törölt tag
[link]
Ha valaki unatkozik átlökheti a másik topikba is. Ott is unatkoznak úgy is, ez meg legalább hosszú. -
#89309696
törölt tag
Most kaptam meg az értesítőt a bolttól, hogy kell-e még a rendelés a kutyakajára, mert 20%-kal drágult minden és ezzel az árral tudják kiküldeni is már és hetente újabb drágulások várhatóak.
Akkor most várnám a tanácsokat, hogy egyáltalán érdemes-e az autót eladni vagy inkább tartsam meg.
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #5011 üzenetére
Épp ezért kell annyit belerakni, hogy ne fájjon, ha elveszik. Ez pontosan ugyanúgy igaz lottóra, szerencsejátékra, kölcsönökre, de még autóra is
Fattyú középiskolás koromban rengeteget tipszmikszűtem. Unaloműzésből vagy a zsebpénzt felturbózni. Mindig csak annyit dobtam bele amennyi egyébként sem hiányzott volna, így nem is ütött meg sose. Mikor nyertem viszont marha jó buli volt. Hosszútávon egyértelműen negatívba jön ki vele az ember, kivéve a tippmixet, ha valaki marha jól vágja (ugyanúgy a tőzsde). Sorsjegy meg lottó totál negatív.
Az meg egy másik téma hogyan lehetett 16 évesen tolni. Ahogy cigit is venni. -
#89309696
törölt tag
Frissen murvázták a külterületi utakat, jó vastagon ilyen nagyszeművel. Hát az nem ember aki ezen ne csapatná végig.
Volt is ott egy levélkupac az út mellett, fel is gyorsultam 60 köré na megállok előtte, de hát a féktáv az jó másfélszerese lett annak, mint saccoltam. Megállt volna, ha nincs ABS, mert frankón beleállt a murvába, csak aztán egyből meg is szűnt a kerék előtt a felgyűrt murvakupac mikor elkezdett dolgozni. Brutálisan megnöveli a fékutat ilyen laza talajon, mintha csak félig fékeznék, érezni ahogy meglódul a kocsi a legelső pillanat után féktaposás közben. Csak úgy szóródott szét mindenfele a leveles. Gyorsan összekotortam lábbal.
Igen, azt ugye meg kell szokni, hogy az ABS ilyen és kormányozni lehet, kell is. Utána még kétszer nekiestem, de már elrántottam a kormányt, simán kikerüli úgy, nagyon nem is sodródik keresztbe.
Szegény ember vezetési tréningje. Persze ez a 3 körös régi cucc se a világ leggyorsabb és legpontosabb blokkolásgátlója, de nem is a legbutább. A Golf 3, Swift rendszere sokkal gagyibb lehet.Utána még párszor végigmentem az úton is, mer kigyüttem a rutinbú.
Aztán hazamentem miután láttam, hogy a benzinmutató fél beosztást lejjebb süllyedt.Többet kéne vele racsingolni, mert elfelejti az ember, hogy hogyan működik. Belemélyed a hétköznapok szürke semmiségébe és a hirtelen dolgokra szart se tud reagálni. Csak hát kicsit sajnálom rá, de nem kell sajnálni. Most is a bal elejét picit odakoppolta egy út melletti gödör, bár nem ütött nagyot, hangja nem is volt, csak éreztem elérte a végállást a kerék felfele.
-
#89309696
törölt tag
Itt senki nem pucol kiput, nem faszázza az autót, nem néz fogyasztást, nem panaszkodik az erőtartalékra? Hát milyen topik ez? És hol a mérés?
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #5024 üzenetére
Úgy, hogy 2000Km-t megy egy évben. Hétvégén bevásárlás, rokonlátogatás, de nem minden hétvégén. Ezek 15-20Km-es távok, meg ennyi vissza. Azon kívül kutyát sétáltatni, meg munkába, ha esik. Meg 1-2 alkalommal nagyobb táv, ha különleges dolog van.
De nekem az össz vezetésem minden autóval is 3000Km évente. Én ennyit megyek, hülyét is kapnék ha 5000-nél többet kéne vezetnem egy évben.Meg tudnám tankolni a kocsit amúgy, még 100-assal is, de köszönöm a nedves felajánlást, most szerencsére nem szükséges. Inkább a kori miatt nem megyek sehova, én betartom a maradjotthont. Egy hónap múlva meg meglátjuk hogyan alakul, hátha csillapodik. Vagy zombi apokalipszis lesz és az utcán heverő autókat lopkodjuk majd, mint a Walking deadben.
-
#89309696
törölt tag
Éjféltől kijárási tilalom, aki esetleg nem csekkolta volna. Engem az érdekelne, hogy benyakútra vagy állatorvoshoz lehet ilyenkor menni, azok nyitva lesznek?
Ja oké, megtaláltam a hivatalost is, ott leírja.
[link]Egyébként autózni ilyenkor lehet vagy miért nem lehet? Elvégre senkivel nem kerülsz kontaktusba. Ennyi erővel a "gyalogos szabadidőtevékenység" sokkal veszélyesebb.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Az indokolatlan esetre gondoltam. Kicsi a forgalom, az emberek unatkoznak, olcso a benzin stb. Ilyenkor lehet ures köröket csinalni. De szerintem nem szabad. Ebből jon a kérdé miert nem? Elvégre nem szállsz ki, nem állsz meg akkor hogyan jutna be az autóba a kori. Ellenben az engedett gyalogolassal siman osszeszedheto.
Nem terveztem sehova menni, csak a kerdes merult fel bennem.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #5049 üzenetére
Hátul van hely, nem süti szét a motorhő (léghűtésnél meleg van), lesz egy kis súly hátul is, nem kell sok energia egy ekkora motor megforgatásához, lehet pazarolni.
Mondjuk a tank is jobb lenne ha hátul volna. Idegesítően tehetetlenek, főleg ha nedves a fű amit levág, már elkapar mindenhol. A 4x4 verzió meg duplájába kerülnek, hát az anyjuk valaga. Egy sperrt rakhattak volna bele. Hiába, ezek focipályára lettek kitalálva. Azért én szoktam vele terepezni.Ez a gyári akkuja 2016 aug a dátum rányomva. Nincs széthasználva a gép az igaz, de nyaranta azért megy, telente meg tölteni szoktam 2-3 alkalommal. Egyik télen se raktam fel tölteni tavaszi első alkalommal és simán tekerte vadul. Most meg direkt feltettem töltőre egy órára kedves voltam vele és azt a kb 5 nyögést bírta. Újabb egy óra töltés múlva ugyanaz. Szerintem ez egyértelműen kuka lesz. Úgyhogy bebikázam, dolgoztam vele egész nap, 5 literes kb. a tankja majdnem ki is fogyott. Akkor leállítottam, megint beindítottam jó volt, de van egy érzésem, hogy holnap reggel már csak nyögni fog megint.
Gyári Husqvarna akku, semmi sincs ráírva, még az se, hogy 12V-os, se indítóáram, se kapacitás.... Csak annyi, hogy töltsd 1 órán át 3-6A közötti értékkel. Meg hogy ne add gyerekeknek, védőkesztyű, áramütésveszély és társai. Meg a cikkszáma. Gyanítom horror árban adják, úgyhogy egy a helyére passzoló robogóaksit fog kapni, olyan nagy eltérés nincs ekkora méretben a sima ólomsavas akkuk között, ez is az csak gondozásmentes. Még csak nem is zselés. A szint jó, mert ha mozgatom hallom hogy a tetejében lötyög. Addig meg bikázva lesz. De azért megnézem majd a gyári akkut is hátha nem drága.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Kijárási tilalom: bekapcsolva
-
#89309696
törölt tag
válasz thefreeman #5052 üzenetére
Nem, de éjfélkor pont nem voltam képben melyik szó mit jelent.
Amúgy a TC cikke alapján lehet üresen, unaloműzés célból autózni, csak ne szállj ki. Kutyát is lehet karikáztatni az autóban.Biztos, hogy szigorítani fognak rajta, ez csak egy előintézkedés, hogy fokozatosan szoktassák az embereket hozzá.
Sajnos az emberek saját maguknak harcolják ki, mert sokan nem tartják be, itt ugyanúgy császkál mindenki, mintha életbevágóan fontos lenne nekik. -
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #5058 üzenetére
Látnád mi megy nálunk a kisboltban. A maszek boltban ketten vannak bent max egyszerre, nem beszélnek egymással, a bolt két végén vannak, maszk, kesztyű. A németek is sírnának olyan fegyelem van. Oda még el is merek menni, ha esetleg nagyon kell valami.
Átmész a kisboltba, bent tömörülnek 20-an, vihognak, röhögnek, söröznek, megy a jóhangulat a munka nélkül/kevés munkás alkesz falusiak között, senkin semmi védőfelszerelés, ott a dohánybolt is bent a farostlemez különítményben. Mikor megláttam az ajtóból fordultam is vissza, eltűntem onnan. Meg is érdemli valamilyen szinten az emberiség ezt a kórt, hülyék mint a...
Eddig a nyaralósokat szidtam, hogy elözönlötték vidéket, de az az igazság a helyiek pont ugyanolyan marhák. -
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #5064 üzenetére
Azok a határok már rég át lettek lépve, ha egy civilizált, felvilágosult, demokratikus eszme szerint tekinted. Mellesleg nyugaton is lazán megteszik, legfeljebb szebben el van takarítva, többet foglalkoznak vele, hogy szépnek tűnjön.
Nem lesz 89 előtti állapot, azok annyira elavultak, hogy nem működnének, akkor se működött. Közben eltűnt a szovjetunió ami tápolni tudta, nem vagyunk se politikai, se gazdasági, se katonai nagyhatalom ami negatív visszacsatolással az ilyen eszmék kiburjánzását elfolytja, nyakunkban liheg az EU is. Nem kell ezt ennyire túlparanoizálni.
Ráadásul van modernizált, sokkal jobban működő és mai világba beilleszthető verziója is, ez meg már hosszú évek óta tart, látjuk a két szemünkkel mi is. Nem kell se erőszak, se fenyítés, se hatalom, a nép olyan rémegyszerűen butítható, vezethető, alakítható a végtelenségig a mai eszközökkel, hogy önmagától megcsinál mindent ami adott rendszernek kell, semmit nem kell hozzá kiépíteni se. Ha mindenáron tartani akarsz tőle, akkor tarts a nyugatabbra/északabbra pusztító agyatlan libinyáltengertől meg a píszíségtől meg a zöldnyálzástól is, az pont ugyanilyen civilizációpusztító.Értem én, hogy felhúzza az ember idegeit, hogy a párt ha valamit nem kap meg, hát módosít valami törvényt és megszerzi azzal és még jól oda is mondja arcátlanul az embereknek meg az ellenzéknek, a nép meg tapsol hozzá, mert elhiszi, hogy erre volt szükség.
Viszont ebből nem következik az, hogy holnap egy fekete, fóliázott ablakos Passat fog elvinni és a jövőben sem várható. Van azért különbség a kettő között, hiába alapul mindkettő önkényes törvényátírásokra, mert a nagyvolumenű, radikális dolgokhoz nincs meg a mögöttes hatalom, jó ideig nem is lesz, ezért nagyon megtenni se tudják. Szerencsére.De nem akarok tovább offolni, mert egyrészt a politika mocskos. Másrészt részben ezért kaptam kitiltást a topikból is.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ide is linkelek ilyeneket, hogy ne unatkozzatok. Mondjuk a többivel ellentétben ezek picit drágább kocsik, egy ilyen árából más videóból a 20 tagú társaság autója kijön. -
#89309696
törölt tag
[link]
Ezt sose értettem amúgy, mikor így ki van repedezve egy bőrülés akkor azt újrabőrözik vagy milyen csodaeljárással lehet azt újjá varázsolni? -
#89309696
törölt tag
Sehonnan, poénból írtam az elsőt is, csak nem értettétek.
Egy ilyen pót 1500Kg körül van üresen, és kb. 5-6000Kg az összsúlya. A fékéhez nem jut levegő és a kapcsolás is házi megoldás, mivel az autó vonófejére ez nem igazán kötődik rá gyárilag.
Ráadásul szerintem ez sebességileg is traktorhoz igazított pótkocsi lehet, még csak nem is kamionos. Bár elég kacat a felvétel, nem látni.
Én azért megrakva is húzogatnám. Hadd elljen az a Passat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással