Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #4937 üzenetére
Na, örülök hogy visszataláltál
Kapsz egy klassz videót az ESP működéséről, tele van 90-es évekbeli meg öregebb autókkalszerk.: nagy része a bemutatott helyzeteknek előre látó vezetéssel elkerülhető lenne szerintem. Bírom, ahogy a 123-as Mercivel keresztbe áll, mert elfelejt ellenkormányozni
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #4944 üzenetére
Mocsok nagy gáz lesz. Ausztriában egy nap alatt 16k vélt kirúgás? És ott azér nem összeszerelőre butított a világ.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #4952 üzenetére
Ahogy az egyik komment írja a videó alatt:
"Soha nem tudtak felnőni egy Mercedeshez ( a Senator teljesen deficites is volt ) de ez az autó a kisebb pénzű német embereknek is megmutatta milyen a nagy autó biztonsága, és a kényelem."Nekem is szimpatikusak ezek az Omegák, azonban a nagy helyet leszámítva semmi extra, ahogy sok tesztben ezt anno hangsúlyozták.
Ráadásul ugyanúgy rohad, mint sok korabeli típus. Ha pedig öreg hátsó kerekes, inkább Merci. -
válasz #89309696 #4974 üzenetére
Ilyen kő neköd, nem más. 5 liter és a rozsda hamarabb elviszi mint más.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz #89309696 #4979 üzenetére
Magadat szopatod a feltételrenCerrel
ehhez ki kell mozdulni
ennek minimális ráfordítás mellett még alkudható is picit az ára, de nem helyben vanhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #4981 üzenetére
Nem tudsz valakitől kölcsönkérni egy automatát 1-2 hónapra? Szerintem ekkora keretből a Megane után visszalépés lenne elég sok minden (komfort, vagy autószerűség, vagy fenntartási költségek szempontjából). Nem mondom, hogy nem jó az automata, de így 2-3 hónapnyi használat után kicsit alábbhagyott bennem is a lelkesedés, kéziváltót is el tudom már "fogadni".
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz #89309696 #5023 üzenetére
Hogy lehet 4 hónap megetetni vele?! Én havonta tankolok a legjobb esetben- rosszabban meg akár két három alkalommal is.
De viccet félretéve, van még negyed tankod, az 15 liter. Adj egy számlaszámot és küldöm a különbözetet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #5030 üzenetére
utóbbi 10 évben lett divat a tankok csökkentése, hogy a katalógusban kisebb tömege legyen a kocsinak. 20 kilót tudnak így fogni, zero effort módon
pl a c merciben 45 literes az alap tank, de ingyen/minimális pénzért van 70 literes hozzá, ami a normál méret.
b corsában is 45-50 literes volt, agilában (2000) 40 liter, alfa 156-ban 60 liter (ez kb egy méret a megane-nal), splashben (2009) 40 liter, hyundai elantrában (2011-) 45 liter....* a 40 literes tank a kisautókban volt divat maximum .* ezen ki is vagyok akadva, mert városban simán megeszik 9 litert, aztán ha kicsit menni kell ide-oda, lehet hetente tankolni... a másik része meg, hogy ez az első autó alattam, amivel egy seggel nem lehet eljutni az erdélyi célunkhoz, mert nem bírja ki a 650 km-t egy tankkal. általában ha csak oda-vissza van minimális helyi mászkálással, akkor egyszer kell tankolni, kint. ezzel meg 3x kellett
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #5048 üzenetére
Amúgy konstrukciós szempontból érdekes, hogy milyen sok gépen hátul van az akku, esik a feszültség azon a 2 méter vezetéken is, de gondolom túl magas lenne úgy a géptető
Nálam a jó öreg Robi 55 volt a program, kert kész, holnap eladom Szegény légszűrője nem sokat lehetett tisztítva, van egy harang cucc felül, totál tele volt földdel, csoda, hogy még ment... Én meg csodálkoztam, hogy nincs alapjárat (mondjuk az azóta sincs, mert besötétedett és inkább dolgoztam vele, de így most határozottabb ránézésre is indul, nem kell fél órát szenvedni a berántóval). Amúgy egyszerű olajtükrös szűrő van rajta, kapott a Golf szervó átöblítés után megmaradt friss ATF-ből. Következő a Simson blokkos kapa feltámasztása lesz, azt ismerem-kedvelem (S51N is akad), aztán vagy veszünk egy békebeli elektromos kapát, vagy hívunk valakit, zavar a füstben dolgozás tudata is. 230V-os láncfűrész már van régóta, nem túl erős, de ház körül megteszi - nincs füstfelhő, nem kell külön tankolni, benzineshez én hozzá sem nyúlok, az fatert illeti meg
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...