Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #5421 üzenetére
Az itteni női tagok megérzik a sebességet akkor is ha nincs mérő és már nyivákolnak. Mert ők 60-nal mennek egész életükben és ahhoz vannak hozzászokva, ahhoz képest a 80-90 már száguldás és megérzik sebességmérő nélkül is.
Vagy ha előzni kell és kicsi hangja lesz a motornak már egyből száguldozó őrült vagyok, vagy ha kikanyarodok valahova nem számít, hogy kettesben megyek még csak ötvennel és nem szeretném a mögöttem jövőt 100-ról fékezésre késztetni azért sietek fordulaton, de akkor is száguldozó őrült vagyok. Szerencsére nem sokszor kell utast vinnem.Tábla miatt még nem szóltak, pedig az indokolatlanul korán kirakott 60-as táblák mellett el szoktam menni 90-nel, mert a táv negyede is elég a kényelmes lelassuláshoz.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #5423 üzenetére
Az is lehet, hogy eco okokból vagy azért, ha valami őrült autós egy biciklist vagy traktort előz meg a kanyarban akkor szembe könnyebben meg lehet állni ha 60-nal érkezel rá már fél perce, mint 90-ről épp lefékezve 60-ra.
Ezt bele szoktam számolni, de még így is elég, ha a tábla és a kanyar táv felénél kezdek fékezni, tehát a tábla mellett még mindenképp 90-100-zal fogok elmenni, nem mindenhol de többségében igen. Csak a rendőr ne fotózzon, mert őt nem fogja ez az érv érdekelni.Mondjuk én gázfék driver vagyok amúgy is, keveset megyek azt is több autóval és muszáj őket masszívan használni, mert beszorul rajtuk minden. Ha mindenhova motorfékkel érkezem oda fél év múlva a fék már meg se mozdul úgy odarohad a helyére, de a rugók, a szilentek, a lengéscsillapítók is mind beállnak.
Meg engem nagyon elbambít, ha unalmas finomkodva megyek. De ez csak rövidtávosoknak jó, mert sokat vezetve a gázfék ugyanolyan fárasztó már, na meg költséges is.
Száguldozni nem szoktam mondjuk, az első büntetőhatárt ritkán lépem át, csak az ilyen elmentem a 60-as táblánál 90-nel eseteknél szoktam. Az autóhasználat az ami inkább masszívabb, nem maga a közlekedésem.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #5616 üzenetére
Elvileg 2 bar-al jön ki a végén, de nem tudom, csak ötletelek...
@rbalint88: Igen, ez a leglustább megoldás valóban, csak jobb szeretem magam csinálni, mert két emberben bízok...
@Qru: Igen, az is felmerült, ha a hétvégén az időm engedi, elgurulok a Mol meg az Omv kútra, megkukkolom milyen állapotok uralkodnak a lándzsásban...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #5626 üzenetére
[link] találtam egy videót egy másik srácról (ő is detailer ), itt kezdi el felhordani a snow foamot (ez talán ph semleges előmosó oldat), amit utána magasnyomásúval veret le...
innen jött az ihlet, hogy talán egy permetező segítségével a port meg a homokot lemosni (ezt kb egy futó zápor is levinné) és csak utána állni neki a 4 vödrös módszerrel. (2 vödrössel nem megy, mert sok a fényezett felület és a víz nagyon koszos lesz a felénél, így csak visszahordom a mocskot)
Utána addig nyomatni a permetszerű vizet rá amíg az összes sampon le nem jön (vagy csak ráönteni két vödör vizet a tetejére ), majd mikroszálassal megtöröl...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #5846 üzenetére
Mert az emberek nem tudják minek a rövidítése a SUV...
Amúgy csak halkan jegyzem meg hogy halandó családos emberek pénztárcájához mérten próbálj meg 5-6M között új kombit venni itthon ami benzines és nem betegágy..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Pttypang #5885 üzenetére
Hosszú volt a vezetékezés és nem is volt elég nagy átmérője, így ha volt egy kis lerakódás a rendszerben akkor erős terhelésre nem volt elégséges a hűtés. Akkoriban még nem voltak ilyen modern hűtőfolyadékok szóval amiben nem cserélték rendszeresen a hűtőközeget azoknál gyakran problémát okozott a felforrása. Sokan utólag egy kapcsolót szereltettek be így manuálisan tudták indítani a hűtő ventit, így elébe menve a dolognak.
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #5887 üzenetére
De, csak nem ért semmit, a probléma abból adódott, hogy eleve a hűtő alul volt méretezve, karbantartani magyarisztánban máig nem divat és ha meg is csinálták, általában csapvízzel meg némi fagyállóval töltötték fel, lövésük nem volt róla mennyire kellene beállítani, keverési arányok stb, plusz azok még nem ilyen glicerines cuccok voltak...
Mivel a cső hosszú volt és kicsi az átmérője, a pumpa gyenge, ezért a szállított mennyiségel is bajok voltak, ráaádsul légtelenítésnél sem igazán sikerült 120%-osan légteleníteni mindig. Ez egy típushibája volt, ismertük, tudtunk róla, volt aki kicserélte a hűtőt meg a csöveket egy Golf Mk1 hűtőjére, de az sem segített sokat, mert addigra a motor vízköpenye tele volt rozsdával és kosszal, átöblíteni sem igazán lehetett...Az egyetlen jó megoldás az volt, ha az ember átsavazta az egészet, akkor a retek 90%-a kijött belőle... a mai modern világban savmentes motoröblítőt öntenénk bele, csak az átkosban ilyen kapitalista nyugati terméket itthon beszerezni szinte lehetetlen volt, szóval maradt a gyógyszertári sósav, ami ugye értelemszerűleg ideig-óráig javított a helyzeten, de utána inkább fokozta a virágzó korróziót a motorban, mintsem gátolta volna...
Plusz a csövek sem ilyen modern szilikon gumik voltak, hanem a régi porladós gumik, amiket ha megevett az idő vasfoga, akkor darabkák váltak le a belsejéből ami aztán örökéletig bent keringet a rendszerben, lespanolva a rozsdával meg a vízkővel.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #5894 üzenetére
Farnehéz, hátul hajt és rém könnyű, télen ha nem volt az elejében 30-40kg plusz súly, akkor nagy gáz, kormány elteker és reménykedtél benne h beveszi a kanyart, esőben meg jégen borítékolhatóan elmondhattad h bátor vagy mert csak a gyávák kanyarodnak....
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz Pttypang #6222 üzenetére
Nekem 2 kör lándzsával: 1- hab 400 Ft. 2- magasnyomású, itt nem mindig elég a 400 ft. EQMontoya volt egyszer családlátogatóban itt és elmentünk együtt mosni. Akkor még Max volt ami picit nagyobb mint Hans. Hát én még lándzsáztam amikor EGM már az IS belsejét faszázta
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pttypang #6669 üzenetére
Én a tervezett amortizációra céloztam, de igen, az csupán egy újabb szög a megoldás koporsójába hogy olcsóbb legyartani... Gondolom a gázolajcső is szándékosan felette van vezetve. tuti ami tuti, ha nem rohad el az aktív alvazvedelem miatt, akkor gyulladjon ki... csak jöjjön a jobbágy 5 évente az új modellert.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...