Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Hajmeresztő az emberek viselkedése. Mármint az ahogy reagálnak egy helyzetre. Előfordul, hogy az ajtó nekivágódik más kocsijának, de akkor se az a normális reakció rá amit sokan művelnek, hogy még nekik áll feljebb és le is köpnének érte. Én se vagyok szentlélek, sok mindennel nem foglalkozom, mert ha foglalkoznék, már egy fára akaszthattam volna magam bánatomban annyi szar van a világban, de az ilyen ajtócsapkodás dolog annyira pitiáner. Ebben élik ki a napi stresszt, elképesztően sok ember stresszes az látható. Saját családom is ilyen.
Nem is szeretek sehova menni autóval, nem is a vezetést utálom, hanem az előre várható emberi kontaktusok kimenetelét apróságokon is.
Lassan öt éve van jogsim, igaz nem mentem sokat azzal a 20 ezer Km-rel, de ha jól rémlik egyszer sem dudáltam rá senkire, nem is szeretem használni. Mások meg totál apróságokra is egyből letépik a kormányt úgy verik. Feszültség. Ha össze lehetne gyűjteni ingyen árama lenne az országnak, villanyautó nagyhatalom lennénk. -
-
Pedig hozhatna akár 3-4 lóerőt is a tuning
Én is tuningra készülök, kiveszem a pótkereket és mostantól nem maxra, csak félig tankolom, de 100- as benyával
A másik verzió, hogy lecserélem egy 100kg-al könnyebbre, vagy egy 50 lóerővel erősebbre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
tboldi
nagyúr
Kifaggattam apumat, azt mondja, a 120-as már-már 2-esben is fel bírt menni a szerpentinen, de a 100-assal esélytelen volt. Igaz, többedmagával járt akkoriban, lehet, hogy kevesebb ballaszttal jobb lett volna a helyzet.
És jól emlékeztem, tényleg nem forrt fel egyik sem soha.A Volvo* már simán bírta ugyanezt a semmeringi túrát, csak néha kellett visszakapcsolni 3-asba.
A WagonR-rel meg nem jár már hegyes vidéken, csak Gols-ba, de annak olyan rövid a váltója, hogy 5-ösben is felmenne azokon az emelkedőkön.
*1.4-es, Renault-származék motor volt benne 75 lóval, és egy 4 sebességes manuális váltó, ami a hátsó tengelynél kapott helyet a jobb súlyelosztás végett (RWD).
-
tboldi
nagyúr
Amúgy most elméláztam azon, hogy saját dízel autója sosem volt, mindig csak benzines. 100-as és 120-as Skodák, utóbbiból 2 is, egy 2101-es Lada, 2,5 db Volvo 343 (a fél egy CVT-s példány volt, utálta, de megmaradt alkatrésznek), és a WagonR. Pedig a katonaságnál úgy ismerte mindenki, hogy "krazos Tibi", ő cipelte a PRV-lokátort, meg kiképző is volt egy 255-össel (V8 szívó D), a GyÁÉV-nél is sofőrködött mindenfélével, aztán mikor Ausztriában dolgozott (még feketén és schillingért), akkor az iszákos munkatársának szopódízel zőccséges Mercijét is vezette sokszor nyilvánvaló okokból.
Illetve akkor jelent meg a B5-ös A4 is, az osztrák munkaadója az elsők között vett egy egy 1.9 TDI-t, azzal is gurult párszor.[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
Szerintem Pesten az első hülye leszedné
Valami olyan megoldást tudnék elképzelni, ami szeleppel egybeépített, de a felni belső részén van. Mármint nincs rá nagy szükségem, kb. havonta szoktam kompresszorral ellenőrizni, de így nem kellene előszedni. Mondjuk kérdéses mennyire pontos ez a kütyü. -
2ozzmexy
aktív tag
Az az Agila miatt lett olyan, már a G Astra is zsákfuratos aggyal van szerelve...
Tudom h nem kell...@bitpork: Nem szükséges, "élettartamra van tervezve". Az anyákat szokták cserélni 10-15 évente, de általában addigra körré vannak esztergálva a szakbarbárok álltal légkulccsal...
@Reggie0: Kompletten szokás cserélni, csapággyal, tőcsavarral, anyákkal, h ne kelljen 2-3 év múlva megint szétszedni egy búgó kerékagycsapágy miatt. Sokan olyankor cserélnek féktárcsát/fékdobot is, ha már szét van ott kapva minden meg féltengely harangokat is.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
-
tboldi
nagyúr
Na, rokikocsi beüzemelve.
Megjött az akkumulátor, rögtön be is szereltem, de a gyújtáskapcsolóval meggyűlt a bajom. A burkolatok összerakásakor lecsúszott a nyákról az eredeti csatija (nem bepattanós), de nem akartam újra leszedni a műanyagokat, mert a jóféle, puha csavarok mind elkezdtek már nyalódni. 30-45 perc vakon tapogatózás után végre sikerült visszanyomnom.
Már csak a tükröt kell megoldani, mert az eredeti helyén lötyög és elfordul menet közben. Első körben egyszerű csőbilincsre gondoltam, amit a kormányra szorítanék. -
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem rossz a végeredmény, de annyit még megtehetnél hogy átfordítod a csavarokat, olyan nem bizalom gerjesztő hogy felfelé áll... Aki nyúlt már bele véletlenül ilyenbe, az tudja h nem kellemes.
Amúgy arra számítottam hogy plugin hybrid lesz, hiszen rólad van szó. fűnyírómotor vagy egy régi MZ motorja."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Móváron? Ha megmondod milyen színű talán tudom kié.
Amúgy abból is sikerült gyönyörű színeket rátüsszentenie a germánoknak... a havanna barna mindent visz... tudok egyről amit kétszer vitt el a Tisza, de mindkétszer visszahozta olyan ronda."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."